ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ≈ ќЌќћ≤ » ” –јѓЌ»
Ћ » — “
N 19-45/1187 в≥д 25.06.2001
Ќаказом ћ≥н≥стерства економ≥ки в≥д 26.12.2000 р. N 280
"ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про пор¤док створенн¤ та
головн≥ функц≥њ тендерних ком≥тет≥в щодо орган≥зац≥њ та зд≥йсненн¤
процедур закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти"
рекомендовано м≥сцевим органам виконавчоњ влади та органам
м≥сцевого самовр¤дуванн¤ створити пост≥йно д≥юч≥ тендерн≥ ком≥тети
дл¤ зд≥йсненн¤ закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг у межах бюджету
району м≥ста, району област≥ та бюджету м≥ста (районний тендерний
ком≥тет, м≥ський тендерний ком≥тет).
“ендерн≥ ком≥тети в орган≥зац≥¤х - розпор¤дниках кошт≥в
нижчого р≥вн¤ створюютьс¤ за погодженн¤м з розпор¤дником кошт≥в
вищого р≥вн¤.
ќдночасно з огл¤ду на те, що у с≥льських чи селищних радах,
¤к правило, невелик≥ суми закуп≥вель та обмежена к≥льк≥сть
прац≥вник≥в, ћ≥н≥стерство економ≥ки вважаЇ можливим не створювати
в них тендерн≥ ком≥тети. ѕри цьому закуп≥вл≥ рекомендуЇтьс¤
зд≥йснювати на районному р≥вн≥ ≥з включенн¤м до складу тендерного
ком≥тету (районного) в≥дпов≥дних посадових ос≥б селищноњ ради.
«аконом ”крањни "ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за
державн≥ кошти" не встановлено м≥н≥мальноњ варт≥сноњ
меж≥, починаючи з ¤коњ необх≥дно застосовувати процедури
закуп≥вель.
ќднак пунктом 2 постанови аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д
27.09.2000 р. N 1469 "ѕро орган≥зац≥йн≥ заходи
щодо функц≥онуванн¤ системи державних закуп≥вель" встановлено, що
зв≥т про результати зд≥йсненн¤ процедури закуп≥вл≥ в≥дпов≥дно до
процедур, передбачених у «акон≥ ”крањни "ѕро закуп≥влю товар≥в,
роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти", обов'¤зково
пред'¤вл¤Їтьс¤ у в≥дпов≥дн≥ ф≥нансов≥ органи дл¤ зд≥йсненн¤ оплати
укладених договор≥в разом з плат≥жними документами, ¤кщо варт≥сть
товар≥в та послуг дор≥внюЇ або перевищуЇ екв≥валент 5 тис. Ївро,
варт≥сть роб≥т дор≥внюЇ або перевищуЇ екв≥валент 100 тис. Ївро. ƒо
ц≥Їњ меж≥ замовник не пред'¤вл¤Ї зв≥т у в≥дпов≥дн≥ органи, а лише
збер≥гаЇ зв≥тн≥ документи разом з ≥ншими документами щодо
закуп≥вл≥.
ќтже, ¤кщо оч≥кувана варт≥сть предмета закуп≥вл≥ дл¤ товар≥в
та послуг нижча 5 тис. Ївро, дл¤ роб≥т - 100 тис. Ївро,
розпор¤дник державних кошт≥в самост≥йно, виход¤чи з конкретноњ
ситуац≥њ, приймаЇ р≥шенн¤ про застосуванн¤ т≥Їњ чи ≥ншоњ процедури
закуп≥вл≥ в≥дпов≥дно до законодавства, д≥ючого у сфер≥ державних
закуп≥вель. ” даному випадку ћ≥н≥стерство економ≥ки вважаЇ за
доц≥льне застосуванн¤ таких процедур, ¤к запит ц≥нових пропозиц≥й
(котирувань) та процедура закуп≥вл≥ в одного виконавц¤. ѕри цьому
погоджувати з уповноваженим органом застосуванн¤ процедури
закуп≥вл≥ в одного виконавц¤ дл¤ закуп≥вель, варт≥сть ¤ких нижча
суми, екв≥валентноњ 5 тис. Ївро (дл¤ роб≥т - 100 тис. Ївро), не
потр≥бно.
Ќеобх≥дно зазначити, що при зд≥йсненн≥ закуп≥вель товар≥в,
роб≥т ≥ послуг замовник повинен вибрати процедуру закуп≥вл≥ зг≥дно
з чинним законодавством в≥дпов≥дно до р≥чноњ потреби.
–азом з тим потр≥бно зважувати на те, що зг≥дно з частиною 3
статт≥ 14 «акону ”крањни "ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за
державн≥ кошти" замовник не маЇ права д≥лити закуп≥влю
на частини з метою уникнути застосуванн¤ процедур, передбачених
цим «аконом.
ер≥вник департаменту економ≥ки
оборони, правоохоронноњ д≥¤льност≥,
техногенноњ безпеки та державних
закуп≥вель ¬.«убарЇв
"”р¤довий кур'Їр", N 125, 17.07.2001 р.
|