|
ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ—¬≤“» ≤ Ќј” » ” –јѓЌ» Ќ ј ј « N 459 в≥д 14.06.2001 ѕро запровадженн¤ 12-бальноњ шкали оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йноњ п≥дготовки у профес≥йно-техн≥чних навчальних закладах Ќа виконанн¤ «акону ”крањни "ѕро осв≥ту", «акону ”крањни "ѕро профес≥йно-техн≥чну осв≥ту", р≥шенн¤ колег≥њ ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 12.04.2001 року дл¤ гуман≥зац≥њ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти та введенн¤ особист≥сно ор≥Їнтованого п≥дходу до профес≥йноњ п≥дготовки учн≥в (слухач≥в) у систем≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти, п≥двищенн¤ ¤кост≥ ≥ об'Їктивност≥ оц≥нюванн¤ њхн≥х профес≥йних знань, ум≥нь, навичок, розвитку духовност≥, культури, техн≥чного, технолог≥чного, еколог≥чного мисленн¤, формуванн¤ здатност≥ до продуктивноњ сп≥впрац≥ в колектив≥ Ќ ј ј « ” ё: 1. «атвердити “ипов≥ критер≥њ оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йноњ п≥дготовки у систем≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти (додаютьс¤). 2. ћ≥н≥стерству осв≥ти јвтономноњ –еспубл≥ки рим, управл≥нн¤м осв≥ти ≥ науки обласних, ињвськоњ та —евастопольськоњ м≥ських державних адм≥н≥страц≥й запровадити прот¤гом I п≥вр≥чч¤ 2001/2002 навчального року 12-бальну шкалу оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йноњ п≥дготовки у систем≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти. 3. ƒиректорам обласних (м≥ських) навчально-методичних центр≥в профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти розробити та зд≥йснити заходи з наданн¤ методичноњ допомоги профес≥йно-техн≥чним навчальним закладам рег≥ону щодо введенн¤ 12-бальноњ шкали оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йноњ п≥дготовки. 4. ƒиректорам профес≥йно-техн≥чних навчальних заклад≥в в≥дпов≥дно до ѕоложенн¤ про методичну роботу в профес≥йно-техн≥чному навчальному заклад≥ (наказ ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 12.12.2000 року N 582 ≥ “ипових критер≥њв оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йноњ п≥дготовки у систем≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти, за погодженн¤м з обласним (м≥ським) навчально-методичним центром профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти запровадити в навчально-виробничому процес≥ критер≥њ оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з кожноњ навчальноњ дисципл≥ни профес≥йноњ п≥дготовки до 01.11.2001 року. 5. Ќауково-методичному центру профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни (—удаков ™. ћ.) разом з ≤нститутом педагог≥ки ≥ психолог≥њ профес≥йноњ осв≥ти јѕЌ ”крањни («¤зюн ≤. ј., за згодою) забезпечити в≥дпов≥дне науково-методичне супроводженн¤ введенн¤ 12-бальноњ шкали оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йноњ п≥дготовки у систем≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти з визначенн¤м та врахуванн¤м особливостей пр≥оритетних напр¤м≥в п≥дготовки роб≥тничих кадр≥в. 6. ÷ентральному ≥нституту п≥сл¤дипломноњ педагог≥чноњ осв≥ти јѕЌ ”крањни (ќл≥йник ¬. ¬., за згодою) разом з Ќауково-методичним центром профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти (—удаков ™. ћ.) розробити зм≥ст курсового навчанн¤ та зд≥йснити курсове п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ педагог≥чних прац≥вник≥в з питань орган≥зац≥йно-методичного забезпеченн¤ переходу на 12-бальну шкалу оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йноњ п≥дготовки в систем≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти дл¤ таких категор≥й прац≥вник≥в: заступник≥в начальник≥в управл≥нь осв≥ти ≥ науки облдержадм≥н≥страц≥й, ¤к≥ зд≥йснюють рег≥ональне управл≥нн¤ профес≥йно-техн≥чною осв≥тою; кер≥вник≥в, њх заступник≥в ≥ методист≥в обласних (м≥ських) навчально-методичних центр≥в профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти; директор≥в профес≥йно-техн≥чних навчальних заклад≥в, њх заступник≥в з навчально-виробничоњ, навчально-методичноњ роботи (навчальноњ роботи); методист≥в профес≥йно-техн≥чних навчальних заклад≥в; резерву кер≥вних кадр≥в. 7. ƒепартаменту розвитку профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти (“омашенко ¬. ¬.), Ќауково-методичному центру профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти (—удаков ™. ћ.), юридичному в≥дд≥лу (—вириденко ј. ћ.) внести пропозиц≥њ щодо зм≥н ≥ доповнень в чинн≥ нормативно-правов≥ акти а галуз≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти дл¤ створенн¤ нормативно-правовоњ бази переходу профес≥йно-техн≥чних навчальних заклад≥в на 12-бальну шкалу оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йноњ п≥дготовки. 8. ƒепартаменту економ≥ки та соц≥ального розвитку ( ул≥ков ѕ. ћ.) ≥ департаменту розвитку профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти (“омашенко ¬. ¬.) передбачити ф≥нансуванн¤ заход≥в, пов'¤заних ≥з введенн¤м 12-бальноњ шкали оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йноњ п≥дготовки у систем≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти. 9. ќпубл≥кувати цей наказ ≥ “ипов≥ критер≥њ оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йноњ п≥дготовки у систем≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти в ≤нформац≥йному зб≥рнику ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни, газет≥ "ќсв≥та ”крањни" та журнал≥ "ѕрофес≥йно-техн≥чна осв≥та". 10. онтроль за виконанн¤м наказу покласти на заступника ћ≥н≥стра ќгнев'юка ¬.ќ. ћ≥н≥стр ¬.√. ремень ƒодаток до наказу ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 14 червн¤ 2001 р. N 459 “ипов≥ критер≥њ оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йноњ п≥дготовки у систем≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти “ипов≥ критер≥њ оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йноњ п≥дготовки у систем≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти грунтуютьс¤ на вимогах «акону ”крањни "ѕро осв≥ту", «акону ”крањни "ѕро профес≥йно-техн≥чну осв≥ту", чинних нормативно-правових акт≥в в галуз≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти та квал≥ф≥кац≥йних характеристик профес≥й прац≥вник≥в, а також на «агальних критер≥¤х оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в у систем≥ загальноњ середньоњ осв≥ти. ѕрофес≥йна п≥дготовка у систем≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти - це формуванн¤ в учн≥в (слухач≥в) прагненн¤ ≥ здатност≥ до рац≥ональноњ, продуктивноњ творчоњ д≥¤льност≥ з обраноњ профес≥њ в процес≥ здобутт¤ ними профес≥йних знань, ум≥нь, навичок та розвитку духовност≥, культури, техн≥чного, технолог≥чного ≥ еколог≥чного мисленн¤ на в≥дпов≥дному ступен≥ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти. ѕрофес≥йна п≥дготовка учн≥в (слухач≥в) профес≥йно-техн≥чних навчальних заклад≥в складаЇтьс¤ з профес≥йно-теоретичноњ ≥ профес≥йно-практичноњ п≥дготовки. ѕрофес≥йно-теоретична п≥дготовка передбачаЇ оволод≥нн¤ знанн¤ми з двох напр¤м≥в: загальнотехн≥чного та спец≥ального. ќб'Їктами оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йно-теоретичноњ п≥дготовки Ї загальнотехн≥чн≥, технолог≥чн≥, спец≥альн≥ знанн¤, здобут≥ в процес≥ вивченн¤ в≥дпов≥дних навчальних дисципл≥н, та ум≥нн¤ ≥ навички застосовувати ц≥ знанн¤ при виконанн≥ ¤к типових, так ≥ нестандартних завдань в межах навчальних програм. ѕрофес≥йно-практична п≥дготовка пол¤гаЇ в оволод≥нн≥ учн¤ми (слухачами) ум≥нн¤ми ≥ навичками застосовувати здобут≥ профес≥йн≥ теоретичн≥ знанн¤ (загальнотехн≥чн≥, техн≥чн≥, спец≥альн≥) у продуктивн≥й д≥¤льност≥ за обраною профес≥Їю. ѕрофес≥йно-практична п≥дготовка учн≥в (слухач≥в) охоплюЇ: виробниче навчанн¤ у навчально-виробничих майстерн¤х, лаборатор≥¤х, на д≥льниц¤х та пол≥гонах профес≥йно-техн≥чного навчального закладу, де учн≥ посл≥довно набувають первинних ум≥нь ≥ навичок виконанн¤ роб≥т; виробниче навчанн¤ безпосередньо на п≥дприЇмствах, буд≥вельних об'Їктах, пол¤х, фермах дл¤ закр≥пленн¤ здобутих профес≥йних ум≥нь ≥ навичок та оволод≥нн¤ сучасною техн≥кою, механ≥змами, ≥нструментами, технолог≥Їю, опануванн¤ прогресивних форм орган≥зац≥њ прац≥, здобутт¤ необх≥дних практичних навичок самост≥йного та ¤к≥сного виконанн¤ роб≥т; виробничу практику з метою вдосконаленн¤ набутих знань, практичних ум≥нь ≥ навичок дл¤ дос¤гненн¤ встановленого р≥вн¤ квал≥ф≥кац≥њ з в≥дпов≥дних профес≥й, спец≥альностей та спец≥ал≥зац≥й, забезпеченн¤ соц≥альноњ, психолог≥чноњ ≥ профес≥йноњ адаптац≥њ в трудових колективах. ќб'Їктами оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йно-практичноњ п≥дготовки Ї ум≥нн¤ застосовувати здобут≥ профес≥йн≥ знанн¤ дл¤ виконанн¤ навчально-виробничого або контрольного завданн¤. ќсновними функц≥¤ми оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) Ї: контролююча, навчальна, д≥агностико-коригуюча, стимулюючо-позитивна, виховна. ѕри визначенн≥ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йно-теоретичноњ п≥дготовки анал≥зу п≥дл¤гають: р≥вень самост≥йност≥ учн¤ (слухача) при зд≥йсненн≥ п≥знавальноњ д≥¤льност≥, в≥дпов≥д¤х та виконанн≥ практичних завдань з допомогою, з частковою допомогою, з консультативною допомогою викладача, самост≥йно; р≥вень в≥дтворенн¤ навчального матер≥алу: р≥вень розп≥знанн¤, р≥вень запам'¤товуванн¤, без розум≥нн¤ або з розум≥нн¤м, в неповному обс¤з≥ (елементи, фрагменти, основн≥ положенн¤, основний навчальний матер≥ал), в повному обс¤з≥, правильно або з помилками та неточност¤ми тощо; характеристики ¤кост≥ знань: глибок≥, узагальнен≥, системн≥, м≥цн≥, осмислен≥, гнучк≥, д≥йов≥; характеристики в≥дпов≥д≥ учн¤: ц≥л≥сн≥сть, повнота, лог≥чн≥сть, обгрунтован≥сть, правильн≥сть; р≥вень застосуванн¤ знань, ум≥нь ≥ навичок дл¤ виконанн¤ практичних або контрольних завдань: усв≥домлено або неусв≥домлено, в неповному обс¤з≥, повному обс¤з≥, за типовим алгоритмом (посл≥довн≥сть д≥й), за самост≥йно розробленим алгоритмом, правильно або з помилками та неточност¤ми; р≥вень волод≥нн¤ розумовими операц≥¤ми: вм≥нн¤ анал≥зувати, систематизувати, пор≥внювати, узагальнювати, класиф≥кувати, встановлювати причинно-насл≥дков≥ зв'¤зки, робити висновки тощо; р≥вень застосуванн¤ дов≥дковоњ, техн≥чноњ, конструкторсько-технолог≥чноњ документац≥њ в навчальн≥й д≥¤льност≥; характер помилок та здатн≥сть њх виправл¤ти; самост≥йн≥сть оц≥нних суджень. ѕри визначенн≥ навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в) з профес≥йно-практичноњ п≥дготовки анал≥зу п≥дл¤гають: р≥вень профес≥йних знань, необх≥дних дл¤ виконанн¤ даноњ роботи; р≥вень волод≥нн¤ прийомами та технолог≥чними операц≥¤ми, необх≥дний дл¤ виконанн¤ даноњ роботи; р≥вень самост≥йност≥ учн¤ (слухача) у процес≥ орган≥зац≥њ роботи та виконанн¤ навчально-виробничого або контрольного завданн¤: з допомогою, з консультативною допомогою майстра виробничого навчанн¤ (наставника виробничоњ практики, ≥нструктора), самост≥йно; характер виконанн¤ навчально-виробничого або контрольного завданн¤ (за типовим або самост≥йно складеним алгоритмом; в типов≥й, в ускладнен≥й або нестандартн≥й ситуац≥њ); обс¤г ≥ правильн≥сть виконанн¤ навчально-виробничого або контрольного завданн¤; ум≥нн¤ користуватис¤ р≥зними видами техн≥чноњ та конструкторсько-технолог≥чноњ документац≥њ та розробл¤ти њњ види; ум≥нн¤ застосовувати прийоми самоконтролю виробничих д≥й та методи контролю за ¤к≥стю роботи; в≥дпов≥дн≥сть результату роботи вимогам квал≥ф≥кац≥йноњ характеристики з обраноњ профес≥њ в≥дпов≥дного ступен¤ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти на даний пер≥од навчанн¤; р≥вень виконанн¤ д≥ючих ¤к≥сних ≥ к≥льк≥сних показник≥в (норми вироб≥тку, норми часу тощо); ум≥нн¤ дотримуватись норматив≥в витрат матер≥ал≥в та ≥нших ресурс≥в в процес≥ виконанн¤ роботи; характер помилок та здатн≥сть њх виправити; р≥вень опануванн¤ основами профес≥йноњ культури та здатност≥ до продуктивноњ ≥ творчоњ сп≥впрац≥ в колектив≥; ум≥нн¤ орган≥зувати робоче м≥сце; р≥вень дотриманн¤ правил безпеки прац≥. ÷≥ ор≥Їнтири покладен≥ в основу виокремленн¤ чотирьох р≥вн≥в навчальних дос¤гнень учн≥в (слухач≥в): початкового, середнього, достатнього, високого. ƒан≥ типов≥ критер≥њ оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень за 12-бальною шкалою можуть бути використан≥ при контрол≥ (поточний, пром≥жний, вих≥дний) знань, ум≥нь, навичок та квал≥ф≥кац≥йноњ атестац≥њ учн≥в (слухач≥в) профес≥йно-техн≥чних навчальних заклад≥в в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни про профес≥йно-техн≥чну осв≥ту. I р≥вень - початковий ѕрофес≥йно-теоретична п≥дготовка ѕрофес≥йно-практична п≥дготовка ’арактеристика р≥вн¤: учень ’арактеристика р≥вн¤: учень (слухач) з допомогою викладача (слухач) з допомогою майстра в≥дтворюЇ на р≥вн≥ розп≥знанн¤ виробничого навчанн¤ (наставника окрем≥ елементи (фрагменти) виробничоњ практики, навчального матер≥алу та ≥нструктора) в≥дтворюЇ на р≥вн≥ неусв≥домлено виконуЇ окрем≥ розп≥знанн¤ окрем≥ компоненти частини (елементи, фрагменти) профес≥йних знань та виконуЇ практичних завдань (лабораторн≥, окрем≥ елементи (фрагменти) лабораторно-практичн≥, навчально-виробничого або контрольн≥, п≥дсумков≥ роботи контрольного завданн¤. ѕри тощо). ѕри в≥дпов≥д≥ ≥ виконанн≥ виконанн≥ роботи припускаЇтьс¤ практичних завдань припускаЇтьс¤ суттЇвих помилок в орган≥зац≥њ суттЇвих помилок. робочого м≥сц¤, плануванн≥ виробничих д≥й, в прийомах прац≥ та технолог≥чних операц≥¤х. –езультат виконаноњ роботи не в≥дпов≥даЇ вимогам квал≥ф≥кац≥йноњ характеристики з в≥дпов≥дноњ профес≥њ певного ступен¤ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти та д≥ючим ¤к≥сним ≥ к≥льк≥сним (норми вироб≥тку, часу, витрат матер≥ал≥в тощо) показникам на даний пер≥од навчанн¤. ------------------------------------------------------------------ |Ѕали| ритер≥њ оц≥нюванн¤ |Ѕали| ритер≥њ оц≥нюванн¤ | | | навчальних дос¤гнень | | навчальних дос¤гнень | |----+--------------------------+----+---------------------------| |1 |”чень (слухач) з допомогою| 1 |”чень (слухач) з допомогою | | |викладача в≥дтворюЇ на | |майстра виробничого | | |р≥вн≥ розп≥знанн¤ окрем≥ | |навчанн¤ в≥дтворюЇ на р≥вн≥| | |елементи навчального | |розп≥знанн¤ окрем≥ елементи| | |матер≥алу та виконуЇ з≥ | |профес≥йних знань, | | |значними труднощами окрем≥| |необх≥дних дл¤ виконанн¤ | | |елементи практичних | |даноњ роботи. « пост≥йною | | |завдань. ѕ≥д час в≥дпов≥д≥| |допомогою майстра | | |≥ при виконанн≥ практичних| |виробничого навчанн¤ | | |завдань припускаЇтьс¤ | |виконуЇ лише елементи | | |суттЇвих помилок. | |навчально-виробничого або | | | | |контрольного завданн¤. ѕри | | | | |виконанн≥ роботи | | | | |припускаЇтьс¤ суттЇвих | | | | |помилок в орган≥зац≥њ | | | | |робочого м≥сц¤, плануванн≥ | | | | |виробничих д≥й, в прийомах | | | | |прац≥ та технолог≥чних | | | | |операц≥¤х. –езультат | | | | |виконаноњ роботи повн≥стю | | | | |не в≥дпов≥даЇ д≥ючим | | | | |¤к≥сним ≥ к≥льк≥сним | | | | |показникам. ѕотребуЇ | | | | |пост≥йноњ допомоги ≥ | | | | |контролю в дотриманн≥ | | | | |правил безпеки прац≥. | |----+--------------------------+----+---------------------------| | 2 |”чень (слухач) з допомогою| 2 |”чень (слухач) з допомогою | | |викладача в≥дтворюЇ на | |майстра виробничого | | |р≥вн≥ розп≥знанн¤ окрем≥ | |навчанн¤ в≥дтворюЇ на р≥вн≥| | |фрагменти навчального | |розп≥знанн¤ окрем≥ | | |матер≥алу та неусв≥домлено| |фрагменти профес≥йних | | |виконуЇ окрем≥ фрагменти | |знань, необх≥дних дл¤ | | |практичних завдань. ѕри | |виконанн¤ даноњ роботи. « | | |в≥дпов≥д≥ ≥ виконанн≥ | |пост≥йною допомогою майстра| | |практичних завдань | |виробничого навчанн¤ | | |припускаЇтьс¤ суттЇвих | |виконуЇ фрагменти навчально| | |помилок. | |виробничого або | | | | |контрольного завданн¤. ѕри | | | | |виконанн≥ роботи | | | | |припускаЇтьс¤ суттЇвих | | | | |помилок в орган≥зац≥њ | | | | |робочого м≥сц¤, плануванн≥ | | | | |виробничих д≥й, в прийомах | | | | |прац≥ та технолог≥чних | | | | |операц≥¤х. –езультат роботи| | | | |≥стотно не в≥дпов≥даЇ | | | | |д≥ючим ¤к≥сним ≥ к≥льк≥сним| | | | |показникам. ѕотребуЇ | | | | |допомоги ≥ контролю в | | | | |дотриманн≥ правил безпеки | | | | |прац≥. | |----+--------------------------+----+---------------------------| | 3 |”чень (слухач) з допомогою| 3 |”чень (слухач) безсистемно | | |викладача в≥дтворюЇ | |на р≥вн≥ розп≥знанн¤ | | |фрагменти навчального | |в≥дтворюЇ окрем≥ компоненти| | |матер≥алу та неусв≥домлено| |профес≥йних знань, | | |виконуЇ частину практичних| |необх≥дних дл¤ виконанн¤ | | |завдань. ѕри в≥дпов≥д≥ ≥ | |даноњ роботи. « допомогою | | |виконанн≥ практичних | |майстра виробничого | | |завдань припускаЇтьс¤ | |навчанн¤ плануЇ виробнич≥ | | |суттЇвих пом≥ток. | |д≥њ та виконуЇ частину | | | | |навчально-виробничого або | | | | |контрольного завданн¤. ѕри | | | | |виконанн≥ роботи | | | | |припускаЇтьс¤ значноњ | | | | |к≥лькост≥ помилок в | | | | |орган≥зац≥њ робочого м≥сц¤,| | | | |в прийомах прац≥ та | | | | |технолог≥чних операц≥¤х, | | | | |¤к≥ самост≥йно виправити не| | | | |може. –езультат роботи не | | | | |в≥дпов≥даЇ д≥ючим ¤к≥сним ≥| | | | |к≥льк≥сним показникам | | | | |нижчого квал≥ф≥кац≥йного | | | | |р≥вн¤. ѕотребуЇ допомоги ≥ | | | | |контролю в дотриманн≥ | | | | |правил безпеки прац≥. | ------------------------------------------------------------------ II р≥вень - середн≥й ѕрофес≥йно-теоретична п≥дготовка ѕрофес≥йно-практична п≥дготовка ’арактеристика р≥вн¤: учень ’арактеристика р≥вн¤: учень (слухач) на р≥вн≥ (слухач) без достатнього запам'¤товуванн¤ без достатнього розум≥нн¤ в≥дтворюЇ компоненти розум≥нн¤ в≥дтворюЇ навчальний профес≥йних знань та недостатньо матер≥ал та виконуЇ практичн≥ усв≥домлено виконуЇ основн≥ завданн¤ в неповному обс¤з≥ з прийоми ≥ технолог≥чн≥ операц≥њ. частковою допомогою викладача. « частковою допомогою майстра Ќедостатньо обгрунтовано виробничого навчанн¤ (наставника анал≥зуЇ ≥ пор≥внюЇ ≥нформац≥ю. виробничоњ практики, Ќеусв≥домлено користуЇтьс¤ ≥нструктора) орган≥зовуЇ робоче техн≥чною та м≥сце, плануЇ виробнич≥ д≥њ та конструкторсько-технолог≥чною виконуЇ навчально-виробниче або документац≥Їю. ѕри в≥дпов≥д≥ ≥ контрольне завданн¤ з виконанн≥ практичних завдань використанн¤м техн≥чноњ ≥ припускаЇтьс¤ помилок, ¤к≥ конструкторсько-технолог≥чноњ самост≥йно виправити не може. документац≥њ. ѕри виконанн≥ роботи припускаЇтьс¤ помилок, ¤к≥ самост≥йно виправити не може. –езультат виконаноњ роботи в≥дпов≥даЇ р≥вню квал≥ф≥кац≥њ на ступ≥нь нижчому обумовленого квал≥ф≥кац≥йною характеристикою в≥дпов≥дноњ профес≥њ певного ступен¤ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти та д≥ючим ¤к≥сним ≥ к≥льк≥сним показникам (норми вироб≥тку, часу, витрат матер≥алу тощо) на даний пер≥од навчанн¤. ------------------------------------------------------------------ |Ѕали| ритер≥њ оц≥нюванн¤ |Ѕали| ритер≥њ оц≥нюванн¤ | | | навчальних дос¤гнень | | навчальних дос¤гнень | |----+--------------------------+----+---------------------------| | 4 |”чень (слухач) на р≥вн≥| 4 |”чень (слухач) без| | |запам'¤товуванн¤ без| |достатнього розум≥нн¤| | |розум≥нн¤ в≥дтворюЇ| |в≥дтворюЇ окрем≥ компоненти| | |навчальний матер≥ал та| |профес≥йних знань та| | |виконуЇ практичн≥ завданн¤| |недостатньо усв≥домлено| | |з допомогою викладача. ћаЇ| |виконуЇ основн≥ прийоми ≥| | |значн≥ труднощ≥ при| |технолог≥чн≥ операц≥њ,| | |анал≥з≥ та пор≥вн¤нн≥.| |необх≥дн≥ дл¤ виконанн¤| | |Ќедостатньо усв≥домлено| |даноњ роботи. Ќе може| | |користуЇтьс¤ техн≥чною та| |по¤снити зм≥ст| | |конструкторсько- | |технолог≥чного процесу та| | |технолог≥чною | |прийом≥в самоконтролю ≥| | |документац≥Їю. ѕри| |метод≥в контролю за ¤к≥стю.| | |в≥дпов≥д≥ та виконанн≥| |« частковою допомогою| | |практичних завдань| |майстра виробничого| | |припускаЇтьс¤ значноњ| |навчанн¤ орган≥зовуЇ робоче| | |к≥лькост≥ помилок, ¤к≥| |м≥сце, плануЇ виробнич≥ д≥њ| | |самост≥йно виправити не| |та виконуЇ| | |може. | |навчально-виробниче або| | | | |контрольне завданн¤ з| | | | |використанн¤м техн≥чноњ та| | | | |конструкторсько- | | | | |технолог≥чноњ | | | | |документац≥њ. ѕри виконанн≥| | | | |роботи припускаЇтьс¤| | | | |значноњ к≥лькост≥ помилок,| | | | |¤к≥ самост≥йно виправити не| | | | |може. –езультат роботу| | | | |в≥дпов≥даЇ м≥н≥мальним| | | | |д≥ючим ¤к≥сним ≥ к≥льк≥сним| | | | |показникам. ¬ окремих| | | | |випадках потребуЇ допомоги| | | | |≥ контролю в дотриманн≥| | | | |правил безпеки прац≥. | |----+--------------------------+----+---------------------------| | 5 |”чень (слухач) на р≥вн≥| 5 |”чень (слухач) з допомогою| | |запам'¤товуванн¤ без| |майстра виробничого| | |достатнього розум≥нн¤| |навчанн¤ в≥дтворюЇ на р≥вн≥| | |в≥дтворюЇ основи положенн¤| |розп≥знанн¤ окрем≥ знань та| | |навчального матер≥алу та| |недостатньо усв≥домлено| | |виконуЇ практичн≥ завданн¤| |виконуЇ основн≥ прийоми ≥| | |з частковою допомогою| |технолог≥чн≥ операц≥њ,| | |викладача. « помилками даЇ| |необх≥дн≥ дл¤ даноњ робити.| | |визначенн¤ основних пон¤ть| |« частковою допомогою| | |ћоже частково обгрунтувати| |майстра виробничого| | |≥ проанал≥зувати свою| |навчанн¤ орган≥зовуЇ робоче| | |в≥дпов≥дь. Ќедостатньо| |м≥сце, плануЇ виробнич≥ д≥њ| | |усв≥домлено користуЇтьс¤| |та виконуЇ| | |техн≥чною ≥| |навчально-виробниче або| | |конструкторсько- | |контрольне завданн¤ з| | |технолог≥чною | |використанн¤м техн≥чноњ| | |документац≥Їю. ѕри| |конструкторсько- | | |в≥дпов≥д≥ та виконанн≥| |технолог≥чноњ документац≥њ.| | |практичних завдань| |Ќеусв≥домлено застосовуЇ| | |припускаЇтьс¤ помилок, ¤к≥| |прийоми контролю за ¤к≥стю| | |самост≥йно виправити не| |та самоконтролю за| | |може. | |виконанн¤м технолог≥чного| | | | |процесу. ѕри виконанн≥| | | | |роботи припускаЇтьс¤| | | | |помилок, ¤к≥ самост≥йно| | | | |виправити не може.| | | | |–езультат роботи в≥дпов≥даЇ| | | | |низькому р≥вню д≥ючих| | | | |¤к≥сних та к≥льк≥сних| | | | |показник≥в. ¬ окремих| | | | |випадках потребуЇ допомоги| | | | |≥ контролю в дотриманн≥| | | | |правил безпеки прац≥. ¬| | | | |окремих випадках потребуЇ| | | | |допомоги ≥ контролю в| | | | |дотриманн≥ правил безпеки| | | | |прац≥. | |----+--------------------------+----+---------------------------| | 6 |”чень (слухач) без| 6 |”чень (слухач) без| | |достатнього розум≥нн¤| |достатнього розум≥нн¤| | |в≥дтворюЇ основний| |в≥дтворюЇ значну к≥льк≥сть| | |навчальний матер≥ал та| |компонент≥в профес≥йних| | |виконуЇ практичн≥ завданн¤| |знань, необх≥дних дл¤| | |з еп≥зодичною допомогою| |виконанн¤ даноњ роботи. «| | |викладача. « окремими| |консультативною допомогою| | |помилками даЇ визначенн¤| |майстра виробничого| | |основних пон¤ть. ћоже| |навчанн¤ орган≥зовуЇ робоче| | |частково анал≥зувати| |м≥сце, плануЇ виробнич≥ д≥њ| | |навчальний матер≥ал,| |та виконуЇ| | |пор≥внювати ≥ робити| |навчально-виробниче або| | |висновки. ористуЇтьс¤| |контрольне завданн¤ з| | |окремими видами техн≥чноњ| |застосуванн¤м техн≥чноњ та| | |≥ конструкторсько- | |конструкторсько- | | |технолог≥чноњ | |технолог≥чноњ документац≥њ.| | |документац≥њ. ѕри| |Ќеусв≥домлено застосовуЇ| | |в≥дпов≥д≥ та виконанн≥| |прийоми контролю за ¤к≥стю| | |практичних завдань| |та самоконтролю за| | |припускаЇтьс¤ помилок, ¤к≥| |виконанн¤м технолог≥чного| | |може частково виправити. | |процесу. ѕри виконанн≥| | | | |роботи припускаЇтьс¤| | | | |помилок, ¤к≥ частково може| | | | |виправити з допомогою| | | | |майстра виробничого| | | | |навчанн¤. –езультат| | | | |виконаноњ роботи в≥дпов≥даЇ| | | | |низькому р≥вню д≥ючих| | | | |¤к≥сних та к≥льк≥сних| | | | |показник≥в. ¬ окремих| | | | |випадках потребуЇ| | | | |консультативноњ допомоги в| | | | |орган≥зац≥њ робочого м≥сц¤| | | | |та дотриманн≥ правил| | | | |безпеки прац≥. | ------------------------------------------------------------------ III р≥вень - достатн≥й ѕрофес≥йно-теоретична п≥дготовка ѕрофес≥йно-практична п≥дготовка ’арактеристика р≥вн¤: учень ’арактеристика р≥вн¤: учень (слухач) самост≥йно з розум≥нн¤м (слухач) з розум≥нн¤м в≥дтворюЇ в≥дтворюЇ основний навчальний основн≥ профес≥йн≥ знанн¤ та матер≥ал та застосовуЇ його при правильно виконуЇ основн≥ виконанн≥ практичних завдань в прийоми ≥ технолог≥чн≥ операц≥њ, типових умовах (стандартних необх≥дн≥ дл¤ даноњ роботи. ситуац≥¤х). ƒаЇ визначенн¤ —амост≥йно орган≥зовуЇ робоче основних пон¤ть, анал≥зуЇ, м≥сце, плануЇ виробнич≥ д≥њ та в пор≥внюЇ ≥нформац≥ю ≥ робить ц≥лому правильно виконуЇ висновки. ¬≥дпов≥дь учн¤ навчально-виробниче або (слухача) в ц≥лому правильна, контрольне завданн¤ за типовим лог≥чна та достатньо алгоритмом в межах встановлених обгрунтована. ¬иконуЇ практичн≥ норм часу. ƒостатньо усв≥домлено завданн¤ за типовим алгоритмом користуЇтьс¤ техн≥чною та (посл≥довн≥сть д≥й). ћожлива конструкторсько-технолог≥чною консультативна допомога документац≥Їю. ћоже розробл¤ти викладача. ƒостатньо усв≥домлено окрем≥ њњ види з консультац≥Їю користуЇтьс¤ дов≥дковою майстра виробничого навчанн¤ ≥нформац≥Їю, техн≥чною ≥ (наставника виробничоњ практики, конструкторсько-технолог≥чною ≥нструктора). «астосовуЇ основн≥ документац≥Їю. ѕри в≥дпов≥д≥ та прийоми самоконтролю виробничих виконанн≥ практичних завдань д≥й та методи контролю за припускаЇтьс¤ несуттЇвих ¤к≥стю. ѕри виконанн≥ роботи помилок, ¤к≥ може виправити. припускаЇтьс¤ несуттЇвих помилок, ¤к≥ може виправити. –езультат виконаноњ роботи в≥дпов≥даЇ вимогам квал≥ф≥кац≥йноњ характеристики в≥дпов≥дноњ профес≥њ певного ступен¤ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти або д≥ючим ¤к≥сним ≥ к≥льк≥сним показникам (норми вироб≥тку, часу, витрат матер≥ал≥в тощо) на даний пер≥од навчанн¤. ƒотримуЇтьс¤ правил безпеки прац≥. ------------------------------------------------------------------ |Ѕали| ритер≥њ оц≥нюванн¤ |Ѕали| ритер≥њ оц≥нюванн¤ | | | навчальних дос¤гнень | | навчальних дос¤гнень | |----+--------------------------+----+---------------------------| | 7 |”чень (слухач) самост≥йно| 7 |”чень (слухач) з розум≥нн¤м| | |з розум≥нн¤м в≥дтворюЇ| |в≥дтворюЇ основн≥| | |суть основних положень| |профес≥йн≥ знанн¤ та| | |навчального матер≥алу та| |правильно виконуЇ основн≥| | |застосовуЇ його при| |прийоми ≥ технолог≥чн≥| | |виконанн≥ практичних| |операц≥њ, необх≥дн≥ дл¤| | |завдань в типових умовах.| |даноњ роботи. ќрган≥зовуЇ| | |ƒаЇ визначенн¤ основних| |робоче м≥сце, плануЇ| | |пон¤ть, анал≥зуЇ,| |виробнич≥ д≥њ та виконуЇ| | |пор≥внюЇ, робить висновки.| |навчально-виробниче або| | |…ого в≥дпов≥дь в ц≥лому| |контрольне завданн¤ за| | |правильна, але м≥стить| |типовим алгоритмом| | |неточност≥ ≥ недостатньо| |(посл≥довн≥сть д≥й) з| | |обгрунтована. ¬иконуЇ| |незначним в≥дхиленн¤м в≥д| | |практичн≥ завданн¤ за| |встановлених норм часу.| | |типовим алгоритмом| |ƒостатньо усв≥домлено| | |(посл≥довн≥сть д≥й) з| |користуЇтьс¤ техн≥чною та| | |консультативною допомогою| |конструкторсько- | | |викладача. ористуЇтьс¤| |технолог≥чною | | |дов≥дковою ≥нформац≥Їю,| |документац≥Їю. «астосовуЇ| | |техн≥чною ≥| |основн≥ прийоми| | |конструкторсько- | |самоконтролю виробничих д≥й| | |технолог≥чною | |та методи контролю за| | |документац≥Їю. ѕри| |¤к≥стю роботи. ѕотребуЇ| | |в≥дпов≥д≥ та виконанн≥| |консультац≥њ майстра| | |практичних завдань| |виробничого навчанн¤. ѕри| | |припускаЇтьс¤ несуттЇвих| |виконанн≥ роботи| | |помилок, ¤к≥ частково| |припускаЇтьс¤ несуттЇвих| | |виправл¤Ї. | |помилок ≥ неточностей, ¤к≥| | | | |частково може виправити.| | | | |–езультат роботи в ц≥лому| | | | |в≥дпов≥даЇ ¤к≥сним ≥| | | | |к≥льк≥сним показникам| | | | |запланованого р≥вн¤| | | | |квал≥ф≥кац≥њ. ƒотримуЇтьс¤| | | | |правил безпеки прац≥. | |----+--------------------------+----+---------------------------| | 8 |”чень (слухач) самост≥йно | 8 |”чень (слухач) з розум≥нн¤м| | |з розум≥нн¤м в≥дтворюЇ | |в≥дтворюЇ основн≥| | |основний навчальний | |профес≥йн≥ знанн¤ та| | |матер≥ал та застосовуЇ | |правильно виконуЇ основн≥| | |його при виконанн≥ | |прийоми ≥ технолог≥чн≥| | |практичних завдань в | |операц≥њ, необх≥дн≥ дл¤| | |типових умовах | |даноњ роботи. —амост≥йно| | |(стандартних ситуац≥¤х). | |орган≥зовуЇ робоче м≥сце,| | |ƒаЇ визначенн¤ основних | |плануЇ та виконуЇ| | |пон¤ть, анал≥зуЇ, | |навчально-виробниче або| | |пор≥внюЇ ≥нформац≥ю, | |контрольне завданн¤ за| | |встановлюЇ њњ зв'¤зок з | |типовим алгоритмом| | |обраною профес≥Їю та | |(посл≥довн≥сть д≥й) в межах| | |робить висновки. | |встановлених норм часу.| | |¬≥дпов≥дь у ц≥лому | |ƒостатньо усв≥домлено| | |правильна, лог≥чна та | |користуЇтьс¤ техн≥чною та| | |достатньо обгрунтована. | |конструкторсько- | | |¬иконуЇ практичн≥ | |технолог≥чною | | |завданн¤ за типовим | |документац≥Їю, що| | |алгоритмом з | |надаЇтьс¤. «астосовуЇ| | |консультативною допомогою | |основн≥ прийоми| | |викладача. ”св≥домлено | |самоконтролю виробничих д≥й| | |користуЇтьс¤ дов≥дковою | |та методи контролю за| | |≥нформац≥Їю, техн≥чною та | |¤к≥стю роботи. ѕри| | |конструкторсько- | |виконанн≥ роботи| | |технолог≥чною | |припускаЇтьс¤ несуттЇвих| | |документац≥Їю. ѕри | |помилок, ¤к≥ може| | |в≥дпов≥д≥ та виконанн≥ | |виправити. –езультат роботи| | |практичних завдань | |в≥дпов≥даЇ ¤к≥сним ≥| | |припускаЇтьс¤ несуттЇвих | |к≥льк≥сним показникам, що| | |помилок, ¤к≥ частково | |передбачен≥ запланованим| | |виправл¤Ї. | |р≥внем квал≥ф≥кац≥њ.| | | | |ƒотримуЇтьс¤ норм витрат| | | | |матер≥ал≥в (ресурс≥в) та| | | | |правил безпеки прац≥. | |----+--------------------------+----+---------------------------| | 9 |”чень (слухач) волод≥Ї| 9 |”чень (слухач) волод≥Ї| | |основним навчальним| |основними профес≥йними| | |матер≥алом в усн≥й,| |знанн¤ми та правильно| | |письмов≥й ≥ граф≥чн≥й| |виконуЇ переважну б≥льш≥сть| | |формах та застосовуЇ його| |прийом≥в ≥ технолог≥чних| | |при виконанн≥ практичних| |операц≥й, необх≥дних дл¤| | |завдань ¤к у типових, так| |даноњ роботи. —амост≥йно, в| | |≥ в дещо ускладнених| |ц≥лому правильно| | |умовах. ƒаЇ визначенн¤| |орган≥зовуЇ робоче м≥сце,| | |основних пон¤ть, анал≥зуЇ,| |плануЇ та виконуЇ| | |пор≥внюЇ ≥ систематизуЇ| |навчально-виробниче або| | |≥нформац≥ю, встановлюЇ| |контрольне завданн¤ за| | |зв'¤зок з обраною| |типовим алгоритмом| | |профес≥Їю та робить| |(посл≥довн≥сть д≥й) у межах| | |висновки. …ого в≥дпов≥дь в| |встановлених норм часу.| | |ц≥лому правильна, лог≥чна| |”св≥домлено користуЇтьс¤| | |≥ достатньо обгрунтована.| |техн≥чною та| | |¬иконуЇ практичн≥ завданн¤| |конструкторсько- | | |за типовим алгоритмом з| |технолог≥чною | | |консультац≥Їю викладача.| |документац≥Їю. ћоже| | |”св≥домлено користуЇтьс¤| |розробл¤ти окрем≥ њњ види.| | |додатковою ≥нформац≥Їю,| |ѕравильно застосовуЇ| | |техн≥чною та| |основн≥ прийоми| | |конструкторсько- | |самоконтролю виробничих д≥й| | |технолог≥чною | |та методи контролю за| | |документац≥Їю. ѕри| |¤к≥стю роботи. ѕри| | |в≥дпов≥д≥ та виконанн≥| |виконанн≥ роботи| | |практичних завдань| |припускаЇтьс¤ несуттЇвих| | |припускаЇтьс¤ несуттЇвих| |помилок, ¤к≥ виправл¤Ї.| | |помилок, ¤к≥ може| |–езультат роботи в≥дпов≥даЇ| | |виправити. | |¤к≥сним ≥ к≥льк≥сним| | | | |показникам, що передбачен≥| | | | |запланованим | | | | |квал≥ф≥кац≥йним р≥внем.| | | | |ƒотримуЇтьс¤ норм витрат| | | | |матер≥ал≥в енергоресурс≥в| | | | |та безпеки прац≥. | ------------------------------------------------------------------ IV р≥вень - високий ѕрофес≥йно-теоретична п≥дготовка ѕрофес≥йно-теоретична п≥дготовка ’арактеристика р≥вн¤: учень ’арактеристика р≥вн¤: учень (слухач) волод≥Ї глибокими, (слухач) волод≥Ї профес≥йними м≥цними, узагальненими, знанн¤ми в повному обс¤з≥ та системними знанн¤ми навчального самост≥йно, правильно, впевнено матер≥алу в повному обс¤з≥ та виконуЇ вс≥ прийоми ≥ здатний њх ефективно технолог≥чн≥ операц≥њ, необх≥дн≥ використовувати дл¤ виконанн¤ дл¤ виконанн¤ даноњ роботи в вс≥х передбачених навчальною межах навчальноњ програми та програмою практичних завдань. встановлених норм часу. ¬≥дпов≥дь учн¤ (слухача) повна, —амост≥йно, в повному обс¤з≥ правильна, лог≥чна, м≥стить виконуЇ навчально-виробниче або анал≥з, систематизац≥ю, контрольне завданн¤ в≥дпов≥дно узагальненн¤. ¬м≥Ї самост≥йно до вимог техн≥чноњ та знаходити ≥ користуватис¤ конструкторсько-технолог≥чноњ джерелами ≥нформац≥њ, оц≥нювати документац≥њ, ¤ка передбачена отриману ≥нформац≥ю. ¬становлюЇ навчальною програмою. ¬м≥Ї причинно-насл≥дков≥ та самост≥йно розробл¤ти окрем≥ њњ м≥жпредметн≥ зв'¤зки, робить види та обирати оптимальний аргументован≥ висновки. ”чень вар≥ант виконанн¤ (слухач) правильно й усв≥домлено навчально-виробничого застосовуЇ вс≥ види техн≥чноњ та (контрольного) завданн¤. конструкторсько-технолог≥чноњ «разково дотримуЇтьс¤ норматив≥в документац≥њ в межах навчальноњ витрат матер≥ал≥в та ≥нших програми. ћоже самост≥йно ресурс≥в. ѕравильно ≥ розробл¤ти окрем≥ њњ види. усв≥домлено застосовуЇ вс≥ —амост≥йно, правильно, в повному прийоми самоконтролю виробничих обс¤з≥ виконуЇ практичн≥ д≥й та методи контролю за ¤к≥стю завданн¤ ¤к з використанн¤м роботи. ќпанував основи типового алгоритму, так ≥ за профес≥йноњ культури та ви¤вл¤Ї самост≥йно складеним планом. ѕри прагненн¤ ≥ здатн≥сть до в≥дпов≥д≥ та виконанн≥ продуктивноњ ≥ творчоњ сп≥впрац≥ практичних завдань припускаЇтьс¤ в колектив≥. ¬ процес≥ роботи неточностей, ¤к≥ самост≥йно може припускатис¤ неточностей, ви¤вл¤Ї та виправл¤Ї. ¬и¤вл¤Ї ¤к≥ самост≥йно ви¤вл¤Ї та п≥знавально-творчий ≥нтерес до виправл¤Ї. –езультат виконаноњ обраноњ профес≥њ, новоњ техн≥ки роботи повн≥стю в≥дпов≥даЇ р≥вню ≥ технолог≥њ. квал≥ф≥кац≥њ, ¤кий обумовлений квал≥ф≥кац≥йною характеристикою з в≥дпов≥дноњ профес≥њ певного ступен¤ профес≥йно-техн≥чноњ осв≥ти та д≥ючими ¤к≥сними ≥ к≥льк≥сними показниками (норми вироб≥тку, часу, витрат матер≥ал≥в тощо) або може в≥дпов≥дати вищому квал≥ф≥кац≥йному р≥вню, н≥ж запланований. «абезпечуЇ високий р≥вень орган≥зац≥њ прац≥ та дотриманн¤ правил безпеки прац≥. ------------------------------------------------------------------ |Ѕали| ритер≥њ оц≥нюванн¤ |Ѕали| ритер≥њ оц≥нюванн¤ | | | навчальних дос¤гнень | | навчальних дос¤гнень | |----+--------------------------+----+---------------------------| |10 |”чень (слухач) ум≥Ї| 10 |”чень (слухач) волод≥Ї| | |усв≥домлено засвоювати| |профес≥йними знанн¤ми в| | |нову ≥нформац≥ю в обс¤з≥,| |обс¤з≥, що передбачений| | |що передбачений програмою.| |навчальною програмою, та| | |¬олод≥Ї глибокими, м≥цними| |самост≥йно, правильно,| | |знанн¤ми навчального| |впевнено виконуЇ прийоми ≥| | |матер≥алу та здатний њх| |технолог≥чн≥ операц≥њ,| | |правильно використовувати| |необх≥дн≥ дл¤ виконанн¤| | |дл¤ виконанн¤ практичних| |даноњ роботи в межах| | |завдань. ¬≥дпов≥дь учн¤| |навчальноњ програми та| | |(слухача) повна,| |встановлених норм часу.| | |правильна, лог≥чна,| |—амост≥йно в повному обс¤з≥| | |м≥стить анал≥з ≥| |виконуЇ навчально-виробниче| | |систематизац≥ю. ¬становлюЇ| |або контрольне завданн¤| | |причинно-насл≥дков≥ та| |в≥дпов≥дно до вимог| | |м≥жпредметн≥ зв'¤зки,| |техн≥чноњ та| | |робить аргументован≥| |конструкторсько- | | |висновки з незначною| |технолог≥чноњ документац≥њ,| | |консультац≥Їю викладача.| |¤ка передбачена навчальною| | |¬м≥Ї самост≥йно| |програмою. ¬м≥Ї розробл¤ти| | |користуватис¤ джерелами| |окрем≥ њњ види.| | |≥нформац≥њ. ”чень (слухач)| |ƒотримуЇтьс¤ норматив≥в| | |самост≥йно й правильно| |витрат матер≥ал≥в ≥ ≥нших| | |застосовуЇ дов≥дкову| |ресурс≥в. ¬и¤вл¤Ї елементи| | |≥нформац≥ю, техн≥чну та| |профес≥йноњ культури та| | |конструкторсько- | |прагненн¤ ≥ здатн≥сть до| | |технолог≥чну документац≥ю.| |продуктивноњ творчоњ| | |ѕрактичн≥ завданн¤ виконуЇ| |сп≥впрац≥ в колектив≥. ¬| | |в ц≥лому правильно в| |процес≥ роботи може| | |повному обс¤з≥ ¤к з| |припускатись окремих| | |використанн¤м типового| |неточностей, ¤к≥ самост≥йно| | |алгоритму, так ≥ в дещо| |виправл¤Ї. –езультат| | |зм≥нених умовах. ѕри| |виконаноњ роботи в ц≥лому| | |в≥дпов≥д≥ та виконанн≥| |в≥дпов≥даЇ д≥ючим заданим| | |практичних завдань| |¤к≥сним ≥ к≥льк≥сним| | |припускаЇтьс¤ окремих| |показникам. –ац≥онально| | |неточностей, ¤к≥ може| |орган≥зовуЇ робоче м≥сце та| | |виправити самост≥йно.| |дотримуЇтьс¤ правил безпеки| | |¬и¤вл¤Ї п≥знавально- | |прац≥. | | |творчий ≥нтерес до обраноњ| | | | |профес≥њ, новоњ техн≥ки ≥| | | | |технолог≥њ. | | | |----+--------------------------+----+---------------------------| |11 |”чень (слухач) волод≥Ї| 11 |”чень (слухач) волод≥Ї| | |узагальненими знанн¤ми| |профес≥йними знанн¤ми в| | |навчального матер≥алу в| |повному обс¤з≥ та| | |повному обс¤з≥ та здатний| |самост≥йно, правильно,| | |њх ефективно| |впевнено виконуЇ вс≥| | |використовувати дл¤| |прийоми, технолог≥чн≥| | |виконанн¤ вс≥х| |операц≥њ, необх≥дн≥ дл¤| | |передбачених навчальною| |виконанн¤ даноњ роботи в| | |програмою практичних| |межах навчальноњ програми| | |завдань. ¬≥дпов≥дь учн¤| |та встановлених норм часу.| | |(слухача) повна,| |—амост≥йно, в повному| | |правильна, лог≥чна ≥| |обс¤з≥ виконуЇ| | |м≥стить анал≥з,| |навчально-виробниче або| | |систематизац≥ю, | |контрольне завданн¤| | |узагальненн¤ навчального| |в≥дпов≥дно до вимог| | |матер≥алу. ¬м≥Ї самост≥йно| |техн≥чноњ та| | |знаходити й користуватис¤| |конструкторсько- | | |джерелами ≥нформац≥њ,| |технолог≥чноњ документац≥њ,| | |оц≥нювати отриману| |¤ка передбачена навчальною| | |≥нформац≥ю. ¬становлюЇ| |програмою. ¬м≥Ї самост≥йно| | |причинно-насл≥дков≥ та| |розробл¤ти окрем≥ њњ види| | |м≥жпредметн≥ зв'¤зки.| |та обирати оптимальний| | |–обить аргументован≥| |вар≥ант виконанн¤| | |висновки. ѕравильно й| |навчально-виробничого або| | |усв≥домлено застосовуЇ вс≥| |контрольного завданн¤.| | |види дов≥дковоњ| |«разково дотримуЇтьс¤| | |≥нформац≥њ, техн≥чноњ та| |норматив≥в витрат матер≥алу| | |конструкторсько- | |та ≥нших ресурс≥в.| | |технолог≥чноњ документац≥њ| |ѕравильно й усв≥домлено| | |в межах навчальноњ| |застосовуЇ вс≥ прийоми| | |програми. ћоже самост≥йно| |самоконтролю виробничих д≥й| | |складати окрем≥ њњ види.| |та методи контролю за| | |ѕрактичн≥ завданн¤ виконуЇ| |¤к≥стю роботи. ќпанував| | |правильно, у повному| |основи профес≥йноњ культури| | |обс¤з≥ ¤к з використанн¤м| |та ви¤вл¤Ї прагненн¤ ≥| | |типового алгоритму, так ≥| |здатн≥сть до продуктивноњ ≥| | |за самост≥йно розробленим| |творчоњ сп≥впрац≥ в| | |алгоритмом. ѕри в≥дпов≥д≥| |колектив≥. ¬ процес≥ роботи| | |та виконанн≥ практичних| |припускаЇтьс¤ незначних| | |завдань припускаЇтьс¤| |неточностей, ¤к≥ самост≥йно| | |незначних неточностей, ¤к≥| |ви¤вл¤Ї ≥ виправл¤Ї.| | |самост≥йно ви¤вл¤Ї та| |–езультат виконаноњ роботи| | |виправл¤Ї. ¬и¤вл¤Ї| |повн≥стю в≥дпов≥даЇ д≥ючим| | |п≥знавально-творчий | |¤к≥сним ≥ к≥льк≥сним| | |≥нтерес до обраноњ| |показникам. «абезпечуЇ| | |профес≥њ, новоњ техн≥ки ≥| |високий р≥вень орган≥зац≥њ| | |технолог≥њ. | |прац≥ та дотриманн¤ правил| | | | |безпеки прац≥. | |----+--------------------------+----+---------------------------| |12 |”чень (слухач) волод≥Ї| 12 |”чень (слухач) волод≥Ї| | |системними знанн¤ми| |системними профес≥йними| | |навчального матер≥алу та| |знанн¤ми в повному обс¤з≥| | |ефективно њх застосовуЇ| |та бездоганно виконуЇ вс≥| | |дл¤ виконанн¤ практичних| |прийоми ≥ технолог≥чн≥| | |завдань, що передбачен≥| |операц≥њ, необх≥дн≥ дл¤| | |навчальною програмою.| |виконанн¤ конкретноњ роботи| | |¬≥дпов≥дь учн¤ (слухача)| |в межах навчальноњ| | |повна, правильна, лог≥чна,| |програми. ѕовн≥стю виконуЇ| | |м≥стить анал≥з,| |або перевиконуЇ норми часу.| | |систематизац≥ю, | |—амост≥йно, в повному| | |узагальненн¤. ¬м≥Ї| |обс¤з≥ виконуЇ| | |самост≥йно знаходити ≥| |навчально-виробниче або| | |користуватис¤ джерелами| |контрольне завданн¤ у| | |≥нформац≥њ, оц≥нювати| |повн≥й в≥дпов≥дност≥ до| | |отриману ≥нформац≥ю.| |вимог техн≥чноњ та| | |¬становлюЇ | |конструкторсько- | | |причинно-насл≥дков≥ та| |технолог≥чноњ документац≥њ.| | |м≥жпредметн≥ зв'¤зки.| |¬м≥Ї самост≥йно розробл¤ти| | |–обить аргументован≥| |њњ види та обирати| | |висновки. ѕравильно й| |оптимальний вар≥ант| | |усв≥домлено використовуЇ| |виконанн¤ | | |вс≥ види дов≥дковоњ,| |навчально-виробничого | | |техн≥чноњ та| |(контрольного) завданн¤.| | |конструкторсько- | |«находить шл¤хи зменшенн¤| | |технолог≥чноњ документац≥њ| |витрат матер≥ал≥в та ≥нших| | |в межах навчальноњ| |ресурс≥в, що не впливають| | |програми. Ѕездоганно| |на ¤к≥сть. ¬певнено й| | |виконуЇ практичн≥ завданн¤| |усв≥домлено застосовуЇ вс≥| | |¤к з використанн¤м| |прийоми самоконтролю| | |типового алгоритму, так ≥| |виробничих д≥й та методи| | |за самост≥йно розробленим| |контролю за ¤к≥стю роботи.| | |алгоритмом. ¬и¤вл¤Ї| |ќпанував основи профес≥йноњ| | |п≥знавально-творчий | |культури та ви¤вл¤Ї| | |≥нтерес до обраноњ| |прагненн¤ ≥ здатн≥сть до| | |профес≥њ, новоњ техн≥ки ≥| |продуктивноњ творчоњ| | |технолог≥њ. | |сп≥впрац≥ в колектив≥.| | | | |–езультат виконаноњ роботи| | | | |повн≥стю в≥дпов≥даЇ д≥ючим| | | | |¤к≥сним ≥ к≥льк≥сним| | | | |показникам або може бути ще| | | | |кращим. «абезпечуЇ високий| | | | |р≥вень орган≥зац≥њ прац≥ ≥| | | | |робочого м≥сц¤, зразкового| | | | |дотриманн¤ правил безпеки| | | | |прац≥. | ------------------------------------------------------------------ Ќадруковано: "ќсв≥та ”крањни", N 28, 11 липн¤ 2001 р. |