TopList

Ќа √лавную
”становить в качестве домашней!



              ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ј√–ј–Ќќѓ ѕќЋ≤“» » ” –јѓЌ»

                            Ќ ј   ј «

 N 12 в≥д 02.02.2001


              ѕро перейменуванн¤ ќдеського ≥подрому


     « метою приведенн¤  назви  п≥дприЇмства  у  в≥дпов≥дн≥сть  до
основних   напр¤мк≥в   д≥¤льност≥,   керуючись  ƒекретом   аб≥нету
ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 15 грудн¤ 1992 р.  N  8-92    "ѕро
управл≥нн¤ майном,    що   Ї   у   загальнодержавн≥й   власност≥",
Ќ ј   ј « ” ё:

     1. ѕерейменувати  ќдеський  ≥подром  на  ќдеський   державний
с≥льськогосподарський ≥подром.
     2. «атвердити       —татут        ќдеського        державного
с≥льськогосподарського ≥подрому (додаЇтьс¤).
     3. ƒиректору  ќдеського   державного   с≥льськогосподарського
≥подрому   ушн≥ру  ќ.¬.  у двотижневий терм≥н забезпечити державну
реЇстрац≥ю —татуту та подати ёридичному управл≥нню коп≥ю св≥доцтва
про державну реЇстрац≥ю п≥дприЇмства.
     4. ƒепартаменту кадровоњ пол≥тики,  аграрноњ осв≥ти та  науки
(ћельник)  у  встановленому  пор¤дку  внести  в≥дпов≥дн≥  зм≥ни до
контракту з директором ќдеського державного с≥льськогосподарського
≥подрому  ушн≥ром ќ.¬.
     5. ƒепартаменту   стратег≥њ   розвитку   аграрноњ   економ≥ки
(ƒробот),  ƒепартаменту ф≥нансово-кредитноњ та податковоњ пол≥тики
(Ќ≥колаЇнко),  ”правл≥нню  державною  власн≥стю  та   приватизац≥њ
(„орноус)  разом  з  ≥ншими  п≥дрозд≥лами  м≥н≥стерства  врахувати
зм≥ни,  пов'¤зан≥  з  перейменуванн¤м  ќдеського   ≥подрому,   при
розробц≥  план≥в економ≥чного ≥ соц≥ального розвитку та ф≥нансових
план≥в ≥ внести в≥дпов≥дн≥ зм≥ни в ѕерел≥к державних  п≥дприЇмств,
установ   ≥   орган≥зац≥й,   ¤к≥   вход¤ть   до  сфери  управл≥нн¤
ћ≥нагропол≥тики ”крањни.
     5.  онтроль  за  виконанн¤м  наказу  покласти  на  заступника
ћ≥н≥стра —.–ижука.

 ћ≥н≥стр                                               ≤. ириленко

          «ареЇстровано
 р≥шенн¤м виконавчого ком≥тету
 ѕриморськоњ райради народних
 депутат≥в
 N 683 в≥д 24.04.92

         ѕеререЇстровано                    «атверджено
 ѕриморською районною державною      Ќаказ ћ≥н≥стерства аграрноњ
 адм≥н≥страц≥Їю м. ќдеси             пол≥тики ”крањни
 √олова районноњ держадм≥н≥страц≥њ   2 лютого 2001 року N 12
 ________________ ќ.≤.ќл≥йник          ____________________
 –еЇстрац≥йний N –04056931ё0031498   ѕерший заступник м≥н≥стра
 13 лютого 2001 року

                              —татут
                       ќдеського державного
                 с≥льськогосподарського ≥подрому

     «ареЇстровано                                  ѕрийн¤то
 ёридичним управл≥нн¤м                         загальними зборами
 ћ≥н≥стерства аграрноњ                         трудового колективу
 пол≥тики ”крањни                              протокол N 3
 N 66-02/2001                                  в≥д 23 листопада
 в≥д 2 лютого 2001 р.                          2000 р.

                         м. ќдеса - 2001

     ѕ≥дприЇмство ќдеський    державний    ≥подром    (надал≥    -
ѕ≥дприЇмство) засноване на державн≥й власност≥ у  в≥дпов≥дност≥  з
ѕостановою  –ади  ћ≥н≥стр≥в  —–—–  в≥д 7 грудн¤ 1953 року N 2895 ≥
п≥дпор¤дковане ћ≥н≥стерству аграрноњ пол≥тики  ”крањни  (надал≥  -
ќрган управл≥нн¤ майном).

     —татт¤ 1. Ќайменуванн¤ та м≥сцезнаходженн¤ ѕ≥дприЇмства

     1.1. Ќайменуванн¤ ѕ≥дприЇмства:
     повна - ќдеський державний с≥льськогосподарський ≥подром;
     скорочена - ќдеський ƒ—≤;
     рос≥йською мовою:          ќдесский           государственный
сельскохоз¤йственный ипподром.
     1.2. ћ≥сцезнаходженн¤ ѕ≥дприЇмства:
     65009, ”крањна, м. ќдеса - 9, вул. ‘онтанська дорога, 6

     —татт¤ 2. ћета та предмет д≥¤льност≥ ѕ≥дприЇмства

     2.1. ѕ≥дприЇмство    створюЇтьс¤    з    метою    виробництва
с≥льськогосподарськоњ   продукц≥њ,   њњ   переробки,   реал≥зац≥њ,
п≥двищенн¤  р≥вн¤  кон¤рства  ≥  ¤костей коней та зд≥йсненн¤ ≥нших
вид≥в господарськоњ  д≥¤льност≥  з  метою  отриманн¤  прибутку  на
основ≥  рац≥онального  використанн¤  земл≥  ≥ виробничо-ресурсного
потенц≥алу.
     2.2. ѕредметом д≥¤льност≥ ѕ≥дприЇмства Ї:
     - вирощуванн¤ зернових та кормових культур;
     - тренуванн¤ та випробовуванн¤ плем≥нних коней;
     - створенн¤ культурно-розважальних та оздоровчих комплекс≥в;
     - наданн¤ послуг по переробц≥ с≥льськогосподарськоњ продукц≥њ
юридичним ≥ ф≥зичним особам;
     - реал≥зац≥¤ продукц≥њ власного виробництва,  в≥дход≥в в≥д њњ
виробництва,  ≥нших   продовольчих   та   непродовольчих   товар≥в
юридичним ≥ ф≥зичним особам через власну та торговельну мережу;
     - закуп≥вл¤ за  гот≥вку  та  по безгот≥вковому  розрахунку  у
населенн¤  та  юридичних ос≥б с≥льськогосподарськоњ продукц≥њ,  њњ
збер≥ганн¤, переробка та реал≥зац≥¤;
     - розведенн¤, вирощуванн¤ та дорощуванн¤ плем≥нних коней;
     - орган≥зац≥¤         навчально-тренувальних         центр≥в,
к≥нно-спортивних  шк≥л  ≥з  навчанн¤м  вс≥х вид≥в њзди та прокатом
коней;
     - орган≥зац≥¤  та  проведенн¤ виставок,  ¤рмарок,  аукц≥он≥в,
участь в них;
     - поЇднанн¤    видовищних    ≥грових    заход≥в   з   роботою
тотал≥затора;
     - наданн¤    послуг   з   перевезенн¤   пасажир≥в,   вантаж≥в
автомоб≥льним транспортом;
     - виробництво  продукц≥њ  дл¤ зд≥йсненн¤ буд≥вельно-монтажних
роб≥т;
     - проектно-досл≥дницька    та    конструкторсько-технолог≥чна
д≥¤льн≥сть;
     - наданн¤ послуг зв'¤зку та охорони власност≥;
     - виконанн¤ буд≥вельно-монтажних та ремонтних роб≥т  власними
силами та на правах генп≥др¤дчика та субп≥др¤дчика;
     - створенн¤  та  в≥дкритт¤  цех≥в  дл¤  виробництва   товар≥в
народного споживанн¤;
     - зовн≥шньоеконом≥чна  д≥¤льн≥сть   в≥дпов≥дно   до   чинного
законодавства на принципах валютноњ самоокупност≥;
     - посередницька та комерц≥йна  д≥¤льн≥сть  в  орган≥зац≥њ  та
зд≥йсненн≥    буд≥вництва,    реал≥зац≥¤    збудованих    об'Їкт≥в
виробничого,     соц≥ально-культурного,     господарського      та
агропромислового   призначенн¤,   об'Їкт≥в   транспорту,  зв'¤зку,
охорони здоров'¤ та житла;
     - проведенн¤    комерц≥йноњ    д≥¤льност≥,   орган≥зац≥¤   та
зд≥йсненн¤   оптовоњ,    роздр≥бноњ    ≥    ком≥с≥йноњ    торг≥вл≥
продовольчими,   промисловими,   с≥льськогосподарськими  товарами,
товарами народного споживанн¤,  паливно-мастильними матер≥алами та
≥ншими (в т.ч.  такими,  що потребують спец≥ального дозволу) через
мережу  власних  ≥  орендованих  магазин≥в,  вињзна  торг≥вл¤   на
п≥дприЇмствах, ¤рмарках, базарах;
     - проведенн¤    експортно-≥мпортних    операц≥й,    укладенн¤
контракт≥в, в тому числ≥ на продажу та оренду коней;
     - створенн¤ готельно-розважальних комплекс≥в,  в тому  числ≥:
готел≥в, каз≥но;
     - наданн¤ туристичних послуг;
     - проведенн¤ лотерей та участь в к≥нод≥¤льност≥;
     - рекламно-посередницьк≥,      агентськ≥,      консигнац≥йн≥,
управл≥нськ≥, правов≥ послуги;
     - орган≥зац≥¤ пункт≥в обм≥ну валюти;
     - в≥дкритт¤   бюро,   контор,  агенц≥й,  магазин≥в,  к≥оск≥в,
пункт≥в прокату, в≥деосалон≥в в ”крањн≥ та за њњ межами;
     - медична практика;
     - ≥нвестиц≥йна  д≥¤льн≥сть  (сукупн≥сть  практичних  д≥й   по
реал≥зац≥њ  ≥нвестиц≥й  зг≥дно з «аконом ”крањни "ѕро ≥нвестиц≥йну
д≥¤льн≥сть",  включаючи буд≥вництво та використанн¤ (в
т.ч. комерц≥йне) об'Їкт≥в, в ¤к≥ проводилось ≥нвестуванн¤;
     - орган≥зац≥¤ та наданн¤  послуг  громадського  харчуванн¤  з
правом в≥дкритт¤ власних њдалень, ресторан≥в, кафе та реал≥зац≥¤ в
них власних та покупних товар≥в;
     - зд≥йсненн¤ будь-¤коњ ≥ншоњ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥,  ¤ка
пов'¤зана з ц≥л¤ми ѕ≥дприЇмства ≥ спри¤Ї њх  дос¤гненню  зг≥дно  з
чинним законодавством ”крањни.
     2.3. ¬иди д≥¤льност≥,  щодо ¤ких  законодавством  передбачено
л≥цензуванн¤,  ѕ≥дприЇмство  зд≥йснюЇ  п≥сл¤ одержанн¤ в≥дпов≥дних
л≥ценз≥й в пор¤дку, передбаченому чинним законодавством ”крањни.

     3. ёридичний статус ѕ≥дприЇмства
     3.1. ѕ≥дприЇмство  Ї  юридичною  особою  та  правонаступником
ќдеського   ≥подрому   ¬иробничого   об'Їднанн¤    по    кон¤рству
ћ≥н≥стерства  с≥льського  господарства ”крањни.  ѕрава ≥ обов'¤зки
юридичноњ  особи  ѕ≥дприЇмство  набуло  з   дн¤   його   державноњ
реЇстрац≥њ.
     3.2. ѕ≥дприЇмство  зд≥йснюЇ  свою  д≥¤льн≥сть  в≥дпов≥дно  до
чинного    законодавства    ”крањни   та   цього   —татуту,   ¤кий
затверджуЇтьс¤  ќрганом  управл≥нн¤  майном  за  участю  трудового
колективу.
     3.3. ѕ≥дприЇмство використовуЇ цехову структуру управл≥нн¤. ¬
його  склад≥ функц≥онують агроцех з земельною д≥л¤нкою 1337,30 га,
тренувальн≥  бригади,  ≥подром,  тотал≥затор,  транспортний   цех,
майстерн≥,  кафе-столова,  житлово-комунальне господарство та ≥нш≥
п≥дрозд≥ли.  —труктурн≥  п≥дрозд≥ли  п≥дприЇмства  складають  його
Їдиний   майновий  комплекс  незалежно  в≥д  њх  м≥сцезнаходженн¤.
—труктура управл≥нн¤ п≥дприЇмством може бути зм≥нена  за  р≥шенн¤м
кер≥вника ѕ≥дприЇмства.
     3.4. ”часть ѕ≥дприЇмства в асоц≥ац≥¤х, корпорац≥¤х, концернах
та ≥нших об'Їднанн¤х зд≥йснюЇтьс¤ на добров≥льних засадах, ¤кщо це
не суперечить антимонопольному законодавству та ≥ншим  нормативним
актам ”крањни.
     —творенн¤ будь-¤ких   сп≥льних    п≥дприЇмств    за    участю
ѕ≥дприЇмства зд≥йснюЇтьс¤ ‘ондом державного майна за згодою ќргану
управл≥нн¤ майном.
     3.5. ѕ≥дприЇмство веде самост≥йний баланс, маЇ розрахунковий,
валютний та ≥нш≥ рахунки в  установах  банк≥в,  печатку  з≥  своњм
найменуванн¤м.   ѕ≥дприЇмство   може   мати  товарний  знак,  ¤кий
реЇструЇтьс¤ в≥дпов≥дно до чинного законодавства.
     3.6. ѕ≥дприЇмство    несе    в≥дпов≥дальн≥сть    за    своњми
зобов'¤занн¤ми в  межах  належного  йому  майна  зг≥дно  з  чинним
законодавством.
     ѕ≥дприЇмство не  несе  в≥дпов≥дальност≥   за   зобов'¤занн¤ми
держави та ќргану управл≥нн¤ майном.
     3.7. ѕ≥дприЇмство маЇ право укладати угоди,  набувати майнов≥
та  особист≥  немайнов≥ права,  нести обов'¤зки,  бути позивачем ≥
в≥дпов≥дачем в суд≥, в арб≥тражному та третейському суд≥.

     —татт¤ 4. ћайно ѕ≥дприЇмства

     4.1. ћайно ѕ≥дприЇмства становл¤ть основн≥ фонди та  оборотн≥
кошти,   а   також   ц≥нност≥,   варт≥сть  ¤ких  в≥дображаЇтьс¤  у
самост≥йному баланс≥ ѕ≥дприЇмства.
     4.2. ћайно ѕ≥дприЇмства Ї державною власн≥стю ≥ закр≥плюЇтьс¤
за ним на прав≥ повного господарського в≥данн¤.  «д≥йснюючи  право
повного господарського в≥данн¤, ѕ≥дприЇмство волод≥Ї, користуЇтьс¤
та розпор¤джаЇтьс¤ зазначеним майном на св≥й розсуд, вчин¤ючи щодо
нього  будь-¤к≥  д≥њ,  ¤к≥  не суперечать чинному законодавству та
цьому статуту.
     4.3. ƒжерелами формуванн¤ майна ѕ≥дприЇмства Ї:
     - майно, передане йому органами державного управл≥нн¤;
     - доходи,  одержан≥  в≥д  реал≥зац≥њ  продукц≥њ,  а також в≥д
≥нших вид≥в ф≥нансово-господарськоњ д≥¤льност≥;
     - доходи в≥д ц≥нних папер≥в;
     - кредити банк≥в та ≥нших кредитор≥в;
     - кап≥тальн≥ вкладенн¤ ≥ дотац≥њ з бюджет≥в;
     - безоплатн≥    або    благод≥йн≥    внески,    пожертвуванн¤
орган≥зац≥й, п≥дприЇмств ≥ громад¤н;
     - придбанн¤ майна ≥ншого п≥дприЇмства, орган≥зац≥њ;
     - ≥нше   майно,   набуте   на   п≥дставах,   не   заборонених
законодавством.
     4.4. ¬≥дчуженн¤ засоб≥в виробництва, що Ї державною власн≥стю
≥ закр≥плен≥  за  ѕ≥дприЇмством,  зд≥йснюЇтьс¤  за  погодженн¤м  з
ќрганом   управл≥нн¤   майном   у  пор¤дку,  встановленому  чинним
законодавством. ќдержан≥ в результат≥ в≥дчуженн¤ зазначеного майна
кошти  спр¤мовуютьс¤  виключно  на  ≥нвестиц≥њ  ѕ≥дприЇмства  ≥  Ї
державною власн≥стю.
     4.5. ѕ≥дприЇмство маЇ  право  здавати в оренду  в≥дпов≥дно до
чинного законодавства  (кр≥м  ц≥л≥сних  майнових  комплекс≥в  його
структурних   п≥дрозд≥л≥в,   ф≥л≥ал≥в,   цех≥в,  а  також  нежилих
прим≥щень)  п≥дприЇмствам,  орган≥зац≥¤м  та  установам,  а  також
громад¤нам  устаткуванн¤,  транспортн≥  засоби,  ≥нвентар  та ≥нш≥
матер≥альн≥ ц≥нност≥,  ¤к≥ йому належать,  а також списувати њх  з
балансу.
     4.6. ѕ≥дприЇмство зд≥йснюЇ волод≥нн¤,  користуванн¤ землею, в
т.ч.   с≥льськогосподарського  призначенн¤,  ≥  ≥ншими  природними
ресурсами  в≥дпов≥дно  до  мети  своЇњ   д≥¤льност≥   та   чинного
законодавства.
     4.7. «битки, завдан≥ ѕ≥дприЇмству в результат≥ порушенн¤ його
майнових   прав   громад¤нами,  юридичними  особами  ≥  державними
органами,  в≥дшкодовуютьс¤  ѕ≥дприЇмству  за  р≥шенн¤м  суду   або
арб≥тражного суду.

     —татт¤ 5. ѕрава та обов'¤зки ѕ≥дприЇмства

     5.1. ѕрава ѕ≥дприЇмства
     5.1.1. ѕ≥дприЇмство  самост≥йно   плануЇ   свою   д≥¤льн≥сть,
визначаЇ  стратег≥ю  та основн≥ напр¤мки свого розвитку в≥дпов≥дно
до   галузевих   науково-техн≥чних   прогноз≥в   та   пр≥оритет≥в,
кон'юнктури ринку продукц≥њ, товар≥в, роб≥т, послуг та економ≥чноњ
ситуац≥њ.
     5.1.2. ѕ≥дприЇмство реал≥зуЇ свою продукц≥ю, послуги, залишки
в≥д виробництва  за  ц≥нами,  що  формуютьс¤  в≥дпов≥дно  до  умов
економ≥чноњ д≥¤льност≥,  а у випадках, передбачених законодавством
”крањни, - за ф≥ксованими державними ц≥нами.
     5.1.3. ѕ≥дприЇмство  маЇ  право  на  випуск ц≥нних папер≥в та
реал≥зац≥ю њх юридичним  особам  ≥  громад¤нам  ”крањни  та  ≥нших
держав у в≥дпов≥дност≥ з чинним законодавством.
     ѕ≥дприЇмство може  придбавати  ц≥нн≥  папери  юридичних  ос≥б
”крањни  та  ≥нших  держав,  випускати,  реал≥зовувати та купувати
ц≥нн≥ папери в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни.
     5.1.4. ѕ≥дприЇмство       вправ≥      створювати     ф≥л≥али,
представництва, в≥дд≥ленн¤ та ≥нш≥ в≥дособлен≥ п≥дрозд≥ли з правом
в≥дкритт¤ поточних ≥ розрахункових рахунк≥в ≥ затверджуЇ ѕоложенн¤
про них.
     5.2. ќбов'¤зки ѕ≥дприЇмства
     5.2.1. ѕри  визначенн≥  стратег≥њ  господарськоњ   д≥¤льност≥
ѕ≥дприЇмство  повинно  враховувати  державн≥  контракти,  державн≥
замовленн¤ та ≥нш≥ догов≥рн≥ зобов'¤занн¤.
     ƒоведен≥ у   встановленому   пор¤дку   державн≥  контракти  ≥
державн≥ замовленн¤ Ї обов'¤зковими до виконанн¤.
     5.2.2. ѕ≥дприЇмство:
     - забезпечуЇ своЇчасну оплату податк≥в та  ≥нших  в≥драхувань
зг≥дно    з    чинним    законодавством;   зд≥йснюЇ   буд≥вництво,
реконструкц≥ю,  а  також  кап≥тальний  ремонт   основних   фонд≥в,
забезпечуЇ  своЇчасне  освоЇнн¤  нових  виробничих  потужностей та
¤кнайшвидше  введенн¤  в  д≥ю  придбаного   обладнанн¤;   зд≥йснюЇ
оперативну   д≥¤льн≥сть   по  матер≥ально-техн≥чному  забезпеченню
виробництва;
     - придбаваЇ  необх≥дн≥  матер≥альн≥  ресурси  у  п≥дприЇмств,
орган≥зац≥й та установ незалежно в≥д форм  власност≥,  а  також  у
ф≥зичних ос≥б;
     - в≥дпов≥дно   до   державного   контракту   та    державного
замовленн¤, укладених договор≥в забезпечуЇ виробництво та поставку
продукц≥њ ≥ товар≥в;
     - створюЇ   належн≥   умови   дл¤  високопродуктивноњ  прац≥,
забезпечуЇ додержанн¤ законодавства  про  працю,  правил  та  норм
охорони прац≥, техн≥ки безпеки, соц≥ального страхуванн¤;
     - зд≥йснюЇ заходи  по  вдосконаленню  орган≥зац≥њ  зароб≥тноњ
плати прац≥вник≥в з метою посиленн¤ њх матер≥альноњ зац≥кавленост≥
¤к в результатах особистоњ прац≥,  так  ≥  в  загальних  п≥дсумках
роботи    ѕ≥дприЇмства,    забезпечуЇ   економне   ≥   рац≥ональне
використанн¤   фонду   споживанн¤   ≥   своЇчасн≥   розрахунки   з
прац≥вниками ѕ≥дприЇмства;
     - виконуЇ  норми  ≥   вимоги   щодо   охорони   навколишнього
природного  середовища,  рац≥онального  використанн¤ ≥ в≥дтворенн¤
природних ресурс≥в та забезпеченн¤ еколог≥чноњ безпеки.
     ” раз≥  порушенн¤  ѕ≥дприЇмством  законодавства  про  охорону
навколишнього природного  середовища  його  д≥¤льн≥сть  може  бути
обмежена, тимчасово заборонена або припинена в≥дпов≥дно до чинного
законодавства.
     5.3. ѕ≥дприЇмство зд≥йснюЇ бухгалтерський,  оперативний обл≥к
та веде статистичну зв≥тн≥сть зг≥дно з чинним законодавством.
      ер≥вник ѕ≥дприЇмства    та    головний    бухгалтер   несуть
персональну  в≥дпов≥дальн≥сть  за  додержанн¤  пор¤дку  веденн¤  ≥
достов≥рн≥сть обл≥ку та статистичноњ зв≥тност≥.

     —татт¤ 6. ”правл≥нн¤ ѕ≥дприЇмством ≥ самовр¤дуванн¤ трудового
               колективу

     6.1. ”правл≥нн¤ ѕ≥дприЇмством зд≥йснюЇ його кер≥вник.
     6.2. Ќайманн¤   кер≥вника   зд≥йснюЇтьс¤  ќрганом  управл≥нн¤
майном шл¤хом укладенн¤ з ним контракту.  ѕ≥дприЇмство  самост≥йно
визначаЇ структуру управл≥нн¤ ≥ встановлюЇ штати.
     6.3.  ер≥вник   ѕ≥дприЇмства   самост≥йно   вир≥шуЇ   питанн¤
д≥¤льност≥ ѕ≥дприЇмства за вин¤тком тих,  що в≥днесен≥ статутом до
компетенц≥њ ќргану управл≥нн¤ майном та ≥нших  орган≥в  управл≥нн¤
даного ѕ≥дприЇмства.
      ер≥вник ѕ≥дприЇмства:
     - несе   повну   в≥дпов≥дальн≥сть   за   стан  та  д≥¤льн≥сть
ѕ≥дприЇмства;
     - д≥Ї  без  дов≥реност≥  в≥д ≥мен≥ ѕ≥дприЇмства,  представл¤Ї
його в ус≥х установах та орган≥зац≥¤х;
     - розпор¤джаЇтьс¤  коштами  та  майном  в≥дпов≥дно до чинного
законодавства;
     - укладаЇ договори,  видаЇ дов≥реност≥, в≥дкриваЇ в установах
банк≥в розрахунковий та ≥нш≥ рахунки;
     - несе в≥дпов≥дальн≥сть за формуванн¤ та виконанн¤ ф≥нансових
план≥в.
     ќрган управл≥нн¤  майном не маЇ права втручатис¤ в оперативну
≥ господарську д≥¤льн≥сть ѕ≥дприЇмства.
     6.4. «аступник    кер≥вника    ѕ≥дприЇмства,   кер≥вники   та
спец≥ал≥сти   п≥дрозд≥л≥в   апарату   управл≥нн¤   ≥   структурних
п≥дрозд≥л≥в (виробництв, цех≥в, в≥дд≥л≥в, в≥дд≥лень д≥льниць, ферм
та ≥нших аналог≥чних п≥дрозд≥л≥в  ѕ≥дприЇмства),  а  також  старш≥
майстри  ≥ майстри призначаютьс¤ на посаду ≥ зв≥льн¤ютьс¤ з посади
кер≥вником ѕ≥дприЇмства.
     6.5. ѕовноваженн¤ трудового колективу державного ѕ≥дприЇмства
реал≥зуютьс¤ загальними зборами (конференц≥Їю)  через  њх  виборн≥
органи.   ƒл¤  представництва  ≥нтерес≥в  трудового  колективу  на
загальних зборах  (конференц≥њ)  трудовий  колектив  може  обирати
органи   колективного  самовр¤дуванн¤,  до  складу  ¤ких  не  може
обиратис¤  кер≥вник  ѕ≥дприЇмства.  ¬ибори  зд≥йснюютьс¤   таЇмним
голосуванн¤м  строком  на  2  роки  не менш ¤к 2/3 голос≥в.  „лени
виборного органу не можуть зв≥льн¤тис¤ з роботи  або  переводитис¤
на  ≥нш≥  посади з ≥н≥ц≥ативи адм≥н≥страц≥њ ѕ≥дприЇмства без згоди
в≥дпов≥дного виборного органу цього колективу.  “рудовий  колектив
приймаЇ р≥шенн¤ про оренду ѕ≥дприЇмства, створенн¤ на своњй основ≥
органу дл¤ переходу на оренду ≥ викупу ѕ≥дприЇмства.
     6.6. –≥шенн¤   соц≥ально-економ≥чних  питань,  що  стосуютьс¤
д≥¤льност≥ ѕ≥дприЇмства,  виробл¤ютьс¤ ≥ приймаютьс¤ його органами
управл≥нн¤  за  участю  трудового  колективу  та уповноважених ним
орган≥в ≥  в≥дображаютьс¤  у  колективному  договор≥.   олективним
договором  також  регулюютьс¤ питанн¤ охорони прац≥,  виробнич≥ та
трудов≥   в≥дносини   трудового   колективу    з    адм≥н≥страц≥Їю
ѕ≥дприЇмства.
     6.7. ѕраво укладенн¤ колективного договору в≥д ≥мен≥ власника
надаЇтьс¤ кер≥внику ѕ≥дприЇмства,  а в≥д ≥мен≥ трудового колективу
- уповноваженому ним органу.

     —татт¤ 7. √осподарська та соц≥альна д≥¤льн≥сть ѕ≥дприЇмства

     7.1. ќсновним узагальнюючим показником ф≥нансових результат≥в
господарськоњ д≥¤льност≥ ѕ≥дприЇмства Ї прибуток (доход).
     7.2. „истий прибуток  ѕ≥дприЇмства,  ¤кий  залишаЇтьс¤  п≥сл¤
покритт¤  матер≥альних  та  прир≥вн¤них  до них витрат,  витрат на
оплату  прац≥,  оплати  в≥дсотк≥в  по  кредитах   банк≥в,   внеску
передбачених  законодавством ”крањни податк≥в та ≥нших платеж≥в до
бюджету,  в≥драхувань у галузев≥ ≥нвестиц≥йн≥ фонди, залишаЇтьс¤ у
повному його розпор¤дженн≥.
     7.3. ѕ≥дприЇмство  утворюЇ  ц≥льов≥  фонди,  призначен≥   дл¤
покритт¤ витрат, пов'¤заних з≥ своЇю д≥¤льн≥стю:
     фонд розвитку виробництва;
     фонд оплати прац≥;
     резервний фонд;
     ≥нш≥ фонди.
     7.3.1. ‘онд  розвитку  виробництва  створюЇтьс¤  за   рахунок
кошт≥в  в≥драхувань в≥д чистого прибутку у пор¤дку,  передбаченому
чинним законодавством.   ошти ‘онду використовуютьс¤ дл¤  розвитку
матер≥ально-техн≥чноњ  бази  ѕ≥дприЇмства.  Ќапр¤мки  витрат ‘онду
визначаютьс¤ кошторисом.
     7.3.2. ‘онд   оплати   прац≥   створюЇтьс¤  у  розм≥рах,  ¤к≥
визначаютьс¤ зг≥дно з чинним законодавством.
     ƒжерелом кошт≥в  на  оплату  прац≥ прац≥вник≥в ѕ≥дприЇмства Ї
частина  доходу,  одержаного  в  результат≥   його   господарськоњ
д≥¤льност≥.
      ер≥вник ѕ≥дприЇмства обираЇ форми ≥  системи  оплати  прац≥,
встановлюЇ   прац≥вникам   конкретн≥   розм≥ри   тарифних  ставок,
в≥др¤дних розц≥нок, посадових оклад≥в, прем≥й, винагород, надбавок
≥   доплат   на   умовах,  передбачених  колективним  договором  з
дотриманн¤м  норм   ≥   гарант≥й,   передбачених   законодавством,
генеральною та галузевою угодами.
     ћ≥н≥мальна зароб≥тна плата прац≥вник≥в  не  може  бути  нижче
встановленого    законодавством   ”крањни   м≥н≥мального   розм≥ру
зароб≥тноњ плати.
     ”мови оплати  прац≥  та  матер≥ального забезпеченн¤ кер≥вника
ѕ≥дприЇмства встановлен≥ в контракт≥.
     7.3.3. –езервний  фонд  ѕ≥дприЇмства  утворюЇтьс¤ в розм≥р≥ 5
в≥дсотк≥в ‘онду споживанн¤ ≥ призначаЇтьс¤  дл¤  покритт¤  витрат,
¤к≥ пов'¤зан≥ з в≥дшкодуванн¤м збитк≥в та позапланових втрат.
     7.4. ƒжерелом формуванн¤ ф≥нансових ресурс≥в  ѕ≥дприЇмства  Ї
прибуток (доход),  амортизац≥йн≥ в≥драхуванн¤, кошти, одержан≥ в≥д
продажу ц≥нних папер≥в,  безоплатн≥ або благод≥йн≥  внески  член≥в
трудового колективу,  п≥дприЇмств,  орган≥зац≥й,  громад¤н та ≥нш≥
надходженн¤,  включаючи  централ≥зован≥  кап≥тальн≥  вкладенн¤  та
кредити.
     7.5. ¬≥дносини   ѕ≥дприЇмства   з   ≥ншими    п≥дприЇмствами,
орган≥зац≥¤ми  ≥  громад¤нами  в ус≥х сферах виробничоњ д≥¤льност≥
зд≥йснюютьс¤ на основ≥ договор≥в.
     7.6. ѕ≥дприЇмство   зд≥йснюЇ  зовн≥шньоеконом≥чну  д≥¤льн≥сть
зг≥дно з чинним законодавством ”крањни.
     7.7. ѕитанн¤ соц≥ального розвитку,  включаючи пол≥пшенн¤ умов
прац≥,  житт¤  та  здоров'¤,   гаранти   обов'¤зкового   медичного
страхуванн¤  член≥в  трудового  колективу  та њх с≥мей вир≥шуютьс¤
трудовим колективом за участю кер≥вника ѕ≥дприЇмства, ¤кщо ≥нше не
передбачене законодавством.
     7.8. јудит ф≥нансовоњ  д≥¤льност≥  ѕ≥дприЇмства  зд≥йснюЇтьс¤
зг≥дно з чинним законодавством ”крањни.

     —татт¤ 8. Ћ≥кв≥дац≥¤ ≥ реорган≥зац≥¤ ѕ≥дприЇмства

     8.1. Ћ≥кв≥дац≥¤ та реорган≥зац≥¤ (злитт¤,  приЇднанн¤, под≥л,
вид≥ленн¤,  перетворенн¤) ѕ≥дприЇмства  зд≥йснюЇтьс¤  за  р≥шенн¤м
ќргану  управл≥нн¤  майном  та  за  участю трудового колективу або
арб≥тражного суду зг≥дно з чинним законодавством.
     8.2. Ћ≥кв≥дац≥¤   ѕ≥дприЇмства   зд≥йснюЇтьс¤   л≥кв≥дац≥йною
ком≥с≥Їю,  ¤ка утворюЇтьс¤ ќрганом  управл≥нн¤ майном.  ƒо  складу
л≥кв≥дац≥йноњ   ком≥с≥њ  вход¤ть  представники  ќргану  управл≥нн¤
майном ≥ ѕ≥дприЇмства в особ≥ його органу  управл≥нн¤.  ѕор¤док  ≥
строки  проведенн¤  л≥кв≥дац≥њ,  а також строк дл¤ за¤ви претенз≥њ
кредиторам визначаютьс¤ ќрганом управл≥нн¤ майном.
     ¬ раз≥  банкрутства  ѕ≥дприЇмства його л≥кв≥дац≥¤ проводитьс¤
зг≥дно з «аконом ”крањни "ѕро  в≥дновленн¤  платоспроможност≥  або
визнанн¤ його банкрутом".
     8.3. «  моменту  призначенн¤  л≥кв≥дац≥йноњ  ком≥с≥њ  до  нењ
переход¤ть повноваженн¤ по управл≥нню ѕ≥дприЇмством.  Ћ≥кв≥дац≥йна
ком≥с≥¤ складаЇ л≥кв≥дац≥йний баланс  ѕ≥дприЇмства  ≥  подаЇ  його
органу,  ¤кий  призначив  л≥кв≥дац≥йну ком≥с≥ю.   редитори та ≥нш≥
юридичн≥  особи,  ¤к≥,  перебувають  у  догов≥рних  в≥дносинах   з
ѕ≥дприЇмством,   ¤ке   л≥кв≥дуЇтьс¤,   пов≥домл¤ютьс¤   про   його
л≥кв≥дац≥ю у письмов≥й форм≥.
     8.4. ѕри реорган≥зац≥њ ≥ л≥кв≥дац≥њ ѕ≥дприЇмства прац≥вникам,
¤к≥ зв≥льн¤ютьс¤,  гарантуЇтьс¤ додержанн¤ њх  прав  та  ≥нтерес≥в
в≥дпов≥дно до трудового законодавства ”крањни.

 ƒиректор                                               ќ.¬. ушн≥р
 



Hosted by uCoz