”становить в качестве домашней!



               ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ—¬≤“» ≤ Ќј” » ” –јѓЌ»

                             Ћ » — “

 N 1/9-168 в≥д 25.04.2001

                                  ћ≥н≥стру осв≥ти ј–  рим,
                                  головам обласних,
                                   ињвськоњ та —евастопольськоњ
                                  м≥ських державних адм≥н≥страц≥й,
                                  ректорам (директорам) вищих
                                  навчальних заклад≥в
                                  I-IV р≥вн≥в акредитац≥њ


       ѕро осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йн≥ р≥вн≥ (ступеневу осв≥ту)


     ” зв'¤зку з численними  запитами  кер≥вник≥в  та  прац≥вник≥в
державних  установ ≥ вищих навчальних заклад≥в ус≥х форм власност≥
щодо   орган≥зац≥њ   п≥дготовки   фах≥вц≥в   у   сучасних   умовах
ћ≥н≥стерство осв≥ти ≥ науки ”крањни роз'¤снюЇ.
     ¬≥дпов≥дно до ст.30 «акону ”крањни "ѕро осв≥ту"  ≥
ѕоложенн¤  про  осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йн≥  р≥вн≥ (ступеневу осв≥ту),
затвердженого постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д  20  с≥чн¤
1998 р. N 65, структура вищоњ осв≥ти в ”крањн≥ включаЇ
так≥ осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йн≥ р≥вн≥: молодший спец≥ал≥ст; бакалавр;
спец≥ал≥ст; маг≥стр.
     ћолодший спец≥ал≥ст - осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йний  р≥вень  вищоњ
осв≥ти  особи,  ¤ка  на  основ≥  повноњ загальноњ середньоњ осв≥ти
здобула неповну вищу осв≥ту, спец≥альн≥ ум≥нн¤ та знанн¤, достатн≥
дл¤   зд≥йсненн¤  виробничих  функц≥й  певного  р≥вн¤  профес≥йноњ
д≥¤льност≥,  що передбачен≥ дл¤ первинних  посад  у  певному  вид≥
економ≥чноњ д≥¤льност≥.
     ќсоби, ¤к≥  мають  базову  загальну  середню  осв≥ту,  можуть
одночасно  навчатис¤  за  осв≥тньо-профес≥йною програмою (надал≥ -
програмою) п≥дготовки  молодшого  спец≥ал≥ста  ≥  здобувати  повну
загальну середню осв≥ту.
     ѕрограма п≥дготовки молодшого спец≥ал≥ста реал≥зуЇтьс¤ вищими
навчальними  закладами  I-II р≥вн≥в акредитац≥њ.  ¬ищий навчальний
заклад  III-IV  р≥вн¤  акредитац≥њ  може  зд≥йснювати   п≥дготовку
молодших  спец≥ал≥ст≥в,  ¤кщо  в  його  склад≥  Ї вищий навчальний
заклад  I  (II)  р≥вн¤  акредитац≥њ  або  в≥дпов≥дний  структурний
п≥дрозд≥л.
     якщо вищий  навчальний  заклад  I  (II)   р≥вн¤   акредитац≥њ
зд≥йснюЇ п≥дготовку  фах≥вц≥в  у склад≥ вищого навчального закладу
III-IV  р≥вн≥в  акредитац≥њ  або  працюЇ  з  ним  у  комплекс≥  за
≥нтегрованими  планами,  то випускник вищого навчального закладу I
(II)  р≥вн¤  акредитац≥њ,  ¤кий  здобув   осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йний
р≥вень   "молодший   спец≥ал≥ст",   може  продовжити  навчанн¤  з≥
спор≥дненоњ  спец≥альност≥  за   осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йним   р≥внем
"бакалавр"  у  зазначеному  вищому  навчальному заклад≥ на умовах,
визначених угодою м≥ж навчальними закладами.
     Ѕакалавр -   осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йний   р≥вень  вищоњ  осв≥ти
особи,  ¤ка на основ≥ повноњ загальноњ  середньоњ  осв≥ти  здобула
базову вищу осв≥ту,  фундаментальн≥ та спец≥альн≥ ум≥нн¤ та знанн¤
щодо  узагальненого  об'Їкту  прац≥  (д≥¤льност≥),  достатн≥   дл¤
виконанн¤  завдань та обов'¤зк≥в (роб≥т) певного р≥вн¤ профес≥йноњ
д≥¤льност≥,  що передбачен≥ дл¤ первинних  посад  у  певному  вид≥
економ≥чноњ д≥¤льност≥.
     ƒержавне замовленн¤ на п≥дготовку  бакалавр≥в  надаЇтьс¤,  ¤к
правило, вищим навчальним закладам III-IV р≥вн≥в акредитац≥њ.
      оледж≥, ¤к≥  мають  л≥ценз≥њ  на  п≥дготовку  бакалавр≥в   ≥
вход¤ть  до  структури  вищого  навчального  закладу III-IV р≥вн≥в
акредитац≥њ або утворюють з ним комплекс, можуть готувати фах≥вц≥в
на  бюджетн≥й  основ≥ за рахунок державного замовленн¤ зазначеного
вищого навчального закладу.
     ќсоби, ¤к≥   в   пер≥од   навчанн¤  за  програмою  п≥дготовки
бакалавра у вищих навчальних  закладах  II-IV  р≥вн≥в  акредитац≥њ
припинили   подальше   навчанн¤,  мають  право  за  ≥ндив≥дуальною
програмою  здобути   осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йний   р≥вень   молодшого
спец≥ал≥ста  за  ц≥Їю  або  спор≥дненою  спец≥альн≥стю у цьому або
≥ншому акредитованому вищому навчальному заклад≥.
     —тудент (курсант,  слухач) певного вищого навчального закладу
п≥сл¤  здобутт¤  базовоњ  вищоњ  осв≥ти  (осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йний
р≥вень "бакалавр") маЇ право:
     продовжити навчанн¤ у даному вищому  навчальному  заклад≥  за
денною формою, за програмою маг≥стра або спец≥ал≥ста;
     перервати навчанн¤,  а  пот≥м   продовжити   його   у   цьому
навчальному  заклад≥  за  програмою  спец≥ал≥ста  або  маг≥стра за
заочною (дистанц≥йною) формою,  або  екстерном,  ¤кщо  так≥  форми
запроваджен≥  у даному навчальному заклад≥,  на конкурсн≥й основ≥.
«арахуванн¤ зд≥йснюЇтьс¤ на  вакантн≥  м≥сц¤,  що  ф≥нансуютьс¤  з
державного бюджету, або на платн≥й основ≥.
     ќсоби, ¤к≥ здобули осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йний р≥вень "бакалавр"
в   ≥нших  вищих  навчальних  закладах  (незалежно  в≥д  њх  форми
власност≥ ≥ п≥дпор¤дкуванн¤),  можуть бути зарахован≥ на  навчанн¤
за  програмою  спец≥ал≥ста  або  маг≥стра  на конкурсн≥й основ≥ на
вакантн≥ м≥сц¤,  що ф≥нансуютьс¤  з  державного  бюджету,  або  на
платн≥й основ≥ за результатами вступних випробувань.
     «а результатами  анал≥зу  навчальних  дос¤гнень  ≥   наукових
(творчих) здобутк≥в випускник≥в вищий навчальний заклад встановлюЇ
вимоги до ос≥б, що мають базову вищу осв≥ту, дл¤ зарахуванн¤ њх на
навчанн¤  за  програмою  "маг≥стр".  ≤нш≥  випускники  продовжують
навчанн¤ за програмою "спец≥ал≥ст".
     ƒержавне замовленн¤  на  п≥дготовку  спец≥ал≥ст≥в,  маг≥стр≥в
формуЇтьс¤ у межах  обс¤г≥в  прийому  на  п≥дготовку  фах≥вц≥в  за
осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йним  р≥внем  "бакалавр",  за  поданн¤м вищого
навчального закладу.
     —пец≥ал≥ст -  осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йний  р≥вень  вищоњ  осв≥ти
особи,  ¤ка на основ≥ осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йного  р≥вн¤  "бакалавр"
здобула повну вищу осв≥ту,  спец≥альн≥ ум≥нн¤ та знанн¤,  достатн≥
дл¤  виконанн¤  завдань  та  обов'¤зк≥в  (роб≥т)   певного   р≥вн¤
профес≥йноњ  д≥¤льност≥,  що  передбачен≥  дл¤  первинних  посад у
певному вид≥ економ≥чноњ д≥¤льност≥.
     Ќавчальний процес   дл¤  ос≥б,  що  навчаютьс¤  за  програмою
"спец≥ал≥ст",  орган≥зовуЇтьс¤   в≥дпов≥дно   до   ѕоложенн¤   про
орган≥зац≥ю  навчального  процесу  у  вищих  навчальних  закладах,
затвердженого наказом ћ≥н≥стерства осв≥ти  ”крањни  в≥д  2  червн¤
1993 р.  N 161, ≥ завершуЇтьс¤ державною атестац≥Їю у
форм≥ захисту дипломноњ роботи (проекту) або  складанн¤  державних
≥спит≥в.
     ѕ≥дготовка спец≥ал≥ст≥в   медичного,   ветеринарно-медичного,
мистецького,  а  також  юридичного  спр¤муванн¤  у  раз≥  ц≥льовоњ
п≥дготовки    за    замовленн¤м    правоохоронних   орган≥в   може
зд≥йснюватис¤ на баз≥ повноњ загальноњ середньоњ осв≥ти.
     ћаг≥стр - це осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йний р≥вень вищоњ осв≥ти, що
передбачаЇ здобутт¤  особою  повноњ  вищоњ  осв≥ти  з  в≥дпов≥дноњ
спец≥альност≥  на  баз≥ осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йного р≥вн¤ "бакалавр"
(базова   вища   осв≥та)   або   осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йного   р≥вн¤
"спец≥ал≥ст" (повна вища осв≥та),  а також вищоњ осв≥ти,  здобутоњ
до запровадженн¤ в ”крањн≥ ступеневоњ вищоњ осв≥ти.
     ѕ≥дготовка маг≥стр≥в  у  систем≥  вищоњ  осв≥ти спр¤мована на
створенн¤ умов дл¤ творчого  розвитку  обдарованоњ  особистост≥  ≥
п≥дготовку   фах≥вц≥в   за   одним   ≥з   функц≥ональних  напр¤м≥в
д≥¤льност≥:  науково-досл≥дним  (творчим),   науково-педагог≥чним,
управл≥нським.
     ќсоба, ¤ка здобула осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йний р≥вень  "маг≥стр"
(надал≥  -  маг≥стр),  повинна  волод≥ти  поглибленими  знанн¤ми з
обраноњ спец≥альност≥, ум≥нн¤ми ≥нновац≥йного характеру, навичками
науково-досл≥дноњ   (творчоњ),   або   науково-педагог≥чноњ,   або
управл≥нськоњ  д≥¤льност≥,  набути  певний   досв≥д   використанн¤
одержаних  знань  ≥  вм≥ти продукувати (створювати) елементи нових
знань  дл¤  вир≥шенн¤  завдань  у  в≥дпов≥дн≥й  сфер≥  профес≥йноњ
д≥¤льност≥.
     ѕ≥дготовка маг≥стр≥в  зд≥йснюЇтьс¤   за   очною,   веч≥рньою,
заочною (дистанц≥йною) формами навчанн¤ та екстерном при на¤вност≥
в≥дпов≥дноњ л≥ценз≥њ.
     ќсоби, ¤к≥   навчаютьс¤   за  осв≥тньо-профес≥йною  програмою
"маг≥стр",  Ї   студентами   (курсантами,   слухачами).   Ќа   них
поширюютьс¤ права та обов'¤зки, що визначен≥ чинним законодавством
”крањни  дл¤  студент≥в  в≥дпов≥дноњ  форми   навчанн¤   (в   т.ч.
в≥дстрочка в≥д призову на д≥йсну в≥йськову службу).
     Ќавчатис¤ за програмою "маг≥стр"  можуть  громад¤ни  ”крањни,
≥ноземц≥  та  особи  без  громад¤нства,  ¤к≥ мають в≥дпов≥дну вищу
осв≥ту ≥ ви¤вили схильн≥сть до науково-досл≥дноњ (творчоњ), або до
науково-педагог≥чноњ,   або   до   управл≥нськоњ   д≥¤льност≥,  що
п≥дтверджуЇтьс¤ рекомендац≥Їю ради факультету  вищого  навчального
закладу.
     «арахуванн¤ на навчанн¤ за  програмою  "маг≥стр"  проводитьс¤
наказом ректора у терм≥ни, що визначен≥ вищим навчальним закладом.
     ¬ищий навчальний  заклад  може зд≥йснювати ц≥льову п≥дготовку
маг≥стр≥в дл¤ навчальних заклад≥в, наукових установ Ќац≥ональноњ ≥
галузевих академ≥й наук,  п≥дприЇмств,  орган≥зац≥й тощо на умовах
залученн¤    до    навчального    процесу    њх     наукових     ≥
науково-педагог≥чних кадр≥в та використанн¤ њх науково-досл≥дноњ ≥
матер≥ально-техн≥чноњ бази.
     ѕ≥дготовка маг≥стр≥в  може  зд≥йснюватис¤  на  баз≥  наукових
установ  Ќац≥ональноњ  та  галузевих  академ≥й  наук  за  окремими
угодами м≥ж вищими навчальними закладами ≥ зазначеними установами.
     ƒл¤ попереднього  в≥дбору обдарованоњ молод≥ вищий навчальний
заклад  орган≥зовуЇ  ≥  проводить  предметн≥  ол≥мп≥ади,  науков≥,
науково-методичн≥  сем≥нари  та  конференц≥њ  за  участю  у них на
добров≥льних засадах  студент≥в  (курсант≥в,  слухач≥в)  трет≥х  -
четвертих курс≥в.
     Ќавчальний процес  дл¤  ос≥б,  що  навчаютьс¤  за   програмою
"маг≥стр", орган≥зовуЇтьс¤ в≥дпов≥дно до ѕоложенн¤ про орган≥зац≥ю
навчального процесу у  вищих  навчальних  закладах,  затвердженого
наказом  ћ≥н≥стерства осв≥ти ”крањни в≥д 2 червн¤ 1993 року N 161, 
з урахуванн¤м таких особливостей:
     навчанн¤ зд≥йснюЇтьс¤ за ≥ндив≥дуальним навчальним планом;
     навчальний час,  в≥дведений дл¤ самост≥йноњ  роботи,  повинен
становити  не  менше  1/2  ≥ не б≥льше 2/3 загального обс¤гу часу,
визначеного програмою п≥дготовки маг≥стра;
     на проведенн¤  ≥ндив≥дуальних  зан¤ть  може витрачатис¤ до 20
в≥дсотк≥в  загального  обс¤гу  навчального   часу,   передбаченого
програмою;
     маг≥стерська робота,  що виконуЇтьс¤ на  завершальному  етап≥
навчанн¤,   повинна  передбачати  проведенн¤  наукових  досл≥джень
(творчих розробок) з проблем в≥дпов≥дноњ галуз≥;
     державна атестац≥¤   зд≥йснюЇтьс¤   державною  екзаменац≥йною
ком≥с≥Їю ≥  проводитьс¤  у  форм≥  захисту  маг≥стерськоњ  роботи.
ƒержавн≥й    ком≥с≥њ    обов'¤зково    подаютьс¤   матер≥али,   що
характеризують наукову (творчу)  ≥  практичну  ц≥нн≥сть  виконаноњ
роботи - друкован≥ статт≥, методичн≥ розробки тощо;
     в≥дпов≥дальн≥сть за  виконанн¤  ≥ндив≥дуального   навчального
плану покладаЇтьс¤ на студента (курсанта, слухача);
     студент (курсант,  слухач),   ¤кий   своЇчасно   не   виконав
≥ндив≥дуальний    навчальний   план,   в≥драховуЇтьс¤   з   вищого
навчального   закладу.   …ому   видаЇтьс¤    академ≥чна    дов≥дка
встановленого зразка;
     студенту (курсанту,  слухачу),  ¤кий   виконав   ус≥   вимоги
навчального  плану  п≥дготовки  маг≥стра  ≥  захистив маг≥стерську
роботу,  р≥шенн¤м державноњ  екзаменац≥йноњ  ком≥с≥њ  присвоюЇтьс¤
в≥дпов≥дно  до  обраноњ  спец≥альност≥  квал≥ф≥кац≥¤  та видаЇтьс¤
державний документ про  здобутий  осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йний  р≥вень
"маг≥стр" ≥ повну вищу осв≥ту;
     студент (курсант,    слухач),    ¤кий    отримав     документ
встановленого  зразка про здобутий осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йний р≥вень
"маг≥стр" ≥ повну вищу осв≥ту,  працевлаштовуЇтьс¤ зг≥дно з чинним
законодавством.   …ому   може  бути  надана  можлив≥сть  наукового
стажуванн¤ (науковоњ роботи) за кордоном;
     студенту (курсанту,  слухачу), ¤кий отримав п≥дсумков≥ оц≥нки
"в≥дм≥нно" не менше ¤к з 75 в≥дсотк≥в ус≥х навчальних дисципл≥н та
≥ндив≥дуальних  завдань,  передбачених  ≥ндив≥дуальним  навчальним
планом, а з ≥нших навчальних дисципл≥н та ≥ндив≥дуальних завдань -
оц≥нки "добре",  захистив маг≥стерську роботу з оц≥нкою "в≥дм≥нно"
видаЇтьс¤ документ про осв≥ту з в≥дзнакою;
     враховуючи науков≥   (творч≥)  здобутки,  маг≥стр  може  бути
рекомендований радою факультету на навчанн¤ в асп≥рантур≥.
     ¬ищ≥ навчальн≥    заклади   можуть   визначати   ≥нш≥   форми
орган≥зац≥њ навчального процесу та види  навчальних  зан¤ть,  кр≥м
тих, що встановлен≥ ѕоложенн¤м про орган≥зац≥ю навчального процесу
у вищих навчальних  закладах,  ¤кщо  вони  не  суперечать  чинному
законодавству щодо вищоњ осв≥ти.
     ќсоби, ¤к≥ мають документ встановленого зразка  про  здобутт¤
осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йного  р≥вн¤ "спец≥ал≥ст",  у тому числ≥ ≥ т≥,
що зак≥нчили вищ≥ навчальн≥ заклади до введенн¤  в  д≥ю  ѕоложенн¤
про     осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йн≥    р≥вн≥    (ступеневу    осв≥ту),
затвердженого постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д  20  с≥чн¤
1998 року N 65,  навчаютьс¤ за програмою "маг≥стр"  на
засадах  п≥сл¤дипломноњ  осв≥ти  за  ≥ндив≥дуальними  планами,  що
враховують ус≥ сп≥льн≥ дисципл≥ни програм спец≥ал≥ста ≥  маг≥стра.
”   раз≥   виконанн¤   ус≥х  вимог  навчального  плану  ≥  захисту
маг≥стерськоњ роботи вони отримують диплом маг≥стра  встановленого
зразка.
      ер≥вник п≥дготовки  маг≥стра   призначаЇтьс¤   ректором   за
поданн¤м декана факультету та зав≥дувача кафедри з числа пров≥дних
вчених у певн≥й галуз≥ знань.
      ер≥вник один  раз  у семестр зв≥туЇ на зас≥данн≥ кафедри про
виконанн¤  ≥ндив≥дуального  плану  кожним  студентом   (курсантом,
слухачем), що навчаЇтьс¤ за програмою "маг≥стр".
     ” випадках   виконанн¤   студентом   (курсантом,    слухачем)
≥ндив≥дуальних  план≥в  п≥дготовки маг≥стр≥в на стику галузей наук
допускаЇтьс¤ призначенн¤ кр≥м наукового кер≥вника одного чи б≥льше
консультант≥в.
     «м≥ст осв≥ти маг≥стр≥в визначаЇтьс¤ нормативною ≥  виб≥рковою
частинами  програми,  ¤ка  розробл¤Їтьс¤ у встановленому пор¤дку з
кожноњ спец≥альност≥ в≥дпов≥дно  до  ѕерел≥ку  спец≥альностей,  що
визначений   дл¤   осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йного   р≥вн¤  "спец≥ал≥ст,
маг≥стр" та в окремих галуз¤х знань дл¤  осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йного
р≥вн¤ "маг≥стр".
     Ќормативна частина програми повинна становити не менше  40  ≥
не   б≥льше  60  в≥дсотк≥в  загального  обс¤гу  навчального  часу,
передбаченого на п≥дготовку маг≥стра.
     ¬иб≥ркова частина   програми  визначаЇтьс¤  вищим  навчальним
закладом з урахуванн¤м його наукового потенц≥алу, потреб замовника
фах≥вц≥в   та   наукових   (творчих)   ≥нтерес≥в   маг≥стра,  його
можливостей щодо оволод≥нн¤ розд≥лами сум≥жних осв≥тн≥х програм.
     “ерм≥н п≥дготовки   маг≥стра   з   певноњ   спец≥альност≥  до
затвердженн¤   державних   стандарт≥в   визначаЇтьс¤   в≥дпов≥дним
навчальним планом, узгодженим у встановленому пор¤дку.
     ѕор¤док розробки ≥ затвердженн¤  ≥ндив≥дуального  навчального
плану визначаЇтьс¤ вищим навчальним закладом.
     ƒл¤ ос≥б,  ¤к≥   навчаютьс¤   за   програмою   "маг≥стр",   в
≥ндив≥дуальному навчальному план≥ може бути передбачена п≥дготовка
з навчальних дисципл≥н, що Ї вступними до асп≥рантури з зазначеноњ
спец≥альност≥   або  складають  перел≥к  дисципл≥н  кандидатського
м≥н≥муму.
     ѕ≥д час   навчанн¤   особи,   ¤к≥   навчаютьс¤  за  програмою
"маг≥стр", мають право складати кандидатськ≥ ≥спити.
     ¬ищий навчальний   заклад  зобов'¤заний  створити  умови  дл¤
виконанн¤ студентом  (курсантом,  слухачем),  ¤кий  навчаЇтьс¤  за
програмою  "маг≥стр",  ≥ндив≥дуального  плану  у  повному обс¤з≥ ≥
повинен:
     надавати студентам     (курсантам,    слухачам)    можлив≥сть
публ≥кац≥њ наукових (науково-методичних) статей  у  зб≥рниках,  що
друкуютьс¤ в ”крањн≥;
     спри¤ти виданню  кращих  маг≥стерських  роб≥т,  ¤к   наукових
монограф≥й, науково-методичних ≥ навчальних пос≥бник≥в;
     надавати студентам  (курсантам,  слухачам)  дл¤  користуванн¤
навчальн≥ прим≥щенн¤, науков≥ фонди б≥бл≥отеки, наукове обладнанн¤
та устаткуванн¤;
     забезпечити доступ до ≥нформац≥йних мереж,  у тому числ≥ й до
м≥жнародноњ мереж≥ ≤нтернет;
     спри¤ти участ≥ студент≥в (курсант≥в,  слухач≥в) у наукових та
методичних конференц≥¤х;
     орган≥зовувати дл¤ студент≥в (курсант≥в, слухач≥в) проведенн¤
факультативних курс≥в  з  проблемних  питань  за  участю  видатних
вчених;
     створювати умови дл¤ висв≥тленн¤ у засобах масовоњ ≥нформац≥њ
захисту кращих маг≥стерських роб≥т.
     ‘≥нансуванн¤ п≥дготовки             фах≥вц≥в             ус≥х
осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йних  р≥вн≥в  у вищих навчальних закладах може
проводитис¤:
     за рахунок     кошт≥в     ƒержавного     бюджету     ”крањни,
республ≥канського бюджету јвтономноњ –еспубл≥ки  рим  та  м≥сцевих
бюджет≥в - за державним замовленн¤м;
     за рахунок ц≥льових довгострокових кредит≥в;
     за рахунок кошт≥в юридичних та ф≥зичних ос≥б.
     «м≥ни та доповненн¤ до ѕоложенн¤ про орган≥зац≥ю  навчального
процесу   у   вищих  навчальних  закладах,  затвердженого  наказом
ћ≥н≥стерства  осв≥ти  ”крањни   в≥д  2  червн¤  1993 року  N  161,  
та  ѕоложенн¤  про  осв≥тньо-квал≥ф≥кац≥йн≥  р≥вн≥
(ступеневу осв≥ту),  затвердженого постановою   аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в
”крањни в≥д  20  с≥чн¤ 1998 року N 65,  будуть внесен≥
п≥сл¤ прийн¤тт¤ ¬ерховною –адою ”крањни «акону ”крањни  "ѕро  вищу
осв≥ту".

 ћ≥н≥стр                                               ¬.√. ремень

 "≤нформац≥йний зб≥рник ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни",
 N 13, липень, 2001 р.
  



Hosted by uCoz