TopList

Ќа √лавную
”становить в качестве домашней!



                  ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ≈ ќЌќћ≤ » ” –јѓЌ»

                        ƒ»–≈ “»¬Ќ»… Ќј ј«

 N 1-ƒ в≥д 21.02.01


       ѕро  в≥дносини  з  ƒержавним  ком≥тетом буд≥вництва,
       арх≥тектури та житловоњ пол≥тики ”крањни, д≥¤льн≥сть
       ¤кого  спр¤мовуЇтьс¤   ≥   координуЇтьс¤    аб≥нетом
        ћ≥н≥стр≥в ”крањни через ћ≥н≥стра економ≥ки ”крањни


     ¬≥дпов≥дно до  ”каз≥в  ѕрезидента  ”крањни в≥д 15 грудн¤ 1999
року N  1572    "ѕро  систему   центральних   орган≥в
виконавчоњ влади"  та  в≥д  15 грудн¤ 1999 року N 1573 
"ѕро зм≥ни у структур≥ центральних орган≥в виконавчоњ влади"  ≥  з
метою  встановленн¤  основних засад взаЇмов≥дносин ћ≥неконом≥ки та
ƒержбуду Ќ ј   ј « ” ё:

     1. ”становити, що директивний наказ визначаЇ стратег≥чн≥ ц≥л≥
та основн≥ завданн¤ ƒержбуду, що випливають ≥з ѕосланн¤ ѕризидента
”крањни до ¬ерховноњ –ади ”крањни на 2000 р≥к "”крањна:  поступ  у
XXI  стол≥тт¤.  —тратег≥¤  економ≥чного та соц≥ального розвитку на
2000-2004 роки",  програмних  документ≥в  та  р≥шень
 аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни,  що  прийн¤т≥  на  його  виконанн¤ ≥
реал≥зац≥¤ ¤ких спр¤мовуЇтьс¤ ≥ координуЇтьс¤  аб≥нетом  ћ≥н≥стр≥в
”крањни через ћ≥н≥стра.
     2. ”становити,  що стратег≥чними ц≥л¤ми  д≥¤льност≥  ƒержбуду
в≥дпов≥дно до чинного законодавства, Ї:
     формуванн¤ та  реал≥зац≥¤  державноњ пол≥тики у м≥стобуд≥вн≥й
та арх≥тектурн≥й д≥¤льност≥;
     розробленн¤ та впровадженн¤ заход≥в ≥з стаб≥л≥зац≥њ роботи та
розвитку буд≥вельного  комплексу;
     формуванн¤ основоположних засад державноњ житловоњ пол≥тики;
     проведенн¤ житлово-комунальноњ реформи;
     актив≥зац≥¤  науково-техн≥чноњ  та  ≥нновац≥йноњ  д≥¤льност≥,
прискоренн¤ реал≥зац≥њ заход≥в  з  енерго- та ресурсозбереженн¤  в
буд≥вництв≥ та  житлово-комунальному господарств≥;
     оптим≥зац≥¤ державного  управл≥нн¤  у  сфер≥  м≥стобудуванн¤,
буд≥вництва, житлово-комунального   господарства,    промисловост≥
буд≥вельних матер≥ал≥в та м≥ського  електротранспорту.
     3. ”становити,  що  до  функц≥й ƒержбуду,  стосовно ¤ким в≥н,
в≥дпов≥дно до   погодженоњ   з   ћ≥н≥стром  стратег≥њ,  самост≥йно
зд≥йснюЇ заходи з њх плануванн¤ та реал≥зац≥њ, належать:
     п≥дготовка та     поданн¤     в     установленому     пор¤дку
проект≥в нормативно-правових  акт≥в   з   питань   м≥стобудуванн¤,
арх≥тектури, буд≥вництва     житлово-комунального    господарства,
урегулюванн¤ правов≥дносин у житлово-комунальн≥й сфер≥;
     зд≥йсненн¤ заход≥в щодо  комплексного  плануванн¤  територ≥й,
пол≥пшенн¤ арх≥тектурно-планувального    та   ≥нженерно-техн≥чного
р≥вн¤ забудови населених пункт≥в, будинк≥в ≥ споруд;
     розробленн¤ та реал≥зац≥¤  державних  програм  ≥  проект≥в  у
сфер≥ м≥стобудуванн¤,   буд≥вництва,   промисловост≥   буд≥вельних
матер≥ал≥в, житлово-комунального      господарства,       м≥ського
електротранспорту;
     орган≥зац≥¤, координац≥¤,        нормативно-правове         ≥
науково-техн≥чне забезпеченн¤    проведенн¤   роб≥т   з   охорони,
обл≥ку, реставрац≥њ  ≥  використанн¤  пам'¤ток  м≥стобудуванн¤  та
арх≥тектури;
     формуванн¤ нормативно-техн≥чноњ     бази    в    буд≥вництв≥,
промисловост≥ буд≥вельних   матер≥ал≥в   та   житлово-комунальному
господарств≥ (стандарт≥в,      державних     буд≥вельних     норм,
≥нструктивних, методичних та ≥нших документ≥в);
     проведенн¤ л≥цензуванн¤ в буд≥вництв≥ та житлово-комунальному
господарств≥;
     участь у   проведенн≥  сертиф≥кац≥њ  продукц≥њ  промисловост≥
буд≥вельних матер≥ал≥в та комунального призначенн¤;
     орган≥зац≥¤ та     забезпеченн¤     зд≥йсненн¤     державного
арх≥тектурно-буд≥вельного контролю;
     формуванн¤ кошторисноњ нормативноњ бази у сфер≥ проектуванн¤,
буд≥вництва, ремонту        об'Їкт≥в        комунального        та
промислово-цив≥льного призначенн¤,  а  також  реставрац≥њ пам'¤ток
арх≥тектури;
     нормативне забезпеченн¤ ≥ методичне  кер≥вництво  зд≥йсненн¤м
експертизи державних ≥нвестиц≥йних програм ≥ проект≥в;
     контроль за   варт≥стю   буд≥вництва  при  реал≥зац≥њ  кошт≥в
державних кап≥тальних вкладень  та  кошт≥в  державних  кап≥тальних
вкладень та кошт≥в державних п≥дприЇмств;
     формуванн¤ ≥    реал≥зац≥¤   науково-техн≥чноњ   пол≥тики   в
буд≥вництв≥ та житлово-комунальному господарств≥.
     4. ”становити,  що до функц≥й,  ¤к≥ ƒержбуд  зд≥йснюЇ  шл¤хом
унесенн¤ пропозиц≥њ ћ≥н≥стров≥, належать:
     формуванн¤ ф≥нансово-кредитних     механ≥зм≥в    ≥нвестуванн¤
житлового буд≥вництва та комунального  господарства,  забезпеченн¤
ф≥нансуванн¤ державних   житлових   програм  та  програм  розвитку
комунального господарства;
     участь у п≥дготовц≥ проекту ƒержавного бюджету;
     формуванн¤ нормативно-правовоњ  бази  та  зд≥йсненн¤  заход≥в
щодо в≥дновленн¤ ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥;
     розробленн¤ та    реал≥зац≥¤   заход≥в   щодо   реформуванн¤,
демонопол≥зац≥њ, створенн¤ конкурентного середовища в буд≥вельному
комплекс≥ та житлово-комунальному господарств≥;
     формуванн¤ методолог≥њ розрахунку ≥ встановленн¤ тариф≥в,  на
житлово-комунальн≥ послуги та  норматив≥в  матер≥альних  витрат  ≥
втрат, удосконаленн¤ пор¤дку наданн¤ житлових субсид≥й;
     зд≥йсненн¤ заход≥в щодо вдосконаленн¤ державного управл≥нн¤ у
сфер≥ м≥стобудуванн¤,      арх≥тектур≥,       буд≥вництва       та
житлово-комунального господарства.
     5. ”становити, що ћ≥н≥стр стосовно ƒержбуду:
     визначаЇ стратег≥ю  його  д≥¤льн≥сть,  в≥дпов≥дно до ѕрограми
д≥¤льност≥  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, зокрема:
     у межах  своЇњ  компетенц≥њ  даЇ  обов'¤зков≥  до   виконанн¤
дорученн¤ в≥дпов≥дно та в межах закон≥в ”крањни,  акт≥в ѕрезидента
”крањни та  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, а також доручень ѕрезидента
”крањни та  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни;
     проводить щороку анал≥з зв≥ту  ƒержбуду  про  результат  його
д≥¤льност≥ в межах, визначених цим наказом;
     подаЇ на розгл¤д  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни  та  ѕрезидентов≥
”крањни пропозиц≥њ, що стосуютьс¤ д≥¤льност≥ ƒержбуду.
     6. ”становити, що √олова ƒержбуду в межах д≥њ цього наказу:
     погоджуЇ з      ћ≥н≥стром     проекти     нормативно-правових
акт≥в, розроблених  ƒежбудом  на  виконанн¤  ѕрограми   д≥¤льност≥
 аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни,  доручень  ѕрезидента
”крањни та  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни;
     щороку зв≥туЇ про результати  д≥¤льност≥  ƒержбуду  в  межах,
визначених цим директивним наказом;
     бере особисто   участь  у  зас≥данн¤х  колег≥њ  ћ≥неконом≥ки,
нарадах та ≥нших заходах,  що провод¤тьс¤ ћ≥н≥стерством, з питань,
що в≥днос¤тьс¤  до  компетенц≥њ ƒержбуду,  або призначаЇ дл¤ цього
≥нш≥  посадов≥ особи ƒержбуду.
     7. —вою д≥¤льн≥сть ƒержбуд  зд≥йснюЇ  на  баз≥  заход≥в  щодо
реал≥зац≥њ основних    стратег≥чних    ц≥лей   та   завдань,   ¤к≥
розробл¤ютьс¤ на кожний р≥к, схвалюютьс¤ р≥шенн¤м колег≥њ ƒержбуду
≥ затверджуютьс¤ за формою, визначеною цим наказом.
     8. «в≥т про результати д≥¤льност≥ ƒержбуду схвалюЇтьс¤ щороку
на зас≥данн≥ його колег≥њ  та  подаЇтьс¤  ћ≥н≥стров≥  за  п≥дписом
√олови  ƒержбуду  не п≥зн≥ше 1 березн¤ року,  що настаЇ за зв≥тним
пер≥одом.
     9. ”  щор≥чному зв≥т≥ ƒержбуду про результати його д≥¤льност≥
повинн≥ бути в≥дображен≥ так≥ питанн¤:
     стан реал≥зац≥њ  державноњ  пол≥тики  у  м≥стобуд≥вельн≥й  та
арх≥тектурн≥ д≥¤льност≥;
     динам≥ка стаб≥л≥зац≥њ  та  розвитку  буд≥вельного  комплексу,
виконанн¤   прогнозних  показник≥в  буд≥вництва  та  реконструкц≥њ
житла;
     ≥нформац≥¤ про вжит≥ заходи з реформуванн¤ державноњ житловоњ
пол≥тики та њх вплив  на вир≥шенн¤ житловоњ проблеми;
     стан реформуванн¤ житлово-комунального господарства;
     стан упровадженн¤  науково-техн≥чних  дос¤гнень у буд≥вництв≥
та житлово-комунальному  господарств≥,  х≥д   виконанн¤   ѕрограми
оснащенн¤ житлового   фонду   приладами   обл≥ку   та  регулюванн¤
паливо-енергетичних ресурс≥в,     вжитт¤    ≥нших    енерго-    та
ресурсозбер≥гаючих заход≥в;
     показники роботи  п≥дв≥домчих  орган≥зац≥й  та  п≥дзв≥тних  ≥
п≥дконтрольних ƒержбуду п≥дрозд≥л≥в м≥сцевих держадм≥н≥страц≥й.
     10. ƒорученн¤ орган≥в влади вищого р≥вн¤,  щодо ¤ких  ƒержбуд
визначено виконавцем  (або  сп≥ввиконавцем),  дорученн¤,  що мають
загальний характер,  виконуютьс¤ ƒержбудом самост≥йно  у  пор¤дку,
установленому у в≥дпов≥дному дорученн≥.  ƒублюванн¤ доручень або ж
наданн¤ додаткових доручень у цих випадках не зд≥йснюЇтьс¤.
     11. ћ≥н≥стр даЇ дорученн¤ ƒержбуду  щодо  виконанн¤  доручень
орган≥в влади  вищого  р≥вн¤,  ¤кщо  ц≥ дорученн¤ стосуютьс¤ сфери
д≥¤льност≥ ƒержбуду.
     12. ”станови,  що взаЇмод≥¤  м≥ж  ћ≥неконом≥ки  та  ƒержбудом
зд≥йснюЇтьс¤ через   спец≥ально   уповноважену   особу   ћ≥н≥стра.
ѕризначити спец≥ально уповноваженою особою ≥з питань  взаЇмод≥њ  з
ƒержбудом заступника ћ≥н≥стра, до функц≥ональних повноважень ¤кого
належать питанн¤ зазначеного  ом≥тету,  а структурним  п≥дрозд≥лом
ћ≥н≥стерства, ¤кий в≥дпов≥даЇ за зд≥йсненн¤ коорд≥нац≥њ д≥¤льност≥
ƒержбуду, - управл≥нн¤ житлово-комунальноњ та буд≥вельноњ пол≥тики
департаменту розвитку ринк≥в.
     13. ”становити,  що п≥дготовка доручень ћ≥неконом≥ки ƒержбуду
щодо виконанн¤ функц≥й,  передбачених у пункт≥ 4 цього  наказу,  а
також ≥нших  доручень,  що випливають з акт≥в вищих орган≥в влади,
зд≥йснюютьс¤ виключно через спец≥ально уповноважену особу.

 ¬иконуючий обов'¤зки
 ћ≥н≥стра економ≥ки                                      ¬. альник
 



Hosted by uCoz