‘ќЌƒ ƒ≈–∆ј¬Ќќ√ќ ћј…Ќј ” –јѓЌ»
Ќ ј ј «
N 980 в≥д 06.06.2001 «ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
юстиц≥њ ”крањни
19 червн¤ 2001 р.
за N 522/5713
ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про закуп≥влю товар≥в та послуг
дл¤ проведенн¤ ≥нформац≥йно-пропагандистських та рекламних
заход≥в ‘онду державного майна ”крањни
Ќа виконанн¤ «акону ”крањни в≥д 18.05.2000 N 1723-III
"ѕро ƒержавну програму приватизац≥њ", постанови
аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 06.04.2001 N 422
"ѕро закуп≥влю послуг в процес≥ приватизац≥њ", а також з метою
впор¤дкуванн¤ процедури закуп≥вель послуг ≥нформац≥йно-рекламного
спр¤муванн¤ Ќ ј ј « ” ё:
1. «атвердити ѕоложенн¤ про закуп≥влю товар≥в та послуг дл¤
проведенн¤ ≥нформац≥йно-пропагандистських та рекламних заход≥в
‘онду державного майна ”крањни (додаЇтьс¤).
2. ”правл≥нню ≥нформац≥йно-маркетинговоњ роботи (¬оробйова
—.√.) в п'¤тиденний терм≥н з дн¤ затвердженн¤ цього наказу
забезпечити поданн¤ ѕоложенн¤ про закуп≥влю товар≥в та послуг дл¤
проведенн¤ ≥нформац≥йно-пропагандистських та рекламних заход≥в
‘онду державного майна ”крањни на державну реЇстрац≥ю в
ћ≥н≥стерство юстиц≥њ ”крањни.
3. онтроль за виконанн¤м цього наказу покласти на заступника
√олови ‘онду √ришана ё.ѕ.
√олова ‘онду ќ.Ѕондар
«ј“¬≈–ƒ∆≈Ќќ
Ќаказ ‘онду державного
майна ”крањни
06.06.2001 N 980
«ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
юстиц≥њ ”крањни
19 червн¤ 2001 р.
за N 522/5713
ѕќЋќ∆≈ЌЌя
про закуп≥влю товар≥в та послуг дл¤ проведенн¤
≥нформац≥йно-пропагандистських та рекламних
заход≥в ‘онду державного майна ”крањни
1. —фера застосуванн¤
÷е ѕоложенн¤ застосовуЇтьс¤ при закуп≥вл≥ вс≥х послуг, що
зд≥йснюЇтьс¤ за рахунок кошт≥в, передбачених пунктом 126 ƒержавноњ
програми приватизац≥њ на 2000-2002 роки, затвердженоњ «аконом
”крањни в≥д 18.05.2000 N 1723-III "ѕро ƒержавну
програму приватизац≥њ" дл¤ зд≥йсненн¤
≥нформац≥йно-пропагандистськоњ та рекламноњ д≥¤льност≥ з
проведенн¤ приватизац≥њ, оперативного висв≥тленн¤ приватизац≥йних
процес≥в в ”крањн≥ в засобах масовоњ ≥нформац≥њ, та у
в≥дпов≥дност≥ до постанови аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д
06.05.2001 N 422 "ѕро закуп≥влю послуг в процес≥
приватизац≥њ".
2. «агальн≥ умови
2.1. ѕроцедуру закуп≥вель зд≥йснюЇ ‘онд державного майна
”крањни (дал≥ - ‘онд) за р≥шенн¤м тендерноњ ком≥с≥њ, склад ¤коњ
затверджуЇтьс¤ окремим наказом ‘онду.
2.2. ѕ≥дставою дл¤ зд≥йсненн¤ процедури закуп≥вель (роботи
тендерноњ ком≥с≥њ) Ї ≤нвестиц≥йно-маркетингова програма, що
затверджуЇтьс¤ √оловою ‘онду.
3. “ендерна ком≥с≥¤
3.1. ƒл¤ зд≥йсненн¤ закуп≥вл≥ послуг в≥дпов≥дно до цього
ѕоложенн¤ створюЇтьс¤ тендерна ком≥с≥¤ у склад≥ семи ос≥б, з числа
¤ких призначаЇтьс¤ голова ком≥с≥њ та в≥дпов≥дальний секретар. ƒо
роботи в ком≥с≥њ можуть залучатись експерти/консультанти (за њх
згодою) з правом дорадчого голосу.
3.2. ќсновними функц≥¤ми ком≥с≥њ Ї:
прийн¤тт¤ р≥шенн¤ про застосуванн¤ процедури закуп≥вель;
розгл¤д та затвердженн¤ умов процедури закуп≥вель;
розгл¤д та затвердженн¤ тендерноњ документац≥њ;
розгл¤д та затвердженн¤ критер≥њв оц≥нки пропозиц≥й;
розгл¤д та оц≥нка тендерних пропозиц≥й;
визначенн¤ переможц¤;
веденн¤ протокол≥в зас≥дань ком≥с≥њ;
поданн¤ протокольних р≥шень тендерноњ ком≥с≥њ на затвердженн¤
√олов≥ ‘онду.
3.3. «ас≥данн¤ ком≥с≥њ вважаЇтьс¤ правочинним за умови участ≥
в ньому не менше п'¤ти член≥в ком≥с≥њ. ”с≥ р≥шенн¤, кр≥м р≥шенн¤
щодо оц≥нки тендерних пропозиц≥й, приймаютьс¤ простою б≥льш≥стю
голос≥в присутн≥х на зас≥данн≥ член≥в ком≥с≥њ. «а однаковою
к≥льк≥стю голос≥в "за" ≥ "проти" вир≥шальний голос належить голов≥
ком≥с≥њ.
3.4. –озкритт¤ ком≥с≥Їю тендерних пропозиц≥й може
зд≥йснюватис¤ за участю претендент≥в. ом≥с≥¤ може запросити
експерт≥в ≥ спостер≥гач≥в до участ≥ у процедур≥ розкритт¤
конверт≥в.
3.5. ”с≥ зас≥данн¤ ком≥с≥њ оформлюютьс¤ протоколами за
п≥дписом голови ком≥с≥њ та секретар¤ ком≥с≥њ.
4. ѕроцедури зд≥йсненн¤ закуп≥вель
«акуп≥вл¤ може зд≥йснюватись шл¤хом таких процедур:
закуп≥вл¤ в одного виконавц¤;
торги з обмеженою участю.
5. ”мови застосуванн¤ процедури закуп≥вл≥ в одного виконавц¤
5.1. «акуп≥вл¤ в одного виконавц¤ - це процедура, в≥дпов≥дно
до ¤коњ замовник укладаЇ догов≥р про закуп≥влю з виконавцем п≥сл¤
проведенн¤ з ним переговор≥в.
5.2. ÷¤ процедура застосовуЇтьс¤ ‘ондом у раз≥:
в≥дсутност≥ конкуренц≥њ на послуги, ¤к≥ можуть бути виконан≥
лише певним виконавцем, ≥ при цьому немаЇ альтернативи;
потреби у наданн≥ перв≥сним виконавцем додаткових послуг,
призначених дл¤ частковоњ зм≥ни або розширенн¤ обс¤гу послуг, коли
зам≥на виконавц¤ може призвести до закуп≥вл≥ послуг, ¤к≥ не
в≥дпов≥дають вимогам взаЇмозам≥ни з на¤вними послугами або ц≥
послуги техн≥чно чи економ≥чно пов'¤зан≥ з перв≥сним замовленн¤м;
виникненн¤ нагальноњ потреби у зд≥йсненн≥ закуп≥вл≥ у зв'¤зку
з дорученн¤ми јдм≥н≥страц≥њ ѕрезидента ”крањни, ¬ерховноњ –ади
”крањни, аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в межах компетенц≥њ ‘онду.
5.3. –≥шенн¤ про закуп≥влю ≥з застосуванн¤м даноњ процедури
приймаЇтьс¤ тендерною ком≥с≥Їю на п≥дстав≥ обгрунтуванн¤
пропозиц≥њ кер≥вником структурного п≥дрозд≥лу ‘онду,
в≥дпов≥дального за цей напр¤мок роботи. Ќа зас≥данн¤ ком≥с≥њ
можуть бути запрошен≥ представники виконавц¤ та експерти.
5.4. ритер≥њ квал≥ф≥кац≥њ послуг ¤к таких, що не мають
конкуренц≥њ:
5.4.1. омпан≥¤, що надаЇ послуги, Ї монопол≥стом на даному
сегмент≥ ринку.
5.4.2. ѕослуги, що надаютьс¤ компан≥Їю, не мають альтернативи
з точки зору сп≥вв≥дношенн¤ обс¤гу аудитор≥њ, ¤ку охоплюЇ
виконавець, та структури ц≥льовоњ аудитор≥њ, виход¤чи з напр¤мку
передбачуваноњ закуп≥вл≥ замовника або з техн≥чних причин.
5.4.3. ѕослуги, що надаютьс¤ виконавцем, Ї ун≥версальними дл¤
замовника. ќбгрунтуванн¤м цього може бути в≥дпов≥дн≥сть виконавц¤
таким умовам:
на¤вн≥сть позитивного досв≥ду роботи з ‘ондом;
на¤вн≥сть у виконавц¤ умов дл¤ ¤к≥сного виконанн¤ широкого
спектру послуг, щодо отриманн¤ ¤ких у даний момент Ї потреба у
замовника або така потреба виникне ближчим часом, зг≥дно з
≤нвестиц≥йно-маркетинговою програмою;
ц≥на послуг не перевищуЇ середньоринкову, що визначаЇтьс¤ за
результатами сп≥вставленн¤ ц≥нових пропозиц≥й зг≥дно з
прайс-листами ≥нших виконавц≥в (загальною к≥льк≥стю не менше
п'¤ти), в≥д≥браних ≥з числа переможц≥в рейтингових досл≥джень.
6. ѕроцедура торг≥в з обмеженою к≥льк≥стю учасник≥в
6.1. ”мови застосуванн¤ процедури торг≥в з обмеженою
к≥льк≥стю учасник≥в:
6.1.1. ѕроцедура торг≥в з обмеженою к≥льк≥стю учасник≥в
застосовуЇтьс¤, ¤кщо послуги можуть бути надан≥ обмеженою
к≥льк≥стю виконавц≥в, виход¤чи з умов, що висуваютьс¤ до
виконавц¤:
на¤вн≥сть позитивного досв≥ду роботи з ‘ондом;
п≥дтвердженн¤ того, що певний виконавець Ї визнанним л≥дером
(за результатами незалежних рейтингових, маркетингових,
соц≥олог≥чних досл≥джень тощо) на сегмент≥ ринку, що зб≥гаЇтьс¤ з
напр¤мком необх≥дних закуп≥вель замовника;
в≥дпов≥дн≥сть квал≥ф≥кац≥йним умовам.
6.1.2. “ендерн≥ пропозиц≥њ п≥д час проведенн¤ торг≥в з
обмеженою к≥льк≥стю учасник≥в мають право надавати лише т≥
виконавц≥, ¤к≥ були запрошен≥ замовником до участ≥ в процедур≥
закуп≥вель.
6.1.3. «амовник п≥д час проведенн¤ торг≥в з обмеженою
к≥льк≥стю учасник≥в повинен запросити до участ≥ в процедур≥
закуп≥вл≥ таку к≥льк≥сть учасник≥в, ¤ка б забезпечила конкуренц≥ю,
але не менше двох.
6.2. ≤нформуванн¤ виконавц≥в про проведенн¤ процедури торг≥в
з обмеженою к≥льк≥стю учасник≥в
6.2.1. ” запрошенн≥ до участ≥ в торгах з обмеженою к≥льк≥стю
учасник≥в обов'¤зково маЇ бути наведена така ≥нформац≥¤:
загальн≥ умови зд≥йсненн¤ закуп≥вель;
способи та м≥сце отриманн¤ тендерноњ документац≥њ.
6.2.2. —трок поданн¤ тендерних пропозиц≥й становить 15
календарних дн≥в в≥д дати в≥дправленн¤ запрошень. ¬ окремих
випадках цей строк може бути скорочений до 10 календарних дн≥в.
ѕричини скороченн¤ строка мають бути обгрунтован≥ у зв≥т≥.
6.3. “ендерна документац≥¤ може м≥стити:
6.3.1. ≤нформац≥ю про характер ≥ необх≥дн≥ техн≥чн≥
характеристики предмета закуп≥вл≥, а саме:
проект техн≥чного завданн¤;
ор≥Їнтовний обс¤г закуп≥вель;
додатков≥ послуги, ¤к≥ мають бути надан≥.
6.3.2. ќр≥Їнтовн≥ строки виконанн¤ послуг.
6.3.3. ѕерел≥к критер≥њв оц≥нки тенедерноњ пропозиц≥њ ≥з
зазначенн¤м питомоњ ваги кожного з критер≥њв у сукупн≥й оц≥нц≥.
6.3.4. ћетодику розрахунку ц≥ни тендерноњ пропозиц≥њ ≥з
зазначенн¤м того, що маЇ бути враховано.
6.3.5. ѕерел≥к основних умов, ¤к≥ обов'¤зково будуть включен≥
до договору про закуп≥влю послуг, або проект договору про
закуп≥влю послуг.
6.3.6. «азначенн¤ способу, м≥сц¤ та к≥нцевого терм≥ну поданн¤
тендерних пропозиц≥й.
6.3.7. ≤нструкц≥ю щодо оформленн¤ тендерноњ пропозиц≥њ.
6.3.8. вал≥ф≥кац≥йн≥ вимоги.
6.4. ѕор¤док поданн¤ тендерних пропозиц≥й
6.4.1. “ендерна пропозиц≥¤ подаЇтьс¤ у письмов≥й форм≥ за
п≥дписом уповноваженоњ посадовоњ особи виконавц¤ в запечатаному
конверт≥ або в ≥нш≥й форм≥, зазначен≥й у тендерних документах.
6.4.2. “ендерн≥ пропозиц≥њ, отриман≥ замовником п≥сл¤
зак≥нченн¤ терм≥ну њх поданн¤, не розгл¤даютьс¤.
6.4.3. «амовник маЇ право до зак≥нченн¤ терм≥ну поданн¤
тендерних пропозиц≥й прийн¤ти р≥шенн¤ про його продовженн¤, ¤кщо
один чи б≥льше виконавц≥в не можуть подати своњ тендерн≥
пропозиц≥њ до зазначеного терм≥ну через об'Їктивн≥ причини.
ѕов≥домленн¤ про продовженн¤ терм≥ну, можлив≥ зм≥ни м≥сц¤ та
процедури розгл¤ду тендерних пропозиц≥й негайно надсилаютьс¤ ус≥м
виконавц¤м, ¤ким було надано тендерну документац≥ю.
6.4.4. “ендерн≥ пропозиц≥њ залишаютьс¤ д≥йсними впродовж
зазначеного у тендерн≥й документац≥њ терм≥ну.
6.4.5. якщо ≥нше не передбачено тендерною документац≥Їю,
виконавець маЇ право внести зм≥ни або в≥дкликати свою тендерну
пропозиц≥ю до зак≥нченн¤ строку њњ поданн¤.
6.5. –озгл¤д, оц≥нка та пор≥вн¤нн¤ тендерних пропозиц≥й
6.5.1. –озгл¤д тендерних пропозиц≥й в≥дбуваЇтьс¤ у день, час
та м≥сц≥, що зазначен≥ в тендерн≥й документац≥њ.
6.5.2. ƒо участ≥ в процедур≥ розгл¤ду тендерних пропозиц≥й
замовником можуть бути допущен≥ вс≥ виконавц≥, що були запрошен≥
до участ≥ та подали тендерн≥ пропозиц≥њ, або њх уповноважен≥
представники.
6.5.3. ѕ≥д час розгл¤ду тендерних пропозиц≥й перев≥р¤Їтьс¤
на¤вн≥сть ус≥х необх≥дних документ≥в, передбачених ≥нструкц≥Їю
щодо њх оформленн¤. ÷¤ ≥нформац≥¤ зазначаЇтьс¤ у зв≥т≥ про
результати зд≥йсненн¤ процедури закуп≥вель.
6.5.4. «амовник маЇ право звернутис¤ до виконавц¤ за
роз'¤сненн¤ми щодо зм≥сту њх тендерних пропозиц≥й.
6.5.5. «амовник не може ≥н≥ц≥ювати переговори з виконавцем
щодо зм≥ненн¤ тендерноњ пропозиц≥њ, включаючи зм≥ненн¤ ц≥ни.
6.5.6. «амовник визначаЇ переможц¤ ≥з числа виконавц≥в, що
подали тендерн≥ пропозиц≥њ, ¤к≥ не були в≥дхилен≥ на основ≥
критер≥њв оц≥нки тендерних пропозиц≥й, зазначених у тендерн≥й
документац≥њ.
6.6. ќсновними критер≥¤ми оц≥нки можуть бути:
техн≥чн≥, ¤к≥сн≥, естетичн≥ та фунц≥ональн≥ характеристики
предмета закуп≥вл≥;
ц≥на пропозиц≥њ та умови розрахунку;
переваги, що виникають при реал≥зац≥њ даноњ тендерноњ
пропозиц≥њ.
6.7. ѕор¤док зд≥йсненн¤ оц≥нки тендерних пропозиц≥й:
6.7.1. ќц≥нка тендерних пропозиц≥њ зд≥йснюЇтьс¤ за бальною
системою.
6.7.2. «агальна максимальна сума одноњ пропозиц≥њ дор≥внюЇ
100 балам. –озпод≥л бал≥в м≥ж техн≥чними ≥ ф≥нансовими умовами
становить в≥дпов≥дно 70 та 30 бал≥в.
6.7.3. —укупна оц≥нка за критер≥Їм "техн≥чн≥ показники"
складаЇтьс¤ з оц≥нок п≥дкритер≥њв, питома вага ¤ких розраховуЇтьс¤
у кожному випадку окремо та зазначаютьс¤ у тендерн≥й документац≥њ,
зг≥дно з п.6.3.3.
6.7.4. —укупна оц≥нка за критер≥Їм "ц≥на пропозиц≥њ"
складаЇтьс¤ з п≥драхунку бал≥в ≥з застосуванн¤м формули
Px = 30%Fmin/Fx,
де Px - к≥льк≥сть бал≥в виконавц¤ "X" (%);
Fmin - найнижча ц≥на з загальноњ к≥лькост≥ тендерних
пропозиц≥й;
Fx - ц≥на пропозиц≥њ, що над≥йшла в≥д виконавц¤ "X".
6.7.5. ƒл¤ оц≥нки тендерних пропозиц≥й, за р≥шенн¤м тендерноњ
ком≥с≥њ, можуть залучатис¤ експерти.
6.7.6. ≤нформац≥¤ щодо розгл¤ду, оц≥нки та пор≥вн¤нн¤
тендерних пропозиц≥й вважаЇтьс¤ конф≥денц≥йною.
6.8. ¬≥дхиленн¤ тендерних пропозиц≥й
6.8.1. «амовник в≥дхил¤Ї тендерну пропозиц≥ю, ¤кщо:
виконавець не в≥дпов≥даЇ умовам, що висуваютьс¤ до виконавц¤,
зг≥дно з п.6.1.1.;
тендерна документац≥¤ не в≥дпов≥даЇ умовам оформленн¤
тендерноњ документац≥њ (≥нструкц≥њ щодо оформленн¤ тендерноњ
пропозиц≥њ).
6.9. ¬≥дм≥на торг≥в чи визнанн¤ торг≥в такими, що не
в≥дбулис¤
6.9.1. “орги в≥дм≥н¤ютьс¤, ¤кщо на участь у торгах було
подано менше двох тендерних пропозиц≥й або було в≥дхилено вс≥
тендерн≥ пропозиц≥њ.
6.9.2. “орги визнаютьс¤ такими, що не в≥дбулис¤, ¤кщо:
ц≥на найб≥льш виг≥дноњ тендерноњ пропозиц≥њ перевищуЇ суму,
передбачену замовником на закуп≥влю;
зд≥йсненн¤ закуп≥вл≥ перестало в≥дпов≥дати державним потребам
унасл≥док д≥њ непередбачуваних обставин непереборноњ сили.
6.9.3. ѕов≥домленн¤ про в≥дм≥ну торг≥в, а також визнанн¤
торг≥в такими, що не в≥дбулис¤, надсилаЇтьс¤ замовником ус≥м
виконавц¤м прот¤гом трьох робочих дн≥в з дн¤ прийн¤тт¤
в≥дпов≥дного р≥шенн¤.
Ќачальник управл≥нн¤
≥нформац≥йно-маркетинговоњ роботи ¬оробйова —.√.
|