|
ѕ ќ — “ ј Ќ ќ ¬ ј ¬≈–’ќ¬Ќќѓ –јƒ» ” –јѓЌ» ѕро ќсновн≥ напр¤ми бюджетноњ пол≥тики на 2002 р≥к (Ѕюджетна резолюц≥¤) ¬≥дпов≥дно до онституц≥њ ”крањни та «акону ”крањни "ѕро бюджетну систему ”крањни", з метою своЇчасного складанн¤ проекту «акону ”крањни про ƒержавний бюджет на 2002 р≥к, ¬ерховна –ада ”крањни п о с т а н о в л ¤ Ї: 1. —хвалити ќсновн≥ напр¤ми бюджетноњ пол≥тики на 2002 р≥к (додаютьс¤). 2. аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни подати до ¬ерховноњ –ади ”крањни проект «акону ”крањни про ƒержавний бюджет ”крањни на 2002 р≥к з урахуванн¤м схвалених ќсновних напр¤м≥в бюджетноњ пол≥тики на 2002 р≥к. √олова ¬ерховноњ –ади ”крањни ≤.ѕЋёў м. ињв, 21 червн¤ 2001 року N 2543-III —’¬јЋ≈Ќќ ѕостановою ¬ерховноњ –ади ”крањни в≥д 21 червн¤ 2001 року N 2543-III ќ—Ќќ¬Ќ≤ Ќјѕ–яћ» Ѕёƒ∆≈“Ќќѓ ѕќЋ≤“» » Ќј 2002 –≤ (Ѕюджетна резолюц≥¤) ¬≥дпов≥дно до онституц≥њ ”крањни, «акону ”крањни "ѕро бюджетну систему ”крањни" та з метою своЇчасного складанн¤ проекту закону про ƒержавний бюджет ”крањни на 2002 р≥к ≥ регулюванн¤ м≥жбюджетних в≥дносин ¬ерховна –ада ”крањни визначаЇ основн≥ напр¤ми бюджетноњ пол≥тики на 2002 р≥к. 1. «агальн≥ принципи та напр¤ми бюджетноњ пол≥тики на 2002 р≥к 1.1. ѕол≥тика у сфер≥ державних ф≥нанс≥в та ƒержавний бюджет ”крањни ¤к головний ф≥нансовий план крањни мають стати основою розвитку економ≥чних реформ, створенн¤ соц≥ально ор≥Їнтованоњ ринковоњ економ≥ки, закр≥пленн¤ дос¤гнутих темп≥в економ≥чного зростанн¤ ¤к передумови п≥двищенн¤ життЇвого р≥вн¤ та добробуту населенн¤. 1.2. ‘ормуванн¤, розгл¤д, затвердженн¤ та виконанн¤ бюджет≥в, що складають бюджетну систему ”крањни, мають зд≥йснюватис¤ на конституц≥йних засадах, Їдиних принципах та п≥дходах ≥ базуватис¤ на прогнозних макропоказниках соц≥ально-економ≥чного розвитку ”крањни на 2002 р≥к. 1.3. Ќеобх≥дно забезпечити зростанн¤ пор≥вн¤но з 2001 роком фактичноњ частки м≥сцевих бюджет≥в у зведеному бюджет≥ ”крањни. ѕередбачити поглибленн¤ бюджетноњ реформи та вдосконаленн¤ м≥жбюджетних в≥дносин до р≥вн¤ бюджету јвтономноњ –еспубл≥ки рим, обласних бюджет≥в, бюджет≥в м≥ст иЇва та —евастопол¤, м≥ст республ≥канського јвтономноњ –еспубл≥ки рим та обласного значенн¤ ≥ бюджет≥в район≥в. «апочаткувати стратег≥ю формуванн¤ м≥сцевих бюджет≥в на стаб≥льн≥й дл¤ кожного бюджету доходн≥й основ≥. “рансфертну пол≥тику будувати ≥з застосуванн¤м об'Їктивних критер≥њв вир≥внюванн¤ та ч≥тко виписаних механ≥зм≥в, ¤к≥ б гарантували надходженн¤ таких трансферт≥в до м≥сцевих бюджет≥в. 1.4. √оловними напр¤мами та засадами ф≥нансовоњ стаб≥л≥зац≥њ та сталого економ≥чного зростанн¤ Ї: 1) приведенн¤ зобов'¤зань держави у в≥дпов≥дн≥сть з њњ ресурсами; 2) збалансован≥сть (бездеф≥цитн≥сть) бюджет≥в та впровадженн¤ жорсткоњ ф≥нансовоњ дисципл≥ни в ус≥х ланках державних ф≥нанс≥в, включаючи трансферти державним п≥дприЇмствам; 3) зниженн¤ р≥вн¤ ≥нфл¤ц≥њ та стаб≥л≥зац≥¤ валютного курсу; 4) повне та своЇчасне виконанн¤ внутр≥шн≥х ≥ зовн≥шн≥х державних зобов'¤зань; 5) суттЇве п≥двищенн¤ р≥вн¤ монетизац≥њ в економ≥ц≥ ”крањни; 6) забезпеченн¤ випереджаючих темп≥в зростанн¤ реальних доход≥в населенн¤ пор≥вн¤но з темпами зростанн¤ валового внутр≥шнього продукту; 7) запровадженн¤ системи економ≥чних та адм≥н≥стративних заход≥в дл¤ легал≥зац≥њ доход≥в та скороченн¤ т≥ньового сектора економ≥ки; 8) рац≥ональна податкова пол≥тика, ¤ка базуЇтьс¤ на зниженн≥ податкового тиску та поЇднанн≥ ф≥скальноњ та стимулюючоњ функц≥њ податк≥в; 9) посиленн¤ соц≥альноњ спр¤мованост≥ бюджету; 10) перех≥д до формуванн¤ бюджету за програмно-ц≥льовим методом ≥з використанн¤м економ≥чноњ класиф≥кац≥њ видатк≥в; 11) розробка та впровадженн¤ бюджету розвитку в контекст≥ державноњ програми економ≥чного ≥ соц≥ального розвитку ”крањни на 2002 р≥к; 12) зд≥йсненн¤ пол≥тики щодо зменшенн¤ частки спец≥ального фонду у склад≥ бюджет≥в ≥ впор¤дкуванн¤ його структури. 1.5. „астка прогнозованого р≥чного обс¤гу валового внутр≥шнього продукту, що перерозпод≥л¤Їтьс¤ через зведений бюджет, маЇ зберегтис¤ на р≥вн≥, не вище врахованого при затвердженн≥ «акону ”крањни "ѕро ƒержавний бюджет ”крањни на 2001 р≥к". 1.6. «абезпечити прот¤гом 2002 роц≥ перех≥д на повне казначейське обслуговуванн¤ бюджет≥в ус≥х р≥вн≥в. ѕри цьому мають бути визначен≥ права та обов'¤зки, система взаЇмод≥њ та в≥дпов≥дальност≥ м≥ж органами самовр¤дуванн¤ ¤к власниками бюджетних кошт≥в та ƒержавним казначейством ”крањни ≥ його територ≥альними в≥дд≥ленн¤ми ¤к органами, що зд≥йснюють касове виконанн¤ м≥сцевих бюджет≥в. «апровадженн¤ системи казначейського виконанн¤ м≥сцевих бюджет≥в маЇ зд≥йснюватис¤ не примусово, а виключно на засадах стимулюванн¤. 2. Ѕюджетна пол≥тика у сфер≥ доход≥в 2.1. ƒоходи бюджету формуютьс¤ в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни з урахуванн¤м проведенн¤ податковоњ реформи, скороченн¤ неефективно д≥ючих п≥льг та розширенн¤ податковоњ бази за рахунок легал≥зац≥њ т≥ньового сектора. ѕри цьому маЇ бути оптим≥зоване податкове навантаженн¤ та створен≥ необх≥дн≥ умови дл¤ захисту в≥тчизн¤ного товаровиробника. ѕлануванн¤ доход≥в бюджет≥в ус≥х р≥вн≥в базуЇтьс¤ на прогнозних макропоказниках соц≥ально-економ≥чного розвитку та засадах ф≥нансового та податкового законодавства. 2.2. « метою розширенн¤ податковоњ бази та забезпеченн¤ стаб≥льност≥ доходноњ частини бюджету передбачити: 1) виключенн¤ негрошових розрахунк≥в та будь-¤ких форм взаЇмозал≥к≥в у процес≥ виконанн¤ бюджет≥в ус≥х р≥вн≥в; 2) заборону реструктуризац≥њ та списанн¤ податковоњ заборгованост≥ суб'Їкт≥в господарюванн¤ з≥ сплати податк≥в, збор≥в (обов'¤зкових платеж≥в), а також встановленн¤ моратор≥ю на наданн¤ податкових п≥льг ≥ в≥дстрочок у сплат≥ податкових зобов'¤зань; 3) реструктуризац≥ю та списанн¤ зобов'¤зань держави у в≥дшкодуванн≥ податку на додану варт≥сть з урахуванн¤м обс¤г≥в вже проведеноњ реструктуризац≥њ та списанн¤ заборгованост≥ платник≥в податк≥в перед бюджетом; 4) зменшенн¤ обс¤г≥в простроченоњ податковоњ заборгованост≥ з податкових платеж≥в до бюджет≥в ус≥х р≥вн≥в за рахунок пол≥пшенн¤ стану збиранн¤ податк≥в ≥ неподаткових платеж≥в ≥з застосуванн¤м сучасних технолог≥й податкового адм≥н≥струванн¤; 5) удосконаленн¤ системи розрахунк≥в п≥дприЇмств паливно-енергетичного комплексу з бюджетом; 6) зб≥льшенн¤ доход≥в державного бюджету за рахунок ц≥льового та ефективного використанн¤ частки майна, що Ї державною власн≥стю; 7) п≥двищенн¤ ефективност≥ приватизац≥њ державного ≥ комунального майна, забезпеченн¤ приватизац≥њ об'Їкт≥в за њх реальною ринковою варт≥стю; 8) ч≥тке визначенн¤ джерел формуванн¤ спец≥ального фонду бюджету. 2.3. ошти в≥д поверненн¤ позичок, наданих ƒержавним ≥нновац≥йним фондом з моменту його включенн¤ до ƒержавного бюджету ”крањни, п≥дприЇмствам ≥ орган≥зац≥¤м дл¤ виконанн¤ ними ≥нновац≥йних проект≥в, п≥сл¤ л≥кв≥дац≥њ цього ‘онду необх≥дно вважати бюджетними ресурсами та зараховувати њх до доходноњ частини спец≥ального фонду ƒержавного бюджету ”крањни. 2.4. ¬≥дшкодуванн¤ податку на додану варт≥сть з державного бюджету маЇ зд≥йснюватись за ч≥тко визначеною процедурою, з в≥дпов≥дальн≥стю ƒержавного казначейства за таке в≥дшкодуванн¤. 3. Ѕюджетна пол≥тика в сфер≥ видатк≥в 3.1. « метою забезпеченн¤ ефективноњ державноњ пол≥тики у сфер≥ бюджетних видатк≥в удосконалити мережу заклад≥в та установ, ¤к≥ ф≥нансуютьс¤ з державного бюджету ≥ м≥сцевих бюджет≥в, дл¤ п≥двищенн¤ р≥вн¤ та ¤кост≥ послуг, що надаютьс¤ громад¤нам, дл¤ виконанн¤ у повному обс¤з≥ ц≥льових програм соц≥ально-економ≥чного розвитку, а також запровадити механ≥зм та додатков≥ заходи щодо гласност≥ ≥ посиленн¤ контролю за використанн¤м бюджетних кошт≥в. 3.2. ѕр≥оритетним напр¤мом бюджетноњ пол≥тики у сфер≥ видатк≥в повинно стати подальше посиленн¤ соц≥альноњ спр¤мованост≥ бюджету. Ќа реал≥зац≥ю програм соц≥альноњ спр¤мованост≥ маЇ бути направлено не менше 50 в≥дсотк≥в видатк≥в зведеного бюджету на 2002 р≥к. ѕершочерговими завданн¤ми бюджетноњ пол≥тики у соц≥альн≥й сфер≥ Ї: 1) суттЇве п≥двищенн¤ реальноњ зароб≥тноњ плати громад¤н; 2) поетапне наближенн¤ м≥н≥мальноњ зароб≥тноњ плати до прожиткового м≥н≥муму; 3) розмежуванн¤ пенс≥йних виплат з ƒержавного бюджету ”крањни ≥ ѕенс≥йного фонду ”крањни; 4) ≥ндексац≥¤ грошових доход≥в прац≥вник≥в бюджетноњ сфери в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни; 5) запровадженн¤ наданн¤ адресних п≥льг ≥ субсид≥й населенню виключно у грошов≥й форм≥; 6) забезпеченн¤ у повному обс¤з≥ ф≥нансуванн¤ державноњ соц≥альноњ допомоги малозабезпеченим громад¤нам та с≥м'¤м з д≥тьми, повне погашенн¤ заборгованост≥ ≥з соц≥альних виплат; 7) погашенн¤ заборгованост≥ ≥з соц≥альних виплат громад¤нам, ¤к≥ постраждали внасл≥док „орнобильськоњ катастрофи; 8) п≥двищенн¤ зароб≥тноњ плати прац≥вникам бюджетноњ сфери та стипенд≥й студентам; 9) визначенн¤ додаткових заход≥в погашенн¤ знец≥нених грошових заощаджень громад¤н в установах ќщадного банку ≥ страхових внеск≥в до колишнього ”крдержстраху; 10) забезпеченн¤ належних умов дл¤ функц≥онуванн¤ суд≥в в≥дпов≥дно до онституц≥њ ”крањни шл¤хом зб≥льшенн¤ обс¤г≥в ф≥нансуванн¤ та удосконаленн¤ системи ф≥нансуванн¤ суд≥в. 3.3. «атвердити такий перел≥к захищених статей видатк≥в загального фонду ƒержавного бюджету ”крањни на 2002 р≥к за економ≥чною класиф≥кац≥Їю видатк≥в: 1) оплата прац≥ прац≥вник≥в бюджетних установ; 2) нарахуванн¤ на зароб≥тну плату; 3) придбанн¤ медикамент≥в та перев'¤зувальних матер≥ал≥в; 4) забезпеченн¤ продуктами харчуванн¤; 5) виплата процент≥в за державним боргом; 6) трансферти населенню, пов'¤зан≥ з соц≥альним захистом та соц≥альним забезпеченн¤м, у тому числ≥ на погашенн¤ знец≥нених вклад≥в в установах ќщадного банку ≥ страхових внеск≥в до колишнього ”крдержстраху; 7) трансферти м≥сцевим бюджетам. 3.4. «абезпечити стов≥дсоткове ф≥нансуванн¤ на оплату енергонос≥њв дл¤ установ та орган≥зац≥й, ¤к≥ утримуютьс¤ за рахунок кошт≥в державного бюджету. 3.5. «абезпечити виконанн¤ абзац≥в восьмого - дес¤того частини першоњ статт≥ 57 «акону ”крањни "ѕро осв≥ту" в повному обс¤з≥. 3.6. «б≥льшити в пор≥вн¤нн¤ з 2001 роком ф≥нансуванн¤ видатк≥в на розвиток охорони здоров'¤. ѕередбачити у повному обс¤з≥ ф≥нансуванн¤ програм на забезпеченн¤ ≥нсул≥ном хворих на цукровий д≥абет та забезпеченн¤ л≥куванн¤ онколог≥чних хворих та хворих на туберкульоз. 3.7. ” ƒержавному бюджет≥ ”крањни на 2002 р≥к передбачити обс¤г державних централ≥зованих кап≥тальних вкладень на р≥вн≥ не менше 1 в≥дсотка доход≥в державного бюджету ≥з затвердженн¤м обс¤г≥в за пр≥оритетними напр¤мами. 3.8. –озробити бюджет розвитку ¤к складову частину державноњ програми економ≥чного ≥ соц≥ального розвитку на 2002 р≥к та подати його ¬ерховн≥й –ад≥ ”крањни разом з проектом закону про ƒержавний бюджет ”крањни на 2002 р≥к. Ќадходженн¤ в≥д приватизац≥њ мають бути пр≥оритетно спр¤мован≥ на ф≥нансуванн¤ видатк≥в на структурну перебудову народного господарства. ѕередбачити кошти на державну п≥дтримку вуг≥льноњ галуз≥ з метою прискоренн¤ темп≥в структурних реформ. 3.9. аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни запровадити комплекс заход≥в щодо жорстких бюджетних обмежень шл¤хом: 1) впор¤дкуванн¤ контролю за виконанн¤м видатковоњ частини бюджету; 2) гарантуванн¤ розпод≥лу ресурс≥в в≥дпов≥дно до визначених пр≥оритет≥в; 3) пол≥пшенн¤ результативност≥ бюджетних програм. ”станови, ¤к≥ безпосередньо вказан≥ в онституц≥њ ”крањни, повинн≥ мати статус головних розпор¤дник≥в кошт≥в. 3.10. ¬идатки державного бюджету мають бути сформован≥ по кожному головному розпор¤днику бюджетних кошт≥в за економ≥чною структурою видатк≥в бюджетноњ класиф≥кац≥њ, при цьому в склад≥ головних розпор¤дник≥в бюджетних кошт≥в мають бути вид≥лен≥ розпор¤дники кошт≥в другого р≥вн¤. ƒо проекту «акону ”крањни про ƒержавний бюджет ”крањни на 2002 р≥к мають додаватис¤ проекти мереж≥, контингент≥в та штат≥в бюджетних установ в розр≥з≥ головних розпор¤дник≥в бюджетних кошт≥в по рег≥онах. 3.11. ¬исв≥тленн¤ д≥¤льност≥ орган≥в державноњ влади зд≥йснювати за рахунок кошт≥в, передбачених у њх кошторисах, в≥дпов≥дно до укладених угод з засобами масовоњ ≥нформац≥њ. 3.12. ѕередбачити в проект≥ «акону ”крањни про ƒержавний бюджет ”крањни на 2002 р≥к окремим р¤дком видатки на проведенн¤ судовоњ реформи, а також на проведенн¤ вибор≥в до ¬ерховноњ –ади ”крањни. 4. ƒержавний борг та його обслуговуванн¤ 4.1. √раничний обс¤г державного боргу на к≥нець 2002 року не повинен перевищувати 60 в≥дсотк≥в валового внутр≥шнього продукту. 4.2. ѕол≥пшити структуру державного боргу шл¤хом скороченн¤ частки комерц≥йного боргу в загальному обс¤з≥ державного зовн≥шнього боргу. 4.3. «аборонити списанн¤ заборгованост≥ за кредитами, залученими п≥д державн≥ гарант≥њ. 5. Ќапр¤ми розвитку м≥жбюджетних в≥дносин 5.1. ”досконалити розпод≥л податкових надходжень м≥ж ƒержаним бюджетом ”крањни, бюджетом јвтономноњ –еспубл≥ки рим та м≥сцевими бюджетами. ѕеревести на власну доходну базу м≥сцев≥ бюджети ≥з закр≥пленн¤м за ними доходних джерел на пост≥йн≥й основ≥, визначивши перел≥к доход≥в ≥ видатк≥в, що не враховуютьс¤ при розрахунку м≥жбюджетних трансферт≥в. „астка м≥сцевих бюджет≥в у зведеному бюджет≥ ”крањни з урахуванн¤м субвенц≥й на соц≥альний захист населенн¤ не може бути нижче 40 в≥дсотк≥в. 5.2. ќсновним завданн¤м пол≥тики у сфер≥ бюджетноњ реформи на 2002 р≥к буде проведенн¤ наступного етапу реформи м≥жбюджетних в≥дносин на основ≥ прозорих та об'Їктивних критер≥њв, що грунтуютьс¤ на стаб≥льн≥й систем≥ закр≥пленн¤ доходних джерел за бюджетами, д≥Ївого та досконалого розрахунку визначенн¤ м≥жбюджетних трансферт≥в. 5.3. ” склад≥ державного бюджету передбачити обс¤ги трансферт≥в дл¤ бюджету јвтономноњ –еспубл≥ки рим, обласних бюджет≥в, бюджет≥в м≥ст иЇва та —евастопол¤, м≥ст республ≥канського јвтономноњ –еспубл≥ки рим та обласного значенн¤ ≥ бюджет≥в район≥в (685 бюджет≥в, у тому числ≥ 27 рег≥ональних бюджет≥в, 170 бюджет≥в м≥ст обласного (республ≥канського јвтономноњ –еспубл≥ки рим) значенн¤ та 488 бюджет≥в район≥в). 5.4. ¬становити моратор≥й у 2002 роц≥ на прийн¤тт¤ закон≥в, ¤к≥ зменшують доходи чи зб≥льшують видатки м≥сцевих бюджет≥в без одночасного внесенн¤ зм≥н до «акону ”крањни про ƒержавний бюджет ”крањни на 2002 р≥к, стосовно компенсац≥њ втрат м≥сцевих бюджет≥в в≥д прийн¤тт¤ таких закон≥в. 6. ќкрем≥ дорученн¤ 6.1. аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни при формуванн≥ бюджету на 2002 р≥к: 1) до 1 липн¤ 2001 року подати до ¬ерховноњ –ади ”крањни законопроекти про внесенн¤ зм≥н до законодавчих акт≥в ”крањни, пов'¤заних з формуванн¤м доходноњ частини бюджету на 2002 р≥к; 2) розробити ѕрограму погашенн¤ податковоњ заборгованост≥ п≥дприЇмств та орган≥зац≥й перед бюджетом та врахувати у доходн≥й частин≥ бюджету на 2002 р≥к суми ц≥Їњ заборгованост≥ в≥дпов≥дно до зазначеноњ ѕрограми; 3) п≥дготувати пропозиц≥њ щодо впор¤дкуванн¤ п≥льг, наданих суб'Їктам господарюванн¤; 4) впор¤дкувати нормативно-правов≥ акти, що регламентують формуванн¤ спец≥ального фонду та пор¤док використанн¤ кошт≥в цього фонду, в≥дпов≥дно до вимог, викладених у п≥дпункт≥ 12 пункту 1.4 та п≥дпункт≥ 8 пункту 2.2 ц≥Їњ Ѕюджетноњ резолюц≥њ; 5) прот¤гом 2002 року розробити та запровадити систему обл≥ку податкових п≥льг ≥ субсид≥й ≥ подати ¬ерховн≥й –ад≥ ”крањни пропозиц≥њ щодо удосконаленн¤ законодавства; 6) проанал≥зувати умови приватизац≥њ державних п≥дприЇмств та об'Їкт≥в. « метою залученн¤ додаткових кошт≥в надати пропозиц≥њ щодо механ≥зм≥в встановленн¤ реальноњ вартост≥ об'Їкт≥в приватизац≥њ та недопущенн¤ розпродажу з порушенн¤м процедур; 7) на п≥дстав≥ проведеного комплексного анал≥зу надати ¬ерховн≥й –ад≥ ”крањни матер≥али стосовно функц≥онуванн¤ в≥льних економ≥чних зон та спец≥ального режиму ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥ на територ≥¤х пр≥оритетного розвитку; 8) з метою захисту в≥тчизн¤ного товаровиробника та забезпеченн¤ зб≥льшенн¤ випуску товар≥в широкого вжитку надати пропозиц≥њ щодо скасуванн¤ п≥льг по сплат≥ вв≥зного мита; 9) надати перел≥ки боржник≥в по бюджетних позичках, наданих п≥д гарант≥њ ”р¤ду станом на 1 с≥чн¤ 2001 року, 1 вересн¤ 2001 року та 1 с≥чн¤ 2002 року ≥ забезпечити ст¤гненн¤ ц≥Їњ заборгованост≥ в доход ƒержавного бюджету ”крањни; 10) в≥дмовитись в≥д практики проведенн¤ взаЇмозал≥к≥в з бюджетом ≥ використанн¤ одноденних кредит≥в ¤к засобу розв'¤занн¤ проблеми розрахунку з бюджетом в грошов≥й форм≥; 11) розробити механ≥зм поверненн¤ з-за кордону незаконно вивезених кошт≥в ≥ залученн¤ њх до державного бюджету; 12) надати ≥нформац≥ю ¬ерховн≥й –ад≥ ”крањни про х≥д адм≥н≥стративноњ реформи, обгрунтувати причини зростанн¤ бюджетних витрат на утриманн¤ державних адм≥н≥страц≥й, а також зб≥льшенн¤ кредиторськоњ та деб≥торськоњ заборгованост≥; 13) розробити та передати на розгл¤д ¬ерховноњ –ади ”крањни проект державноњ програми поверненн¤ заощаджень громад¤н ”крањни; 14) запропонувати аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни запровадити у 2002 роц≥ моратор≥й на п≥двищенн¤ ц≥н ≥ тариф≥в на житлово-комунальн≥ послуги, транспорт, зв'¤зок; 15) у раз≥ незабезпеченн¤ аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни розширенн¤ м≥жбюджетноњ реформи (685 бюджет≥в, в тому числ≥ 27 рег≥ональних бюджет≥в, 170 бюджет≥в м≥ст республ≥канського в јвтономн≥й –еспубл≥ц≥ рим ≥ обласного значенн¤ та 488 бюджет≥в район≥в) передбачити ц≥льову субвенц≥ю м≥сцевим бюджетам на виплату зароб≥тноњ плати прац≥вникам осв≥ти; 16) дл¤ визначенн¤ обгрунтованих розм≥р≥в в≥драхувань до державного бюджету в≥д плати за транзит природного газу територ≥Їю ”крањни на 2002 р≥к, до 1 вересн¤ 2001 року надати ¬ерховн≥й –ад≥ ”крањни ≥нформац≥ю про виконанн¤ зобов'¤зань паливно-енергетичного комплексу перед ƒержавним бюджетом ”крањни за 6 м≥с¤ц≥в 2001 року. 6.2. ƒл¤ забезпеченн¤ формуванн¤ доходноњ частини бюджету ƒержавн≥й податков≥й адм≥н≥страц≥њ ”крањни до 2 липн¤ 2001 року надати аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни ≥ ом≥тету ¬ерховноњ –ади ”крањни з питань бюджету вичерпну ≥нформац≥ю про фактичне виконанн¤ статт≥ 18 «акону ”крањни "ѕро пор¤док погашенн¤ зобов'¤зань платник≥в податк≥в перед бюджетами та державними ц≥льовими фондами". ѕри цьому надати дан≥ про загальн≥ обс¤ги списаноњ та реструктуризованоњ податковоњ заборгованост≥ по роках, а також њњ фактичний розм≥р станом на 1 червн¤ 2001 року в розр≥з≥ м≥н≥стерств, форм власност≥, територ≥й та вид≥в платеж≥в. 6.3. аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни розробити проект «акону ”крањни про ƒержавний бюджет ”крањни на 2002 р≥к з дотриманн¤м положень ц≥Їњ Ѕюджетноњ резолюц≥њ та подати його до ¬ерховноњ –ади ”крањни у терм≥ни, визначен≥ онституц≥Їю ”крањни. |