”становить в качестве домашней!



              ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ’ќ–ќЌ» «ƒќ–ќ¬'я ” –јѓЌ»

                            Ќ ј   ј «

 N 186 в≥д 17.05.2001


    ѕро питанн¤ ƒержавного фармаколог≥чного центру ћќ« ”крањни


     ¬≥дпов≥дно до п.  4.6 ”казу ѕрезидента ”крањни "ѕро ѕоложенн¤
про м≥н≥стерство  охорони  здоров'¤  ”крањни"  в≥д  24.07.2000  р.
N 918/2000,  ст.  4, 9 «акону ”крањни "ѕро  л≥карськ≥
засоби"    та  ст.  1 «акону ”крањни "ѕро обмеженн¤
монопол≥зму   та   недопущенн¤   недобросов≥сноњ   конкуренц≥њ   у
п≥дприЇмницьк≥й д≥¤льност≥"  Ќ ј   ј « ” ё:

     1. ¬изначити  ƒержавний  ‘армаколог≥чний  центр  ћќ«  ”крањни
(дал≥ ÷ентр) органом адм≥н≥стративно-господарського управл≥нн¤  та
контролю.
     2. ƒелегувати ÷ентру функц≥њ управл≥нн¤ та контролю  в  сфер≥
реЇстрац≥њ   л≥карських  засоб≥в  у  межах,  передбачених  «аконом
”крањни  "ѕро  л≥карськ≥  засоби",   без   зм≥ни
п≥дпор¤дкуванн¤ в межах питань заступник≥в м≥н≥стра ћќ« ”крањни.
     3. «атвердити  зм≥ни  ≥  доповненн¤  до  —татуту   ƒержавного
фармаколог≥чного   ÷ентру  ћќ«  ”крањни,  виклавши  його  у  нов≥й
редакц≥њ (додаЇтьс¤),  ¤к≥ визначають повноваженн¤,  що  надаютьс¤
÷ентру в≥дпов≥дно до п. 2 цього наказу.
     4. ƒиректору ÷ентру  —тефанову  ќ.¬.  забезпечити  реЇстрац≥ю
—татуту   ƒержавного   фармаколог≥чного   ÷ентру   ћќ«  ”крањни  в
установленому пор¤дку.
     5.  онтроль  за  виконанн¤м  наказу  покласти  на  заступника
м≥н≥стра  оротка ќ.Ў.

 ћ≥н≥стр                                            ¬.‘.ћоскаленко

                                             «атверджено
                                      Ќаказом ћ≥н≥стерства охорони
                                      здоров'¤ ”крањни
                                      в≥д 17.05.2001 N 186
                                      ћ≥н≥стр ¬.‘.ћоскаленко

                                             «ареЇстровано
                                      ѕечерською районною
                                      державною адм≥н≥страц≥Їю
                                      м.  иЇва
                                      Ќ.ћ. олпакова
                                      N реЇстрац≥њ
                                      17.05.2001 р.

                              —татут
    ƒержавного п≥дприЇмства "ƒержавний фармаколог≥чний центр"
              ћ≥н≥стерства охорони здоров'¤ ”крањни
                         (Ќова редакц≥¤)

     ƒержавний фармаколог≥чний  центр  ћќ«  (дал≥  ÷ентр)  - орган
адм≥нистративно-господарського  управл≥нн¤  та  контролю  в  сфер≥
реЇстрац≥њ  л≥карських засоб≥в в межах передбачених «акону ”крањни
"ѕро  л≥карськ≥  засоби".  ÷ентр  заснований   на
державн≥й   власност≥   та  п≥дпор¤дкований  ћ≥н≥стерству  охорони
здоров'¤  ”крањни   (дал≥   ћ≥н≥стерство)   ≥   утворений   шл¤хом
реорган≥зац≥њ  ƒержавного  науково-експертного  центру  л≥карських
засоб≥в (Ќаказ ћ≥н≥стерства в≥д 15.02.2000 р. N 23 
та Ї його правонаступником, зг≥дно законодавства ”крањни.

     —“ј““я 1. Ќайменуванн¤ та м≥сцезнаходженн¤ ѕ≥дприЇмства

     1.1. Ќайменуванн¤    ѕ≥дприЇмства    (повне)   -   "ƒержавний
фармаколог≥чний центр ћќ« ”крањни"; скорочено - ƒ‘÷
     1.2. ћ≥сцезнаходженн¤ ѕ≥дприЇмства
     ”крањна, 252021, м.  ињв вул. √рушевського, 7.

     —“ј““я 2. ћета ≥ предмет д≥¤льност≥

     2.1. ƒержавний фармаколог≥чний центр ћќ« ”крањни  створено  з
метою:
     2.1.1. јнал≥з  стану   пошуку,   вивченн¤   та   впровадженн¤
л≥карських  засоб≥в,  участь  у формуванн≥ соц≥ального замовленн¤,
системи л≥карського забезпеченн¤ населенн¤;
     2.1.2. «д≥йсненн¤    наукового   обгрунтуванн¤   пр≥оритетних
розробок нових л≥карських засоб≥в та прогнозуванн¤ потреби  в  них
населенн¤ ”крањни;
     2.1.3. ”досконаленн¤ системи створенн¤, експертизи, кл≥н≥чноњ
апробац≥њ   та  реЇстрац≥њ  л≥карських  засоб≥в  ≥з  впровадженн¤м
елемент≥в GLP, GCP;
     2.1.4 «д≥йсненн¤     спец≥ал≥зованоњ     оц≥нки    матер≥ал≥в
докл≥н≥чного вивченн¤ л≥карських засоб≥в, кл≥н≥чних випробувань та
њх експертиз з метою наданн¤ рекомендац≥й про можлив≥сть державноњ
реЇстрац≥њ (перереЇстрац≥њ),  а також експертизи  вс≥х  зм≥н,  ¤к≥
передбачаЇтьс¤  внести  до  реЇстрац≥йних  документ≥в прот¤гом д≥њ
реЇстрац≥йного посв≥дченн¤;
     2.1.5. «д≥йсненн¤ нагл¤ду за поб≥чними д≥¤ми зареЇстрованих в
”крањн≥ л≥карських засоб≥в та наданн¤ пропозиц≥й органу  державноњ
реЇстрац≥њ  л≥карських засоб≥в про повну або тимчасову заборону њх
застосуванн¤.

     2.2. ќсновними напр¤мками д≥¤льност≥ ÷ентру Ї:

     2.2.1. зд≥йсненн¤    спец≥ал≥зованоњ    оц≥нки     матер≥ал≥в
докл≥н≥чного  вивченн¤ л≥карських засоб≥в,  кл≥н≥чних випробувань,
нормативно-анал≥тичного забезпеченн¤ та њх експертиз  дл¤  наданн¤
висновк≥в  про  можлив≥сть  державноњ  реЇстрац≥њ (перереЇстрац≥њ)
л≥карських  засоб≥в,   а   також   експертизи   вс≥х   зм≥н,   ¤к≥
передбачаЇтьс¤  внести  до  реЇстрац≥йних  документ≥в прот¤гом д≥њ
реЇстрац≥йного посв≥дченн¤;
     2.2.2. науково-методична ≥ консультативна д≥¤льн≥сть стосовно
докл≥н≥чних  та  кл≥н≥чних  випробувань  л≥карських   засоб≥в   та
впровадженн¤ в практику;
     2.2.3. наукова експертиза матер≥ал≥в докл≥н≥чного досл≥дженн¤
л≥карських   засоб≥в   з   метою   рекомендац≥њ  њх  до  кл≥н≥чних
випробувань;
     2.2.4. орган≥зац≥¤  та контроль за проведенн¤м докл≥н≥чних та
кл≥н≥чних випробувань, експертиза матер≥ал≥в кл≥н≥чних випробувань
л≥карських засоб≥в;
     2.2.5. акредитац≥њ лаборатор≥й  ≥  установ,  ¤к≥  залучаютьс¤
÷ентром   до   своЇњ  д≥¤льност≥  щодо  докл≥н≥чних  та  кл≥н≥чних
випробувань, п≥дтвердженн¤ ¤кост≥, вал≥дац≥њ (випробувань) метод≥в
контролю ¤кост≥ л≥карських засоб≥в;
     2.2.6. розгл¤д та рекомендац≥¤ до затвердженн¤ ћќ« ≥нструкц≥й
та  програм  кл≥н≥чних  випробувань  л≥карських  засоб≥в,  а також
≥нструкц≥й з медичного застосуванн¤ л≥карських засоб≥в;
     2.2.7. зд≥йсненн¤ нагл¤ду за поб≥чними д≥¤ми зареЇстрованих в
”крањн≥ л≥карських засоб≥в та наданн¤ пропозиц≥й щодо  повноњ  або
тимчасовоњ заборони њх застосуванн¤;
     2.2.8. зд≥йсненн¤ експертизи матер≥ал≥в на  д≥юч≥,  допом≥жн≥
речовини дл¤ виробництва л≥карських засоб≥в ≥ наданн¤ рекомендац≥й
ћ≥н≥стерству щодо можливост≥ њх використанн¤ та реЇстрац≥њ;
     2.2.9. зд≥йсненн¤    наукового   обгрунтуванн¤   пр≥оритетних
розробок нових л≥карських засоб≥в та прогнозуванн¤ потреби  в  них
населенн¤ ”крањни;
     2.2.10. розробленн¤ та наданн¤ на  затвердженн¤  ћ≥н≥стерству
перел≥к≥в   отруйних,   сильнод≥ючих,   рад≥оактивних   л≥карських
засоб≥в,  дозволених до медичного застосуванн¤,  а також перел≥к≥в
л≥карських засоб≥в,  ¤к≥ в≥дпускаютьс¤ за рецептами ≥ без рецепт≥в
л≥кар≥в;
     2.2.11. наданн¤  обгрунтуванн¤  щодо  можливост≥  ввезенн¤  в
”крањну   незареЇстрованих   л≥карських   засоб≥в   у    випадках,
передбачених законодавством;
     2.2.12. приймаЇ  участь   у   створен≥   ƒержавного   реЇстру
л≥карських засоб≥в ”крањни;
     2.2.13. вивченн¤  досв≥ду   заруб≥жних   крањн   у   питанн¤х
реЇстрац≥њ та експертизи матер≥ал≥в на л≥карськ≥ засоби,  участь в
орган≥зац≥њ та проведенн≥  м≥жнародних  симпоз≥ум≥в,  конференц≥й,
сем≥нар≥в тощо;
     2.2.14. зд≥йсненн¤ експертизи матер≥ал≥в на л≥карськ≥ засоби,
що  надход¤ть до ”крањни по л≥н≥њ гуман≥тарноњ допомоги на предмет
можливост≥ њх медичного застосуванн¤;
     2.2.15. зд≥йсненн¤   експертизи   матер≥ал≥в   щодо   реклами
л≥карських засоб≥в;
     2.2.16. наданн¤   друкарських,   комп'ютерних,  транспортних,
≥нформац≥йних,  консультативних послуг, послуг з перекладу текст≥в
з та на ≥ноземн≥ мови юридичним та ф≥зичним особам;
     2.2.17. видавнича   д≥¤льн≥сть,   тиражуванн¤,   випуск    та
реал≥зац≥¤   (продаж)   р≥зноман≥тноњ  документац≥њ,  пол≥граф≥чна
д≥¤льн≥сть, орган≥зац≥¤ випуску методичних пос≥бник≥в, спр¤мованих
на  проф≥лактику  захворювань,  пропаганду здорового образу житт¤,
наданн¤ консультативних послуг з наданн¤м  рекомендац≥й  в  усн≥й,
друкован≥й, або в електронн≥й форм≥ та ≥нше.
     2.2.18. Ќауково-практична   д≥¤льн≥сть   щодо   розробки   та
впровадженн¤ нових медичних препарат≥в;
     2.2.19. проведенн¤ фундаментальних,  прикладних та  пошукових
досл≥джень   в   област≥   фармацевтики,  фармаколог≥њ,  кл≥н≥чноњ
фармаколог≥њ та токсиколог≥њ  щодо  вивченн¤  (в  експеримент≥  та
кл≥н≥ц≥)  впливу  л≥карських  засоб≥в на орган≥зм людини,  переб≥г
захворювань та вивченн¤ њх кл≥н≥чних особливостей:
     - розробка   рекомендац≥й   щодо   використанн¤   результат≥в
наукових досл≥джень в практичноњ д≥¤льност≥;
     - проведенн¤ наукових досл≥джень в галуз≥ фармац≥њ,  розробка
методолог≥чних,     технолог≥чних,     ≥нструктивно-регламентуючих
матер≥ал≥в (документ≥в) та рекомендац≥й по њх використанню;
     - п≥дготовка наукових кадр≥в вищоњ квал≥ф≥кац≥њ (доктор≥в  та
кандидат≥в  наук)  за  науковими спец≥альност¤ми,  що в≥дпов≥дають
основним науковим напр¤мкам д≥¤льност≥ ÷ентру;
     вивченн¤ ≥    узагальненн¤   дос¤гнень   св≥товоњ   науки   в
х≥м≥ко-фармацевтичноњ област≥,  фармаколог≥њ  ≥  токсиколог≥њ   та
питанн¤  вивченн¤  властивостей  л≥карських  засоб≥в,  технолог≥й,
створенн¤  ≥нформац≥йних  банк≥в,  розробка  нових   ≥нформац≥йних
технолог≥й та експертних систем;
     - зб≥р,  систематизац≥¤, узагальненн¤ та анал≥з ≥нформац≥йних
матер≥ал≥в   про   поб≥чну   д≥ю   л≥карських   засоб≥в,  розробка
рекомендац≥й про њх подальше використанн¤ в медичн≥й практиц≥;
     - проведенн¤   п≥сл¤дипломноњ   п≥дготовки   спец≥ал≥ст≥в   з
кл≥н≥чноњ фармаколог≥њ на кл≥н≥чних базах ÷ентру;
     - створенн¤,  у  встановленому  в  ”крањн≥  пор¤дку,  на баз≥
÷ентру асп≥рантури ≥з спец≥альностей "фармаколог≥¤",  та "кл≥н≥чна
фармаколог≥¤";
     2.2.20 ÷ентр  може  займатис¤  ≥  ≥ншою  д≥¤льн≥стю,  ¤ка  не
заборонена законодавством ”крањни.

     —“ј““я 3. ёридичний статус ÷ентру

     3.1. ÷ентр  Ї  юридичною особою.  ѕрава ≥ обов'¤зки юридичноњ
особи ѕ≥дприЇмство набуваЇ з дн¤ його державноњ реЇстрац≥њ.
     3.2. ÷ентр зд≥йснюЇ свою д≥¤льн≥сть на основ≥ ≥ в≥дпов≥дно до
чинного   законодавства   ”крањни   та   цього    статуту,    ¤кий
затверджуЇтьс¤ в установленому чинним законодавством пор¤дку.
     3.3. ”часть ÷ентра в асоц≥ац≥¤х,  корпорац≥¤х,  концернах  та
≥нших об'Їднанн¤х зд≥йснюЇтьс¤ на добров≥льних засадах, ¤кщо це не
суперечить антимонопольному  законодавству  та  ≥ншим  нормативним
актам ”крањни.
     —творенн¤ будь-¤ких сп≥льних  п≥дприЇмств  за  участю  ÷ентру
зд≥йснюЇтьс¤ в≥дпов≥дно до чинного законодавства ”крањни.
     3.4. ÷ентр веде самост≥йний баланс, маЇ поточний, валютний та
≥нш≥ рахунки в установах банк≥в, печатку ≥з зображенн¤м ƒержавного
герба ”крањни ≥ своњм найменуванн¤м, штампи, бланки тощо.
     3.5. ÷ентр  несе  в≥дпов≥дальн≥сть за своњми зобов'¤занн¤ми в
межах належного йому майна зг≥дно з чинним  законодавством.  ÷ентр
не несе в≥дпов≥дальност≥ за зобов'¤занн¤ми держави та ћ≥н≥стерства
охорони здоров'¤.
     3.6. ÷ентр  маЇ  право  укладати  угоди,  набувати майнов≥ та
особист≥  немайнов≥  права,  нести  обов'¤зки,  бути  позивачем  ≥
в≥дпов≥дачем в суд≥, арб≥тражному суд≥ та третейському суд≥.

     —“ј““я 4. ћайно ÷ентру.

     4.1. ћайно ÷ентру становл¤ть основн≥ фонди та оборотн≥ кошти,
а також ц≥нност≥,  варт≥сть  ¤ких  в≥дображаЇтьс¤  у  самост≥йному
баланс≥ ÷ентру.
     4.2. ћайно ÷ентру Ї державною власн≥стю  ≥  закр≥плюЇтьс¤  за
ним  на  прав≥  повного  господарського в≥данн¤.  «д≥йснюючи право
повного господарського в≥данн¤,  ÷ентр  волод≥Ї,  користуЇтьс¤  та
розпор¤джаЇтьс¤  зазначеним  майном на св≥й розсуд,  вчин¤ючи щодо
нього будь-¤к≥ д≥њ,  ¤к≥ не суперечать  чинному  законодавству  та
цьому статуту.
     4.3. ƒжерелами формуванн¤ майна ѕ≥дприЇмства Ї:
     - майно, передане йому органами державного управл≥нн¤;
     - доходи,  одержан≥ в≥д реал≥зац≥њ  продукц≥њ  та  послуг,  а
також в≥д ≥нших вид≥в ф≥нансово-господарськоњ д≥¤льност≥;
     - кредити банк≥в та ≥нших кредитор≥в;
     - кап≥тальн≥ вкладенн¤ ≥ дотац≥њ з бюджет≥в;
     - безоплатн≥    або    благод≥йн≥    внески,    пожертвуванн¤
орган≥зац≥й, п≥дприЇмств ≥ громад¤н;
     - придбанн¤ майна ≥ншого п≥дприЇмства, орган≥зац≥њ;
     - ≥ншого   майна,   набутого  на  п≥дставах,  не  заборонених
законодавством.
     4.4. ¬≥дчуженн¤ засоб≥в виробництва, що Ї державною власн≥стю
≥ закр≥плен≥ за ÷ентром,  зд≥йснюЇтьс¤ у пор¤дку,  що встановлений
чинним    законодавством.   ќдержан≥   в   результат≥   в≥дчуженн¤
зазначеного  майна  кошти  спр¤мовуютьс¤  виключно  на  ≥нвестиц≥њ
÷ентру ≥ Ї державною власн≥стю.
     4.5. ÷ентр в  пор¤дку,  передбаченому  чинним  законодавством
”крањни,  за  р≥шенн¤м  кер≥вництва ÷ентру,  маЇ право продавати ≥
передавати  ≥ншим  п≥дприЇмствам,   орган≥зац≥¤м   та   установам,
обм≥нювати,  надавати в оренду, ф≥нансовий або оперативний л≥зинг,
безоплатно в тимчасове  чи  пост≥йне  користуванн¤  або  в  позику
належн≥ йому будинки,  споруди, устаткуванн¤, прилади, транспортн≥
засоби, ≥нвентар, сировину та ≥нш≥ матер≥альн≥ ц≥нност≥.
     4.6. ÷ентр  маЇ  право здавати в оренду в≥дпов≥дно до чинного
законодавства (кр≥м ц≥л≥сних майнових комплекс≥в його  структурних
п≥дрозд≥л≥в,   ф≥л≥ал≥в,   цех≥в,   а   також  нежилих  прим≥щень)
п≥дприЇмствам,  орган≥зац≥¤м  та  установам,  а  також  громад¤нам
устаткуванн¤,  транспортн≥ засоби,  ≥нвентар та ≥нш≥,  матер≥альн≥
ц≥нност≥, ¤к≥ йому належать, а також списувати њх з балансу.
     4.7. «битки,  завдан≥  ÷ентру  в  результат≥  порушенн¤  його
майнових  прав  громад¤нами,  юридичними  особами   ≥   державними
органами, в≥дшкодовуютьс¤ ÷ентру за р≥шенн¤м суду або арб≥тражного
суду.

     —“ј““я 5. ѕрава та обов'¤зки ÷ентру

     5.1. ѕрава ÷ентру
     5.1.1. ÷ентр  самост≥йно  плануЇ  свою  роботу  на  виконанн¤
основних напр¤мк≥в своЇњ д≥¤льност≥ визначених ст.2 цього —татуту,
визначаЇ стратег≥ю та основн≥ напр¤мки свого розвитку.
     5.1.2. ÷ентр реал≥зуЇ свою продукц≥ю,  послуги за ц≥нами,  що
формуютьс¤  в≥дпов≥дно до умов економ≥чноњ д≥¤льност≥,  ¤кщо це не
передбачено тарифами, ¤к≥ затверджуютьс¤ ћќ« ”крањни.
     5.1.4. ÷ентр   вправ≥   створювати  ф≥л≥али,  представництва,
в≥дд≥ленн¤ та  ≥нш≥  в≥дособлен≥  п≥дрозд≥ли  з  правом  в≥дкритт¤
поточних ≥ розрахункових рахунк≥в ≥ затверджуЇ ѕоложенн¤ про них.
     5.1.5. ÷ентр визначаЇ  л≥кувально-проф≥лактичн≥  заклади  дл¤
проведенн¤ кл≥н≥чних випробувань л≥карських засоб≥в та лаборатор≥њ
чи ≥нш≥ структури дл¤ проведенн¤ докл≥н≥чних випробувань. «д≥йснюЇ
акредитац≥ю лаборатор≥й,  установ тощо, ¤к≥ залучаютьс¤ ÷ентром до
своЇњ  д≥¤льност≥  щодо  докл≥н≥чних  та  кл≥н≥чних   випробувань,
п≥дтвердженн¤  ¤кост≥,  вал≥дац≥њ  (випробувань)  метод≥в контролю
¤кост≥ л≥карських засоб≥в.
     5.1.6. ÷ентр затверджуЇ положенн¤ про ком≥с≥њ з питань етики.
     5.1.7. ÷ентр  залучаЇ   фах≥вц≥в   п≥дприЇмств,   установ   ≥
орган≥зац≥й  (за  погодженн¤м з кер≥вництвом) дл¤ розгл¤ду питань,
пов'¤заних ≥з  зд≥йсненн¤  спец≥ал≥зованоњ  оц≥нки  матер≥ал≥в  на
л≥карськ≥ засоби.
     5.1.8. ÷ентр орган≥зовуЇ  та  зд≥йснюЇ  нагл¤д  за  поб≥чними
реакц≥¤ми/д≥¤ми л≥карських засоб≥в, отримуЇ в≥дпов≥дну ≥нформац≥ю,
анал≥зуЇ њњ  та  систематизуЇ,  готуЇ  ≥нформац≥йн≥  пов≥домленн¤,
методичн≥ рекомендац≥њ л≥кар¤м, досл≥дникам, виробникам, «а¤вникам
та пропозиц≥њ до ћќ« ”крањни дл¤ прийн¤тт¤ в≥дпов≥дних заход≥в  та
р≥шень.
     ЌадаЇ пропозиц≥њ ћќ« ”крањни про повну або тимчасову заборону
використанн¤  л≥карських  засоб≥в,  про застосуванн≥ ¤ких ви¤влен≥
поб≥чн≥ небезпечн≥ властивост≥.
     5.1.9. ÷ентр   скликаЇ   ≥   проводе   наради,   конференц≥њ,
симпоз≥уми тощо з питань, що належать ≥ компетенц≥њ ÷ентру.
     5.1.10. ÷ентр  самост≥йно  встановлюЇ  зв'¤зки  з  ≥ноземними
орган≥зац≥¤ми та ф≥рмами,  направл¤Ї в заруб≥жн≥ крањни за рахунок
власних  кошт≥в  сп≥вроб≥тник≥в  дл¤ стажуванн¤,  вивченн¤ досв≥ду
роботи, участ≥ в робот≥ конференц≥й та сем≥нар≥в, тощо.
     5.1.11. ÷ентр    самост≥йно    одержуЇ   короткостроков≥   та
довгостроков≥  кредити  в  нац≥ональн≥й  та  ≥ноземн≥й  валют≥   в
будь-¤ких  банк≥вських  установах ¤к на територ≥њ ”крањни так ≥ за
њњ межами,  а також в≥д р≥зних в≥тчизн¤них, ≥ноземних орган≥зац≥й,
п≥дприЇмств та ф≥зичних ос≥б.
     5.1.12. ÷ентр   зд≥йснюЇ   заходи,    включаючи    в≥дпов≥дн≥
експертизи,    щодо    забезпеченн¤   в≥дпов≥дност≥   даних   щодо
терапевтичноњ  ефективност≥,  безпечност≥,  ¤кост≥  зг≥дно   вимог
анал≥тично  нормативноњ  документац≥њ,  в≥дпов≥дно даних наведених
«а¤вником у своњх реЇстрац≥йних документах (ст.  11  директиви  ™—
N 65/65/™≈— та ст. 1, 2 директиви ™— N 75/319/™≈—);
     5.1.13. ÷ентр   на   п≥дстав≥   анал≥зу   даних   в≥дпов≥дних
≥нспекц≥йних   орган≥в   щодо   ¤кост≥   л≥карських   засоб≥в  ¤к≥
знаход¤тьс¤ в об≥гу на територ≥њ ”крањни п≥сл¤  њх  реЇстрац≥њ  та
анал≥зу  даних  по на¤вност≥ поб≥чних д≥й ≥ терапевтичного ефекту,
зд≥йснювати п≥дготовку матер≥ал≥в щодо дострокового припиненн¤ д≥њ
реЇстрац≥йного посв≥дченн¤.

     5.2. ќбов'¤зки ÷ентру

     5.2.1. ѕри   визначенн≥  стратег≥њ  господарськоњ  д≥¤льност≥
÷ентр повинен враховувати державн≥ контракти,  державн≥ замовленн¤
та ≥нш≥ догов≥рн≥ зобов'¤занн¤.
     ƒоведен≥ у  встановленому  пор¤дку   державн≥   контракти   ≥
державн≥ замовленн¤ Ї обов'¤зковими до виконанн¤.
     5.2.2. ÷ентр:
     забезпечуЇ своЇчасну  сплату  податк≥в  та  ≥нших в≥драхувань
зг≥дно з чинним законодавством;
     зд≥йснюЇ буд≥вництво,   реконструкц≥ю,  а  також  кап≥тальний
ремонт основних фонд≥в та ≥ншого обладнанн¤;
     зд≥йснюЇ оперативну   д≥¤льн≥сть   по  матер≥ально-техн≥чному
забезпеченню своЇњ д≥¤льност≥;
     придбаваЇ необх≥дн≥   матер≥альн≥   ресурси   у  п≥дприЇмств,
орган≥зац≥й та установ незалежно в≥д форм  власност≥,  а  також  у
ф≥зичних ос≥б;
     створюЇ належн≥   умови   дл¤    високопродуктивноњ    прац≥,
забезпечуЇ  додержанн¤  законодавства  про  працю,  правил та норм
охорони прац≥, техн≥ки безпеки, соц≥ального страхуванн¤;
     зд≥йснюЇ заходи по вдосконаленню орган≥зац≥њ зароб≥тноњ плати
прац≥вник≥в з метою посиленн¤ њх матер≥альноњ зац≥кавленост≥ ¤к  в
результатах  особистоњ  прац≥  так  ≥ в загальних п≥дсумках роботи
÷ентру,  забезпечуЇ  економне  ≥  рац≥ональне  використанн¤  фонду
споживанн¤ ≥ своЇчасн≥ розрахунки з прац≥вниками ÷ентру.
     5.3. ÷ентр зд≥йснюЇ бухгалтерський, оперативний обл≥к та веде
статистичну зв≥тн≥сть зг≥дно з чинним законодавством.
      ер≥вник п≥дприЇмства   та    головний    бухгалтер    несуть
персональну в≥дпов≥дальн≥сть   за  додержанн¤  пор¤дку  веденн¤  ≥
достов≥рн≥сть обл≥ку та статистичноњ зв≥тност≥.

     —“ј““я 6. ”правл≥нн¤ ѕ≥дприЇмством ≥ самовр¤дуванн¤ трудового
колективу

     6.1. ”правл≥нн¤ ÷ентром зд≥йснюЇ його директор.
     6.2. Ќайманн¤  директора  зд≥йснюЇтьс¤  ћќ«  ”крањни   шл¤хом
укладанн¤  з  ним  контракту.  ÷ентр самост≥йно визначаЇ структуру
управл≥нн¤ ≥ встановлюЇ штати.
     6.3. ƒиректор  ÷ентру  самост≥йно  вир≥шуЇ питанн¤ д≥¤льност≥
÷ентру за вин¤тком тих,  що в≥днесен≥ статутом до компетенц≥њ  ћќ«
”крањни та ≥нших орган≥в управл≥нн¤ ÷ентру.
     6.4. ƒиректора ÷ентру  може  бути  зв≥льнено  з   посади   до
зак≥нченн¤ строку контракту на п≥дставах, передбачених у контракт≥
або в законодавств≥ ”крањни.
     6.5. «аступники  директора  ÷ентру,  кер≥вники та спец≥ал≥сти
п≥дрозд≥л≥в   апарату   управл≥нн¤   ≥   структурних   п≥дрозд≥л≥в
призначаютьс¤ на посаду ≥ зв≥льн¤ютьс¤ з посади директором ÷ентру.
     ƒиректор ÷ентру:
     - несе повну в≥дпов≥дальн≥сть за стан д≥¤льност≥ ÷ентру;
     - д≥Ї без дов≥реност≥ в≥д ≥мен≥ ÷ентру,  представл¤Ї  його  у
вс≥х установах та орган≥зац≥¤х;
     - розпор¤джаЇтьс¤ коштами та  майном  в≥дпов≥дно  до  чинного
законодавства та цього —татуту;
     - укладаЇ угоди,  видаЇ дов≥реност≥,  в≥дкриваЇ  в  установах
банк≥в розрахунков≥ та ≥нш≥ рахунки;
     - застосовуЇ до  прац≥вник≥в  заходи  заохоченн¤  ≥  накладаЇ
ст¤гненн¤;
     - утворюЇ,  реорган≥зуЇ, л≥кв≥дуЇ ф≥л≥њ, представництва тощо,
затверджуЇ њх положенн¤ та ≥н.;
     - в межах своЇњ компетенц≥њ  видаЇ  накази,  обов'¤зков≥  дл¤
вс≥х структурних п≥дрозд≥л≥в та прац≥вник≥в ÷ентру;
     - несе в≥дпов≥дальн≥сть за формуванн¤ та виконанн¤ ф≥нансових
план≥в;
     ћ≥н≥стерство охорони  здоров'¤  не  маЇ  права  втручатис¤  в
оперативну ≥ господарську д≥¤льн≥сть ѕ≥дприЇмства.
     6.6. ѕовноваженн¤  трудового  колективу  ÷ентру  реал≥зуютьс¤
загальними зборами (конференц≥Їю) через њх виборн≥ органи.
     6.7. –≥шенн¤  соц≥ально-економ≥чних  питань,  що   стосуютьс¤
д≥¤льност≥   ÷ентру,  виробл¤ютьс¤  ≥  приймаютьс¤  його  органами
управл≥нн¤ за участю  трудового  колективу  та  уповноважених  ним
орган≥в  ≥  в≥дображаютьс¤  у  колективному договор≥.   олективним
договором також регулюютьс¤ питанн¤ охорони  прац≥,  виробнич≥  та
трудов≥ в≥дносини трудового колективу з адм≥н≥страц≥Їю ÷ентру.
     6.8. ѕраво укладенн¤  колективного  договору  в≥д  ≥мен≥  ћќ«
”крањни   надаЇтьс¤   директору  ÷ентра,  а  в≥д  ≥мен≥  трудового
колективу - уповноваженому ним органу.
     6.9. ƒл¤   погодженого   вир≥шенн¤  питань,  що  належать  до
компетенц≥њ  ÷ентру  обговоренн¤   найважлив≥ших   напр¤м≥в   його
д≥¤льност≥  утворюЇтьс¤ презид≥¤ у склад≥ директора ÷ентру (голова
презид≥њ), заступник≥в директора за посадою, гол≥в спец≥ал≥зованих
експертних ком≥с≥й,  ≥нших кер≥вних прац≥вник≥в ÷ентру.  ƒо складу
презид≥њ можуть входити представники ≥нших орган≥зац≥й та установ.
—клад та пор¤док роботи презид≥њ затверджуЇ директор ÷ентру.
     6.10. ƒл¤      зд≥йсненн¤      колег≥ального      кер≥вництва
науково-досл≥дною роботою ÷ентру утворюЇтьс¤ вчена рада - дорадчий
орган при директор≥ ÷ентру.  ¬чен≥й рад≥ надаЇтьс¤ право атестац≥њ
науковц≥в  щодо присвоЇнн¤ њм вчених звань.  ƒо складу вченоњ ради
вход¤ть:
     директор, заступники  директора,  вчений секретар,  кер≥вники
наукових  п≥дрозд≥л≥в,   пров≥дн≥   вчен≥.   —клад   вченоњ   ради
затверджуЇтьс¤ директором.
     6.11.  омпетенц≥¤  вченоњ   ради   та   пор¤док   њњ   роботи
встановлюЇтьс¤    в≥дпов≥дним   положенн¤м,   ¤ке   затверджуЇтьс¤
директором.  ¬чений секретар ÷ентру  призначаЇтьс¤  директором  ≥з
числа спец≥ал≥ст≥в, ¤к≥ мають учений ступ≥нь та досв≥д науковоњ та
науково-орган≥зац≥йноњ роботи.
     6.12. ¬чений   секретар   ÷ентру  Ї  пом≥чником  директора  у
кер≥вництв≥ науковою та науково-орган≥зац≥йною роботою ÷ентру. ¬≥н
зд≥йснюЇ контроль за правильним оформленн¤м та своЇчасним поданн¤м
вс≥х план≥в наукових роб≥т,  наукових зв≥т≥в,  готуЇ зас≥данн¤  та
веде  документац≥ю  вченоњ  ради.  «д≥йснюЇ контроль за виконанн¤м
тематичних план≥в дисертант≥в,  забезпечуЇ в≥дпов≥дну зв≥тн≥сть по
п≥дготовц≥ наукових кадр≥в ÷ентру.

     —“ј““я 7. √осподарська та соц≥альна д≥¤льн≥сть ÷ентру

     7.1. ќсновним узагальнюючим показником ф≥нансових результат≥в
господарськоњ д≥¤льност≥ ÷ентру Ї прибуток (доход).
     ѕрибуток (доход),   ¤кий  виникаЇ  в  насл≥док  господарськоњ
д≥¤льност≥ ÷ентру залишаЇтьс¤ в його повному  розпор¤дженн≥  п≥сл¤
сплати  податк≥в  та  ≥нших  обов'¤зкових  платеж≥в,  передбачених
законодавством ”крањни.
     „истий прибуток    ÷ентру    використовуЇтьс¤   на   розвиток
матер≥альноњ бази ÷ентру,  науково-досл≥дних та науково-практичних
роб≥т,  закуп≥влю  устаткуванн¤,  прилад≥в  та  ≥нших матер≥альних
ц≥нностей, ф≥нансуванн¤ системи заохоченн¤ прац≥вник≥в, соц≥альних
програм   ÷ентру   та   ≥нших   заход≥в  передбачених  колективним
договором.
     «а р≥шенн¤м  збор≥в (конференц≥њ) трудового колективу ÷ентру,
частина  прибутку  може  передаватис¤  у  власн≥сть   член≥в   або
трудового   колективу   у   будь   ¤кому   вигл¤д≥  в≥дпов≥дно  до
законодавства ”крањни та цього —татуту.
     7.2. ƒержавний   вплив   на   виб≥р   напр¤м≥в   та   обс¤г≥в
використанн¤  прибутку  (доходу)  зд≥йснюЇтьс¤  через  установлен≥
нормативи,  податки,  податков≥ п≥льги, а також економ≥чн≥ санкц≥њ
в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни.
     7.3. ƒжерелом  кошт≥в  на  оплату  прац≥ прац≥вник≥в ÷ентру Ї
частина  доходу,  одержаного  в  результат≥   його   господарськоњ
д≥¤льност≥.
     7.4. ƒиректор ÷ентру обираЇ форми  ≥  системи  оплати  прац≥,
встановлюЇ   прац≥вникам   конкретн≥   розм≥ри   тарифних  ставок,
в≥др¤дних розц≥нок, посадових оклад≥в, прем≥й, винагород, надбавок
≥ доплат на умовах, передбачених колективним договором.
     ћ≥н≥мальна зароб≥тна плата прац≥вник≥в  не  може  бути  нижче
встановленого    законодавством   ”крањни   м≥н≥мального   розм≥ру
зароб≥тноњ плати.
     7.5. ”мови   оплати   прац≥   та  матер≥ального  забезпеченн¤
директора визначаЇ ћќ« п≥д час укладанн¤ контракту.
     7.6. ƒжерелом   формуванн¤   ф≥нансових   ресурс≥в  ÷ентру  Ї
прибуток (доход),  амортизац≥йн≥ в≥драхуванн¤, кошти, одержан≥ в≥д
безоплатн≥  або  благод≥йн≥  внески  член≥в  трудового  колективу,
п≥дприЇмств,  орган≥зац≥й, громад¤н та ≥нш≥ надходженн¤, включаючи
централ≥зован≥ кап≥тальн≥ вкладенн¤ та кредити.
     7.7. ¬≥дносини ÷ентру з ≥ншими п≥дприЇмствами,  орган≥зац≥¤ми
≥  громад¤нами  в  ус≥х  сферах  д≥¤льност≥ зд≥йснюютьс¤ на основ≥
договор≥в.
     7.8. Ќаукова  д≥¤льн≥сть  сп≥вроб≥тник≥в  ÷ентру  по науковоњ
експертиз≥  л≥карських  засоб≥в  та  обгрунтуванн≥  њх   державноњ
реЇстрац≥њ  (перереЇстрац≥њ),  а також виконанн≥ науково-досл≥дних
роб≥т Ї основною ≥ становить  понад  75%  в≥д  загального  р≥чного
обс¤гу  виконаних  роб≥т,  що  засв≥дчуЇтьс¤ в≥дпов≥дною державною
реЇстрац≥Їю  науково-досл≥дних  роб≥т  у  встановленому   пор¤дку.
«ароб≥тна плата вс≥х наукових сп≥вроб≥тник≥в формуЇтьс¤ за рахунок
виконанн¤ наукових досл≥джень.
     7.9. ѕ≥дприЇмство   зд≥йснюЇ  зовн≥шньоеконом≥чну  д≥¤льн≥сть
зг≥дно з чинним законодавством ”крањни.
     7.10. ѕитанн¤ соц≥ального розвитку, включаючи пол≥пшенн¤ умов
прац≥,  житт¤  та  здоров'¤,  гарант≥њ   обов'¤зкового   медичного
страхуванн¤  член≥в  трудового  колективу  та њх с≥мей вир≥шуютьс¤
трудовим колективом за  участю  директора  ÷ентру,  ¤кщо  ≥нше  не
передбачене законодавством.
     7.11. ÷ентр маЇ  право  самост≥йно  встановлювати  дл¤  своњх
прац≥вник≥в  додатков≥ в≥дпустки,  скорочений робочий день та ≥нш≥
п≥льги,  а також заохочувати прац≥вник≥в п≥дприЇмств  та  установ,
¤к≥ обслуговують трудовий колектив, але не вход¤ть до його складу.
     7.12. јудит ф≥нансовоњ д≥¤льност≥ ÷ентру зд≥йснюЇтьс¤  зг≥дно
з чинним законодавством ”крањни.

     —“ј““я 8. Ћ≥кв≥дац≥¤ ≥ реорган≥зац≥¤ ÷ентру

     8.1. Ћ≥кв≥дац≥¤ та реорган≥зац≥¤ (злитт¤,  приЇднанн¤, под≥л,
вид≥ленн¤,  перетворенн¤)  ÷ентру  зд≥йснюЇтьс¤  за  р≥шенн¤м  ћќ«
”крањни та участю трудового колективу або арб≥тражного суду зг≥дно
з чинним законодавством.
     8.2. Ћ≥кв≥дац≥¤  ÷ентру  зд≥йснюЇтьс¤ л≥кв≥дац≥йною ком≥с≥Їю,
¤ка утворюЇтьс¤  ћќ«  ”крањни.  ƒо  складу  л≥кв≥дац≥йноњ  ком≥с≥њ
вход¤ть  представники  ћќ«  ”крањни  та ÷ентру в особ≥ його органу
управл≥нн¤.  ѕор¤док ≥ строки проведенн¤ л≥кв≥дац≥њ, а також строк
дл¤ за¤ви претенз≥й кредиторам визначаютьс¤ ћќ« ”крањни.
     « моменту призначенн¤ л≥кв≥дац≥йноњ ком≥с≥њ до нењ переход¤ть
повноваженн¤ по кер≥вництву ÷ентром.  Ћ≥кв≥дац≥йна ком≥с≥¤ складаЇ
л≥кв≥дац≥йний баланс ÷ентру, подаЇ його до ћ≥н≥стерства.
     8.3. ¬   раз≥   банкрутства   ѕ≥дприЇмства   його  л≥кв≥дац≥¤
проводитьс¤ зг≥дно   з   «аконом   ”крањни    "ѕро   банкрутство".
     8.4. ѕри л≥кв≥дац≥њ та реорган≥зац≥њ вив≥льнюваним у  зв'¤зку
з  цим  прац≥вникам  ÷ентру  гарантуЇтьс¤  додержанн¤  њх  прав та
≥нтерес≥в в≥дпов≥дно до трудового законодавства.

     —“ј““я 9. ѕор¤док внесенн¤ зм≥н до статуту.

     ƒоповненн¤ ≥  зм≥ни  до  —татуту  внос¤тьс¤  у  встановленому
законодавством пор¤дку.  ≤н≥ц≥аторами внесенн¤ зм≥н ≥ доповнень до
—татуту може бути трудовий колектив  ÷ентру  ≥  ћ≥н≥стерство.  ”с≥
зм≥ни ≥ доповненн¤ повинн≥ бути погоджен≥ м≥ж ними.

 ƒиректор ƒержавного
 фармаколог≥чного центру
 ћќ« ”крањни                                          ќ.¬.—тефанов
 



Hosted by uCoz