”становить в качестве домашней!



            √лава 12. — ЋјƒјЌЌя, –ќ«√Ћяƒ, «ј“¬≈–ƒ∆≈ЌЌя,
             ¬» ќЌјЌЌя “ј «¬≤“Ќ≤—“№ ћ≤—÷≈¬»’ Ѕёƒ∆≈“≤¬

     —татт¤ 75. ѕор¤док складанн¤ проект≥в м≥сцевих бюджет≥в

     1. ћ≥н≥стерство  ф≥нанс≥в  ”крањни  доводить  –ад≥  м≥н≥стр≥в
јвтономноњ –еспубл≥ки  рим,  м≥сцевим державним адм≥н≥страц≥¤м  та
виконавчим   органам   в≥дпов≥дних   рад   особливост≥   складанн¤
розрахунк≥в до проект≥в бюджет≥в на наступний бюджетний пер≥од.

     2. –ада  м≥н≥стр≥в  јвтономноњ   –еспубл≥ки    рим,   м≥сцев≥
державн≥   адм≥н≥страц≥њ   та  виконавч≥  органи  в≥дпов≥дних  рад
зобов'¤зан≥ надавати необх≥дну ≥нформац≥ю:  ћ≥н≥стерству  ф≥нанс≥в
”крањни   -   дл¤   проведенн¤  розрахунк≥в  обс¤г≥в  м≥жбюджетних
трансферт≥в та ≥нших показник≥в;  ¬ерховн≥й  –ад≥  ”крањни  -  дл¤
перев≥рки достов≥рност≥ цих розрахунк≥в.

     3. «г≥дно  з  типовою  формою  бюджетних запит≥в,  визначеною
ћ≥н≥стерством ф≥нанс≥в ”крањни,  ≥ в≥дпов≥дно до статт≥  34  цього
 одексу  та з урахуванн¤м особливостей складанн¤ проект≥в м≥сцевих
бюджет≥в  м≥сцев≥  ф≥нансов≥  органи  розробл¤ють  ≥  довод¤ть  до
головних  розпор¤дник≥в  бюджетних  кошт≥в ≥нструкц≥њ з п≥дготовки
бюджетних запит≥в.

     4. √оловн≥   розпор¤дники   бюджетних   кошт≥в    орган≥зують
розробленн¤  бюджетних  запит≥в  дл¤  поданн¤  м≥сцевим ф≥нансовим
органам в терм≥ни та пор¤дку,  встановлен≥ цими органами.  √оловн≥
розпор¤дники   бюджетних   кошт≥в   несуть   в≥дпов≥дальн≥сть   за
своЇчасн≥сть,  достов≥рн≥сть та зм≥ст поданих м≥сцевим  ф≥нансовим
органам  бюджетних  запит≥в,  ¤к≥  мають  м≥стити  всю ≥нформац≥ю,
необх≥дну дл¤ анал≥зу показник≥в проекту м≥сцевого бюджету, зг≥дно
з вимогами м≥сцевих ф≥нансових орган≥в.

     5. ћ≥сцев≥  ф≥нансов≥  органи на будь-¤кому етап≥ складанн¤ ≥
розгл¤ду проект≥в м≥сцевих бюджет≥в  провод¤ть  анал≥з  бюджетного
запиту,  поданого головним розпор¤дником бюджетних кошт≥в, з точки
зору його в≥дпов≥дност≥ мет≥,  пр≥оритетност≥, а також д≥Ївост≥ та
ефективност≥ використанн¤ бюджетних кошт≥в.  Ќа основ≥ результат≥в
анал≥зу кер≥вник м≥сцевого ф≥нансового органу приймаЇ р≥шенн¤  про
включенн¤   бюджетного  запиту  до  пропозиц≥њ  проекту  м≥сцевого
бюджету перед поданн¤м його на розгл¤д в≥дпов≥дно  –ад≥  м≥н≥стр≥в
јвтономноњ  –еспубл≥ки  рим,  м≥сцевим державним адм≥н≥страц≥¤м та
виконавчим органам в≥дпов≥дних рад.

     6. ¬иконавч≥  органи  с≥льських,  селищних,   м≥ських   (м≥ст
районного  значенн¤) рад,  районн≥ державн≥ адм≥н≥страц≥њ в м≥стах
 иЇв≥  та  —евастопол≥  подають  в≥дпов≥дно  районним  чи  м≥ським
ф≥нансовим органам пропозиц≥њ щодо показник≥в проект≥в в≥дпов≥дних
бюджет≥в,  визначених з урахуванн¤м вимог частин третьоњ -  п'¤тоњ
ц≥Їњ статт≥.

     7. ѕ≥сл¤ схваленн¤  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни проекту закону
про  ƒержавний  бюджет  ”крањни  ћ≥н≥стерство   ф≥нанс≥в   ”крањни
доводить  –ад≥  м≥н≥стр≥в  јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,  м≥сцевим
державним адм≥н≥страц≥¤м та  виконавчим  органам  в≥дпов≥дних  рад
розрахунки  прогнозних обс¤г≥в м≥жбюджетних трансферт≥в,  методику
њх визначенн¤ та ≥нш≥ показники,  необх≥дн≥ дл¤ складанн¤ проект≥в
м≥сцевих  бюджет≥в,  а також пропозиц≥њ щодо форми проекту р≥шенн¤
про м≥сцевий бюджет (типова форма р≥шенн¤).

     8. ” тижневий терм≥н п≥сл¤  ухваленн¤  закону  про  ƒержавний
бюджет   ”крањни  в  другому  читанн≥   аб≥нет  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни
доводить  –ад≥  м≥н≥стр≥в  јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,  м≥сцевим
державним  адм≥н≥страц≥¤м  та  виконавчим  органам в≥дпов≥дних рад
положенн¤ та показники м≥жбюджетних в≥дносин (обс¤ги  м≥жбюджетних
трансферт≥в   дл¤  в≥дпов≥дних  бюджет≥в  ≥  текстов≥  статт≥,  що
визначають  особливост≥   м≥жбюджетних   в≥дносин   на   наступний
бюджетний пер≥од),  ¤к≥ були проголосован≥ ¬ерховною –адою ”крањни
при прийн¤тт≥  проекту  закону  про  ƒержавний  бюджет  ”крањни  в
другому читанн≥.

     9. Ќа  п≥дстав≥  ≥нформац≥њ,  отриманоњ  в≥дпов≥дно до частин
п'¤тоњ - восьмоњ ц≥Їњ статт≥, –ада м≥н≥стр≥в јвтономноњ –еспубл≥ки
 рим,   м≥сцев≥   державн≥   адм≥н≥страц≥њ   та  виконавч≥  органи
в≥дпов≥дних рад готують  проекти  р≥шень  про  в≥дпов≥дн≥  м≥сцев≥
бюджети.

     —татт¤ 76. ѕроект р≥шенн¤ про м≥сцевий бюджет та матер≥али,
                що до нього додаютьс¤

     1. ѕроект р≥шенн¤ про м≥сцевий бюджет перед його розгл¤дом на
сес≥њ ¬ерховноњ –ади јвтономноњ –еспубл≥ки  рим,  в≥дпов≥дноњ ради
схвалюЇтьс¤ –адою м≥н≥стр≥в јвтономноњ –еспубл≥ки   рим,  м≥сцевою
державною  адм≥н≥страц≥Їю  чи виконавчим органом в≥дпов≥дноњ ради.
–азом з ним необх≥дно подавати:

     1) по¤снювальну  записку  до  проекту  р≥шенн¤,  ¤ка  повинна
м≥стити:

     а) ≥нформац≥ю   про  соц≥ально-економ≥чний  стан  в≥дпов≥дноњ
адм≥н≥стративно-територ≥альноњ одиниц≥ ≥ прогноз  њњ  розвитку  на
наступний   бюджетний  пер≥од,  ¤к≥  покладено  в  основу  проекту
м≥сцевого бюджету;

     б) оц≥нку надходжень доход≥в з урахуванн¤м  втрат  доход≥в  у
результат≥ наданих в≥дпов≥дною радою податкових п≥льг;

     в) по¤сненн¤   до   основних  положень  проекту  р≥шенн¤  про
м≥сцевий бюджет,  включаючи анал≥з пропонованих  обс¤г≥в  видатк≥в
щодо   функц≥й   та   програм.  ќбгрунтуванн¤  включають  бюджетн≥
показники за попередн≥й,  поточний,  наступний бюджетн≥ пер≥оди  в
розр≥з≥ класиф≥кац≥њ видатк≥в бюджету;

     г) обгрунтуванн¤   особливостей  м≥жбюджетних  взаЇмов≥дносин
(дл¤ районних,  м≥ських з районним под≥лом, м≥ських, що об'Їднують
бюджети   села,  селища,  м≥ста  районного  значенн¤)  та  наданн¤
субвенц≥й  на  виконанн¤  ≥нвестиц≥йних  проект≥в   (дл¤   бюджету
јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,  бюджет≥в м≥ст  иЇва та —евастопол¤,
обласних бюджет≥в);

     і) ≥нформац≥ю щодо погашенн¤ боргу јвтономноњ –еспубл≥ки  рим
та м≥сцевого самовр¤дуванн¤, обс¤г≥в та умов запозичень;

     2) прогноз   показник≥в  в≥дпов≥дного  бюджету  за  основними
видами доход≥в,  видатк≥в та ф≥нансуванн¤ на наступн≥ три бюджетн≥
пер≥оди;

     3) проект   показник≥в  зведеного  бюджету  району,  м≥ста  з
районним под≥лом,  м≥ста,  що об'ЇднуЇ бюджети села, селища, м≥ста
районного значенн¤;

     4) показники видатк≥в, необх≥дн≥ на наступн≥ бюджетн≥ пер≥оди
дл¤ завершенн¤ проект≥в,  що врахован≥ в бюджет≥,  за умови,  ¤кщо
реал≥зац≥¤ проекту триваЇ б≥льше одного бюджетного пер≥оду;

     5) перел≥к   ≥нвестиц≥йних  програм  на  наступний  бюджетний
пер≥од та на наступн≥ три бюджетн≥ пер≥оди;

     6) ≥нформац≥ю  про  х≥д  виконанн¤  в≥дпов≥дного  бюджету   у
поточному бюджетному пер≥од≥;

     7) по¤сненн¤   головних  розпор¤дник≥в  бюджетних  кошт≥в  до
проекту  в≥дпов≥дного  бюджету  (подаютьс¤  до  бюджетноњ  ком≥с≥њ
в≥дпов≥дноњ ради);

     8) ≥нш≥ матер≥али, обс¤г ≥ форму ¤ких визначаЇ –ада м≥н≥стр≥в
јвтономноњ –еспубл≥ки   рим,  м≥сцева  державна  адм≥н≥страц≥¤  чи
виконавчий орган в≥дпов≥дноњ ради.

     2. –≥шенн¤м про м≥сцевий бюджет визначаютьс¤:

     1) загальна   сума   доход≥в  ≥  видатк≥в  (з  розпод≥лом  на
загальний та спец≥альний фонди),  а також з розпод≥лом видатк≥в на
поточн≥ ≥ кап≥тальн≥;

     2) граничний  обс¤г  р≥чного  деф≥циту  (проф≥циту) м≥сцевого
бюджету  в  наступному  бюджетному  пер≥од≥  ≥  боргу   јвтономноњ
–еспубл≥ки   рим  чи м≥сцевого самовр¤дуванн¤ на к≥нець наступного
бюджетного пер≥оду;  повноваженн¤ щодо наданн¤ гарант≥й јвтономноњ
–еспубл≥ки   рим та м≥сцевого самовр¤дуванн¤,  а також розм≥ри цих
гарант≥й з урахуванн¤м положень статт≥ 17 цього  одексу;

     3) бюджетн≥  призначенн¤  головним  розпор¤дникам  кошт≥в  за
бюджетною класиф≥кац≥Їю;

     4) доходи бюджету за бюджетною класиф≥кац≥Їю;

     5) бюджетн≥ призначенн¤ м≥жбюджетних трансферт≥в;

     6) додатков≥  положенн¤,  що  регламентують  процес виконанн¤
бюджету.

     3. ѕерел≥к захищених статей  м≥сцевого  бюджету  визначаЇтьс¤
в≥дпов≥дно до статт≥ 55 цього  одексу.

     —татт¤ 77. «атвердженн¤ м≥сцевих бюджет≥в

     1. ¬≥дпов≥дно  до  частин восьмоњ та дев'¤тоњ статт≥ 75 цього
 одексу ¬ерховна –ада јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим  та  в≥дпов≥дн≥
ради  при  затвердженн≥ м≥сцевих бюджет≥в повинн≥ врахувати обс¤ги
м≥жбюджетних  трансферт≥в  та  ≥нш≥   положенн¤,   необх≥дн≥   дл¤
формуванн¤ м≥сцевих бюджет≥в,  що були затверджен≥ ¬ерховною –адою
”крањни при прийн¤тт≥ проекту закону про ƒержавний бюджет  ”крањни
у другому читанн≥.

     2. Ѕюджет  јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,  обласн≥  ≥  районн≥
бюджети, м≥ськ≥ (м≥ст  иЇва та —евастопол¤, м≥ст республ≥канського
јвтономноњ  –еспубл≥ки  рим та м≥ст обласного значенн¤) бюджети на
наступний бюджетний пер≥од затверджуютьс¤ р≥шенн¤м ¬ерховноњ  –ади
јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,  в≥дпов≥дноњ  обласноњ,  районноњ чи
м≥ськоњ ради не п≥зн≥ше н≥ж у двотижневий терм≥н п≥сл¤  оф≥ц≥йного
опубл≥куванн¤ закону про ƒержавний бюджет ”крањни.

     3. ћ≥ськ≥ (м≥ст районного значенн¤) бюджети, районн≥ у м≥стах
(¤кщо так≥ створено),  селищн≥ та с≥льськ≥  бюджети  на  наступний
бюджетний  пер≥од  затверджуютьс¤  в≥дпов≥дно  р≥шенн¤ми  м≥ськоњ,
районноњ в м≥ст≥,  селищноњ або с≥льськоњ ради не  п≥зн≥ше  н≥ж  у
двотижневий  терм≥н п≥сл¤ затвердженн¤ районного чи м≥ського (м≥ст
 иЇва ≥ —евастопол¤, м≥ста республ≥канського јвтономноњ –еспубл≥ки
 рим чи м≥ста обласного значенн¤) бюджету.

     —татт¤ 78. ¬иконанн¤ м≥сцевих бюджет≥в

     1. –ада   м≥н≥стр≥в   јвтономноњ   –еспубл≥ки   рим,  м≥сцев≥
державн≥  адм≥н≥страц≥њ,  виконавч≥  органи  в≥дпов≥дних  рад  або
м≥ськ≥,  селищн≥  чи  с≥льськ≥  голови  (в  раз≥,  ¤кщо в≥дпов≥дн≥
виконавч≥ органи не створен≥) забезпечують  виконанн¤  в≥дпов≥дних
м≥сцевих  бюджет≥в.  ћ≥сцев≥  ф≥нансов≥ органи зд≥йснюють загальну
орган≥зац≥ю  та  управл≥нн¤  виконанн¤м   в≥дпов≥дного   м≥сцевого
бюджету,  координують  д≥¤льн≥сть  учасник≥в  бюджетного процесу з
питань виконанн¤ бюджету.

     2.  азначейське обслуговуванн¤ м≥сцевих бюджет≥в зд≥йснюЇтьс¤
територ≥альними   органами   ƒержавного  казначейства  ”крањни  за
функц≥¤ми, визначеними статтею 48 цього  одексу.

     3. ћ≥сцевий   бюджет   виконуЇтьс¤    за    розписом,    ¤кий
затверджуЇтьс¤   кер≥вником   м≥сцевого   ф≥нансового  органу.  ƒо
затвердженн¤  розпису  кер≥вником  м≥сцевого  ф≥нансового   органу
затверджуЇтьс¤  тимчасовий розпис на в≥дпов≥дний пер≥од.   ер≥вник
м≥сцевого   ф≥нансового   органу   прот¤гом   бюджетного   пер≥оду
забезпечуЇ  в≥дпов≥дн≥сть  розпису  м≥сцевого бюджету встановленим
бюджетним призначенн¤м.

     4. ћ≥сцевий ф≥нансовий орган у  процес≥  виконанн¤  м≥сцевого
бюджету  за  доходами  зд≥йснюЇ  прогнозуванн¤  та  анал≥з доход≥в
в≥дпов≥дного бюджету.

     5. ѕодатки,  збори  (обов'¤зков≥  платеж≥)  та  ≥нш≥   доходи
м≥сцевого   бюджету   зараховуютьс¤   безпосередньо   на   рахунок
в≥дпов≥дного   бюджету,   в≥дкритий   в   територ≥альному   орган≥
ƒержавного  казначейства  ”крањни,  ≥  не  можуть акумулюватис¤ на
рахунках орган≥в ст¤гненн¤.  ѕодатки,  збори (обов'¤зков≥ платеж≥)
та ≥нш≥ доходи визнаютьс¤ зарахованими в доход м≥сцевого бюджету з
моменту зарахуванн¤ на рахунок в≥дпов≥дного бюджету,  в≥дкритий  в
територ≥альному орган≥ ƒержавного казначейства ”крањни.

     6. ¬иконанн¤  м≥сцевих  бюджет≥в за видатками зд≥йснюЇтьс¤ за
процедурою, визначеною статтею 51 цього  одексу;

     7. –≥шенн¤ про внесенн¤ зм≥н до р≥шенн¤ про  м≥сцевий  бюджет
ухвалюЇтьс¤  в≥дпов≥дною  радою  за  поданн¤м  оф≥ц≥йного висновку
м≥сцевого ф≥нансового органу про  перевиконанн¤  чи  недовиконанн¤
доходноњ  частини  загального  фонду  в≥дпов≥дного  бюджету.  ‘акт
перевиконанн¤ доходноњ частини загального фонду м≥сцевого  бюджету
визнаЇтьс¤  на  п≥дстав≥ оф≥ц≥йних висновк≥в м≥сцевого ф≥нансового
органу за  п≥дсумками  трьох  квартал≥в  при  перевищенн≥  доход≥в
загального фонду м≥сцевого бюджету, врахованих у розпис≥ м≥сцевого
бюджету на в≥дпов≥дний пер≥од,  б≥льше н≥ж на 15  в≥дсотк≥в.  ‘акт
недоотриманн¤   доход≥в   загального   фонду   м≥сцевого   бюджету
визнаЇтьс¤ на п≥дстав≥ оф≥ц≥йних висновк≥в  м≥сцевого  ф≥нансового
органу  за п≥дсумками квартального зв≥ту при недоотриманн≥ доход≥в
загального фонду м≥сцевого бюджету, врахованих у розпис≥ м≥сцевого
бюджету на в≥дпов≥дний пер≥од, б≥льше н≥ж на 15 в≥дсотк≥в.

     8. –≥шенн¤  про  внесенн¤ зм≥н до р≥шенн¤ про м≥сцевий бюджет
можуть бути також ухвален≥ в≥дпов≥дною радою у раз≥ настанн¤ ≥нших
випадк≥в, передбачених цих  одексом.

     9. ¬еденн¤ бухгалтерського обл≥ку виконанн¤ м≥сцевих бюджет≥в
та пор¤док закритт¤ рахунк≥в м≥сцевих  бюджет≥в  п≥сл¤  зак≥нченн¤
бюджетного пер≥оду зд≥йснюютьс¤ з урахуванн¤м положень статей 56 ≥
57 цього  одексу.

     10. ѕ≥сл¤ введенн¤ в д≥ю закону про ƒержавний бюджет  ”крањни
органам  державноњ  влади  та  њх  посадовим  особам заборон¤Їтьс¤
приймати р≥шенн¤,  що призвод¤ть  до  виникненн¤  нових  бюджетних
зобов'¤зань  м≥сцевих  бюджет≥в,  ¤к≥  не  забезпечен≥  бюджетними
асигнуванн¤ми,  без визначенн¤ джерел кошт≥в,  вид≥лених  державою
дл¤ виконанн¤ цих зобов'¤зань.

     —татт¤ 79. ќсобливост≥ затвердженн¤ та виконанн¤ м≥сцевих
                бюджет≥в у раз≥ несвоЇчасного њх прийн¤тт¤

     1. якщо до початку  нового  бюджетного  пер≥оду  не  прийн¤то
в≥дпов≥дне р≥шенн¤ про м≥сцевий бюджет,  –ада м≥н≥стр≥в јвтономноњ
–еспубл≥ки   рим,  м≥сцев≥  державн≥  адм≥н≥страц≥њ  та  виконавч≥
органи   в≥дпов≥дних   рад   мають  право  зд≥йснювати  витрати  з
в≥дпов≥дного бюджету лише на ц≥л≥,  ¤к≥ визначен≥  у  р≥шенн≥  про
м≥сцевий   бюджет   на  попередн≥й  бюджетний  пер≥од.  ѕри  цьому
щом≥с¤чн≥ видатки не можуть  перевищувати  1/12  обс¤гу  видатк≥в,
визначених  р≥шенн¤м  в≥дпов≥дноњ  ради  про  бюджет на попередн≥й
бюджетний пер≥од,  кр≥м випадк≥в,  передбачених частиною четвертою
статт≥  15  та  частиною  четвертою  статт≥  23 цього  одексу.  ƒо
прийн¤тт¤ р≥шенн¤ про м≥сцевий бюджет на поточний бюджетний пер≥од
провадити кап≥тальн≥ видатки заборон¤Їтьс¤.

     —татт¤ 80. ѕер≥одичн≥сть, структура та терм≥ни поданн¤
                зв≥тност≥ про виконанн¤ м≥сцевих бюджет≥в

     1. ѕер≥одичн≥сть,  структура та терм≥ни поданн¤ зв≥тност≥ про
виконанн¤  м≥сцевих  бюджет≥в визначаютьс¤ ƒержавним казначейством
”крањни в≥дпов≥дно до вимог,  встановлених дл¤  поданн¤  зв≥тност≥
про  виконанн¤  ƒержавного  бюджету  ”крањни в статт¤х 58-61 цього
 одексу.

     2. “еритор≥альн≥  органи  ƒержавного   казначейства   ”крањни
складають  та  подають  в≥дпов≥дним  м≥сцевим  ф≥нансовим  органам
баланси,  зв≥ти про виконанн¤ м≥сцевих бюджет≥в та ≥нш≥  ф≥нансов≥
зв≥ти   за   правилами   та   формами,   встановленими   ƒержавним
казначейством ”крањни  за  погодженн¤м  з  ћ≥н≥стерством  ф≥нанс≥в
”крањни  та  –ахунковою  палатою.  «веден≥  показники  зв≥т≥в  про
виконанн¤ бюджет≥в одночасно  подаютьс¤  територ≥альними  органами
ƒержавного  казначейства  ”крањни в≥дпов≥дно ћ≥н≥стерству ф≥нанс≥в
јвтономноњ –еспубл≥ки  рим,  ф≥нансовим органам м≥сцевих державних
адм≥н≥страц≥й  та  виконавчих  орган≥в  в≥дпов≥дних рад на умовах,
передбачених частиною першою ц≥Їњ статт≥.

     3. ќргани  ст¤гненн¤  надають  м≥сцевим  ф≥нансовим   органам
в≥дпов≥дн≥  зв≥ти,  передбачен≥  частиною  третьою статт≥ 59 цього
 одексу.

     4.  вартальний  та  р≥чний  зв≥ти  про  виконанн¤   м≥сцевого
бюджету  подаютьс¤  до  ¬ерховноњ –ади јвтономноњ –еспубл≥ки  рим,
в≥дпов≥дноњ  ради  –адою  м≥н≥стр≥в  јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,
м≥сцевою державною адм≥н≥страц≥Їю,  виконавчим органом в≥дпов≥дноњ
ради  чи  м≥ським,  селищним,  с≥льським  головою  (у  раз≥,  ¤кщо
в≥дпов≥дн≥ виконавч≥ органи  не  створен≥)  у  двохм≥с¤чний  строк
п≥сл¤ завершенн¤ в≥дпов≥дного бюджетного пер≥оду.  ѕерев≥рка зв≥ту
зд≥йснюЇтьс¤ –ахунковою палатою јвтономноњ –еспубл≥ки   рим  (щодо
використанн¤ органами  виконавчоњ  влади кошт≥в бюджету јвтономноњ
–еспубл≥ки  рим) чи ком≥с≥Їю з питань  бюджету  в≥дпов≥дноњ  ради,
п≥сл¤ чого в≥дпов≥дн≥ ради затверджують зв≥т про виконанн¤ бюджету
або приймають ≥нше р≥шенн¤ з цього приводу.




    



Hosted by uCoz