”становить в качестве домашней!



                        ѕ ќ — “ ј Ќ ќ ¬ ј
                      ¬≈–’ќ¬Ќќѓ –јƒ» ” –јѓЌ»

          ѕро ≥нформац≥ю  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни про
          зд≥йсненн¤ пол≥тики державного регулюванн¤ ц≥н
             на л≥карськ≥ засоби та вироби медичного
                           призначенн¤


     ¬ерховна –ада ”крањни  п о с т а н о в л ¤ Ї:

     1. ≤нформац≥ю    аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни  про  зд≥йсненн¤
пол≥тики державного регулюванн¤ ц≥н на л≥карськ≥ засоби та  вироби
медичного призначенн¤ вз¤ти до в≥дома.

     2. «  метою  забезпеченн¤  рац≥онального  використанн¤ кошт≥в
ƒержавного бюджету ”крањни та м≥сцевих бюджет≥в,  призначених  дл¤
закуп≥вл≥  л≥карських  засоб≥в  та  вироб≥в медичного призначенн¤,
п≥двищенн¤ доступност≥ цих  товар≥в  дл¤  громад¤н,  запровадженн¤
економ≥чно   обгрунтованих   механ≥зм≥в  формуванн¤  ц≥н  на  них,
подальшого вдосконаленн¤ пол≥тики закуп≥вель л≥карських засоб≥в  ≥
вироб≥в  медичного  призначенн¤ дл¤ державних потреб та стандарт≥в
наданн¤  медичноњ  допомоги   населенню   рекомендувати    аб≥нету
ћ≥н≥стр≥в ”крањни:

     вжити заход≥в    щодо    розробки   та   пост≥йного   веденн¤
нац≥онального перел≥ку основних  (життЇво  необх≥дних)  л≥карських
засоб≥в   ≥   вироб≥в   медичного   призначенн¤   та  впровадженн¤
формул¤рноњ   системи   медикаментозного   забезпеченн¤   медичноњ
допомоги   в≥дпов≥дно   до  рекомендац≥й  ¬сесв≥тньоњ  орган≥зац≥њ
охорони здоров'¤ з цих питань;

     на виконанн¤ вимог статт≥ 11  «акону  ”крањни  "ѕро  державн≥
соц≥альн≥ стандарти  та  державн≥  соц≥альн≥ гарант≥њ" 
прискорити розробку,  затвердженн¤ та  запровадженн¤  у  практичну
д≥¤льн≥сть   норматив≥в  забезпеченн¤  медикаментами  державних  ≥
комунальних  заклад≥в  охорони  здоров'¤  та  норматив≥в   наданн¤
медичноњ  допомоги,  передбачивши  в  останн≥х  ч≥тк≥  вимоги щодо
забезпеченн¤ стандарт≥в медикаментозного  л≥куванн¤  певних  вид≥в
захворювань;

     доручити в≥дпов≥дним органам виконавчоњ влади провести анал≥з
розм≥р≥в  торговельних  надбавок  (нац≥нок)  на  основн≥  (життЇво
необх≥дн≥)  л≥карськ≥  засоби  ≥  вироби  медичного  призначенн¤ в
јвтономн≥й –еспубл≥ц≥  рим,  област¤х, м≥стах  иЇв≥ та —евастопол≥
з  метою оц≥нки њх в≥дпов≥дност≥ реальним витратам на виробництво,
оптову та роздр≥бну реал≥зац≥ю таких л≥карських засоб≥в ≥  вироб≥в
медичного призначенн¤;

     забезпечити створенн¤   та  пост≥йне  функц≥онуванн¤  системи
мон≥торингу ц≥н виробник≥в та постачальник≥в на  основн≥  (життЇво
необх≥дн≥) л≥карськ≥   засоби   ≥   вироби  медичного  призначенн¤
в≥тчизн¤ного  виробництва,  динам≥ки  св≥тових  ц≥н   на   основн≥
(життЇво  необх≥дн≥)  ≥мпортн≥ л≥карськ≥ засоби ≥ вироби медичного
призначенн¤,  митноњ  вартост≥  в≥дпов≥дних  товар≥в   заруб≥жного
виробництва та системи мон≥торингу показник≥в доступност≥ основних
(життЇво  необх≥дних)  л≥карських  засоб≥в  ≥  вироб≥в   медичного
призначенн¤ дл¤ населенн¤;

     запровадити систему   державноњ  реЇстрац≥њ  оптових  ц≥н  на
основн≥ (життЇво необх≥дн≥) л≥карськ≥ засоби  ≥  вироби  медичного
призначенн¤ в≥тчизн¤ного та заруб≥жного виробництва;

     вжити заход≥в  щодо  запровадженн¤ –адою м≥н≥стр≥в јвтономноњ
–еспубл≥ки  рим, обласними,  ињвською та —евастопольською м≥ськими
державними  адм≥н≥страц≥¤ми механ≥зму регулюванн¤ граничних р≥вн≥в
оптових ≥ роздр≥бних торговельних надбавок  (нац≥нок)  на  основн≥
(життЇво   необх≥дн≥)   л≥карськ≥   засоби   ≥   вироби  медичного
призначенн¤ виход¤чи з м≥сцевих умов  та  розм≥р≥в  зареЇстрованих
ц≥н на вказан≥ товари;

     вжити заход≥в   щодо  забезпеченн¤  гласност≥  та  прозорост≥
системи формуванн¤ ц≥н на основн≥  (життЇво  необх≥дн≥)  л≥карськ≥
засоби ≥ вироби медичного призначенн¤ шл¤хом пер≥одичноњ оф≥ц≥йноњ
публ≥кац≥њ  нац≥онального  перел≥ку  таких  л≥карських  засоб≥в  ≥
вироб≥в медичного призначенн¤ та державного реЇстру ц≥н на них;

     доручити в≥дпов≥дним  центральним  органам  виконавчоњ  влади
забезпечити перегл¤д л≥ценз≥йних  умов  провадженн¤  господарськоњ
д≥¤льност≥  з  роздр≥бноњ  торг≥вл≥  л≥карськими  засобами з метою
скасуванн¤ на¤вних у  них  необгрунтованих  вимог,  що  зумовлюють
додатков≥  витрати суб'Їкт≥в господарськоњ д≥¤льност≥ на утриманн¤
виробничих  прим≥щень,  персоналу  тощо,   зменшують   доступн≥сть
л≥карських  засоб≥в  дл¤  населенн¤,  не  впливаючи  при  цьому на
забезпеченн¤ ¤кост≥ та безпеки л≥карських засоб≥в;

     вжити заход≥в щодо розробки та  пост≥йного  веденн¤  перел≥ку
фармацевтичноњ   продукц≥њ,   д≥ючих   та  допом≥жних  субстанц≥й,
пакувальних  матер≥ал≥в  ≥  обладнанн¤,  що  використовуютьс¤  дл¤
виготовленн¤  фармацевтичноњ  продукц≥њ,  але  не  виробл¤ютьс¤  в
”крањн≥;

     передбачити в проект≥ «акону  ”крањни  про  ƒержавний  бюджет
”крањни на 2002 р≥к необх≥дн≥ видатки на:

     безоплатне забезпеченн¤    л≥карськими    засобами    окремих
категор≥й населенн¤,  ¤к≥ забезпечуютьс¤ ними на п≥льгових умовах,
в≥дпов≥дно до реальних потреб;

     ф≥нансуванн¤ пр≥оритетних   напр¤м≥в    омплексноњ   програми
розвитку медичноњ промисловост≥ на 1997 - 2003 роки,  затвердженоњ
ѕостановою  аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни  в≥д  18  грудн¤ 1996 року
N 1538, насамперед заход≥в, пов'¤заних з проведенн¤м
в≥дпов≥дних наукових розробок,  завершенн¤м буд≥вництва, техн≥чним
переозброЇнн¤м ≥ реконструкц≥Їю в≥дпов≥дних об'Їкт≥в;

     ф≥нансуванн¤ створенн¤    виробництва     протитуберкульозноњ
вакцини  та  ампульного розливу ≥н'Їкц≥йних розчин≥в на державному
п≥дприЇмств≥ "Ћьв≥вл≥кпрепарати" у сум≥ 8,9 млн. гривень, введенн¤
в  д≥ю виробництва антиб≥отик≥в на державному п≥дприЇмств≥ "≈нзим"
у сум≥  5  млн.  гривень,  реконструкц≥њ  державного  п≥дприЇмства
"ќдеський завод бактер≥йних препарат≥в" у сум≥ 10,7 млн. гривень;

     ф≥нансуванн¤ державних закуп≥вель ≥нсул≥н≥в у сум≥ 136,1 млн.
гривень,  вакцин у  сум≥  8,3  млн.  гривень,  протитуберкульозних
препарат≥в у сум≥ 21,6 млн.  гривень,  наркотичних та психотропних
препарат≥в у сум≥ 11,5 млн. гривень;

     ф≥нансуванн¤ заход≥в  щодо  запровадженн¤  системи  державноњ
реЇстрац≥њ  оптових  ц≥н  на основн≥ (життЇво необх≥дн≥) л≥карськ≥
засоби ≥ вироби медичного призначенн¤ в≥тчизн¤ного та  заруб≥жного
виробництва.

     3. ƒоручити  ом≥тету ¬ерховноњ –ади ”крањни з питань ф≥нанс≥в
≥ банк≥вськоњ д≥¤льност≥ разом з  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни:

     при п≥дготовц≥ до розгл¤ду ¬ерховною –адою ”крањни у  другому
читанн≥  проекту  ѕодаткового  кодексу ”крањни передбачити у ньому
норми щодо  зв≥льненн¤  в≥д  оподаткуванн¤  прибутку   п≥дприЇмств
(резидент≥в),   отриманого   в≥д   реал≥зац≥њ   основних  (життЇво
необх≥дних) л≥карських засоб≥в та вироб≥в  медичного  призначенн¤,
норми   щодо  зв≥льненн¤  в≥д  оподаткуванн¤  податком  на  додану
варт≥сть операц≥й з продажу та  ввезенн¤  (пересиланн¤)  на  митну
територ≥ю  ”крањни обладнанн¤ та запчастин до нього дл¤ техн≥чного
оснащенн¤,  переоснащенн¤ п≥дприЇмств медичноњ та м≥кроб≥олог≥чноњ
промисловост≥ (резидент≥в),  а також ≥нш≥ механ≥зми, спр¤мован≥ на
створенн¤ максимально можливого спри¤тливого режиму  оподаткуванн¤
суб'Їкт≥в  господарськоњ  д≥¤льност≥,  що забезпечують виробництво
основних  (життЇво  необх≥дних)  л≥карських  засоб≥в   ≥   вироб≥в
медичного призначенн¤, оптову та роздр≥бну торг≥влю ними;

     до 1  липн¤  2001  року  розробити  ≥  подати  ¬ерховн≥й –ад≥
”крањни в≥дпов≥дн≥ пропозиц≥њ про внесенн¤  зм≥н  ≥  доповнень  до
статт≥ 19  «акону  ”крањни "ѕро ™диний митний тариф"  у
частин≥  зв≥льненн¤  в≥д  сплати  мита  фармацевтичноњ  продукц≥њ,
д≥ючих   та   допом≥жних   субстанц≥й,  пакувальних  матер≥ал≥в  ≥
обладнанн¤,  що використовуютьс¤ дл¤  виготовленн¤  фармацевтичноњ
продукц≥њ, але не виробл¤ютьс¤ в ”крањн≥.

     4.  аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни  про≥нформувати ¬ерховну –аду
”крањни про виконанн¤ ц≥Їњ ѕостанови у  четвертому  квартал≥  2001
року.

     5.  онтроль  за виконанн¤м ц≥Їњ ѕостанови покласти на  ом≥тет
¬ерховноњ –ади ”крањни з питань охорони здоров'¤,  материнства  та
дитинства.


 √олова ¬ерховноњ –ади ”крањни                              ≤.ѕЋёў

 м.  ињв, 21 червн¤ 2001 року
          N 2564-III
 



Hosted by uCoz