”становить в качестве домашней!



                        ѕ ќ — “ ј Ќ ќ ¬ ј
                      ¬≈–’ќ¬Ќќѓ –јƒ» ” –јѓЌ»

              ѕро ќсновн≥ напр¤ми бюджетноњ пол≥тики
                 на 2002 р≥к (Ѕюджетна резолюц≥¤)


     ¬≥дпов≥дно до  онституц≥њ ”крањни  та  «акону
”крањни  "ѕро  бюджетну  систему  ”крањни",  з метою
своЇчасного складанн¤ проекту «акону ”крањни про ƒержавний  бюджет
на 2002 р≥к, ¬ерховна –ада ”крањни  п о с т а н о в л ¤ Ї:

     1. —хвалити  ќсновн≥  напр¤ми  бюджетноњ пол≥тики на 2002 р≥к
(додаютьс¤).

     2.  аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни  подати  до  ¬ерховноњ   –ади
”крањни  проект  «акону  ”крањни  про  ƒержавний бюджет ”крањни на
2002 р≥к з  урахуванн¤м  схвалених  ќсновних  напр¤м≥в   бюджетноњ
пол≥тики на 2002 р≥к.


 √олова ¬ерховноњ –ади ”крањни                          ≤.ѕЋёў

 м.  ињв, 21 червн¤ 2001 року
          N 2543-III

                                             —’¬јЋ≈Ќќ
                                ѕостановою ¬ерховноњ –ади ”крањни
                                в≥д 21 червн¤ 2001 року N 2543-III

                ќ—Ќќ¬Ќ≤ Ќјѕ–яћ» Ѕёƒ∆≈“Ќќѓ ѕќЋ≤“» »
                           Ќј 2002 –≤ 
                      (Ѕюджетна резолюц≥¤)

     ¬≥дпов≥дно до   онституц≥њ  ”крањни,  «акону
”крањни "ѕро бюджетну систему ”крањни"    та  з  метою
своЇчасного  складанн¤ проекту закону про ƒержавний бюджет ”крањни
на 2002 р≥к ≥  регулюванн¤  м≥жбюджетних  в≥дносин  ¬ерховна  –ада
”крањни визначаЇ основн≥ напр¤ми бюджетноњ пол≥тики на 2002 р≥к.

        1. «агальн≥ принципи та напр¤ми бюджетноњ пол≥тики
                           на 2002 р≥к

     1.1. ѕол≥тика у сфер≥ державних ф≥нанс≥в та ƒержавний  бюджет
”крањни   ¤к головний ф≥нансовий план крањни   мають стати основою
розвитку  економ≥чних  реформ,  створенн¤  соц≥ально  ор≥Їнтованоњ
ринковоњ  економ≥ки,  закр≥пленн¤  дос¤гнутих  темп≥в економ≥чного
зростанн¤ ¤к передумови п≥двищенн¤ життЇвого  р≥вн¤  та  добробуту
населенн¤.

     1.2. ‘ормуванн¤, розгл¤д, затвердженн¤ та виконанн¤ бюджет≥в,
що  складають  бюджетну  систему  ”крањни,  мають зд≥йснюватис¤ на
конституц≥йних засадах,  Їдиних принципах та п≥дходах ≥ базуватис¤
на   прогнозних  макропоказниках  соц≥ально-економ≥чного  розвитку
”крањни на 2002 р≥к.

     1.3. Ќеобх≥дно забезпечити зростанн¤ пор≥вн¤но з  2001  роком
фактичноњ  частки  м≥сцевих  бюджет≥в у зведеному бюджет≥ ”крањни.
ѕередбачити  поглибленн¤  бюджетноњ   реформи   та   вдосконаленн¤
м≥жбюджетних в≥дносин до р≥вн¤ бюджету јвтономноњ –еспубл≥ки  рим,
обласних  бюджет≥в,  бюджет≥в  м≥ст   иЇва  та  —евастопол¤,  м≥ст
республ≥канського јвтономноњ –еспубл≥ки  рим та обласного значенн¤
≥ бюджет≥в район≥в.

     «апочаткувати стратег≥ю  формуванн¤  м≥сцевих   бюджет≥в   на
стаб≥льн≥й   дл¤  кожного  бюджету  доходн≥й  основ≥.  “рансфертну
пол≥тику   будувати   ≥з   застосуванн¤м   об'Їктивних   критер≥њв
вир≥внюванн¤  та  ч≥тко  виписаних  механ≥зм≥в,  ¤к≥ б гарантували
надходженн¤ таких трансферт≥в до м≥сцевих бюджет≥в.

     1.4. √оловними напр¤мами та засадами ф≥нансовоњ  стаб≥л≥зац≥њ
та сталого економ≥чного зростанн¤ Ї:

     1) приведенн¤   зобов'¤зань  держави  у  в≥дпов≥дн≥сть  з  њњ
ресурсами;

     2) збалансован≥сть (бездеф≥цитн≥сть) бюджет≥в та впровадженн¤
жорсткоњ  ф≥нансовоњ  дисципл≥ни в ус≥х ланках державних ф≥нанс≥в,
включаючи трансферти державним п≥дприЇмствам;

     3) зниженн¤ р≥вн¤ ≥нфл¤ц≥њ та стаб≥л≥зац≥¤ валютного курсу;

     4) повне  та  своЇчасне  виконанн¤  внутр≥шн≥х  ≥   зовн≥шн≥х
державних зобов'¤зань;

     5) суттЇве  п≥двищенн¤ р≥вн¤ монетизац≥њ в економ≥ц≥ ”крањни;

     6) забезпеченн¤   випереджаючих   темп≥в  зростанн¤  реальних
доход≥в  населенн¤  пор≥вн¤но   з   темпами   зростанн¤   валового
внутр≥шнього продукту;

     7) запровадженн¤   системи  економ≥чних  та  адм≥н≥стративних
заход≥в дл¤ легал≥зац≥њ доход≥в та  скороченн¤  т≥ньового  сектора
економ≥ки;

     8) рац≥ональна податкова пол≥тика,  ¤ка базуЇтьс¤ на зниженн≥
податкового тиску та поЇднанн≥ ф≥скальноњ та  стимулюючоњ  функц≥њ
податк≥в;

     9) посиленн¤ соц≥альноњ спр¤мованост≥ бюджету;

     10) перех≥д  до  формуванн¤  бюджету  за   програмно-ц≥льовим
методом ≥з використанн¤м економ≥чноњ класиф≥кац≥њ видатк≥в;

     11) розробка  та  впровадженн¤  бюджету  розвитку в контекст≥
державноњ програми економ≥чного ≥ соц≥ального розвитку ”крањни  на
2002 р≥к;

     12) зд≥йсненн¤  пол≥тики  щодо  зменшенн¤ частки спец≥ального
фонду у склад≥ бюджет≥в ≥ впор¤дкуванн¤ його структури.

     1.5. „астка    прогнозованого    р≥чного    обс¤гу   валового
внутр≥шнього  продукту,  що  перерозпод≥л¤Їтьс¤   через   зведений
бюджет,   маЇ   зберегтис¤  на  р≥вн≥,  не  вище  врахованого  при
затвердженн≥  «акону  ”крањни  "ѕро  ƒержавний  бюджет  ”крањни на
2001 р≥к".

     1.6. «абезпечити   прот¤гом   2002   роц≥  перех≥д  на  повне
казначейське обслуговуванн¤ бюджет≥в ус≥х р≥вн≥в.  ѕри цьому мають
бути   визначен≥   права   та   обов'¤зки,  система  взаЇмод≥њ  та
в≥дпов≥дальност≥  м≥ж  органами  самовр¤дуванн¤    ¤к   власниками
бюджетних  кошт≥в   та  ƒержавним  казначейством  ”крањни  ≥  його
територ≥альними в≥дд≥ленн¤ми   ¤к органами,  що зд≥йснюють  касове
виконанн¤ м≥сцевих бюджет≥в.

     «апровадженн¤ системи   казначейського   виконанн¤   м≥сцевих
бюджет≥в маЇ зд≥йснюватис¤ не примусово,  а  виключно  на  засадах
стимулюванн¤.

               2. Ѕюджетна пол≥тика у сфер≥ доход≥в

     2.1. ƒоходи  бюджету  формуютьс¤  в≥дпов≥дно до законодавства
”крањни з урахуванн¤м проведенн¤  податковоњ  реформи,  скороченн¤
неефективно  д≥ючих п≥льг та розширенн¤ податковоњ бази за рахунок
легал≥зац≥њ т≥ньового сектора.  ѕри цьому  маЇ  бути  оптим≥зоване
податкове  навантаженн¤  та  створен≥  необх≥дн≥ умови дл¤ захисту
в≥тчизн¤ного товаровиробника.

     ѕлануванн¤ доход≥в  бюджет≥в   ус≥х   р≥вн≥в   базуЇтьс¤   на
прогнозних   макропоказниках  соц≥ально-економ≥чного  розвитку  та
засадах ф≥нансового та податкового законодавства.

     2.2. «  метою  розширенн¤  податковоњ  бази  та  забезпеченн¤
стаб≥льност≥ доходноњ частини бюджету передбачити:

     1) виключенн¤   негрошових   розрахунк≥в  та  будь-¤ких  форм
взаЇмозал≥к≥в у процес≥ виконанн¤ бюджет≥в ус≥х р≥вн≥в;

     2) заборону   реструктуризац≥њ   та    списанн¤    податковоњ
заборгованост≥ суб'Їкт≥в господарюванн¤ з≥ сплати податк≥в, збор≥в
(обов'¤зкових платеж≥в), а також встановленн¤ моратор≥ю на наданн¤
податкових п≥льг ≥ в≥дстрочок у сплат≥ податкових зобов'¤зань;

     3) реструктуризац≥ю   та   списанн¤   зобов'¤зань  держави  у
в≥дшкодуванн≥ податку на додану варт≥сть з урахуванн¤м обс¤г≥в вже
проведеноњ  реструктуризац≥њ  та списанн¤ заборгованост≥ платник≥в
податк≥в перед бюджетом;

     4) зменшенн¤ обс¤г≥в простроченоњ податковоњ заборгованост≥ з
податкових  платеж≥в до бюджет≥в ус≥х р≥вн≥в за рахунок пол≥пшенн¤
стану збиранн¤ податк≥в ≥ неподаткових платеж≥в  ≥з  застосуванн¤м
сучасних технолог≥й податкового адм≥н≥струванн¤;

     5) удосконаленн¤      системи     розрахунк≥в     п≥дприЇмств
паливно-енергетичного комплексу з бюджетом;

     6) зб≥льшенн¤ доход≥в державного бюджету за рахунок ц≥льового
та   ефективного   використанн¤   частки  майна,  що  Ї  державною
власн≥стю;

     7) п≥двищенн¤   ефективност≥   приватизац≥њ   державного    ≥
комунального  майна,  забезпеченн¤  приватизац≥њ  об'Їкт≥в  за  њх
реальною ринковою варт≥стю;

     8) ч≥тке  визначенн¤  джерел  формуванн¤  спец≥ального  фонду
бюджету.

     2.3.  ошти   в≥д   поверненн¤   позичок,   наданих  ƒержавним
≥нновац≥йним фондом з моменту його включенн¤ до ƒержавного бюджету
”крањни,   п≥дприЇмствам   ≥   орган≥зац≥¤м   дл¤  виконанн¤  ними
≥нновац≥йних проект≥в,  п≥сл¤  л≥кв≥дац≥њ  цього  ‘онду  необх≥дно
вважати  бюджетними  ресурсами  та  зараховувати  њх  до  доходноњ
частини спец≥ального фонду ƒержавного бюджету ”крањни.

     2.4. ¬≥дшкодуванн¤ податку на додану  варт≥сть  з  державного
бюджету  маЇ  зд≥йснюватись  за  ч≥тко  визначеною  процедурою,  з
в≥дпов≥дальн≥стю ƒержавного казначейства за таке в≥дшкодуванн¤.

              3. Ѕюджетна пол≥тика в сфер≥ видатк≥в

     3.1. « метою забезпеченн¤  ефективноњ  державноњ  пол≥тики  у
сфер≥  бюджетних видатк≥в удосконалити мережу заклад≥в та установ,
¤к≥ ф≥нансуютьс¤ з державного бюджету  ≥  м≥сцевих  бюджет≥в,  дл¤
п≥двищенн¤  р≥вн¤ та ¤кост≥ послуг,  що надаютьс¤ громад¤нам,  дл¤
виконанн¤ у повному обс¤з≥ ц≥льових програм соц≥ально-економ≥чного
 розвитку,  а також запровадити механ≥зм та додатков≥
заходи  щодо  гласност≥  ≥  посиленн¤  контролю  за  використанн¤м
бюджетних кошт≥в.

     3.2. ѕр≥оритетним  напр¤мом  бюджетноњ   пол≥тики   у   сфер≥
видатк≥в повинно стати подальше посиленн¤ соц≥альноњ спр¤мованост≥
бюджету.  Ќа реал≥зац≥ю програм соц≥альноњ спр¤мованост≥ маЇ  бути
направлено  не  менше  50  в≥дсотк≥в видатк≥в зведеного бюджету на
2002 р≥к.

     ѕершочерговими завданн¤ми  бюджетноњ  пол≥тики  у  соц≥альн≥й
сфер≥ Ї:

     1) суттЇве п≥двищенн¤ реальноњ зароб≥тноњ плати громад¤н;

     2) поетапне   наближенн¤   м≥н≥мальноњ  зароб≥тноњ  плати  до
прожиткового м≥н≥муму;

     3) розмежуванн¤ пенс≥йних виплат з ƒержавного бюджету ”крањни
≥ ѕенс≥йного фонду ”крањни;

     4) ≥ндексац≥¤  грошових  доход≥в  прац≥вник≥в бюджетноњ сфери
в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни;

     5) запровадженн¤ наданн¤ адресних п≥льг ≥ субсид≥й  населенню
виключно у грошов≥й форм≥;

     6) забезпеченн¤  у  повному  обс¤з≥  ф≥нансуванн¤   державноњ
соц≥альноњ   допомоги  малозабезпеченим  громад¤нам  та  с≥м'¤м  з
д≥тьми, повне погашенн¤ заборгованост≥ ≥з соц≥альних виплат;

     7) погашенн¤  заборгованост≥ ≥з соц≥альних виплат громад¤нам,
¤к≥ постраждали внасл≥док „орнобильськоњ катастрофи;

     8) п≥двищенн¤ зароб≥тноњ плати прац≥вникам бюджетноњ сфери та
стипенд≥й студентам;

     9) визначенн¤   додаткових   заход≥в   погашенн¤   знец≥нених
грошових  заощаджень  громад¤н  в  установах  ќщадного   банку   ≥
страхових внеск≥в до колишнього ”крдержстраху;

     10) забезпеченн¤  належних  умов  дл¤  функц≥онуванн¤   суд≥в
в≥дпов≥дно до  онституц≥њ ”крањни  шл¤хом зб≥льшенн¤
обс¤г≥в ф≥нансуванн¤ та удосконаленн¤ системи ф≥нансуванн¤ суд≥в.

     3.3. «атвердити  такий  перел≥к  захищених  статей   видатк≥в
загального  фонду  ƒержавного  бюджету  ”крањни  на  2002  р≥к  за
економ≥чною класиф≥кац≥Їю видатк≥в:

     1) оплата прац≥ прац≥вник≥в бюджетних установ;

     2) нарахуванн¤ на зароб≥тну плату;

     3) придбанн¤ медикамент≥в та перев'¤зувальних матер≥ал≥в;

     4) забезпеченн¤ продуктами харчуванн¤;

     5) виплата процент≥в за державним боргом;

     6) трансферти населенню,  пов'¤зан≥ з соц≥альним захистом  та
соц≥альним  забезпеченн¤м,  у  тому  числ≥ на погашенн¤ знец≥нених
вклад≥в в  установах  ќщадного  банку  ≥  страхових   внеск≥в   до
колишнього ”крдержстраху;

     7) трансферти м≥сцевим бюджетам.

     3.4. «абезпечити   стов≥дсоткове   ф≥нансуванн¤   на   оплату
енергонос≥њв  дл¤  установ  та  орган≥зац≥й,  ¤к≥  утримуютьс¤  за
рахунок кошт≥в державного бюджету.

     3.5. «абезпечити   виконанн¤   абзац≥в  восьмого  -  дес¤того
частини першоњ статт≥ 57 «акону ”крањни "ѕро осв≥ту"  в
повному обс¤з≥.

     3.6. «б≥льшити   в   пор≥вн¤нн¤  з  2001  роком  ф≥нансуванн¤
видатк≥в на  розвиток  охорони  здоров'¤.  ѕередбачити  у  повному
обс¤з≥  ф≥нансуванн¤  програм  на забезпеченн¤ ≥нсул≥ном хворих на
цукровий д≥абет та забезпеченн¤ л≥куванн¤ онколог≥чних  хворих  та
хворих на туберкульоз.

     3.7. ”  ƒержавному  бюджет≥  ”крањни  на 2002 р≥к передбачити
обс¤г державних централ≥зованих кап≥тальних вкладень на  р≥вн≥  не
менше  1  в≥дсотка  доход≥в  державного  бюджету  ≥з затвердженн¤м
обс¤г≥в за пр≥оритетними напр¤мами.

     3.8. –озробити бюджет розвитку ¤к складову частину  державноњ
програми економ≥чного ≥ соц≥ального розвитку на 2002 р≥к та подати
його ¬ерховн≥й –ад≥ ”крањни разом з проектом закону про  ƒержавний
бюджет  ”крањни  на  2002 р≥к.  Ќадходженн¤ в≥д приватизац≥њ мають
бути пр≥оритетно спр¤мован≥ на ф≥нансуванн¤ видатк≥в на структурну
перебудову народного господарства.

     ѕередбачити кошти на державну п≥дтримку  вуг≥льноњ  галуз≥  з
метою прискоренн¤ темп≥в структурних реформ.

     3.9.  аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в ”крањни запровадити комплекс заход≥в
щодо жорстких бюджетних обмежень шл¤хом:

     1) впор¤дкуванн¤ контролю за  виконанн¤м  видатковоњ  частини
бюджету;

     2) гарантуванн¤  розпод≥лу  ресурс≥в в≥дпов≥дно до визначених
пр≥оритет≥в;

     3) пол≥пшенн¤ результативност≥ бюджетних  програм.

     ”станови, ¤к≥  безпосередньо  вказан≥  в  онституц≥њ ”крањни,
повинн≥ мати статус головних розпор¤дник≥в кошт≥в.

     3.10. ¬идатки  державного  бюджету  мають  бути сформован≥ по
кожному головному розпор¤днику  бюджетних  кошт≥в  за  економ≥чною
структурою  видатк≥в  бюджетноњ  класиф≥кац≥њ,  при цьому в склад≥
головних  розпор¤дник≥в  бюджетних  кошт≥в  мають  бути   вид≥лен≥
розпор¤дники кошт≥в другого р≥вн¤.

     ƒо проекту «акону ”крањни про  ƒержавний  бюджет  ”крањни  на
2002  р≥к мають додаватис¤ проекти мереж≥,  контингент≥в та штат≥в
бюджетних  установ  в  розр≥з≥  головних  розпор¤дник≥в  бюджетних
кошт≥в по рег≥онах.

     3.11. ¬исв≥тленн¤   д≥¤льност≥   орган≥в   державноњ    влади
зд≥йснювати  за  рахунок  кошт≥в, передбачених  у  њх  кошторисах,
в≥дпов≥дно до укладених угод з засобами масовоњ ≥нформац≥њ.

     3.12. ѕередбачити  в  проект≥  «акону  ”крањни  про ƒержавний
бюджет ”крањни на 2002 р≥к окремим р¤дком  видатки  на  проведенн¤
судовоњ  реформи,  а також на проведенн¤ вибор≥в до ¬ерховноњ –ади
”крањни.

             4. ƒержавний борг та його обслуговуванн¤

     4.1. √раничний обс¤г державного боргу на к≥нець 2002 року  не
повинен перевищувати 60 в≥дсотк≥в валового внутр≥шнього продукту.

     4.2. ѕол≥пшити  структуру  державного боргу шл¤хом скороченн¤
частки  комерц≥йного  боргу   в   загальному   обс¤з≥   державного
зовн≥шнього боргу.

     4.3. «аборонити   списанн¤   заборгованост≥   за   кредитами,
залученими п≥д державн≥ гарант≥њ.

            5. Ќапр¤ми розвитку м≥жбюджетних в≥дносин

     5.1. ”досконалити розпод≥л податкових надходжень м≥ж ƒержаним
бюджетом ”крањни, бюджетом јвтономноњ –еспубл≥ки  рим та м≥сцевими
бюджетами.  ѕеревести на власну доходну базу  м≥сцев≥  бюджети  ≥з
закр≥пленн¤м   за   ними  доходних  джерел  на  пост≥йн≥й  основ≥,
визначивши перел≥к доход≥в ≥  видатк≥в,  що  не  враховуютьс¤  при
розрахунку м≥жбюджетних трансферт≥в.

     „астка м≥сцевих  бюджет≥в  у  зведеному  бюджет≥  ”крањни   з
урахуванн¤м субвенц≥й на соц≥альний захист населенн¤ не може  бути
нижче 40 в≥дсотк≥в.

     5.2. ќсновним завданн¤м пол≥тики у сфер≥ бюджетноњ реформи на
2002  р≥к  буде  проведенн¤  наступного етапу реформи м≥жбюджетних
в≥дносин  на  основ≥  прозорих  та   об'Їктивних   критер≥њв,   що
грунтуютьс¤  на  стаб≥льн≥й систем≥ закр≥пленн¤ доходних джерел за
бюджетами,   д≥Ївого   та   досконалого   розрахунку    визначенн¤
м≥жбюджетних трансферт≥в.

     5.3. ”   склад≥   державного   бюджету   передбачити   обс¤ги
трансферт≥в  дл¤  бюджету  јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,  обласних
бюджет≥в,    бюджет≥в    м≥ст     иЇва    та   —евастопол¤,   м≥ст
республ≥канського јвтономноњ –еспубл≥ки  рим та обласного значенн¤
≥  бюджет≥в  район≥в  (685 бюджет≥в,  у тому числ≥ 27 рег≥ональних
бюджет≥в,   170   бюджет≥в   м≥ст   обласного   (республ≥канського
јвтономноњ –еспубл≥ки  рим) значенн¤ та 488 бюджет≥в район≥в).

     5.4. ¬становити моратор≥й у 2002 роц≥ на  прийн¤тт¤  закон≥в,
¤к≥  зменшують  доходи чи зб≥льшують видатки м≥сцевих бюджет≥в без
одночасного внесенн¤ зм≥н до «акону ”крањни про  ƒержавний  бюджет
”крањни на 2002 р≥к,  стосовно компенсац≥њ втрат м≥сцевих бюджет≥в
в≥д прийн¤тт¤ таких закон≥в.

                       6. ќкрем≥ дорученн¤

     6.1.  аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни  при  формуванн≥ бюджету на
2002 р≥к:

     1) до 1 липн¤ 2001 року  подати  до  ¬ерховноњ  –ади  ”крањни
законопроекти  про  внесенн¤  зм≥н  до законодавчих акт≥в ”крањни,
пов'¤заних з формуванн¤м доходноњ частини бюджету на 2002 р≥к;

     2) розробити  ѕрограму  погашенн¤  податковоњ  заборгованост≥
п≥дприЇмств  та орган≥зац≥й перед бюджетом та врахувати у доходн≥й
частин≥ бюджету на 2002 р≥к суми ц≥Їњ заборгованост≥ в≥дпов≥дно до
зазначеноњ ѕрограми;

     3) п≥дготувати  пропозиц≥њ щодо впор¤дкуванн¤ п≥льг,  наданих
суб'Їктам господарюванн¤;

     4) впор¤дкувати  нормативно-правов≥  акти,  що  регламентують
формуванн¤ спец≥ального фонду та пор¤док використанн¤ кошт≥в цього
фонду,  в≥дпов≥дно до вимог,  викладених у п≥дпункт≥ 12 пункту 1.4
та п≥дпункт≥ 8 пункту 2.2 ц≥Їњ Ѕюджетноњ резолюц≥њ;

     5) прот¤гом 2002 року розробити та запровадити систему обл≥ку
податкових  п≥льг  ≥  субсид≥й   ≥  подати  ¬ерховн≥й –ад≥ ”крањни
пропозиц≥њ щодо удосконаленн¤ законодавства;

     6) проанал≥зувати умови приватизац≥њ державних п≥дприЇмств та
об'Їкт≥в.  «  метою  залученн¤ додаткових кошт≥в надати пропозиц≥њ
щодо   механ≥зм≥в   встановленн¤   реальноњ   вартост≥    об'Їкт≥в
приватизац≥њ та недопущенн¤ розпродажу з порушенн¤м процедур;

     7) на   п≥дстав≥   проведеного  комплексного  анал≥зу  надати
¬ерховн≥й –ад≥ ”крањни матер≥али стосовно  функц≥онуванн¤  в≥льних
економ≥чних зон та спец≥ального режиму ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥ на
територ≥¤х пр≥оритетного розвитку;

     8) з   метою   захисту   в≥тчизн¤ного   товаровиробника    та
забезпеченн¤  зб≥льшенн¤  випуску  товар≥в  широкого вжитку надати
пропозиц≥њ щодо скасуванн¤ п≥льг по сплат≥ вв≥зного мита;

     9) надати перел≥ки боржник≥в по бюджетних  позичках,  наданих
п≥д  гарант≥њ  ”р¤ду  станом на 1 с≥чн¤ 2001 року,  1 вересн¤ 2001
року  та  1  с≥чн¤  2002  року  ≥   забезпечити   ст¤гненн¤   ц≥Їњ
заборгованост≥ в доход ƒержавного бюджету ”крањни;

     10) в≥дмовитись   в≥д  практики  проведенн¤  взаЇмозал≥к≥в  з
бюджетом ≥ використанн¤ одноденних кредит≥в ¤к засобу  розв'¤занн¤
проблеми розрахунку з бюджетом в грошов≥й форм≥;

     11) розробити  механ≥зм  поверненн¤  з-за  кордону  незаконно
вивезених кошт≥в ≥ залученн¤ њх до державного бюджету;

     12) надати  ≥нформац≥ю  ¬ерховн≥й  –ад≥   ”крањни   про   х≥д
адм≥н≥стративноњ реформи, обгрунтувати причини зростанн¤ бюджетних
витрат на утриманн¤ державних адм≥н≥страц≥й,  а  також  зб≥льшенн¤
кредиторськоњ та деб≥торськоњ заборгованост≥;

     13) розробити  та  передати на розгл¤д ¬ерховноњ –ади ”крањни
проект державноњ програми поверненн¤ заощаджень громад¤н ”крањни;

     14) запропонувати  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в  ”крањни  запровадити  у
2002   роц≥   моратор≥й   на   п≥двищенн¤   ц≥н   ≥   тариф≥в   на
житлово-комунальн≥ послуги, транспорт, зв'¤зок;

     15) у  раз≥  незабезпеченн¤    аб≥нетом   ћ≥н≥стр≥в   ”крањни
розширенн¤  м≥жбюджетноњ  реформи  (685 бюджет≥в,  в тому числ≥ 27
рег≥ональних  бюджет≥в,  170  бюджет≥в  м≥ст  республ≥канського  в
јвтономн≥й  –еспубл≥ц≥   рим  ≥ обласного значенн¤ та 488 бюджет≥в
район≥в)  передбачити  ц≥льову  субвенц≥ю  м≥сцевим  бюджетам   на
виплату зароб≥тноњ плати прац≥вникам осв≥ти;

     16) дл¤  визначенн¤  обгрунтованих  розм≥р≥в  в≥драхувань  до
державного бюджету в≥д плати за транзит природного газу територ≥Їю
”крањни на 2002 р≥к,  до 1 вересн¤ 2001 року надати ¬ерховн≥й –ад≥
”крањни ≥нформац≥ю про виконанн¤ зобов'¤зань паливно-енергетичного
комплексу перед ƒержавним бюджетом ”крањни за 6 м≥с¤ц≥в 2001 року.

     6.2. ƒл¤  забезпеченн¤  формуванн¤  доходноњ  частини бюджету
ƒержавн≥й податков≥й адм≥н≥страц≥њ ”крањни до 2  липн¤  2001  року
надати   аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни  ≥   ом≥тету  ¬ерховноњ  –ади
”крањни  з  питань  бюджету  вичерпну  ≥нформац≥ю   про   фактичне
виконанн¤   статт≥   18  «акону  ”крањни  "ѕро  пор¤док  погашенн¤
зобов'¤зань  платник≥в  податк≥в  перед  бюджетами  та  державними
ц≥льовими фондами". ѕри цьому надати дан≥ про загальн≥
обс¤ги списаноњ та реструктуризованоњ податковоњ заборгованост≥ по
роках,  а також њњ фактичний розм≥р станом на 1 червн¤ 2001 року в
розр≥з≥ м≥н≥стерств, форм власност≥, територ≥й та вид≥в платеж≥в.

     6.3.  аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни  розробити  проект   «акону
”крањни  про  ƒержавний  бюджет  ”крањни на 2002 р≥к з дотриманн¤м
положень ц≥Їњ Ѕюджетноњ резолюц≥њ та подати його до ¬ерховноњ –ади
”крањни у терм≥ни, визначен≥  онституц≥Їю ”крањни.
 



Hosted by uCoz