|
” ј « ѕ–≈«»ƒ≈Ќ“ј ” –јѓЌ» ѕро додатков≥ заходи щодо зб≥льшенн¤ надходжень ≥нвестиц≥й в економ≥ку ”крањни « метою дальшого пол≥пшенн¤ ≥нвестиц≥йного кл≥мату, зб≥льшенн¤ надходжень ≥нвестиц≥й в економ≥ку ”крањни п о с т а н о в л ¤ ю: 1. ¬изначити одним ≥з пр≥оритетних напр¤м≥в д≥¤льност≥ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, центральних та м≥сцевих орган≥в виконавчоњ влади забезпеченн¤ зб≥льшенн¤ надходжень ≥нвестиц≥й в економ≥ку ”крањни. « ц≥Їю метою зд≥йснювати заходи щодо: пол≥пшенн¤ економ≥чних, правових та орган≥зац≥йних умов д≥¤льност≥ ≥нвестор≥в в ”крањн≥ дл¤ зб≥льшенн¤ обс¤г≥в ≥нвестиц≥й в економ≥ку ”крањни, в першу чергу, в њњ пр≥оритетн≥ галуз≥; недопущенн¤ порушень прав ≥нвестор≥в та спри¤нн¤ њм у в≥дновленн≥ порушених прав; забезпеченн¤ в≥дкритост≥, прозорост≥ та посл≥довност≥ процесу приватизац≥њ державного майна дл¤ спри¤нн¤ залученню ≥нвестиц≥йних ресурс≥в; актив≥зац≥њ ≥нформац≥йного та орган≥зац≥йного забезпеченн¤ залученн¤ ≥нвестиц≥й. 2. аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, центральним та м≥сцевим органам виконавчоњ влади: не допускати внесенн¤ проект≥в нормативно-правових акт≥в, виданн¤ нормативно-правових акт≥в з питань ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥, ¤к≥ можуть призвести до пог≥ршенн¤ умов зд≥йсненн¤ ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥, звуженн¤ зм≥сту та обс¤гу визначених законами прав ≥нвестор≥в; залучати ≥нвестор≥в до обговоренн¤ проект≥в нормативно-правових акт≥в з питань ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥ та враховувати п≥д час опрацюванн¤ таких проект≥в њхн≥ пропозиц≥њ. –екомендувати органам м≥сцевого самовр¤дуванн¤ п≥д час розробленн¤ проект≥в та прийн¤тт¤ власних акт≥в додержуватис¤ принцип≥в нормативного регулюванн¤ ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥, передбачених частиною першою ц≥Їњ статт≥. 3. аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни: 1) у трим≥с¤чний строк: а) розробити та затвердити довгострокову програму розвитку ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥ в ”крањн≥, в ¤к≥й, зокрема, передбачити: удосконаленн¤ процедур погодженн¤ органами виконавчоњ влади р≥шень з питань реал≥зац≥њ ≥нвестиц≥йних проект≥в, процедур досудового вир≥шенн¤ спор≥в, пов'¤заних з ≥нвестиц≥йними проектами; стимулюванн¤ укладанн¤ угод про розпод≥л продукц≥њ, концес≥њ, л≥зинг; заходи щодо актив≥зац≥њ ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥ банк≥в, ф≥нансових установ; наданн¤ державноњ п≥дтримки розвитку ≥нфраструктури депресивних територ≥й; б) провести анал≥з ефективност≥ функц≥онуванн¤ спец≥альних економ≥чних зон ≥ територ≥й пр≥оритетного розвитку та за його результатами зд≥йснити заходи з актив≥зац≥њ ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥ у спец≥альних економ≥чних зонах ≥ на територ≥¤х пр≥оритетного розвитку, на ¤ких запроваджено спец≥альний режим ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥, зокрема щодо: - оптим≥зац≥њ в установленому пор¤дку перел≥ку пр≥оритетних вид≥в економ≥чноњ д≥¤льност≥ в спец≥альних економ≥чних зонах та на територ≥¤х пр≥оритетного розвитку; - п≥дготовки пропозиц≥й щодо переор≥Їнтац≥њ податкових п≥льг з метою стимулюванн¤ залученн¤ додаткових ≥нвестиц≥й у пр≥оритетн≥ галуз≥ економ≥ки ”крањни та виконанн¤ програм соц≥ально-економ≥чного розвитку рег≥он≥в; - удосконаленн¤ пор¤дку ввезенн¤ на п≥льгових умовах на митну територ≥ю ”крањни товар≥в дл¤ потреб реал≥зац≥њ ≥нвестиц≥йних проект≥в та контролю за ц≥льовим використанн¤м таких товар≥в, а також пор¤дку обчисленн¤ одержаного в≥д реал≥зац≥њ ≥нвестиц≥йних проект≥в прибутку, що зв≥льн¤Їтьс¤ в≥д оподаткуванн¤; - пр≥оритетного ≥нвестуванн¤ розвитку та впровадженн¤ наукоЇмних та ≥мпортозам≥нюючих технолог≥й; в) забезпечити запровадженн¤ в установленому пор¤дку форм статистичноњ зв≥тност≥ з метою оперативного одержанн¤ ≥нформац≥њ про внесенн¤ ≥нвестиц≥й та припиненн¤, зупиненн¤ ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥; 2) орган≥зувати до 1 липн¤ 2001 року пост≥йно д≥ючу виставку кращих рег≥ональних ≥нвестиц≥йних проект≥в. 4. –ад≥ м≥н≥стр≥в јвтономноњ –еспубл≥ки рим, обласним, ињвськ≥й та —евастопольськ≥й м≥ським державним адм≥н≥страц≥¤м розробити у трим≥с¤чний строк та подати в установленому пор¤дку на затвердженн¤ програми зб≥льшенн¤ обс¤г≥в залученн¤ ≥нвестиц≥й дл¤ економ≥чного розвитку в≥дпов≥дних адм≥н≥стративно-територ≥альних одиниць. 5. аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, –ад≥ м≥н≥стр≥в јвтономноњ –еспубл≥ки рим, обласним, ињвськ≥й та —евастопольськ≥й м≥ським державним адм≥н≥страц≥¤м забезпечити доведенн¤ через засоби масовоњ ≥нформац≥њ та м≥жнародну ≥нформац≥йну мережу Internet до потенц≥йних ≥нвестор≥в ≥нформац≥њ про правове регулюванн¤ ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥ в ”крањн≥, даних про ≥нвестиц≥йн≥ проекти, що пропонуютьс¤ до реал≥зац≥њ, а також регул¤рне висв≥тленн¤ ситуац≥њ щодо надходженн¤ ≥нвестиц≥й в економ≥ку ”крањни, реал≥зац≥њ ≥нвестиц≥йних проект≥в. 6. ћ≥н≥стерству закордонних справ ”крањни забезпечити ≥нформуванн¤ ф≥нансових ≥ д≥лових к≥л ≥ноземних держав про можливост≥ провадженн¤ ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥ в ”крањн≥. 7. «апропонувати √енеральн≥й прокуратур≥ ”крањни забезпечити своЇчасне, у повн≥й в≥дпов≥дност≥ з законом реагуванн¤ на факти порушенн¤ передбачених законами прав ≥нвестор≥в та встановленого пор¤дку зд≥йсненн¤ ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥. ѕрезидент ”крањни Ћ. ”„ћј м. ињв, 22 лютого 2001 року N 108/2001 |