”становить в качестве домашней!



                 ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ “–јЌ—ѕќ–“” ” –јѓЌ»

                            Ќ ј   ј «

 N 258 в≥д 27.04.2001                 «ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
                                      юстиц≥њ ”крањни
                                      17 травн¤ 2001 р.
                                      за N 422/5613


      ѕро затвердженн¤ ≤нструкц≥њ з орган≥зац≥њ в≥дбудовних
      роб≥т при  л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в транспортних под≥й на
                        зал≥зниц¤х ”крањни


     Ќа виконанн¤ ѕрограми п≥двищенн¤ безпеки руху на зал≥зниц¤х у
1997-2001  роках,  затвердженоњ  постановою    аб≥нету   ћ≥н≥стр≥в
”крањни в≥д 22 кв≥тн¤ 1997 року N 367,  та в≥дпов≥дно
до ст.  5  —татуту  зал≥зниць  ”крањни,  затвердженого  постановою
 аб≥нету ћ≥н≥стр≥в   ”крањни   в≥д   6  кв≥тн¤  1998  року  N 457,  
з  метою  п≥двищенн¤  безпеки  руху,  ¤к≥сноњ   та
оперативноњ   п≥дготовки   й   проведенн¤   в≥дбудовних   роб≥т  з
в≥дновленн¤ перерви в рус≥ поњзд≥в унасл≥док  транспортних  под≥й,
≥нших надзвичайних ситуац≥й на зал≥зниц¤х Ќ ј   ј « ” ё:

     1. «атвердити  ≤нструкц≥ю з орган≥зац≥њ в≥дбудовних роб≥т при
л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в  транспортних  под≥й  на  зал≥зниц¤х  ”крањни
(дал≥ - ≤нструкц≥¤), що додаЇтьс¤.
     2. ƒержавн≥й адм≥н≥страц≥њ  зал≥зничного  транспорту  ”крањни
( ≥рпа √.ћ.):
     2.1. «абезпечити поданн¤ зазначеноњ  ≤нструкц≥њ  на  державну
реЇстрац≥ю до ћ≥н≥стерства юстиц≥њ ”крањни.
     2.2. ѕ≥сл¤   державноњ   реЇстрац≥њ   вз¤ти   ≤нструкц≥ю   до
кер≥вництва й орган≥зувати њњ вивченн¤ з прац≥вниками зал≥зничного
транспорту.
     2.3. ƒовести  цю  ≤нструкц≥ю до в≥дома ћ≥н≥стерства ”крањни з
питань надзвичайних ситуац≥й та у справах  захисту  населенн¤  в≥д
насл≥дк≥в  „орнобильськоњ  катастрофи,  ≥нших  центральних орган≥в
виконавчоњ влади,  п≥дприЇмств  та  орган≥зац≥й,  д≥¤льн≥сть  ¤ких
пов'¤зана   з  л≥кв≥дац≥Їю  насл≥дк≥в  авар≥йних  ситуац≥й,  ≥нших
зац≥кавлених орган≥в.
     3. «  уведенн¤м  у д≥ю даноњ ≤нструкц≥њ вважати такою,  що не
застосовуЇтьс¤ на територ≥њ ”крањни,  "»нструкцию  по  организации
восстановительных   работ  при  ликвидации  последствий  крушений,
аварий и сходов  подвижного  состава  на  железных  дорогах  ———–"
N ÷–Ѕ-4635, затверджену ћ≥н≥стром шл¤х≥в сполученн¤ —–—–  онаревим
ћ.—. 6 жовтн¤ 1988 року.
     4.  онтроль за виконанн¤м цього наказу покласти на заступника
ћ≥н≥стра ћомота ќ.≤.

 ћ≥н≥стр                                            Ћ.ћ. остюченко

                                                «атверджено
                                                Ќаказ ћ≥н≥стерства
                                                транспорту ”крањни
                                                27.04.2001 N 258

                                      «ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
                                      юстиц≥њ ”крањни
                                      17 травн¤ 2001 р.
                                      за N 422/5613

                            ≤нструкц≥¤
     з орган≥зац≥њ в≥дбудовних роб≥т при л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в
             транспортних под≥й на зал≥зниц¤х ”крањни

                      1. «агальн≥ положенн¤

     1.1. ÷¤  ≤нструкц≥¤  Ї  обов'¤зковою  дл¤   вс≥х   об'Їднань,
п≥дприЇмств  ≥  структурних  п≥дрозд≥л≥в  ƒержавноњ  адм≥н≥страц≥њ
зал≥зничного транспорту ”крањни (дал≥ - ”крзал≥зниц¤),  що  беруть
участь  у  л≥кв≥дац≥њ  насл≥дк≥в  транспортних под≥й на зал≥зниц¤х
”крањни.
     1.2. ƒ≥¤  ц≥Їњ  ≤нструкц≥њ  поширюЇтьс¤  на  вс≥  транспортн≥
под≥њ,  що сталис¤ на зал≥зниц¤х ”крањни.  якщо под≥¤  сталас¤  на
зал≥зничному транспорт≥ ≥ноземних держав, то допомога в л≥кв≥дац≥њ
њњ   насл≥дк≥в    надаЇтьс¤    авар≥йно-в≥дновними    формуванн¤ми
”крзал≥зниц≥  в≥дпов≥дно  до  постанови  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни
в≥д 21  серпн¤  1997  року  N  912    "ѕро   ѕор¤док
перетинанн¤  державного  кордону  ”крањни авар≥йно-р¤тувальними та
авар≥йно-в≥дновними формуванн¤ми  дл¤  локал≥зац≥њ  та  л≥кв≥дац≥њ
надзвичайних  ситуац≥й,  зумовлених  стих≥йним  лихом,  авар≥¤ми ≥
катастрофами".
     1.3. “ерм≥ни,  що вживаютьс¤ у  ц≥й  ≤нструкц≥њ,  мають  таке
значенн¤:
     транспортн≥ под≥њ - зал≥зничн≥ под≥њ та ≥нциденти, що виникли
п≥д  час  руху рухомого складу зал≥зничного транспорту та призвели
до загибел≥ або травмуванн¤ людей,  пошкодженн¤ техн≥чних засоб≥в,
вантажу,  об'Їкт≥в  зал≥зничного  транспорту,  дезорган≥зац≥њ руху
поњзд≥в.  “ранспортн≥ под≥њ,  що загрожують безпец≥ руху поњзд≥в у
залежност≥ в≥д насл≥дк≥в под≥л¤ютьс¤ на зал≥зничн≥ под≥њ з т¤жкими
насл≥дками, зал≥зничн≥ под≥њ, серйозн≥ ≥нциденти та ≥нциденти;
     сх≥д з рейок рухомого складу зал≥зничного транспорту - под≥¤,
що призвела до втрати взаЇмод≥њ  хоча  б  одного  колеса  рухомого
складу  зал≥зничного  транспорту  з  рейкою  в результат≥ зм≥щенн¤
колеса в≥д свого нормального положенн¤ щодо головки рейки;
     з≥ткненн¤ поњзда  або рухомого складу зал≥зничного транспорту
- зустр≥чне,  попутне чи  бокове  з≥ткненн¤  поњзда  або  рухомого
складу  зал≥зничного  транспорту  при  порушенн≥  умов  нормальноњ
експлуатац≥њ з ≥ншим,  що рухаЇтьс¤,  зупиненим або  залишеним  на
зал≥зничн≥й кол≥њ поњздом, рухомим складом зал≥зничного транспорту
чи механ≥чним самох≥дним засобом незалежно в≥д  ступен¤  отриманих
при цьому пошкоджень рухомого складу;
     потерп≥лий у транспортн≥й под≥њ  -  особа,  що  загинула  або
травмована в транспортн≥й под≥њ.
     1.4. ƒана ≤нструкц≥¤, розроблена  у в≥дпов≥дност≥  до  ѕравил
техн≥чноњ  експлуатац≥њ  зал≥зниць  ”крањни,  затверджених наказом
ћ≥н≥стерства транспорту  ”крањни  в≥д  20  грудн¤  1996 року N 411
та зареЇстрованих ћ≥н≥стерством  юстиц≥њ  ”крањни  25
лютого  1997  року  за  N  50/1854,  ≤нструкц≥њ ≥з сигнал≥зац≥њ на
зал≥зниц¤х ”крањни,  затвердженоњ наказом ћ≥н≥стерства  транспорту
”крањни  в≥д 8 липн¤ 1995 року N 259,  ≤нструкц≥њ з руху поњзд≥в ≥
маневровоњ роботи,  затвердженоњ наказом  ћ≥н≥стерства  транспорту
”крањни  в≥д  8  липн¤ 1995 року N 260,  ѕравил безпеки та пор¤дку
л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в авар≥йних ситуац≥й з  небезпечними  вантажами
при  перевезенн≥ њх зал≥зничним транспортом,  затверджених наказом
ћ≥н≥стерства транспорту ”крањни в≥д 16  жовтн¤  2000  року  N  567
та  зареЇстрованих ћ≥н≥стерством юстиц≥њ ”крањни 23
листопада 2000 року за N 857/5078,  визначаЇ д≥њ кер≥вного  складу
апарату  управл≥нь,  дирекц≥й  зал≥зничних перевезень,  кер≥вник≥в
структурних  п≥дрозд≥л≥в,  прац≥вник≥в  в≥дбудовних   поњзд≥в   та
авар≥йно-польових команд (дал≥ - јѕ ),  локомотивних бригад у раз≥
сходу рухомого складу.
     1.5. ¬≥дпов≥дальн≥сть за  пост≥йну  готовн≥сть,  а  також  за
утриманн¤  техн≥чних засоб≥в в≥дбудовних поњзд≥в у справному стан≥
покладаЇтьс¤ на  кер≥вник≥в  дирекц≥й  зал≥зничних  перевезень,  у
склад≥ ¤ких перебуваЇ в≥дбудовний поњзд.
     1.6. Ќа   основ≥   ц≥Їњ   ≤нструкц≥њ   зал≥зниц≥,    дирекц≥њ
зал≥зничних перевезень розробл¤ють ≥ затверджують ≥нструкц≥њ, ≥нш≥
нормативн≥ документи  з  урахуванн¤м  особливостей  орган≥зац≥йноњ
роботи  з  в≥дновленн¤  руху залежно в≥д м≥сцевих умов ≥ техн≥чноњ
оснащеност≥  в≥дбудовних  поњзд≥в,  њх  взаЇмод≥ю  з  формуванн¤ми
ћ≥н≥стерства  ”крањни  з питань надзвичайних ситуац≥й та у справах
захисту населенн¤ в≥д насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи (дал≥  -
ћЌ—),   ≥ншими  п≥дрозд≥лами,  ¤к≥  беруть  участь  у  в≥дбудовних
роботах.

       2. ѕов≥домленн¤ про транспортн≥ под≥њ на зал≥зниц¤х

     2.1. —хема спов≥щенн¤ про  транспортн≥  под≥њ  на  зал≥зниц¤х
”крањни наведена в додатку.
     2.2. ” раз≥ виникненн¤ транспортноњ  под≥њ,  що  призвела  до
сходу   та/або   з≥ткненн¤   рухомого   складу   на  перегон≥  або
самов≥льного пад≥нн¤  тиску  в  гальмов≥й  маг≥страл≥  локомотивна
бригада зобов'¤зана:
     2.2.1. «агальмувати поњзд  ≥  п≥сл¤  його  зупинки  терм≥ново
спов≥стити  про  це  рад≥озв'¤зком  машин≥стам  парних  ≥ непарних
поњзд≥в, що пр¤мують перегоном, черговим по станц≥¤х, що обмежують
перег≥н,   поњзному  диспетчеру  й  одержати  в≥д  них  в≥дпов≥дь.
ќтримати в≥дпов≥д≥ машин≥ст≥в тих поњзд≥в,  що пр¤мують сл≥дом, та
першого   зустр≥чного   поњзда,  що  рухаЇтьс¤  сус≥дньою  кол≥Їю.
ќдночасно пом≥чник машин≥ста огороджуЇ м≥сце сходу рухомого складу
так,  ¤к  передбачено  ≤нструкц≥Їю  ≥з  сигнал≥зац≥њ на зал≥зниц¤х
”крањни.
     ”с≥ машин≥сти поњзд≥в, що перебувають у зон≥ д≥њ р≥д≥озв'¤зку
на даному перегон≥, почувши пов≥домленн¤ про транспортну под≥ю, що
починаЇтьс¤ словами:  "”вага!  ”вага!  —лухайте вс≥!", уважно його
вислуховують ≥ вживають заход≥в до негайноњ  зупинки  поњзда  б≥л¤
м≥сц¤ перешкоди чи прох≥дного св≥тлофора.  „ергов≥ по станц≥¤х, що
обмежують  перег≥н,  ≥  машин≥сти   поњзд≥в   повинн≥   в≥дпов≥сти
машин≥сту,  ¤кий  передав пов≥домленн¤,  ≥ терм≥ново допов≥сти про
те, що трапилос¤, поњзному диспетчеру.
     ѕоњзний диспетчер   негайно  викликаЇ  машин≥ста  поњзда,  що
пр¤муЇ  сл≥дом,  ≥  поњзда,  що  рухаЇтьс¤  сус≥дньою  кол≥Їю,   ≥
додатково  спов≥щаЇ  про  необх≥дн≥сть  зупинки  поњзда через сх≥д
рухомого складу й закритт¤ перегону дл¤ руху поњзд≥в.
     2.2.2. якщо  п≥сл¤  пов≥домленн¤  по рад≥озв'¤зку на сус≥дн≥й
кол≥њ з'¤витьс¤ зустр≥чний поњзд, то сл≥д викликати його машин≥ста
по  рад≥озв'¤зку  повторно  й спов≥стити про небезпеку,  одночасно
подати сигнали короткочасним  мигт≥нн¤м  прожектора  до  одержанн¤
аналог≥чного сигналу у в≥дпов≥дь.
     ћашин≥ст зустр≥чного поњзда,  сприйн¤вши сигнали  прожектора,
що подаютьс¤ поњздом,  або ≥нформац≥ю по рад≥озв'¤зку,  застосовуЇ
екстрене  гальмуванн¤,  подаЇ  у  в≥дпов≥дь  сигнал   прожектором,
подальш≥ своњ д≥њ погоджуЇ з машин≥стом поњзда, що зупинивс¤.
     2.2.3. якщо Ї потерп≥л≥,  то сл≥д надати нев≥дкладну  медичну
допомогу.
     2.2.4. –озкрити пакет ≥з перев≥зними документами й упевнитис¤
в  на¤вност≥  в  склад≥ поњзда вагон≥в ≥з небезпечними вантажами ≥
таких,  що  супроводжуютьс¤   пров≥дниками,   при   њх   на¤вност≥
пов≥домити  про  це черговому по станц≥њ ≥ поњзному диспетчеру.  ”
цьому випадку прац≥вники,  що беруть участь у в≥дбудовних роботах,
повинн≥  д≥¤ти  у  в≥дпов≥дност≥  до  ѕравил  безпеки  та  пор¤дку
л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в авар≥йних ситуац≥й з  небезпечними  вантажами
при перевезенн≥ њх зал≥зничним транспортом.
     2.2.5. «а  в≥дсутност≥  небезпечних  вантаж≥в  ≥   виникненн≥
пожеж≥    вжити   заход≥в   до   виклику   пожежних   п≥дрозд≥л≥в,
розосередженн¤  рухомого  складу  та   гас≥нн¤   пожеж≥   на¤вними
засобами.
     2.2.6. ¬изначити характер сходу,  умови  м≥сцевост≥,  проф≥ль
кол≥њ,  закр≥пити  вагони,  що  залишилис¤  на рейках,  в≥д виходу
ручними гальмами ≥ гальмовими башмаками.
     2.2.7. ¬изначити   характер   пошкодженн¤  кол≥њ,  контактноњ
мереж≥,  ≥нших споруд  та  пристроњв,  к≥льк≥сть  ≥  тип  рухомого
складу, що з≥йшов ≥ пошкодивс¤, його розташуванн¤, вид вантажу, що
розваливс¤, ≥ на¤вн≥сть габариту на сус≥дн≥й кол≥њ.
     2.2.8. ѕро  характер под≥њ ≥ вжит≥ заходи повторно й докладно
допов≥сти по рад≥озв'¤зку,  телефону або через ≥нш≥ можлив≥ засоби
поњзному   диспетчеру  або  черговим  по  станц≥¤х,  що  обмежують
перег≥н, ≥ одержати вказ≥вки щодо подальших д≥й.
     2.3. „ерговий по станц≥њ,  одержавши пов≥домленн¤ про випадок
сходу рухомого  складу  на  перегон≥  або  станц≥њ,  повинен,  при
потреб≥,  затримати  готов≥ до в≥дправленн¤ поњзди,  уточнити дан≥
про насл≥дки,  зробити  запис  у  журнал≥  руху  поњзд≥в,  негайно
допов≥сти  про  це  поњзному диспетчеру,  ужити заход≥в до виклику
найближчоњ јѕ ,  начальника станц≥њ, майстра з поточного утриманн¤
кол≥њ,  електромехан≥к≥в сигнал≥зац≥њ,  централ≥зац≥њ,  блокуванн¤
(дал≥ - —÷Ѕ) ≥ зв'¤зку,  а ¤кщо Ї потерп≥л≥,  -  швидкоњ  медичноњ
допомоги.
     2.4. Ќачальник найближчоњ станц≥њ,  що обмежуЇ  перег≥н,  або
його заступник, одержавши пов≥домленн¤ про сх≥д, зобов'¤заний:
     2.4.1. Ќегайно  прибути  на  м≥сце  сходу  рухомого   складу,
уточнити  дан≥  про  на¤вн≥сть потерп≥лих,  небезпечних вантаж≥в у
рухомому склад≥,  що з≥йшов ≥ пошкодивс¤, визначити за перев≥зними
документами  найменуванн¤ небезпечних вантаж≥в ≥ негайно допов≥сти
про це поњзному диспетчеру.
     2.4.2. якщо  в  рухомому  склад≥,  що  з≥йшов,  Ї  небезпечн≥
вантаж≥,  то негайно пов≥домити м≥сцев≥ органи влади,  рег≥ональн≥
органи  ћЌ—  дл¤ залученн¤ спец≥ал≥зованих формувань,  призначених
дл¤  л≥кв≥дац≥њ  насл≥дк≥в  транспортних  под≥й  ≥з   небезпечними
вантажами  в≥дпов≥дно  до  ѕравил  безпеки  та  пор¤дку л≥кв≥дац≥њ
насл≥дк≥в  авар≥йних  ситуац≥й  з   небезпечними   вантажами   при
перевезенн≥ њх зал≥зничним транспортом   ≥  сп≥льно  з
ними  орган≥зувати евакуац≥ю людей,  що проживають ≥ перебувають у
зон≥ под≥њ.  ” необх≥дних випадках  дл¤  л≥кв≥дац≥њ  под≥њ  можуть
залучатис¤    в≥дпов≥дн≥   спец≥ал≥сти   або   авар≥йно-р¤тувальн≥
формуванн¤  розташованих  поблизу  п≥дприЇмств.  ≈вакуац≥¤  людей,
огородженн¤   небезпечного  або  зараженого  м≥сц¤  встановлюютьс¤
начальником дирекц≥њ зал≥зничних перевезень.
     2.4.3. «а  в≥дсутност≥  в  состав≥  поњзда,  що  з≥йшов   або
пошкодивс¤, вагон≥в ≥з небезпечними вантажами:
     негайно вжити  заход≥в  щодо  в≥дправленн¤  до  м≥сц¤   сходу
рухомого  складу јѕ  з≥ станц≥њ њњ дислокац≥њ й техн≥ки найближчих
територ≥альних орган≥зац≥й,  ¤ку можна використати при в≥дбудовних
роботах,  особисто зд≥йснювати кер≥вництво роботою јѕ  до прибутт¤
в≥дбудовного поњзда або  до  зак≥нченн¤  роб≥т,  ¤кщо  в≥дбудовний
поњзд не викликавс¤. ” раз≥ пожеж≥ - викликати п≥дрозд≥ли пожежноњ
охорони, а за на¤вност≥ потерп≥лих - прац≥вник≥в м≥сцевих медичних
установ;
     за вказ≥вкою  поњзного  диспетчера  орган≥зувати   прибиранн¤
головноњ та хвостовоњ частин поњзда й особисто збер≥гати перев≥зн≥
документи на рухомий склад, що з≥йшов ≥ пошкодивс¤;
     не п≥зн≥ше  50  хвилин  п≥сл¤ пов≥домленн¤ про под≥ю разом ≥з
причетними фах≥вц¤ми в≥дпов≥дних служб зал≥зниц≥ визначити  обс¤ги
руйнуванн¤  кол≥њ,  контактноњ мереж≥,  ≥нших споруд та пристроњв,
рухомого складу ≥ допов≥сти  з  м≥сц¤  под≥њ  начальнику  дирекц≥њ
зал≥зничних  перевезень  або  його  заступнику,  а  також поњзному
диспетчеру.
     2.5. ѕоњзний  диспетчер,  одержавши  пов≥домленн¤ про те,  що
трапилос¤, в≥д машин≥ста, чергового по станц≥њ або ≥ншоњ посадовоњ
особи, зобов'¤заний:
     2.5.1. Ќегайно допов≥сти  про  под≥ю  черговому  по  дирекц≥њ
зал≥зничних         перевезень,         старшому        диспетчеру
оперативно-розпор¤дчого в≥дд≥лу служби перевезень зал≥зниц≥,  а на
електриф≥кован≥й     д≥л¤нц≥    й    енергодиспетчеру    дистанц≥њ
енергопостачанн¤,  спов≥стити чергових по станц≥¤х,  що  обмежують
перег≥н,   ≥  машин≥ст≥в  поњзд≥в,  що  перебувають  на  перегон≥,
припинити в≥дправленн¤ поњзд≥в на закритий перег≥н.
     2.5.2. ¬имагати   й   одержувати  в≥д  чергового  по  станц≥њ
в≥домост≥ про характер сходу,  на¤вн≥сть  небезпечних  вантаж≥в  у
поњзд≥,  њх  найменуванн¤  й клас,  допов≥дати про це черговому по
дирекц≥њ    зал≥зничних    перевезень,     старшому     диспетчеру
оперативно-розпор¤дчого в≥дд≥лу служби перевезень зал≥зниц≥.
     2.5.3. ѕри неодержанн≥ в≥домостей про склад  поњзда  прот¤гом
20  хвилин,  а  також  у  раз≥  втрати  перев≥зних документ≥в дати
вказ≥вку прац≥вникам одн≥Їњ ≥з станц≥й,  що обмежують д≥льницю, де
трапивс¤   випадок   сходу,   на   визначенн¤  на¤вност≥  й  м≥сц¤
розташуванн¤  у  поњзд≥  вагон≥в  ≥з  небезпечними  вантажами   за
телеграмою  -  натурним  листом  на  цей  поњзд  у в≥дпов≥дност≥ з
перел≥ком ≥ видами вантаж≥в у натурному лист≥.  ќдержан≥ в≥домост≥
про  на¤вн≥сть  ≥  розташуванн¤  таких вагон≥в у поњзд≥ спов≥стити
черговим по станц≥¤х,  що обмежують перег≥н, черговому по дирекц≥њ
зал≥зничних         перевезень,         старшому        диспетчеру
оперативно-розпор¤дчого в≥дд≥лу служби перевезень зал≥зниц≥.
     2.6. ћайстер  ≥з  поточного утриманн¤ кол≥њ (бригадир кол≥њ),
електромехан≥к   —÷Ѕ   ≥   електромехан≥к    зв'¤зку,    одержавши
пов≥домленн¤  про  сх≥д  рухомого  складу,  закритт¤ руху або ≥ншу
надзвичайну ситуац≥ю,  зобов'¤зан≥  негайно  прибути  на  станц≥ю,
допов≥сти  поњзному  диспетчеру  та диспетчеру дистанц≥њ про ¤вку,
з'¤сувати обставини,  що склалис¤, план д≥й ≥ негайно в≥дправитис¤
на м≥сце под≥њ.
     ≈лектромехан≥к зв'¤зку,  прибувши на м≥сце под≥њ, орган≥зовуЇ
за  допомогою на¤вних засоб≥в зв'¤зок ≥з черговими по станц≥¤х або
поњзним диспетчером.
     ћайстер ≥з   поточного   утриманн¤  кол≥њ  (бригадир  кол≥њ),
прибувши  на  м≥сце  под≥њ,  уточнюЇ  обс¤ги   руйнуванн¤   кол≥њ,
земл¤ного  полотна,  штучних  споруд  ≥  негайно  допов≥даЇ  через
поњзного диспетчера кер≥вникам дистанц≥њ кол≥њ.
     2.7. „ерговий  по  дирекц≥њ  зал≥зничних перевезень,  старший
диспетчер  оперативно-розпор¤дчого   в≥дд≥лу   служби   перевезень
зал≥зниц≥,  одержавши  пов≥домленн¤  про  випадок  сходу  рухомого
складу:
     2.7.1. Ќегайно  даЇ  наказ  поњзному  диспетчеру,  старш≥й по
зм≥н≥  телефон≥стц≥  телефонноњ  станц≥њ  за   м≥сцем   дислокац≥њ
в≥дбудовних  поњзд≥в  ≥  старш≥й  телефон≥стц≥  телефонноњ станц≥њ
дирекц≥њ зал≥зничних перевезень про  в≥дправленн¤  в≥дбудовних  (а
при  необх≥дност≥ - ≥ пожежних) поњзд≥в,  додатковоњ робочоњ сили,
авар≥йно-в≥дбудовних   дрезин   району   контактноњ   мереж≥   (на
електриф≥кованих д≥л¤нках) ≥ про опов≥щенн¤ причетних прац≥вник≥в,
≥нформуЇ  начальник≥в  в≥дбудовних  поњзд≥в  про  характер   сходу
рухомого складу.
     2.7.2. ƒопов≥даЇ про те,  що трапилос¤,  начальнику  дирекц≥њ
зал≥зничних перевезень,  головному рев≥зору з безпеки руху поњзд≥в
≥ автотранспорту   д≥льниц≥   зал≥зниц≥,    старшому    диспетчеру
оперативно-розпор¤дчого  в≥дд≥лу служби перевезень зал≥зниц≥,  а в
раз≥ пошкодженн¤ вагон≥в ≥з  небезпечними  вантажами,  загибел≥  ≥
травмуванн¤  людей,  пошкодженн¤ локомотив≥в та вагон≥в,  значного
пошкодженн¤ й завалу кол≥њ з можливою перервою у рус≥  поњзд≥в  на
д≥л¤нц≥  прот¤гом  одн≥Їњ  години  й  б≥льше - спов≥щаЇ в≥дпов≥дн≥
органи  прокуратури,  —лужби  безпеки  ”крањни,   м≥сцев≥   органи
виконавчоњ влади та органи м≥сцевого самовр¤дуванн¤,  управл≥нн¤ з
надзвичайних ситуац≥й та  цив≥льного  захисту  населенн¤  област≥,
л≥н≥йну сан≥тарно-еп≥дем≥олог≥чну станц≥ю, начальника спец≥ального
сектора дирекц≥њ зал≥зничних  перевезень  або  спец≥альноњ  служби
зал≥зниц≥,  чергового пом≥чника в≥йськового коменданта зал≥зничноњ
д≥л¤нки ≥ станц≥њ.  якщо сх≥д або пошкодженн¤ вагон≥в в≥дбулис¤  з
небезпечними вантажами, то допов≥даЇ про њх найменуванн¤ ≥ клас.
     „ерговий по   дирекц≥њ   зал≥зничних   перевезень,    старший
диспетчер   оперативно-розпор¤дчого   в≥дд≥лу   служби  перевезень
зал≥зниц≥,  а   також   поњзн≥   диспетчери   несуть   персональну
в≥дпов≥дальн≥сть  за  своЇчасне  виведенн¤  з перегону головноњ та
хвостовоњ частин поњзда,  у ¤кому ставс¤ сх≥д рухомого  складу,  а
також  за  просуванн¤  в≥дбудовних  формувань,  що беруть участь у
в≥дбудовних роботах, до м≥сц¤ под≥њ.
     2.8. ¬иклик  в≥дбудовних  поњзд≥в та авар≥йно-польових команд
дозвол¤Їтьс¤:
     2.8.1. ” межах дирекц≥њ зал≥зничних перевезень - черговому по
дирекц≥њ зал≥зничних перевезень.  ѕ≥д час перерви руху  в≥дбудовн≥
поњзди до м≥сц¤ под≥њ повинн≥ в≥дправл¤тис¤ з двох бок≥в.
     2.8.2. ”    межах    зал≥зниц≥    -    старшому    диспетчеру
оперативно-розпор¤дчого  в≥дд≥лу  служби  перевезень  зал≥зниц≥  з
наступною допов≥ддю головному рев≥зору з безпеки  руху  поњзд≥в  ≥
автотранспорту зал≥зниц≥ та його заступнику з в≥дбудовних засоб≥в.
     2.8.3. ”  межах  к≥лькох  зал≥зниць  -  головному  диспетчеру
оперативно-розпор¤дчого  в≥дд≥лу  √оловного  управл≥нн¤ перевезень
”крзал≥зниц≥ з наступною допов≥ддю головному  рев≥зору  з  безпеки
руху поњзд≥в ≥ автотранспорту ”крзал≥зниц≥.
     2.9. Ќачальник  дирекц≥њ  зал≥зничних  перевезень  або   його
перший   заступник,   одержавши  допов≥дь  чергового  по  дирекц≥њ
зал≥зничних  перевезень,  або  пов≥домленн¤  старшого   диспетчера
оперативно-розпор¤дчого  в≥дд≥лу  служби  перевезень зал≥зниц≥ про
сх≥д  ≥  пошкодженн¤   рухомого   складу,   орган≥зовують   виклик
спец≥ал≥ст≥в,  замовл¤ють необх≥дну к≥льк≥сть спецод¤гу та засоб≥в
≥ндив≥дуального захисту.
     ¬≥дпов≥дальн≥сть за     своЇчасне    забезпеченн¤    засобами
≥ндив≥дуального захисту  вс≥х  учасник≥в  в≥дбудовних  роб≥т  несе
начальник штабу цив≥льноњ оборони дирекц≥њ зал≥зничних перевезень.
     ѕор¤док виклику, доставки спец≥ал≥ст≥в, спецод¤гу та захисних
засоб≥в   установлюЇтьс¤   ≥нструкц≥Їю,  затвердженою  начальником
дирекц≥њ зал≥зничних перевезень.
     2.10. —тарший  зм≥ни телефонноњ станц≥њ,  одержавши наказ в≥д
чергового по дирекц≥њ зал≥зничних перевезень,  старшого диспетчера
оперативно-розпор¤дчого  в≥дд≥лу  служби  перевезень зал≥зниц≥ про
в≥дправленн¤ в≥дбудовних поњзд≥в,  спов≥щаЇ про под≥ю  у  пор¤дку,
установленому   начальником   дирекц≥њ   зал≥зничних   перевезень,
прац≥вник≥в в≥дбудовних  поњзд≥в,  начальник≥в  в≥дд≥л≥в  дирекц≥њ
зал≥зничних  перевезень,  начальник≥в  локомотивного  й  вагонного
депо,  дистанц≥њ  кол≥њ,  дистанц≥њ   сигнал≥зац≥њ   та   зв'¤зку,
механ≥зованоњ дистанц≥њ      вантажно-розвантажувальних     роб≥т,
дистанц≥њ електропостачанн¤,  а там,  де њх немаЇ,  -  начальник≥в
район≥в електропостачанн¤,  начальника або диспетчера центрального
пункту пожежного зв'¤зку загону  воЇн≥зованоњ  охорони,  головного
л≥кар¤   л≥карн≥   або  його  заступника,  в≥йськового  коменданта
зал≥зничноњ д≥льниц≥, чергового л≥н≥йного в≥дд≥лу м≥л≥ц≥њ.
     2.11. Ќачальник  або  диспетчер центрального пункту пожежного
зв'¤зку   загону   воЇн≥зованоњ   охорони   зал≥зниц≥,   одержавши
реЇстрований   наказ   в≥д   чергового   по  дирекц≥њ  зал≥зничних
перевезень,  старшого диспетчера  оперативно-розпор¤дчого  в≥дд≥лу
служби  перевезень зал≥зниц≥,  висилаЇ нар¤д стр≥льц≥в дл¤ охорони
вантажу.
     2.12. —тарший   диспетчер   оперативно-розпор¤дчого   в≥дд≥лу
служби  перевезень  зал≥зниц≥:  допов≥даЇ  про  под≥ю   начальнику
зал≥зниц≥  та  ≥нформуЇ  про  нењ  радника  начальника зал≥зниц≥ з
режиму, головного рев≥зора з безпеки руху поњзд≥в ≥ автотранспорту
зал≥зниц≥,  заступника головного рев≥зора з безпеки руху поњзд≥в ≥
автотранспорту  зал≥зниц≥,  ¤кий  в≥даЇ   в≥дбудовними   засобами,
заступник≥в         начальника        зал≥зниц≥,        начальника
оперативно-розпор¤дчого в≥дд≥лу служби перевезень  зал≥зниц≥,  а в
раз≥  зал≥зничноњ под≥њ з т¤жкими насл≥дками чи зал≥зничноњ под≥њ,
кр≥м того,  ≥ чергових  в≥дпов≥дних  орган≥в  прокуратури,  —лужби
безпеки  ”крањни,  чергового  по  управл≥нню транспортноњ м≥л≥ц≥њ,
чергового  по  управл≥нню  в≥йськових  сполучень   на   зал≥зниц≥,
оперативного   чергового   по   управл≥нню   (в≥дд≥лу)   з  питань
надзвичайних ситуац≥й та цив≥льного захисту населенн¤ (при сход≥ й
з≥ткненн≥   вагон≥в   з   небезпечними  вантажами);  в≥ддаЇ  наказ
черговому ≥нженеру ≥з забезпеченн¤ зв'¤зку служби сигнал≥зац≥њ  та
зв'¤зку на опов≥щенн¤ командного складу; зд≥йснюЇ контроль та несе
персональну в≥дпов≥дальн≥сть за забезпеченн¤ просуванн¤  до  м≥сц¤
под≥њ  в≥дбудовних  та  пожежних  поњзд≥в,  що  викликан≥  з ≥нших
дирекц≥й зал≥зничних перевезень чи зал≥зниць.
     2.13. „ерговий  ≥нженер  ≥з  забезпеченн¤ зв'¤зку,  одержавши
наказ  в≥д  старшого  диспетчера  оперативно-розпор¤дчого  в≥дд≥лу
служби   перевезень   зал≥зниц≥,   негайно   опов≥щаЇ   про  под≥ю
начальник≥в служб перевезень,  комерц≥йноњ  роботи,  пасажирськоњ,
сигнал≥зац≥њ   та   зв'¤зку,   електропостачанн¤,   локомотивного,
вагонного   господарства,    кол≥њ,    спец≥альноњ,    л≥карськоњ,
роб≥тничого   постачанн¤,   матер≥ально-техн≥чного   забезпеченн¤,
воЇн≥зованоњ   пожежноњ   охорони   (за   в≥дсутност≥   -    њхн≥х
заступник≥в).
     2.14.  ер≥вники структурних п≥дрозд≥л≥в  зал≥зниц≥  або  њхн≥
заступники, одержавши наказ про в≥дправленн¤ в≥дбудовного поњзда ≥
додатковоњ робочоњ сили,  особисто вињжджають  на  м≥сце  под≥њ  з
додатковою  робочою  силою  в к≥лькост≥,  затверджен≥й начальником
дирекц≥њ зал≥зничних перевезень. Ќачальник структурного п≥дрозд≥лу
несе  персональну  в≥дпов≥дальн≥сть за своЇчасний вињзд роб≥тник≥в
до м≥сц¤ роб≥т.
     2.15. „ерговий     в≥дбудовного     поњзда,    одержавши    ≥
зареЇструвавши в журнал≥ наказ чергового по  дирекц≥њ  зал≥зничних
перевезень,  старшого  диспетчера  оперативно-розпор¤дчого в≥дд≥лу
служби перевезень зал≥зниц≥ про в≥дправленн¤ в≥дбудовного поњзда:
     2.15.1. Ќегайно  допов≥даЇ  про под≥ю начальнику в≥дбудовного
поњзда,  викликаЇ прац≥вник≥в в≥дбудовного  поњзда,  що  не  мають
квартирних   телефон≥в,   у   пор¤дку,  установленому  начальником
дирекц≥њ зал≥зничних перевезень,  уточнюЇ у чергового по  депо,  з
¤кого боку буде подано локомотив до в≥дбудовного поњзда.
     2.15.2. √отуЇ до в≥дправленн¤  в≥дбудовний  поњзд,  узгодивши
його в≥дправленн¤ з м≥сц¤ сто¤нки з начальником поњзда.
     2.16. Ќачальник дистанц≥њ сигнал≥зац≥њ та зв'¤зку  забезпечуЇ
вињзд  бригади  електромехан≥к≥в,  ¤к≥,  прибувши  на м≥сце роб≥т,
негайно орган≥зовують  за  допомогою  техн≥чних  засоб≥в  над≥йний
зв'¤зок з дирекц≥Їю зал≥зничних перевезень, управл≥нн¤м зал≥зниц≥,
а також розгортають пункт оперативно-технолог≥чного рад≥озв'¤зку.
     2.17. √оловний л≥кар зал≥зничноњ л≥карн≥ за м≥сцем дислокац≥њ
в≥дбудовного   поњзда   забезпечуЇ   в≥дправленн¤   медпрац≥вник≥в
установленим пор¤дком.

   3. ¬≥дправленн¤ ≥ просуванн¤ в≥дбудовних, пожежних поњзд≥в ≥
                     в≥дбудовних автолетючок

     3.1. „ерговий по  станц≥њ,  локомотивний  диспетчер  дирекц≥њ
зал≥зничних  перевезень,  оперативно-розпор¤дчого  в≥дд≥лу  служби
перевезень зал≥зниц≥ й черговий по локомотивному  депо,  одержавши
наказ    про   в≥дправленн¤   в≥дбудовного   поњзда,   зобов'¤зан≥
забезпечити видачу локомотива не п≥зн≥ше ¤к через 15  хвилин.  ѕри
в≥дправленн≥  одночасно  й  пожежного  поњзда  п≥д нього видаЇтьс¤
окремий локомотив. «а в≥дсутност≥ локомотива на контрольному пост≥
п≥д в≥дбудовний  ≥  пожежний  поњзди  видаютьс¤  локомотиви  з-п≥д
будь-¤кого поњзда, що перебуваЇ на станц≥њ.
     3.2. ¬≥дправленн¤  в≥дбудовного  поњзда з≥ станц≥њ дислокац≥њ
повинно бути забезпечене не  п≥зн≥ше  50  хвилин  п≥сл¤  одержанн¤
наказу в робочий час ≥ через 60 хвилин в ≥нший час доби.  ƒо цього
часу кер≥вники в≥дбудовного поњзда забезпечують готовн≥сть  поњзда
до  в≥дправленн¤,  а состав поњзда огл¤даЇтьс¤ прац≥вниками пункту
техн≥чного обслуговуванн¤ вагон≥в.
     „ерговий по  станц≥њ  одночасно  ≥з  затребуванн¤м локомотива
готуЇ й бригаду складач≥в поњзд≥в.
     ѕри виклику пожежного поњзда,  дислокованого в пункт≥ сто¤нки
в≥дбудовного поњзда, в≥н в≥дправл¤Їтьс¤ самост≥йно.
     Ќачальник в≥дбудовного   поњзда   або  його  заступник  перед
в≥дправленн¤м  пов≥домл¤Ї  чергового  по   станц≥њ   про   ступ≥нь
негабаритност≥  в≥дбудовного  поњзда  ≥ максимальну швидк≥сть його
сл≥дуванн¤.
     3.3. Ќа електриф≥кованих д≥л¤нках з пункт≥в пост≥йноњ сто¤нки
в≥дбудовний поњзд,  ¤к  правило,  в≥дправл¤Їтьс¤  тепловозом.  ѕри
в≥дправленн≥ в≥дбудовного поњзда електровозом черговий по дирекц≥њ
зал≥зничних перевезень,  старший диспетчер оперативно-розпор¤дчого
в≥дд≥лу  служби  перевезень  зал≥зниц≥  зобов'¤зан≥ п≥дготувати до
прибутт¤ в≥дбудовного поњзда  на  к≥нцеву  станц≥ю,  перед  м≥сцем
пригоди, тепловоз ≥ зам≥нити ним електровоз.
     3.4. ¬≥дбудовний поњзд  на  закритий  перег≥н  в≥дправл¤Їтьс¤
начальником  станц≥њ  або  його  заступником за схемою,  за¤вленою
начальником  в≥дбудовного  поњзда  (краном   уперед,   локомотивом
уперед, вагоном уперед ≥ т. ≥н.), ≥ в супровод≥ начальника станц≥њ
чи в≥льного в≥д зм≥ни чергового по станц≥њ.  ѕри  цьому  начальник
станц≥њ  робить  запис  у  журнал≥  руху  поњзд≥в про на¤вн≥сть чи
в≥дсутн≥сть у склад≥ поњзда, що зупинивс¤ на перегон≥, небезпечних
вантаж≥в.  якщо  в  поњзд≥,  що  зупинивс¤,  Ї пошкоджен≥ вагони з
небезпечними вантажами,  то в≥дбудовний  поњзд  в≥дправл¤Їтьс¤  на
закритий  перег≥н  ≥з  врученн¤м начальнику поњзда наказу поњзного
диспетчера ≥з зазначенн¤м заход≥в  безпеки,  наданих  в≥дпов≥дними
спец≥ал≥стами  п≥сл¤  проведеного  огл¤ду м≥сц¤ под≥њ,  та видачею
письмового дозволу на виконанн¤ в≥дбудовних роб≥т.
     3.5. ”  вс≥х  випадках  в≥дправленн¤  в≥дбудовного  поњзда до
м≥сц¤ роб≥т за на¤вност≥ пошкоджених вагон≥в ≥ таких,  що з≥йшли з
рейок   ≥з   легкозаймистими   вантажами,   черговий  по  дирекц≥њ
зал≥зничних перевезень,  старший диспетчер оперативно-розпор¤дчого
в≥дд≥лу  служби  перевезень  зал≥зниц≥  орган≥зовують в≥дправленн¤
пожежного  поњзда  ≥  спов≥щають  територ≥альн≥  пожежн≥  частини.
¬≥дбудовн≥  роботи в цьому випадку повинн≥ проводитис¤ з особливою
обережн≥стю ≥ п≥д нагл¤дом прац≥вник≥в пожежноњ охорони зал≥зниц≥,
чињ вказ≥вки обов'¤зков≥ дл¤ вс≥х учасник≥в в≥дбудови.
     3.6. якщо вантажоп≥д≥ймальний кран  в≥дбудовного  поњзда  маЇ
обмеженн¤  швидкост≥,  то  в≥н  в≥дправл¤Їтьс¤ окремим локомотивом
сл≥дом за в≥дбудовним поњздом у  супровод≥  представника  крановоњ
бригади.
     ” вин¤ткових  випадках,  на  вимогу  начальника  в≥дбудовного
поњзда,   зазначен≥   крани   можуть  бути  в≥дправлен≥  у  склад≥
в≥дбудовного поњзда.
     3.7. ¬≥дбудовний  поњзд  або  окремо один вантажоп≥д≥ймальний
кран, т¤гова техн≥ка на л≥кв≥дац≥ю насл≥дк≥в транспортних под≥й на
сус≥дню  зал≥зницю  в≥дправл¤Їтьс¤  за тим самим регламентом п≥сл¤
одержанн¤ за¤вки в≥д зал≥зниц≥, на ¤к≥й трапилас¤ под≥¤. ќплата за
використанн¤ в≥дбудовних засоб≥в у таких випадках  проводитьс¤  за
рахунок зал≥зниц≥, що њх затребувала.
     3.8. ¬≥дправленн¤  в≥дбудовного поњзда на п≥д'њзн≥ кол≥њ,  що
примикають до зал≥зниц≥,  дл¤ л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в сходу  рухомого
складу  виконуЇтьс¤  за дозволом головного рев≥зора з безпеки руху
поњзд≥в ≥ автотранспорту  зал≥зниц≥  або  його  заступника  та  за
вказ≥вкою начальника дирекц≥њ зал≥зничних перевезень,  ¤к правило,
у  робочий  час  п≥сл¤  одержанн¤  начальником  станц≥њ  чи   його
заступником  письмовоњ  за¤вки  власника  п≥д'њзних кол≥й ≥ в раз≥
придатност≥ кол≥њ дл¤ пр¤муванн¤ крановоњ  техн≥ки,  п≥дтверджен≥й
дов≥дкою  майстра  з поточного утриманн¤ кол≥њ станц≥њ примиканн¤,
виданою на ≥м'¤ начальника дирекц≥њ  зал≥зничних  перевезень,  ¤ка
вручаЇтьс¤ начальнику в≥дбудовного поњзда.
     3.9. „ерговий по станц≥њ,  з ¤коњ в≥дправл¤Їтьс¤  в≥дбудовний
поњзд,   передаЇ   поњзному   диспетчеру  ≥нформац≥ю  про  ступ≥нь
негабаритност≥ в≥дбудовного поњзда та максимальну  швидк≥сть  його
сл≥дуванн¤,  забезпечуЇ  видачу попередженн¤ машин≥сту локомотива,
виданого п≥д в≥дбудовний поњзд.
     ѕоњзний диспетчер   у  кожному  раз≥  передач≥  реЇстрованого
наказу про в≥дправленн¤ в≥дбудовного поњзда на станц≥њ й д≥льниц≥,
зобов'¤заний  указати ступ≥нь негабаритност≥ в≥дбудовного поњзда й
забезпечити умови його безпечного пропуску на д≥льниц≥,  керуючись
вимогами д≥ючих ≥нструкц≥й та правил.
     „ергов≥ по станц≥¤х,  отримавши  наказ  поњзного  диспетчера,
зд≥йснюють  пропуск  в≥дбудовного  поњзда  з негабаритною техн≥кою
зг≥дно з вимогами техн≥чно-розпор¤дчого акта станц≥њ.
     ѕри пр¤муванн≥  в≥дбудовного  поњзда к≥лькома д≥льниц¤ми,  що
належать  до  р≥зних  дирекц≥й  зал≥зничних  перевезень,   поњзний
диспетчер  д≥льниц≥  наказом спов≥щаЇ поњзних диспетчер≥в сус≥дн≥х
д≥льниць ≥ дирекц≥й зал≥зничних перевезень про  негабаритн≥сть  та
швидк≥сть сл≥дуванн¤ поњзда.
     3.10. ¬≥дбудовн≥    засоби     енергопостачанн¤     зал≥зниц≥
викликаютьс¤  лише  за  наказом  чергового по дирекц≥њ зал≥зничних
перевезень,  старшого диспетчера  оперативно-розпор¤дчого  в≥дд≥лу
служби перевезень зал≥зниц≥ через енергодиспетчера. „ас готовност≥
й в≥дправленн¤ встановлюЇтьс¤ в≥д одержанн¤ наказу не  б≥льше  н≥ж
30 хвилин.
     3.11. ѕоњзний  диспетчер,  на  д≥л¤нц≥  ¤кого  трапивс¤  сх≥д
рухомого складу, зобов'¤заний:
     3.11.1. —воЇчасно п≥дготувати найближч≥ станц≥њ й д≥л¤нку дл¤
безперешкодного  просуванн¤  в≥дбудовного  поњзда ≥,  при потреб≥,
забезпечити  п≥дведенн¤  до  м≥сц¤  в≥дбудовних  роб≥т  необх≥дноњ
к≥лькост≥ тепловоз≥в ≥з складачами.
     3.11.2. «абезпечити  оперативне,  без  затримок,   просуванн¤
в≥дбудовних поњзд≥в,  ≥нформуючи поњзним рад≥озв'¤зком начальник≥в
в≥дбудовних поњзд≥в про одержан≥ додатков≥  в≥домост≥  й  характер
сходу,  к≥льк≥сть  вагон≥в,  що  з≥йшли,  ступ≥нь  њх пошкодженн¤,
на¤вн≥сть вагон≥в з небезпечними вантажами дл¤  визначенн¤  д≥й  ≥
п≥дготовки особового складу поњзд≥в до роботи.
     «упинка в≥дбудовних поњзд≥в на шл¤ху пр¤муванн¤  допускаЇтьс¤
лише  дл¤ посадки прац≥вник≥в,  що вирушають на в≥дбудовн≥ роботи,
зам≥ни  локомотива  й  видач≥  машин≥сту  документ≥в  на  зайн¤тт¤
перегону.
     Ўвидк≥сть руху  в≥дбудовних  поњзд≥в   на   д≥л¤нц≥   повинна
в≥дпов≥дати  встановлен≥й ≥з дотриманн¤м д≥ючих обмежень за станом
кол≥њ та рухомого складу в≥дбудовного поњзда.
     3.11.3. ¬ивести  з  перегону  до прибутт¤ в≥дбудовного поњзда
головну й хвостову частини поњзда,  у ¤кому ставс¤  сх≥д  рухомого
складу, ≥ забезпечити на станц≥¤х, що обмежують перег≥н, в≥льн≥сть
кол≥й дл¤ необх≥дних маневр≥в в≥дбудовних поњзд≥в, що прибувають.
     3.12. ѕр¤муванн¤   в≥дбудовних   поњзд≥в   до   м≥сц¤   под≥њ
забезпечуЇтьс¤ переважно перед ус≥ма поњздами. ¬≥дпов≥дальн≥сть за
своЇчасне в≥дправленн¤, безперешкодний пропуск в≥дбудовних поњзд≥в
до м≥сц¤ роботи й  назад  несуть:  у  межах  дирекц≥њ  зал≥зничних
перевезень  -  черговий  по  дирекц≥њ  зал≥зничних перевезень;  на
зал≥зниц≥  -  старший  диспетчер  оперативно-розпор¤дчого  в≥дд≥лу
служби перевезень зал≥зниц≥.
     3.13. «воротне пр¤муванн¤ в≥дбудовних ≥ пожежних  поњзд≥в  до
м≥сц¤  пост≥йноњ  дислокац≥њ  забезпечуЇтьс¤  безпосередньо  п≥сл¤
пропуску  пасажирських  поњзд≥в.  ƒо  постановки   в≥дбудовних   ≥
пожежних  поњзд≥в  на  м≥сце  пост≥йноњ  дислокац≥њ  заборон¤Їтьс¤
залишати њх без локомотива.
     3.14. «аборон¤Їтьс¤   причепленн¤   до   в≥дбудовного  поњзда
рухомого складу,  що направл¤Їтьс¤ п≥сл¤ сходу з рейок та з≥ткнень
до  пункт≥в  його  ремонту.  ѕричепленн¤  такого  рухомого  складу
допускаЇтьс¤ лише дл¤ виведенн¤ його з  перегону  на  станц≥ю,  що
обмежуЇ цей перег≥н.

     4. ќрган≥зац≥¤ роб≥т з л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в транспортних
                       под≥й на зал≥зниц¤х

     4.1. ƒл¤   оперативного   кер≥вництва   роботами   з    метою
¤кнайшвидшоњ л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в транспортних под≥й,  що призвели
до  сход≥в  та  з≥ткнень  рухомого  складу,   ≥нших   надзвичайних
ситуац≥й,  дл¤  орган≥зац≥њ  в≥дновленн¤ перерваного руху поњзд≥в,
зм≥ни схеми формуванн¤ в≥дбудовного  поњзда  перед  в≥дправленн¤м,
забезпеченн¤    вивезенн¤   пасажир≥в,   постачанн¤   матер≥алами,
механ≥змами,  обладнанн¤м та  харчуванн¤м,  вид≥ленн¤  й  доставки
додатковоњ к≥лькост≥ прац≥вник≥в, а в раз≥ сходу рухомого складу з
небезпечними вантажами  -  дл¤  визначенн¤  найменуванн¤  вантажу,
ступен¤   його   небезпечност≥,   виклику  спец≥ал≥ст≥в,  доставки
спецод¤гу та засоб≥в ≥ндив≥дуального  захисту  до  м≥сц¤  пригоди,
розв'¤занн¤    з    в≥дправниками   вантаж≥в   ≥нших   питань   за
характеристикою небезпечних  вантаж≥в  -  створюютьс¤  та  негайно
залучаютьс¤  до  роботи  оперативн≥  штаби в дирекц≥¤х зал≥зничних
перевезень п≥д кер≥вництвом першого заступника начальника дирекц≥њ
зал≥зничних перевезень за участю прац≥вник≥в галузевих в≥дд≥л≥в, а
в ”правл≥нн≥  зал≥зниц≥  -  п≥д  кер≥вництвом  першого  заступника
начальника  зал≥зниц≥  за  участю  кер≥вник≥в  в≥дпов≥дних служб ≥
в≥дд≥л≥в.
     —клад оперативних  штаб≥в  у  дирекц≥њ зал≥зничних перевезень
визначаЇ начальник дирекц≥њ зал≥зничних перевезень, а на зал≥зниц≥
- начальник зал≥зниц≥.
     «азначен≥ оперативн≥ штаби повинн≥ мати точну ≥нформац≥ю  про
розташуванн¤  поњзда,  що  з≥йшов  або  з≥ткнувс¤  з ≥ншим рухомим
складом,  ≥ х≥д веденн¤ в≥дбудовних  роб≥т  з  використанн¤м  ус≥х
на¤вних вид≥в зв'¤зку.
     4.2. «аборон¤Їтьс¤ починати  роботи  з  л≥кв≥дац≥њ  насл≥дк≥в
сход≥в  та  з≥ткнень  рухомого  складу з небезпечними вантажами до
прибутт¤ в≥дпов≥дноњ авар≥йноњ служби та одержанн¤ ≥нструктажу  на
веденн¤ в≥дбудовних роб≥т.  ” цьому раз≥ в≥дбудовн≥ роботи повинн≥
проводитис¤ лише п≥д кер≥вництвом начальника дирекц≥њ  зал≥зничних
перевезень через начальник≥в в≥дбудовних поњзд≥в.
     4.3. јѕ ,  прибувши на м≥сце роб≥т, уживаЇ необх≥дних заход≥в
до  зв≥льненн¤  перегону  в≥д рухомого складу,  що з≥йшов,  а ¤кщо
зв≥льнити перег≥н неможливо, то вона виконуЇ п≥дготовч≥ заходи дл¤
сп≥льноњ роботи з в≥дбудовним поњздом.
     4.4. ¬≥дпов≥дальн≥сть   за   своЇчасне   огородженн¤    м≥сц¤
виконанн¤  роб≥т  при  л≥кв≥дац≥њ  насл≥дк≥в сходу рухомого складу
покладаЇтьс¤ на начальника дистанц≥њ кол≥њ.
     4.5. ¬≥дбудовн≥  роботи  виконуютьс¤  в  найкоротший  терм≥н.
¬≥дпов≥дальн≥сть за орган≥зац≥ю всього комплексу в≥дбудовних роб≥т
при  максимальному  збереженн≥  рухомого  складу  ≥ ¤комога швидше
в≥дкритт¤ руху покладаЇтьс¤  на  начальника  дирекц≥њ  зал≥зничних
перевезень.
     Ќачальник в≥дбудовного поњзда в≥дпов≥даЇ за суворе  виконанн¤
оперативного  плану  в≥дбудови в частин≥ п≥дн¤тт¤ рухомого складу,
що з≥йшов з рейок.  ѕрибиранн¤ або перекиданн¤ рухомого  складу  з
додатковими  його  пошкодженн¤ми  виконуЇтьс¤ лише п≥сл¤ одержанн¤
наказу  начальника  зал≥зниц≥  з  наступною  передачею  у  √оловне
управл≥нн¤  безпеки руху та еколог≥њ ”крзал≥зниц≥ номер≥в рухомого
складу, що одержав додатков≥ пошкодженн¤.
     4.6. Ќачальник  дирекц≥њ зал≥зничних перевезень,  прибувши на
м≥сце роб≥т, зобов'¤заний:
     4.6.1. –азом  з начальником в≥дбудовного поњзда й кер≥вниками
структурних п≥дрозд≥л≥в розгл¤нути й затвердити  оперативний  план
в≥дбудовних роб≥т. ѕлан повинен передбачати моб≥л≥зац≥ю необх≥дноњ
техн≥ки   та   обладнанн¤   дирекц≥њ    зал≥зничних    перевезень,
територ≥альних   орган≥зац≥й,   п≥дприЇмств  ≥  формувань  ћЌ—  ≥з
залученн¤м робочоњ сили дл¤ забезпеченн¤  ¤кнайшвидшоњ  л≥кв≥дац≥њ
насл≥дк≥в сходу рухомого складу,  а також орган≥зац≥ю й створенн¤,
при потреб≥, умов дл¤ наданн¤ першоњ медичноњ допомоги потерп≥лим.
ѕерел≥к  орган≥зац≥й,  механ≥зми  ¤ких  можна  використовувати  на
в≥дбудовних роботах,  а також пор¤док њх доставки до  м≥сц¤  роб≥т
визначаютьс¤    заздалег≥дь   начальником   дирекц≥њ   зал≥зничних
перевезень.
     4.6.2. ќрган≥зувати  фотографуванн¤ елемент≥в верхньоњ будови
кол≥њ,  рухомого  складу,  що  з≥йшов  ≥  пошкодивс¤   в   обс¤з≥,
необх≥дному дл¤ проведенн¤ розсл≥дуванн¤.
     4.6.3. ѕер≥одично  допов≥дати  про  х≥д   в≥дбудовних   роб≥т
начальнику зал≥зниц≥.
     4.6.4. ” необх≥дних випадках  дл¤  орган≥зац≥њ  руху  поњзд≥в
в≥дкрити тимчасовий пост.
     4.7. –оботи з  л≥кв≥дац≥њ  насл≥дк≥в  сходу  рухомого  складу
виконуютьс¤ негайно,  не чекаючи прибутт¤ на м≥сце прац≥вник≥в дл¤
розсл≥дуванн¤,  ≥ ведутьс¤,  ¤к правило,  з двох бок≥в,  а також з
боку  пол¤  з  використанн¤м  ус≥х  на¤вних  в≥дбудовних  засоб≥в.
Ќачальник в≥дбудовного поњзда повинен  знати  особливост≥  ≥  мати
схеми-карти  м≥сцевост≥  закр≥пленоњ д≥л¤нки дл¤ роботи т¤гачами з
пол¤ у св≥тлу ≥ темну пору доби.
     4.8. Ќачальник   в≥дд≥лу   перевезень   дирекц≥њ  зал≥зничних
перевезень,  начальник  служби  перевезень  зал≥зниц≥  зобов'¤зан≥
своЇчасно  призначити  в≥дпов≥дальних  ос≥б  з  числа  прац≥вник≥в
в≥дд≥лу перевезень та зал≥зничних  станц≥й  дл¤  орган≥зац≥њ  руху
поњзд≥в,  маневровоњ роботи на станц≥¤х,  що обмежують перег≥н,  ≥
тимчасових постах.
     4.9. Ќачальники  структурних п≥дрозд≥л≥в зал≥зниц≥,  прибувши
на м≥сце сходу або з≥ткненн¤, зобов'¤зан≥:
     4.9.1. «а вказ≥вкою начальника в≥дбудовного поњзда вид≥лити в
його  розпор¤дженн¤   роб≥тник≥в   на   чол≥   з   в≥дпов≥дальними
кер≥вниками  дл¤  роб≥т  з  л≥кв≥дац≥њ  насл≥дк≥в.  ”с≥  вимоги та
вказ≥вки начальника в≥дбудовного поњзда,  пов'¤зан≥ з в≥дбудовними
роботами, обов'¤зков≥ дл¤ виконанн¤ прац≥вниками вс≥х служб.
     4.9.2. «а своњми напр¤мками д≥¤льност≥ орган≥зувати й очолити
роботи   з  в≥дбудови  пошкодженоњ  кол≥њ,  локомотив≥в,  вагон≥в,
пристроњв —÷Ѕ ≥  зв'¤зку,  електропостачанн¤.  ÷≥  роботи  повинн≥
вестис¤,  ¤к правило, паралельно з п≥дн≥манн¤м рухомого складу, що
з≥йшов, за погодженн¤м з начальником в≥дбудовного поњзда.
     4.9.3. ¬изначити потребу матер≥ал≥в, обладнанн¤, робочоњ сили
≥ забезпечити њх доставку до м≥сц¤ роботи.
     4.9.4. ќперативно вир≥шити питанн¤, пов'¤зан≥ з в≥дправленн¤м
з   перегону   п≥дн¤того   рухомого   складу,   його   кр≥пленн¤м,
установленн¤м габаритност≥, швидкост≥ руху перегоном, огородженн¤м
м≥сц¤ виконанн¤ роб≥т тощо.
     4.9.5. ќрган≥зувати  огл¤д  рухомого  складу,  що  з≥йшов або
пошкодивс¤,  пристроњв —÷Ѕ ≥  зв'¤зку,  контактноњ  мереж≥,  ≥нших
споруд та пристроњв з метою оформленн¤ в≥дпов≥дних документ≥в.
     4.9.6. Ќачальник дистанц≥њ  електропостачанн¤  орган≥зовуЇ  в
н≥чний час осв≥тленн¤ м≥сц¤ виконанн¤ роб≥т, а на електриф≥кованих
д≥л¤нках терм≥ново забезпечуЇ демонтаж, ремонт та наступний монтаж
контактноњ мереж≥ зг≥дно з установленим нормативним часом.
     4.10. Ќачальник   в≥дд≥лу   комерц≥йноњ    роботи    дирекц≥њ
зал≥зничних  перевезень,  начальник  комерц≥йноњ служби зал≥зниц≥,
прибувши на м≥сце пригоди, зобов'¤заний:
     4.10.1. ќгл¤нути  рухомий  склад  дл¤ визначенн¤ правильност≥
навантаженн¤,  кр≥пленн¤  вантажу  та  його  на¤вност≥,  в≥д≥брати
перев≥зн≥ документи на вагони, що мають сх≥д ≥ пошкодженн¤.
     4.10.2. «абезпечити  доставку  необх≥дноњ  к≥лькост≥  робочоњ
сили, механ≥зм≥в ≥ матер≥ал≥в до м≥сц¤ роботи дл¤  перевантаженн¤,
вивантаженн¤ й кр≥пленн¤ вантаж≥в,  рухомого складу  ≥  сп≥льно  з
начальником  загону воЇн≥зованоњ охорони забезпечити њх збереженн¤
й охорону.
     4.11. Ќачальник  дирекц≥њ  зал≥зничних перевезень,  одержавши
пов≥домленн¤ про виклик  додатковоњ  робочоњ  сили  на  л≥кв≥дац≥ю
насл≥дк≥в  сходу рухомого складу,  зобов'¤заний з'¤сувати загальну
к≥льк≥сть  прац≥вник≥в,  орган≥зувати  приготуванн¤   й   доставку
гар¤чоњ  њж≥  до  м≥сц¤  роботи не п≥зн≥ше ¤к через 4 години п≥сл¤
виклику дл¤ забезпеченн¤ безкоштовного харчуванн¤ з  пер≥одичн≥стю
через  6  годин  до  зак≥нченн¤  в≥дбудовних  роб≥т  ≥  прибиранн¤
рухомого складу.
     4.12. Ќачальники служб управл≥нн¤ зал≥зниц≥ п≥сл¤ прибутт¤ на
м≥сце беруть на себе загальне кер≥вництво координац≥Їю в≥дбудовних
роб≥т   на   своњх   господарствах   ≥,   в  необх≥дних  випадках,
забезпечують доставку матер≥ал≥в,  механ≥зм≥в  ≥  робочоњ  сили  з
≥нших  дирекц≥й  зал≥зничних перевезень та структурних п≥дрозд≥л≥в
зал≥зниц≥.
     4.13. «аступник  головного  рев≥зора з безпеки руху поњзд≥в ≥
автотранспорту зал≥зниц≥, що в≥даЇ в≥дбудовними засобами, прибувши
на м≥сце под≥њ, зд≥йснюЇ контроль за роботою в≥дбудовних поњзд≥в з
п≥дн≥манн¤  та  прибиранн¤  рухомого  складу,   що   з≥йшов,   дл¤
забезпеченн¤ в≥дновленн¤ руху поњзд≥в у найкоротший терм≥н.
     4.14. ѕ≥сл¤ зак≥нченн¤ в≥дбудовних роб≥т  в≥дкритт¤  перегону
або   кол≥й  проводитьс¤  т≥льки  п≥сл¤  письмового  пов≥домленн¤,
телефонограми  або  телеграми  начальника   дистанц≥њ   кол≥њ   чи
уповноваженого  ним прац≥вника за посадою,  не нижчою за майстра з
поточного утриманн¤ кол≥њ, про зак≥нченн¤ кол≥йних роб≥т або роб≥т
на  штучних  спорудах  ≥  в≥дсутност≥ перешкод дл¤ безперервного й
безпечного  руху  поњзд≥в  незалежно  в≥д  того,  ¤ка  орган≥зац≥¤
виконувала ц≥ роботи.
     ƒ≥¤ ≥снуючих пристроњв —÷Ѕ  ≥  зв'¤зку  чи  електропостачанн¤
в≥дновлюЇтьс¤ п≥сл¤ одержанн¤ пов≥домленн¤ в≥дпов≥дно в≥д старшого
електромехан≥ка —÷Ѕ ≥ зв'¤зку або енергодиспетчера.
     4.15. ѕ≥сл¤   поверненн¤   в≥дбудовного   поњзда   до   м≥сц¤
дислокац≥њ   головний   рев≥зор   з   безпеки   руху   поњзд≥в   ≥
автотранспорту  д≥льниц≥  зал≥зниц≥  сп≥льно  з начальником поњзда
провод¤ть  розб≥р  ходу  роб≥т  з  в≥дкритт¤  руху,  оц≥нюють  д≥њ
прац≥вник≥в  ус≥х  структурних  п≥дрозд≥л≥в,  що  брали  участь  у
в≥дбудовних роботах,  готують   пропозиц≥њ   начальнику   дирекц≥њ
зал≥зничних перевезень  або начальнику зал≥зниц≥ щодо затвердженн¤
заход≥в дл¤ пол≥пшенн¤ орган≥зац≥њ в≥дбудовних роб≥т.
     Ќачальник дирекц≥њ зал≥зничних перевезень при розбор≥ випадку
сходу  рухомого  складу  анал≥зуЇ  роботу   в≥дбудовних   поњзд≥в,
недол≥ки  в орган≥зац≥њ збору основного штату ≥ додатковоњ робочоњ
сили,  затримки  в  подач≥  локомотив≥в,  прибиранн≥  головноњ  та
хвостовоњ  частини  поњзда  чи маневрового складу,  у ¤кому ставс¤
сх≥д,  просуванн≥ в≥дбудовного поњзда до м≥сц¤  роб≥т  ≥  назад  з
ужитт¤м заход≥в до винних.
     4.16. ѕоповненн¤     в≥дбудовних     поњзд≥в     обладнанн¤м,
матер≥алами,  продуктами  харчуванн¤ тощо до встановлених норм,  а
також  ремонт  обладнанн¤,  агрегат≥в,  пристосувань   в≥дбудовних
поњзд≥в та авар≥йно-польових команд,  що вийшли з ладу при веденн≥
в≥дбудовних роб≥т, виконуютьс¤ структурними п≥дрозд≥лами зал≥зниц≥
за  за¤вкою начальника в≥дбудовного поњзда ран≥ше за ≥нш≥ роботи в
добовий терм≥н п≥сл¤  прибутт¤  поњзда  на  м≥сце  дислокац≥њ  п≥д
безпосередн≥м  контролем головного рев≥зора з безпеки руху поњзд≥в
≥ автотранспорту д≥льниц≥ зал≥зниц≥.
     «а несвоЇчасне    виконанн¤    зазначених   роб≥т   кер≥вники
структурних п≥дрозд≥л≥в несуть персональну в≥дпов≥дальн≥сть.

 «аступник начальника ƒепартаменту
 безпеки транспорту та техн≥чноњ пол≥тики               ё.¬.√ержод

                                     ƒодаток
                                     до п. 2.1 ≤нструкц≥њ з
                                     орган≥зац≥њ в≥дбудовних роб≥т
                                     при л≥кв≥дац≥њ насл≥дк≥в
                                     транспортних под≥й на
                                     зал≥зниц¤х ”крањни

       —хема спов≥щенн¤ про транспортн≥ под≥њ на зал≥зниц¤х

-----------------   -----------                     ------  -------------------------
|≈нергодиспетчер|---|ѕоњзний  |                     | Ќ  |--|√енеральний директор   |
-----------------   |диспетчер|                     ------  |ƒержавноњ адм≥н≥страц≥њ|
--------------      |д≥льниц≥ |                        |    |транспорту ”крањни (÷) |
|ѕричетн≥ ƒ—ѕ|-----------------                        |    -------------------------
|ѕричетн≥ “„ћ|         |                               |           --------
--------------         |     ------------------------  | ----------| ÷ƒ√ѕ |--------------
--------------  ----------   |¬≥дбудовний (пожежний)|  | |    |    --------             |
|—тарша      |--|„ерговий|---|поњзд у межах:        |  | |    |    -------------------- |
|телефон≥стка|  |по ƒЌ   |   |----------------------|  | |    |    |„ерговий ≥нженер  | |
--------------  ----------   |дирекц≥њ | зал≥зниц≥  |  | |    |    |≥з забезпеченн¤   | |
---------------    |  -------------------------------  | |    |    |зв'¤зку управл≥нн¤| |
|ѕрац≥вники   |    |                      |            | |    |    |зал≥зниц≥ (Ўƒ)    | |
|в≥дбудовних  |    |              ----------           | | ---------------------------- |
|(пожежних)   |    |--------------|ст. ƒ√ѕ |------------ | | ÷–Ѕ  |  --------  --------------
|поњзд≥в      |    |              ------------------------ --------  | ƒ, “ |  |«аступники ÷|
|“„           |    |                  |         -------        |     | ¬, Ў |  |÷–Ѕ         |
|¬„ƒ          |    |                  ----------| –Ѕ  |---------     | ѕ, Ћ |  |÷ƒ          |
|ѕ„           | ------------------------        -------              | ћ, ≈ |  |÷ћ          |
|≈„           | |ƒЌ, заступники ƒЌ     |           |                 |Ќ‘, Ќ–|  |÷“          |
|Ў„           | |”–Ѕ                   | -----------------------     |Ќќ, Ќ’|  |÷¬          |
|ћ„           | |Ќќ–                   | |–адник Ќ з режиму    |     | Ќ¬—  |  |÷”¬—        |
|Ќачальник≥в  | |“ранспортний прокурор | |«аступник –Ѕ з       |     |ƒор”–ѕ|  |÷Ў          |
|в≥дд≥л≥в ƒЌ  | |„ерговий —Ѕ”          | |в≥дбудовних засоб≥в  |     --------  |÷≈          |
|Ќачальник    | |„ерговий рай., м≥ськ.,| |”с≥ Ќ« транспортний  |               |÷”ќ         |
|загону ¬ќ’–  | |обл. адм≥н≥страц≥њ    | |прокурор             |               |÷ѕ          |
|√оловний     | |–ег≥ональна чергова   | |„ергов≥ —Ѕ”,         |               |÷Ћ          |
|л≥кар        | |служба орган≥в ћЌ—    | |управл≥нн¤           |               |÷–          |
|л≥карн≥      | |”крањни               | |транспортноњ         |               |—Ѕ”         |
|„ерговий     | ------------------------ |м≥л≥ц≥њ, ÷ќ,         |               |ћ≥нтранс    |
|пом≥чник     |                          |управл≥нн¤ в≥йськових|               --------------
|в≥йськового  |                          |сполучень            |
|коменданта   |                          -----------------------
|„ерговий по  |
|Ћќћ, ¬–ѕ     |
|“ерком       |
|профсп≥лки   |
|Ќачальник    |
|л≥н≥йноњ —≈— |
---------------

     Ќачальникам служб ƒ, “, ¬, Ћ, ћ, ѕ, Ў, ≈, Ќќ, ƒор”–ѕ вињзд на
л≥кв≥дац≥ю  насл≥дк≥в транспортних под≥й обов'¤зковий.  «аступники
начальника зал≥зниц≥ вињжджають за вказ≥вкою начальника зал≥зниц≥.
      ер≥вники та  спец≥ал≥сти  ћ≥н≥стерства транспорту ”крањни та
ƒержавноњ адм≥н≥страц≥њ  зал≥зничного  транспорту  ”крањни  беруть
участь  у  службовому  розсл≥дуванн≥  транспортних под≥й з т¤жкими
насл≥дками.

       ѕо¤сненн¤ до схеми спов≥щенн¤ про транспортн≥ под≥њ

     ÷ - генеральний директор ”крзал≥зниц≥
     ÷–Ѕ -   головний   рев≥зор   з   безпеки   руху   поњзд≥в   ≥
автотранспорту ”крзал≥зниц≥
     ÷ƒ - начальник √оловного управл≥нн¤ перевезень ”крзал≥зниц≥
     ÷ћ - начальник √оловного комерц≥йного управл≥нн¤ ”крзал≥зниц≥
     ÷“ -    начальник    √оловного    управл≥нн¤    локомотивного
господарства ”крзал≥зниц≥
     ÷¬ - начальник √оловного  управл≥нн¤  вагонного  господарства
”крзал≥зниц≥
     ÷”¬— - начальник управл≥нн¤ медичних та  оздоровчих  заклад≥в
”крзал≥зниц≥
     ÷Ў - начальник √оловного управл≥нн¤ автоматики,  телемехан≥ки
та зв'¤зку ”крзал≥зниц≥
     ÷≈ -  начальник  √оловного   управл≥нн¤   електриф≥кац≥њ   та
електропостачанн¤ ”крзал≥зниц≥
     ÷”ќ - начальник ”правл≥нн¤ воЇн≥зованоњ охорони ”крзал≥зниц≥
     ÷ѕ -  начальник  √оловного  управл≥нн¤ кол≥йного господарства
”крзал≥зниц≥
     ÷Ћ -    начальник    √оловного    пасажирського    управл≥нн¤
”крзал≥зниц≥
     ÷– - начальник —пец≥ального управл≥нн¤ ”крзал≥зниц≥
     ÷ƒ√ѕ -  головний  диспетчер  оперативно-розпор¤дчого  в≥дд≥лу
оперативного    управл≥нн¤    √оловного    управл≥нн¤   перевезень
”крзал≥зниц≥
     Ќ - начальник зал≥зниц≥
     Ќ« - заступник начальника зал≥зниц≥
     –Ѕ - головний рев≥зор з безпеки руху поњзд≥в ≥ автотранспорту
зал≥зниц≥
     ƒ - начальник служби перевезень зал≥зниц≥
     “ - начальник служби локомотивного господарства зал≥зниц≥
     ¬ - начальник служби вагонного господарства зал≥зниц≥
     Ў - начальник служби сигнал≥зац≥њ та зв'¤зку зал≥зниц≥
     ѕ - начальник служби кол≥њ зал≥зниц≥
     Ћ - начальник пасажирськоњ служби зал≥зниц≥
     ћ - начальник комерц≥йноњ служби зал≥зниц≥
     ≈ - начальник служби електропостачанн¤ зал≥зниц≥
     Ќ‘ - начальник ф≥нансово-економ≥чноњ служби зал≥зниц≥
     Ќ– - начальник спец≥альноњ служби зал≥зниц≥
     Ќќ - начальник служби воЇн≥зованоњ охорони зал≥зниц≥
     Ќ’ -  начальник  служби  матер≥ально-техн≥чного  забезпеченн¤
зал≥зниц≥
     Ќ¬— - начальник л≥карськоњ служби зал≥зниц≥
     ƒор”–ѕ -    начальник   управл≥нн¤   роб≥тничого   постачанн¤
зал≥зниц≥
     —т. ƒ√ѕ  -  старший диспетчер оперативно-розпор¤дчого в≥дд≥лу
служби перевезень зал≥зниц≥
     ƒ—ѕ - черговий по станц≥њ
     ƒЌ - начальник дирекц≥њ зал≥зничних перевезень
     “„ - начальник локомотивного депо
     ¬„ƒ - начальник вагонного депо
     ѕ„ - начальник дистанц≥њ кол≥њ
     ≈„ - начальник дистанц≥њ електропостачанн¤
     Ў„ - начальник дистанц≥њ сигнал≥зац≥њ та зв'¤зку
     ћ„ -        начальник         механ≥зованоњ         дистанц≥њ
вантажно-розвантажувальних роб≥т
     Ќќ– - заг≥н в≥домчоњ воЇн≥зованоњ охорони
     Ћќћ - л≥н≥йний в≥дд≥л м≥л≥ц≥њ
     ¬–ѕ - в≥дд≥л роб≥тничого постачанн¤
     —≈— - л≥н≥йна сан≥тарно-еп≥дем≥олог≥чна станц≥¤
     ÷ќ - цив≥льна оборона
     “„ћ - машин≥ст поњзда
 



Hosted by uCoz