ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ≈ ќЌќћ≤ » ” –јѓЌ»
ƒ»–≈ “»¬Ќ»… Ќј ј«
N 1-ƒ в≥д 21.02.01
ѕро в≥дносини з ƒержавним ком≥тетом буд≥вництва,
арх≥тектури та житловоњ пол≥тики ”крањни, д≥¤льн≥сть
¤кого спр¤мовуЇтьс¤ ≥ координуЇтьс¤ аб≥нетом
ћ≥н≥стр≥в ”крањни через ћ≥н≥стра економ≥ки ”крањни
¬≥дпов≥дно до ”каз≥в ѕрезидента ”крањни в≥д 15 грудн¤ 1999
року N 1572 "ѕро систему центральних орган≥в
виконавчоњ влади" та в≥д 15 грудн¤ 1999 року N 1573
"ѕро зм≥ни у структур≥ центральних орган≥в виконавчоњ влади" ≥ з
метою встановленн¤ основних засад взаЇмов≥дносин ћ≥неконом≥ки та
ƒержбуду Ќ ј ј « ” ё:
1. ”становити, що директивний наказ визначаЇ стратег≥чн≥ ц≥л≥
та основн≥ завданн¤ ƒержбуду, що випливають ≥з ѕосланн¤ ѕризидента
”крањни до ¬ерховноњ –ади ”крањни на 2000 р≥к "”крањна: поступ у
XXI стол≥тт¤. —тратег≥¤ економ≥чного та соц≥ального розвитку на
2000-2004 роки", програмних документ≥в та р≥шень
аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, що прийн¤т≥ на його виконанн¤ ≥
реал≥зац≥¤ ¤ких спр¤мовуЇтьс¤ ≥ координуЇтьс¤ аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в
”крањни через ћ≥н≥стра.
2. ”становити, що стратег≥чними ц≥л¤ми д≥¤льност≥ ƒержбуду
в≥дпов≥дно до чинного законодавства, Ї:
формуванн¤ та реал≥зац≥¤ державноњ пол≥тики у м≥стобуд≥вн≥й
та арх≥тектурн≥й д≥¤льност≥;
розробленн¤ та впровадженн¤ заход≥в ≥з стаб≥л≥зац≥њ роботи та
розвитку буд≥вельного комплексу;
формуванн¤ основоположних засад державноњ житловоњ пол≥тики;
проведенн¤ житлово-комунальноњ реформи;
актив≥зац≥¤ науково-техн≥чноњ та ≥нновац≥йноњ д≥¤льност≥,
прискоренн¤ реал≥зац≥њ заход≥в з енерго- та ресурсозбереженн¤ в
буд≥вництв≥ та житлово-комунальному господарств≥;
оптим≥зац≥¤ державного управл≥нн¤ у сфер≥ м≥стобудуванн¤,
буд≥вництва, житлово-комунального господарства, промисловост≥
буд≥вельних матер≥ал≥в та м≥ського електротранспорту.
3. ”становити, що до функц≥й ƒержбуду, стосовно ¤ким в≥н,
в≥дпов≥дно до погодженоњ з ћ≥н≥стром стратег≥њ, самост≥йно
зд≥йснюЇ заходи з њх плануванн¤ та реал≥зац≥њ, належать:
п≥дготовка та поданн¤ в установленому пор¤дку
проект≥в нормативно-правових акт≥в з питань м≥стобудуванн¤,
арх≥тектури, буд≥вництва житлово-комунального господарства,
урегулюванн¤ правов≥дносин у житлово-комунальн≥й сфер≥;
зд≥йсненн¤ заход≥в щодо комплексного плануванн¤ територ≥й,
пол≥пшенн¤ арх≥тектурно-планувального та ≥нженерно-техн≥чного
р≥вн¤ забудови населених пункт≥в, будинк≥в ≥ споруд;
розробленн¤ та реал≥зац≥¤ державних програм ≥ проект≥в у
сфер≥ м≥стобудуванн¤, буд≥вництва, промисловост≥ буд≥вельних
матер≥ал≥в, житлово-комунального господарства, м≥ського
електротранспорту;
орган≥зац≥¤, координац≥¤, нормативно-правове ≥
науково-техн≥чне забезпеченн¤ проведенн¤ роб≥т з охорони,
обл≥ку, реставрац≥њ ≥ використанн¤ пам'¤ток м≥стобудуванн¤ та
арх≥тектури;
формуванн¤ нормативно-техн≥чноњ бази в буд≥вництв≥,
промисловост≥ буд≥вельних матер≥ал≥в та житлово-комунальному
господарств≥ (стандарт≥в, державних буд≥вельних норм,
≥нструктивних, методичних та ≥нших документ≥в);
проведенн¤ л≥цензуванн¤ в буд≥вництв≥ та житлово-комунальному
господарств≥;
участь у проведенн≥ сертиф≥кац≥њ продукц≥њ промисловост≥
буд≥вельних матер≥ал≥в та комунального призначенн¤;
орган≥зац≥¤ та забезпеченн¤ зд≥йсненн¤ державного
арх≥тектурно-буд≥вельного контролю;
формуванн¤ кошторисноњ нормативноњ бази у сфер≥ проектуванн¤,
буд≥вництва, ремонту об'Їкт≥в комунального та
промислово-цив≥льного призначенн¤, а також реставрац≥њ пам'¤ток
арх≥тектури;
нормативне забезпеченн¤ ≥ методичне кер≥вництво зд≥йсненн¤м
експертизи державних ≥нвестиц≥йних програм ≥ проект≥в;
контроль за варт≥стю буд≥вництва при реал≥зац≥њ кошт≥в
державних кап≥тальних вкладень та кошт≥в державних кап≥тальних
вкладень та кошт≥в державних п≥дприЇмств;
формуванн¤ ≥ реал≥зац≥¤ науково-техн≥чноњ пол≥тики в
буд≥вництв≥ та житлово-комунальному господарств≥.
4. ”становити, що до функц≥й, ¤к≥ ƒержбуд зд≥йснюЇ шл¤хом
унесенн¤ пропозиц≥њ ћ≥н≥стров≥, належать:
формуванн¤ ф≥нансово-кредитних механ≥зм≥в ≥нвестуванн¤
житлового буд≥вництва та комунального господарства, забезпеченн¤
ф≥нансуванн¤ державних житлових програм та програм розвитку
комунального господарства;
участь у п≥дготовц≥ проекту ƒержавного бюджету;
формуванн¤ нормативно-правовоњ бази та зд≥йсненн¤ заход≥в
щодо в≥дновленн¤ ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥;
розробленн¤ та реал≥зац≥¤ заход≥в щодо реформуванн¤,
демонопол≥зац≥њ, створенн¤ конкурентного середовища в буд≥вельному
комплекс≥ та житлово-комунальному господарств≥;
формуванн¤ методолог≥њ розрахунку ≥ встановленн¤ тариф≥в, на
житлово-комунальн≥ послуги та норматив≥в матер≥альних витрат ≥
втрат, удосконаленн¤ пор¤дку наданн¤ житлових субсид≥й;
зд≥йсненн¤ заход≥в щодо вдосконаленн¤ державного управл≥нн¤ у
сфер≥ м≥стобудуванн¤, арх≥тектур≥, буд≥вництва та
житлово-комунального господарства.
5. ”становити, що ћ≥н≥стр стосовно ƒержбуду:
визначаЇ стратег≥ю його д≥¤льн≥сть, в≥дпов≥дно до ѕрограми
д≥¤льност≥ аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, зокрема:
у межах своЇњ компетенц≥њ даЇ обов'¤зков≥ до виконанн¤
дорученн¤ в≥дпов≥дно та в межах закон≥в ”крањни, акт≥в ѕрезидента
”крањни та аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, а також доручень ѕрезидента
”крањни та аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни;
проводить щороку анал≥з зв≥ту ƒержбуду про результат його
д≥¤льност≥ в межах, визначених цим наказом;
подаЇ на розгл¤д аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни та ѕрезидентов≥
”крањни пропозиц≥њ, що стосуютьс¤ д≥¤льност≥ ƒержбуду.
6. ”становити, що √олова ƒержбуду в межах д≥њ цього наказу:
погоджуЇ з ћ≥н≥стром проекти нормативно-правових
акт≥в, розроблених ƒежбудом на виконанн¤ ѕрограми д≥¤льност≥
аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, доручень ѕрезидента
”крањни та аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни;
щороку зв≥туЇ про результати д≥¤льност≥ ƒержбуду в межах,
визначених цим директивним наказом;
бере особисто участь у зас≥данн¤х колег≥њ ћ≥неконом≥ки,
нарадах та ≥нших заходах, що провод¤тьс¤ ћ≥н≥стерством, з питань,
що в≥днос¤тьс¤ до компетенц≥њ ƒержбуду, або призначаЇ дл¤ цього
≥нш≥ посадов≥ особи ƒержбуду.
7. —вою д≥¤льн≥сть ƒержбуд зд≥йснюЇ на баз≥ заход≥в щодо
реал≥зац≥њ основних стратег≥чних ц≥лей та завдань, ¤к≥
розробл¤ютьс¤ на кожний р≥к, схвалюютьс¤ р≥шенн¤м колег≥њ ƒержбуду
≥ затверджуютьс¤ за формою, визначеною цим наказом.
8. «в≥т про результати д≥¤льност≥ ƒержбуду схвалюЇтьс¤ щороку
на зас≥данн≥ його колег≥њ та подаЇтьс¤ ћ≥н≥стров≥ за п≥дписом
√олови ƒержбуду не п≥зн≥ше 1 березн¤ року, що настаЇ за зв≥тним
пер≥одом.
9. ” щор≥чному зв≥т≥ ƒержбуду про результати його д≥¤льност≥
повинн≥ бути в≥дображен≥ так≥ питанн¤:
стан реал≥зац≥њ державноњ пол≥тики у м≥стобуд≥вельн≥й та
арх≥тектурн≥ д≥¤льност≥;
динам≥ка стаб≥л≥зац≥њ та розвитку буд≥вельного комплексу,
виконанн¤ прогнозних показник≥в буд≥вництва та реконструкц≥њ
житла;
≥нформац≥¤ про вжит≥ заходи з реформуванн¤ державноњ житловоњ
пол≥тики та њх вплив на вир≥шенн¤ житловоњ проблеми;
стан реформуванн¤ житлово-комунального господарства;
стан упровадженн¤ науково-техн≥чних дос¤гнень у буд≥вництв≥
та житлово-комунальному господарств≥, х≥д виконанн¤ ѕрограми
оснащенн¤ житлового фонду приладами обл≥ку та регулюванн¤
паливо-енергетичних ресурс≥в, вжитт¤ ≥нших енерго- та
ресурсозбер≥гаючих заход≥в;
показники роботи п≥дв≥домчих орган≥зац≥й та п≥дзв≥тних ≥
п≥дконтрольних ƒержбуду п≥дрозд≥л≥в м≥сцевих держадм≥н≥страц≥й.
10. ƒорученн¤ орган≥в влади вищого р≥вн¤, щодо ¤ких ƒержбуд
визначено виконавцем (або сп≥ввиконавцем), дорученн¤, що мають
загальний характер, виконуютьс¤ ƒержбудом самост≥йно у пор¤дку,
установленому у в≥дпов≥дному дорученн≥. ƒублюванн¤ доручень або ж
наданн¤ додаткових доручень у цих випадках не зд≥йснюЇтьс¤.
11. ћ≥н≥стр даЇ дорученн¤ ƒержбуду щодо виконанн¤ доручень
орган≥в влади вищого р≥вн¤, ¤кщо ц≥ дорученн¤ стосуютьс¤ сфери
д≥¤льност≥ ƒержбуду.
12. ”станови, що взаЇмод≥¤ м≥ж ћ≥неконом≥ки та ƒержбудом
зд≥йснюЇтьс¤ через спец≥ально уповноважену особу ћ≥н≥стра.
ѕризначити спец≥ально уповноваженою особою ≥з питань взаЇмод≥њ з
ƒержбудом заступника ћ≥н≥стра, до функц≥ональних повноважень ¤кого
належать питанн¤ зазначеного ом≥тету, а структурним п≥дрозд≥лом
ћ≥н≥стерства, ¤кий в≥дпов≥даЇ за зд≥йсненн¤ коорд≥нац≥њ д≥¤льност≥
ƒержбуду, - управл≥нн¤ житлово-комунальноњ та буд≥вельноњ пол≥тики
департаменту розвитку ринк≥в.
13. ”становити, що п≥дготовка доручень ћ≥неконом≥ки ƒержбуду
щодо виконанн¤ функц≥й, передбачених у пункт≥ 4 цього наказу, а
також ≥нших доручень, що випливають з акт≥в вищих орган≥в влади,
зд≥йснюютьс¤ виключно через спец≥ально уповноважену особу.
¬иконуючий обов'¤зки
ћ≥н≥стра економ≥ки ¬. альник
|