|
ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ—¬≤“» ≤ Ќј” » ” –јѓЌ» N 1/9-152 в≥д 12.04.2001 ћ≥н≥стерству осв≥ти јвтономноњ –еспубл≥ки рим, управл≥нн¤м осв≥ти ≥ науки обласних, ињвськоњ та —евастопольськоњ м≥ських державних адм≥н≥страц≥й ѕро зак≥нченн¤ 2000/2001 навчального року у санаторних та спец≥альних загальноосв≥тн≥х школах-≥нтернатах (школах) ћ≥н≥стерство осв≥ти ≥ науки ”крањни пов≥домл¤Ї, що пор¤док зак≥нченн¤ 2000/2001 навчального року та проведенн¤ державноњ п≥дсумковоњ атестац≥њ у санаторних та спец≥альних загальноосв≥тн≥х школах-≥нтернатах (школах) визначаЇтьс¤ виконанн¤м навчальних план≥в, програм, наказами м≥н≥стерства "ѕро орган≥зац≥ю навчального процесу в загальноосв≥тн≥х навчальних закладах у 2000/2001 навчальному роц≥" в≥д 30.08.2000 р. за N 421, "ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про державну п≥дсумкову атестац≥ю учн≥в (вихованц≥в) у систем≥ загальноњ середньоњ осв≥ти" в≥д 14.12.2000 р. за N 588, ≥нформац≥йним листом в≥д 30.01.01 р. за N 1/9-32 "ѕро зак≥нченн¤ 2000/2001 навчального року та проведенн¤ державноњ п≥дсумковоњ атестац≥њ у загальноосв≥тн≥х навчальних закладах", ≤нструкц≥Їю про переведенн¤ та випуск учн≥в навчальних заклад≥в системи загальноњ середньоњ осв≥ти ус≥х тип≥в та форм власност≥ (затверджено наказом ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 05.02.01 за N 44, зареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥ юстиц≥њ ”крањни 08.02.01 за N 120/5311). ¬раховуючи напрацьований досв≥д роботи, навчальн≥ дос¤гненн¤ учн≥в санаторних та спец≥альних загальноосв≥тн≥х шк≥л-≥нтернат≥в (шк≥л, клас≥в) дл¤ д≥тей сл≥пих та з≥ зниженим зором, глухих та з≥ зниженим слухом, з важкими порушенн¤ми мови, насл≥дками пол≥ом≥Їл≥ту ≥ дит¤чим церебральним парал≥чем, ≥з затримкою псих≥чного розвитку (з ≥нтенсивною педагог≥чною корекц≥Їю) оц≥нюютьс¤ за 12-бальною шкалою на основ≥ розроблених " ритер≥њв оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в у систем≥ загальноњ середньоњ осв≥ти" з урахуванн¤м специф≥ки навчально-виховного процесу та особливостей психоф≥зичного розвитку учн≥в. ”чител¤м, ¤к≥ використовували впродовж II симестру 4-бальну шкалу оц≥нюванн¤, необх≥дно перевести оц≥нку у 12-бальну шкалу, враховуючи рекомендац≥њ ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни (листи в≥д 14.12.00 N 1/9-507, в≥д 19.12.00 N 1/9-515). Ќавчальн≥ дос¤гненн¤ учн≥в спец≥альних загальноосв≥тн≥х шк≥л-≥нтернат≥в (шк≥л, клас≥в) дл¤ розумово в≥дсталих д≥тей (допом≥жних шк≥л) оц≥нюютьс¤ за 4-бальною шкалою. ќсновною одиницею оц≥нюванн¤ у санаторних та спец≥альних школах-≥нтернатах ус≥х тип≥в Ї навчальна тема. ќбов'¤зковими видами оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в Ї поточне, тематичне ≥ п≥дсумкове. ѕ≥дсумкове оц≥нюванн¤ зд≥йснюЇтьс¤ наприк≥нц≥ семестру або навчального року. ѕ≥дсумкова оц≥нка за семестр виставл¤Їтьс¤ за результатами тематичного оц≥нюванн¤, а за р≥к - на основ≥ семестрових оц≥нок. ¬≥дпов≥дно до "ѕоложенн¤ про державну п≥дсумкову атестац≥ю учн≥в (вихованц≥в) у систем≥ загальноњ середньоњ осв≥ти" (наказ ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 14.12.2000 N 588, п. 7.1) атестац≥¤ учн≥в санаторних та спец≥альних загальноосв≥тн≥х шк≥л-≥нтернат≥в дл¤ д≥тей з насл≥дками пол≥ом≥Їл≥ту ≥ дит¤чим церебральним парал≥чем, важкими порушенн¤ми мови, затримкою псих≥чного розвитку (з ≥нтенсивною педагог≥чною корекц≥Їю), глухих та з≥ зниженим слухом, сл≥пих та з≥ зниженим зором зд≥йснюЇтьс¤ на основ≥ р≥чного оц≥нюванн¤ у випускному клас≥. “акий пор¤док атестац≥њ поширюЇтьс¤ ≥ на учн≥в спец≥альних загальноосв≥тн≥х шк≥л-≥нтернат≥в (шк≥л, клас≥в) дл¤ розумово в≥дсталих д≥тей (допом≥жних шк≥л). ¬иконанн¤ державних навчальних програм у цьому навчальному роц≥ маЇ завершитис¤ у початков≥й школ≥ до 25 травн¤, в основн≥й та старш≥й - до 31 травн¤. Ќа виконанн¤ статт≥ 16 «акону ”крањни "ѕро загальну середню осв≥ту", з метою рац≥онального використанн¤ 175 (I ступ≥нь) ≥ 190 (II-III ступ≥нь) робочих дн≥в дл¤ учн≥в п≥дготовчих, 1-3(4)-х клас≥в з 28 по 31 травн¤ орган≥зовуютьс¤ навчальн≥ екскурс≥њ на природу, на виробництво, зан¤тт¤ на навчально-досл≥дних д≥л¤нках, сусп≥льно корисна прац¤ (тривал≥стю не б≥льше ¤к 3 години на день). ѕ≥сл¤ њх завершенн¤ зд≥йснити п≥дсумкове оц≥нюванн¤. ƒл¤ учн≥в 5-8(9)-х, 10(11)-х клас≥в з 31 травн¤ по 12 червн¤ провести навчальну та навчально-виробничу практику тривал≥стю по 3 години-дл¤ учн≥в 5-6-х клас≥в, по 4 години-дл¤ учн≥в 7-8 (9)-х клас≥в, по 5 годин дл¤ учн≥в 11-х клас≥в. ѕ≥сл¤ њњ завершенн¤ зд≥йснити п≥дсумкове оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в. ” випускних 9(10)-х, 11(12)-х класах державна атестац≥¤ навчальних дос¤гнень учн≥в треба зд≥йснюЇтьс¤ на основ≥ р≥чного оц≥нюванн¤. ѕ≥дсумкове оц≥нюванн¤ з профес≥йного навчанн¤ у випускних класах спец≥альних загальноосв≥тн≥х шк≥л-≥нтернат≥в ус≥х тип≥в з проф≥льною профес≥йно-трудовою п≥дготовкою проводитьс¤ на п≥дстав≥ р≥чноњ оц≥нки та з урахуванн¤м результат≥в екзамену з трудового навчанн¤. ѕ≥сл¤ п≥дсумкового оц≥нюванн¤ у санаторних та спец≥альних школах-≥нтернатах (школах) провести випускн≥ вечори за участю громадськост≥, де урочисто вручити випускникам документ про базову або повну загальну середню осв≥ту. «аступник м≥н≥стра ¬.ќ.ќгнев'юк Ќадруковано: "ќсв≥та ”крањни", N 18-19 (247), 8 травн¤ 2001 р. |