TopList

Ќа √лавную
”становить в качестве домашней!



             ƒ≈–∆ј¬Ќј ѕќƒј“ ќ¬ј јƒћ≤Ќ≤—“–ј÷≤я ” –јѓЌ»

                             Ћ » — “

 N 224/2/17-0510 в≥д 05.07.2001




     ƒержавна податкова  адм≥н≥страц≥¤  ”крањни  розгл¤нула   лист
стосовно  визначенн¤  пон¤тт¤  суб'Їкта  малого п≥дприЇмництва дл¤
ф≥зичноњ особи зг≥дно ≥з «аконом ”крањни в≥д 19.10.2000 р,  N 2063
"ѕро державну п≥дтримку малого п≥дприЇмництва" ≥ його
вплив  при  застосуванн≥   ф≥зичною   особою   спрощеноњ   системи
оподаткуванн¤,  обл≥ку  та  зв≥тност≥  зг≥дно  з ”казом ѕрезидента
”крањни в≥д   03.07.98 р.   N 727  "ѕро спрощену систему
оподаткуванн¤,    обл≥ку    та     зв≥тност≥   суб'Їкт≥в    малого
п≥дприЇмництва" (в редакц≥њ    ”казу    ѕрезидента   ”крањни   в≥д
28.06.99 р.  N 746    ≥   пов≥домл¤Ї,  що   було надане
роз'¤сненн¤ такого зм≥сту.
     «акон ”крањни  "ѕро державну п≥дтримку малого п≥дприЇмництва"
визначаЇ правов≥ засади державноњ п≥дтримки  суб'Їкт≥в
малого  п≥дприЇмництва  незалежно  в≥д  форми  власност≥  з  метою
¤кнайшвидшого виходу ≥з економ≥чноњ кризи та  створенн¤  умов  дл¤
б≥льш широкого впровадженн¤ ринкових реформ в ”крањн≥.
     ÷им «аконом  визначено  пон¤тт¤  суб'Їкт≥в  малого
п≥дприЇмництва,  сферу д≥њ «акону, мету державноњ п≥дтримки малого
п≥дприЇмництва,  органи,  що зд≥йснюють таку п≥дтримку, програму ≥
основн≥ напр¤ми державноњ п≥дтримки малого п≥дприЇмництва.
     «г≥дно з≥ статтею 1 «акону ”крањни  "ѕро  державну  п≥дтримку
малого   п≥дприЇмництва"     до  суб'Їкт≥в  малого
п≥дприЇмництва  в≥днесен≥  ф≥зичн≥  особи,  ¤к≥  зареЇстрован≥   у
встановленому    чинним   законодавством   пор¤дку   ¤к   суб'Їкти
п≥дприЇмницькоњ  д≥¤льност≥  ≥   ¤к≥   зд≥йснюють   п≥дприЇмницьку
д≥¤льн≥сть,  не заборонену чинним законодавством, включаючи галузь
с≥льського господарства.
     ƒержавна п≥дтримка  малого  п≥дприЇмництва,  основн≥  напр¤ми
¤коњ визначено у статт≥ 5 «акону,  до  перел≥ку  ¤ких
входить   ≥   запровадженн¤   спрощеноњ   системи   оподаткуванн¤,
бухгалтерського  обл≥ку  та  зв≥тност≥  в  пор¤дку,  встановленому
законодавством  ”крањни,  поширюЇтьс¤ на суб'Їкт≥в п≥дприЇмницькоњ
д≥¤льност≥,  в  тому  числ≥  ≥  ф≥зичних  ос≥б,   ¤к≥   зд≥йснюють
п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть.
     ўо стосуЇтьс¤   ≥снуючого   пор¤дку   оподаткуванн¤  доход≥в,
одержуваних  ф≥зичною  особою   п≥д   зд≥йсненн¤   п≥дприЇмницькоњ
д≥¤льност≥,  то  на  сьогодн≥ ≥снуЇ к≥лька способ≥в оподаткуванн¤,
кожний з ¤ких регулюЇтьс¤ в≥дпов≥дними законодавчими актами ≥  маЇ
своњ   вимоги,   обмеженн¤   та   переваги,   тому  кожен  суб'Їкт
п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ - ф≥зична особа  самост≥йно,  за  своњм
бажанн¤м,   обираЇ   той,  ¤кий  найб≥льш  рац≥онально  в≥дпов≥даЇ
≥ндив≥дуальним критер≥¤м (особливост¤м) зд≥йсненн¤ п≥дприЇмницькоњ
д≥¤льност≥.
     «астосуванн¤ спрощеноњ  системи  оподаткуванн¤,   обл≥ку   та
зв≥тност≥  на  сьогодн≥  регулюЇтьс¤ ”казом ѕрезидента ”крањни в≥д
03.07.98  р. N 727  "ѕро спрощену систему оподаткуванн¤,
обл≥ку  та  зв≥тност≥ суб'Їкт≥в малого п≥дприЇмництва" (в редакц≥њ
”казу ѕрезидента ”крањни в≥д 28.09.99 р. N 746.
     ќтже, ¤кщо ф≥зична особа - суб'Їкт п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥
обираЇ самост≥йно спос≥б оподаткуванн¤  доход≥в,  одержуваних  в≥д
зд≥йсненн¤ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, за Їдиним податком, то така
особа  повинна  додержуватис¤  вимог  статт≥  1  ”казу,   зокрема,
прот¤гом календарного року у трудових  в≥дносинах з нею, включаючи
член≥в њњ с≥м'њ,  перебуваЇ не б≥льше 10 ос≥б та обс¤г виручки в≥д
реал≥зац≥њ продукц≥њ (товар≥в,  роб≥т, послуг) за календарний  р≥к
не перевищуЇ 500 тис. грн.

√олова                                                    ћ.јзаров
 



Hosted by uCoz