TopList

Ќа √лавную
”становить в качестве домашней!



                  ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ≈ ќЌќћ≤ » ” –јѓЌ»

                             Ћ » — “

 N 19-45/1187 в≥д 25.06.2001




     Ќаказом  ћ≥н≥стерства   економ≥ки  в≥д  26.12.2000  р.  N 280
"ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про пор¤док створенн¤  та
головн≥ функц≥њ тендерних ком≥тет≥в щодо орган≥зац≥њ та зд≥йсненн¤
процедур закуп≥вель товар≥в,  роб≥т ≥ послуг  за  державн≥  кошти"
рекомендовано   м≥сцевим   органам  виконавчоњ  влади  та  органам
м≥сцевого самовр¤дуванн¤ створити пост≥йно д≥юч≥ тендерн≥ ком≥тети
дл¤ зд≥йсненн¤ закуп≥вель товар≥в,  роб≥т ≥ послуг у межах бюджету
району м≥ста,  району област≥ та бюджету м≥ста (районний тендерний
ком≥тет, м≥ський тендерний ком≥тет).
     “ендерн≥ ком≥тети  в  орган≥зац≥¤х  -  розпор¤дниках   кошт≥в
нижчого  р≥вн¤  створюютьс¤  за погодженн¤м з розпор¤дником кошт≥в
вищого р≥вн¤.
     ќдночасно з  огл¤ду на те,  що у с≥льських чи селищних радах,
¤к  правило,  невелик≥  суми  закуп≥вель  та  обмежена   к≥льк≥сть
прац≥вник≥в,  ћ≥н≥стерство економ≥ки вважаЇ можливим не створювати
в  них  тендерн≥  ком≥тети.  ѕри  цьому  закуп≥вл≥  рекомендуЇтьс¤
зд≥йснювати  на районному р≥вн≥ ≥з включенн¤м до складу тендерного
ком≥тету (районного) в≥дпов≥дних посадових ос≥б селищноњ ради.
     «аконом ”крањни  "ѕро  закуп≥влю  товар≥в,  роб≥т ≥ послуг за
державн≥ кошти"  не встановлено  м≥н≥мальноњ  варт≥сноњ
меж≥,   починаючи   з   ¤коњ   необх≥дно  застосовувати  процедури
закуп≥вель.
     ќднак пунктом 2  постанови   аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни  в≥д
27.09.2000 р.  N  1469  "ѕро орган≥зац≥йн≥ заходи
щодо функц≥онуванн¤ системи державних закуп≥вель" встановлено,  що
зв≥т  про  результати зд≥йсненн¤ процедури закуп≥вл≥ в≥дпов≥дно до
процедур,  передбачених у «акон≥ ”крањни "ѕро  закуп≥влю  товар≥в,
роб≥т ≥  послуг  за  державн≥  кошти",  обов'¤зково
пред'¤вл¤Їтьс¤ у в≥дпов≥дн≥ ф≥нансов≥ органи дл¤ зд≥йсненн¤ оплати
укладених договор≥в разом з плат≥жними документами,  ¤кщо варт≥сть
товар≥в  та послуг дор≥внюЇ або перевищуЇ екв≥валент 5 тис.  Ївро,
варт≥сть роб≥т дор≥внюЇ або перевищуЇ екв≥валент 100 тис. Ївро. ƒо
ц≥Їњ меж≥ замовник не пред'¤вл¤Ї зв≥т у в≥дпов≥дн≥ органи,  а лише
збер≥гаЇ  зв≥тн≥  документи  разом  з  ≥ншими   документами   щодо
закуп≥вл≥.
     ќтже, ¤кщо  оч≥кувана варт≥сть предмета закуп≥вл≥ дл¤ товар≥в
та  послуг  нижча  5  тис.  Ївро,  дл¤  роб≥т  -  100  тис.  Ївро,
розпор¤дник  державних  кошт≥в  самост≥йно,  виход¤чи з конкретноњ
ситуац≥њ, приймаЇ р≥шенн¤ про застосуванн¤ т≥Їњ чи ≥ншоњ процедури
закуп≥вл≥  в≥дпов≥дно до законодавства,  д≥ючого у сфер≥ державних
закуп≥вель.  ” даному випадку  ћ≥н≥стерство  економ≥ки  вважаЇ  за
доц≥льне застосуванн¤ таких процедур,  ¤к запит ц≥нових пропозиц≥й
(котирувань) та процедура закуп≥вл≥ в одного виконавц¤.  ѕри цьому
погоджувати   з   уповноваженим   органом  застосуванн¤  процедури
закуп≥вл≥ в одного виконавц¤ дл¤ закуп≥вель,  варт≥сть ¤ких  нижча
суми,  екв≥валентноњ 5 тис.  Ївро (дл¤ роб≥т - 100 тис.  Ївро), не
потр≥бно.
     Ќеобх≥дно зазначити,  що  при  зд≥йсненн≥ закуп≥вель товар≥в,
роб≥т ≥ послуг замовник повинен вибрати процедуру закуп≥вл≥ зг≥дно
з чинним законодавством в≥дпов≥дно до р≥чноњ потреби.
     –азом з тим потр≥бно зважувати на те,  що зг≥дно з частиною 3
статт≥ 14 «акону ”крањни "ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за
державн≥ кошти"  замовник не маЇ права д≥лити закуп≥влю
на частини з метою уникнути  застосуванн¤  процедур,  передбачених
цим «аконом.

  ер≥вник департаменту економ≥ки
 оборони, правоохоронноњ д≥¤льност≥,
 техногенноњ безпеки та державних
 закуп≥вель                                              ¬.«убарЇв

 "”р¤довий кур'Їр", N 125, 17.07.2001 р.
 



Hosted by uCoz