ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ≈ ќЌќћ≤ » ” –јѓЌ»
Ќ ј ј «
N 38 в≥д 19.02.2001
ѕро забезпеченн¤ проведенн¤ Їдиноњ державноњ
регул¤рноњ пол≥тики у сфер≥ п≥дприЇмництва
« метою забезпеченн¤ проведенн¤ Їдиноњ державноњ регул¤торноњ
пол≥тики у сфер≥ п≥дприЇмництва, визнаноњ ”казом ѕрезидента
”крањни в≥д 22 с≥чн¤ 2000 року N 89 "ѕро запровадженн¤
Їдиноњ державноњ регул¤торноњ пол≥тики у сфер≥ п≥дприЇмництва"
одним з основних пр≥оритет≥в у д≥¤льност≥ орган≥в виконавчоњ влади
щодо зд≥йсненн¤ економ≥чних реформ, та враховуючи, що Їдина
державна регул¤торна пол≥тика у сфер≥ п≥дприЇмництва зд≥йснюЇтьс¤
шл¤хом упор¤дкуванн¤ нормативного регулюванн¤ п≥дприЇмницькоњ
д≥¤льност≥, Ќ ј ј « ” ё:
1. —труктурним п≥дрозд≥лам ћ≥неконом≥ки - розробникам
проект≥в регул¤торних акт≥в неухильно дотримуватис¤
адм≥н≥стративних процедур з п≥дготовки та впровадженн¤
регул¤торних акт≥в, визначених постановою аб≥нету ћ≥н≥стр≥в
”крањни в≥д 31 липн¤ 2000 р. N 1182 "ѕро
затвердженн¤ ѕоложенн¤ про пор¤док п≥дготовки проект≥в
регул¤торних акт≥в".
1.1. –озробка регул¤торного акта повинна включати в себе:
п≥дготовку обгрунтуванн¤ доц≥льност≥ втручанн¤ держави у
в≥дпов≥дну сферу п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, адекватност≥ та
ефективност≥ пропонованих шл¤х≥в та способ≥в розв'¤занн¤ порушених
у проект≥ питань;
п≥дготовку проекту регул¤торного акта, зг≥дно з планом
п≥дготовки проект≥в регул¤торних акт≥в;
погодженн¤ проект≥в з ƒержп≥дприЇмництвом;
публ≥чне обговоренн¤ проект≥в регул¤торних акт≥в за р≥шенн¤м
ƒержп≥дприЇмництва;
плануванн¤ заход≥в з визначенн¤ ефективност≥ розроблених
регул¤торних акт≥в п≥сл¤ введенн¤ њх у д≥ю та складенн¤ зв≥т≥в
щодо цього.
1.2. ƒл¤ погодженн¤ проекту регул¤торного акта
ƒержп≥дприЇмництвом розробник подаЇ:
два прим≥рники проекту регул¤торного акта;
анал≥з регул¤торного впливу цього акта;
дов≥дку про супров≥д проекту регул¤торного акта (за формою,
визначеною постановою аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 6 травн¤ 2000
р. N 767;
електронн≥ коп≥њ зазначених документ≥в.
1.3. јнал≥з регул¤торного впливу включаЇ в себе:
опис проблеми, ¤ку плануЇтьс¤ розв'¤зати шл¤хом утручанн¤
держави у в≥дпов≥дну сферу п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ (у чому саме
пол¤гаЇ проблема, причини ≥снуванн¤ проблеми, ¤ких категор≥й
суб'Їкт≥в економ≥чних в≥дносин стосуЇтьс¤ ц¤ проблема, чому
проблема не може бути вир≥шена за допомогою ринкових механ≥зм≥в, а
потребуЇ втручанн¤ держави - необх≥дн≥сть адм≥н≥струванн¤ збору
бюджетних платеж≥в, захисту внутр≥шнього ринку та в≥тчизн¤них
суб'Їкт≥в господарюванн¤ на зовн≥шн≥х ринках тощо);
опис механ≥зм≥в ≥ заход≥в з розв'¤занн¤ проблеми (необх≥дно
викласти основ≥ принципи ≥ засоби дос¤гненн¤ мети регулюванн¤ та
по¤снити, чому вони будуть ефективними; зазначити ф≥нансов≥,
матер≥ально-техн≥чн≥, ≥нформац≥йн≥ ресурси, використанн¤ ¤ких Ї
необх≥дним дл¤ реал≥зац≥њ пропонованого регул¤торного акта);
опис альтернатив запропонованому регул¤торному акту (маЇ
м≥стити загальну характеристику ≥нших можливих способ≥в
розв'¤занн¤ проблеми);
характеристику оч≥куваних соц≥ально-економ≥чних насл≥дк≥в
запровадженн¤ регул¤торного акта (обс¤г зб≥льшенн¤ надходжень до
бюджету, зростанн¤ к≥лькост≥ робочих м≥сць, стаб≥л≥зац≥¤ або
зменшенн¤ ц≥н на продукц≥ю, покращенн¤ показник≥в безпеки або
¤кост≥ продукц≥њ, зменшенн¤ адм≥н≥стративного тиску та скороченн¤
витрат п≥дприЇмц≥в, пов'¤заних з виконанн¤м нормативно-правового
акта, тощо).
1.4. «аходи з визначенн¤ ефективност≥ розроблених
регул¤торних акт≥в провад¤тьс¤:
за три м≥с¤ц≥ до зак≥нченн¤ д≥њ регул¤торного акта щодо
регул¤торних акт≥в з обмеженим терм≥ном;
не р≥дше н≥ж раз на три роки щодо регул¤торних акт≥в,
стосовно ¤ких не встановлено обмеженн¤ в терм≥н д≥њ.
«в≥ти з визначенн¤ ефективност≥ розроблених акт≥в повинн≥
включати:
перел≥к регул¤торних акт≥в;
критер≥њ соц≥ально-економ≥чноњ ефективност≥ кожного
регул¤торного акта;
к≥льк≥сн≥ та ¤к≥сн≥ показники реал≥зац≥њ кожного
регул¤торного акта.
2. ѕокласти функц≥њ щодо координац≥њ реал≥зац≥њ регул¤торноњ
пол≥тики у сфер≥ п≥дприЇмництва на управл≥нн¤ регул¤торноњ
пол≥тики у сфер≥ п≥дприЇмництва.
3. —труктурним п≥дрозд≥лам ћ≥неконом≥ки:
до 1 грудн¤ кожного року надавати управл≥нню регул¤торноњ
пол≥тики у сфер≥ п≥дприЇмництва (≥нд.68) пропозиц≥њ до поточного
та один раз на три роки починаючи з 2001 року пропозиц≥њ до
перспективного план≥в п≥дготовки регул¤торних акт≥в у сфер≥
п≥дприЇмництва;
щокварталу, до 1 числа м≥с¤ц¤, що настаЇ за зв≥тним,
подавати управл≥нню регул¤торноњ пол≥тики у сфер≥ п≥дприЇмництва
≥нформац≥ю про стан виконанн¤ заход≥в зазначеного плану та про
участь у розробц≥ та погодженн≥ ≥нших регул¤торних акт≥в, де
структурний п≥дрозд≥л визначено в≥дпов≥дальним виконавцем по
ћ≥неконом≥ки.
4. ”правл≥нню регул¤торноњ пол≥тики у сфер≥ п≥дприЇмництва:
забезпечувати п≥дготовку та затвердженн¤ поточних (на р≥к) ≥
перспективних (на три роки) план≥в п≥дготовки регул¤торних акт≥в у
сфер≥ п≥дприЇмництва;
подавати в≥дпов≥дну ≥нформац≥ю прот¤гом трьох робочих дн≥в з
дн¤ затвердженн¤ план≥в до ƒержп≥дприЇмництва;
узагальнювати та подавати ≥нформац≥ю про стан реал≥зац≥њ
регул¤торноњ пол≥тики у сфер≥ п≥дприЇмництва ƒержп≥дприЇмництву;
разом з головним юридичним управл≥нн¤м надавати консультац≥њ
структурним п≥дрозд≥лам ћ≥неконом≥ки з питань п≥дготовки проект≥в
регул¤торних акт≥в та ≥нших питань щодо реал≥зац≥њ регул¤торноњ
пол≥тики у сфер≥ п≥дприЇмництва.
5. онтроль за виконанн¤м цього наказу покласти на
заступник≥в ћ≥н≥стра, кер≥вник≥в департамент≥в, начальник≥в
управл≥нь.
ћ≥н≥стр економ≥ки ¬.–оговий
|