”становить в качестве домашней!



               ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ—¬≤“» ≤ Ќј” » ” –јѓЌ»

                            Ќ ј   ј «

 N 330 в≥д 20.05.2001


     ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про експертизу психолог≥чного
     ≥ соц≥олог≥чного  ≥нструментар≥ю,  що  застосовуЇтьс¤  в
     навчальних закладах ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни


     ¬≥дпов≥дно до  ѕоложенн¤  про  психолог≥чну  службу   системи
осв≥ти  ”крањни (наказ ћ≥н≥стерства осв≥ти ”крањни в≥д 03.05.99 р.
N 127,  зареЇстровано у ћ≥н≥стерств≥ юстиц≥њ  ”крањни
30.12.99   р.  за  N  922/4215),  “ипового  положенн¤  про  центри
практичноњ психолог≥њ  ≥  соц≥альноњ  роботи  (наказ  ћ≥н≥стерства
осв≥ти ≥  науки  ”крањни в≥д 14.08.2000 р.  N 385,
ѕоложенн¤ про пор¤док зд≥йсненн¤ ≥нновац≥йноњ осв≥тньоњ д≥¤льност≥
(наказ  ћ≥н≥стерства   осв≥ти  ≥  науки  ”крањни в≥д 07.11.2000 р.
N 522,  зареЇстровано у ћ≥н≥стерств≥ юстиц≥њ  ”крањни
26.12.2000  р.  за  N 946/5167) та з метою забезпеченн¤ експертизи
психолог≥чного ≥ соц≥олог≥чного ≥нструментар≥ю,  що застосовуЇтьс¤
в   дошк≥льних,  загальноосв≥тн≥х  та  ≥нших  навчальних  закладах
системи загальноњ середньоњ осв≥ти, Ќ ј   ј « ” ё:

     1. «атвердити  ѕоложенн¤  про  експертизу  психолог≥чного   ≥
соц≥олог≥чного  ≥нструментар≥ю,  що  застосовуЇтьс¤  в  навчальних
закладах ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни (додаЇтьс¤).
     2. ƒиректору  ≤нституту  психолог≥њ  ≥м.√.—. остюка  јкадем≥њ
педагог≥чних наук ”крањни (ћаксименко —.ƒ.,  за згодою), директору
”крањнського  науково-методичного  центру  практичноњ психолог≥њ ≥
соц≥альноњ роботи (ѕанок ¬.√.) до  30.12.2001  розробити  критер≥њ
експертизи психолог≥чного ≥ соц≥олог≥чного ≥нструментар≥ю.
     3. ƒепартаменту розвитку дошк≥льноњ,  загальноњ середньоњ  та
позашк≥льноњ  осв≥ти  (–оманенко  ¬.ѕ.)  сп≥льно з ”крањнським Ќћ÷
практичноњ  психолог≥њ  ≥  соц≥альноњ  роботи  (ѕанок   ¬.√.)   до
30.12.2004   року   зд≥йснити   рев≥з≥ю   всього   д≥агностичного,
корекц≥йного    та    психотерапевтичного    ≥нструментар≥ю,    що
застосовуютьс¤ фах≥вц¤ми психолог≥чноњ служби системи осв≥ти.
     4. ћ≥н≥стру осв≥ти јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,  начальникам
управл≥нь  осв≥ти ≥ науки обласних,   ињвськоњ та —евастопольськоњ
м≥ських державних адм≥н≥страц≥й:
     вжити орган≥зац≥йних   заход≥в   щодо  зд≥йсненн¤  експертизи
д≥агностичних  методик,  психокорекц≥йних,  психотерапевтичних  та
реаб≥л≥тац≥йних    техн≥к    ≥    технолог≥й,   соц≥олог≥чних   та
соц≥ально-психолог≥чних опитувальник≥в;
     не допускати  проведенн¤  трен≥нг≥в,  обстежень  та опитувань
вс≥х   учасник≥в   навчально-виховного   процесу    представниками
сторонн≥х  орган≥зац≥й  без  попередньоњ  експертизи  зг≥дно з цим
ѕоложенн¤м;
     зд≥йснювати експертизу    психолог≥чного   ≥   соц≥олог≥чного
≥нструментар≥ю, що застосовуЇтьс¤ в навчальних закладах сторонн≥ми
орган≥зац≥¤ми, на умовах госпрозрахунку.
     5.  онтроль  за  виконанн¤м   даного   наказу   покласти   на
заступника ћ≥н≥стра ќгнев'юка ¬.ќ.

 ћ≥н≥стр                                               ¬.√. ремень

                                           «атверджено
                                 наказом ћ≥носв≥ти ≥ науки ”крањни
                                 в≥д 20 кв≥тн¤ 2001 р. N 330

                            ѕоложенн¤
          про експертизу психолог≥чного ≥ соц≥олог≥чного
          ≥нструментар≥ю, що застосовуЇтьс¤ в навчальних
           закладах ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни

                      1. «агальн≥ положенн¤

     1.1. ƒане ѕоложенн¤  визначаЇ  загальн≥  завданн¤  ≥  основн≥
орган≥зац≥йн≥   засади   зд≥йсненн¤  експертизи  психолог≥чного  ≥
соц≥олог≥чного  ≥нструментар≥ю,  що  застосовуЇтьс¤  в  навчальних
закладах ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни.
     1.2. ≈кспертизу     психолог≥чного      ≥      соц≥олог≥чного
≥нструментар≥ю     мають     право     зд≥йснювати     ”крањнський
науково-методичний  центр  практичноњ  психолог≥њ   ≥   соц≥альноњ
роботи,  республ≥канський  (јвтономна  –еспубл≥ка  рим),  обласн≥,
 ињвський та  —евастопольський  м≥ськ≥,  районн≥  (м≥ськ≥)  центри
практичноњ  психолог≥њ  ≥  соц≥альноњ  роботи  (дал≥  - ÷ентри) та
методисти,  ¤к≥  в≥дпов≥дають  за  психолог≥чну  службу  (дал≥   -
методисти).
     1.3. ћета д≥¤льност≥ ÷ентр≥в  у  даному  напр¤мку  пол¤гаЇ  у
забезпеченн≥  експертизи д≥агностичних методик,  психокорекц≥йних,
психотерапевтичних  та  реаб≥л≥тац≥йних   техн≥к   ≥   технолог≥й,
соц≥олог≥чних   та   соц≥ально-психолог≥чних   опитувальник≥в,  що
застосовуютьс¤ в дошк≥льних,  ус≥х типах загальноосв≥тн≥х та ≥нших
навчальних закладах системи стальноњ середньоњ осв≥ти.
     1.4. ѕри проведенн≥ експертизи ÷ентри керуютьс¤ законодавчими
та нормативно-правовими актами ћ≥н≥стерства осв≥т ≥ науки ”крањни,
а також цим ѕоложенн¤м та затвердженими  у  встановленому  пор¤дку
критер≥¤ми експертизи.
     1.5.  онтроль за д≥¤льн≥стю ÷ентр≥в по проведенню  експертизи
покладаЇтьс¤ на ћ≥н≥стерство осв≥ти ≥ науки ”крањни,  ћ≥н≥стерство
осв≥ти јвтономноњ  –еспубл≥ки   рим,  управл≥нн¤  осв≥ти  ≥  науки
обласних,    ињвськоњ   та   —евастопольськоњ   м≥ських  державних
адм≥н≥страц≥й та на м≥сцев≥ органи управл≥нн¤ осв≥тою.

                  2. ќсновн≥ завданн¤ ≥ функц≥њ

     2.1. «авданн¤ми ÷ентр≥в Ї:
     орган≥зац≥¤ та  зд≥йсненн¤  експертизи д≥агностичних методик,
психокорекц≥йних,  психотерапевтичних та реаб≥л≥тац≥йних техн≥к  ≥
технолог≥й,   що   застосовуютьс¤   у   психолог≥чному   супровод≥
навчально-виховного процесу;
     п≥дготовка висновк≥в про можлив≥сть ≥ндив≥дуальних ≥ групових
обстежень  д≥тей  та  учн≥в,  учител≥в   ≥   батьк≥в,   проведенн¤
соц≥олог≥чний  та  соц≥ально-психолог≥чних  опитувань у навчальних
закладах;
     визначенн¤ в≥дпов≥дност≥  зд≥йсненн¤ психолог≥чноњ д≥¤льност≥
в навчальних закладах системи осв≥ти державним вимогам.
     2.2. ÷ентри в≥дпов≥дно до покладених на них завдань:
     координують ≥ зд≥йснюють проведенн¤ експертизи матер≥ал≥в або
д≥¤льност≥ психолог≥чного зм≥сту;
     складають календарн≥ плани проведенн¤ експертизи та  довод¤ть
њх  до в≥дома орган≥зац≥й (ф≥зичних ос≥б),  що отримують дозв≥л на
право зд≥йсненн¤ психолог≥чноњ д≥¤льност≥;
     за насл≥дками   експертизи   надають   дозв≥л  на  зд≥йсненн¤
психолог≥чноњ д≥¤льност≥;
     розгл¤дають апел¤ц≥њ    за    фактами   порушенн¤   процедури
проведенн¤ експертизи;
     готують у  межах своЇњ компетенц≥њ пропозиц≥њ та зауваженн¤ з
питань процедури психолог≥чноњ експертизи;
     надають консультативн≥   послуги   ≥   зд≥йснюють   методичне
супроводженн¤ матер≥ал≥в експертизи;
     спри¤ють розвитку    м≥жнародного,    м≥жгалузевого    обм≥ну
≥нформац≥Їю та досв≥дом у психолог≥чн≥й сфер≥;
     ≥нформують громадськ≥сть   та   зац≥кавлен≥  орган≥зац≥њ  про
результати експертизи.

                3.  омпетенц≥¤, права та обов'¤зки

     3.1. ƒо компетенц≥њ ”крањнського Ќћ÷ практичноњ психолог≥њ  ≥
соц≥альноњ роботи в≥дноситьс¤:
     експертиза психод≥агностичних методик;
     сертиф≥кац≥¤ психокорекц≥йних,      психотерапевтичних      ≥
психотрен≥нгових методик, метод≥в та технолог≥й;
     експертиза авторського    або    вдосконаленого    класичного
≥нструментар≥ю;
     експертиза ≥  наданн¤  дозволу на проведенн¤ соц≥олог≥чних та
соц≥ально-психолог≥чних досл≥джень щодо стану осв≥ти в  ”крањн≥  в
ц≥лому або окремоњ њњ област≥;
     рецензуванн¤ психолог≥чних,  психолого-педагог≥чних  новац≥й,
¤к≥  провод¤тьс¤  у  масштабах  ”крањни,  в≥дпов≥дного  рег≥ону чи
област≥;
     рецензуванн¤ навчально-методичних                  матер≥ал≥в
соц≥ально-психолог≥чного зм≥сту,   розрахованих   дл¤   практичних
психолог≥в, соц≥альних педагог≥в, виховател≥в, учител≥в, батьк≥в;
     розгл¤д д≥агностично  складних  ≥  конфл≥ктних  випадк≥в   на
п≥дстав≥   документ≥в,  поданих  обласними  ÷ентрами,  навчальними
закладами, орган≥зац≥¤ми, ф≥зичними особами (висновок ”крањнського
Ќћ÷ практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи Ї остаточним);
     наданн¤ консультативноњ, орган≥зац≥йноњ ≥ методичноњ допомоги
обласним ÷ентрам;
     орган≥зац≥¤ п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ спец≥ал≥ст≥в та експерт≥в
обласних ÷ентр≥в.
     3.2. ƒо компетенц≥њ республ≥канського  (јвтономна  –еспубл≥ка
 рим),  обласних,   ињвського та —евастопольського м≥ських ÷ентр≥в
в≥дноситьс¤:
     експертиза психод≥агностичних методик;
     експертиза ≥ наданн¤ дозволу на проведенн¤  соц≥олог≥чних  та
соц≥ально-психолог≥чних   досл≥джень,   результати   ¤ких   будуть
поширюватись на район (м≥сто) або дек≥лька район≥в област≥;
     рецензуванн¤ психолог≥чних,  психолого-педагог≥чних  новац≥й,
¤к≥ провод¤тьс¤ у масштабах району (м≥ста) або  дек≥лькох  район≥в
област≥;
     рецензуванн¤ навчально-методичних                  матер≥ал≥в
соц≥ально-психолог≥чного зм≥сту,  розрахованих  на  ус≥х учасник≥в
навчально-виховного процесу,  ¤к≥ поширюютьс¤ на район (м≥сто) або
дек≥лька район≥в област≥;
     розгл¤д конфл≥ктних випадк≥в на п≥дстав≥ документ≥в,  поданих
районними  (м≥ськими)  центрами практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ
роботи  (методистами),   навчальними   закладами,   орган≥зац≥¤ми,
ф≥зичними особами.
     3.3. ƒо компетенц≥њ районних (м≥ських)  ÷ентр≥в  (методист≥в)
в≥дноситьс¤:
     експертиза ≥ наданн¤ дозволу на проведенн¤  соц≥олог≥чних  та
соц≥ально-психолог≥чних   досл≥джень,   результати   ¤ких   будуть
поширюватись на один або дек≥лька навчальних заклад≥в;
     рецензуванн¤ психолог≥чних,  психолого-педагог≥чних  новац≥й,
¤к≥  провод¤тьс¤  у  масштабах  одного  або  дек≥лькох  навчальних
заклад≥в;
     рецензуванн¤ навчально-методичних                  матер≥ал≥в
соц≥ально-психолог≥чного  зм≥сту,  розрахованих  на ус≥х учасник≥в
навчально-виховного процесу,  ¤к≥ поширюютьс¤ на один або дек≥лька
навчальних заклад≥в;
     розгл¤д конфл≥ктних випадк≥в на п≥дстав≥ документ≥в,  поданих
практичними   психологами  (соц≥альними  педагогами),  навчальними
закладами, орган≥зац≥¤ми, ф≥зичними особами.
     3.4. ÷ентри мають право:
     залучати в установленому пор¤дку фах≥вц≥в у ¤кост≥  експерт≥в
до  розгл¤ду  питань,  що  належать до њх компетенц≥њ,  а також до
проведенн¤ консультац≥й та експертизи;
     повертати матер≥али на доопрацюванн¤;
     запрошувати на  своњ  зас≥данн¤  в≥дпов≥дальних   прац≥вник≥в
м≥н≥стерств, в≥домств, п≥дприЇмств, наукових установ, кер≥вник≥в ≥
спец≥ал≥ст≥в навчальних заклад≥в осв≥ти та њх п≥дрозд≥л≥в;
     отримувати п≥д  час проведенн¤ експертизи документац≥ю,  ≥ншу
≥нформац≥ю щодо  психолог≥чноњ  д≥¤льност≥  юридичних  ≥  ф≥зичних
ос≥б;
     приймати р≥шенн¤  щодо  призупиненн¤  д≥њ  дозволу  або  його
анулюванн¤  у раз≥ невиконанн¤ або порушенн¤ орган≥зац≥Їю (особою)
умов впровадженн¤ психолог≥чноњ д≥¤льност≥,  поданн¤ недостов≥рноњ
≥нформац≥њ тощо;
     проводити комплексну  психолог≥чну   експертизу   по   запиту
державних та громадських установ,  зокрема правоохоронних, судових
орган≥в    та    адвокатури,    стосовно     факт≥в     запод≥¤нн≥
морально-психолог≥чноњ шкоди юридичним та ф≥зичним особам ≥ оц≥нки
розм≥р≥в такоњ шкоди;
     надавати науково-≥нформац≥йну     та    методичну    допомогу
психологам, що працюють в ≥нших галуз¤х;
     провадити консультац≥њ, навчальн≥ сем≥нари, трен≥нги тощо;
     надавати платн≥ психолог≥чн≥ послуги.
     3.5. ÷ентри зобов'¤зан≥:
     забезпечити об'Їктивн≥сть   ≥    достов≥рн≥сть    результат≥в
психолог≥чноњ експертизи;
     належним чином оформл¤ти документи з експертизи,  забезпечити
њх розгл¤д у встановлен≥ терм≥ни;
     виконувати роботу  компетентно,  дотримуючись  вимог  д≥ючого
законодавства,  в≥дпов≥дних  нормативно-правових  акт≥в  та даного
ѕоложенн¤;
     дотримуватись конф≥денц≥йност≥    процесу    експертизи    та
одержаноњ при цьому  ≥нформац≥њ  стосовно  д≥¤льност≥  навчального
закладу (орган≥зац≥њ);
     пов≥домл¤ти вищесто¤щ≥ орган≥зац≥њ про вс≥ ≥стотн≥ перешкоди,
що мали м≥сце при проведенн≥ психолог≥чноњ експертизи.
     3.6. ≈ксперти  повинн≥  волод≥ти  необх≥дними   знанн¤ми   та
навичками з таких питань:
     державних вимог (стандарт≥в) у галуз≥ практичноњ психолог≥њ ≥
соц≥альноњ    роботи,    ≥нших   нормативно-правових   акт≥в,   на
в≥дпов≥дн≥сть ¤ким проводитьс¤ експертиза;
     пор¤дку ≥   зм≥сту  роботи  на  р≥зних  етапах  психолог≥чноњ
експертизи;
     формуванн¤ матер≥ал≥в  психолог≥чноњ експертизи,  п≥дготовки,
обгрунтованих висновк≥в ≥ п≥дсумкових документ≥в експертизи.

                        4. –≥шенн¤ ÷ентр≥в

     4.1. «ас≥данн¤  ÷ентр≥в  з  питань  психолог≥чноњ  експертизи
провод¤тьс¤ за потребою, але не р≥дше н≥ж один раз на п≥вроку.
     4.2. «ас≥данн¤  провод¤тьс¤   п≥д   кер≥вництвом   директор≥в
(зав≥дуючих) ÷ентр≥в (методист≥в) ≥ набирають чинност≥, ¤кщо у них
вз¤ло участь не менше половини њх складу.
     4.3. –≥шенн¤    зас≥дань    ÷ентр≥в   приймаютьс¤   в≥дкритим
голосуванн¤м б≥льш≥стю голос≥в присутн≥х.
     4.4. –≥шенн¤    ÷ентр≥в    оформл¤ютьс¤    протоколами,   ¤к≥
збер≥гаютьс¤ на правах арх≥вних документ≥в, за п≥дписом директор≥в
(зав≥дуючих) та в≥дпов≥дальних секретар≥в.
     4.5. Ќавчальн≥ заклади осв≥ти (орган≥зац≥њ, ф≥зичн≥ особи) за
результатами  експертизи отримують у встановленому пор¤дку р≥шенн¤
÷ентр≥в (додаток 1) або в≥дпов≥дн≥ сертиф≥кати на право зд≥йсненн¤
психолог≥чноњ д≥¤льност≥ (додаток 2) терм≥ном в≥д 3 до 5 рок≥в.
     4.6. –≥шенн¤  ”крањнського  Ќћ÷   практичноњ   психолог≥њ   ≥
соц≥альноњ  роботи  Ї  обов'¤зковим  дл¤  виконанн¤  ус≥ма ланками
психолог≥чноњ служби системи осв≥ти ”крањни.
     4.7. –≥шенн¤  республ≥канського  (јвтономна –еспубл≥ка  рим),
обласних,  ињвського та —евастопольського м≥ських ÷ентр≥в (у межах
своЇњ   компетенц≥њ)   Ї   обов'¤зковим  дл¤  виконанн¤  районними
(м≥ськими) ÷ентрами (методистами).
     4.8. –≥шенн¤ районних (м≥ських) ÷ентр≥в,  методист≥в (у межах
своЇњ  компетенц≥њ)  Ї  обов'¤зковими  дл¤  виконанн¤  практичними
психологами  та  соц≥альними  педагогами  дошк≥льних,  ус≥х  тип≥в
загальноосв≥тн≥х та ≥нших навчальних  заклад≥в  системи  загальноњ
середньоњ осв≥ти.

               5. ‘≥нансово-господарська д≥¤льн≥сть

     5.1. ¬≥дшкодуванн¤    витрат,    пов'¤заних   з   проведенн¤м
психолог≥чноњ  експертизи,  зд≥йснюЇтьс¤  на   п≥дстав≥   договору
(додаток   3)   з  навчальними  закладами  осв≥ти  (орган≥зац≥¤ми,
особами),  на вимогу ¤ких проводитьс¤  експертиза,  за  попередньо
складеними кошторисами (додаток 4).
      ошти за проведенн¤ психолог≥чноњ експертизи  перераховуютьс¤
на  окремий  рахунок  центр≥в  практичноњ  психолог≥њ ≥ соц≥альноњ
роботи на умовах попередньоњ оплати.
     5.2. “ерм≥ни  роботи  експертних  груп на м≥сц¤х визначаютьс¤
календарним планом  проведенн¤  експертизи  (додаток  5),  але  не
б≥льше 5-ти робочих дн≥в.
     5.3. «а  особами,  ¤к≥  залучаютьс¤  до   роботи   у   ¤кост≥
експерт≥в, на час проведенн¤ психолог≥чноњ експертизи збер≥гаЇтьс¤
середн¤ зароб≥тна плата за основним м≥сцем роботи.
     5.4. ƒиректори  (зав≥дуюч≥)  ÷ентр≥в,  методисти  за  рахунок
кошт≥в,  отриманих за проведенн¤ психолог≥чноњ експертизи, а також
добров≥льних   внеск≥в   юридичних   та   ф≥зичних   ос≥б,  можуть
встановлювати заохочувальн≥ виплати дл¤ ос≥б,  ¤к≥ залучаютьс¤  до
роботи у експертних групах.

                                                         ƒодаток 1

               ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ—¬≤“» ≤ Ќј” » ” –јѓЌ»
       (”правл≥нн¤ осв≥ти обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ)

                             –≤Ў≈ЌЌя
     ”крањнського науково-методичного (рег≥онального) центру
            практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи

           в≥д "___" ___________ 200_ р. протокол N ___

 ______________________________________________________________
 ______________________________________________________________
 ______________________________________________________________

 ƒиректор центру      ____________   _____________________________
                        (п≥дпис)     (пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥)

 —екретар             ____________   _____________________________
                        (п≥дпис)     (пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥)

 ћ. ѕ.

                                                         ƒодаток 2

               ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ—¬≤“» ≤ Ќј” » ” –јѓЌ»
   (”правл≥нн¤ осв≥ти _______ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ)

                            —≈–“»‘≤ ј“

       ”крањнський науково-методичний (рег≥ональний) центр
      практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи надаЇ дозв≥л

 _________________________________________________________________
   (назва навчального закладу, орган≥зац≥њ, пр≥звище, ≥м'¤, по
                     батьков≥ ф≥зичноњ особи)

 на зд≥йсненн¤ наступноњ психолог≥чноњ д≥¤льност≥:
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________

 ƒ≥¤льн≥сть поширюЇтьс¤ на:    ___________________________________
                               (територ≥¤, навчальн≥ заклади тощо)

 —ертиф≥кат д≥Ї до "___" ________________ 200_ р.
 ѕротокол N в≥д "___" ______________ 200_ р.
 ƒиректор центру     ____________    _____________________________
                       (п≥дпис)      (пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥)

 —екретар            ____________    _____________________________
                       (п≥дпис)      (пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥)

 ћ. ѕ.

                                                         ƒодаток 3

                            ƒќ√ќ¬≤– N
                 в≥д "___" ______________ 200_ р.
              на проведенн¤ психолог≥чноњ експертизи

     ”крањнський науково-методичний      (рег≥ональний)      центр
 практичноњ   психолог≥њ  ≥  соц≥альноњ  роботи  (у  подальшому  -
 ¬иконавець) в особ≥ директора центру
 ________________________________________________________________,
                  (пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥)
     ¤кий д≥Ї на п≥дстав≥ ѕоложенн¤, з одного боку, ≥
 _________________________________________________________________
 (назва навчального закладу, орган≥зац≥њ, пр≥звище, ≥м'¤, по
                     батьков≥ ф≥зичноњ особи)

     (у подальшому - «амовник) в особ≥___________________________,
                                      (посада, пр≥звище, ≥м'¤, по
                                              батьков≥)

     ¤кий д≥Ї на п≥дстав≥____________________, з другого боку,
                         (—татуту, ѕоложенн¤)
     уклали м≥ж собою догов≥р про наступне:
     1. ѕредмет договору.
     1.1. «амовник доручаЇ,  а ¬иконавець  проводить  психолог≥чну
 експертизу
 ________________________________________________________________.
                      (тематика експертизи)

     1.2. “ерм≥ни    виконанн¤    основних    етап≥в    експертизи
визначаютьс¤ календарним планом (додаЇтьс¤),  ¤кий  Ї  нев≥д'Їмною
частиною цього договору.

     2. ¬арт≥сть роб≥т та пор¤док розрахунк≥в.

     2.1. «а   проведенн¤   психолог≥чноњ   експертизи   зг≥дно  з
договором «амовник перераховуЇ ¬иконавцю  в≥дпов≥дно  до  плановоњ
калькул¤ц≥њ   кошторисноњ   вартост≥   роб≥т  (додаЇтьс¤),  ¤ка  Ї
нев≥д'Їмною частиною цього договору
 ________________________________________________________
                     (сума в грн.)

     (з ѕƒ¬ ______ чи без ѕƒ¬ зг≥дно  з  п.  3.2.9  ст.  3  «акону
”крањни "ѕро податок на додану варт≥сть").

     2.2. –езультатом     завершеноњ    роботи    по    експертиз≥
психолог≥чного  ≥  соц≥олог≥чного  ≥нструментар≥ю  Ї  р≥шенн¤  або
сертиф≥кат ”крањнського науково-методичного (рег≥онального) центру
практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи.

     3. ¬≥дпов≥дальн≥сть стор≥н.

     3.1. ”мови даного  договору  мають  однакову  зобов'¤зувальну
силу дл¤ стор≥н ≥ можуть бути зм≥нен≥ за взаЇмною згодою.
     3.2. ”с≥  суперечки  м≥ж  сторонами  розв'¤зуютьс¤  зг≥дно  з
чинним законодавством ”крањни.

     4. ≤нш≥ умови.

     4.1. ƒогов≥р  набираЇ чинност≥ з моменту п≥дписанн¤ сторонами
договору.
     4.2. ________________________________________________________
 _________________________________________________________________

     5. ёридичн≥ адреси ≥ банк≥вськ≥ рекв≥зити стор≥н.

     «амовник: ___________________________________________________
 _________________________________________________________________

     ¬иконавець: _________________________________________________
 _________________________________________________________________

     ƒогов≥р складено  у  двох  прим≥рниках,  що  мають   однакову
юридичну силу, по одному дл¤ кожноњ ≥з стор≥н.

     6. ѕ≥дписи стор≥н.

                         ¬иконавець:                   «амовник:
                        _____________                _____________

                            ћ. ѕ.                        ћ. ѕ.

                                                         ƒодаток 4

                       ѕЋјЌќ¬ј  јЋ№ ”Ћя÷≤я
             кошторисноњ вартост≥ роб≥т по експертиз≥
   ____________________________________________________________
                      (тематика експертизи)
   ____________________________________________________________
     (назва навчального закладу, орган≥зац≥њ, пр≥звище, ≥м'¤,
                   по батьков≥ ф≥зичноњ особи)

------------------------------------------------------------------
| N |                                   |                        |
|п/п|          —татт≥ витрат            |      —ума (грн.)       |
|---+-----------------------------------+------------------------|
|1. |‘онд зароб≥тноњ плати*             |                        |
|---+-----------------------------------+------------------------|
|2. |Ќарахуванн¤ на зароб≥тну плату     |                        |
|---+-----------------------------------+------------------------|
|3. |¬итрати на службов≥ в≥др¤дженн¤    |                        |
|---+-----------------------------------+------------------------|
|4. | анцтовари та витратн≥ матер≥али   |                        |
|---+-----------------------------------+------------------------|
|5. |ѕослуги зв'¤зку                    |                        |
|---+-----------------------------------+------------------------|
|6. |≤нш≥ витрати                       |                        |
|---+-----------------------------------+------------------------|
|7. |ѕƒ¬                                |                        |
|---+-----------------------------------+------------------------|
|   |¬сього витрат:                     |                        |
------------------------------------------------------------------
_____________
 * ѕрим≥тка: розрахунок  зароб≥тноњ плати експерт≥в проводитьс¤ за
             трет≥м р¤дком ставок погодинноњ оплати прац≥.

 ¬иконавець:                                  «амовник:

  ер≥вник                                      ер≥вник
 _______________                              ______________

 √ол. бухгалтер                               √ол. бухгалтер
 _______________                              ______________

 ћ. ѕ.                                        ћ. ѕ.

                                                         ƒодаток 5

                          јЋ≈Ќƒј–Ќ»… ѕЋјЌ
               проведенн¤ психолог≥чноњ експертизи
  _____________________________________________________________
                      (тематика експертизи)
  _____________________________________________________________
   (назва навчального закладу, орган≥зац≥њ, пр≥звище, ≥м'¤, по
                     батьков≥ ф≥зичноњ особи)

-----------------------------------------------------------------
| N | Ќазва етапу |   “ерм≥н виконанн¤   |–озрахункова варт≥сть |
|п/п|психолог≥чноњ|(початок - зак≥нченн¤)|    роб≥т за етап     |
|   | експертизи  |                      |                      |
|---+-------------+----------------------+----------------------|
|1. |             |                      |                      |
|---+-------------+----------------------+----------------------|
|2. |             |                      |                      |
|---+-------------+----------------------+----------------------|
|3. |             |                      |                      |
|---+-------------+----------------------+----------------------|
|   |¬сього:      |                      |                      |
-----------------------------------------------------------------

  ¬иконавець:                                   «амовник:
 _____________                                _____________

    ћ. ѕ.                                        ћ. ѕ.

 Ќадруковано: "≤нформац≥йний  зб≥рник  ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки
              ”крањни", N 10, травень, 2001 р.
  



Hosted by uCoz