”становить в качестве домашней!



                    √лава 4. Ѕёƒ∆≈“Ќ»… ѕ–ќ÷≈—
                         “ј …ќ√ќ ”„ј—Ќ» »

     —татт¤ 19. —тад≥њ бюджетного процесу

     1. —тад≥¤ми бюджетного процесу визнаютьс¤:

     1) складанн¤ проект≥в бюджет≥в;

     2) розгл¤д та прийн¤тт¤ закону про ƒержавний бюджет  ”крањни,
р≥шень про м≥сцев≥ бюджети;

     3) виконанн¤  бюджету,  в  тому  числ≥  у  раз≥  необх≥дност≥
внесенн¤ зм≥н до закону про ƒержавний бюджет ”крањни,  р≥шенн¤ про
м≥сцев≥ бюджети;

     4) п≥дготовка  та  розгл¤д  зв≥ту  про  виконанн¤  бюджету  ≥
прийн¤тт¤ р≥шенн¤ щодо нього.

     2. Ќа вс≥х стад≥¤х бюджетного процесу зд≥йснюютьс¤ ф≥нансовий
контроль  ≥  аудит  та  оц≥нка ефективност≥ використанн¤ бюджетних
кошт≥в.

     —татт¤ 20. ”часники бюджетного процесу та њх повноваженн¤

     1. ”часниками бюджетного процесу Ї органи та посадов≥  особи,
¤к≥ над≥лен≥ бюджетними повноваженн¤ми.

     2. Ѕюджетними  повноваженн¤ми  визнаютьс¤  права  ≥ обов'¤зки
учасник≥в бюджетних правов≥дносин.

     —татт¤ 21. –озпор¤дники бюджетних кошт≥в

     1. ƒл¤ зд≥йсненн¤ програм  та  заход≥в,  ¤к≥  провод¤тьс¤  за
рахунок    кошт≥в    бюджету,   бюджетн≥   асигнуванн¤   надаютьс¤
розпор¤дникам  бюджетних   кошт≥в.   «а   обс¤гом   наданих   прав
розпор¤дники    бюджетних    кошт≥в    под≥л¤ютьс¤   на   головних
розпор¤дник≥в бюджетних кошт≥в та розпор¤дник≥в  бюджетних  кошт≥в
нижчого р≥вн¤.

     2.  ошти  бюджету,  ¤к≥  отримують  ф≥зичн≥ особи та юридичн≥
особи,  що  не  мають  статусу  бюджетноњ   установи   (одержувач≥
бюджетних кошт≥в),  надаютьс¤ њм лише через розпор¤дника бюджетних
кошт≥в.

     3. Ѕюджетна установа не маЇ права зд≥йснювати  запозиченн¤  у
будь-¤к≥й  форм≥  або надавати за рахунок бюджетних кошт≥в позички
юридичним та ф≥зичним особам,  кр≥м випадк≥в, передбачених законом
про ƒержавний бюджет ”крањни.

     —татт¤ 22. √оловн≥ розпор¤дники бюджетних кошт≥в та њх
                основн≥ функц≥њ

     1. √оловними  розпор¤дниками  бюджетних  кошт≥в  можуть  бути
виключно:

     1) за  бюджетними  призначенн¤ми,  передбаченими  законом про
ƒержавний  бюджет  ”крањни,  -  органи,  уповноважен≥   в≥дпов≥дно
¬ерховною –адою ”крањни,  ѕрезидентом ”крањни,  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в
”крањни забезпечувати њх д≥¤льн≥сть,  в  особ≥  њх  кер≥вник≥в,  а
також  м≥н≥стерства,  ≥нш≥  центральн≥  органи  виконавчоњ  влади,
 онституц≥йний  —уд  ”крањни,  ¬ерховний  —уд  ”крањни   та   ≥нш≥
спец≥ал≥зован≥   суди;  установи  та  орган≥зац≥њ,  ¤к≥  визначен≥
 онституц≥Їю ”крањни  або вход¤ть до складу  аб≥нету
ћ≥н≥стр≥в ”крањни, в особ≥ њх кер≥вник≥в;

     2) за   бюджетними   призначенн¤ми,   передбаченими  бюджетом
јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,  -   уповноважен≥   юридичн≥   особи
(бюджетн≥  установи),  що  забезпечують  д≥¤льн≥сть ¬ерховноњ –ади
јвтономноњ –еспубл≥ки  рим та –ади м≥н≥стр≥в јвтономноњ –еспубл≥ки
 рим,  а  також  м≥н≥стерства  та  ≥нш≥  органи  влади  јвтономноњ
–еспубл≥ки  рим в особ≥ њх кер≥вник≥в;

     3) за   бюджетними   призначенн¤ми,   передбаченими    ≥ншими
м≥сцевими бюджетами, - кер≥вники м≥сцевих державних адм≥н≥страц≥й,
виконавчих орган≥в рад та  њх  секретар≥ат≥в,  кер≥вники  головних
управл≥нь,  управл≥нь,  в≥дд≥л≥в  та ≥нших самост≥йних структурних
п≥дрозд≥л≥в м≥сцевих державних адм≥н≥страц≥й,  виконавчих  орган≥в
рад.

     2. √оловн≥  розпор¤дники  кошт≥в  ƒержавного  бюджету ”крањни
визначаютьс¤ в≥дпов≥дно до пункту 1 частини першоњ ц≥Їњ статт≥  та
затверджуютьс¤   законом   про  ƒержавний  бюджет  ”крањни  шл¤хом
встановленн¤ њм бюджетних призначень.

     3. √оловн≥ розпор¤дники кошт≥в м≥сцевих бюджет≥в визначаютьс¤
р≥шенн¤м  про  м≥сцевий  бюджет  ≥з  дотриманн¤м умов,  визначених
пунктами 2 ≥ 3 частини першоњ ц≥Їњ статт≥.

     4. √оловний розпор¤дник бюджетних кошт≥в:

     1) розробл¤Ї план своЇњ д≥¤льност≥ в≥дпов≥дно до  завдань  та
функц≥й,   визначених   нормативно-правовими  актами,  виход¤чи  з
необх≥дност≥  дос¤гненн¤   конкретних   результат≥в   за   рахунок
бюджетних кошт≥в;

     2) розробл¤Ї на п≥дстав≥ плану д≥¤льност≥ проект кошторису та
бюджетн≥ запити  ≥  подаЇ  њх  ћ≥н≥стерству  ф≥нанс≥в  ”крањни  чи
м≥сцевому ф≥нансовому органу;

     3) отримуЇ  бюджетн≥  призначенн¤  шл¤хом  њх  затвердженн¤ у
закон≥ про  ƒержавний  бюджет  ”крањни  чи  р≥шенн≥  про  м≥сцевий
бюджет,   доводить   у   встановленому  пор¤дку  до  розпор¤дник≥в
бюджетних кошт≥в  нижчого  р≥вн¤  (одержувач≥в  бюджетних  кошт≥в)
в≥домост≥ про обс¤ги асигнувань,  забезпечуЇ управл≥нн¤ бюджетними
асигнуванн¤ми;

     4) затверджуЇ  кошториси   розпор¤дник≥в   бюджетних   кошт≥в
нижчого р≥вн¤, ¤кщо ≥нше не передбачене законодавством;

     5) зд≥йснюЇ   внутр≥шн≥й  контроль  за  повнотою  надходжень,
отриманих  розпор¤дниками  бюджетних  кошт≥в  нижчого   р≥вн¤   та
одержувачами   бюджетних  кошт≥в,  ≥  витрачанн¤м  ними  бюджетних
кошт≥в;

     6) одержуЇ зв≥ти про використанн¤  кошт≥в  в≥д  розпор¤дник≥в
бюджетних  кошт≥в  нижчого р≥вн¤ та одержувач≥в бюджетних кошт≥в ≥
анал≥зуЇ ефективн≥сть використанн¤ ними бюджетних кошт≥в.

     —татт¤ 23. Ѕюджетн≥ призначенн¤

     1. Ѕудь-¤к≥ бюджетн≥ зобов'¤занн¤ та платеж≥ з бюджету  можна
зд≥йснювати лише за на¤вност≥ в≥дпов≥дного бюджетного призначенн¤.

     2. Ѕюджетн≥  призначенн¤ встановлюютьс¤ законом про ƒержавний
бюджет  ”крањни  чи  р≥шенн¤м  про  м≥сцевий  бюджет  у   пор¤дку,
визначеному цим  одексом.

     3. якщо  в  процес≥  виконанн¤ бюджету зм≥на обставин вимагаЇ
менших асигнувань головним розпор¤дникам бюджетних кошт≥в, ћ≥н≥стр
ф≥нанс≥в  ”крањни  (кер≥вник м≥сцевого ф≥нансового органу) приймаЇ
р≥шенн¤ про  приведенн¤  у  в≥дпов≥дн≥сть  бюджетного  призначенн¤
ƒержавного бюджету ”крањни (м≥сцевого бюджету).   аб≥нет ћ≥н≥стр≥в
”крањни  (–ада  м≥н≥стр≥в  јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,   м≥сцева
державна  адм≥н≥страц≥¤,  виконавчий  орган  в≥дпов≥дноњ  ради)  у
двотижневий терм≥н подаЇ до ¬ерховноњ –ади ”крањни (¬ерховноњ –ади
јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,  в≥дпов≥дноњ  ради)  у встановленому
пор¤дку  пропозиц≥њ  про  приведенн¤  у  в≥дпов≥дн≥сть   бюджетних
призначень ƒержавного бюджету ”крањни (м≥сцевого бюджету).

     4. ¬итрати спец≥ального фонду бюджету мають пост≥йне бюджетне
призначенн¤,  ¤ке даЇ право провадити њх виключно  в  межах  ≥  за
рахунок  в≥дпов≥дних  надходжень  до  спец≥ального  фонду зг≥дно з
законодавством,  ¤кщо  законом  про   ƒержавний   бюджет   ”крањни
(р≥шенн¤м про м≥сцевий бюджет) не встановлено ≥нше.

     5. ѕропозиц≥њ  про  внесенн¤  зм≥н  до  бюджетних  призначень
подаютьс¤ та розгл¤даютьс¤ у пор¤дку,  встановленому  дл¤  поданн¤
пропозиц≥й  до  проекту бюджету.  ¬идатки в≥дпов≥дно до внесених у
бюджетн≥  призначенн¤  зм≥н  зд≥йснюютьс¤  лише   п≥сл¤   набранн¤
чинност≥  в≥дпов≥дним  законом  (р≥шенн¤м в≥дпов≥дноњ ради),  ¤ким
внесено так≥ зм≥ни. ≤нш≥ зм≥ни розм≥р≥в ≥ мети та обмеженн¤ в час≥
бюджетних  призначень  провад¤тьс¤  лише за на¤вност≥ в закон≥ про
ƒержавний   бюджет   ”крањни   (р≥шенн≥   про   м≥сцевий   бюджет)
в≥дпов≥дного положенн¤.

     6. якщо  п≥сл¤  прийн¤тт¤ закону про ƒержавний бюджет ”крањни
(р≥шенн¤  про  м≥сцевий  бюджет)  в≥дпов≥дальн≥сть  за   виконанн¤
функц≥й   або   наданн¤   послуг,   на  ¤к≥  затверджено  бюджетне
призначенн¤,  передаЇтьс¤ в≥дпов≥дно до законодавства  в≥д  одного
головного   розпор¤дника   бюджетних   кошт≥в   ≥ншому   головному
розпор¤днику  бюджетних  кошт≥в,  д≥¤  бюджетного  призначенн¤  не
припин¤Їтьс¤ ≥ застосовуЇтьс¤ в пор¤дку, встановленому законом про
ƒержавний бюджет  ”крањни  (р≥шенн¤м  про  м≥сцевий  бюджет),  дл¤
виконанн¤ тих самих функц≥й чи послуг ≥ншим головним розпор¤дником
бюджетних кошт≥в,  ¤кому це доручено. ” цьому випадку ћ≥н≥стерство
ф≥нанс≥в  ”крањни  (м≥сцевий  ф≥нансовий орган) пов≥домл¤Ї  аб≥нет
ћ≥н≥стр≥в ”крањни  (–аду  м≥н≥стр≥в  јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,
м≥сцеву державну адм≥н≥страц≥ю, виконавчий орган в≥дпов≥дноњ ради)
та ¬ерховну –аду  ”крањни  (¬ерховну  –аду  јвтономноњ  –еспубл≥ки
 рим, в≥дпов≥дну раду) про так≥ зм≥ни в двотижневий терм≥н.

     7. ”с≥   бюджетн≥   призначенн¤   втрачають   чинн≥сть  п≥сл¤
зак≥нченн¤ бюджетного пер≥оду,  за  вин¤тком  тих  випадк≥в,  коли
окремим законом передбачен≥ багатор≥чн≥ бюджетн≥ призначенн¤.

     —татт¤ 24. –езервний фонд бюджету

     1. –езервний   фонд   бюджету   формуЇтьс¤   дл¤   зд≥йсненн¤
непередбачених видатк≥в,  що не нос¤ть пост≥йного характеру  ≥  не
могли  бути  передбачен≥  при  складанн≥ проекту бюджету.  ѕор¤док
використанн¤  кошт≥в  з  резервного  фонду  бюджету   визначаЇтьс¤
 аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни.

     2. –≥шенн¤  про  вид≥ленн¤  кошт≥в з резервного фонду бюджету
приймаютьс¤  в≥дпов≥дно    аб≥нетом   ћ≥н≥стр≥в   ”крањни,   –адою
м≥н≥стр≥в   јвтономноњ   –еспубл≥ки    рим,  м≥сцевими  державними
адм≥н≥страц≥¤ми та виконавчими органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤.

     3. –езервний  фонд  бюджету  не  може   перевищувати   одного
в≥дсотка обс¤гу видатк≥в загального фонду в≥дпов≥дного бюджету.

     4.  аб≥нет   ћ≥н≥стр≥в  ”крањни,  –ада  м≥н≥стр≥в  јвтономноњ
–еспубл≥ки   рим,  м≥сцев≥  державн≥  адм≥н≥страц≥њ  та  виконавч≥
органи  м≥сцевого  самовр¤дуванн¤  щом≥с¤чно  зв≥тують  в≥дпов≥дно
перед  ¬ерховною  –адою  ”крањни,   ¬ерховною   –адою   јвтономноњ
–еспубл≥ки    рим  та  в≥дпов≥дною  радою  про  витрачанн¤  кошт≥в
резервного фонду в≥дпов≥дного бюджету.

     5. ” ƒержавному бюджет≥ ”крањни резервний фонд передбачаЇтьс¤
обов'¤зково.  –≥шенн¤ щодо необх≥дност≥ створенн¤ резервного фонду
м≥сцевого бюджету приймаЇ в≥дпов≥дна рада.

     —татт¤ 25. Ѕезсп≥рне списанн¤ кошт≥в бюджету

     1. ƒержавне казначейство ”крањни зд≥йснюЇ безсп≥рне  списанн¤
кошт≥в з рахунк≥в,  на ¤ких обл≥ковуютьс¤ кошти ƒержавного бюджету
”крањни та м≥сцевих  бюджет≥в,  за  р≥шенн¤м,  ¤ке  було  прийн¤те
державним  органом,  що  в≥дпов≥дно  до  закону  маЇ право на його
застосуванн¤.

     2. ” раз≥ списанн¤ кошт≥в з реЇстрац≥йних рахунк≥в  бюджетних
установ,  з  вини  ¤ких виникли в≥дпов≥дн≥ зобов'¤занн¤,  прот¤гом
м≥с¤ц¤ з часу проведенн¤  такоњ  операц≥њ  розпор¤дники  бюджетних
кошт≥в   повинн≥  впор¤дкувати  своњ  зобов'¤занн¤  з  урахуванн¤м
безсп≥рного списанн¤  кошт≥в  ≥  привести  њх  у  в≥дпов≥дн≥сть  з
бюджетними призначенн¤ми  на  в≥дпов≥дний  бюджетний  пер≥од.  ѕри
цьому безсп≥рне списанн¤ кошт≥в з рахунк≥в,  на ¤ких обл≥ковуютьс¤
кошти  ƒержавного бюджету ”крањни та м≥сцевих бюджет≥в,  в рахунок
погашенн¤ зобов'¤зань таких бюджетних установ не допускаЇтьс¤.

     —татт¤ 26. јудит та ф≥нансовий контроль

     1. ¬нутр≥шн≥й ф≥нансовий контроль,  ¤кий зд≥йснюЇтьс¤ на вс≥х
стад≥¤х бюджетного процесу, повинен забезпечувати:

     1) пост≥йну  оц≥нку  достатност≥  та в≥дпов≥дност≥ д≥¤льност≥
бюджетноњ установи вимогам внутр≥шнього ф≥нансового контролю;

     2) оц≥нку    д≥¤льност≥    на    в≥дпов≥дн≥сть    результат≥в
встановленим завданн¤м та планам;

     3) ≥нформуванн¤  безпосередньо  кер≥вника  бюджетноњ установи
про результати кожноњ перев≥рки (оц≥нки,  розсл≥дуванн¤,  вивченн¤
чи   рев≥з≥њ),  проведеноњ  п≥дрозд≥лом  внутр≥шнього  ф≥нансового
контролю.

     2.  ер≥вник  бюджетноњ  установи  в≥дпов≥даЇ  за  орган≥зац≥ю
ефективноњ   системи   внутр≥шнього   контролю  за  ф≥нансовою  та
господарською д≥¤льн≥стю ц≥Їњ установи з урахуванн¤м:

     1) положень цього  одексу та ≥нших нормативно-правових акт≥в;

     2) вимог   ц≥леспр¤мованого,   ефективного    ≥    економного
управл≥нн¤ функц≥¤ми кожного структурного п≥дрозд≥лу,  правильного
розмежуванн¤ функц≥ональних обов'¤зк≥в;

     3) правил бухгалтерського обл≥ку та  контролю  щодо  актив≥в,
пасив≥в, доход≥в та видатк≥в бюджетноњ установи;

     4) забезпеченн¤  в≥дпов≥дност≥  д≥¤льност≥ бюджетноњ установи
вимогам внутр≥шнього ф≥нансового контролю.

     3. –озпор¤дники бюджетних кошт≥в несуть  в≥дпов≥дальн≥сть  за
орган≥зац≥ю  ≥ стан внутр≥шнього ф≥нансового контролю та аудиту ¤к
у своњх закладах, так ≥ в п≥дв≥домчих бюджетних установах.

     4. «овн≥шн≥й контроль та аудит  ф≥нансовоњ  та  господарськоњ
д≥¤льност≥  бюджетних  установ зд≥йснюютьс¤ –ахунковою палатою - в
частин≥  контролю  за  використанн¤  кошт≥в   ƒержавного   бюджету
”крањни, √оловним   контрольно-рев≥з≥йним  управл≥нн¤м  ”крањни  -
в≥дпов≥дно до його повноважень, визначених законом.

     —татт¤ 27. ѕор¤док поданн¤ та розгл¤ду законопроект≥в,
                ¤к≥ впливають на доходну чи видаткову
                частину бюджет≥в

     1.  ожен  законопроект,  внесений  до ¬ерховноњ –ади ”крањни,
прот¤гом семи дн≥в подаЇтьс¤ до  ом≥тету ¬ерховноњ –ади ”крањни  з
питань  бюджету  дл¤  проведенн¤  експертизи  щодо  його впливу на
доходну та/або видаткову частину бюджет≥в та виконанн¤ закону  про
ƒержавний бюджет ”крањни у поточному бюджетному пер≥од≥.

     2. ѕрот¤гом  двох  тижн≥в,  ¤кщо  ¬ерховною  –адою ”крањни не
визначено ≥нший терм≥н,   ом≥тет ¬ерховноњ –ади ”крањни  з  питань
бюджету  забезпечуЇ  п≥дготовку  експертного  висновку щодо впливу
в≥дпов≥дного законопроекту на  доходну  та/або  видаткову  частину
бюджет≥в. ƒо проект≥в закон≥в, набранн¤ чинност≥ ¤кими в поточному
чи наступному бюджетних пер≥одах призведе до  зб≥льшенн¤  видатк≥в
або скороченн¤ доход≥в бюджету,  суб'Їктом законодавчоњ ≥н≥ц≥ативи
додаютьс¤ пропозиц≥њ про видатки,  ¤к≥ належить скоротити,  та/або
пропозиц≥њ  про джерела додаткових доход≥в дл¤ покритт¤ зб≥льшенн¤
видатк≥в.  ∆одна з таких зм≥н не повинна призвести  до  зб≥льшенн¤
державного  боргу  ≥ державних гарант≥й,  розм≥р ¤ких встановлений
законом про ƒержавний бюджет ”крањни. ѕри цьому:

     1) законопроекти,  ¤к≥  зг≥дно  з  експертним  висновком   та
р≥шенн¤м   ом≥тету  ¬ерховноњ  –ади  ”крањни  з  питань бюджету не
впливають на доходну та/або видаткову частину бюджет≥в,  внос¤тьс¤
до  пор¤дку  денного пленарних зас≥дань ¬ерховноњ –ади ”крањни дл¤
њх  розгл¤ду  у  загальному  пор¤дку,  встановленому   –егламентом
¬ерховноњ –ади ”крањни;

     2) законопроекти,   ¤к≥  зг≥дно  з  експертним  висновком  та
в≥дпов≥дним р≥шенн¤м  ом≥тету  ¬ерховноњ  –ади  ”крањни  з  питань
бюджету  впливають  на  доходну  чи  видаткову  частину  бюджет≥в,
прот¤гом трьох дн≥в передаютьс¤ ћ≥н≥стерству ф≥нанс≥в ”крањни  дл¤
експертного  висновку  щодо  визначенн¤  варт≥сноњ величини впливу
законопроект≥в на доходну чи видаткову  частину  бюджет≥в  та  дл¤
пропозиц≥й  щодо  доц≥льност≥ њх прийн¤тт¤,  можливост≥ та терм≥ну
набранн¤  ними   чинност≥.   ћ≥н≥стерство   ф≥нанс≥в   ”крањни   у
двотижневий  терм≥н  готуЇ  експертний  висновок  та пропозиц≥њ до
законопроект≥в ≥ передаЇ  ом≥тету ¬ерховноњ –ади ”крањни з  питань
бюджету  дл¤  п≥дготовки  висновк≥в  щодо доц≥льност≥ њх прийн¤тт¤
¬ерховною –адою ”крањни ≥ терм≥н≥в набранн¤ ними чинност≥.

     3. «акони ”крањни,  ¤к≥ впливають на формуванн¤  доходноњ  та
видатковоњ частини бюджет≥в,  повинн≥ бути оф≥ц≥йно оприлюднен≥ до
15 серпн¤ року,  що передуЇ  плановому.  ¬  ≥ншому  випадку  норми
в≥дпов≥дних  закон≥в,  що  впливають на формуванн¤ доходноњ та/або
видатковоњ частини  бюджет≥в,  застосовуютьс¤  не  ран≥ше  початку
бюджетного пер≥оду, наступного за плановим.

     —татт¤ 28. ƒоступн≥сть ≥нформац≥њ про бюджет

     1. ≤нформац≥¤    про   бюджет   повинна   бути   оприлюднена.
ћ≥н≥стерство   ф≥нанс≥в   ”крањни   забезпечуЇ   доступн≥сть   дл¤
публ≥кац≥њ:

     1) проекту закону про державний бюджет;

     2) закону  про ƒержавний бюджет ”крањни на в≥дпов≥дний пер≥од
з додатками, що Ї його нев≥д'Їмною частиною;

     3) ≥нформац≥њ про виконанн¤  ƒержавного  бюджету  ”крањни  за
п≥дсумками кварталу та року;

     4) ≥нформац≥њ   про  показники  виконанн¤  зведеного  бюджету
”крањни;

     5) ≥ншоњ ≥нформац≥њ про виконанн¤ ƒержавного бюджету ”крањни.

     2. ѕроект закону про державний бюджет  п≥дл¤гаЇ  обов'¤зков≥й
публ≥кац≥њ  в  газет≥  "”р¤довий  кур'Їр" не п≥зн≥ше н≥ж через с≥м
дн≥в п≥сл¤ його поданн¤ ¬ерховн≥й –ад≥ ”крањни.

     3. ¬ерховна –ада јвтономноњ –еспубл≥ки  рим та –ада м≥н≥стр≥в
јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,  м≥сцев≥  державн≥  адм≥н≥страц≥њ та
органи м≥сцевого самовр¤дуванн¤ забезпечують публ≥кац≥ю ≥нформац≥њ
про  м≥сцев≥  бюджети,  в тому числ≥ р≥шень про м≥сцевий бюджет та
пер≥одичних зв≥т≥в про њх виконанн¤.  –≥шенн¤ про м≥сцевий  бюджет
повинно  бути  оприлюднене  не  п≥зн≥ше  дес¤ти  дн≥в  з  дн¤ його
прийн¤тт¤.







    



Hosted by uCoz