TopList

Ќа √лавную
”становить в качестве домашней!



             ƒ≈–∆ј¬Ќј ѕќƒј“ ќ¬ј јƒћ≤Ќ≤—“–ј÷≤я ” –јѓЌ»

                             Ћ » — “

 N 1568/7/15-1317 в≥д 08.02.2001
                               ƒержавним податковим адм≥н≥страц≥¤м
                               в јвтономн≥й –еспубл≥ц≥  рим,
                               област¤х, мм. иЇв≥ та —евастопол≥


            ѕро окрем≥ питанн¤ застосуванн¤ спрощеноњ
                      системи оподаткуванн¤


     ƒержавна податкова адм≥н≥страц≥¤ ”крањни у зв'¤зку з запитами
обласних  державних податкових адм≥н≥страц≥й стосовно застосуванн¤
«акону ”крањни в≥д 19.10.2000 за  N  2063-III    "ѕро
державну  п≥дтримку малого п≥дприЇмництва" ≥,  зокрема,  в частин≥
переходу на спрощену систему оподаткуванн¤,  обл≥ку  та  зв≥тност≥
суб'Їкт≥в малого п≥дприЇмництва роз'¤снюЇ.
     ¬≥дпов≥дно до  статт≥  1  вказаного  «акону   
суб'Їктами  малого  п≥дприЇмництва  Ї,  зокрема,  юридичн≥ особи -
суб'Їкти        п≥дприЇмницькоњ        д≥¤льност≥        будь-¤коњ
орган≥зац≥йно-правовоњ   форми   та   форми   власност≥,   в  ¤ких
середньообл≥кова   чисельн≥сть   працюючих   за   зв≥тний   пер≥од
(календарний  р≥к)  не перевищуЇ 50 ос≥б та обс¤г р≥чного валового
доходу не перевищуЇ 500000 Ївро.
     ќск≥льки, вказаний  «акон  визначаЇ правов≥ засади
державноњ п≥дтримки суб'Їкт≥в малого п≥дприЇмництва,  то статтею 1
визначено,  ¤к≥ суб'Їкти п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ в≥днос¤тьс¤ до
категор≥њ суб'Їкт≥в малого п≥дприЇмництва.
     ќдним ≥з  основних  напр¤мк≥в  державноњ   п≥дтримки   малого
п≥дприЇмництва  Ї  запровадженн¤  спрощеноњ системи оподаткуванн¤,
обл≥ку та зв≥тност≥.
     “ак, статтею  1  ”казу  ѕрезидента  ”крањни  в≥д  03.07.98 за
N 727/98 "ѕро спрощену систему оподаткуванн¤, обл≥ку та
зв≥тност≥ суб'Їкт≥в малого п≥дприЇмництва" (в редакц≥њ  ”казу  в≥д
28.06.99) передбачено,  що спрощена система оподаткуванн¤,  обл≥ку
та  зв≥тност≥  запроваджуЇтьс¤,  зокрема,  дл¤  суб'Їкт≥в   малого
п≥дприЇмництва  -  юридичних ос≥б будь-¤коњ орган≥зац≥йно-правовоњ
форми  та  форми  власност≥,  в  ¤ких  за   р≥к   середньообл≥кова
чисельн≥сть  працюючих  не  перевищуЇ  50 ос≥б ≥ обс¤г виручки в≥д
реал≥зац≥њ продукц≥њ (товар≥в,  роб≥т, послуг) за р≥к не перевищуЇ
1 млн. гривень.
     “аким чином,  на  спрощену  систему оподаткуванн¤,  обл≥ку та
зв≥тност≥ з≥ сплатою Їдиного податку  можуть  переходити  лише  т≥
суб'Їкти  малого  п≥дприЇмництва,  ¤к≥  в≥дпов≥дають вимогам ”казу
ѕрезидента ”крањни "ѕро спрощену систему оподаткуванн¤,  обл≥ку та
зв≥тност≥ суб'Їкт≥в малого п≥дприЇмництва".
     „астиною другою  статт≥  2  вищевказаного  «акону 
передбачено,  що д≥¤ «акону не поширюЇтьс¤,  зокрема: на ломбарди,
суб'Їкт≥в  п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥,  ¤к≥ провад¤ть д≥¤льн≥сть у
сфер≥ грального б≥знесу,  зд≥йснюють обм≥н ≥ноземноњ валюти та ¤к≥
Ї виробниками та ≥мпортерами п≥дакцизних товар≥в.
     “аким чином,  зг≥дно ≥з вказаною нормою «акону  
суб'Їкти   п≥дприЇмництва,   ¤к≥   зд≥йснюють  свою  д≥¤льн≥сть  у
вищевказаних сферах,  не  можуть  застосовувати  спрощену  систему
оподаткуванн¤, обл≥ку та зв≥тност≥ з≥ сплатою Їдиного податку.
     ” раз≥,   ¤кщо   у  статут≥  суб'Їкта  малого  п≥дприЇмництва
передбачено зазначен≥ види д≥¤льност≥, але на момент поданн¤ за¤ви
про  видачу  —в≥доцтва  про право сплати Їдиного податку суб'Їктом
малого  п≥дприЇмництва   -   юридичною   особою,   такий   суб'Їкт
п≥дприЇмництва  не  зд≥йснюЇ  зазначеноњ  д≥¤льност≥ та не отримав
в≥дпов≥дноњ  л≥ценз≥њ,  про  що  в≥н  письмово  пов≥домл¤Ї   орган
державноњ  податковоњ  служби,  то  в≥н  може  отримати  зазначене
—в≥доцтво.  ѕри цьому,  органи державноњ податковоњ служби повинн≥
зд≥йснювати   пост≥йний  контроль  щодо  в≥дпов≥дност≥  д≥¤льност≥
суб'Їкта малого п≥дприЇмництва.
     «азначене просимо  довести  до  в≥дома  п≥дв≥домчих державних
податкових орган≥в та суб'Їкт≥в малого п≥дприЇмництва.

 «аступник √олови ƒѕј ”крањни                           √.ќперенко

 "Ќалоговый-банковский-таможенный  ќЌ—”Ћ№“јЌ“", N 7, 13.02.2001 р.
 



Hosted by uCoz