”становить в качестве домашней!



                             ”   ј «
                        ѕ–≈«»ƒ≈Ќ“ј ” –јѓЌ»

        ѕро заходи щодо п≥двищенн¤ р≥вн¤ захисту населенн¤
        ≥ територ≥й в≥д надзвичайних ситуац≥й техногенного
                     та природного характеру


     « метою  забезпеченн¤  захисту  населенн¤  ≥  територ≥й   в≥д
надзвичайних   ситуац≥й,  п≥двищенн¤  ефективност≥  функц≥онуванн¤
Їдиноњ  державноњ  системи  орган≥в  виконавчоњ  влади  з   питань
запоб≥ганн¤  ≥  реагуванн¤ на надзвичайн≥ ситуац≥њ техногенного та
природного характеру  п о с т а н о в л ¤ ю:

     1. ¬важати,  що запоб≥ганн¤ виникненню надзвичайних  ситуац≥й
техногенного та природного характеру (дал≥ - надзвичайн≥ ситуац≥њ)
та  ефективна  л≥кв≥дац≥¤  њх  насл≥дк≥в  Ї  одним   ≥з   головних
пр≥оритет≥в  у д≥¤льност≥  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни,  центральних
та м≥сцевих орган≥в виконавчоњ влади.

     2. ”становити,  що матер≥альн≥  резерви  дл¤  попередженн¤  ≥
л≥кв≥дац≥њ   насл≥дк≥в   надзвичайних   ситуац≥й   створюютьс¤   ≥
використовуютьс¤:

     ћ≥н≥стерством ”крањни з питань  надзвичайних  ситуац≥й  та  у
справах  захисту населенн¤ в≥д насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи
- дл¤ оперативного реагуванн¤ на надзвичайн≥ ситуац≥њ  та  наданн¤
нев≥дкладноњ   допомоги   постраждалому   населенню   (оперативний
резерв);

     ћ≥н≥стерством аграрноњ пол≥тики ”крањни, ћ≥н≥стерством палива
та  енергетики  ”крањни,  ћ≥н≥стерством  охорони здоров'¤ ”крањни,
ћ≥н≥стерством транспорту ”крањни,  ƒержавним ком≥тетом ”крањни  по
водному    господарству,    ƒержавним    ком≥тетом    зв'¤зку   та
≥нформатизац≥њ ”крањни,  ƒержавним ком≥тетом л≥сового господарства
”крањни,  ƒержавним  ком≥тетом  промисловоњ пол≥тики ”крањни - дл¤
попередженн¤ ≥  л≥кв≥дац≥њ  насл≥дк≥в  надзвичайних  ситуац≥й,  що
виникають  на  п≥дприЇмствах,  в  установах  та  орган≥зац≥¤х,  на
об'Їктах п≥двищеноњ небезпеки,  ≥нших  об'Їктах,  що  належать  до
сфери  управл≥нн¤  зазначених  орган≥в  виконавчоњ влади (в≥домчий
резерв);

     –адою м≥н≥стр≥в  јвтономноњ   –еспубл≥ки    рим,   обласними,
 ињвською  та  —евастопольською  м≥ськими  та районними державними
адм≥н≥страц≥¤ми  -  дл¤  попередженн¤   ≥   л≥кв≥дац≥њ   насл≥дк≥в
надзвичайних ситуац≥й, наданн¤ нев≥дкладноњ допомоги постраждалому
населенню  на  в≥дпов≥дн≥й  територ≥њ  (рег≥ональний  та  м≥сцевий
резерви);

     п≥дприЇмствами, установами, орган≥зац≥¤ми вс≥х форм власност≥
- дл¤ попередженн¤ ≥ л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в  надзвичайних  ситуац≥й,
виконанн¤  нев≥дкладних  в≥дновлювальних роб≥т на об'Їктах,  що њм
належать (об'Їктовий резерв).

     ѕор¤док створенн¤ ≥ використанн¤  матер≥альних  резерв≥в  дл¤
попередженн¤   ≥   л≥кв≥дац≥њ   насл≥дк≥в   надзвичайних  ситуац≥й
визначаЇтьс¤  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни.

     3.  онтроль  за  створенн¤м,   збер≥ганн¤м,   поповненн¤м   ≥
використанн¤м центральними та м≥сцевими органами виконавчоњ влади,
п≥дприЇмствами,  установами та орган≥зац≥¤ми вс≥х  форм  власност≥
матер≥альних  резерв≥в  дл¤  попередженн¤  ≥  л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в
надзвичайних ситуац≥й покласти на ћ≥н≥стерство  ”крањни  з  питань
надзвичайних ситуац≥й та у справах захисту населенн¤ в≥д насл≥дк≥в
„орнобильськоњ катастрофи.

     4. ”становити,  що ћ≥н≥стерство ”крањни з питань надзвичайних
ситуац≥й   та   у   справах   захисту   населенн¤   в≥д  насл≥дк≥в
„орнобильськоњ катастрофи готуЇ  разом  з  Ќац≥ональною  академ≥Їю
наук  ”крањни  та  подаЇ  на  розгл¤д   аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в ”крањни
щор≥чну допов≥дь про стан техногенноњ безпеки в ”крањн≥ та основн≥
напр¤ми п≥двищенн¤ р≥вн¤ такоњ безпеки.

     5.  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни:

     1) затвердити   в   м≥с¤чний   строк   пор¤док   створенн¤  ≥
використанн¤ матер≥альних резерв≥в дл¤ попередженн¤  ≥  л≥кв≥дац≥њ
насл≥дк≥в надзвичайних ситуац≥й;

     2) у трим≥с¤чний строк:

     вир≥шити питанн¤ щодо утворенн¤ у склад≥ ћ≥н≥стерства ”крањни
з питань надзвичайних ситуац≥й та у справах захисту населенн¤  в≥д
насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи державноњ ≥нспекц≥њ цив≥льного
захисту та техногенно-еколог≥чноњ безпеки;

     ужити заход≥в  щодо  вдосконаленн¤   системи   п≥дготовки   ≥
переп≥дготовки кадр≥в  у  сфер≥  захисту населенн¤ ≥ територ≥й в≥д
надзвичайних ситуац≥й;

     затвердити методику  визначенн¤  збитк≥в   в≥д   надзвичайних
ситуац≥й;

     подати на  розгл¤д  ¬ерховноњ  –ади  ”крањни  пропозиц≥њ щодо
посиленн¤ в≥дпов≥дальност≥ за порушенн¤  законодавства  ”крањни  у
сфер≥ захисту населенн¤ ≥ територ≥й в≥д надзвичайних ситуац≥й;

     орган≥зувати проведенн¤   комплексноњ  оц≥нки  технолог≥чного
стану  об'Їкт≥в  п≥двищеноњ  небезпеки  та  вжити   заход≥в   щодо
забезпеченн¤  сталоњ  роботи  таких об'Їкт≥в в умовах надзвичайних
ситуац≥й;

     затвердити план реагуванн¤ на надзвичайн≥ ситуац≥њ державного
р≥вн¤,   в   тому   числ≥  на  рад≥ац≥йн≥  авар≥њ,  з  урахуванн¤м
рекомендац≥й ћ≥жнародного агентства з атомноњ енерг≥њ (ћј√ј“≈);

     3) розгл¤нути  питанн¤  щодо  перетворенн¤  в≥йськ  ÷ив≥льноњ
оборони     ”крањни     у     державну    профес≥йну    спец≥альну
авар≥йно-р¤тувальну службу у склад≥ ћ≥н≥стерства ”крањни з  питань
надзвичайних ситуац≥й та у справах захисту населенн¤ в≥д насл≥дк≥в
„орнобильськоњ  катастрофи  та  внести  до  1  грудн¤  2001   року
в≥дпов≥дн≥ пропозиц≥њ.

     6. ћ≥н≥стерствам, ≥ншим центральним органам виконавчоњ влади,
–ад≥ м≥н≥стр≥в јвтономноњ –еспубл≥ки  рим,  обласним,  ињвськ≥й та
—евастопольськ≥й  м≥ським державним адм≥н≥страц≥¤м провести анал≥з
стану еколог≥чноњ ≥ техногенноњ безпеки у в≥дпов≥дних галуз¤х,  на
територ≥њ   кожного  рег≥ону  ”крањни  та  зд≥йснити  заходи  щодо
п≥двищенн¤ р≥вн¤ захисту населенн¤ ≥  територ≥й  в≥д  надзвичайних
ситуац≥й.

     7. ћ≥н≥стерству  ”крањни  з питань надзвичайних ситуац≥й та у
справах захисту населенн¤ в≥д насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи:

     1) у м≥с¤чний строк:

     перегл¤нути з  урахуванн¤м  зм≥н  у   структур≥   центральних
орган≥в   виконавчоњ   влади   плани  взаЇмод≥њ  цих  орган≥в  при
л≥кв≥дац≥њ надзвичайних ситуац≥й державного р≥вн¤;

     утворити оперативний   м≥жв≥домчий    штаб    з    л≥кв≥дац≥њ
надзвичайних ситуац≥й ≥з прац≥вник≥в центрального апарату, орган≥в
≥   орган≥зац≥й   системи   ћ≥н≥стерства,   представник≥в    ≥нших
центральних   орган≥в   виконавчоњ  влади,  запровадити  ефективну
систему п≥дготовки,  опов≥щенн¤,  збору член≥в штабу та затвердити
пор¤док його роботи в пер≥од л≥кв≥дац≥њ надзвичайних ситуац≥й;

     проводити разом з ћ≥н≥стерством оборони ”крањни,  починаючи з
третього  кварталу  2001   року,   щор≥чн≥   навчанн¤   кер≥вник≥в
центральних  орган≥в  виконавчоњ влади,  –ади м≥н≥стр≥в јвтономноњ
–еспубл≥ки  рим,  обласних,   ињвськоњ та —евастопольськоњ м≥ських
державних   адм≥н≥страц≥й   з  питань  реагуванн¤  на  надзвичайн≥
ситуац≥њ, в тому числ≥ в умовах надзвичайного та воЇнного стану;

     2) орган≥зувати у 2001  роц≥  на  баз≥  ≤нституту  державного
управл≥нн¤   у   сфер≥  цив≥льного  захисту  навчанн¤  начальник≥в
цив≥льноњ оборони район≥в,  а також м≥ст,  в≥днесених до  груп  ≥з
цив≥льноњ оборони.

     8. ƒержавному ком≥тету ≥нформац≥йноњ пол≥тики,  телебаченн¤ ≥
рад≥омовленн¤ ”крањни разом  ≥з  ћ≥н≥стерством  ”крањни  з  питань
надзвичайних ситуац≥й та у справах захисту населенн¤ в≥д насл≥дк≥в
„орнобильськоњ  катастрофи  забезпечити  висв≥тленн¤   в   засобах
масовоњ  ≥нформац≥њ заход≥в щодо запоб≥ганн¤ та локал≥зац≥њ авар≥й
≥ катастроф та ≥нформуванн¤  населенн¤  про  правила  повед≥нки  в
екстремальних умовах.


 ѕрезидент ”крањни                                        Ћ. ”„ћј

 м.  ињв, 9 лютого 2001 року
          N 80/2001
 



Hosted by uCoz