|
ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ’ќ–ќЌ» «ƒќ–ќ¬'я ” –јѓЌ» Ќ ј ј « N 186 в≥д 17.05.2001 ѕро питанн¤ ƒержавного фармаколог≥чного центру ћќ« ”крањни ¬≥дпов≥дно до п. 4.6 ”казу ѕрезидента ”крањни "ѕро ѕоложенн¤ про м≥н≥стерство охорони здоров'¤ ”крањни" в≥д 24.07.2000 р. N 918/2000, ст. 4, 9 «акону ”крањни "ѕро л≥карськ≥ засоби" та ст. 1 «акону ”крањни "ѕро обмеженн¤ монопол≥зму та недопущенн¤ недобросов≥сноњ конкуренц≥њ у п≥дприЇмницьк≥й д≥¤льност≥" Ќ ј ј « ” ё: 1. ¬изначити ƒержавний ‘армаколог≥чний центр ћќ« ”крањни (дал≥ ÷ентр) органом адм≥н≥стративно-господарського управл≥нн¤ та контролю. 2. ƒелегувати ÷ентру функц≥њ управл≥нн¤ та контролю в сфер≥ реЇстрац≥њ л≥карських засоб≥в у межах, передбачених «аконом ”крањни "ѕро л≥карськ≥ засоби", без зм≥ни п≥дпор¤дкуванн¤ в межах питань заступник≥в м≥н≥стра ћќ« ”крањни. 3. «атвердити зм≥ни ≥ доповненн¤ до —татуту ƒержавного фармаколог≥чного ÷ентру ћќ« ”крањни, виклавши його у нов≥й редакц≥њ (додаЇтьс¤), ¤к≥ визначають повноваженн¤, що надаютьс¤ ÷ентру в≥дпов≥дно до п. 2 цього наказу. 4. ƒиректору ÷ентру —тефанову ќ.¬. забезпечити реЇстрац≥ю —татуту ƒержавного фармаколог≥чного ÷ентру ћќ« ”крањни в установленому пор¤дку. 5. онтроль за виконанн¤м наказу покласти на заступника м≥н≥стра оротка ќ.Ў. ћ≥н≥стр ¬.‘.ћоскаленко «атверджено Ќаказом ћ≥н≥стерства охорони здоров'¤ ”крањни в≥д 17.05.2001 N 186 ћ≥н≥стр ¬.‘.ћоскаленко «ареЇстровано ѕечерською районною державною адм≥н≥страц≥Їю м. иЇва Ќ.ћ. олпакова N реЇстрац≥њ 17.05.2001 р. —татут ƒержавного п≥дприЇмства "ƒержавний фармаколог≥чний центр" ћ≥н≥стерства охорони здоров'¤ ”крањни (Ќова редакц≥¤) ƒержавний фармаколог≥чний центр ћќ« (дал≥ ÷ентр) - орган адм≥нистративно-господарського управл≥нн¤ та контролю в сфер≥ реЇстрац≥њ л≥карських засоб≥в в межах передбачених «акону ”крањни "ѕро л≥карськ≥ засоби". ÷ентр заснований на державн≥й власност≥ та п≥дпор¤дкований ћ≥н≥стерству охорони здоров'¤ ”крањни (дал≥ ћ≥н≥стерство) ≥ утворений шл¤хом реорган≥зац≥њ ƒержавного науково-експертного центру л≥карських засоб≥в (Ќаказ ћ≥н≥стерства в≥д 15.02.2000 р. N 23 та Ї його правонаступником, зг≥дно законодавства ”крањни. —“ј““я 1. Ќайменуванн¤ та м≥сцезнаходженн¤ ѕ≥дприЇмства 1.1. Ќайменуванн¤ ѕ≥дприЇмства (повне) - "ƒержавний фармаколог≥чний центр ћќ« ”крањни"; скорочено - ƒ‘÷ 1.2. ћ≥сцезнаходженн¤ ѕ≥дприЇмства ”крањна, 252021, м. ињв вул. √рушевського, 7. —“ј““я 2. ћета ≥ предмет д≥¤льност≥ 2.1. ƒержавний фармаколог≥чний центр ћќ« ”крањни створено з метою: 2.1.1. јнал≥з стану пошуку, вивченн¤ та впровадженн¤ л≥карських засоб≥в, участь у формуванн≥ соц≥ального замовленн¤, системи л≥карського забезпеченн¤ населенн¤; 2.1.2. «д≥йсненн¤ наукового обгрунтуванн¤ пр≥оритетних розробок нових л≥карських засоб≥в та прогнозуванн¤ потреби в них населенн¤ ”крањни; 2.1.3. ”досконаленн¤ системи створенн¤, експертизи, кл≥н≥чноњ апробац≥њ та реЇстрац≥њ л≥карських засоб≥в ≥з впровадженн¤м елемент≥в GLP, GCP; 2.1.4 «д≥йсненн¤ спец≥ал≥зованоњ оц≥нки матер≥ал≥в докл≥н≥чного вивченн¤ л≥карських засоб≥в, кл≥н≥чних випробувань та њх експертиз з метою наданн¤ рекомендац≥й про можлив≥сть державноњ реЇстрац≥њ (перереЇстрац≥њ), а також експертизи вс≥х зм≥н, ¤к≥ передбачаЇтьс¤ внести до реЇстрац≥йних документ≥в прот¤гом д≥њ реЇстрац≥йного посв≥дченн¤; 2.1.5. «д≥йсненн¤ нагл¤ду за поб≥чними д≥¤ми зареЇстрованих в ”крањн≥ л≥карських засоб≥в та наданн¤ пропозиц≥й органу державноњ реЇстрац≥њ л≥карських засоб≥в про повну або тимчасову заборону њх застосуванн¤. 2.2. ќсновними напр¤мками д≥¤льност≥ ÷ентру Ї: 2.2.1. зд≥йсненн¤ спец≥ал≥зованоњ оц≥нки матер≥ал≥в докл≥н≥чного вивченн¤ л≥карських засоб≥в, кл≥н≥чних випробувань, нормативно-анал≥тичного забезпеченн¤ та њх експертиз дл¤ наданн¤ висновк≥в про можлив≥сть державноњ реЇстрац≥њ (перереЇстрац≥њ) л≥карських засоб≥в, а також експертизи вс≥х зм≥н, ¤к≥ передбачаЇтьс¤ внести до реЇстрац≥йних документ≥в прот¤гом д≥њ реЇстрац≥йного посв≥дченн¤; 2.2.2. науково-методична ≥ консультативна д≥¤льн≥сть стосовно докл≥н≥чних та кл≥н≥чних випробувань л≥карських засоб≥в та впровадженн¤ в практику; 2.2.3. наукова експертиза матер≥ал≥в докл≥н≥чного досл≥дженн¤ л≥карських засоб≥в з метою рекомендац≥њ њх до кл≥н≥чних випробувань; 2.2.4. орган≥зац≥¤ та контроль за проведенн¤м докл≥н≥чних та кл≥н≥чних випробувань, експертиза матер≥ал≥в кл≥н≥чних випробувань л≥карських засоб≥в; 2.2.5. акредитац≥њ лаборатор≥й ≥ установ, ¤к≥ залучаютьс¤ ÷ентром до своЇњ д≥¤льност≥ щодо докл≥н≥чних та кл≥н≥чних випробувань, п≥дтвердженн¤ ¤кост≥, вал≥дац≥њ (випробувань) метод≥в контролю ¤кост≥ л≥карських засоб≥в; 2.2.6. розгл¤д та рекомендац≥¤ до затвердженн¤ ћќ« ≥нструкц≥й та програм кл≥н≥чних випробувань л≥карських засоб≥в, а також ≥нструкц≥й з медичного застосуванн¤ л≥карських засоб≥в; 2.2.7. зд≥йсненн¤ нагл¤ду за поб≥чними д≥¤ми зареЇстрованих в ”крањн≥ л≥карських засоб≥в та наданн¤ пропозиц≥й щодо повноњ або тимчасовоњ заборони њх застосуванн¤; 2.2.8. зд≥йсненн¤ експертизи матер≥ал≥в на д≥юч≥, допом≥жн≥ речовини дл¤ виробництва л≥карських засоб≥в ≥ наданн¤ рекомендац≥й ћ≥н≥стерству щодо можливост≥ њх використанн¤ та реЇстрац≥њ; 2.2.9. зд≥йсненн¤ наукового обгрунтуванн¤ пр≥оритетних розробок нових л≥карських засоб≥в та прогнозуванн¤ потреби в них населенн¤ ”крањни; 2.2.10. розробленн¤ та наданн¤ на затвердженн¤ ћ≥н≥стерству перел≥к≥в отруйних, сильнод≥ючих, рад≥оактивних л≥карських засоб≥в, дозволених до медичного застосуванн¤, а також перел≥к≥в л≥карських засоб≥в, ¤к≥ в≥дпускаютьс¤ за рецептами ≥ без рецепт≥в л≥кар≥в; 2.2.11. наданн¤ обгрунтуванн¤ щодо можливост≥ ввезенн¤ в ”крањну незареЇстрованих л≥карських засоб≥в у випадках, передбачених законодавством; 2.2.12. приймаЇ участь у створен≥ ƒержавного реЇстру л≥карських засоб≥в ”крањни; 2.2.13. вивченн¤ досв≥ду заруб≥жних крањн у питанн¤х реЇстрац≥њ та експертизи матер≥ал≥в на л≥карськ≥ засоби, участь в орган≥зац≥њ та проведенн≥ м≥жнародних симпоз≥ум≥в, конференц≥й, сем≥нар≥в тощо; 2.2.14. зд≥йсненн¤ експертизи матер≥ал≥в на л≥карськ≥ засоби, що надход¤ть до ”крањни по л≥н≥њ гуман≥тарноњ допомоги на предмет можливост≥ њх медичного застосуванн¤; 2.2.15. зд≥йсненн¤ експертизи матер≥ал≥в щодо реклами л≥карських засоб≥в; 2.2.16. наданн¤ друкарських, комп'ютерних, транспортних, ≥нформац≥йних, консультативних послуг, послуг з перекладу текст≥в з та на ≥ноземн≥ мови юридичним та ф≥зичним особам; 2.2.17. видавнича д≥¤льн≥сть, тиражуванн¤, випуск та реал≥зац≥¤ (продаж) р≥зноман≥тноњ документац≥њ, пол≥граф≥чна д≥¤льн≥сть, орган≥зац≥¤ випуску методичних пос≥бник≥в, спр¤мованих на проф≥лактику захворювань, пропаганду здорового образу житт¤, наданн¤ консультативних послуг з наданн¤м рекомендац≥й в усн≥й, друкован≥й, або в електронн≥й форм≥ та ≥нше. 2.2.18. Ќауково-практична д≥¤льн≥сть щодо розробки та впровадженн¤ нових медичних препарат≥в; 2.2.19. проведенн¤ фундаментальних, прикладних та пошукових досл≥джень в област≥ фармацевтики, фармаколог≥њ, кл≥н≥чноњ фармаколог≥њ та токсиколог≥њ щодо вивченн¤ (в експеримент≥ та кл≥н≥ц≥) впливу л≥карських засоб≥в на орган≥зм людини, переб≥г захворювань та вивченн¤ њх кл≥н≥чних особливостей: - розробка рекомендац≥й щодо використанн¤ результат≥в наукових досл≥джень в практичноњ д≥¤льност≥; - проведенн¤ наукових досл≥джень в галуз≥ фармац≥њ, розробка методолог≥чних, технолог≥чних, ≥нструктивно-регламентуючих матер≥ал≥в (документ≥в) та рекомендац≥й по њх використанню; - п≥дготовка наукових кадр≥в вищоњ квал≥ф≥кац≥њ (доктор≥в та кандидат≥в наук) за науковими спец≥альност¤ми, що в≥дпов≥дають основним науковим напр¤мкам д≥¤льност≥ ÷ентру; вивченн¤ ≥ узагальненн¤ дос¤гнень св≥товоњ науки в х≥м≥ко-фармацевтичноњ област≥, фармаколог≥њ ≥ токсиколог≥њ та питанн¤ вивченн¤ властивостей л≥карських засоб≥в, технолог≥й, створенн¤ ≥нформац≥йних банк≥в, розробка нових ≥нформац≥йних технолог≥й та експертних систем; - зб≥р, систематизац≥¤, узагальненн¤ та анал≥з ≥нформац≥йних матер≥ал≥в про поб≥чну д≥ю л≥карських засоб≥в, розробка рекомендац≥й про њх подальше використанн¤ в медичн≥й практиц≥; - проведенн¤ п≥сл¤дипломноњ п≥дготовки спец≥ал≥ст≥в з кл≥н≥чноњ фармаколог≥њ на кл≥н≥чних базах ÷ентру; - створенн¤, у встановленому в ”крањн≥ пор¤дку, на баз≥ ÷ентру асп≥рантури ≥з спец≥альностей "фармаколог≥¤", та "кл≥н≥чна фармаколог≥¤"; 2.2.20 ÷ентр може займатис¤ ≥ ≥ншою д≥¤льн≥стю, ¤ка не заборонена законодавством ”крањни. —“ј““я 3. ёридичний статус ÷ентру 3.1. ÷ентр Ї юридичною особою. ѕрава ≥ обов'¤зки юридичноњ особи ѕ≥дприЇмство набуваЇ з дн¤ його державноњ реЇстрац≥њ. 3.2. ÷ентр зд≥йснюЇ свою д≥¤льн≥сть на основ≥ ≥ в≥дпов≥дно до чинного законодавства ”крањни та цього статуту, ¤кий затверджуЇтьс¤ в установленому чинним законодавством пор¤дку. 3.3. ”часть ÷ентра в асоц≥ац≥¤х, корпорац≥¤х, концернах та ≥нших об'Їднанн¤х зд≥йснюЇтьс¤ на добров≥льних засадах, ¤кщо це не суперечить антимонопольному законодавству та ≥ншим нормативним актам ”крањни. —творенн¤ будь-¤ких сп≥льних п≥дприЇмств за участю ÷ентру зд≥йснюЇтьс¤ в≥дпов≥дно до чинного законодавства ”крањни. 3.4. ÷ентр веде самост≥йний баланс, маЇ поточний, валютний та ≥нш≥ рахунки в установах банк≥в, печатку ≥з зображенн¤м ƒержавного герба ”крањни ≥ своњм найменуванн¤м, штампи, бланки тощо. 3.5. ÷ентр несе в≥дпов≥дальн≥сть за своњми зобов'¤занн¤ми в межах належного йому майна зг≥дно з чинним законодавством. ÷ентр не несе в≥дпов≥дальност≥ за зобов'¤занн¤ми держави та ћ≥н≥стерства охорони здоров'¤. 3.6. ÷ентр маЇ право укладати угоди, набувати майнов≥ та особист≥ немайнов≥ права, нести обов'¤зки, бути позивачем ≥ в≥дпов≥дачем в суд≥, арб≥тражному суд≥ та третейському суд≥. —“ј““я 4. ћайно ÷ентру. 4.1. ћайно ÷ентру становл¤ть основн≥ фонди та оборотн≥ кошти, а також ц≥нност≥, варт≥сть ¤ких в≥дображаЇтьс¤ у самост≥йному баланс≥ ÷ентру. 4.2. ћайно ÷ентру Ї державною власн≥стю ≥ закр≥плюЇтьс¤ за ним на прав≥ повного господарського в≥данн¤. «д≥йснюючи право повного господарського в≥данн¤, ÷ентр волод≥Ї, користуЇтьс¤ та розпор¤джаЇтьс¤ зазначеним майном на св≥й розсуд, вчин¤ючи щодо нього будь-¤к≥ д≥њ, ¤к≥ не суперечать чинному законодавству та цьому статуту. 4.3. ƒжерелами формуванн¤ майна ѕ≥дприЇмства Ї: - майно, передане йому органами державного управл≥нн¤; - доходи, одержан≥ в≥д реал≥зац≥њ продукц≥њ та послуг, а також в≥д ≥нших вид≥в ф≥нансово-господарськоњ д≥¤льност≥; - кредити банк≥в та ≥нших кредитор≥в; - кап≥тальн≥ вкладенн¤ ≥ дотац≥њ з бюджет≥в; - безоплатн≥ або благод≥йн≥ внески, пожертвуванн¤ орган≥зац≥й, п≥дприЇмств ≥ громад¤н; - придбанн¤ майна ≥ншого п≥дприЇмства, орган≥зац≥њ; - ≥ншого майна, набутого на п≥дставах, не заборонених законодавством. 4.4. ¬≥дчуженн¤ засоб≥в виробництва, що Ї державною власн≥стю ≥ закр≥плен≥ за ÷ентром, зд≥йснюЇтьс¤ у пор¤дку, що встановлений чинним законодавством. ќдержан≥ в результат≥ в≥дчуженн¤ зазначеного майна кошти спр¤мовуютьс¤ виключно на ≥нвестиц≥њ ÷ентру ≥ Ї державною власн≥стю. 4.5. ÷ентр в пор¤дку, передбаченому чинним законодавством ”крањни, за р≥шенн¤м кер≥вництва ÷ентру, маЇ право продавати ≥ передавати ≥ншим п≥дприЇмствам, орган≥зац≥¤м та установам, обм≥нювати, надавати в оренду, ф≥нансовий або оперативний л≥зинг, безоплатно в тимчасове чи пост≥йне користуванн¤ або в позику належн≥ йому будинки, споруди, устаткуванн¤, прилади, транспортн≥ засоби, ≥нвентар, сировину та ≥нш≥ матер≥альн≥ ц≥нност≥. 4.6. ÷ентр маЇ право здавати в оренду в≥дпов≥дно до чинного законодавства (кр≥м ц≥л≥сних майнових комплекс≥в його структурних п≥дрозд≥л≥в, ф≥л≥ал≥в, цех≥в, а також нежилих прим≥щень) п≥дприЇмствам, орган≥зац≥¤м та установам, а також громад¤нам устаткуванн¤, транспортн≥ засоби, ≥нвентар та ≥нш≥, матер≥альн≥ ц≥нност≥, ¤к≥ йому належать, а також списувати њх з балансу. 4.7. «битки, завдан≥ ÷ентру в результат≥ порушенн¤ його майнових прав громад¤нами, юридичними особами ≥ державними органами, в≥дшкодовуютьс¤ ÷ентру за р≥шенн¤м суду або арб≥тражного суду. —“ј““я 5. ѕрава та обов'¤зки ÷ентру 5.1. ѕрава ÷ентру 5.1.1. ÷ентр самост≥йно плануЇ свою роботу на виконанн¤ основних напр¤мк≥в своЇњ д≥¤льност≥ визначених ст.2 цього —татуту, визначаЇ стратег≥ю та основн≥ напр¤мки свого розвитку. 5.1.2. ÷ентр реал≥зуЇ свою продукц≥ю, послуги за ц≥нами, що формуютьс¤ в≥дпов≥дно до умов економ≥чноњ д≥¤льност≥, ¤кщо це не передбачено тарифами, ¤к≥ затверджуютьс¤ ћќ« ”крањни. 5.1.4. ÷ентр вправ≥ створювати ф≥л≥али, представництва, в≥дд≥ленн¤ та ≥нш≥ в≥дособлен≥ п≥дрозд≥ли з правом в≥дкритт¤ поточних ≥ розрахункових рахунк≥в ≥ затверджуЇ ѕоложенн¤ про них. 5.1.5. ÷ентр визначаЇ л≥кувально-проф≥лактичн≥ заклади дл¤ проведенн¤ кл≥н≥чних випробувань л≥карських засоб≥в та лаборатор≥њ чи ≥нш≥ структури дл¤ проведенн¤ докл≥н≥чних випробувань. «д≥йснюЇ акредитац≥ю лаборатор≥й, установ тощо, ¤к≥ залучаютьс¤ ÷ентром до своЇњ д≥¤льност≥ щодо докл≥н≥чних та кл≥н≥чних випробувань, п≥дтвердженн¤ ¤кост≥, вал≥дац≥њ (випробувань) метод≥в контролю ¤кост≥ л≥карських засоб≥в. 5.1.6. ÷ентр затверджуЇ положенн¤ про ком≥с≥њ з питань етики. 5.1.7. ÷ентр залучаЇ фах≥вц≥в п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й (за погодженн¤м з кер≥вництвом) дл¤ розгл¤ду питань, пов'¤заних ≥з зд≥йсненн¤ спец≥ал≥зованоњ оц≥нки матер≥ал≥в на л≥карськ≥ засоби. 5.1.8. ÷ентр орган≥зовуЇ та зд≥йснюЇ нагл¤д за поб≥чними реакц≥¤ми/д≥¤ми л≥карських засоб≥в, отримуЇ в≥дпов≥дну ≥нформац≥ю, анал≥зуЇ њњ та систематизуЇ, готуЇ ≥нформац≥йн≥ пов≥домленн¤, методичн≥ рекомендац≥њ л≥кар¤м, досл≥дникам, виробникам, «а¤вникам та пропозиц≥њ до ћќ« ”крањни дл¤ прийн¤тт¤ в≥дпов≥дних заход≥в та р≥шень. ЌадаЇ пропозиц≥њ ћќ« ”крањни про повну або тимчасову заборону використанн¤ л≥карських засоб≥в, про застосуванн≥ ¤ких ви¤влен≥ поб≥чн≥ небезпечн≥ властивост≥. 5.1.9. ÷ентр скликаЇ ≥ проводе наради, конференц≥њ, симпоз≥уми тощо з питань, що належать ≥ компетенц≥њ ÷ентру. 5.1.10. ÷ентр самост≥йно встановлюЇ зв'¤зки з ≥ноземними орган≥зац≥¤ми та ф≥рмами, направл¤Ї в заруб≥жн≥ крањни за рахунок власних кошт≥в сп≥вроб≥тник≥в дл¤ стажуванн¤, вивченн¤ досв≥ду роботи, участ≥ в робот≥ конференц≥й та сем≥нар≥в, тощо. 5.1.11. ÷ентр самост≥йно одержуЇ короткостроков≥ та довгостроков≥ кредити в нац≥ональн≥й та ≥ноземн≥й валют≥ в будь-¤ких банк≥вських установах ¤к на територ≥њ ”крањни так ≥ за њњ межами, а також в≥д р≥зних в≥тчизн¤них, ≥ноземних орган≥зац≥й, п≥дприЇмств та ф≥зичних ос≥б. 5.1.12. ÷ентр зд≥йснюЇ заходи, включаючи в≥дпов≥дн≥ експертизи, щодо забезпеченн¤ в≥дпов≥дност≥ даних щодо терапевтичноњ ефективност≥, безпечност≥, ¤кост≥ зг≥дно вимог анал≥тично нормативноњ документац≥њ, в≥дпов≥дно даних наведених «а¤вником у своњх реЇстрац≥йних документах (ст. 11 директиви ™— N 65/65/™≈— та ст. 1, 2 директиви ™— N 75/319/™≈—); 5.1.13. ÷ентр на п≥дстав≥ анал≥зу даних в≥дпов≥дних ≥нспекц≥йних орган≥в щодо ¤кост≥ л≥карських засоб≥в ¤к≥ знаход¤тьс¤ в об≥гу на територ≥њ ”крањни п≥сл¤ њх реЇстрац≥њ та анал≥зу даних по на¤вност≥ поб≥чних д≥й ≥ терапевтичного ефекту, зд≥йснювати п≥дготовку матер≥ал≥в щодо дострокового припиненн¤ д≥њ реЇстрац≥йного посв≥дченн¤. 5.2. ќбов'¤зки ÷ентру 5.2.1. ѕри визначенн≥ стратег≥њ господарськоњ д≥¤льност≥ ÷ентр повинен враховувати державн≥ контракти, державн≥ замовленн¤ та ≥нш≥ догов≥рн≥ зобов'¤занн¤. ƒоведен≥ у встановленому пор¤дку державн≥ контракти ≥ державн≥ замовленн¤ Ї обов'¤зковими до виконанн¤. 5.2.2. ÷ентр: забезпечуЇ своЇчасну сплату податк≥в та ≥нших в≥драхувань зг≥дно з чинним законодавством; зд≥йснюЇ буд≥вництво, реконструкц≥ю, а також кап≥тальний ремонт основних фонд≥в та ≥ншого обладнанн¤; зд≥йснюЇ оперативну д≥¤льн≥сть по матер≥ально-техн≥чному забезпеченню своЇњ д≥¤льност≥; придбаваЇ необх≥дн≥ матер≥альн≥ ресурси у п≥дприЇмств, орган≥зац≥й та установ незалежно в≥д форм власност≥, а також у ф≥зичних ос≥б; створюЇ належн≥ умови дл¤ високопродуктивноњ прац≥, забезпечуЇ додержанн¤ законодавства про працю, правил та норм охорони прац≥, техн≥ки безпеки, соц≥ального страхуванн¤; зд≥йснюЇ заходи по вдосконаленню орган≥зац≥њ зароб≥тноњ плати прац≥вник≥в з метою посиленн¤ њх матер≥альноњ зац≥кавленост≥ ¤к в результатах особистоњ прац≥ так ≥ в загальних п≥дсумках роботи ÷ентру, забезпечуЇ економне ≥ рац≥ональне використанн¤ фонду споживанн¤ ≥ своЇчасн≥ розрахунки з прац≥вниками ÷ентру. 5.3. ÷ентр зд≥йснюЇ бухгалтерський, оперативний обл≥к та веде статистичну зв≥тн≥сть зг≥дно з чинним законодавством. ер≥вник п≥дприЇмства та головний бухгалтер несуть персональну в≥дпов≥дальн≥сть за додержанн¤ пор¤дку веденн¤ ≥ достов≥рн≥сть обл≥ку та статистичноњ зв≥тност≥. —“ј““я 6. ”правл≥нн¤ ѕ≥дприЇмством ≥ самовр¤дуванн¤ трудового колективу 6.1. ”правл≥нн¤ ÷ентром зд≥йснюЇ його директор. 6.2. Ќайманн¤ директора зд≥йснюЇтьс¤ ћќ« ”крањни шл¤хом укладанн¤ з ним контракту. ÷ентр самост≥йно визначаЇ структуру управл≥нн¤ ≥ встановлюЇ штати. 6.3. ƒиректор ÷ентру самост≥йно вир≥шуЇ питанн¤ д≥¤льност≥ ÷ентру за вин¤тком тих, що в≥днесен≥ статутом до компетенц≥њ ћќ« ”крањни та ≥нших орган≥в управл≥нн¤ ÷ентру. 6.4. ƒиректора ÷ентру може бути зв≥льнено з посади до зак≥нченн¤ строку контракту на п≥дставах, передбачених у контракт≥ або в законодавств≥ ”крањни. 6.5. «аступники директора ÷ентру, кер≥вники та спец≥ал≥сти п≥дрозд≥л≥в апарату управл≥нн¤ ≥ структурних п≥дрозд≥л≥в призначаютьс¤ на посаду ≥ зв≥льн¤ютьс¤ з посади директором ÷ентру. ƒиректор ÷ентру: - несе повну в≥дпов≥дальн≥сть за стан д≥¤льност≥ ÷ентру; - д≥Ї без дов≥реност≥ в≥д ≥мен≥ ÷ентру, представл¤Ї його у вс≥х установах та орган≥зац≥¤х; - розпор¤джаЇтьс¤ коштами та майном в≥дпов≥дно до чинного законодавства та цього —татуту; - укладаЇ угоди, видаЇ дов≥реност≥, в≥дкриваЇ в установах банк≥в розрахунков≥ та ≥нш≥ рахунки; - застосовуЇ до прац≥вник≥в заходи заохоченн¤ ≥ накладаЇ ст¤гненн¤; - утворюЇ, реорган≥зуЇ, л≥кв≥дуЇ ф≥л≥њ, представництва тощо, затверджуЇ њх положенн¤ та ≥н.; - в межах своЇњ компетенц≥њ видаЇ накази, обов'¤зков≥ дл¤ вс≥х структурних п≥дрозд≥л≥в та прац≥вник≥в ÷ентру; - несе в≥дпов≥дальн≥сть за формуванн¤ та виконанн¤ ф≥нансових план≥в; ћ≥н≥стерство охорони здоров'¤ не маЇ права втручатис¤ в оперативну ≥ господарську д≥¤льн≥сть ѕ≥дприЇмства. 6.6. ѕовноваженн¤ трудового колективу ÷ентру реал≥зуютьс¤ загальними зборами (конференц≥Їю) через њх виборн≥ органи. 6.7. –≥шенн¤ соц≥ально-економ≥чних питань, що стосуютьс¤ д≥¤льност≥ ÷ентру, виробл¤ютьс¤ ≥ приймаютьс¤ його органами управл≥нн¤ за участю трудового колективу та уповноважених ним орган≥в ≥ в≥дображаютьс¤ у колективному договор≥. олективним договором також регулюютьс¤ питанн¤ охорони прац≥, виробнич≥ та трудов≥ в≥дносини трудового колективу з адм≥н≥страц≥Їю ÷ентру. 6.8. ѕраво укладенн¤ колективного договору в≥д ≥мен≥ ћќ« ”крањни надаЇтьс¤ директору ÷ентра, а в≥д ≥мен≥ трудового колективу - уповноваженому ним органу. 6.9. ƒл¤ погодженого вир≥шенн¤ питань, що належать до компетенц≥њ ÷ентру обговоренн¤ найважлив≥ших напр¤м≥в його д≥¤льност≥ утворюЇтьс¤ презид≥¤ у склад≥ директора ÷ентру (голова презид≥њ), заступник≥в директора за посадою, гол≥в спец≥ал≥зованих експертних ком≥с≥й, ≥нших кер≥вних прац≥вник≥в ÷ентру. ƒо складу презид≥њ можуть входити представники ≥нших орган≥зац≥й та установ. —клад та пор¤док роботи презид≥њ затверджуЇ директор ÷ентру. 6.10. ƒл¤ зд≥йсненн¤ колег≥ального кер≥вництва науково-досл≥дною роботою ÷ентру утворюЇтьс¤ вчена рада - дорадчий орган при директор≥ ÷ентру. ¬чен≥й рад≥ надаЇтьс¤ право атестац≥њ науковц≥в щодо присвоЇнн¤ њм вчених звань. ƒо складу вченоњ ради вход¤ть: директор, заступники директора, вчений секретар, кер≥вники наукових п≥дрозд≥л≥в, пров≥дн≥ вчен≥. —клад вченоњ ради затверджуЇтьс¤ директором. 6.11. омпетенц≥¤ вченоњ ради та пор¤док њњ роботи встановлюЇтьс¤ в≥дпов≥дним положенн¤м, ¤ке затверджуЇтьс¤ директором. ¬чений секретар ÷ентру призначаЇтьс¤ директором ≥з числа спец≥ал≥ст≥в, ¤к≥ мають учений ступ≥нь та досв≥д науковоњ та науково-орган≥зац≥йноњ роботи. 6.12. ¬чений секретар ÷ентру Ї пом≥чником директора у кер≥вництв≥ науковою та науково-орган≥зац≥йною роботою ÷ентру. ¬≥н зд≥йснюЇ контроль за правильним оформленн¤м та своЇчасним поданн¤м вс≥х план≥в наукових роб≥т, наукових зв≥т≥в, готуЇ зас≥данн¤ та веде документац≥ю вченоњ ради. «д≥йснюЇ контроль за виконанн¤м тематичних план≥в дисертант≥в, забезпечуЇ в≥дпов≥дну зв≥тн≥сть по п≥дготовц≥ наукових кадр≥в ÷ентру. —“ј““я 7. √осподарська та соц≥альна д≥¤льн≥сть ÷ентру 7.1. ќсновним узагальнюючим показником ф≥нансових результат≥в господарськоњ д≥¤льност≥ ÷ентру Ї прибуток (доход). ѕрибуток (доход), ¤кий виникаЇ в насл≥док господарськоњ д≥¤льност≥ ÷ентру залишаЇтьс¤ в його повному розпор¤дженн≥ п≥сл¤ сплати податк≥в та ≥нших обов'¤зкових платеж≥в, передбачених законодавством ”крањни. „истий прибуток ÷ентру використовуЇтьс¤ на розвиток матер≥альноњ бази ÷ентру, науково-досл≥дних та науково-практичних роб≥т, закуп≥влю устаткуванн¤, прилад≥в та ≥нших матер≥альних ц≥нностей, ф≥нансуванн¤ системи заохоченн¤ прац≥вник≥в, соц≥альних програм ÷ентру та ≥нших заход≥в передбачених колективним договором. «а р≥шенн¤м збор≥в (конференц≥њ) трудового колективу ÷ентру, частина прибутку може передаватис¤ у власн≥сть член≥в або трудового колективу у будь ¤кому вигл¤д≥ в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни та цього —татуту. 7.2. ƒержавний вплив на виб≥р напр¤м≥в та обс¤г≥в використанн¤ прибутку (доходу) зд≥йснюЇтьс¤ через установлен≥ нормативи, податки, податков≥ п≥льги, а також економ≥чн≥ санкц≥њ в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни. 7.3. ƒжерелом кошт≥в на оплату прац≥ прац≥вник≥в ÷ентру Ї частина доходу, одержаного в результат≥ його господарськоњ д≥¤льност≥. 7.4. ƒиректор ÷ентру обираЇ форми ≥ системи оплати прац≥, встановлюЇ прац≥вникам конкретн≥ розм≥ри тарифних ставок, в≥др¤дних розц≥нок, посадових оклад≥в, прем≥й, винагород, надбавок ≥ доплат на умовах, передбачених колективним договором. ћ≥н≥мальна зароб≥тна плата прац≥вник≥в не може бути нижче встановленого законодавством ”крањни м≥н≥мального розм≥ру зароб≥тноњ плати. 7.5. ”мови оплати прац≥ та матер≥ального забезпеченн¤ директора визначаЇ ћќ« п≥д час укладанн¤ контракту. 7.6. ƒжерелом формуванн¤ ф≥нансових ресурс≥в ÷ентру Ї прибуток (доход), амортизац≥йн≥ в≥драхуванн¤, кошти, одержан≥ в≥д безоплатн≥ або благод≥йн≥ внески член≥в трудового колективу, п≥дприЇмств, орган≥зац≥й, громад¤н та ≥нш≥ надходженн¤, включаючи централ≥зован≥ кап≥тальн≥ вкладенн¤ та кредити. 7.7. ¬≥дносини ÷ентру з ≥ншими п≥дприЇмствами, орган≥зац≥¤ми ≥ громад¤нами в ус≥х сферах д≥¤льност≥ зд≥йснюютьс¤ на основ≥ договор≥в. 7.8. Ќаукова д≥¤льн≥сть сп≥вроб≥тник≥в ÷ентру по науковоњ експертиз≥ л≥карських засоб≥в та обгрунтуванн≥ њх державноњ реЇстрац≥њ (перереЇстрац≥њ), а також виконанн≥ науково-досл≥дних роб≥т Ї основною ≥ становить понад 75% в≥д загального р≥чного обс¤гу виконаних роб≥т, що засв≥дчуЇтьс¤ в≥дпов≥дною державною реЇстрац≥Їю науково-досл≥дних роб≥т у встановленому пор¤дку. «ароб≥тна плата вс≥х наукових сп≥вроб≥тник≥в формуЇтьс¤ за рахунок виконанн¤ наукових досл≥джень. 7.9. ѕ≥дприЇмство зд≥йснюЇ зовн≥шньоеконом≥чну д≥¤льн≥сть зг≥дно з чинним законодавством ”крањни. 7.10. ѕитанн¤ соц≥ального розвитку, включаючи пол≥пшенн¤ умов прац≥, житт¤ та здоров'¤, гарант≥њ обов'¤зкового медичного страхуванн¤ член≥в трудового колективу та њх с≥мей вир≥шуютьс¤ трудовим колективом за участю директора ÷ентру, ¤кщо ≥нше не передбачене законодавством. 7.11. ÷ентр маЇ право самост≥йно встановлювати дл¤ своњх прац≥вник≥в додатков≥ в≥дпустки, скорочений робочий день та ≥нш≥ п≥льги, а також заохочувати прац≥вник≥в п≥дприЇмств та установ, ¤к≥ обслуговують трудовий колектив, але не вход¤ть до його складу. 7.12. јудит ф≥нансовоњ д≥¤льност≥ ÷ентру зд≥йснюЇтьс¤ зг≥дно з чинним законодавством ”крањни. —“ј““я 8. Ћ≥кв≥дац≥¤ ≥ реорган≥зац≥¤ ÷ентру 8.1. Ћ≥кв≥дац≥¤ та реорган≥зац≥¤ (злитт¤, приЇднанн¤, под≥л, вид≥ленн¤, перетворенн¤) ÷ентру зд≥йснюЇтьс¤ за р≥шенн¤м ћќ« ”крањни та участю трудового колективу або арб≥тражного суду зг≥дно з чинним законодавством. 8.2. Ћ≥кв≥дац≥¤ ÷ентру зд≥йснюЇтьс¤ л≥кв≥дац≥йною ком≥с≥Їю, ¤ка утворюЇтьс¤ ћќ« ”крањни. ƒо складу л≥кв≥дац≥йноњ ком≥с≥њ вход¤ть представники ћќ« ”крањни та ÷ентру в особ≥ його органу управл≥нн¤. ѕор¤док ≥ строки проведенн¤ л≥кв≥дац≥њ, а також строк дл¤ за¤ви претенз≥й кредиторам визначаютьс¤ ћќ« ”крањни. « моменту призначенн¤ л≥кв≥дац≥йноњ ком≥с≥њ до нењ переход¤ть повноваженн¤ по кер≥вництву ÷ентром. Ћ≥кв≥дац≥йна ком≥с≥¤ складаЇ л≥кв≥дац≥йний баланс ÷ентру, подаЇ його до ћ≥н≥стерства. 8.3. ¬ раз≥ банкрутства ѕ≥дприЇмства його л≥кв≥дац≥¤ проводитьс¤ зг≥дно з «аконом ”крањни "ѕро банкрутство". 8.4. ѕри л≥кв≥дац≥њ та реорган≥зац≥њ вив≥льнюваним у зв'¤зку з цим прац≥вникам ÷ентру гарантуЇтьс¤ додержанн¤ њх прав та ≥нтерес≥в в≥дпов≥дно до трудового законодавства. —“ј““я 9. ѕор¤док внесенн¤ зм≥н до статуту. ƒоповненн¤ ≥ зм≥ни до —татуту внос¤тьс¤ у встановленому законодавством пор¤дку. ≤н≥ц≥аторами внесенн¤ зм≥н ≥ доповнень до —татуту може бути трудовий колектив ÷ентру ≥ ћ≥н≥стерство. ”с≥ зм≥ни ≥ доповненн¤ повинн≥ бути погоджен≥ м≥ж ними. ƒиректор ƒержавного фармаколог≥чного центру ћќ« ”крањни ќ.¬.—тефанов |