TopList

Ќа √лавную
”становить в качестве домашней!



                  ‘ќЌƒ ƒ≈–∆ј¬Ќќ√ќ ћј…Ќј ” –јѓЌ»

                            Ќ ј   ј «

 N 980 в≥д 06.06.2001                 «ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
                                      юстиц≥њ ”крањни
                                      19 червн¤ 2001 р.
                                      за N 522/5713


    ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про закуп≥влю товар≥в та послуг
    дл¤ проведенн¤ ≥нформац≥йно-пропагандистських та рекламних
              заход≥в ‘онду державного майна ”крањни


     Ќа виконанн¤   «акону   ”крањни  в≥д  18.05.2000  N  1723-III
"ѕро  ƒержавну  програму  приватизац≥њ",   постанови
 аб≥нету ћ≥н≥стр≥в  ”крањни  в≥д  06.04.2001  N 422 
"ѕро закуп≥влю послуг в процес≥ приватизац≥њ",  а  також  з  метою
впор¤дкуванн¤  процедури закуп≥вель послуг ≥нформац≥йно-рекламного
спр¤муванн¤ Ќ ј   ј « ” ё:

     1. «атвердити  ѕоложенн¤  про закуп≥влю товар≥в та послуг дл¤
проведенн¤  ≥нформац≥йно-пропагандистських  та  рекламних  заход≥в
‘онду державного майна ”крањни (додаЇтьс¤).
     2. ”правл≥нню  ≥нформац≥йно-маркетинговоњ  роботи  (¬оробйова
—.√.)  в  п'¤тиденний  терм≥н  з  дн¤  затвердженн¤  цього  наказу
забезпечити поданн¤ ѕоложенн¤ про закуп≥влю товар≥в та послуг  дл¤
проведенн¤  ≥нформац≥йно-пропагандистських  та  рекламних  заход≥в
‘онду  державного  майна  ”крањни   на   державну   реЇстрац≥ю   в
ћ≥н≥стерство юстиц≥њ ”крањни.
     3.  онтроль за виконанн¤м цього наказу покласти на заступника
√олови ‘онду √ришана ё.ѕ.

 √олова ‘онду                                             ќ.Ѕондар

                                                 «ј“¬≈–ƒ∆≈Ќќ
                                            Ќаказ ‘онду державного
                                            майна ”крањни
                                            06.06.2001  N 980

                                      «ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
                                      юстиц≥њ ”крањни
                                      19 червн¤ 2001 р.
                                      за N 522/5713

                            ѕќЋќ∆≈ЌЌя
          про закуп≥влю товар≥в та послуг дл¤ проведенн¤
          ≥нформац≥йно-пропагандистських  та   рекламних
              заход≥в ‘онду державного майна ”крањни

     1. —фера застосуванн¤

     ÷е ѕоложенн¤ застосовуЇтьс¤ при  закуп≥вл≥  вс≥х  послуг,  що
зд≥йснюЇтьс¤ за рахунок кошт≥в, передбачених пунктом 126 ƒержавноњ
програми приватизац≥њ  на  2000-2002  роки,  затвердженоњ  «аконом
”крањни в≥д 18.05.2000  N  1723-III   "ѕро  ƒержавну
програму           приватизац≥њ"           дл¤          зд≥йсненн¤
≥нформац≥йно-пропагандистськоњ   та   рекламноњ    д≥¤льност≥    з
проведенн¤ приватизац≥њ,  оперативного висв≥тленн¤ приватизац≥йних
процес≥в  в  ”крањн≥  в   засобах   масовоњ   ≥нформац≥њ,   та   у
в≥дпов≥дност≥   до   постанови    аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни  в≥д
06.05.2001 N 422  "ѕро закуп≥влю  послуг  в  процес≥
приватизац≥њ".

     2. «агальн≥ умови

     2.1. ѕроцедуру  закуп≥вель  зд≥йснюЇ  ‘онд  державного  майна
”крањни (дал≥ - ‘онд) за р≥шенн¤м тендерноњ  ком≥с≥њ,  склад  ¤коњ
затверджуЇтьс¤ окремим наказом ‘онду.
     2.2. ѕ≥дставою дл¤ зд≥йсненн¤  процедури  закуп≥вель  (роботи
тендерноњ   ком≥с≥њ)   Ї  ≤нвестиц≥йно-маркетингова  програма,  що
затверджуЇтьс¤ √оловою ‘онду.

     3. “ендерна ком≥с≥¤

     3.1. ƒл¤ зд≥йсненн¤  закуп≥вл≥  послуг  в≥дпов≥дно  до  цього
ѕоложенн¤ створюЇтьс¤ тендерна ком≥с≥¤ у склад≥ семи ос≥б, з числа
¤ких призначаЇтьс¤ голова ком≥с≥њ та в≥дпов≥дальний  секретар.  ƒо
роботи  в  ком≥с≥њ  можуть залучатись експерти/консультанти (за њх
згодою) з правом дорадчого голосу.
     3.2. ќсновними функц≥¤ми ком≥с≥њ Ї:
     прийн¤тт¤ р≥шенн¤ про застосуванн¤ процедури закуп≥вель;
     розгл¤д та затвердженн¤ умов процедури закуп≥вель;
     розгл¤д та затвердженн¤ тендерноњ документац≥њ;
     розгл¤д та затвердженн¤ критер≥њв оц≥нки пропозиц≥й;
     розгл¤д та оц≥нка тендерних пропозиц≥й;
     визначенн¤ переможц¤;
     веденн¤ протокол≥в зас≥дань ком≥с≥њ;
     поданн¤ протокольних р≥шень тендерноњ ком≥с≥њ на затвердженн¤
√олов≥ ‘онду.
     3.3. «ас≥данн¤ ком≥с≥њ вважаЇтьс¤ правочинним за умови участ≥
в ньому не менше п'¤ти член≥в ком≥с≥њ.  ”с≥ р≥шенн¤,  кр≥м р≥шенн¤
щодо  оц≥нки  тендерних пропозиц≥й,  приймаютьс¤ простою б≥льш≥стю
голос≥в  присутн≥х  на  зас≥данн≥  член≥в  ком≥с≥њ.  «а  однаковою
к≥льк≥стю голос≥в "за" ≥ "проти" вир≥шальний голос належить голов≥
ком≥с≥њ.
     3.4. –озкритт¤    ком≥с≥Їю    тендерних    пропозиц≥й    може
зд≥йснюватис¤  за  участю  претендент≥в.   ом≥с≥¤  може  запросити
експерт≥в   ≥   спостер≥гач≥в  до  участ≥  у  процедур≥  розкритт¤
конверт≥в.
     3.5. ”с≥   зас≥данн¤   ком≥с≥њ  оформлюютьс¤  протоколами  за
п≥дписом голови ком≥с≥њ та секретар¤ ком≥с≥њ.

     4. ѕроцедури зд≥йсненн¤ закуп≥вель

     «акуп≥вл¤ може зд≥йснюватись шл¤хом таких процедур:
     закуп≥вл¤ в одного виконавц¤;
     торги з обмеженою участю.

     5. ”мови застосуванн¤ процедури закуп≥вл≥ в одного виконавц¤

     5.1. «акуп≥вл¤ в одного виконавц¤ - це процедура,  в≥дпов≥дно
до  ¤коњ замовник укладаЇ догов≥р про закуп≥влю з виконавцем п≥сл¤
проведенн¤ з ним переговор≥в.
     5.2. ÷¤ процедура застосовуЇтьс¤ ‘ондом у раз≥:
     в≥дсутност≥ конкуренц≥њ на послуги,  ¤к≥ можуть бути виконан≥
лише певним виконавцем, ≥ при цьому немаЇ альтернативи;
     потреби у наданн≥  перв≥сним  виконавцем  додаткових  послуг,
призначених дл¤ частковоњ зм≥ни або розширенн¤ обс¤гу послуг, коли
зам≥на виконавц¤  може  призвести  до  закуп≥вл≥  послуг,  ¤к≥  не
в≥дпов≥дають  вимогам  взаЇмозам≥ни  з  на¤вними  послугами або ц≥
послуги техн≥чно чи економ≥чно пов'¤зан≥ з перв≥сним замовленн¤м;
     виникненн¤ нагальноњ потреби у зд≥йсненн≥ закуп≥вл≥ у зв'¤зку
з дорученн¤ми јдм≥н≥страц≥њ  ѕрезидента  ”крањни,  ¬ерховноњ  –ади
”крањни,  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в межах компетенц≥њ ‘онду.
     5.3. –≥шенн¤ про закуп≥влю ≥з застосуванн¤м  даноњ  процедури
приймаЇтьс¤   тендерною   ком≥с≥Їю   на   п≥дстав≥   обгрунтуванн¤
пропозиц≥њ    кер≥вником    структурного     п≥дрозд≥лу     ‘онду,
в≥дпов≥дального  за  цей  напр¤мок  роботи.  Ќа  зас≥данн¤ ком≥с≥њ
можуть бути запрошен≥ представники виконавц¤ та експерти.
     5.4.  ритер≥њ  квал≥ф≥кац≥њ  послуг  ¤к  таких,  що  не мають
конкуренц≥њ:
     5.4.1.  омпан≥¤,  що надаЇ послуги,  Ї монопол≥стом на даному
сегмент≥ ринку.
     5.4.2. ѕослуги, що надаютьс¤ компан≥Їю, не мають альтернативи
з  точки  зору  сп≥вв≥дношенн¤  обс¤гу  аудитор≥њ,   ¤ку   охоплюЇ
виконавець,  та структури ц≥льовоњ аудитор≥њ,  виход¤чи з напр¤мку
передбачуваноњ закуп≥вл≥ замовника або з техн≥чних причин.
     5.4.3. ѕослуги, що надаютьс¤ виконавцем, Ї ун≥версальними дл¤
замовника.  ќбгрунтуванн¤м цього може бути в≥дпов≥дн≥сть виконавц¤
таким умовам:
     на¤вн≥сть позитивного досв≥ду роботи з ‘ондом;
     на¤вн≥сть у  виконавц¤  умов  дл¤ ¤к≥сного виконанн¤ широкого
спектру послуг,  щодо отриманн¤ ¤ких у даний момент  Ї  потреба  у
замовника  або  така  потреба  виникне  ближчим  часом,  зг≥дно  з
≤нвестиц≥йно-маркетинговою програмою;
     ц≥на послуг не перевищуЇ середньоринкову,  що визначаЇтьс¤ за
результатами   сп≥вставленн¤   ц≥нових   пропозиц≥й    зг≥дно    з
прайс-листами  ≥нших  виконавц≥в  (загальною  к≥льк≥стю  не  менше
п'¤ти), в≥д≥браних ≥з числа переможц≥в рейтингових досл≥джень.

     6. ѕроцедура торг≥в з обмеженою к≥льк≥стю учасник≥в

     6.1. ”мови  застосуванн¤   процедури   торг≥в   з   обмеженою
к≥льк≥стю учасник≥в:
     6.1.1. ѕроцедура  торг≥в  з  обмеженою  к≥льк≥стю   учасник≥в
застосовуЇтьс¤,   ¤кщо   послуги   можуть  бути  надан≥  обмеженою
к≥льк≥стю  виконавц≥в,  виход¤чи  з  умов,   що   висуваютьс¤   до
виконавц¤:
     на¤вн≥сть позитивного досв≥ду роботи з ‘ондом;
     п≥дтвердженн¤ того,  що певний виконавець Ї визнанним л≥дером
(за   результатами    незалежних    рейтингових,    маркетингових,
соц≥олог≥чних досл≥джень тощо) на сегмент≥ ринку,  що зб≥гаЇтьс¤ з
напр¤мком необх≥дних закуп≥вель замовника;
     в≥дпов≥дн≥сть квал≥ф≥кац≥йним умовам.
     6.1.2. “ендерн≥  пропозиц≥њ  п≥д  час  проведенн¤  торг≥в   з
обмеженою   к≥льк≥стю  учасник≥в  мають  право  надавати  лише  т≥
виконавц≥,  ¤к≥ були запрошен≥ замовником до  участ≥  в  процедур≥
закуп≥вель.
     6.1.3. «амовник  п≥д  час  проведенн¤  торг≥в   з   обмеженою
к≥льк≥стю  учасник≥в  повинен  запросити  до  участ≥  в  процедур≥
закуп≥вл≥ таку к≥льк≥сть учасник≥в, ¤ка б забезпечила конкуренц≥ю,
але не менше двох.

     6.2. ≤нформуванн¤ виконавц≥в про проведенн¤ процедури  торг≥в
з обмеженою к≥льк≥стю учасник≥в
     6.2.1. ” запрошенн≥ до участ≥ в торгах з обмеженою  к≥льк≥стю
учасник≥в обов'¤зково маЇ бути наведена така ≥нформац≥¤:
     загальн≥ умови зд≥йсненн¤ закуп≥вель;
     способи та м≥сце отриманн¤ тендерноњ документац≥њ.
     6.2.2. —трок  поданн¤  тендерних  пропозиц≥й   становить   15
календарних  дн≥в  в≥д  дати  в≥дправленн¤  запрошень.  ¬  окремих
випадках цей строк може бути скорочений до  10  календарних  дн≥в.
ѕричини скороченн¤ строка мають бути обгрунтован≥ у зв≥т≥.

     6.3. “ендерна документац≥¤ може м≥стити:
     6.3.1. ≤нформац≥ю   про   характер   ≥   необх≥дн≥   техн≥чн≥
характеристики предмета закуп≥вл≥, а саме:
     проект техн≥чного завданн¤;
     ор≥Їнтовний обс¤г закуп≥вель;
     додатков≥ послуги, ¤к≥ мають бути надан≥.
     6.3.2. ќр≥Їнтовн≥ строки виконанн¤ послуг.
     6.3.3. ѕерел≥к  критер≥њв  оц≥нки  тенедерноњ  пропозиц≥њ  ≥з
зазначенн¤м питомоњ ваги кожного з критер≥њв у сукупн≥й оц≥нц≥.
     6.3.4. ћетодику   розрахунку  ц≥ни  тендерноњ  пропозиц≥њ  ≥з
зазначенн¤м того, що маЇ бути враховано.
     6.3.5. ѕерел≥к основних умов, ¤к≥ обов'¤зково будуть включен≥
до  договору  про  закуп≥влю  послуг,  або  проект  договору   про
закуп≥влю послуг.
     6.3.6. «азначенн¤ способу, м≥сц¤ та к≥нцевого терм≥ну поданн¤
тендерних пропозиц≥й.
     6.3.7. ≤нструкц≥ю щодо оформленн¤ тендерноњ пропозиц≥њ.
     6.3.8.  вал≥ф≥кац≥йн≥ вимоги.

     6.4. ѕор¤док поданн¤ тендерних пропозиц≥й
     6.4.1. “ендерна пропозиц≥¤ подаЇтьс¤  у  письмов≥й  форм≥  за
п≥дписом  уповноваженоњ  посадовоњ  особи виконавц¤ в запечатаному
конверт≥ або в ≥нш≥й форм≥, зазначен≥й у тендерних документах.
     6.4.2. “ендерн≥   пропозиц≥њ,   отриман≥   замовником   п≥сл¤
зак≥нченн¤ терм≥ну њх поданн¤, не розгл¤даютьс¤.
     6.4.3. «амовник  маЇ  право  до  зак≥нченн¤  терм≥ну  поданн¤
тендерних пропозиц≥й прийн¤ти р≥шенн¤ про його  продовженн¤,  ¤кщо
один   чи   б≥льше  виконавц≥в  не  можуть  подати  своњ  тендерн≥
пропозиц≥њ  до  зазначеного  терм≥ну  через  об'Їктивн≥   причини.
ѕов≥домленн¤  про  продовженн¤  терм≥ну,  можлив≥  зм≥ни  м≥сц¤ та
процедури розгл¤ду тендерних пропозиц≥й негайно надсилаютьс¤  ус≥м
виконавц¤м, ¤ким було надано тендерну документац≥ю.
     6.4.4. “ендерн≥  пропозиц≥њ  залишаютьс¤  д≥йсними   впродовж
зазначеного у тендерн≥й документац≥њ терм≥ну.
     6.4.5. якщо  ≥нше  не  передбачено  тендерною  документац≥Їю,
виконавець  маЇ  право  внести  зм≥ни або в≥дкликати свою тендерну
пропозиц≥ю до зак≥нченн¤ строку њњ поданн¤.

     6.5.  –озгл¤д, оц≥нка та пор≥вн¤нн¤ тендерних пропозиц≥й
     6.5.1. –озгл¤д тендерних пропозиц≥й в≥дбуваЇтьс¤ у день,  час
та м≥сц≥, що зазначен≥ в тендерн≥й документац≥њ.
     6.5.2. ƒо  участ≥  в  процедур≥ розгл¤ду тендерних пропозиц≥й
замовником можуть бути допущен≥ вс≥ виконавц≥,  що були  запрошен≥
до  участ≥  та  подали  тендерн≥  пропозиц≥њ,  або њх уповноважен≥
представники.
     6.5.3. ѕ≥д  час  розгл¤ду  тендерних пропозиц≥й перев≥р¤Їтьс¤
на¤вн≥сть ус≥х  необх≥дних  документ≥в,  передбачених  ≥нструкц≥Їю
щодо  њх  оформленн¤.  ÷¤  ≥нформац≥¤  зазначаЇтьс¤  у  зв≥т≥  про
результати зд≥йсненн¤ процедури закуп≥вель.
     6.5.4. «амовник   маЇ   право   звернутис¤  до  виконавц¤  за
роз'¤сненн¤ми щодо зм≥сту њх тендерних пропозиц≥й.
     6.5.5. «амовник  не  може  ≥н≥ц≥ювати переговори з виконавцем
щодо зм≥ненн¤ тендерноњ пропозиц≥њ, включаючи зм≥ненн¤ ц≥ни.
     6.5.6. «амовник  визначаЇ  переможц¤ ≥з числа виконавц≥в,  що
подали тендерн≥  пропозиц≥њ,  ¤к≥  не  були  в≥дхилен≥  на  основ≥
критер≥њв  оц≥нки  тендерних  пропозиц≥й,  зазначених  у тендерн≥й
документац≥њ.

     6.6. ќсновними критер≥¤ми оц≥нки можуть бути:
     техн≥чн≥, ¤к≥сн≥,  естетичн≥  та  фунц≥ональн≥ характеристики
предмета закуп≥вл≥;
     ц≥на пропозиц≥њ та умови розрахунку;
     переваги, що  виникають  при   реал≥зац≥њ   даноњ   тендерноњ
пропозиц≥њ.

     6.7. ѕор¤док зд≥йсненн¤ оц≥нки тендерних пропозиц≥й:
     6.7.1. ќц≥нка тендерних пропозиц≥њ  зд≥йснюЇтьс¤  за  бальною
системою.
     6.7.2. «агальна максимальна сума  одноњ  пропозиц≥њ  дор≥внюЇ
100  балам.  –озпод≥л  бал≥в  м≥ж техн≥чними ≥ ф≥нансовими умовами
становить в≥дпов≥дно 70 та 30 бал≥в.
     6.7.3. —укупна   оц≥нка  за  критер≥Їм  "техн≥чн≥  показники"
складаЇтьс¤ з оц≥нок п≥дкритер≥њв, питома вага ¤ких розраховуЇтьс¤
у кожному випадку окремо та зазначаютьс¤ у тендерн≥й документац≥њ,
зг≥дно з п.6.3.3.
     6.7.4. —укупна   оц≥нка   за   критер≥Їм   "ц≥на  пропозиц≥њ"
складаЇтьс¤ з п≥драхунку бал≥в ≥з застосуванн¤м формули

                         Px = 30%Fmin/Fx,

     де Px - к≥льк≥сть бал≥в виконавц¤ "X" (%);
     Fmin -  найнижча  ц≥на  з   загальноњ   к≥лькост≥   тендерних
пропозиц≥й;
     Fx - ц≥на пропозиц≥њ, що над≥йшла в≥д виконавц¤ "X".

     6.7.5. ƒл¤ оц≥нки тендерних пропозиц≥й, за р≥шенн¤м тендерноњ
ком≥с≥њ, можуть залучатис¤ експерти.
     6.7.6. ≤нформац≥¤  щодо  розгл¤ду,   оц≥нки   та   пор≥вн¤нн¤
тендерних пропозиц≥й вважаЇтьс¤ конф≥денц≥йною.

     6.8. ¬≥дхиленн¤ тендерних пропозиц≥й
     6.8.1. «амовник в≥дхил¤Ї тендерну пропозиц≥ю, ¤кщо:
     виконавець не в≥дпов≥даЇ умовам, що висуваютьс¤ до виконавц¤,
зг≥дно з п.6.1.1.;
     тендерна документац≥¤   не   в≥дпов≥даЇ   умовам   оформленн¤
тендерноњ  документац≥њ  (≥нструкц≥њ  щодо  оформленн¤   тендерноњ
пропозиц≥њ).

     6.9. ¬≥дм≥на  торг≥в  чи  визнанн¤  торг≥в  такими,   що   не
в≥дбулис¤
     6.9.1. “орги  в≥дм≥н¤ютьс¤,  ¤кщо  на  участь  у  торгах було
подано менше двох тендерних  пропозиц≥й  або  було  в≥дхилено  вс≥
тендерн≥ пропозиц≥њ.
     6.9.2. “орги визнаютьс¤ такими, що не в≥дбулис¤, ¤кщо:
     ц≥на найб≥льш  виг≥дноњ  тендерноњ пропозиц≥њ перевищуЇ суму,
передбачену замовником на закуп≥влю;
     зд≥йсненн¤ закуп≥вл≥ перестало в≥дпов≥дати державним потребам
унасл≥док д≥њ непередбачуваних обставин непереборноњ сили.
     6.9.3. ѕов≥домленн¤  про  в≥дм≥ну  торг≥в,  а  також визнанн¤
торг≥в такими,  що  не  в≥дбулис¤,  надсилаЇтьс¤  замовником  ус≥м
виконавц¤м   прот¤гом   трьох   робочих   дн≥в   з  дн¤  прийн¤тт¤
в≥дпов≥дного р≥шенн¤.

 Ќачальник управл≥нн¤
 ≥нформац≥йно-маркетинговоњ роботи                  ¬оробйова —.√.
 



Hosted by uCoz