|
” ј « ѕ–≈«»ƒ≈Ќ“ј ” –јѓЌ» ѕро ѕрим≥рне положенн¤ про державного секретар¤ м≥н≥стерства 1. «атвердити ѕрим≥рне положенн¤ про державного секретар¤ м≥н≥стерства (додаЇтьс¤). 2. аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни: розробл¤ти пропозиц≥њ щодо внесенн¤ зм≥н до положень про м≥н≥стерства виход¤чи ≥з затвердженого цим ”казом ѕрим≥рного положенн¤ з урахуванн¤м специф≥ки та особливостей в≥дпов≥дних м≥н≥стерств; привести своњ р≥шенн¤ у в≥дпов≥дн≥сть з цим ”казом. ѕрезидент ”крањни Ћ. ”„ћј м. ињв, 14 липн¤ 2001 року N 529/2001 «ј“¬≈–ƒ∆≈Ќќ ”казом ѕрезидента ”крањни в≥д 14 липн¤ 2001 року N 529/2001 ѕ–»ћ≤–Ќ≈ ѕќЋќ∆≈ЌЌя про державного секретар¤ м≥н≥стерства 1. ƒержавний секретар м≥н≥стерства (дал≥ - державний секретар) Ї посадовою особою, на ¤ку покладаЇтьс¤ забезпеченн¤ д≥¤льност≥ м≥н≥стра та орган≥зац≥њ роботи з виконанн¤ завдань м≥н≥стерства. ƒержавний секретар п≥дзв≥тний ≥ п≥дконтрольний м≥н≥стров≥. 2. ƒержавний секретар у своњй д≥¤льност≥ керуЇтьс¤ онституц≥Їю та законами ”крањни, актами та дорученн¤ми ѕрезидента ”крањни, аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни та ѕрем'Їр-м≥н≥стра ”крањни, а також наказами ≥ дорученн¤ми м≥н≥стра. 3. ќсновними завданн¤ми державного секретар¤ Ї: орган≥зац≥¤ забезпеченн¤ виконанн¤ завдань, що належать до сфери д≥¤льност≥ м≥н≥стерства; забезпеченн¤ д≥¤льност≥ м≥н≥стра ¤к кер≥вника м≥н≥стерства та члена аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни; зд≥йсненн¤ поточноњ роботи, пов'¤заноњ з виконанн¤м покладених на м≥н≥стерство завдань; забезпеченн¤ стаб≥льност≥ ≥ наступност≥ у робот≥ м≥н≥стерства. 4. ƒержавний секретар в≥дпов≥дно до покладених на нього завдань: 1) орган≥зовуЇ роботу апарату м≥н≥стерства; 2) готуЇ та подаЇ на затвердженн¤ м≥н≥стров≥ програми ≥ плани роботи м≥н≥стерства, орган≥зовуЇ ≥ контролюЇ њх виконанн¤; зв≥туЇ про њх виконанн¤ перед м≥н≥стром; 3) забезпечуЇ п≥дготовку проект≥в закон≥в ”крањни, акт≥в ѕрезидента ”крањни та аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, розробником ¤ких Ї м≥н≥стерство, ≥нших документ≥в та подаЇ њх на розгл¤д м≥н≥стров≥; 4) орган≥зовуЇ розробленн¤ нормативно-правових акт≥в, що приймаютьс¤ м≥н≥стерством, та подаЇ њх на п≥дпис м≥н≥стров≥; 5) орган≥зовуЇ та контролюЇ виконанн¤ закон≥в, акт≥в ≥ доручень ѕрезидента ”крањни та аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, а також наказ≥в та доручень м≥н≥стра; 6) у раз≥ в≥дсутност≥ м≥н≥стра допов≥даЇ за дорученн¤м ѕрезидента ”крањни, аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни законопроекти та ≥нш≥ питанн¤ на пленарних зас≥данн¤х ¬ерховноњ –ади ”крањни, бере участь у заходах, що провод¤тьс¤ ѕрезидентом ”крањни та аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни; 7) забезпечуЇ вир≥шенн¤ питань, що виникають у взаЇмов≥дносинах апарату м≥н≥стерства з јдм≥н≥страц≥Їю ѕрезидента ”крањни, апаратом ¬ерховноњ –ади ”крањни, ≥ншими державними органами ≥ належать до њх в≥данн¤; 8) забезпечуЇ взаЇмод≥ю апарату м≥н≥стерства з —екретар≥атом аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни; пор¤док взаЇмод≥њ апарату м≥н≥стерства з —екретар≥атом аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни визначаЇтьс¤ аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни; 9) забезпечуЇ сп≥впрацю м≥н≥стерства з ≥ншими центральними органами виконавчоњ влади, –адою м≥н≥стр≥в јвтономноњ –еспубл≥ки рим, м≥сцевими державними адм≥н≥страц≥¤ми, органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤ в процес≥ виконанн¤ завдань, покладених на м≥н≥стерство; 10) координуЇ роботу в≥дпов≥дних ур¤дових орган≥в державного управл≥нн¤, територ≥альних орган≥в м≥н≥стерства, координуЇ ≥ контролюЇ роботу п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, що належать до сфери управл≥нн¤ м≥н≥стерства, та вживаЇ заход≥в до забезпеченн¤ ефективност≥ њх роботи; 11) подаЇ м≥н≥стров≥ пропозиц≥њ щодо утворенн¤, реорган≥зац≥њ, л≥кв≥дац≥њ у склад≥ м≥н≥стерства ур¤дових орган≥в державного управл≥нн¤; за поданн¤м кер≥вник≥в зазначених орган≥в за погодженн¤м з м≥н≥стром затверджуЇ граничну чисельн≥сть њх прац≥вник≥в, погоджуЇ структуру, штатний розпис ≥ кошторис видатк≥в цих орган≥в; 12) за погодженн¤м з м≥н≥стром приймаЇ р≥шенн¤ щодо утворенн¤, реорган≥зац≥њ ≥ л≥кв≥дац≥њ територ≥альних орган≥в м≥н≥стерства, а також п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, що належать до сфери управл≥нн¤ м≥н≥стерства, затверджуЇ њх положенн¤ (статути), призначаЇ на посади та зв≥льн¤Ї з посад у встановленому законодавством пор¤дку њх кер≥вник≥в; 13) погоджуЇ призначенн¤ на посади та зв≥льненн¤ з посад кер≥вник≥в в≥дпов≥дних структурних п≥дрозд≥л≥в обласних, ињвськоњ та —евастопольськоњ м≥ських державних адм≥н≥страц≥й; 14) затверджуЇ за погодженн¤м з м≥н≥стром структуру м≥н≥стерства, а також за погодженн¤м з ћ≥н≥стерством ф≥нанс≥в ”крањни - штатний розпис та кошторис видатк≥в м≥н≥стерства; 15) орган≥зовуЇ роботу з документами в м≥н≥стерств≥; 16) затверджуЇ положенн¤ про структурн≥ п≥дрозд≥ли центрального апарату м≥н≥стерства, визначаЇ в≥дпов≥дальн≥сть њх кер≥вник≥в; 17) призначаЇ на посади та зв≥льн¤Ї з посад зг≥дно ≥з законодавством прац≥вник≥в центрального апарату м≥н≥стерства. ѕрац≥вники патронатноњ служби у центральному апарат≥ м≥н≥стерства призначаютьс¤ на посади та зв≥льн¤ютьс¤ з посад за пропозиц≥Їю м≥н≥стра; 18) розгл¤даЇ в установленому пор¤дку питанн¤ щодо присвоЇнн¤ прац≥вникам центрального апарату м≥н≥стерства в≥дпов≥дних ранг≥в державних службовц≥в, заохоченн¤ та прит¤гненн¤ њх до дисципл≥нарноњ в≥дпов≥дальност≥; 19) подаЇ м≥н≥стров≥ пропозиц≥њ щодо розпод≥лу бюджетних кошт≥в, головним розпор¤дником ¤ких Ї м≥н≥стерство, забезпечуЇ та контролюЇ виконанн¤ р≥шень м≥н≥стра щодо розпод≥лу цих кошт≥в та зв≥туЇ перед м≥н≥стром з цього питанн¤; 20) розпор¤джаЇтьс¤ бюджетними коштами, передбаченими на утриманн¤ центрального апарату м≥н≥стерства ≥ його територ≥альних орган≥в, та ≥нформуЇ м≥н≥стра про њх використанн¤; 21) за погодженн¤м з м≥н≥стром, зд≥йснюЇ функц≥њ з управл≥нн¤ майном, ¤ке знаходитьс¤ в сфер≥ управл≥нн¤ м≥н≥стерства; 22) формуЇ та затверджуЇ кадровий резерв м≥н≥стерства, забезпечуЇ орган≥зац≥ю п≥дготовки, переп≥дготовки та п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ прац≥вник≥в м≥н≥стерства; 23) розпод≥л¤Ї за погодженн¤м з м≥н≥стром обов'¤зки м≥ж першим заступником та заступниками державного секретар¤, визначаЇ ступ≥нь њх в≥дпов≥дальност≥; 24) забезпечуЇ охорону державноњ таЇмниц≥ та зд≥йснюЇ заходи щодо моб≥л≥зац≥йноњ п≥дготовки в межах повноважень, передбачених законом; 25) забезпечуЇ використанн¤ в установленому пор¤дку гербовоњ печатки м≥н≥стерства; 26) у раз≥ л≥кв≥дац≥њ м≥н≥стерства очолюЇ л≥кв≥дац≥йну ком≥с≥ю ≥ забезпечуЇ зд≥йсненн¤ вс≥х необх≥дних заход≥в з л≥кв≥дац≥њ м≥н≥стерства; 27) виконуЇ ≥нш≥ функц≥њ, пов'¤зан≥ ≥з забезпеченн¤м д≥¤льност≥ м≥н≥стерства. «авданн¤, повноваженн¤ ≥ функц≥њ державних секретар≥в визначаютьс¤ у положенн≥ про в≥дпов≥дне м≥н≥стерство з урахуванн¤м специф≥ки та особливостей д≥¤льност≥ м≥н≥стерства. 5. ƒержавний секретар маЇ право: брати участь у зас≥данн¤х аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни з правом дорадчого голосу при розгл¤д≥ питань, що належать до сфери д≥¤льност≥ м≥н≥стерства; залучати в установленому пор¤дку прац≥вник≥в орган≥в виконавчоњ влади, п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, утворювати робоч≥ групи, скликати наради дл¤ розгл¤ду питань, що належать до компетенц≥њ м≥н≥стерства; одержувати в установленому законодавством пор¤дку в≥д центральних ≥ м≥сцевих орган≥в виконавчоњ влади, орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤ ≥нформац≥ю, документи, необх≥дн≥ дл¤ виконанн¤ покладених на нього завдань. 6. ƒержавних секретар≥в призначаЇ на посаду за поданн¤м ѕрем'Їр-м≥н≥стра ”крањни та зв≥льн¤Ї з посади ѕрезидент ”крањни. ƒержавний секретар маЇ першого заступника та трьох заступник≥в. ѕрезидент ”крањни з урахуванн¤м специф≥ки та особливостей д≥¤льност≥ м≥н≥стерства може встановити ≥ншу к≥льк≥сть перших заступник≥в та заступник≥в державного секретар¤. ѕерших заступник≥в та заступник≥в державного секретар¤ призначаЇ на посади за поданн¤м ѕрем'Їр-м≥н≥стра ”крањни та зв≥льн¤Ї з посади ѕрезидент ”крањни. ƒержавн≥ секретар≥, њх перш≥ заступники та заступники призначаютьс¤ на посади на строк повноважень ѕрезидента ”крањни. 7. ƒержавним секретарем, њх першими заступниками та заступниками можуть бути особи, ¤к≥ пост≥йно проживають в ”крањн≥ ≥ Ї њњ громад¤нами, мають вищу осв≥ту, досв≥д управл≥нськоњ роботи не менш ¤к п'¤ть рок≥в ≥ в≥дпов≥дають ≥ншим вимогам, передбаченим законодавством. ¬ окремих м≥н≥стерствах дл¤ ос≥б, ¤к≥ претендують на зам≥щенн¤ зазначених посад, можуть встановлюватис¤ додатков≥ квал≥ф≥кац≥йн≥ вимоги. ѕеревага у призначенн≥ на посади державних секретар≥в, њх перших заступник≥в та заступник≥в надаЇтьс¤ державним службовц¤м, зарахованим до кадрового резерву, ¤к≥ дос¤гли найкращих результат≥в у робот≥, ви¤вл¤ють ≥н≥ц≥ативн≥сть, пост≥йно п≥двищують р≥вень своЇњ профес≥йноњ п≥дготовки. 8. ѕропозиц≥њ щодо призначенн¤ на посаду державного секретар¤ подаЇ ѕрем'Їр-м≥н≥стров≥ ”крањни в≥дпов≥дний м≥н≥стр. ѕропозиц≥њ щодо призначенн¤ на посаду першого заступника та заступник≥в державного секретар¤ подаЇ ѕрем'Їр-м≥н≥стров≥ ”крањни державний секретар за погодженн¤м з м≥н≥стром. 9. ” пропозиц≥њ щодо призначенн¤ претендент≥в на в≥дпов≥дну вакантну посаду зазначаютьс¤ громад¤нство претендента, посада, ¤ку в≥н займаЇ на цей час, р≥вень профес≥йноњ п≥дготовки, в≥домост≥ про перебуванн¤ в кадровому резерв≥, обгрунтуванн¤ спроможност≥ особи забезпечити належний р≥вень роботи на доручен≥й д≥л¤нц≥, д≥лов≥ та особист≥ ¤кост≥, в≥домост≥ про перебуванн¤ п≥д сл≥дством або на¤вн≥сть судимост≥. ƒо пропозиц≥њ щодо призначенн¤ кандидатур на посади державних секретар≥в, њх перших заступник≥в та заступник≥в додаютьс¤ декларац≥¤ (коп≥¤ декларац≥њ) про доходи за минулий р≥к та ≥нш≥ документи в≥дпов≥дно до вимог «акон≥в ”крањни "ѕро державну службу" та "ѕро боротьбу з корупц≥Їю". 10. ѕопереднЇ опрацюванн¤ матер≥ал≥в щодо призначенн¤ на посаду державного секретар¤, його першого заступника та заступник≥в забезпечують у встановленому пор¤дку јдм≥н≥страц≥¤ ѕрезидента ”крањни, —екретар≥ат аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни та √оловне управл≥нн¤ державноњ служби ”крањни. 11. ƒержавн≥ секретар≥, њх перш≥ заступники та заступники можуть бути зв≥льнен≥ з посад лише в раз≥ неналежного виконанн¤ обов'¤зк≥в, неможливост≥ виконувати своњ обов'¤зки за станом здоров'¤, набранн¤ чинност≥ обвинувальним вироком суду щодо них та в ≥нших випадках, передбачених «аконом ”крањни "ѕро державну службу". ѕрипиненн¤ повноважень аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, зм≥ни в його склад≥ не можуть бути п≥дставою дл¤ зв≥льненн¤ з посад державних секретар≥в, њх перших заступник≥в та заступник≥в. 12. ƒержавн≥ секретар≥, њх перш≥ заступники та заступники Ї державними службовц¤ми, њх посади в установленому пор¤дку в≥днос¤тьс¤ до в≥дпов≥дних категор≥й посад державних службовц≥в. ƒержавним секретар¤м, њх першим заступникам та заступникам, ¤к≥ мають спец≥альн≥ званн¤, можуть не присвоюватис¤ ранги державних службовц≥в. ƒержавн≥ секретар≥ м≥н≥стерств, њх перш≥ заступники та заступники належать до числа кер≥вник≥в в≥дпов≥дних м≥н≥стерств. 13. ƒержавний секретар з питань, що належать до його компетенц≥њ, видаЇ накази орган≥зац≥йно-розпор¤дчого характеру та контролюЇ њх виконанн¤. 14. ” раз≥ в≥дсутност≥ державного секретар¤ його обов'¤зки виконуЇ перший заступник, а у раз≥ в≥дсутност≥ першого заступника - один ≥з заступник≥в державного секретар¤ зг≥дно з розпод≥лом обов'¤зк≥в. √лава јдм≥н≥страц≥њ ѕрезидента ”крањни ¬.Ћ»“¬»Ќ |