ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ј√–ј–Ќќѓ ѕќЋ≤“» » ” –јѓЌ»
Ќ ј ј «
N 12 в≥д 02.02.2001
ѕро перейменуванн¤ ќдеського ≥подрому
« метою приведенн¤ назви п≥дприЇмства у в≥дпов≥дн≥сть до
основних напр¤мк≥в д≥¤льност≥, керуючись ƒекретом аб≥нету
ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 15 грудн¤ 1992 р. N 8-92 "ѕро
управл≥нн¤ майном, що Ї у загальнодержавн≥й власност≥",
Ќ ј ј « ” ё:
1. ѕерейменувати ќдеський ≥подром на ќдеський державний
с≥льськогосподарський ≥подром.
2. «атвердити —татут ќдеського державного
с≥льськогосподарського ≥подрому (додаЇтьс¤).
3. ƒиректору ќдеського державного с≥льськогосподарського
≥подрому ушн≥ру ќ.¬. у двотижневий терм≥н забезпечити державну
реЇстрац≥ю —татуту та подати ёридичному управл≥нню коп≥ю св≥доцтва
про державну реЇстрац≥ю п≥дприЇмства.
4. ƒепартаменту кадровоњ пол≥тики, аграрноњ осв≥ти та науки
(ћельник) у встановленому пор¤дку внести в≥дпов≥дн≥ зм≥ни до
контракту з директором ќдеського державного с≥льськогосподарського
≥подрому ушн≥ром ќ.¬.
5. ƒепартаменту стратег≥њ розвитку аграрноњ економ≥ки
(ƒробот), ƒепартаменту ф≥нансово-кредитноњ та податковоњ пол≥тики
(Ќ≥колаЇнко), ”правл≥нню державною власн≥стю та приватизац≥њ
(„орноус) разом з ≥ншими п≥дрозд≥лами м≥н≥стерства врахувати
зм≥ни, пов'¤зан≥ з перейменуванн¤м ќдеського ≥подрому, при
розробц≥ план≥в економ≥чного ≥ соц≥ального розвитку та ф≥нансових
план≥в ≥ внести в≥дпов≥дн≥ зм≥ни в ѕерел≥к державних п≥дприЇмств,
установ ≥ орган≥зац≥й, ¤к≥ вход¤ть до сфери управл≥нн¤
ћ≥нагропол≥тики ”крањни.
5. онтроль за виконанн¤м наказу покласти на заступника
ћ≥н≥стра —.–ижука.
ћ≥н≥стр ≤. ириленко
«ареЇстровано
р≥шенн¤м виконавчого ком≥тету
ѕриморськоњ райради народних
депутат≥в
N 683 в≥д 24.04.92
ѕеререЇстровано «атверджено
ѕриморською районною державною Ќаказ ћ≥н≥стерства аграрноњ
адм≥н≥страц≥Їю м. ќдеси пол≥тики ”крањни
√олова районноњ держадм≥н≥страц≥њ 2 лютого 2001 року N 12
________________ ќ.≤.ќл≥йник ____________________
–еЇстрац≥йний N –04056931ё0031498 ѕерший заступник м≥н≥стра
13 лютого 2001 року
—татут
ќдеського державного
с≥льськогосподарського ≥подрому
«ареЇстровано ѕрийн¤то
ёридичним управл≥нн¤м загальними зборами
ћ≥н≥стерства аграрноњ трудового колективу
пол≥тики ”крањни протокол N 3
N 66-02/2001 в≥д 23 листопада
в≥д 2 лютого 2001 р. 2000 р.
м. ќдеса - 2001
ѕ≥дприЇмство ќдеський державний ≥подром (надал≥ -
ѕ≥дприЇмство) засноване на державн≥й власност≥ у в≥дпов≥дност≥ з
ѕостановою –ади ћ≥н≥стр≥в —–—– в≥д 7 грудн¤ 1953 року N 2895 ≥
п≥дпор¤дковане ћ≥н≥стерству аграрноњ пол≥тики ”крањни (надал≥ -
ќрган управл≥нн¤ майном).
—татт¤ 1. Ќайменуванн¤ та м≥сцезнаходженн¤ ѕ≥дприЇмства
1.1. Ќайменуванн¤ ѕ≥дприЇмства:
повна - ќдеський державний с≥льськогосподарський ≥подром;
скорочена - ќдеський ƒ—≤;
рос≥йською мовою: ќдесский государственный
сельскохоз¤йственный ипподром.
1.2. ћ≥сцезнаходженн¤ ѕ≥дприЇмства:
65009, ”крањна, м. ќдеса - 9, вул. ‘онтанська дорога, 6
—татт¤ 2. ћета та предмет д≥¤льност≥ ѕ≥дприЇмства
2.1. ѕ≥дприЇмство створюЇтьс¤ з метою виробництва
с≥льськогосподарськоњ продукц≥њ, њњ переробки, реал≥зац≥њ,
п≥двищенн¤ р≥вн¤ кон¤рства ≥ ¤костей коней та зд≥йсненн¤ ≥нших
вид≥в господарськоњ д≥¤льност≥ з метою отриманн¤ прибутку на
основ≥ рац≥онального використанн¤ земл≥ ≥ виробничо-ресурсного
потенц≥алу.
2.2. ѕредметом д≥¤льност≥ ѕ≥дприЇмства Ї:
- вирощуванн¤ зернових та кормових культур;
- тренуванн¤ та випробовуванн¤ плем≥нних коней;
- створенн¤ культурно-розважальних та оздоровчих комплекс≥в;
- наданн¤ послуг по переробц≥ с≥льськогосподарськоњ продукц≥њ
юридичним ≥ ф≥зичним особам;
- реал≥зац≥¤ продукц≥њ власного виробництва, в≥дход≥в в≥д њњ
виробництва, ≥нших продовольчих та непродовольчих товар≥в
юридичним ≥ ф≥зичним особам через власну та торговельну мережу;
- закуп≥вл¤ за гот≥вку та по безгот≥вковому розрахунку у
населенн¤ та юридичних ос≥б с≥льськогосподарськоњ продукц≥њ, њњ
збер≥ганн¤, переробка та реал≥зац≥¤;
- розведенн¤, вирощуванн¤ та дорощуванн¤ плем≥нних коней;
- орган≥зац≥¤ навчально-тренувальних центр≥в,
к≥нно-спортивних шк≥л ≥з навчанн¤м вс≥х вид≥в њзди та прокатом
коней;
- орган≥зац≥¤ та проведенн¤ виставок, ¤рмарок, аукц≥он≥в,
участь в них;
- поЇднанн¤ видовищних ≥грових заход≥в з роботою
тотал≥затора;
- наданн¤ послуг з перевезенн¤ пасажир≥в, вантаж≥в
автомоб≥льним транспортом;
- виробництво продукц≥њ дл¤ зд≥йсненн¤ буд≥вельно-монтажних
роб≥т;
- проектно-досл≥дницька та конструкторсько-технолог≥чна
д≥¤льн≥сть;
- наданн¤ послуг зв'¤зку та охорони власност≥;
- виконанн¤ буд≥вельно-монтажних та ремонтних роб≥т власними
силами та на правах генп≥др¤дчика та субп≥др¤дчика;
- створенн¤ та в≥дкритт¤ цех≥в дл¤ виробництва товар≥в
народного споживанн¤;
- зовн≥шньоеконом≥чна д≥¤льн≥сть в≥дпов≥дно до чинного
законодавства на принципах валютноњ самоокупност≥;
- посередницька та комерц≥йна д≥¤льн≥сть в орган≥зац≥њ та
зд≥йсненн≥ буд≥вництва, реал≥зац≥¤ збудованих об'Їкт≥в
виробничого, соц≥ально-культурного, господарського та
агропромислового призначенн¤, об'Їкт≥в транспорту, зв'¤зку,
охорони здоров'¤ та житла;
- проведенн¤ комерц≥йноњ д≥¤льност≥, орган≥зац≥¤ та
зд≥йсненн¤ оптовоњ, роздр≥бноњ ≥ ком≥с≥йноњ торг≥вл≥
продовольчими, промисловими, с≥льськогосподарськими товарами,
товарами народного споживанн¤, паливно-мастильними матер≥алами та
≥ншими (в т.ч. такими, що потребують спец≥ального дозволу) через
мережу власних ≥ орендованих магазин≥в, вињзна торг≥вл¤ на
п≥дприЇмствах, ¤рмарках, базарах;
- проведенн¤ експортно-≥мпортних операц≥й, укладенн¤
контракт≥в, в тому числ≥ на продажу та оренду коней;
- створенн¤ готельно-розважальних комплекс≥в, в тому числ≥:
готел≥в, каз≥но;
- наданн¤ туристичних послуг;
- проведенн¤ лотерей та участь в к≥нод≥¤льност≥;
- рекламно-посередницьк≥, агентськ≥, консигнац≥йн≥,
управл≥нськ≥, правов≥ послуги;
- орган≥зац≥¤ пункт≥в обм≥ну валюти;
- в≥дкритт¤ бюро, контор, агенц≥й, магазин≥в, к≥оск≥в,
пункт≥в прокату, в≥деосалон≥в в ”крањн≥ та за њњ межами;
- медична практика;
- ≥нвестиц≥йна д≥¤льн≥сть (сукупн≥сть практичних д≥й по
реал≥зац≥њ ≥нвестиц≥й зг≥дно з «аконом ”крањни "ѕро ≥нвестиц≥йну
д≥¤льн≥сть", включаючи буд≥вництво та використанн¤ (в
т.ч. комерц≥йне) об'Їкт≥в, в ¤к≥ проводилось ≥нвестуванн¤;
- орган≥зац≥¤ та наданн¤ послуг громадського харчуванн¤ з
правом в≥дкритт¤ власних њдалень, ресторан≥в, кафе та реал≥зац≥¤ в
них власних та покупних товар≥в;
- зд≥йсненн¤ будь-¤коњ ≥ншоњ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, ¤ка
пов'¤зана з ц≥л¤ми ѕ≥дприЇмства ≥ спри¤Ї њх дос¤гненню зг≥дно з
чинним законодавством ”крањни.
2.3. ¬иди д≥¤льност≥, щодо ¤ких законодавством передбачено
л≥цензуванн¤, ѕ≥дприЇмство зд≥йснюЇ п≥сл¤ одержанн¤ в≥дпов≥дних
л≥ценз≥й в пор¤дку, передбаченому чинним законодавством ”крањни.
3. ёридичний статус ѕ≥дприЇмства
3.1. ѕ≥дприЇмство Ї юридичною особою та правонаступником
ќдеського ≥подрому ¬иробничого об'Їднанн¤ по кон¤рству
ћ≥н≥стерства с≥льського господарства ”крањни. ѕрава ≥ обов'¤зки
юридичноњ особи ѕ≥дприЇмство набуло з дн¤ його державноњ
реЇстрац≥њ.
3.2. ѕ≥дприЇмство зд≥йснюЇ свою д≥¤льн≥сть в≥дпов≥дно до
чинного законодавства ”крањни та цього —татуту, ¤кий
затверджуЇтьс¤ ќрганом управл≥нн¤ майном за участю трудового
колективу.
3.3. ѕ≥дприЇмство використовуЇ цехову структуру управл≥нн¤. ¬
його склад≥ функц≥онують агроцех з земельною д≥л¤нкою 1337,30 га,
тренувальн≥ бригади, ≥подром, тотал≥затор, транспортний цех,
майстерн≥, кафе-столова, житлово-комунальне господарство та ≥нш≥
п≥дрозд≥ли. —труктурн≥ п≥дрозд≥ли п≥дприЇмства складають його
Їдиний майновий комплекс незалежно в≥д њх м≥сцезнаходженн¤.
—труктура управл≥нн¤ п≥дприЇмством може бути зм≥нена за р≥шенн¤м
кер≥вника ѕ≥дприЇмства.
3.4. ”часть ѕ≥дприЇмства в асоц≥ац≥¤х, корпорац≥¤х, концернах
та ≥нших об'Їднанн¤х зд≥йснюЇтьс¤ на добров≥льних засадах, ¤кщо це
не суперечить антимонопольному законодавству та ≥ншим нормативним
актам ”крањни.
—творенн¤ будь-¤ких сп≥льних п≥дприЇмств за участю
ѕ≥дприЇмства зд≥йснюЇтьс¤ ‘ондом державного майна за згодою ќргану
управл≥нн¤ майном.
3.5. ѕ≥дприЇмство веде самост≥йний баланс, маЇ розрахунковий,
валютний та ≥нш≥ рахунки в установах банк≥в, печатку з≥ своњм
найменуванн¤м. ѕ≥дприЇмство може мати товарний знак, ¤кий
реЇструЇтьс¤ в≥дпов≥дно до чинного законодавства.
3.6. ѕ≥дприЇмство несе в≥дпов≥дальн≥сть за своњми
зобов'¤занн¤ми в межах належного йому майна зг≥дно з чинним
законодавством.
ѕ≥дприЇмство не несе в≥дпов≥дальност≥ за зобов'¤занн¤ми
держави та ќргану управл≥нн¤ майном.
3.7. ѕ≥дприЇмство маЇ право укладати угоди, набувати майнов≥
та особист≥ немайнов≥ права, нести обов'¤зки, бути позивачем ≥
в≥дпов≥дачем в суд≥, в арб≥тражному та третейському суд≥.
—татт¤ 4. ћайно ѕ≥дприЇмства
4.1. ћайно ѕ≥дприЇмства становл¤ть основн≥ фонди та оборотн≥
кошти, а також ц≥нност≥, варт≥сть ¤ких в≥дображаЇтьс¤ у
самост≥йному баланс≥ ѕ≥дприЇмства.
4.2. ћайно ѕ≥дприЇмства Ї державною власн≥стю ≥ закр≥плюЇтьс¤
за ним на прав≥ повного господарського в≥данн¤. «д≥йснюючи право
повного господарського в≥данн¤, ѕ≥дприЇмство волод≥Ї, користуЇтьс¤
та розпор¤джаЇтьс¤ зазначеним майном на св≥й розсуд, вчин¤ючи щодо
нього будь-¤к≥ д≥њ, ¤к≥ не суперечать чинному законодавству та
цьому статуту.
4.3. ƒжерелами формуванн¤ майна ѕ≥дприЇмства Ї:
- майно, передане йому органами державного управл≥нн¤;
- доходи, одержан≥ в≥д реал≥зац≥њ продукц≥њ, а також в≥д
≥нших вид≥в ф≥нансово-господарськоњ д≥¤льност≥;
- доходи в≥д ц≥нних папер≥в;
- кредити банк≥в та ≥нших кредитор≥в;
- кап≥тальн≥ вкладенн¤ ≥ дотац≥њ з бюджет≥в;
- безоплатн≥ або благод≥йн≥ внески, пожертвуванн¤
орган≥зац≥й, п≥дприЇмств ≥ громад¤н;
- придбанн¤ майна ≥ншого п≥дприЇмства, орган≥зац≥њ;
- ≥нше майно, набуте на п≥дставах, не заборонених
законодавством.
4.4. ¬≥дчуженн¤ засоб≥в виробництва, що Ї державною власн≥стю
≥ закр≥плен≥ за ѕ≥дприЇмством, зд≥йснюЇтьс¤ за погодженн¤м з
ќрганом управл≥нн¤ майном у пор¤дку, встановленому чинним
законодавством. ќдержан≥ в результат≥ в≥дчуженн¤ зазначеного майна
кошти спр¤мовуютьс¤ виключно на ≥нвестиц≥њ ѕ≥дприЇмства ≥ Ї
державною власн≥стю.
4.5. ѕ≥дприЇмство маЇ право здавати в оренду в≥дпов≥дно до
чинного законодавства (кр≥м ц≥л≥сних майнових комплекс≥в його
структурних п≥дрозд≥л≥в, ф≥л≥ал≥в, цех≥в, а також нежилих
прим≥щень) п≥дприЇмствам, орган≥зац≥¤м та установам, а також
громад¤нам устаткуванн¤, транспортн≥ засоби, ≥нвентар та ≥нш≥
матер≥альн≥ ц≥нност≥, ¤к≥ йому належать, а також списувати њх з
балансу.
4.6. ѕ≥дприЇмство зд≥йснюЇ волод≥нн¤, користуванн¤ землею, в
т.ч. с≥льськогосподарського призначенн¤, ≥ ≥ншими природними
ресурсами в≥дпов≥дно до мети своЇњ д≥¤льност≥ та чинного
законодавства.
4.7. «битки, завдан≥ ѕ≥дприЇмству в результат≥ порушенн¤ його
майнових прав громад¤нами, юридичними особами ≥ державними
органами, в≥дшкодовуютьс¤ ѕ≥дприЇмству за р≥шенн¤м суду або
арб≥тражного суду.
—татт¤ 5. ѕрава та обов'¤зки ѕ≥дприЇмства
5.1. ѕрава ѕ≥дприЇмства
5.1.1. ѕ≥дприЇмство самост≥йно плануЇ свою д≥¤льн≥сть,
визначаЇ стратег≥ю та основн≥ напр¤мки свого розвитку в≥дпов≥дно
до галузевих науково-техн≥чних прогноз≥в та пр≥оритет≥в,
кон'юнктури ринку продукц≥њ, товар≥в, роб≥т, послуг та економ≥чноњ
ситуац≥њ.
5.1.2. ѕ≥дприЇмство реал≥зуЇ свою продукц≥ю, послуги, залишки
в≥д виробництва за ц≥нами, що формуютьс¤ в≥дпов≥дно до умов
економ≥чноњ д≥¤льност≥, а у випадках, передбачених законодавством
”крањни, - за ф≥ксованими державними ц≥нами.
5.1.3. ѕ≥дприЇмство маЇ право на випуск ц≥нних папер≥в та
реал≥зац≥ю њх юридичним особам ≥ громад¤нам ”крањни та ≥нших
держав у в≥дпов≥дност≥ з чинним законодавством.
ѕ≥дприЇмство може придбавати ц≥нн≥ папери юридичних ос≥б
”крањни та ≥нших держав, випускати, реал≥зовувати та купувати
ц≥нн≥ папери в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни.
5.1.4. ѕ≥дприЇмство вправ≥ створювати ф≥л≥али,
представництва, в≥дд≥ленн¤ та ≥нш≥ в≥дособлен≥ п≥дрозд≥ли з правом
в≥дкритт¤ поточних ≥ розрахункових рахунк≥в ≥ затверджуЇ ѕоложенн¤
про них.
5.2. ќбов'¤зки ѕ≥дприЇмства
5.2.1. ѕри визначенн≥ стратег≥њ господарськоњ д≥¤льност≥
ѕ≥дприЇмство повинно враховувати державн≥ контракти, державн≥
замовленн¤ та ≥нш≥ догов≥рн≥ зобов'¤занн¤.
ƒоведен≥ у встановленому пор¤дку державн≥ контракти ≥
державн≥ замовленн¤ Ї обов'¤зковими до виконанн¤.
5.2.2. ѕ≥дприЇмство:
- забезпечуЇ своЇчасну оплату податк≥в та ≥нших в≥драхувань
зг≥дно з чинним законодавством; зд≥йснюЇ буд≥вництво,
реконструкц≥ю, а також кап≥тальний ремонт основних фонд≥в,
забезпечуЇ своЇчасне освоЇнн¤ нових виробничих потужностей та
¤кнайшвидше введенн¤ в д≥ю придбаного обладнанн¤; зд≥йснюЇ
оперативну д≥¤льн≥сть по матер≥ально-техн≥чному забезпеченню
виробництва;
- придбаваЇ необх≥дн≥ матер≥альн≥ ресурси у п≥дприЇмств,
орган≥зац≥й та установ незалежно в≥д форм власност≥, а також у
ф≥зичних ос≥б;
- в≥дпов≥дно до державного контракту та державного
замовленн¤, укладених договор≥в забезпечуЇ виробництво та поставку
продукц≥њ ≥ товар≥в;
- створюЇ належн≥ умови дл¤ високопродуктивноњ прац≥,
забезпечуЇ додержанн¤ законодавства про працю, правил та норм
охорони прац≥, техн≥ки безпеки, соц≥ального страхуванн¤;
- зд≥йснюЇ заходи по вдосконаленню орган≥зац≥њ зароб≥тноњ
плати прац≥вник≥в з метою посиленн¤ њх матер≥альноњ зац≥кавленост≥
¤к в результатах особистоњ прац≥, так ≥ в загальних п≥дсумках
роботи ѕ≥дприЇмства, забезпечуЇ економне ≥ рац≥ональне
використанн¤ фонду споживанн¤ ≥ своЇчасн≥ розрахунки з
прац≥вниками ѕ≥дприЇмства;
- виконуЇ норми ≥ вимоги щодо охорони навколишнього
природного середовища, рац≥онального використанн¤ ≥ в≥дтворенн¤
природних ресурс≥в та забезпеченн¤ еколог≥чноњ безпеки.
” раз≥ порушенн¤ ѕ≥дприЇмством законодавства про охорону
навколишнього природного середовища його д≥¤льн≥сть може бути
обмежена, тимчасово заборонена або припинена в≥дпов≥дно до чинного
законодавства.
5.3. ѕ≥дприЇмство зд≥йснюЇ бухгалтерський, оперативний обл≥к
та веде статистичну зв≥тн≥сть зг≥дно з чинним законодавством.
ер≥вник ѕ≥дприЇмства та головний бухгалтер несуть
персональну в≥дпов≥дальн≥сть за додержанн¤ пор¤дку веденн¤ ≥
достов≥рн≥сть обл≥ку та статистичноњ зв≥тност≥.
—татт¤ 6. ”правл≥нн¤ ѕ≥дприЇмством ≥ самовр¤дуванн¤ трудового
колективу
6.1. ”правл≥нн¤ ѕ≥дприЇмством зд≥йснюЇ його кер≥вник.
6.2. Ќайманн¤ кер≥вника зд≥йснюЇтьс¤ ќрганом управл≥нн¤
майном шл¤хом укладенн¤ з ним контракту. ѕ≥дприЇмство самост≥йно
визначаЇ структуру управл≥нн¤ ≥ встановлюЇ штати.
6.3. ер≥вник ѕ≥дприЇмства самост≥йно вир≥шуЇ питанн¤
д≥¤льност≥ ѕ≥дприЇмства за вин¤тком тих, що в≥днесен≥ статутом до
компетенц≥њ ќргану управл≥нн¤ майном та ≥нших орган≥в управл≥нн¤
даного ѕ≥дприЇмства.
ер≥вник ѕ≥дприЇмства:
- несе повну в≥дпов≥дальн≥сть за стан та д≥¤льн≥сть
ѕ≥дприЇмства;
- д≥Ї без дов≥реност≥ в≥д ≥мен≥ ѕ≥дприЇмства, представл¤Ї
його в ус≥х установах та орган≥зац≥¤х;
- розпор¤джаЇтьс¤ коштами та майном в≥дпов≥дно до чинного
законодавства;
- укладаЇ договори, видаЇ дов≥реност≥, в≥дкриваЇ в установах
банк≥в розрахунковий та ≥нш≥ рахунки;
- несе в≥дпов≥дальн≥сть за формуванн¤ та виконанн¤ ф≥нансових
план≥в.
ќрган управл≥нн¤ майном не маЇ права втручатис¤ в оперативну
≥ господарську д≥¤льн≥сть ѕ≥дприЇмства.
6.4. «аступник кер≥вника ѕ≥дприЇмства, кер≥вники та
спец≥ал≥сти п≥дрозд≥л≥в апарату управл≥нн¤ ≥ структурних
п≥дрозд≥л≥в (виробництв, цех≥в, в≥дд≥л≥в, в≥дд≥лень д≥льниць, ферм
та ≥нших аналог≥чних п≥дрозд≥л≥в ѕ≥дприЇмства), а також старш≥
майстри ≥ майстри призначаютьс¤ на посаду ≥ зв≥льн¤ютьс¤ з посади
кер≥вником ѕ≥дприЇмства.
6.5. ѕовноваженн¤ трудового колективу державного ѕ≥дприЇмства
реал≥зуютьс¤ загальними зборами (конференц≥Їю) через њх виборн≥
органи. ƒл¤ представництва ≥нтерес≥в трудового колективу на
загальних зборах (конференц≥њ) трудовий колектив може обирати
органи колективного самовр¤дуванн¤, до складу ¤ких не може
обиратис¤ кер≥вник ѕ≥дприЇмства. ¬ибори зд≥йснюютьс¤ таЇмним
голосуванн¤м строком на 2 роки не менш ¤к 2/3 голос≥в. „лени
виборного органу не можуть зв≥льн¤тис¤ з роботи або переводитис¤
на ≥нш≥ посади з ≥н≥ц≥ативи адм≥н≥страц≥њ ѕ≥дприЇмства без згоди
в≥дпов≥дного виборного органу цього колективу. “рудовий колектив
приймаЇ р≥шенн¤ про оренду ѕ≥дприЇмства, створенн¤ на своњй основ≥
органу дл¤ переходу на оренду ≥ викупу ѕ≥дприЇмства.
6.6. –≥шенн¤ соц≥ально-економ≥чних питань, що стосуютьс¤
д≥¤льност≥ ѕ≥дприЇмства, виробл¤ютьс¤ ≥ приймаютьс¤ його органами
управл≥нн¤ за участю трудового колективу та уповноважених ним
орган≥в ≥ в≥дображаютьс¤ у колективному договор≥. олективним
договором також регулюютьс¤ питанн¤ охорони прац≥, виробнич≥ та
трудов≥ в≥дносини трудового колективу з адм≥н≥страц≥Їю
ѕ≥дприЇмства.
6.7. ѕраво укладенн¤ колективного договору в≥д ≥мен≥ власника
надаЇтьс¤ кер≥внику ѕ≥дприЇмства, а в≥д ≥мен≥ трудового колективу
- уповноваженому ним органу.
—татт¤ 7. √осподарська та соц≥альна д≥¤льн≥сть ѕ≥дприЇмства
7.1. ќсновним узагальнюючим показником ф≥нансових результат≥в
господарськоњ д≥¤льност≥ ѕ≥дприЇмства Ї прибуток (доход).
7.2. „истий прибуток ѕ≥дприЇмства, ¤кий залишаЇтьс¤ п≥сл¤
покритт¤ матер≥альних та прир≥вн¤них до них витрат, витрат на
оплату прац≥, оплати в≥дсотк≥в по кредитах банк≥в, внеску
передбачених законодавством ”крањни податк≥в та ≥нших платеж≥в до
бюджету, в≥драхувань у галузев≥ ≥нвестиц≥йн≥ фонди, залишаЇтьс¤ у
повному його розпор¤дженн≥.
7.3. ѕ≥дприЇмство утворюЇ ц≥льов≥ фонди, призначен≥ дл¤
покритт¤ витрат, пов'¤заних з≥ своЇю д≥¤льн≥стю:
фонд розвитку виробництва;
фонд оплати прац≥;
резервний фонд;
≥нш≥ фонди.
7.3.1. ‘онд розвитку виробництва створюЇтьс¤ за рахунок
кошт≥в в≥драхувань в≥д чистого прибутку у пор¤дку, передбаченому
чинним законодавством. ошти ‘онду використовуютьс¤ дл¤ розвитку
матер≥ально-техн≥чноњ бази ѕ≥дприЇмства. Ќапр¤мки витрат ‘онду
визначаютьс¤ кошторисом.
7.3.2. ‘онд оплати прац≥ створюЇтьс¤ у розм≥рах, ¤к≥
визначаютьс¤ зг≥дно з чинним законодавством.
ƒжерелом кошт≥в на оплату прац≥ прац≥вник≥в ѕ≥дприЇмства Ї
частина доходу, одержаного в результат≥ його господарськоњ
д≥¤льност≥.
ер≥вник ѕ≥дприЇмства обираЇ форми ≥ системи оплати прац≥,
встановлюЇ прац≥вникам конкретн≥ розм≥ри тарифних ставок,
в≥др¤дних розц≥нок, посадових оклад≥в, прем≥й, винагород, надбавок
≥ доплат на умовах, передбачених колективним договором з
дотриманн¤м норм ≥ гарант≥й, передбачених законодавством,
генеральною та галузевою угодами.
ћ≥н≥мальна зароб≥тна плата прац≥вник≥в не може бути нижче
встановленого законодавством ”крањни м≥н≥мального розм≥ру
зароб≥тноњ плати.
”мови оплати прац≥ та матер≥ального забезпеченн¤ кер≥вника
ѕ≥дприЇмства встановлен≥ в контракт≥.
7.3.3. –езервний фонд ѕ≥дприЇмства утворюЇтьс¤ в розм≥р≥ 5
в≥дсотк≥в ‘онду споживанн¤ ≥ призначаЇтьс¤ дл¤ покритт¤ витрат,
¤к≥ пов'¤зан≥ з в≥дшкодуванн¤м збитк≥в та позапланових втрат.
7.4. ƒжерелом формуванн¤ ф≥нансових ресурс≥в ѕ≥дприЇмства Ї
прибуток (доход), амортизац≥йн≥ в≥драхуванн¤, кошти, одержан≥ в≥д
продажу ц≥нних папер≥в, безоплатн≥ або благод≥йн≥ внески член≥в
трудового колективу, п≥дприЇмств, орган≥зац≥й, громад¤н та ≥нш≥
надходженн¤, включаючи централ≥зован≥ кап≥тальн≥ вкладенн¤ та
кредити.
7.5. ¬≥дносини ѕ≥дприЇмства з ≥ншими п≥дприЇмствами,
орган≥зац≥¤ми ≥ громад¤нами в ус≥х сферах виробничоњ д≥¤льност≥
зд≥йснюютьс¤ на основ≥ договор≥в.
7.6. ѕ≥дприЇмство зд≥йснюЇ зовн≥шньоеконом≥чну д≥¤льн≥сть
зг≥дно з чинним законодавством ”крањни.
7.7. ѕитанн¤ соц≥ального розвитку, включаючи пол≥пшенн¤ умов
прац≥, житт¤ та здоров'¤, гаранти обов'¤зкового медичного
страхуванн¤ член≥в трудового колективу та њх с≥мей вир≥шуютьс¤
трудовим колективом за участю кер≥вника ѕ≥дприЇмства, ¤кщо ≥нше не
передбачене законодавством.
7.8. јудит ф≥нансовоњ д≥¤льност≥ ѕ≥дприЇмства зд≥йснюЇтьс¤
зг≥дно з чинним законодавством ”крањни.
—татт¤ 8. Ћ≥кв≥дац≥¤ ≥ реорган≥зац≥¤ ѕ≥дприЇмства
8.1. Ћ≥кв≥дац≥¤ та реорган≥зац≥¤ (злитт¤, приЇднанн¤, под≥л,
вид≥ленн¤, перетворенн¤) ѕ≥дприЇмства зд≥йснюЇтьс¤ за р≥шенн¤м
ќргану управл≥нн¤ майном та за участю трудового колективу або
арб≥тражного суду зг≥дно з чинним законодавством.
8.2. Ћ≥кв≥дац≥¤ ѕ≥дприЇмства зд≥йснюЇтьс¤ л≥кв≥дац≥йною
ком≥с≥Їю, ¤ка утворюЇтьс¤ ќрганом управл≥нн¤ майном. ƒо складу
л≥кв≥дац≥йноњ ком≥с≥њ вход¤ть представники ќргану управл≥нн¤
майном ≥ ѕ≥дприЇмства в особ≥ його органу управл≥нн¤. ѕор¤док ≥
строки проведенн¤ л≥кв≥дац≥њ, а також строк дл¤ за¤ви претенз≥њ
кредиторам визначаютьс¤ ќрганом управл≥нн¤ майном.
¬ раз≥ банкрутства ѕ≥дприЇмства його л≥кв≥дац≥¤ проводитьс¤
зг≥дно з «аконом ”крањни "ѕро в≥дновленн¤ платоспроможност≥ або
визнанн¤ його банкрутом".
8.3. « моменту призначенн¤ л≥кв≥дац≥йноњ ком≥с≥њ до нењ
переход¤ть повноваженн¤ по управл≥нню ѕ≥дприЇмством. Ћ≥кв≥дац≥йна
ком≥с≥¤ складаЇ л≥кв≥дац≥йний баланс ѕ≥дприЇмства ≥ подаЇ його
органу, ¤кий призначив л≥кв≥дац≥йну ком≥с≥ю. редитори та ≥нш≥
юридичн≥ особи, ¤к≥, перебувають у догов≥рних в≥дносинах з
ѕ≥дприЇмством, ¤ке л≥кв≥дуЇтьс¤, пов≥домл¤ютьс¤ про його
л≥кв≥дац≥ю у письмов≥й форм≥.
8.4. ѕри реорган≥зац≥њ ≥ л≥кв≥дац≥њ ѕ≥дприЇмства прац≥вникам,
¤к≥ зв≥льн¤ютьс¤, гарантуЇтьс¤ додержанн¤ њх прав та ≥нтерес≥в
в≥дпов≥дно до трудового законодавства ”крањни.
ƒиректор ќ.¬. ушн≥р
|