TopList

Ќа √лавную
”становить в качестве домашней!



                  ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ≈ ќЌќћ≤ » ” –јѓЌ»

                        ƒ»–≈ “»¬Ќ»… Ќј ј«

 N 2-ƒ в≥д 27.02.2001


       ѕро в≥дносини з ƒержавним ком≥тетом стандартизац≥њ,
       метролог≥њ  та  сертиф≥кац≥њ  ”крањни,   д≥¤льн≥сть
       ¤кого  спр¤мовуЇтьс¤  ≥   координуЇтьс¤    аб≥нетом
        ћ≥н≥стр≥в ”крањни через ћ≥н≥стра економ≥ки ”крањни


     ¬≥дпов≥дно до  ”каз≥в  ѕрезидента  ”крањни в≥д 15 грудн¤ 1999
року N 1572/99   "ѕро  систему  центральних  орган≥в
виконавчоњ влади" та в≥д 15 грудн¤ 1999 року N 1573/99 
"ѕро зм≥ни у  структур≥  центральних  орган≥в  виконавчоњ  влади",
постанови   аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 13 червн¤ 2000 р.  N 965
"ѕро затвердженн¤ ѕор¤дку спр¤муванн¤ ≥ координац≥њ
д≥¤льност≥  центральних орган≥в виконавчоњ влади через в≥дпов≥дних
м≥н≥стр≥в" ≥ з метою встановленн¤  основних  засад  взаЇмов≥дносин
ћ≥н≥стра   економ≥ки   та   ƒержавного   ком≥тету  стандартизац≥њ,
метролог≥њ та   сертиф≥кац≥њ   ”крањни   (дал≥   -   ƒержстандарт)
Ќ ј   ј « ” ё:

     1. ”становити,  що цей директивний наказ визначаЇ стратег≥чн≥
ц≥л≥ та основн≥ завданн¤ ƒержстандарту,  що випливають ≥з ѕосланн¤
ѕрезидента ”крањни до ¬ерховноњ –ади ”крањни на 2000 р≥к "”крањна:
поступ   XXI   стол≥тт¤.  —тратег≥¤  економ≥чного  та  соц≥ального
розвитку на 2000 - 2004 роки", програмних документ≥в
та  р≥шень   аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни,  що  прийн¤т≥  на   його
виконанн¤   ≥   реал≥зац≥¤   ¤ких  спр¤мовуЇтьс¤  ≥  координуЇтьс¤
 аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни через ћ≥н≥стра економ≥ки.
     2. ”становити,    що    стратег≥чними    ц≥л¤ми    д≥¤льност≥
ƒержстандарту, в≥дпов≥дно до чинного законодавства, Ї:
     а) пр¤ме впровадженн¤ Ївропейських та м≥жнародних стандарт≥в,
започаткуванн¤ принципу добров≥льност≥ стандарт≥в;
     б) розмежуванн¤ функц≥й сертиф≥кац≥њ та акредитац≥њ;
     в) розробка    нормативно-правових   акт≥в   щодо   створенн¤
нац≥онального органу з акредитац≥њ при уповноваженому центральному
орган≥ виконавчоњ влади у сфер≥ економ≥ки;
     г) започаткуванн¤ принципу добров≥льноњ акредитац≥њ;
     д) реал≥зац≥¤  програми  ≥нтеграц≥њ  ”крањни  до  ™— у галуз≥
стандартизац≥њ, оц≥нки в≥дпов≥дност≥ та метролог≥њ;
     е) укладенн¤  ≥  реал≥зац≥¤  двосторонн≥х  угод  з крањнами -
торговими партнерами ”крањни у галуз≥  взаЇмного  визнанн¤  оц≥нки
в≥дпов≥дност≥  зг≥дно  з≥  статтею  6 ”годи про техн≥чн≥ бар'Їри в
торг≥вл≥ (“¬“);
     Ї) розширенн¤   участ≥   ”крањни   в   робот≥  м≥жнародних  ≥
Ївропейських орган≥зац≥й  з≥  стандартизац≥њ   (ISO,   IEC,   CEN,
CENELEC)  ≥ сертиф≥кац≥њ (IECEE, IECQ, EOTC);
     ж) забезпеченн¤  ефективного   ≥   над≥йного   захисту   прав
споживач≥в та контролю за рекламою;
     з) удосконаленн¤    законодавства    ”крањни     з     питань
стандартизац≥њ,  метролог≥њ, сертиф≥кац≥њ, захисту прав споживач≥в
та   реклами,   поетапне   його   зближенн¤   ≥з    законодавством
™вропейського сп≥втовариства.
     3. ”становити,  що до функц≥й  ƒержстандарту,  стосовно  ¤ких
в≥н,  в≥дпов≥дно  до погодженоњ з ћ≥н≥стром стратег≥њ,  самост≥йно
зд≥йснюЇ заходи з њх плануванн¤ та реал≥зац≥њ, належать:
     орган≥зац≥¤ роботи    щодо    загальноњ   стандартизац≥њ   та
стандартизац≥њ у  сфер≥  оборони,  у  тому  числ≥  щодо  створенн¤
техн≥чних  ком≥тет≥в з≥ стандартизац≥њ,  плануванн¤,  розробленн¤,
проведенн¤ експертизи та розповсюдженн¤ державних стандарт≥в;
     затвердженн¤ державних   стандарт≥в,  розроблених  техн≥чними
ком≥тетами  з≥  стандартизац≥њ,  орган≥зац≥¤  перегл¤ду   ≥снуючих
стандарт≥в  та контроль за њх в≥дпов≥дн≥стю нормативним документам
м≥жнародних орган≥зац≥й з≥ стандартизац≥њ;
     веденн¤ обл≥ку   ≥   реЇстрац≥њ   нормативних  документ≥в  з≥
стандартизац≥њ, метролог≥њ, та сертиф≥кац≥њ;
     орган≥зац≥¤ функц≥онуванн¤  державноњ  метролог≥чноњ  служби,
державноњ  служби  стандартних  зразк≥в  речовин   ≥   матер≥ал≥в,
державноњ   служби   стандартних   дов≥дкових  даних  про  ф≥зичн≥
константи та властивост≥ речовин ≥  матер≥ал≥в,  державноњ  служби
Їдиного часу ≥ еталонних частот;
     проведенн¤ державного   метролог≥чного    контролю    засоб≥в
вим≥рюванн¤ та нагл¤ду за ними;
     проведенн¤ державних  випробувань,   державноњ   пов≥рки   та
метролог≥чноњ атестац≥њ засоб≥в вим≥рювань;
     веденн¤ державних реЇстр≥в засоб≥в вим≥рювань;
     зд≥йсненн¤ державного  контролю  за дотриманн¤м законодавства
”крањни про  захист  прав  споживач≥в  центральними  та  м≥сцевими
органами виконавчоњ влади та господарюючими суб'Їктами;
     державний захист прав споживач≥в у раз≥ придбанн¤, замовленн¤
або   використанн¤  ними  товар≥в  (роб≥т,  послуг)  дл¤  власних,
с≥мейних, домашн≥х та ≥нших потреб;
     зд≥йсненн¤ контролю     за     дотриманн¤м    рекламодавц¤ми,
виробниками  та  розповсюджувачами  реклами  вимог   законодавства
”крањни про рекламу у сфер≥ захисту прав споживач≥в.
     4. ”становити,  що  до  функц≥й,  ¤к≥  ƒержстандарт  зд≥йснюЇ
шл¤хом унесенн¤ пропозиц≥й ћ≥н≥стров≥ економ≥ки, належать:
     участь у формуванн≥ та реал≥зац≥њ державноњ пол≥тики у  сфер≥
стандартизац≥њ,      метролог≥њ,     акредитац≥њ,     сертиф≥кац≥њ
(п≥дтвердженн¤ в≥дпов≥дност≥), захисту прав споживач≥в та реклами;
     розробка та    державне   замовленн¤   ц≥льових   програм   ≥
фундаментальних  наукових  досл≥джень  комплексного  характеру   з
питань  стандартизац≥њ,  метролог≥њ,  акредитац≥њ  та сертиф≥кац≥њ
(п≥дтвердженн¤ в≥дпов≥дност≥);
     орган≥зац≥¤ та   проведенн¤  нарад,  сем≥нар≥в,  конференц≥й,
консультац≥й р≥зних р≥вн≥в з питань сертиф≥кац≥њ,  стандартизац≥њ,
метролог≥њ та акредитац≥њ з залученн¤м фах≥вц≥в ћ≥н≥стерства;
     затвердженн¤ перел≥к≥в продукц≥њ,  що п≥дл¤гають обов'¤зков≥й
сертиф≥кац≥њ, та визначенн¤ терм≥н≥в њх запровадженн¤;
     унесенн¤ пропозиц≥й щодо  зм≥ни  умов  функц≥онуванн¤  систем
стандартизац≥њ,  забезпеченн¤  Їдност≥ вим≥рювань,  акредитац≥њ та
сертиф≥кац≥њ стосовно оподаткуванн¤, одержанн¤ п≥льгових кредит≥в,
визначенн¤ особливостей приватизац≥њ;
     визначенн¤ пор¤дку встановленн¤ ц≥н ≥ тариф≥в  на  проведенн¤
ƒержстандартом,    центрами    стандартизац≥њ,    метролог≥њ    та
сертиф≥кац≥њ,  ≥нститутами роб≥т ≥ послуг у сфер≥  стандартизац≥њ,
метролог≥њ, акредитац≥њ та сертиф≥кац≥њ;
     п≥дготовка ≥  поданн¤  пропозиц≥й   до   проекту   ƒержавного
бюджету.
     5. ”становити, що ћ≥н≥стр економ≥ки стосовно ƒержстандарту:
     визначаЇ стратег≥ю  його  д≥¤льност≥,  в≥дпов≥дно до ѕрограми
д≥¤льност≥  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, зокрема:
     у межах   своЇњ  компетенц≥њ  даЇ  обов'¤зков≥  до  виконанн¤
дорученн¤, в≥дпов≥дно та в межах закон≥в ”крањни, акт≥в ѕрезидента
”крањни та  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, а також доручень ѕрезидента
”крањни та  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни;
     подаЇ на  розгл¤д   аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни та ѕрезиденту
”крањни пропозиц≥њ, що стосуютьс¤ д≥¤льност≥ ƒержстандарту;
     зд≥йснюЇ контроль   за   в≥дпов≥дн≥стю  р≥шень  ƒержстандарту
 онституц≥њ  та законам ”крањни,  актам ѕрезидента
”крањни та  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни;
     щороку заслуховуЇ зв≥т √олови ƒержстандарту щодо  результат≥в
д≥¤льност≥ ком≥тету;
     погоджуЇ призначенн¤ на посади та зв≥льненн¤ з посад  √олови,
заступник≥в √олови ƒержстандарту;
     погоджуЇ пропозиц≥њ   ƒержстандарту   щодо    обс¤г≥в    його
ф≥нансуванн¤ з державного бюджету.
     6. ”становити,  що √олова ƒержстандарту  у  межах  д≥њ  цього
наказу:
     погоджуЇ з ћ≥н≥стром  економ≥ки  проекти  нормативно-правових
акт≥в, розроблених ƒержстандартом на виконанн¤ ѕрограми д≥¤льност≥
 аб≥нету ћ≥н≥стр≥в  ”крањни,  доручень ѕрезидента
”крањни та  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни;
     подаЇ пропозиц≥њ  стосовно   основних   напр¤м≥в   д≥¤льност≥
ƒержстандарту;
     щороку зв≥туЇ  про  результати  д≥¤льност≥  ƒержстандарту   в
межах, визначених цим директивним наказом;
     щокварталу надаЇ дов≥дку  про  стан  виконанн¤  заход≥в  щодо
реал≥зац≥њ  основних стратег≥чних ц≥лей ≥ завдань ƒержстандарту на
поточний р≥к;
     бере особисто   участь  у  зас≥данн¤х  колег≥њ  ћ≥н≥стерства,
нарадах та ≥нших заходах,  що провод¤тьс¤ ћ≥н≥стерством, з питань,
що  стосуютьс¤ компетенц≥њ ƒержстандарту,  або призначаЇ дл¤ цього
≥нш≥ посадов≥ особи ƒержстандарту.
     7. —вою д≥¤льн≥сть ƒержстандарт зд≥йснюЇ на баз≥ завдань щодо
реал≥зац≥њ   основних   стратег≥чних   ц≥лей   та   завдань,   ¤к≥
розробл¤ютьс¤   на   кожний   р≥к,  схвалюютьс¤  р≥шенн¤м  колег≥њ
ƒержстандарту ≥ затверджуЇтьс¤ за формою,  визначеною цим  наказом
(додаток).
     8. «в≥т про результати д≥¤льност≥  ƒержстандарту  схвалюЇтьс¤
щороку на  зас≥данн≥  його  колег≥њ  та  подаЇтьс¤  ћ≥н≥стров≥  за
п≥дписом  голови  держком≥тету не п≥зн≥ше 1 березн¤,  що настаЇ за
зв≥тним пер≥одом.
     9. ”  щор≥чному  зв≥т≥  ƒержстандарту  про  результати   його
д≥¤льност≥ до ћ≥н≥стра повинн≥ бути в≥дображен≥ так≥ питанн¤:
     у галуз≥ п≥дготовки законодавчих акт≥в;
     забезпеченн¤ умов  вступу ”крањни до —ќ“ у частин≥ техн≥чного
регулюванн¤;
     укладенн¤ та   реал≥зац≥¤  двосторонн≥х  угод  з  крањнами  -
торговими партнерами ”крањни в галуз≥  взаЇмного  визнанн¤  оц≥нки
в≥дпов≥дност≥  зг≥дно  з≥  статтею  6 ”годи про техн≥чн≥ бар'Їри в
торг≥вл≥ (“¬“);
     у галуз¤х:   стандартизац≥њ,   сертиф≥кац≥њ,  акредитац≥њ  та
метролог≥њ;
     у галуз≥ державного нагл¤ду за додержанн¤м стандарт≥в, норм ≥
правил;
     захист прав споживач≥в.
     10. ƒорученн¤  орган≥в  влади   вищого   р≥вн¤,   щодо   ¤ких
ƒержстандарт визначено виконавцем (або сп≥ввиконавцем), дорученн¤,
що мають загальний характер, виконуютьс¤ ƒержстандартом самост≥йно
у  пор¤дку,  установленому  у  в≥дпов≥дному дорученн≥.  ƒублюванн¤
доручень або ж наданн¤  додаткових  доручень  у  цих  випадках  не
зд≥йснюЇтьс¤.
     11. ћ≥н≥стр  економ≥ки  надаЇ  дорученн¤  ƒержстандарту  щодо
виконанн¤  доручень орган≥в влади вищого р≥вн¤,  ¤кщо ц≥ дорученн¤
стосуютьс¤ сфери д≥¤льност≥ ƒержстандарту.
     12. ”становити,  що  взаЇмод≥¤  м≥ж  ћ≥н≥стром  економ≥ки  та
ƒержстандартом зд≥йснюЇтьс¤ через  спец≥ально  уповноважену  особу
ћ≥н≥стра.
     ѕризначити спец≥ально уповноваженою особою з питань взаЇмод≥њ
з  ƒержстандартом  заступника  ћ≥н≥стра економ≥ки Ўлапака ќ.¬.,  а
структурним   п≥дрозд≥лом   ћ≥н≥стерства,   ¤кий   в≥дпов≥даЇ   за
зд≥йсненн¤   координац≥њ   д≥¤льност≥   ƒержстандарту,  управл≥нн¤
регул¤торноњ  пол≥тики   у   сфер≥   п≥дприЇмництва   департаменту
структурноњ пол≥тики.
     13. ”становити,  що п≥дготовка  доручень  ћ≥н≥стра  економ≥ки
ƒержстандарту  щодо  виконанн¤  функц≥й,  передбачених  у пункт≥ 4
цього наказу, а також ≥нших доручень, що випливають ≥з акт≥в вищих
орган≥в влади, зд≥йснюютьс¤ виключно через спец≥ально уповноважену
особу.
     14. ћ≥н≥стр,   ¤к   головний  розпор¤дник  кошт≥в  державного
бюджету,  та √олова ƒержстандарту,  ¤к розпор¤дник кошт≥в  нижчого
р≥вн¤  з питань ф≥нансуванн¤,  д≥ють в≥дпов≥дно до р≥шень  аб≥нету
ћ≥н≥стр≥в ”крањни.

 ¬иконуючий обов'¤зки
 ћ≥н≥стра економ≥ки                                      ¬. альник

                                            ƒодаток
                                            до директивного наказу
                                            ћ≥н≥стерства економ≥ки
                                            ”крањни
                                            27.02.2001 N 2-ƒ

       «аходи щодо реал≥зац≥њ основних стратег≥чних ц≥лей ≥
                завдань ƒержстандарту на 2001 р≥к

---------------------------------------------------------------------
|«м≥ст заходу   |             ≈тапи роб≥т             |“ерм≥н       |
|               |                                     |виконанн¤    |
|               |                                     |етап≥в роб≥т |
|---------------+-------------------------------------+-------------|
|1. ѕродовженн¤ |  —упров≥д та участь у доопрацюванн≥ |II квартал   |
|реформуванн¤   |в ком≥тетах ¬ерховноњ  –ади  ”крањни |             |
|нац≥ональноњ   |проект≥в «акон≥в ”крањни:            |             |
|системи        |  у сфер≥ техн≥чного регулюванн¤:    |             |
|техн≥чного     |  "ѕро стандартизац≥ю",         "ѕро |             |
|регулюванн¤,   |акредитац≥ю   орган≥в    з    оц≥нки |             |
|структури      |в≥дпов≥дност≥",  "ѕро  п≥дтвердженн¤ |             |
|ƒержстандарту  |в≥дпов≥дност≥"                       |             |
|та             |  у сфер≥ захисту прав споживач≥в та |             |
|вдосконаленн¤  |реклами:                             |             |
|захисту прав   |  "ѕро внесенн¤   зм≥н   до   «акону |             |
|споживач≥в     |”крањни     "ѕро     захист     прав |             |
|               |споживач≥в",   "ѕро  рекламу",  "ѕро |             |
|               |внесенн¤  зм≥н  до   рим≥нального  ≥ |             |
|               | рим≥нально-процесуального  кодекс≥в |             |
|               |”крањни  щодо  в≥дпов≥дальност≥   за |             |
|               |обман  покупц¤  чи замовника",  "ѕро |             |
|               |внесенн¤ зм≥н до  одексу ”крањни про |             |
|               |адм≥н≥стративн≥  правопорушенн¤ щодо |             |
|               |встановленн¤   в≥дпов≥дальност≥   за |             |
|               |обман покупц≥в чи замовник≥в"        |             |
|               |  «апочаткуванн¤       ≥нституц≥йноњ |ѕрот¤гом     |
|               |реформи системи ƒержстандарту:       | року        |
|               |  розробка нормативно-правових акт≥в |             |
|               |щодо  створенн¤ Ќац≥онального органу |             |
|               |з  акредитац≥њ  при   уповноваженому |             |
|               |центральному орган≥ виконавчоњ влади |             |
|               |≥ сфер≥ економ≥ки;                   |             |
|               |  створенн¤ центру   з  сертиф≥кац≥њ |             |
|               |електротехн≥чноњ   та    електронноњ |             |
|               |техн≥ки;                             |             |
|               |  створенн¤ украњнського   ≥нституту |             |
|               |¤кост≥;                              |             |
|               |  реорган≥зац≥¤ ”крЌƒ≤——≤;           |             |
|               |  удосконаленн¤            структури |             |
|               |випробувальних лаборатор≥й;          |             |
|               |  створенн¤ на                  баз≥ |             |
|               |≤нженерно-техн≥чного               ≥ |             |
|               |≥нформац≥йного  центру ƒержстандарту |             |
|               |”крањни       та        ”крањнського |             |
|               |науково-досл≥дного                 ≥ |             |
|               |конструкторсько-технолог≥чного       |             |
|               |≥нституту  побутового  обслуговуванн¤|             |
|               |”крсоюзсерв≥су Ќац≥онального  центру |             |
|               |з проблем захисту прав споживач≥в.   |             |
|---------------+-------------------------------------+-------------|
|2. –еал≥зац≥¤  |  «абезпеченн¤ виконанн¤  ѕлану  д≥й | ѕрот¤гом    |
|ѕрограми       |щодо     реал≥зац≥њ     пр≥оритетних | року        |
|≥нтеграц≥њ     |положень ѕрограми ≥нтеграц≥њ ”крањни |             |
|”крањни до ™—  |до ™—:                               |             |
|у галуз≥       |  розробленн¤ проект≥в            11 |             |
|стандартизац≥њ,|нормативно-правових акт≥в (техн≥чних |             |
|оц≥нки         |регламент≥в) на основ≥  Ївропейських |             |
|в≥дпов≥дност≥, |директив Ќового п≥дходу та проект≥в з|             |
|метролог≥њ та  |859   тем   в≥дпов≥дно   до    ѕлану |             |
|захисту прав   |стандартизац≥њ ”крањни на 2001 р≥к;  |             |
|               |  розробленн¤ проект≥в 6 нормативних |             |
|               |акт≥в    на    основ≥   Ївропейських |             |
|               |директив  у   сфер≥   захисту   прав |             |
|               |споживач≥в;                          |             |
|               |  п≥дготовка проекту       техн≥чноњ |             |
|               |допомоги  з  залученн¤м  техн≥чноњ о |             |
|               |кредиту   —в≥тового    Ѕанку    щодо |             |
|               |створенн¤               ”крањнського |             |
|               |≥нформац≥йного   центру   стандарт≥в |             |
|               |√ј““/—ќ“;                            |             |
|               |  п≥дготовка до    акредитац≥њ    за |             |
|               |вимогами    м≥жнародних   стандарт≥в |             |
|               |орган≥в  з  оц≥нки  в≥дпов≥дност≥  у |             |
|               |пр≥оритетних    галуз¤х    економ≥ки |             |
|               |”крањни.                             |             |
|---------------+-------------------------------------+-------------|
|3. –озширенн¤  |  ¬житт¤ заход≥в    щодо    визнанн¤ |ѕрот¤гом     |
|м≥жнародного   |системи    техн≥чного    регулюванн¤ | року        |
|сп≥вроб≥тництва|торговими партнерами ”крањни:        |             |
|у галуз≥       |  узгодженн¤ техн≥чноњ   пол≥тики  ≥ |             |
|стандартизац≥њ,|забезпеченн¤ ≥нтерес≥в  нац≥ональноњ |             |
|метролог≥њ,    |економ≥ки     шл¤хом     участ≥    в |             |
|сертиф≥кац≥њ,  |м≥жнародних      ≥      рег≥ональних |             |
|акредитац≥њ,   |орган≥зац≥¤х ISO,  IEC,  OIML,  CEN, |             |
|захисту прав   |CENELEC, членом ¤ких Ї ”крањна;      |             |
|споживач≥в     |  започаткуванн¤ переговор≥в    щодо |             |
|               |вступу до ™вропейськоњ  асоц≥ац≥њ  з |             |
|               |акредитац≥њ (≈ј);                    |             |
|               |  створенн¤ передумов  ≥  проведенн¤ |             |
|               |переговор≥в    щодо   укладенн¤   ≥  |             |
|               |реал≥зац≥њ двосторонн≥х угод у сфер≥ |             |
|               |визнанн¤   оц≥нки   в≥дпов≥дност≥  з |             |
|               |крањнами - торговими      партнерами |             |
|               |”крањни,       зокрема       „ех≥Їю, |             |
|               |—ловаччиною,  убою;                  |             |
|               |  проведенн¤ взаЇмноњ    акредитац≥њ |             |
|               |випробувальних лаборатор≥й у  рамках |             |
|               |угод,     укладених    з    ѕольщею, |             |
|               |Ѕолгар≥Їю, “уреччиною;               |             |
|               |  п≥дготовка до  вступу  ”крањни  до |             |
|               |ћ≥жнародноњ  орган≥зац≥њ  споживач≥в |             |
|               |(CI);                                |             |
|               |   забезпеченн¤         м≥жгалузевоњ |             |
|               |координац≥њ    та    функц≥онального |             |
|               |регулюванн¤  з   питань   управл≥нн¤ |             |
|               |¤к≥стю.  –озробленн¤  плану  заход≥в |             |
|               |щодо впровадженн¤ систем  управл≥нн¤ |             |
|               |¤к≥стю   в≥дпов≥дно  до  м≥жнародних |             |
|               |стандарт≥в ISO сер≥њ 9000.           |             |
|---------------+-------------------------------------+-------------|
|4. –озробленн¤ |   ¬житт¤ заход≥в  щодо  пом'¤кшенн¤ |ѕрот¤гом     |
|впровадженн¤   |негативних тенденц≥й  на  споживчому | року        |
|ефективних     |ринку   ≥   створенн¤   спри¤тливого |             |
|механ≥зм≥в     |соц≥ального  кл≥мату  щодо   захисту |             |
|удосконаленн¤  |прав споживач≥в:                     |             |
|державного     |   удосконаленн¤ нормативно-правовоњ |             |
|захисту прав   |бази  щодо  захисту  прав споживач≥в |             |
|споживач≥в     |в≥д   фальсиф≥кованоњ,    не¤к≥сноњ, |             |
|               |небезпечноњ   продукц≥њ  за  рахунок |             |
|               |розробки   ≥   затвердженн¤   ѕравил |             |
|               |оптовоњ     торг≥вл≥    алкогольними |             |
|               |напо¤ми   ≥   тютюновими   виробами. |             |
|               |ѕравил  торг≥вл≥  на ринках та ≥нших |             |
|               |нормативно-правових акт≥в;           |             |
|               |   удосконаленн¤ нормативно-правовоњ |             |
|               |бази  у  сфер≥  послуг  за   рахунок |             |
|               |розробки   ≥   затвердженн¤   ѕравил |             |
|               |користуванн¤      м≥жм≥ським      та |             |
|               |м≥жнародним     зв'¤зком,     ѕравил |             |
|               |розрахунку двоставкового  тарифу  на |             |
|               |теплову   енерг≥ю.   ѕравил  наданн¤ |             |
|               |послуг з техн≥чного обслуговуванн¤ ≥ |             |
|               |ремонту     дорожн≥х    транспортних |             |
|               |засоб≥в та њх  складових,  постанови |             |
|               | аб≥нету   ћ≥н≥стр≥в   ”крањни  "ѕро |             |
|               |заходи  щодо  зменшенн¤   споживанн¤ |             |
|               |газу  в побут≥ та економ≥њ бюджетних |             |
|               |кошт≥в   на    житлов≥    субсид≥њ", |             |
|               |унесенн¤  зм≥н  до проект≥в постанов |             |
|               | аб≥нету   ћ≥н≥стр≥в   ”крањни  "ѕро |             |
|               |внесенн¤  зм≥н до постанови  аб≥нету |             |
|               |ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 8 червн¤  1998 |             |
|               |р. N  822",  "ѕро  внесенн¤  зм≥н до |             |
|               |постанови  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни |             |
|               |в≥д 9 грудн¤ 1999 р. N 2246", ѕравил |             |
|               |наданн¤ населенню  послуг  з  водо-, |             |
|               |теплопостачанн¤  та  водов≥дведенн¤, |             |
|               |ѕравил перевезень пасажир≥в, багажу, |             |
|               |вантажобагажу та  пошти  зал≥зничним |             |
|               |транспортом   ”крањни;    п≥дготовка |             |
|               |щор≥чноњ державноњ допов≥д≥ з питань |             |
|               |захисту    прав    споживач≥в,    ¤к |             |
|               |оф≥ц≥йного       документа,      дл¤ |             |
|               |забезпеченн¤ орган≥в державноњ влади |             |
|               |та  населенн¤  ≥нформац≥Їю  про стан |             |
|               |справ   у   сфер≥    захисту    прав |             |
|               |споживач≥в;                          |             |
|               |   створенн¤ при       ƒержстандарт≥ |             |
|               |”крањни      м≥жв≥домчоњ     системи |             |
|               |оперативною  спов≥щенн¤  в≥дпов≥дних |             |
|               |орган≥в  контролю  ≥ нагл¤ду з метою |             |
|               |попередженн¤      реал≥зац≥њ      на |             |
|               |внутр≥шньому       ринку      крањни |             |
|               |небезпечних та не¤к≥сних товар≥в;    |             |
---------------------------------------------------------------------
 



Hosted by uCoz