TopList

На Главную
Установить в качестве домашней!



             ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

 N 12 від 19.01.2001


                   Про зміцнення взаємовідносин
                  з засобами масової інформації


     Значні зусилля  Державної  податкової адміністрації України в
2000   році   були   спрямовані   на   встановлення   партнерських
взаємовідносин  з платниками податків,  забезпечення прозорості та
об'єктивності висвітлення діяльності органів податкової служби.
     З метою  продовження започаткованих ініціатив та на виконання
Указу  Президента   України   від   09.12.2000   за   N  1323/2000
"Про додаткові заходи щодо безперешкодної діяльності
засобів масової інформації,  дальшого утвердження свободи слова  в
Україні",  для  забезпечення  конституційних  гарантій  на свободу
слова в Україні,  вільне вираження своїх  поглядів  і  переконань,
створення  належних умов для незалежної творчої діяльності засобів
масової інформації Н А К А З У Ю:

     1. Головам державних податкових  адміністрацій  в  Автономній
Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі до 30 січня
2001  року  розробити  та  затвердити  план   заходів,   в   якому
передбачити  постійне  інформування засобів масової інформації про
діяльність  державної  податкової  служби,   проведення   спільних
прес-конференцій та  регулярних  зустрічей  з  представниками ЗМІ,
інші форми співпраці стосовно інформування громадськості.
     2. Головному  управлінню  масово-роз'яснювальної  роботи  ДПА
України до 20  лютого  2001  року  підготувати  узагальнений  план
заходів   державної   податкової   служби  України  щодо  сприяння
діяльності засобів масової інформації.
     3. Головному  управлінню податкового аудиту ДПА України до 20
січня  2001  року  підготувати  перелік  суб'єктів   господарської
діяльності  -  ЗМІ,  включених до Національного плану перевірок на
2001 рік.
     4. Головному  редактору  журналу  "Вісник  податкової  служби
України" оприлюднити перелік суб'єктів господарської діяльності  -
ЗМІ, включених до Національного плану перевірок на 2001 рік.
     5. Головному  управлінню  масово-роз'яснювальної  роботи  ДПА
України   надати   Національній   спілці  журналістів  України  та
Асоціації засобів масової  інформації  України  перелік  суб'єктів
господарської  діяльності - ЗМІ,  включених до Національного плану
перевірок на 2001 рік.
     6. Головам  державних  податкових  адміністрацій в Автономній
Республіці   Крим,   областях,   містах   Києві   та   Севастополі
організувати   розповсюдження  через  регіональні  засоби  масової
інформації переліку  суб'єктів  господарської  діяльності  -  ЗМІ,
включених до  Національного  плану  перевірок,  які знаходяться на
обліку у підпорядкованих податкових органах.
     7. Головному   управлінню   податкового   аудиту,   Головному
управлінню апеляцій та Головному управлінню масово-роз'яснювальної
роботи  ДПА  України за бажанням та згодою ЗМІ,  що перевіряються,
надавати  можливість  участі  представників  Національної   спілки
журналістів України,  Асоціації засобів масової інформації України
та інших  всеукраїнських  громадських  організацій  журналістів  у
проведенні   перевірок   дотримання   вимог   чинного  податкового
законодавства.
     8. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 Голова ДПА України                                       М.Азаров

 "Налоговый, банковский, таможенный Консультант", N 5, 30.01.2001
 



Hosted by uCoz