|
” ј « ѕ–≈«»ƒ≈Ќ“ј ” –јѓЌ» ѕро чергов≥ заходи щодо дальшого зд≥йсненн¤ адм≥н≥стративноњ реформи в ”крањн≥ Ќа реал≥зац≥ю основних положень онцепц≥њ адм≥н≥стративноњ реформи в ”крањн≥ та з метою вдосконаленн¤ системи державного управл≥нн¤, забезпеченн¤ ефективноњ д≥¤льност≥ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, м≥н≥стерств, ≥нших орган≥в виконавчоњ влади, а також њх апарат≥в п о с т а н о в л ¤ ю: 1. ”становити, що орган≥зац≥йне, експертно-анал≥тичне, правове, ≥нформац≥йне, матер≥ально-техн≥чне та ≥нше забезпеченн¤ д≥¤льност≥ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни та м≥н≥стерств орган≥зовуЇтьс¤ в≥дпов≥дно ƒержавним секретарем аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни та державними секретар¤ми м≥н≥стерств. 2. ƒержавний секретар аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни очолюЇ —екретар≥ат аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, орган≥зовуЇ забезпеченн¤ д≥¤льност≥ ѕрем'Їр-м≥н≥стра ”крањни, ѕершого в≥це-прем'Їр-м≥н≥стра та в≥це-прем'Їр-м≥н≥стр≥в, затверджуЇ за погодженн¤м з ѕрем'Їр-м≥н≥стром ”крањни та ћ≥н≥стерством ф≥нанс≥в ”крањни штатний розпис та кошторис видатк≥в —екретар≥ату, в≥дпов≥дно до законодавства призначаЇ на посади та зв≥льн¤Ї з посад його прац≥вник≥в. ƒержавний секретар м≥н≥стерства орган≥зовуЇ забезпеченн¤ д≥¤льност≥ м≥н≥стра та поточну роботу з виконанн¤ покладених на м≥н≥стерство завдань, подаЇ м≥н≥стров≥ пропозиц≥њ щодо розпод≥лу в≥дпов≥дних бюджетних кошт≥в, координуЇ роботу територ≥альних орган≥в м≥н≥стерства, п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, що вход¤ть до сфери його управл≥нн¤, очолюЇ апарат м≥н≥стерства. ƒержавний секретар м≥н≥стерства за посадою Ї членом колег≥њ, затверджуЇ за погодженн¤м з м≥н≥стром структуру м≥н≥стерства, а також за погодженн¤м з ћ≥н≥стерством ф≥нанс≥в ”крањни - штатний розпис та кошторис видатк≥в м≥н≥стерства, призначаЇ на посади та зв≥льн¤Ї з посад в≥дпов≥дно до законодавства прац≥вник≥в центрального апарату м≥н≥стерства та кер≥вник≥в територ≥альних п≥дрозд≥л≥в м≥н≥стерства, а також п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, що вход¤ть до сфери його управл≥нн¤. андидатури дл¤ призначенн¤ на посади прац≥вник≥в патронатних служб у —екретар≥ат≥ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни та центральних апаратах м≥н≥стерств внос¤тьс¤ в≥дпов≥дно ѕрем'Їр-м≥н≥стром ”крањни, ѕершим в≥це-прем'Їр-м≥н≥стром, в≥це-прем'Їр м≥н≥страми та м≥н≥страми. 3. ƒержавний секретар аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, державн≥ секретар≥ м≥н≥стерств мають першого заступника та заступник≥в. ƒержавного секретар¤ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, державних секретар≥в м≥н≥стерств, њх перших заступник≥в та заступник≥в призначаЇ на посаду за поданн¤м ѕрем'Їр-м≥н≥стра ”крањни та зв≥льн¤Ї з посади ѕрезидент ”крањни. ƒержавний секретар аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, державн≥ секретар≥ м≥н≥стерств призначаютьс¤ на посади на строк повноважень ѕрезидента ”крањни. ƒержавний секретар аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, державн≥ секретар≥ м≥н≥стерств, њх перш≥ заступники та заступники Ї державними службовц¤ми, њх посади в установленому пор¤дку в≥днос¤тьс¤ до в≥дпов≥дних категор≥й посад державних службовц≥в. ƒержавн≥ секретар≥ м≥н≥стерств, њх перш≥ заступники та заступники належать до числа кер≥вник≥в в≥дпов≥дних м≥н≥стерств. 4. ѕор¤док поданн¤ пропозиц≥й щодо призначенн¤ на посади та зв≥льненн¤ з посад ƒержавного секретар¤ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, державних секретар≥в м≥н≥стерств, њх перших заступник≥в та заступник≥в визначаЇ ѕрезидент ”крањни за поданн¤м аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни. 5. ƒержавний секретар аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, державн≥ секретар≥ м≥н≥стерств, њх перш≥ заступники та заступники можуть бути зв≥льнен≥ з посад лише в раз≥ неналежного виконанн¤ обов'¤зк≥в, неможливост≥ виконувати своњ обов'¤зки за станом здоров'¤, набранн¤ чинност≥ обвинувальним вироком суду щодо них та в ≥нших випадках, передбачених «аконом ”крањни "ѕро державну службу". ѕрипиненн¤ повноважень аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, зм≥ни в його склад≥ не можуть бути п≥дставою дл¤ зв≥льненн¤ з посад ƒержавного секретар¤ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, державних секретар≥в м≥н≥стерств, њх перших заступник≥в та заступник≥в. «в≥льненн¤ з посад кер≥вник≥в ≥нших центральних орган≥в виконавчоњ влади також не т¤гне за собою зв≥льненн¤ з посад њх перших заступник≥в та заступник≥в. 6. ” зв'¤зку ≥з введенн¤м посад державних секретар≥в м≥н≥стерств, њх перших заступник≥в та заступник≥в л≥кв≥дувати ≥нститут перших заступник≥в та заступник≥в м≥н≥стр≥в. 7. √лав≥ јдм≥н≥страц≥њ ѕрезидента ”крањни розробити за участю ƒержавного секретар¤ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни та внести у двом≥с¤чний строк пропозиц≥њ щодо створенн¤ ефективноњ системи взаЇмод≥њ м≥ж јдм≥н≥страц≥Їю ѕрезидента ”крањни, —екретар≥атом аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни та державними секретар¤ми м≥н≥стерств у виконанн≥ покладених на них завдань. 8. ƒл¤ пол≥пшенн¤ орган≥зац≥њ та прискоренн¤ проведенн¤ в ”крањн≥ адм≥н≥стративноњ реформи, координац≥њ заход≥в, зд≥йснюваних в≥дпов≥дними органами державноњ влади, забезпеченн¤ оперативноњ п≥дготовки пропозиц≥й щодо уточненн¤ концептуальних засад ц≥Їњ реформи та шл¤х≥в њх реал≥зац≥њ ввести посаду ”повноваженого ѕрезидента ”крањни з питань адм≥н≥стративноњ реформи. √лав≥ јдм≥н≥страц≥њ ѕрезидента ”крањни внести у двом≥с¤чний строк проект ѕоложенн¤ про ”повноваженого ѕрезидента ”крањни з питань адм≥н≥стративноњ реформи, а також пропозиц≥њ щодо орган≥зац≥йного, матер≥ально-техн≥чного та ≥ншого забезпеченн¤ його д≥¤льност≥. 9. ¬нести до ”каз≥в ѕрезидента ”крањни так≥ зм≥ни: 1) в ”каз≥ ѕрезидента ”крањни в≥д 15 грудн¤ 1999 року N 1572 "ѕро систему центральних орган≥в виконавчоњ влади": а) у статт≥ 1: частину другу зам≥нити трьома новими частинами такого зм≥сту: "ƒо складу аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни вход¤ть ѕрем'Їр-м≥н≥стр ”крањни, ѕерший в≥це-прем'Їр-м≥н≥стр, три в≥це-прем'Їр-м≥н≥стри, м≥н≥стри. ѕрем'Їр-м≥н≥стр ”крањни керуЇ роботою аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, спр¤мовуЇ њњ на забезпеченн¤ зд≥йсненн¤ внутр≥шньоњ ≥ зовн≥шньоњ пол≥тики держави, виконанн¤ онституц≥њ ≥ закон≥в ”крањни, акт≥в ѕрезидента ”крањни, ѕрограми д≥¤льност≥ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни та ≥нших завдань, покладених на аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни. ѕерший в≥це-прем'Їр-м≥н≥стр та в≥це-прем'Їр-м≥н≥стри зг≥дно з розпод≥лом повноважень забезпечують виконанн¤ онституц≥њ ”крањни, закон≥в ”крањни, акт≥в ѕрезидента ”крањни ≥ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, координують виконанн¤ заход≥в з в≥дпов≥дних питань м≥н≥стерствами та ≥ншими центральними органами виконавчоњ влади, не зд≥йснюючи при цьому безпосереднього кер≥вництва њх роботою. ѕосади ѕрем'Їр-м≥н≥стра ”крањни, ѕершого в≥це-прем'Їр-м≥н≥стра, в≥це-прем'Їр-м≥н≥стр≥в, м≥н≥стр≥в за характером повноважень, пор¤дком призначенн¤ на посади та зв≥льненн¤ з посад належать до пол≥тичних ≥ не в≥днос¤тьс¤ до категор≥й посад державних службовц≥в, визначених «аконом ”крањни "ѕро державну службу". ” зв'¤зку з цим частини третю - сьому вважати в≥дпов≥дно частинами п'¤тою - дев'¤тою; частину шосту викласти в так≥й редакц≥њ: "ћ≥н≥стерство Ї головним (пров≥дним) органом у систем≥ центральних орган≥в виконавчоњ влади в забезпеченн≥ впровадженн¤ державноњ пол≥тики у визначен≥й сфер≥ д≥¤льност≥. ћ≥н≥стр ¤к член аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни особисто в≥дпов≥даЇ за розробленн¤ ≥ реал≥зац≥ю державноњ пол≥тики, спр¤мовуЇ ≥ координуЇ зд≥йсненн¤ центральними органами виконавчоњ влади заход≥в з питань, в≥днесених до його в≥данн¤, приймаЇ р≥шенн¤ щодо розпод≥лу в≥дпов≥дних бюджетних кошт≥в за поданн¤м державного секретар¤ м≥н≥стерства. Ќе допускаЇтьс¤ прийн¤тт¤ акт≥в аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни та утворених ним орган≥в, внесенн¤ проект≥в закон≥в та акт≥в ѕрезидента ”крањни з таких питань без погодженн¤ з в≥дпов≥дним м≥н≥стром. ћ≥н≥стр на виконанн¤ вимог законодавства в межах наданих повноважень визначаЇ пол≥тичн≥ пр≥оритети та стратег≥чн≥ напр¤ми роботи м≥н≥стерства та шл¤хи дос¤гненн¤ поставлених ц≥лей. ѕор¤док виконанн¤ обов'¤зк≥в ћ≥н≥стра у раз≥ його тимчасовоњ в≥дсутност≥ визначаЇтьс¤ аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни"; б) у статт≥ 2: частину третю викласти в так≥й редакц≥њ: " ер≥вник≥в центральних орган≥в виконавчоњ влади в установленому пор¤дку призначаЇ на посади ѕрезидент ”крањни за поданн¤м ѕрем'Їр-м≥н≥стра ”крањни. ѕовноваженн¤ кер≥вник≥в центральних орган≥в виконавчоњ влади на цих посадах припин¤Ї ѕрезидент ”крањни"; в) частини третю та четверту статт≥ 3 викласти в так≥й редакц≥њ: "—труктуру м≥н≥стерства затверджуЇ державний секретар м≥н≥стерства за погодженн¤м з м≥н≥стром. —труктуру ≥ншого центрального органу виконавчоњ влади затверджуЇ його кер≥вник. Ўтатний розпис, кошторис видатк≥в м≥н≥стерства затверджуЇ державний секретар м≥н≥стерства за погодженн¤м з ћ≥н≥стерством ф≥нанс≥в ”крањни. Ўтатний розпис, кошторис видатк≥в ≥ншого центрального органу виконавчоњ влади затверджуЇ кер≥вник цього органу за погодженн¤м з ћ≥н≥стерством ф≥нанс≥в ”крањни"; г) частину другу статт≥ 5 п≥сл¤ сл≥в "у встановленому пор¤дку" доповнити словом "в≥дпов≥дний"; 2) частину першу статт≥ 2 ”казу ѕрезидента ”крањни в≥д 15 грудн¤ 1999 року N 1574 "ѕро склад аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни" викласти в так≥й редакц≥њ: "ƒ≥¤льн≥сть аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни забезпечуЇтьс¤ —екретар≥атом аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни (дал≥ - —екретар≥ат). —екретар≥ат очолюЇ ƒержавний секретар аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, ¤кого призначаЇ на посаду за поданн¤м ѕрем'Їр-м≥н≥стра ”крањни ≥ зв≥льн¤Ї з посади ѕрезидент ”крањни". 10. аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни: прискорити завершенн¤ функц≥ональних обстежень в≥дпов≥дних м≥н≥стерств та ≥нших центральних орган≥в виконавчоњ влади, внесенн¤ за њх результатами пропозиц≥й щодо дальшого проведенн¤ адм≥н≥стративноњ реформи, ¤к≥ б передбачали, зокрема, спрощенн¤ системи державного управл≥нн¤, л≥кв≥дац≥ю њњ неефективних ланок, запровадженн¤ ун≥ф≥кованих структур апарат≥в центральних орган≥в виконавчоњ влади, впор¤дкуванн¤ та п≥двищенн¤ р≥вн¤ зароб≥тноњ плати державних службовц≥в, маючи на мет≥ створенн¤ реальних умов дл¤ зд≥йсненн¤ в≥дбору державних службовц≥в на конкурсних засадах; вжити в≥дпов≥дних заход≥в дл¤ забезпеченн¤ законодавчого врегулюванн¤ питань правового статусу член≥в аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, прискоренн¤ узгодженн¤ проблемних позиц≥й та прийн¤тт¤ закон≥в "ѕро аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни", "ѕро адм≥н≥стративно-територ≥альний устр≥й", а також про –аду м≥н≥стр≥в јвтономноњ –еспубл≥ки рим, про м≥н≥стерства та ≥нш≥ центральн≥ органи виконавчоњ влади, про державний контроль у сфер≥ д≥¤льност≥ орган≥в виконавчоњ влади та њх посадових ос≥б, про внесенн¤ зм≥н до «акон≥в ”крањни "ѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤ в ”крањн≥", "ѕро м≥сцев≥ державн≥ адм≥н≥страц≥њ" тощо; подати у двом≥с¤чний строк пропозиц≥њ щодо внесенн¤ до закон≥в та акт≥в ѕрезидента ”крањни зм≥н, ¤к≥ випливають ≥з цього ”казу; внести в≥дпов≥дно до пор¤дку, передбаченого статтею 4 цього ”казу, пропозиц≥њ щодо призначенн¤ на посади ƒержавного секретар¤ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, державних секретар≥в м≥н≥стерств, њх перших заступник≥в та заступник≥в, а також зв≥льненн¤ з посад перших заступник≥в та заступник≥в м≥н≥стр≥в; внести пропозиц≥њ щодо приведенн¤ положень про м≥н≥стерства у в≥дпов≥дн≥сть ≥з цим ”казом, визначивши, зокрема, повноваженн¤ державних секретар≥в м≥н≥стерств з урахуванн¤м особливостей в≥дпов≥дних м≥н≥стерств; привести своњ р≥шенн¤ у в≥дпов≥дн≥сть ≥з цим ”казом. ѕрезидент ”крањни Ћ. ”„ћј м. ињв, 29 травн¤ 2001 року N 345/2001 |