|
ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ—¬≤“» ≤ Ќј” » ” –јѓЌ» Ќ ј ј « N 330 в≥д 20.05.2001 ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про експертизу психолог≥чного ≥ соц≥олог≥чного ≥нструментар≥ю, що застосовуЇтьс¤ в навчальних закладах ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни ¬≥дпов≥дно до ѕоложенн¤ про психолог≥чну службу системи осв≥ти ”крањни (наказ ћ≥н≥стерства осв≥ти ”крањни в≥д 03.05.99 р. N 127, зареЇстровано у ћ≥н≥стерств≥ юстиц≥њ ”крањни 30.12.99 р. за N 922/4215), “ипового положенн¤ про центри практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи (наказ ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 14.08.2000 р. N 385, ѕоложенн¤ про пор¤док зд≥йсненн¤ ≥нновац≥йноњ осв≥тньоњ д≥¤льност≥ (наказ ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 07.11.2000 р. N 522, зареЇстровано у ћ≥н≥стерств≥ юстиц≥њ ”крањни 26.12.2000 р. за N 946/5167) та з метою забезпеченн¤ експертизи психолог≥чного ≥ соц≥олог≥чного ≥нструментар≥ю, що застосовуЇтьс¤ в дошк≥льних, загальноосв≥тн≥х та ≥нших навчальних закладах системи загальноњ середньоњ осв≥ти, Ќ ј ј « ” ё: 1. «атвердити ѕоложенн¤ про експертизу психолог≥чного ≥ соц≥олог≥чного ≥нструментар≥ю, що застосовуЇтьс¤ в навчальних закладах ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни (додаЇтьс¤). 2. ƒиректору ≤нституту психолог≥њ ≥м.√.—. остюка јкадем≥њ педагог≥чних наук ”крањни (ћаксименко —.ƒ., за згодою), директору ”крањнського науково-методичного центру практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи (ѕанок ¬.√.) до 30.12.2001 розробити критер≥њ експертизи психолог≥чного ≥ соц≥олог≥чного ≥нструментар≥ю. 3. ƒепартаменту розвитку дошк≥льноњ, загальноњ середньоњ та позашк≥льноњ осв≥ти (–оманенко ¬.ѕ.) сп≥льно з ”крањнським Ќћ÷ практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи (ѕанок ¬.√.) до 30.12.2004 року зд≥йснити рев≥з≥ю всього д≥агностичного, корекц≥йного та психотерапевтичного ≥нструментар≥ю, що застосовуютьс¤ фах≥вц¤ми психолог≥чноњ служби системи осв≥ти. 4. ћ≥н≥стру осв≥ти јвтономноњ –еспубл≥ки рим, начальникам управл≥нь осв≥ти ≥ науки обласних, ињвськоњ та —евастопольськоњ м≥ських державних адм≥н≥страц≥й: вжити орган≥зац≥йних заход≥в щодо зд≥йсненн¤ експертизи д≥агностичних методик, психокорекц≥йних, психотерапевтичних та реаб≥л≥тац≥йних техн≥к ≥ технолог≥й, соц≥олог≥чних та соц≥ально-психолог≥чних опитувальник≥в; не допускати проведенн¤ трен≥нг≥в, обстежень та опитувань вс≥х учасник≥в навчально-виховного процесу представниками сторонн≥х орган≥зац≥й без попередньоњ експертизи зг≥дно з цим ѕоложенн¤м; зд≥йснювати експертизу психолог≥чного ≥ соц≥олог≥чного ≥нструментар≥ю, що застосовуЇтьс¤ в навчальних закладах сторонн≥ми орган≥зац≥¤ми, на умовах госпрозрахунку. 5. онтроль за виконанн¤м даного наказу покласти на заступника ћ≥н≥стра ќгнев'юка ¬.ќ. ћ≥н≥стр ¬.√. ремень «атверджено наказом ћ≥носв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 20 кв≥тн¤ 2001 р. N 330 ѕоложенн¤ про експертизу психолог≥чного ≥ соц≥олог≥чного ≥нструментар≥ю, що застосовуЇтьс¤ в навчальних закладах ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни 1. «агальн≥ положенн¤ 1.1. ƒане ѕоложенн¤ визначаЇ загальн≥ завданн¤ ≥ основн≥ орган≥зац≥йн≥ засади зд≥йсненн¤ експертизи психолог≥чного ≥ соц≥олог≥чного ≥нструментар≥ю, що застосовуЇтьс¤ в навчальних закладах ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни. 1.2. ≈кспертизу психолог≥чного ≥ соц≥олог≥чного ≥нструментар≥ю мають право зд≥йснювати ”крањнський науково-методичний центр практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи, республ≥канський (јвтономна –еспубл≥ка рим), обласн≥, ињвський та —евастопольський м≥ськ≥, районн≥ (м≥ськ≥) центри практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи (дал≥ - ÷ентри) та методисти, ¤к≥ в≥дпов≥дають за психолог≥чну службу (дал≥ - методисти). 1.3. ћета д≥¤льност≥ ÷ентр≥в у даному напр¤мку пол¤гаЇ у забезпеченн≥ експертизи д≥агностичних методик, психокорекц≥йних, психотерапевтичних та реаб≥л≥тац≥йних техн≥к ≥ технолог≥й, соц≥олог≥чних та соц≥ально-психолог≥чних опитувальник≥в, що застосовуютьс¤ в дошк≥льних, ус≥х типах загальноосв≥тн≥х та ≥нших навчальних закладах системи стальноњ середньоњ осв≥ти. 1.4. ѕри проведенн≥ експертизи ÷ентри керуютьс¤ законодавчими та нормативно-правовими актами ћ≥н≥стерства осв≥т ≥ науки ”крањни, а також цим ѕоложенн¤м та затвердженими у встановленому пор¤дку критер≥¤ми експертизи. 1.5. онтроль за д≥¤льн≥стю ÷ентр≥в по проведенню експертизи покладаЇтьс¤ на ћ≥н≥стерство осв≥ти ≥ науки ”крањни, ћ≥н≥стерство осв≥ти јвтономноњ –еспубл≥ки рим, управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки обласних, ињвськоњ та —евастопольськоњ м≥ських державних адм≥н≥страц≥й та на м≥сцев≥ органи управл≥нн¤ осв≥тою. 2. ќсновн≥ завданн¤ ≥ функц≥њ 2.1. «авданн¤ми ÷ентр≥в Ї: орган≥зац≥¤ та зд≥йсненн¤ експертизи д≥агностичних методик, психокорекц≥йних, психотерапевтичних та реаб≥л≥тац≥йних техн≥к ≥ технолог≥й, що застосовуютьс¤ у психолог≥чному супровод≥ навчально-виховного процесу; п≥дготовка висновк≥в про можлив≥сть ≥ндив≥дуальних ≥ групових обстежень д≥тей та учн≥в, учител≥в ≥ батьк≥в, проведенн¤ соц≥олог≥чний та соц≥ально-психолог≥чних опитувань у навчальних закладах; визначенн¤ в≥дпов≥дност≥ зд≥йсненн¤ психолог≥чноњ д≥¤льност≥ в навчальних закладах системи осв≥ти державним вимогам. 2.2. ÷ентри в≥дпов≥дно до покладених на них завдань: координують ≥ зд≥йснюють проведенн¤ експертизи матер≥ал≥в або д≥¤льност≥ психолог≥чного зм≥сту; складають календарн≥ плани проведенн¤ експертизи та довод¤ть њх до в≥дома орган≥зац≥й (ф≥зичних ос≥б), що отримують дозв≥л на право зд≥йсненн¤ психолог≥чноњ д≥¤льност≥; за насл≥дками експертизи надають дозв≥л на зд≥йсненн¤ психолог≥чноњ д≥¤льност≥; розгл¤дають апел¤ц≥њ за фактами порушенн¤ процедури проведенн¤ експертизи; готують у межах своЇњ компетенц≥њ пропозиц≥њ та зауваженн¤ з питань процедури психолог≥чноњ експертизи; надають консультативн≥ послуги ≥ зд≥йснюють методичне супроводженн¤ матер≥ал≥в експертизи; спри¤ють розвитку м≥жнародного, м≥жгалузевого обм≥ну ≥нформац≥Їю та досв≥дом у психолог≥чн≥й сфер≥; ≥нформують громадськ≥сть та зац≥кавлен≥ орган≥зац≥њ про результати експертизи. 3. омпетенц≥¤, права та обов'¤зки 3.1. ƒо компетенц≥њ ”крањнського Ќћ÷ практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи в≥дноситьс¤: експертиза психод≥агностичних методик; сертиф≥кац≥¤ психокорекц≥йних, психотерапевтичних ≥ психотрен≥нгових методик, метод≥в та технолог≥й; експертиза авторського або вдосконаленого класичного ≥нструментар≥ю; експертиза ≥ наданн¤ дозволу на проведенн¤ соц≥олог≥чних та соц≥ально-психолог≥чних досл≥джень щодо стану осв≥ти в ”крањн≥ в ц≥лому або окремоњ њњ област≥; рецензуванн¤ психолог≥чних, психолого-педагог≥чних новац≥й, ¤к≥ провод¤тьс¤ у масштабах ”крањни, в≥дпов≥дного рег≥ону чи област≥; рецензуванн¤ навчально-методичних матер≥ал≥в соц≥ально-психолог≥чного зм≥сту, розрахованих дл¤ практичних психолог≥в, соц≥альних педагог≥в, виховател≥в, учител≥в, батьк≥в; розгл¤д д≥агностично складних ≥ конфл≥ктних випадк≥в на п≥дстав≥ документ≥в, поданих обласними ÷ентрами, навчальними закладами, орган≥зац≥¤ми, ф≥зичними особами (висновок ”крањнського Ќћ÷ практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи Ї остаточним); наданн¤ консультативноњ, орган≥зац≥йноњ ≥ методичноњ допомоги обласним ÷ентрам; орган≥зац≥¤ п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ спец≥ал≥ст≥в та експерт≥в обласних ÷ентр≥в. 3.2. ƒо компетенц≥њ республ≥канського (јвтономна –еспубл≥ка рим), обласних, ињвського та —евастопольського м≥ських ÷ентр≥в в≥дноситьс¤: експертиза психод≥агностичних методик; експертиза ≥ наданн¤ дозволу на проведенн¤ соц≥олог≥чних та соц≥ально-психолог≥чних досл≥джень, результати ¤ких будуть поширюватись на район (м≥сто) або дек≥лька район≥в област≥; рецензуванн¤ психолог≥чних, психолого-педагог≥чних новац≥й, ¤к≥ провод¤тьс¤ у масштабах району (м≥ста) або дек≥лькох район≥в област≥; рецензуванн¤ навчально-методичних матер≥ал≥в соц≥ально-психолог≥чного зм≥сту, розрахованих на ус≥х учасник≥в навчально-виховного процесу, ¤к≥ поширюютьс¤ на район (м≥сто) або дек≥лька район≥в област≥; розгл¤д конфл≥ктних випадк≥в на п≥дстав≥ документ≥в, поданих районними (м≥ськими) центрами практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи (методистами), навчальними закладами, орган≥зац≥¤ми, ф≥зичними особами. 3.3. ƒо компетенц≥њ районних (м≥ських) ÷ентр≥в (методист≥в) в≥дноситьс¤: експертиза ≥ наданн¤ дозволу на проведенн¤ соц≥олог≥чних та соц≥ально-психолог≥чних досл≥джень, результати ¤ких будуть поширюватись на один або дек≥лька навчальних заклад≥в; рецензуванн¤ психолог≥чних, психолого-педагог≥чних новац≥й, ¤к≥ провод¤тьс¤ у масштабах одного або дек≥лькох навчальних заклад≥в; рецензуванн¤ навчально-методичних матер≥ал≥в соц≥ально-психолог≥чного зм≥сту, розрахованих на ус≥х учасник≥в навчально-виховного процесу, ¤к≥ поширюютьс¤ на один або дек≥лька навчальних заклад≥в; розгл¤д конфл≥ктних випадк≥в на п≥дстав≥ документ≥в, поданих практичними психологами (соц≥альними педагогами), навчальними закладами, орган≥зац≥¤ми, ф≥зичними особами. 3.4. ÷ентри мають право: залучати в установленому пор¤дку фах≥вц≥в у ¤кост≥ експерт≥в до розгл¤ду питань, що належать до њх компетенц≥њ, а також до проведенн¤ консультац≥й та експертизи; повертати матер≥али на доопрацюванн¤; запрошувати на своњ зас≥данн¤ в≥дпов≥дальних прац≥вник≥в м≥н≥стерств, в≥домств, п≥дприЇмств, наукових установ, кер≥вник≥в ≥ спец≥ал≥ст≥в навчальних заклад≥в осв≥ти та њх п≥дрозд≥л≥в; отримувати п≥д час проведенн¤ експертизи документац≥ю, ≥ншу ≥нформац≥ю щодо психолог≥чноњ д≥¤льност≥ юридичних ≥ ф≥зичних ос≥б; приймати р≥шенн¤ щодо призупиненн¤ д≥њ дозволу або його анулюванн¤ у раз≥ невиконанн¤ або порушенн¤ орган≥зац≥Їю (особою) умов впровадженн¤ психолог≥чноњ д≥¤льност≥, поданн¤ недостов≥рноњ ≥нформац≥њ тощо; проводити комплексну психолог≥чну експертизу по запиту державних та громадських установ, зокрема правоохоронних, судових орган≥в та адвокатури, стосовно факт≥в запод≥¤нн≥ морально-психолог≥чноњ шкоди юридичним та ф≥зичним особам ≥ оц≥нки розм≥р≥в такоњ шкоди; надавати науково-≥нформац≥йну та методичну допомогу психологам, що працюють в ≥нших галуз¤х; провадити консультац≥њ, навчальн≥ сем≥нари, трен≥нги тощо; надавати платн≥ психолог≥чн≥ послуги. 3.5. ÷ентри зобов'¤зан≥: забезпечити об'Їктивн≥сть ≥ достов≥рн≥сть результат≥в психолог≥чноњ експертизи; належним чином оформл¤ти документи з експертизи, забезпечити њх розгл¤д у встановлен≥ терм≥ни; виконувати роботу компетентно, дотримуючись вимог д≥ючого законодавства, в≥дпов≥дних нормативно-правових акт≥в та даного ѕоложенн¤; дотримуватись конф≥денц≥йност≥ процесу експертизи та одержаноњ при цьому ≥нформац≥њ стосовно д≥¤льност≥ навчального закладу (орган≥зац≥њ); пов≥домл¤ти вищесто¤щ≥ орган≥зац≥њ про вс≥ ≥стотн≥ перешкоди, що мали м≥сце при проведенн≥ психолог≥чноњ експертизи. 3.6. ≈ксперти повинн≥ волод≥ти необх≥дними знанн¤ми та навичками з таких питань: державних вимог (стандарт≥в) у галуз≥ практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи, ≥нших нормативно-правових акт≥в, на в≥дпов≥дн≥сть ¤ким проводитьс¤ експертиза; пор¤дку ≥ зм≥сту роботи на р≥зних етапах психолог≥чноњ експертизи; формуванн¤ матер≥ал≥в психолог≥чноњ експертизи, п≥дготовки, обгрунтованих висновк≥в ≥ п≥дсумкових документ≥в експертизи. 4. –≥шенн¤ ÷ентр≥в 4.1. «ас≥данн¤ ÷ентр≥в з питань психолог≥чноњ експертизи провод¤тьс¤ за потребою, але не р≥дше н≥ж один раз на п≥вроку. 4.2. «ас≥данн¤ провод¤тьс¤ п≥д кер≥вництвом директор≥в (зав≥дуючих) ÷ентр≥в (методист≥в) ≥ набирають чинност≥, ¤кщо у них вз¤ло участь не менше половини њх складу. 4.3. –≥шенн¤ зас≥дань ÷ентр≥в приймаютьс¤ в≥дкритим голосуванн¤м б≥льш≥стю голос≥в присутн≥х. 4.4. –≥шенн¤ ÷ентр≥в оформл¤ютьс¤ протоколами, ¤к≥ збер≥гаютьс¤ на правах арх≥вних документ≥в, за п≥дписом директор≥в (зав≥дуючих) та в≥дпов≥дальних секретар≥в. 4.5. Ќавчальн≥ заклади осв≥ти (орган≥зац≥њ, ф≥зичн≥ особи) за результатами експертизи отримують у встановленому пор¤дку р≥шенн¤ ÷ентр≥в (додаток 1) або в≥дпов≥дн≥ сертиф≥кати на право зд≥йсненн¤ психолог≥чноњ д≥¤льност≥ (додаток 2) терм≥ном в≥д 3 до 5 рок≥в. 4.6. –≥шенн¤ ”крањнського Ќћ÷ практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи Ї обов'¤зковим дл¤ виконанн¤ ус≥ма ланками психолог≥чноњ служби системи осв≥ти ”крањни. 4.7. –≥шенн¤ республ≥канського (јвтономна –еспубл≥ка рим), обласних, ињвського та —евастопольського м≥ських ÷ентр≥в (у межах своЇњ компетенц≥њ) Ї обов'¤зковим дл¤ виконанн¤ районними (м≥ськими) ÷ентрами (методистами). 4.8. –≥шенн¤ районних (м≥ських) ÷ентр≥в, методист≥в (у межах своЇњ компетенц≥њ) Ї обов'¤зковими дл¤ виконанн¤ практичними психологами та соц≥альними педагогами дошк≥льних, ус≥х тип≥в загальноосв≥тн≥х та ≥нших навчальних заклад≥в системи загальноњ середньоњ осв≥ти. 5. ‘≥нансово-господарська д≥¤льн≥сть 5.1. ¬≥дшкодуванн¤ витрат, пов'¤заних з проведенн¤м психолог≥чноњ експертизи, зд≥йснюЇтьс¤ на п≥дстав≥ договору (додаток 3) з навчальними закладами осв≥ти (орган≥зац≥¤ми, особами), на вимогу ¤ких проводитьс¤ експертиза, за попередньо складеними кошторисами (додаток 4). ошти за проведенн¤ психолог≥чноњ експертизи перераховуютьс¤ на окремий рахунок центр≥в практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи на умовах попередньоњ оплати. 5.2. “ерм≥ни роботи експертних груп на м≥сц¤х визначаютьс¤ календарним планом проведенн¤ експертизи (додаток 5), але не б≥льше 5-ти робочих дн≥в. 5.3. «а особами, ¤к≥ залучаютьс¤ до роботи у ¤кост≥ експерт≥в, на час проведенн¤ психолог≥чноњ експертизи збер≥гаЇтьс¤ середн¤ зароб≥тна плата за основним м≥сцем роботи. 5.4. ƒиректори (зав≥дуюч≥) ÷ентр≥в, методисти за рахунок кошт≥в, отриманих за проведенн¤ психолог≥чноњ експертизи, а також добров≥льних внеск≥в юридичних та ф≥зичних ос≥б, можуть встановлювати заохочувальн≥ виплати дл¤ ос≥б, ¤к≥ залучаютьс¤ до роботи у експертних групах. ƒодаток 1 ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ—¬≤“» ≤ Ќј” » ” –јѓЌ» (”правл≥нн¤ осв≥ти обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ) –≤Ў≈ЌЌя ”крањнського науково-методичного (рег≥онального) центру практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи в≥д "___" ___________ 200_ р. протокол N ___ ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ ƒиректор центру ____________ _____________________________ (п≥дпис) (пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥) —екретар ____________ _____________________________ (п≥дпис) (пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥) ћ. ѕ. ƒодаток 2 ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ—¬≤“» ≤ Ќј” » ” –јѓЌ» (”правл≥нн¤ осв≥ти _______ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ) —≈–“»‘≤ ј“ ”крањнський науково-методичний (рег≥ональний) центр практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи надаЇ дозв≥л _________________________________________________________________ (назва навчального закладу, орган≥зац≥њ, пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥ ф≥зичноњ особи) на зд≥йсненн¤ наступноњ психолог≥чноњ д≥¤льност≥: _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ ƒ≥¤льн≥сть поширюЇтьс¤ на: ___________________________________ (територ≥¤, навчальн≥ заклади тощо) —ертиф≥кат д≥Ї до "___" ________________ 200_ р. ѕротокол N в≥д "___" ______________ 200_ р. ƒиректор центру ____________ _____________________________ (п≥дпис) (пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥) —екретар ____________ _____________________________ (п≥дпис) (пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥) ћ. ѕ. ƒодаток 3 ƒќ√ќ¬≤– N в≥д "___" ______________ 200_ р. на проведенн¤ психолог≥чноњ експертизи ”крањнський науково-методичний (рег≥ональний) центр практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи (у подальшому - ¬иконавець) в особ≥ директора центру ________________________________________________________________, (пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥) ¤кий д≥Ї на п≥дстав≥ ѕоложенн¤, з одного боку, ≥ _________________________________________________________________ (назва навчального закладу, орган≥зац≥њ, пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥ ф≥зичноњ особи) (у подальшому - «амовник) в особ≥___________________________, (посада, пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥) ¤кий д≥Ї на п≥дстав≥____________________, з другого боку, (—татуту, ѕоложенн¤) уклали м≥ж собою догов≥р про наступне: 1. ѕредмет договору. 1.1. «амовник доручаЇ, а ¬иконавець проводить психолог≥чну експертизу ________________________________________________________________. (тематика експертизи) 1.2. “ерм≥ни виконанн¤ основних етап≥в експертизи визначаютьс¤ календарним планом (додаЇтьс¤), ¤кий Ї нев≥д'Їмною частиною цього договору. 2. ¬арт≥сть роб≥т та пор¤док розрахунк≥в. 2.1. «а проведенн¤ психолог≥чноњ експертизи зг≥дно з договором «амовник перераховуЇ ¬иконавцю в≥дпов≥дно до плановоњ калькул¤ц≥њ кошторисноњ вартост≥ роб≥т (додаЇтьс¤), ¤ка Ї нев≥д'Їмною частиною цього договору ________________________________________________________ (сума в грн.) (з ѕƒ¬ ______ чи без ѕƒ¬ зг≥дно з п. 3.2.9 ст. 3 «акону ”крањни "ѕро податок на додану варт≥сть"). 2.2. –езультатом завершеноњ роботи по експертиз≥ психолог≥чного ≥ соц≥олог≥чного ≥нструментар≥ю Ї р≥шенн¤ або сертиф≥кат ”крањнського науково-методичного (рег≥онального) центру практичноњ психолог≥њ ≥ соц≥альноњ роботи. 3. ¬≥дпов≥дальн≥сть стор≥н. 3.1. ”мови даного договору мають однакову зобов'¤зувальну силу дл¤ стор≥н ≥ можуть бути зм≥нен≥ за взаЇмною згодою. 3.2. ”с≥ суперечки м≥ж сторонами розв'¤зуютьс¤ зг≥дно з чинним законодавством ”крањни. 4. ≤нш≥ умови. 4.1. ƒогов≥р набираЇ чинност≥ з моменту п≥дписанн¤ сторонами договору. 4.2. ________________________________________________________ _________________________________________________________________ 5. ёридичн≥ адреси ≥ банк≥вськ≥ рекв≥зити стор≥н. «амовник: ___________________________________________________ _________________________________________________________________ ¬иконавець: _________________________________________________ _________________________________________________________________ ƒогов≥р складено у двох прим≥рниках, що мають однакову юридичну силу, по одному дл¤ кожноњ ≥з стор≥н. 6. ѕ≥дписи стор≥н. ¬иконавець: «амовник: _____________ _____________ ћ. ѕ. ћ. ѕ. ƒодаток 4 ѕЋјЌќ¬ј јЋ№ ”Ћя÷≤я кошторисноњ вартост≥ роб≥т по експертиз≥ ____________________________________________________________ (тематика експертизи) ____________________________________________________________ (назва навчального закладу, орган≥зац≥њ, пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥ ф≥зичноњ особи) ------------------------------------------------------------------ | N | | | |п/п| —татт≥ витрат | —ума (грн.) | |---+-----------------------------------+------------------------| |1. |‘онд зароб≥тноњ плати* | | |---+-----------------------------------+------------------------| |2. |Ќарахуванн¤ на зароб≥тну плату | | |---+-----------------------------------+------------------------| |3. |¬итрати на службов≥ в≥др¤дженн¤ | | |---+-----------------------------------+------------------------| |4. | анцтовари та витратн≥ матер≥али | | |---+-----------------------------------+------------------------| |5. |ѕослуги зв'¤зку | | |---+-----------------------------------+------------------------| |6. |≤нш≥ витрати | | |---+-----------------------------------+------------------------| |7. |ѕƒ¬ | | |---+-----------------------------------+------------------------| | |¬сього витрат: | | ------------------------------------------------------------------ _____________ * ѕрим≥тка: розрахунок зароб≥тноњ плати експерт≥в проводитьс¤ за трет≥м р¤дком ставок погодинноњ оплати прац≥. ¬иконавець: «амовник: ер≥вник ер≥вник _______________ ______________ √ол. бухгалтер √ол. бухгалтер _______________ ______________ ћ. ѕ. ћ. ѕ. ƒодаток 5 јЋ≈Ќƒј–Ќ»… ѕЋјЌ проведенн¤ психолог≥чноњ експертизи _____________________________________________________________ (тематика експертизи) _____________________________________________________________ (назва навчального закладу, орган≥зац≥њ, пр≥звище, ≥м'¤, по батьков≥ ф≥зичноњ особи) ----------------------------------------------------------------- | N | Ќазва етапу | “ерм≥н виконанн¤ |–озрахункова варт≥сть | |п/п|психолог≥чноњ|(початок - зак≥нченн¤)| роб≥т за етап | | | експертизи | | | |---+-------------+----------------------+----------------------| |1. | | | | |---+-------------+----------------------+----------------------| |2. | | | | |---+-------------+----------------------+----------------------| |3. | | | | |---+-------------+----------------------+----------------------| | |¬сього: | | | ----------------------------------------------------------------- ¬иконавець: «амовник: _____________ _____________ ћ. ѕ. ћ. ѕ. Ќадруковано: "≤нформац≥йний зб≥рник ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни", N 10, травень, 2001 р. |