Установить в качестве домашней!



                 МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

 N 209 від 12.04.2001


    Про введення в дію рішення Колегії від 06.04.2001 р. N 18
    "Про хід виконання Програми  створення та  функціонування
    національної мережі  міжнародних  транспортних  коридорів
                    в Україні за 1998-2000 р."


     Оголошуючи рішення  Колегії  Міністерства  транспорту України
від 06.04.2001 р.  N 18 "Про хід виконання Програми  створення  та
функціонування   національної   мережі   міжнародних  транспортних
коридорів в Україні за 1998-2000 роки". Н А К А З У Ю:

     Першому заступнику   міністра   Цибенку   В.Г.,    Керівникам
Укрзалізниці   (Кірпа   Г.М.),   Укравтодору   (Герасимчук  В.О.),
Державних департаментів: автомобільного (Докіль Л.П.), морського і
річкового  (Зубков  В.О.)  транспорту,  начальникам департаментів:
транспортної політики  (Легенький  Г.М.),  безпеки  транспорту  та
технічної   політики  (Петрашевський  О.Л.),  нормативно-правового
забезпечення (Логінова  Л.М.),  зовнішніх  зв'язків  (Бобровнікова
А.Л.)  прийняти рішення Колегії (додається) для спільної роботи та
виконання.

      Про хід виконання Програми створення та функціонування
      національної мережі міжнародних транспортних коридорів
                   в Україні за 1998-2000 роки

     Колегія Міністерства  транспорту  України  відмічає,  що   на
виконання Програми створення та функціонування національної мережі
міжнародних транспортних коридорів в  Україні  в  1998-2000  роках
здійснено ряд  важливих  заходів  щодо  розвитку  та  модернізації
транспортної  інфраструктури,  нормативно-правового   забезпечення
розбудови  і  функціонування  транспортних  коридорів,  підвищення
ефективності міжнародних перевезень.
     Реконструйовано і  відремонтовано  2,1 тис.  км автомобільних
шляхів.  Завершуються підготовчі роботи до початку будівництва  на
концесійних засадах сучасної автомагістралі Львів - Краковець (МТК
N 3).  Спільно з польською стороною будується новий міст через  р.
Західний Буг  в  районі  прикордонного переходу Ягодин - Дорогуськ
(коридор Гданськ - Одеса).
     За три  роки  електрифіковано  400 км залізничних ліній,  чим
практично завершено переведення на електричну тягу коридорів N  3,
5,  9;  виконані роботи по модернізації залізничних колій та іншої
інфраструктури  на  дільницях  загальною   протяжністю  близько  3
тис. км, що  дозволило  підвищити  швидкості руху поїздів до рівня
національних стандартів.
     Реалізація ряду  проектів  по  будівництву  та  реконструкції
перевантажувальних комплексів в морських портах Іллічівськ, Одеса,
Южний  дозволила  наростити їх потужності,  розширити номенклатуру
вантажів.
     В 1999 р.  введено в постійну експлуатацію залізничну поромну
переправу Іллічівськ - Поті,  яка є  однією  з  головних  дільниць
транспортного коридору Європа-Кавказ-Азія (TRACECA).
     Більш активно здійснюється  робота  по  залученню  додаткових
джерел фінансування розбудови МТК. В рамках Програми Tacis TRACECA
впроваджено проект "Покращення  поромної  переправи  Іллічівськ  -
Поті"  (вартість  української  частини  проекту - 7,8 млн.  ЄКЮ) в
результаті  чого  введено  в  дію  контейнерний   автотранспортний
майданчик  та  обладнання для комп'ютеризації  поромних операцій в
порту Іллічівськ.
     Оголошені концесійні  конкурси на будівництво та експлуатацію
автодороги Вінниця  -  Київ,  спорудження  комплексів   дорожнього
сервісу на  автодорогах  Київ  - Одеса і Київ - Ковель.  Підписані
кредитні угоди з ЄБРР по проекту "Розвиток  залізниць  України"  в
сумі 51,88 млн.  дол.  (ратифікована Верховною Радою України) і на
реалізацію проекту "Відновлення  автомагістралі  М-06  та  реформа
фінансування сектору автодоріг".
     Відповідно до завдань Програми проведена робота з  формування
нормативно-правової  бази  розбудови та організації функціонування
МТК. За цей час прийняті Закони  України  "Про  транзит вантажів", 
"Про запровадження єдиного збору, який справляється в
пунктах пропуску  через  державний  кордон",   "Про
концесії на   будівництво та  експлуатацію  автомобільних  доріг", 
"Про автомобільний транспорт".
     Подано на розгляд Уряду та  Верховної  Ради  України  проекти
Законів  України  "Про транспортно-експедиційну діяльність",  "Про
внесення змін до Закону України "Про запровадження єдиного  збору,
який  справляється  в  пунктах  пропуску  через  державний  кордон
України".  Кабінетом  Міністрів  України   затверджена   Концепція
реформування транспортного     сектору      економіки      України
та на її базі схвалена Державна програма розвитку
транспортно-дорожнього комплексу України на 2000-2004 роки.
     Разом з  іншими  11  країнами  Україна   підписала   "Основну
багатосторонню  Угоду  про  міжнародний  транспорт   щодо розвитку
коридору Європа-Кавказ-Азія".  Угода  ратифікована
Верховною Радою України,  для організації її виконання в Мінтрансі
створена та працює Робоча група на чолі з Міністром транспорту.
     Українською та  польською сторонами 15.12.1999 р.  підписаний
Меморандум  про  взаєморозуміння  з   питань   розвитку   коридору
Балтійське море - Чорне море,  ведеться робота по його реалізації.
Ближчим   часом   планується   виконати   експериментальний   рейс
контейнерного поїзду маршрутом цього коридору.
     Значна робота проведена по укладанню двосторонніх міжурядових
Угод   в   області   залізничного,   автомобільного  та  морського
транспорту.  Виконано  ряд  актуальних   наукових   досліджень   з
визначення  та  прогнозування  міжнародних транспортно-економічних
зв'язків,  вдосконалення  правового  регулювання,  тарифно-цінової
політики,    інформатизації    МТК,    впровадження   прогресивних
технологій, забезпечення взаємодії різних видів транспорту.
     Всі ці  та  інші  заходи сприяли збільшенню за 3 роки обсягів
перевезень експортних, імпортних і транзитних вантажів залізничним
транспортом на 18,5%  та їх переробки в морських портах на  36,2%.
При цьому  обсяги  перевезень  і  переробки  в  портах  транзитних
вантажів зросли відповідно на 23,6% та 31,6%.
     В той  же  час  окремі  завдання   Програми   виконуються   з
відставанням.
     Не розроблені    техніко-економічні    обгрунтування     щодо
черговості  дорожніх  робіт на МТК N 9,  знизилися темпи ремонтних
робіт.  Україна  залишається  однією  із  небагатьох  європейських
держав,   де   не   проводиться  будівництво  сучасних  швидкісних
автомагістралей.  Відсутня чітка  програма  поетапного  підвищення
допустимих  осьових навантажень та загальної маси автопоїздів.  На
низькому рівні  знаходиться  сервісне  обслуговування  екіпажів  і
транспортних засобів на маршрутах МТК.
     Не завжди забезпечується надійна експлуатація МТК N 5. Окремі
ділянки   цього   коридору,   зокрема   гірські,   знаходяться   в
незадовільному   стані,   що   особливо   посилюється   під    час
несприятливих  погодних  умов.  Залишаються  невирішеними  питання
реконструкції тунелю Бескид-Скотарське.
     Допущено відставання  у  застосуванні  технологій швидкісного
просування вантажопотоків,  низькими темпами ведуться роботи  щодо
впровадження     комбінованих    перевезень    за     логістичними
транспортно-технологічними схемами "точно в термін",  "від  дверей
до  дверей".  Питома  вага контейнерних перевезень на залізничному
транспорті не  перевищує  1%  від  загального  обсягу  перевезень,
повільно   здійснюється  технічна  і  технологічна  підготовка  до
впровадження контрейлерних перевезень.
     Не відбулось   відчутних  зрушень  у  впорядкуванні  процедур
пропуску вантажів та транспортних засобів через державний кордон і
зниженні вартості зборів, що справляються при цьому.
     Не ведеться  активної  роботи  щодо  прискорення   приєднання
України  до  основних  міжнародних  Угод  та  Конвенцій  з  питань
транспорту та полегшення умов перетину кордонів.
     З метою  забезпечення виконання окремих завдань Програми,  та
враховуючи сучасні технічні і технологічні вимоги  до  організації
перевезень, зміни     у     структурі    вантажопотоків    колегія
В И Р І Ш И Л А:

     1. Затвердити додаткові заходи  щодо  забезпечення  виконання
Програми створення    та    функціонування   національної   мережі
міжнародних транспортних коридорів в України.
     2. Департаментам:  транспортної  політики  (Легенький  Г.М.),
безпеки транспорту та технічної політики (Петрашевський  О.Л.)  до
15  квітня  ц. р. 5  розробити  та  подати  на  затвердження  План
реалізації Програми МТК на 2001 рік.
     3. Департаментам:  транспортної  політики  (Легенький  Г.М.),
нормативно-правового забезпечення   (Логінова   Л.М.),   зовнішніх
зв'язків   (Бобровнікова   А.Л.),   Укрзалізниці   (Кірпа   Г.М.),
Укрморрічфлоту  (Зубков  В.О.),  Укравтодору  (Герасимчук   В.О.),
Укравтотрансу      (Докіль      Л.П.)      прискорити     розробку
нормативно-правових документів для забезпечення функціонування МТК
та  підготовку  матеріалів  з  приєднання  України  до міжнародних
Конвенцій та Угод в області транспорту. Подати в строк до 1 червня
ц. р. план-графік  розробки  матеріалів щодо приєднання України до
міжнародних Конвенцій та Угод з  питань  транспорту  на  2001-2002
роки.
     4. Вважати одним із першочергових завдань реалізації Програми
прискорення  правового,  технічного  і технологічного забезпечення
розвитку комбінованих перевезень. З цією метою:
     4.1. Департаменту  транспортної  політики  (Легенький  Г.М.),
Укрзалізниці   (Кірпа   Г.М.),   Укравтотрансу   (Докіль    Л.П.),
Укрморрічфлоту  (Зубков  В.О.)  забезпечити  в  2001 році розробку
проектів законодавчих  та  інших  нормативно-правових  актів  щодо
розвитку комбінованого транспорту в Україні;
     4.2. Департаменту  зовнішніх  зв'язків  (Бобровнікова  А.Л.),
Укрзалізниці   (Кірпа   Г.М.),   Укрморрічфлоту   (Зубков   В.О.),
Департаменту транспортної політики (Легенькому Г.М.)  активізувати
роботу  щодо  оформлення  участі  України в Європейській угоді про
найважливіші   лінії   міжнародних   комбінованих   перевезень   і
відповідні об'єкти (УЛКП);
     5. Укравтодору (Герасимчук В.О.):
     5.1. На  виконання  постанови  Кабінету Міністрів України про
підвищення  допустимих   вісьових  навантажень  та   повної   маси
автопоїздів  до 01.07.2001 р.  розробити заходи щодо першочергової
реалізації встановлених нормативів в межах МТК;
     5.2. Продовжити  роботу з Республікою Молдова над узгодженням
проекту Угоди між Урядом України та Урядом Республіки Молдова  про
утримання    дорожніх    прикордонних    мостових    об'єктів   на
українсько-молдавському кордоні.
     6. Департаменту   транспортної   політики  (Легенький  Г.М.),
Укрзалізниці (Кірпа Г.М.) та Укрморрічфлоту (Зубков В.О.):
     6.1. До  20  квітня  ц.р.  підготувати  наказ  про  створення
тимчасової  Робочої  групи  з  питань  розробки  та   впровадження
наскрізних тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом
та переробки їх у морських портах.
     Доручити очолити  Робочу  групу  Першому  заступнику міністра
транспорту Цибенку В.Г.
     6.2. В  місячний  термін підготувати та подати пропозиції для
включення  в   порядок   денний   чергового   засідання   Змішаної
українсько-російської  Комісії  по  співробітництву  питання  щодо
дотримання Сторонами  положень  Угоди  про  проведення  узгодженої
тарифної політики.
     6.3. Більш активно проводити роботу з  розвитку  контейнерних
перевезень,  організації  човникових  маршрутів  на  напрямах МТК.
Разом з польською  стороною до  15  травня  ц.р.  організувати  та
виконати  експериментальний рейс контейнерного поїзду за маршрутом
Іллічівськ/Одеса - Гданськ/Гдиня.
     6.4. Активізувати  роботу  по  залученню  додаткових  обсягів
перевезень вантажів територією України.  Особливу увагу  приділити
створенню сприятливих умов для транзиту вантажів за напрямками МТК
Європа - Кавказ - Азія і Балтійське море - Чорне  море.  Проводити
ініціативну політику у справі подовження і поєднання МТК в Україні
і  сусідніх  державах   до   пунктів   зародження   та   погашення
вантажопотоків, що тяжіють до транзиту через Україну.
     7. Укрзалізниці (Кірпа Г.М.) продовжити роботу з  МШС  РФ  та
залізничними  адміністраціями  країн-учасниць  СНД  щодо  практики
застосування  наскрізних  міжнародних   тарифів   на   перевезення
залізничним транспортом вантажів за основною номенклатурою.
     8. Департаментам  стратегічного  розвитку  (Петренко   О.П.),
транспортної політики (Легенький Г.М.), Укрзалізниці (Кірпа Г.М.),
Укрморрічфлоту (Зубков  В.О.)  до  01.07.2001  р.  підготувати  та
подати  до  Постійного  Секретаріату  MYK  TRACECA  пропозиції для
включення їх до переліку інвестиційних проектів за Програмою Tacis
TRACECA,  який  буде  розглядатися на Ташкентській конференції MYK
TRACECA у вересня ц.р.
     9. Контроль  за  виконанням цього рішення покласти на Першого
заступника міністра Цибенка В.Г.
 



Hosted by uCoz