ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ≈ ќЌќћ≤ » ” –јѓЌ»
ƒ»–≈ “»¬Ќ»… Ќј ј«
N 2-ƒ в≥д 27.02.2001
ѕро в≥дносини з ƒержавним ком≥тетом стандартизац≥њ,
метролог≥њ та сертиф≥кац≥њ ”крањни, д≥¤льн≥сть
¤кого спр¤мовуЇтьс¤ ≥ координуЇтьс¤ аб≥нетом
ћ≥н≥стр≥в ”крањни через ћ≥н≥стра економ≥ки ”крањни
¬≥дпов≥дно до ”каз≥в ѕрезидента ”крањни в≥д 15 грудн¤ 1999
року N 1572/99 "ѕро систему центральних орган≥в
виконавчоњ влади" та в≥д 15 грудн¤ 1999 року N 1573/99
"ѕро зм≥ни у структур≥ центральних орган≥в виконавчоњ влади",
постанови аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 13 червн¤ 2000 р. N 965
"ѕро затвердженн¤ ѕор¤дку спр¤муванн¤ ≥ координац≥њ
д≥¤льност≥ центральних орган≥в виконавчоњ влади через в≥дпов≥дних
м≥н≥стр≥в" ≥ з метою встановленн¤ основних засад взаЇмов≥дносин
ћ≥н≥стра економ≥ки та ƒержавного ком≥тету стандартизац≥њ,
метролог≥њ та сертиф≥кац≥њ ”крањни (дал≥ - ƒержстандарт)
Ќ ј ј « ” ё:
1. ”становити, що цей директивний наказ визначаЇ стратег≥чн≥
ц≥л≥ та основн≥ завданн¤ ƒержстандарту, що випливають ≥з ѕосланн¤
ѕрезидента ”крањни до ¬ерховноњ –ади ”крањни на 2000 р≥к "”крањна:
поступ XXI стол≥тт¤. —тратег≥¤ економ≥чного та соц≥ального
розвитку на 2000 - 2004 роки", програмних документ≥в
та р≥шень аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, що прийн¤т≥ на його
виконанн¤ ≥ реал≥зац≥¤ ¤ких спр¤мовуЇтьс¤ ≥ координуЇтьс¤
аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни через ћ≥н≥стра економ≥ки.
2. ”становити, що стратег≥чними ц≥л¤ми д≥¤льност≥
ƒержстандарту, в≥дпов≥дно до чинного законодавства, Ї:
а) пр¤ме впровадженн¤ Ївропейських та м≥жнародних стандарт≥в,
започаткуванн¤ принципу добров≥льност≥ стандарт≥в;
б) розмежуванн¤ функц≥й сертиф≥кац≥њ та акредитац≥њ;
в) розробка нормативно-правових акт≥в щодо створенн¤
нац≥онального органу з акредитац≥њ при уповноваженому центральному
орган≥ виконавчоњ влади у сфер≥ економ≥ки;
г) започаткуванн¤ принципу добров≥льноњ акредитац≥њ;
д) реал≥зац≥¤ програми ≥нтеграц≥њ ”крањни до ™— у галуз≥
стандартизац≥њ, оц≥нки в≥дпов≥дност≥ та метролог≥њ;
е) укладенн¤ ≥ реал≥зац≥¤ двосторонн≥х угод з крањнами -
торговими партнерами ”крањни у галуз≥ взаЇмного визнанн¤ оц≥нки
в≥дпов≥дност≥ зг≥дно з≥ статтею 6 ”годи про техн≥чн≥ бар'Їри в
торг≥вл≥ (“¬“);
Ї) розширенн¤ участ≥ ”крањни в робот≥ м≥жнародних ≥
Ївропейських орган≥зац≥й з≥ стандартизац≥њ (ISO, IEC, CEN,
CENELEC) ≥ сертиф≥кац≥њ (IECEE, IECQ, EOTC);
ж) забезпеченн¤ ефективного ≥ над≥йного захисту прав
споживач≥в та контролю за рекламою;
з) удосконаленн¤ законодавства ”крањни з питань
стандартизац≥њ, метролог≥њ, сертиф≥кац≥њ, захисту прав споживач≥в
та реклами, поетапне його зближенн¤ ≥з законодавством
™вропейського сп≥втовариства.
3. ”становити, що до функц≥й ƒержстандарту, стосовно ¤ких
в≥н, в≥дпов≥дно до погодженоњ з ћ≥н≥стром стратег≥њ, самост≥йно
зд≥йснюЇ заходи з њх плануванн¤ та реал≥зац≥њ, належать:
орган≥зац≥¤ роботи щодо загальноњ стандартизац≥њ та
стандартизац≥њ у сфер≥ оборони, у тому числ≥ щодо створенн¤
техн≥чних ком≥тет≥в з≥ стандартизац≥њ, плануванн¤, розробленн¤,
проведенн¤ експертизи та розповсюдженн¤ державних стандарт≥в;
затвердженн¤ державних стандарт≥в, розроблених техн≥чними
ком≥тетами з≥ стандартизац≥њ, орган≥зац≥¤ перегл¤ду ≥снуючих
стандарт≥в та контроль за њх в≥дпов≥дн≥стю нормативним документам
м≥жнародних орган≥зац≥й з≥ стандартизац≥њ;
веденн¤ обл≥ку ≥ реЇстрац≥њ нормативних документ≥в з≥
стандартизац≥њ, метролог≥њ, та сертиф≥кац≥њ;
орган≥зац≥¤ функц≥онуванн¤ державноњ метролог≥чноњ служби,
державноњ служби стандартних зразк≥в речовин ≥ матер≥ал≥в,
державноњ служби стандартних дов≥дкових даних про ф≥зичн≥
константи та властивост≥ речовин ≥ матер≥ал≥в, державноњ служби
Їдиного часу ≥ еталонних частот;
проведенн¤ державного метролог≥чного контролю засоб≥в
вим≥рюванн¤ та нагл¤ду за ними;
проведенн¤ державних випробувань, державноњ пов≥рки та
метролог≥чноњ атестац≥њ засоб≥в вим≥рювань;
веденн¤ державних реЇстр≥в засоб≥в вим≥рювань;
зд≥йсненн¤ державного контролю за дотриманн¤м законодавства
”крањни про захист прав споживач≥в центральними та м≥сцевими
органами виконавчоњ влади та господарюючими суб'Їктами;
державний захист прав споживач≥в у раз≥ придбанн¤, замовленн¤
або використанн¤ ними товар≥в (роб≥т, послуг) дл¤ власних,
с≥мейних, домашн≥х та ≥нших потреб;
зд≥йсненн¤ контролю за дотриманн¤м рекламодавц¤ми,
виробниками та розповсюджувачами реклами вимог законодавства
”крањни про рекламу у сфер≥ захисту прав споживач≥в.
4. ”становити, що до функц≥й, ¤к≥ ƒержстандарт зд≥йснюЇ
шл¤хом унесенн¤ пропозиц≥й ћ≥н≥стров≥ економ≥ки, належать:
участь у формуванн≥ та реал≥зац≥њ державноњ пол≥тики у сфер≥
стандартизац≥њ, метролог≥њ, акредитац≥њ, сертиф≥кац≥њ
(п≥дтвердженн¤ в≥дпов≥дност≥), захисту прав споживач≥в та реклами;
розробка та державне замовленн¤ ц≥льових програм ≥
фундаментальних наукових досл≥джень комплексного характеру з
питань стандартизац≥њ, метролог≥њ, акредитац≥њ та сертиф≥кац≥њ
(п≥дтвердженн¤ в≥дпов≥дност≥);
орган≥зац≥¤ та проведенн¤ нарад, сем≥нар≥в, конференц≥й,
консультац≥й р≥зних р≥вн≥в з питань сертиф≥кац≥њ, стандартизац≥њ,
метролог≥њ та акредитац≥њ з залученн¤м фах≥вц≥в ћ≥н≥стерства;
затвердженн¤ перел≥к≥в продукц≥њ, що п≥дл¤гають обов'¤зков≥й
сертиф≥кац≥њ, та визначенн¤ терм≥н≥в њх запровадженн¤;
унесенн¤ пропозиц≥й щодо зм≥ни умов функц≥онуванн¤ систем
стандартизац≥њ, забезпеченн¤ Їдност≥ вим≥рювань, акредитац≥њ та
сертиф≥кац≥њ стосовно оподаткуванн¤, одержанн¤ п≥льгових кредит≥в,
визначенн¤ особливостей приватизац≥њ;
визначенн¤ пор¤дку встановленн¤ ц≥н ≥ тариф≥в на проведенн¤
ƒержстандартом, центрами стандартизац≥њ, метролог≥њ та
сертиф≥кац≥њ, ≥нститутами роб≥т ≥ послуг у сфер≥ стандартизац≥њ,
метролог≥њ, акредитац≥њ та сертиф≥кац≥њ;
п≥дготовка ≥ поданн¤ пропозиц≥й до проекту ƒержавного
бюджету.
5. ”становити, що ћ≥н≥стр економ≥ки стосовно ƒержстандарту:
визначаЇ стратег≥ю його д≥¤льност≥, в≥дпов≥дно до ѕрограми
д≥¤льност≥ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, зокрема:
у межах своЇњ компетенц≥њ даЇ обов'¤зков≥ до виконанн¤
дорученн¤, в≥дпов≥дно та в межах закон≥в ”крањни, акт≥в ѕрезидента
”крањни та аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, а також доручень ѕрезидента
”крањни та аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни;
подаЇ на розгл¤д аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни та ѕрезиденту
”крањни пропозиц≥њ, що стосуютьс¤ д≥¤льност≥ ƒержстандарту;
зд≥йснюЇ контроль за в≥дпов≥дн≥стю р≥шень ƒержстандарту
онституц≥њ та законам ”крањни, актам ѕрезидента
”крањни та аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни;
щороку заслуховуЇ зв≥т √олови ƒержстандарту щодо результат≥в
д≥¤льност≥ ком≥тету;
погоджуЇ призначенн¤ на посади та зв≥льненн¤ з посад √олови,
заступник≥в √олови ƒержстандарту;
погоджуЇ пропозиц≥њ ƒержстандарту щодо обс¤г≥в його
ф≥нансуванн¤ з державного бюджету.
6. ”становити, що √олова ƒержстандарту у межах д≥њ цього
наказу:
погоджуЇ з ћ≥н≥стром економ≥ки проекти нормативно-правових
акт≥в, розроблених ƒержстандартом на виконанн¤ ѕрограми д≥¤льност≥
аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, доручень ѕрезидента
”крањни та аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни;
подаЇ пропозиц≥њ стосовно основних напр¤м≥в д≥¤льност≥
ƒержстандарту;
щороку зв≥туЇ про результати д≥¤льност≥ ƒержстандарту в
межах, визначених цим директивним наказом;
щокварталу надаЇ дов≥дку про стан виконанн¤ заход≥в щодо
реал≥зац≥њ основних стратег≥чних ц≥лей ≥ завдань ƒержстандарту на
поточний р≥к;
бере особисто участь у зас≥данн¤х колег≥њ ћ≥н≥стерства,
нарадах та ≥нших заходах, що провод¤тьс¤ ћ≥н≥стерством, з питань,
що стосуютьс¤ компетенц≥њ ƒержстандарту, або призначаЇ дл¤ цього
≥нш≥ посадов≥ особи ƒержстандарту.
7. —вою д≥¤льн≥сть ƒержстандарт зд≥йснюЇ на баз≥ завдань щодо
реал≥зац≥њ основних стратег≥чних ц≥лей та завдань, ¤к≥
розробл¤ютьс¤ на кожний р≥к, схвалюютьс¤ р≥шенн¤м колег≥њ
ƒержстандарту ≥ затверджуЇтьс¤ за формою, визначеною цим наказом
(додаток).
8. «в≥т про результати д≥¤льност≥ ƒержстандарту схвалюЇтьс¤
щороку на зас≥данн≥ його колег≥њ та подаЇтьс¤ ћ≥н≥стров≥ за
п≥дписом голови держком≥тету не п≥зн≥ше 1 березн¤, що настаЇ за
зв≥тним пер≥одом.
9. ” щор≥чному зв≥т≥ ƒержстандарту про результати його
д≥¤льност≥ до ћ≥н≥стра повинн≥ бути в≥дображен≥ так≥ питанн¤:
у галуз≥ п≥дготовки законодавчих акт≥в;
забезпеченн¤ умов вступу ”крањни до —ќ“ у частин≥ техн≥чного
регулюванн¤;
укладенн¤ та реал≥зац≥¤ двосторонн≥х угод з крањнами -
торговими партнерами ”крањни в галуз≥ взаЇмного визнанн¤ оц≥нки
в≥дпов≥дност≥ зг≥дно з≥ статтею 6 ”годи про техн≥чн≥ бар'Їри в
торг≥вл≥ (“¬“);
у галуз¤х: стандартизац≥њ, сертиф≥кац≥њ, акредитац≥њ та
метролог≥њ;
у галуз≥ державного нагл¤ду за додержанн¤м стандарт≥в, норм ≥
правил;
захист прав споживач≥в.
10. ƒорученн¤ орган≥в влади вищого р≥вн¤, щодо ¤ких
ƒержстандарт визначено виконавцем (або сп≥ввиконавцем), дорученн¤,
що мають загальний характер, виконуютьс¤ ƒержстандартом самост≥йно
у пор¤дку, установленому у в≥дпов≥дному дорученн≥. ƒублюванн¤
доручень або ж наданн¤ додаткових доручень у цих випадках не
зд≥йснюЇтьс¤.
11. ћ≥н≥стр економ≥ки надаЇ дорученн¤ ƒержстандарту щодо
виконанн¤ доручень орган≥в влади вищого р≥вн¤, ¤кщо ц≥ дорученн¤
стосуютьс¤ сфери д≥¤льност≥ ƒержстандарту.
12. ”становити, що взаЇмод≥¤ м≥ж ћ≥н≥стром економ≥ки та
ƒержстандартом зд≥йснюЇтьс¤ через спец≥ально уповноважену особу
ћ≥н≥стра.
ѕризначити спец≥ально уповноваженою особою з питань взаЇмод≥њ
з ƒержстандартом заступника ћ≥н≥стра економ≥ки Ўлапака ќ.¬., а
структурним п≥дрозд≥лом ћ≥н≥стерства, ¤кий в≥дпов≥даЇ за
зд≥йсненн¤ координац≥њ д≥¤льност≥ ƒержстандарту, управл≥нн¤
регул¤торноњ пол≥тики у сфер≥ п≥дприЇмництва департаменту
структурноњ пол≥тики.
13. ”становити, що п≥дготовка доручень ћ≥н≥стра економ≥ки
ƒержстандарту щодо виконанн¤ функц≥й, передбачених у пункт≥ 4
цього наказу, а також ≥нших доручень, що випливають ≥з акт≥в вищих
орган≥в влади, зд≥йснюютьс¤ виключно через спец≥ально уповноважену
особу.
14. ћ≥н≥стр, ¤к головний розпор¤дник кошт≥в державного
бюджету, та √олова ƒержстандарту, ¤к розпор¤дник кошт≥в нижчого
р≥вн¤ з питань ф≥нансуванн¤, д≥ють в≥дпов≥дно до р≥шень аб≥нету
ћ≥н≥стр≥в ”крањни.
¬иконуючий обов'¤зки
ћ≥н≥стра економ≥ки ¬. альник
ƒодаток
до директивного наказу
ћ≥н≥стерства економ≥ки
”крањни
27.02.2001 N 2-ƒ
«аходи щодо реал≥зац≥њ основних стратег≥чних ц≥лей ≥
завдань ƒержстандарту на 2001 р≥к
---------------------------------------------------------------------
|«м≥ст заходу | ≈тапи роб≥т |“ерм≥н |
| | |виконанн¤ |
| | |етап≥в роб≥т |
|---------------+-------------------------------------+-------------|
|1. ѕродовженн¤ | —упров≥д та участь у доопрацюванн≥ |II квартал |
|реформуванн¤ |в ком≥тетах ¬ерховноњ –ади ”крањни | |
|нац≥ональноњ |проект≥в «акон≥в ”крањни: | |
|системи | у сфер≥ техн≥чного регулюванн¤: | |
|техн≥чного | "ѕро стандартизац≥ю", "ѕро | |
|регулюванн¤, |акредитац≥ю орган≥в з оц≥нки | |
|структури |в≥дпов≥дност≥", "ѕро п≥дтвердженн¤ | |
|ƒержстандарту |в≥дпов≥дност≥" | |
|та | у сфер≥ захисту прав споживач≥в та | |
|вдосконаленн¤ |реклами: | |
|захисту прав | "ѕро внесенн¤ зм≥н до «акону | |
|споживач≥в |”крањни "ѕро захист прав | |
| |споживач≥в", "ѕро рекламу", "ѕро | |
| |внесенн¤ зм≥н до рим≥нального ≥ | |
| | рим≥нально-процесуального кодекс≥в | |
| |”крањни щодо в≥дпов≥дальност≥ за | |
| |обман покупц¤ чи замовника", "ѕро | |
| |внесенн¤ зм≥н до одексу ”крањни про | |
| |адм≥н≥стративн≥ правопорушенн¤ щодо | |
| |встановленн¤ в≥дпов≥дальност≥ за | |
| |обман покупц≥в чи замовник≥в" | |
| | «апочаткуванн¤ ≥нституц≥йноњ |ѕрот¤гом |
| |реформи системи ƒержстандарту: | року |
| | розробка нормативно-правових акт≥в | |
| |щодо створенн¤ Ќац≥онального органу | |
| |з акредитац≥њ при уповноваженому | |
| |центральному орган≥ виконавчоњ влади | |
| |≥ сфер≥ економ≥ки; | |
| | створенн¤ центру з сертиф≥кац≥њ | |
| |електротехн≥чноњ та електронноњ | |
| |техн≥ки; | |
| | створенн¤ украњнського ≥нституту | |
| |¤кост≥; | |
| | реорган≥зац≥¤ ”крЌƒ≤——≤; | |
| | удосконаленн¤ структури | |
| |випробувальних лаборатор≥й; | |
| | створенн¤ на баз≥ | |
| |≤нженерно-техн≥чного ≥ | |
| |≥нформац≥йного центру ƒержстандарту | |
| |”крањни та ”крањнського | |
| |науково-досл≥дного ≥ | |
| |конструкторсько-технолог≥чного | |
| |≥нституту побутового обслуговуванн¤| |
| |”крсоюзсерв≥су Ќац≥онального центру | |
| |з проблем захисту прав споживач≥в. | |
|---------------+-------------------------------------+-------------|
|2. –еал≥зац≥¤ | «абезпеченн¤ виконанн¤ ѕлану д≥й | ѕрот¤гом |
|ѕрограми |щодо реал≥зац≥њ пр≥оритетних | року |
|≥нтеграц≥њ |положень ѕрограми ≥нтеграц≥њ ”крањни | |
|”крањни до ™— |до ™—: | |
|у галуз≥ | розробленн¤ проект≥в 11 | |
|стандартизац≥њ,|нормативно-правових акт≥в (техн≥чних | |
|оц≥нки |регламент≥в) на основ≥ Ївропейських | |
|в≥дпов≥дност≥, |директив Ќового п≥дходу та проект≥в з| |
|метролог≥њ та |859 тем в≥дпов≥дно до ѕлану | |
|захисту прав |стандартизац≥њ ”крањни на 2001 р≥к; | |
| | розробленн¤ проект≥в 6 нормативних | |
| |акт≥в на основ≥ Ївропейських | |
| |директив у сфер≥ захисту прав | |
| |споживач≥в; | |
| | п≥дготовка проекту техн≥чноњ | |
| |допомоги з залученн¤м техн≥чноњ о | |
| |кредиту —в≥тового Ѕанку щодо | |
| |створенн¤ ”крањнського | |
| |≥нформац≥йного центру стандарт≥в | |
| |√ј““/—ќ“; | |
| | п≥дготовка до акредитац≥њ за | |
| |вимогами м≥жнародних стандарт≥в | |
| |орган≥в з оц≥нки в≥дпов≥дност≥ у | |
| |пр≥оритетних галуз¤х економ≥ки | |
| |”крањни. | |
|---------------+-------------------------------------+-------------|
|3. –озширенн¤ | ¬житт¤ заход≥в щодо визнанн¤ |ѕрот¤гом |
|м≥жнародного |системи техн≥чного регулюванн¤ | року |
|сп≥вроб≥тництва|торговими партнерами ”крањни: | |
|у галуз≥ | узгодженн¤ техн≥чноњ пол≥тики ≥ | |
|стандартизац≥њ,|забезпеченн¤ ≥нтерес≥в нац≥ональноњ | |
|метролог≥њ, |економ≥ки шл¤хом участ≥ в | |
|сертиф≥кац≥њ, |м≥жнародних ≥ рег≥ональних | |
|акредитац≥њ, |орган≥зац≥¤х ISO, IEC, OIML, CEN, | |
|захисту прав |CENELEC, членом ¤ких Ї ”крањна; | |
|споживач≥в | започаткуванн¤ переговор≥в щодо | |
| |вступу до ™вропейськоњ асоц≥ац≥њ з | |
| |акредитац≥њ (≈ј); | |
| | створенн¤ передумов ≥ проведенн¤ | |
| |переговор≥в щодо укладенн¤ ≥ | |
| |реал≥зац≥њ двосторонн≥х угод у сфер≥ | |
| |визнанн¤ оц≥нки в≥дпов≥дност≥ з | |
| |крањнами - торговими партнерами | |
| |”крањни, зокрема „ех≥Їю, | |
| |—ловаччиною, убою; | |
| | проведенн¤ взаЇмноњ акредитац≥њ | |
| |випробувальних лаборатор≥й у рамках | |
| |угод, укладених з ѕольщею, | |
| |Ѕолгар≥Їю, “уреччиною; | |
| | п≥дготовка до вступу ”крањни до | |
| |ћ≥жнародноњ орган≥зац≥њ споживач≥в | |
| |(CI); | |
| | забезпеченн¤ м≥жгалузевоњ | |
| |координац≥њ та функц≥онального | |
| |регулюванн¤ з питань управл≥нн¤ | |
| |¤к≥стю. –озробленн¤ плану заход≥в | |
| |щодо впровадженн¤ систем управл≥нн¤ | |
| |¤к≥стю в≥дпов≥дно до м≥жнародних | |
| |стандарт≥в ISO сер≥њ 9000. | |
|---------------+-------------------------------------+-------------|
|4. –озробленн¤ | ¬житт¤ заход≥в щодо пом'¤кшенн¤ |ѕрот¤гом |
|впровадженн¤ |негативних тенденц≥й на споживчому | року |
|ефективних |ринку ≥ створенн¤ спри¤тливого | |
|механ≥зм≥в |соц≥ального кл≥мату щодо захисту | |
|удосконаленн¤ |прав споживач≥в: | |
|державного | удосконаленн¤ нормативно-правовоњ | |
|захисту прав |бази щодо захисту прав споживач≥в | |
|споживач≥в |в≥д фальсиф≥кованоњ, не¤к≥сноњ, | |
| |небезпечноњ продукц≥њ за рахунок | |
| |розробки ≥ затвердженн¤ ѕравил | |
| |оптовоњ торг≥вл≥ алкогольними | |
| |напо¤ми ≥ тютюновими виробами. | |
| |ѕравил торг≥вл≥ на ринках та ≥нших | |
| |нормативно-правових акт≥в; | |
| | удосконаленн¤ нормативно-правовоњ | |
| |бази у сфер≥ послуг за рахунок | |
| |розробки ≥ затвердженн¤ ѕравил | |
| |користуванн¤ м≥жм≥ським та | |
| |м≥жнародним зв'¤зком, ѕравил | |
| |розрахунку двоставкового тарифу на | |
| |теплову енерг≥ю. ѕравил наданн¤ | |
| |послуг з техн≥чного обслуговуванн¤ ≥ | |
| |ремонту дорожн≥х транспортних | |
| |засоб≥в та њх складових, постанови | |
| | аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни "ѕро | |
| |заходи щодо зменшенн¤ споживанн¤ | |
| |газу в побут≥ та економ≥њ бюджетних | |
| |кошт≥в на житлов≥ субсид≥њ", | |
| |унесенн¤ зм≥н до проект≥в постанов | |
| | аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни "ѕро | |
| |внесенн¤ зм≥н до постанови аб≥нету | |
| |ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 8 червн¤ 1998 | |
| |р. N 822", "ѕро внесенн¤ зм≥н до | |
| |постанови аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни | |
| |в≥д 9 грудн¤ 1999 р. N 2246", ѕравил | |
| |наданн¤ населенню послуг з водо-, | |
| |теплопостачанн¤ та водов≥дведенн¤, | |
| |ѕравил перевезень пасажир≥в, багажу, | |
| |вантажобагажу та пошти зал≥зничним | |
| |транспортом ”крањни; п≥дготовка | |
| |щор≥чноњ державноњ допов≥д≥ з питань | |
| |захисту прав споживач≥в, ¤к | |
| |оф≥ц≥йного документа, дл¤ | |
| |забезпеченн¤ орган≥в державноњ влади | |
| |та населенн¤ ≥нформац≥Їю про стан | |
| |справ у сфер≥ захисту прав | |
| |споживач≥в; | |
| | створенн¤ при ƒержстандарт≥ | |
| |”крањни м≥жв≥домчоњ системи | |
| |оперативною спов≥щенн¤ в≥дпов≥дних | |
| |орган≥в контролю ≥ нагл¤ду з метою | |
| |попередженн¤ реал≥зац≥њ на | |
| |внутр≥шньому ринку крањни | |
| |небезпечних та не¤к≥сних товар≥в; | |
---------------------------------------------------------------------
|