|
ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ—¬≤“» ≤ Ќј” » ” –јѓЌ» Ќ ј ј « N 342 в≥д 25.04.2001 ѕро типов≥ навчальн≥ плани загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в на 2001/2002 - 2004/2005 навчальн≥ роки Ќа виконанн¤ «акону ”крањни "ѕро загальну середню осв≥ту" (ст. 15 пп. 2, 3; ст. 16), постанови аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 16.11.2000 р. N 1717 "ѕро перех≥д загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в на новий зм≥ст, структуру ≥ 12-р≥чний терм≥н навчанн¤" Ќ ј ј « ” ё: 1. «атвердити “ипов≥ навчальн≥ плани загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в на 2001/2002-2004/2005 навчальн≥ роки (перех≥дн≥ вар≥анти - додатки 1-9, по¤снювальна записка). 2. ƒепартаменту розвитку дошк≥льноњ, загальноњ середньоњ та позашк≥льноњ осв≥ти (–оманенко ¬.ѕ.) сп≥льно з Ќауково-методичним центром середньоњ осв≥ти ≥ в≥дпов≥дними п≥дрозд≥лами јѕЌ ”крањни забезпечити своЇчасну п≥дготовку навчальних програм. 3. ћ≥н≥стерству осв≥ти јвтономноњ –еспубл≥ки рим, управл≥нн¤м осв≥ти ≥ науки обласних, ињвськоњ та —евастопольськоњ м≥ських державних адм≥н≥страц≥й, в≥дд≥лам (управл≥нн¤м) осв≥ти районних державних адм≥н≥страц≥й ≥ виконком≥в м≥ських рад, кер≥вникам загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в орган≥зувати п≥дготовку робочих навчальних план≥в на основ≥ “ипових вар≥ант≥в та забезпечити необх≥дн≥ умови щодо њх реал≥зац≥њ в новому навчальному роц≥. ¬становити, що обс¤ги навчального навантаженн¤ використовуютьс¤ в межах фонд≥в зароб≥тноњ плати, затверджених у кошторисах доход≥в 1 видатк≥в навчальних заклад≥в. 4. ќпубл≥кувати “ипов≥ навчальн≥ плани загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в на 2001/2002-2004/2005 навчальн≥ рови в ≤нформац≥йному зб≥рнику ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки. ћ≥н≥стр ¬.√. ремень «атверджено Ќаказ ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 25.04.2001 р. N 342 “ипов≥ навчальн≥ плани загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в ѕо¤снювальна записка «агальн≥ засади. ѕерех≥дн≥ типов≥ навчальн≥ плани враховують основн≥ вимоги закон≥в ”крањни "ѕро осв≥ту", "ѕро загальну середню осв≥ту", постанови аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 16.11.2000 р. N 1717 ≥ передбачають поступовий перех≥д, починаючи з 2001/2002 навчального року, на нову структуру й оновлений зм≥ст загальноњ середньоњ осв≥ти. ¬они значною м≥рою збер≥гають наступн≥сть традиц≥й в≥тчизн¤ноњ школи ≥ водночас повн≥ше враховують сучасне соц≥альне замовленн¤ на шк≥льну осв≥ту. ѕерех≥дн≥ типов≥ навчальн≥ плани зор≥Їнтован≥ на роботу загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в I-III ступен≥в за 5-денним навчальним тижнем. ” спец≥ал≥зованих загальноосв≥тн≥х навчальних закладах з поглибленим вивченн¤м навчальних предмет≥в, г≥мназ≥¤х, л≥це¤х, колег≥умах, школах з виробничим (профес≥йним) навчанн¤м, ≥нтернатних закладах, навчально-виробничих комб≥натах може запроваджуватись 6-денний робочий тиждень. ¬≥дпов≥дно до мов навчанн¤ в систем≥ загальноњ середньоњ осв≥ти ”крањни передбачено по два типи перех≥дних навчальних план≥в дл¤ кожного ступен¤ навчанн¤: дл¤ загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в з украњнською мовою навчанн¤ (додатки 1, 3, 5) ≥ заклад≥в з навчанн¤м мовами нац≥ональних меншин (додатки 2, 4, 6). «г≥дно ≥з «аконом ”крањни "ѕро загальну середню осв≥ту" ≥ постановою аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 16.11.2000 р. N 1717 "ѕро перех≥д загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в на новий зм≥ст, структуру ≥ 12-р≥чний терм≥н навчанн¤" з 2001/2002 навчального року ввод¤тьс¤ нова с≥тка годин ≥ нов≥ навчальн≥ програми у перших класах 4-р≥чноњ початковоњ школи, припин¤Їтьс¤ наб≥р учн≥в до 1-х клас≥в 3-р≥чноњ початковоњ школи (додатки 1, 2). ≤нш≥ класи початковоњ школи посл≥довно переход¤ть на нов≥ навчальн≥ плани ≥ програми в наступн≥ три роки. ќсновна ≥ старша школи в перех≥дний пер≥од ≥ дал≥ працюватимуть за 11-р≥чною структурою, але за оновленими навчальними програмами. ƒодатки 5, 6 передбачають передумови дл¤ проф≥льного навчанн¤ у старш≥й школ≥. р≥м зазначених вище вар≥ант≥в, розроблено спец≥альний типовий план-схему дл¤ загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в з поглибленим вивченн¤м предмет≥в, г≥мназ≥й, л≥цењв, колег≥ум≥в та ≥нших спец≥ал≥зованих шк≥л (додаток 7). «а цим планом також може формуватис¤ мережа р≥знопроф≥льних клас≥в у старш≥й школ≥. ќск≥льки основне завданн¤ шк≥льноњ осв≥ти - широка загальноосв≥тн¤ п≥дготовка учн≥в, а не њх вузька спец≥ал≥зац≥¤, у старш≥й школ≥ вид≥лено 4 основн≥ напр¤ми диференц≥ац≥њ навчанн¤: загальноосв≥тн≥й, гуман≥тарний, природничо-математичний ≥ технолог≥чний (додатки 5, 6). «а необх≥дност≥ в робочих навчальних планах вони можуть конкретизуватись у проф≥л≥: ф≥лолог≥чний, ф≥зико-математичний, сусп≥льно-гуман≥тарний, природничий, художньо-естетичний, спортивний тощо. ÷≥ та ≥нш≥ проф≥л≥ можуть формуватис¤ також за навчальним планом-схемою (додаток 7). «а окремими типовими навчальними планами (додатки 8, 9) орган≥зовуЇтьс¤ навчальний процес у веч≥рн≥х (зм≥нних) загальноосв≥тн≥х школах з очною та заочною формами навчанн¤. «агальноосв≥тн≥ навчальн≥ заклади на основ≥ типових навчальних план≥в складають робоч≥ навчальн≥ плани на кожен навчальний р≥к, ¤к≥ затверджуЇ в≥дпов≥дний орган управл≥нн¤ осв≥тою. ≈кспериментальн≥ та ≥ндив≥дуальн≥ вар≥анти навчальних план≥в погоджуютьс¤ з ћ≥н≥стерством осв≥ти ≥ науки ”крањни й затверджуютьс¤ ћ≥н≥стерством осв≥ти јвтономноњ –еспубл≥ки рим, управл≥нн¤ми осв≥ти ≥ науки обласних, ињвськоњ та —евастопольськоњ м≥ських державних адм≥н≥страц≥й. ѕри складанн≥ робочих навчальних план≥в спец≥ал≥зованих шк≥л, загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в з поглибленим вивченн¤м предмет≥в, кр≥м перех≥дних типових, можуть використовуватись також аналог≥чн≥ вар≥анти навчальних план≥в, розроблених ≥ затверджених ћ≥н≥стерством осв≥ти прот¤гом 1993-1999 рр. (≤нформац≥йний зб≥рник ћќ ”крањни, 1993 р. N 9-10, 1998 р. N 10, 1999 р. N 17, 2000 р. N 9). ѕри цьому потр≥бно дотримуватись гранично допустимого навчального навантаженн¤ учн≥в, а також загальноњ покласноњ к≥лькост≥ годин, ¤к≥ не повинн≥ перевищувати меж, встановлених перех≥дними типовими навчальними планами. ѕерех≥дн≥ типов≥ навчальн≥ плани охоплюють ≥нвар≥антну частину, сформовану на державному р≥вн≥, сп≥льну дл¤ вс≥х загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в незалежно в≥д п≥дпор¤дкуванн¤ ≥ форм власност≥, та вар≥ативну частину, у ¤к≥й передбачено додатков≥ години на предмети ≥нвар≥антноњ частини, предмети та курси за вибором, факультативн≥, ≥ндив≥дуальн≥ та групов≥ зан¤тт¤. «м≥ст вар≥ативноњ складовоњ конкретизуЇ самост≥йно навчальний заклад з урахуванн¤м особливостей рег≥ону та ≥ндив≥дуальних осв≥тн≥х потреб учн≥в. ѕовноц≥нн≥сть загальноњ середньоњ осв≥ти забезпечуЇтьс¤ реал≥зац≥Їю ¤к ≥нвар≥антноњ, так ≥ вар≥ативноњ частин навчального плану. —труктура навчального року. 2001/2002 навчальний р≥к починаЇтьс¤ 1 вересн¤ св¤том - ƒень знань ≥ зак≥нчуЇтьс¤, включаючи проведенн¤ навчальноњ практики, п≥дсумкового оц≥нюванн¤ ≥ державноњ п≥дсумковоњ атестац≥њ навчальних дос¤гнень учн≥в, в 1-4 класах - 31 травн¤, 5-8 класах - 18 червн¤, 9-11(12) класах - 21 червн¤. Ќавчальн≥ зан¤тт¤ орган≥зовуютьс¤ за семестровою системою: I семестр - з 1 вересн¤ до 27 грудн¤, II семестр - з 14 с≥чн¤ до 31 травн¤. ѕрот¤гом навчального року дл¤ учн≥в провод¤тьс¤ кан≥кули, ор≥Їнтовно: ос≥нн≥ з 29 жовтн¤ до 4 листопада, зимов≥ з 28 грудн¤ до 13 с≥чн¤, весн¤н≥ з 27 до 31 березн¤. ƒл¤ учн≥в початкових клас≥в з 27 до 31 травн¤ орган≥зовуютьс¤ навчальн≥ екскурс≥њ на природу, на виробництво, зан¤тт¤ на навчально-досл≥дних д≥л¤нках, сусп≥льно корисна прац¤ (тривал≥стю не б≥льш ¤к три години на день), « 1 до 12 червн¤ прот¤гом 10 дн≥в проводитьс¤ навчальна практика: дл¤ учн≥в 5-6 клас≥в по 3 години на день, 7-8 клас≥в - по 4 години, 10 клас≥в - по 5; а п≥сл¤ њњ завершенн¤ з 13 до 18 червн¤ зд≥йснюЇтьс¤ п≥дсумкове оц≥нюванн¤ навчальних дос¤гнень учн≥в цих клас≥в. ” випускних 9 ≥ 11 (12) класах з 3 до 21 червн¤ проводитьс¤ державна п≥дсумкова атестац≥¤ навчальних дос¤гнень учн≥в в≥дпов≥дно до ѕоложенн¤ про державну п≥дсумкову атестац≥ю, затвердженого наказом ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 14.12.2000 р. N 588. Ќавчальн≥ екскурс≥њ та навчальна практика учн≥в орган≥зовуютьс¤ в≥дпов≥дно до ≥нструктивно-методичного листа ћ≥носв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 07.03.2001 р. N 1/9-97. ” загальноосв≥тн≥х навчальних закладах з профес≥йним навчанн¤м та навчально-виробничих комб≥натах навчально-виробнича практика проводитьс¤ зг≥дно з програмами проф≥льних дисципл≥н. ” веч≥рн≥х (зм≥нних) школах навчальна практика вводитьс¤ лише дл¤ непрацюючоњ учн≥вськоњ молод≥. «алежно в≥д м≥сцевих умов та специф≥ки навчального процесу навчальна практика частково або повн≥стю може проводитись п≥д час навчального року, а в окремих випадках - у л≥тн≥й пер≥од. «окрема, при 6-денному режим≥ зан¤ть основн≥ види та форми навчальноњ практики можуть вводитис¤ у зм≥ст навчальних програм ≥ реал≥зовуватис¤ прот¤гом навчального року. « урахуванн¤м рег≥ональних особливостей, кл≥матичних умов за погодженн¤м ≥з в≥дпов≥дними м≥сцевими органами управл≥нн¤ осв≥тою можуть зм≥нюватись структура навчального року та граф≥к учн≥вських кан≥кул. ѕри цьому залишаЇтьс¤ незм≥нною загальна к≥льк≥сть навчального часу, що обумовлюЇтьс¤ виконанн¤м навчальних програм (у загальноосв≥тн≥х навчальних закладах I ступен¤ - 175 робочих дн≥в, II-III ступен≥в - 190). ѕор¤док вивченн¤ окремих предмет≥в. ћетодолог≥чною основою загальноњ середньоњ осв≥ти Ї пр≥оритет загальнолюдських ≥ нац≥ональних ц≥нностей, переор≥Їнтац≥¤ навчально-виховного процесу на особист≥сть дитини. ќсоблива увага маЇ прид≥л¤тис¤ вивченню учн¤ми украњнськоњ мови, в≥тчизн¤ноњ ≥стор≥њ та культури, опануванню принаймн≥ одн≥Їњ з ≥ноземних мов, комп'ютерноњ грамотност≥. ќсновними вар≥антами навчальних план≥в передбачено вивченн¤ ≥ноземноњ мови з 5 класу. ѕроте за р≥шенн¤м ради навчального закладу ≥ за на¤вност≥ в≥дпов≥дного кадрового та навчально-методичного забезпеченн¤ њњ вивченн¤ може розпочинатис¤ з 2 чи нав≥ть з 1 клас≥в. «а вибором навчального закладу у початкових класах за на¤вност≥ методичного забезпеченн¤ можуть вивчатись ≥нтегрован≥ курси "я ≥ ”крањна" або "ƒовк≥лл¤", чи "ќзнайомленн¤ з навколишн≥м" (1-2 кл.) та "ѕриродознавство" (3-4 кл.), а в основн≥й школ≥ - "–≥дний край" (5 кл.) або "ѕриродознавство" (5 кл.), або "ƒовк≥лл¤" (5-6 кл.). ќбс¤г ≥ глибина вивченн¤ курсу ≥нформатики залежить в≥д умов роботи закладу, оснащенн¤ сами "ќснови економ≥ки" та "Ћюдина ≥ сусп≥льство" (або "ќснови ф≥лософ≥њ"), ¤к≥ ввод¤тьс¤ поступово, за на¤вност≥ в≥дпов≥дного педагог≥чного та навчально-методичного забезпеченн¤. урси з астроном≥њ, кресленн¤, основ безпеки життЇд≥¤льност≥ можуть вивчатись автономно або ≥нтегровано з в≥дпов≥дними навчальними предметами. ÷е ж стосуЇтьс¤ ≥ курс≥в л≥тератури, особливо в старших класах природничо-математичного та технолог≥чного напр¤м≥в (проф≥л≥в). якщо курси з кресленн¤ (8, 9 кл.), ќЅ∆ (10, 11 кл.) вивчаютьс¤ ¤к окрем≥ предмети, то на ц≥ ц≥л≥ використовуЇтьс¤ час з вар≥ативноњ складовоњ (в обс¤гах, передбачених навчальними програмами). «а на¤вност≥ в≥дпов≥дного навчально-методичного забезпеченн¤ ≥ готовност≥ вчител≥в може вивчатис¤ також ≥нтегрований курс "ѕриродознавство" в гуман≥тарних класах старшоњ школи (зам≥сть предмет≥в б≥олог≥њ, ф≥зики, астроном≥њ, х≥м≥њ). ƒопризовна п≥дготовка учн≥в-юнак≥в та медично-сан≥тарна п≥дготовка учениць зд≥йснюЇтьс¤ за вдосконаленими навчальними програмами у 10 ≥ 11 класах (по 1 годин≥ на тиждень). «а на¤вност≥ матер≥ально-техн≥чного та кадрового забезпеченн¤ ц≥ зан¤тт¤ можуть проводитис¤ наприк≥нц≥ навчального року в рахунок навчальноњ практики учн≥в, у т.ч. з використанн¤м навчально-методичноњ бази в≥йськових частин, в≥дпов≥дних кафедр вищих навчальних заклад≥в, в≥йськових ком≥сар≥ат≥в, оборонно-спортивних, в≥йськово-патр≥отичних оздоровчих табор≥в тощо. ” спец≥ал≥зованих школах (класах), г≥мназ≥¤х, л≥це¤х, колег≥умах зм≥ст трудовоњ п≥дготовки та навчально-виробничоњ практики узгоджуЇтьс¤ з програмами проф≥льних навчальних предмет≥в. √одини трудового навчанн¤ (технолог≥й) у старш≥й школ≥ можуть використовуватис¤ дл¤ введенн¤ проф≥льних спецкурс≥в. «а необх≥дност≥ години вар≥ативноњ складовоњ частково можуть використовуватис¤ на зб≥льшенн¤ обс¤гу часу предмет≥в ≥нвар≥антноњ складовоњ. «окрема, з урахуванн¤м резерву вар≥ативноњ складовоњ в загальноосв≥тн≥х навчальних закладах, ¤к≥ працюють за 6-денним робочим тижнем, навчальн≥ предмети можуть вивчатис¤ в обс¤гах попередн≥х рок≥в. ѕредмети та курси за вибором визначаЇ дирекц≥¤ школи в межах гранично допустимого навчального навантаженн¤ з урахуванн¤м ≥нтерес≥в та потреб учн≥в, а також можливостей закладу щодо навчально-методичного та кадрового забезпеченн¤. р≥м поглибленн¤ предмет≥в ≥нвар≥антноњ складовоњ, вони можуть охоплювати вивченн¤ украњнознавства, мов нац≥ональних меншин, д≥ловоњ англ≥йськоњ мови, другоњ ≥ноземноњ мови, хореограф≥њ, ≥стор≥њ та культури р≥дного краю, основ еколог≥њ, кресленн¤, основ етики та естетики, валеолог≥њ, вибору профес≥њ, основ п≥дприЇмництва тощо. «азначений перел≥к таких предмет≥в може доповнюватись педагог≥чним колективом, зокрема в г≥мназ≥¤х, л≥це¤х та ≥нших спец≥ал≥зованих закладах з урахуванн¤м њх проф≥лю (лог≥ка, риторика, латина, мистецтво, основи психолог≥њ та педагог≥ки тощо). ќсновними формами орган≥зац≥њ навчального процесу у веч≥рн≥й (зм≥нн≥й) загальноосв≥тн≥й школ≥ ≥з заочною формою навчанн¤ Ї групов≥ консультац≥њ та зал≥ки. √ранична наповнюван≥сть клас≥в та тривал≥сть урок≥в встановлюютьс¤ в≥дпов≥дно до «акону ”крањни "ѕро загальну середню осв≥ту". ћ≥н≥мальна наповнюван≥сть груп дл¤ факультативних зан¤ть ≥ курс≥в за вибором у м≥ських загальноосв≥тн≥х навчальних закладах становить 8, с≥льських - 4 учн≥. «а меншоњ к≥лькост≥ учн≥в можуть створюватис¤ м≥жкласн≥ та м≥жшк≥льн≥ факультативи та курси за вибором учн≥в. ѕод≥л клас≥в на групи при вивченн≥ окремих предмет≥в зд≥йснюЇтьс¤ в≥дпов≥дно до норматив≥в, затверджених наказом ћ≥носв≥ти ”крањни в≥д 10.09.1997 р. N 341. ” с≥льських малокомплектних школах допускаЇтьс¤ под≥л старших клас≥в на проф≥льн≥ групи при вивченн≥ предмет≥в р≥зних проф≥л≥в (у межах передбаченого на це л≥м≥ту годин, у т.ч. з використанн¤м часу вар≥ативноњ складовоњ). «г≥дно з р≥шенн¤ми м≥сцевих орган≥в виконавчоњ влади або орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, класи можуть д≥литис¤ на групи ≥ при наповнюваност≥, менш≥й в≥д нормативноњ, а також при вивченн≥ ≥нших предмет≥в за рахунок зекономлених бюджетних асигнувань та залученн¤ додаткових кошт≥в. ƒепартамент розвитку дошк≥льноњ, загальноњ середньоњ та позашк≥льноњ осв≥ти ƒодаток 1 “иповий навчальний план початковоњ школи з украњнською мовою навчанн¤ на 2001/2002 навчальний р≥к (перех≥дний) ------------------------------------------------------------------ | N |Ќавчальн≥ предмети | ≥льк≥сть годин на тиждень у класах | |п/п | |------------------------------------| | | |4-р≥чна ѕЎ | 3-р≥чна ѕЎ | | | |----------------------+-------------| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 2 | 3 | |----+-----------------------------------------------------------| | | ≤нвар≥антна складова | |----+-----------------------------------------------------------| | 1 |”крањнська мова | 8 | 7,5 | 7 | 7 | 8 | 8 | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 2 |≤ноземна мова або | - | | (2) | (2)| (1) | (2) | | |мова нац≥ональноњ | | (1) | | | | | | |меншини | | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 3 |ћатематика | 3 | 4 | 4 | 4 | 4,5 | 4,5 | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 4 |я ≥ ”крањна/ | 1 | 1 | 1,5 | 1,5| 1 | 1 | | |ќзнайомленн¤ з | | | | | | | | |навколишн≥м, | | | | | | | | |природознавство/ | | | | | | | | |ƒовк≥лл¤ | | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 5 |ћузика | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 6 |ќбразотворче мистецтво| 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 7 |“рудове навчанн¤ | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 8 |ќснови здоров'¤ ≥ | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | | |ф≥зична культура | | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 9 |ќснови безпеки | - | 0,5 | 0,5 | 0,5| 0,5 | 0,5 | | |життЇд≥¤льност≥ | | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | |–азом | 19 | 19 | 20 | 20| 20 | 21 | |----+-----------------------------------------------------------| | | ¬ар≥ативна складова | |----+-----------------------------------------------------------| | |ƒодатков≥ години на | 2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | | |предмет ≥нвар≥антноњ | | | | | | | | |складовоњ, курси за | | | | | | | | |вибором, | | | | | | | | |≥ндив≥дуальн≥ та | | | | | | | | |групов≥ зан¤тт¤ | | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | |√ранично допустиме | | | | | | | | |навчальне навантаженн¤| | | | | | | | |на учн¤ (без | | | | | | | | |урахуванн¤ | | | | | | | | |≥ндив≥дуальних та | | | | | | | | |групових зан¤ть): | | | | | | | | |5-денний робочий | 20 | 21 | 22 | 22 | 22 | 22 | | |тиждень | | | | | | | | |6-денний робочий | 20 | 22 | 23 | 23 | 23 | 23 | | |тиждень | | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | |¬сього | 21 | 23 | 24 | 24 | 24 | 25 | | |ф≥нансуЇтьс¤ | | | | | | | | |покласно (без | | | | | | | | |урахуванн¤ под≥лу | | | | | | | | |клас≥в на групи) | | | | | | | ------------------------------------------------------------------ __________________ ѕрим≥тки: 1. ¬ивченн¤ ≥ноземноњ мови або мови нац≥ональноњ меншини розпочинаЇтьс¤ з 2 (в окремих випадках з 1) класу поступово, за на¤вност≥ в≥дпов≥дного навчально-методичного забезпеченн¤. ” наступних класах вивченн¤ цього предмета запроваджуЇтьс¤ посл≥довно у наступн≥ 2-3 роки. «а в≥дсутност≥ зазначених вище умов ц≥ години перевод¤тьс¤ у вар≥ативну складову. 2. Ќавчальн≥ плани початковоњ школи на 2002/2003 ≥ наступн≥ навчальн≥ роки складаютьс¤ на основ≥ “ипового навчального плану, затвердженого наказом ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 28.02.2001 р. N 96 та цього вар≥анта. ƒодаток 2 “иповий навчальний план початковоњ школи з навчанн¤м мовами нац≥ональних меншин на 2001/2002 навчальний р≥к (перех≥дний) ------------------------------------------------------------------ | N |Ќавчальн≥ предмети | ≥льк≥сть годин на тиждень у класах | |п/п | |------------------------------------| | | |4-р≥чна ѕЎ | 3-р≥чна ѕЎ | | | |----------------------+-------------| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 2 | 3 | |----+-----------------------------------------------------------| | | ≤нвар≥антна складова | |----+-----------------------------------------------------------| | 1 |–≥дна мова | 6 | 6,5 | 6 | 6 | 7 | 6 | | |(мова навчанн¤) | | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 2 |”крањнська мова | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 3 |ћатематика | 3 | 4 | 4 | 4 | 4,5 | 4,5 | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 4 |я ≥ ”крањна/ | 1 | 1 | 1,5 | 1,5| 1 | 1 | | |ќзнайомленн¤ з | | | | | | | | |навколишн≥м, | | | | | | | | |природознавство/ | | | | | | | | |ƒовк≥лл¤ | | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 5 |ћузика | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 6 |ќбразотворче мистецтво| 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 7 |“рудове навчанн¤ | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 8 |ќснови здоров'¤ ≥ | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | | |ф≥зична культура | | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | 9 |ќснови безпеки | - | 0,5 | 0,5 | 0,5| 0,5 | 0,5 | | |життЇд≥¤льност≥ | | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | |–азом | 20 | 20 | 20 | 20| 21 | 21 | |----+-----------------------------------------------------------| | | ¬ар≥ативна складова | |----+-----------------------------------------------------------| | |ƒодатков≥ години на | 1 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | | |предмет" ≥нвар≥антноњ | | | | | | | | |складовоњ, курси за | | | | | | | | |вибором, | | | | | | | | |≥ндив≥дуальн≥ та | | | | | | | | |групов≥ зан¤тт¤ | | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | |√ранично допустиме | | | | | | | | |навчальне навантаженн¤| | | | | | | | |на учн¤ (без | | | | | | | | |урахуванн¤ | | | | | | | | |≥ндив≥дуальних та | | | | | | | | |групових зан¤ть): | | | | | | | | |5-денний робочий | 20 | 22 | 22 | 22 | 22 | 23 | | |тиждень | | | | | | | | |6-денний робочий | 20 | 23 | 23 | 23 | 23 | 24 | | |тиждень | | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------| | |¬сього | 21 | 23 | 24 | 24 | 24 | 25 | | |ф≥нансуЇтьс¤ | | | | | | | | |покласно (без | | | | | | | | |урахуванн¤ под≥лу | | | | | | | | |клас≥в на групи) | | | | | | | ------------------------------------------------------------------ _______________________ ѕрим≥тки: 1. ≤ноземна мова може вивчатись за рахунок часу вар≥ативноњ складовоњ. 2. Ќавчальн≥ плани початковоњ школи на 2002/2003 ≥ наступн≥ навчальн≥ роки складаютьс¤ на основ≥ “ипового навчального плану, затвердженого наказом ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 28.02.2001 р. N 96, та цього вар≥анта. ƒодаток 3 “иповий навчальний план II ступен¤ загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в з украњнською мовою навчанн¤ (перех≥дний) ------------------------------------------------------------- | N |Ќавчальн≥ предмети | ≥льк≥сть годин на тиждень | |п/п | | у класах | | | |-------------------------------| | | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |----+------------------------------------------------------| | | ≤нвар≥антна складова | |----+------------------------------------------------------| | 1 |”крањнська мова | 6 | 5 | 5 | 5 | 4,5 | | |≥ л≥тература | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 2 |«аруб≥жна | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | | |л≥тература | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 3 |≤ноземна мова | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 4 |ћатематика | 4 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 5 |≤стор≥¤ ”крањни | 1 | - | 1 | 1 | 2 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 6 |¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤ | - | 2 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 7 |ѕравознавство | - | - | - | - | 1,5 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 8 |–≥дний край/ | 1 | * | | | | | |ѕриродознавство/ | | | | | | | |ƒовк≥лл¤* | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 9 |Ѕ≥олог≥¤ | - | 2 | 2 | 2 | 1,5 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 10 |√еограф≥¤ | - | 2 | 2 | 2 | 2 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 11 |‘≥зика | - | - | 2 | 2 | 2,5 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 12 |’≥м≥¤ | - | - | - | 2 | 2 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 13 |ћузика | 1 | 1 | 1 | 1 | - | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 14 |ќбразотворче | 1 | 1 | 1 | - | - | | |мистецтво | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 15 |‘≥зична культура ≥ | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | | |здоров'¤ | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 16 |ќснови безпеки | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | | |життЇд≥¤льност≥ | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 17 |“рудове навчанн¤, | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | | |кресленн¤ | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | |–азом |24,5 | 27 | 29 | 30 | 31 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | |¬ар≥ативна складова | | | | | | | |ƒодатков≥ години на | 4,5 | 5 | 5 | 6 | 6 | | |предмет" ≥нвар≥антноњ | | | | | | | |складовоњ, курси за | | | | | | | |вибором, | | | | | | | |≥ндив≥дуальн≥ та | | | | | | | |групов≥ зан¤тт¤ | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | |√ранично допустиме | | | | | | | |навчальне навантаженн¤| | | | | | | |на учн¤ (без | | | | | | | |урахуванн¤ | | | | | | | |факультатив≥в, | | | | | | | |додаткових зан¤ть): | | | | | | | |5-денний робочий | 26 | 29 | 31 | 32 | 32 | | |тиждень | | | | | | | |6-денний робочий | 28 | 31 | 33 | 34 | 35 | | |тиждень | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | |¬сього | 29 | 32 | 34 | 36 | 37 | | |ф≥нансуЇтьс¤ | | | | | | | |покласно (без | | | | | | | |урахуванн¤ под≥лу | | | | | | | |клас≥в на групи) | | | | | | ------------------------------------------------------------- _____________ ѕрим≥тка. * ≤нтегрований курс "ƒовк≥лл¤" може вивчатис¤ у 5-6 класах (в 6 клас≥ за рахунок предмет≥в "Ѕ≥олог≥¤" та "√еограф≥¤"). ƒодаток 4 “иповий навчальний план II ступен¤ загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в з навчанн¤м мовами нац≥ональних меншин (перех≥дний) ------------------------------------------------------------- | N |Ќавчальн≥ предмети | ≥льк≥сть годин на тиждень | |п/п | | у класах | | | |-------------------------------| | | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |----+------------------------------------------------------| | | ≤нвар≥антна складова | |----+------------------------------------------------------| | 1 |–≥дна мова (мова | 5,5 | 4,5 | 4 | 4,5 | 4 | | |навчанн¤) ≥ | | | | | | | |л≥тература | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 2 |”крањнська мова | 5 | 4,5 | 4 | 4 | 3,5 | | |≥ л≥тература | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 3 |≤ноземна мова | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 4 |ћатематика | 4 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 5 |≤стор≥¤ ”крањни | 1 | - | 1 | 1 | 2 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 6 |¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤ | - | 2 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 7 |ѕравознавство | - | - | - | - | 1,5 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 8 |–≥дний край/ | 1 | * | | | | | |ѕриродознавство/ | | | | | | | |ƒовк≥лл¤ | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 9 |Ѕ≥олог≥¤ | - | 2 | 2 | 2 | 1,5 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 10 |√еограф≥¤ | - | 2 | 2 | 2 | 2 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 11 |‘≥зика | - | - | 2 | 2 | 2,5 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 12 |’≥м≥¤ | - | - | - | 2 | 2 | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 13 |ћузика | 1 | 1 | 1 | 1 | - | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 14 |ќбразотворче | 1 | 1 | 1 | - | - | | |мистецтво | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 15 |‘≥зична культура ≥ | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | | |здоров'¤ | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 16 |ќснови безпеки | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | | |життЇд≥¤льност≥ | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | 17 |“рудове навчанн¤, | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | | |кресленн¤ | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | |–азом | 27 | 29 | 30 | 31,5 | 32 | |----+------------------------------------------------------| | | ¬ар≥ативна складова | |----+------------------------------------------------------| | |ƒодатков≥ години на | 3 | 4 | 4 | 4,5 | 5 | | |предмет" ≥нвар≥антноњ | | | | | | | |складовоњ, курси за | | | | | | | |вибором, | | | | | | | |≥ндив≥дуальн≥ та | | | | | | | |групов≥ зан¤тт¤ | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | |√ранично допустиме | | | | | | | |навчальне навантаженн¤| | | | | | | |на учн¤ (без | | | | | | | |урахуванн¤ | | | | | | | |факультатив≥в, | | | | | | | |додаткових зан¤ть): | | | | | | | |5-денний робочий | 28 | 31 | 32 | 33 | 33 | | |тиждень | | | | | | | |6-денний робочий | 29 | 32 | 33 | 35 | 36 | | |тиждень | | | | | | |----+----------------------+-----+-----+-----+------+------| | |¬сього | 30 | 33 | 34 | 36 | 37 | | |ф≥нансуЇтьс¤ | | | | | | | |покласно (без | | | | | | | |урахуванн¤ под≥лу | | | | | | | |клас≥в на групи) | | | | | | ------------------------------------------------------------- ____________________ ѕрим≥тки. 1. урс л≥тератури ≥нтегрований (включаЇ л≥тературу в≥дпов≥дноњ нац≥ональноњ меншини ≥ заруб≥жну л≥тературу). 2. * ѕор¤док вивченн¤ ≥нтегрованого курсу "ƒовк≥лл¤" такий, ¤к ≥ в загальноосв≥тн≥х навчальних закладах з украњнською мовою навчанн¤. ƒодаток 5 “иповий навчальний план III ступен¤ загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в з украњнською мовою навчанн¤ (перех≥дний) --------------------------------------------------------------------------------------------------------- | N |Ќавчальн≥ предмети | ≥льк≥сть годин на тиждень у класах за напр¤мами навчанн¤ | |п/п | |---------------------------------------------------------------------------| | | | загальноосв≥тн≥й | гуман≥тарний | природничо- | технолог≥чний | | | | | | математичний | | | | |------------------+------------------+------------------+------------------| | | | 10 | 11 | 10 | 11 | 10 | 11 | 10 | 11 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 1 |”крањнська мова | 2 | 2 | 2 +(1) | 2 +(1) | 2 | 2 | 2 | 2 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 2 |”крањнська л≥тература | 2 | 2 | 3 +(1) | 3 +(1) | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------| 2 | 2 | 2 | 2 | | 3 |«аруб≥жна л≥тература | 2 | 2 | 2 | 2 | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 4 |≤ноземна мова | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 5 |ƒруга ≥ноземна мова | | | (3) | (4) | | | | | | |або мова нац≥ональноњ | | | | | | | | | | |меншини | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 6 |ћатематика | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 +(3) | 4 +(3) | 3 | 3 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 7 |≤нформатика |1 +1* | 1 +1* |1 +(1) | 1 +(1) |1 +1* | 1 +1* | 1 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 8 |≤стор≥¤ ”крањни | 2 | 1,5 | 2 +(1) |1,5 +(1) | 1 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 9 |¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤ | 1,5 | 1,5 | 1,5 |1,5 +(1) | 1 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 10 |Ћюдина ≥ сусп≥льство/ | | (1) | | 1 +(1) | | 1 | | 1 | | |ќснови ф≥лософ≥њ | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 11 |√еограф≥¤ | 1 | | 1 +(1) | | 1 +(1) | (1) | 1 | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 12 |ќснови економ≥ки | (1) | | 1 | | 1 | | 1 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 13 |Ѕ≥олог≥¤, основи | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 +(1) | 2 +(1,5)| 1 | 2 | | | еколог≥њ | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 14 |‘≥зика | 3 | 3,5 | | | 3 +(1) | 4 +(1,5)| 3 | 3,5 | |----+----------------------+--------+---------| 2 | 2 |--------+---------+--------+---------| | 15 |јстроном≥¤ | | 0,5 | | | | 1 | | 0,5 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 16 |’≥м≥¤ | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 +(1) | 2 | 2 | 2 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 17 |’уд. культура/ќснови | | | 1 +(1) | 1 +(1) | | | | | | |етики/ќснови естетики | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 18 |‘≥зична культура ≥ | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | |здоров'¤, ƒѕё, ќЅ∆ | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 19 |“рудове навчанн¤, | 2 | 2 | | | | | 5 | 5 | | |технолог≥њ | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 20 | ресленн¤ | | | | | 1 | | 1 | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | |–азом |29,5+(1)| 30 +(1) |31,5 | 31 | 29 | 30 | 29 | 30 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | |ƒодатков≥ години на | 7,5 | 7 | 6,5 | 7 | 9 | 8 | 9 | 8 | | |поглибленн¤ знань з | | | | | | | | | | |предмет≥в, проф≥льне | | | | | | | | | | |навч., зан¤тт¤ за | | | | | | | | | | |вибором, факультатив- | | | | | | | | | | |вн≥, ≥ндив≥дуальн≥ ≥ | | | | | | | | | | |групов≥ зан¤тт¤ | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | |√ранично допустиме | | | | | | | | | | |навчальне навантаженн¤| | | | | | | | | | |на учн¤: | | | | | | | | | | |5-денний робочий | 33 | 33 | 33 | 33 | 33 | 33 | 33 | 33 | | |тиждень |--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | |6-денний робочий | 36 | 36 | 36 | 36 | 36 | 36 | 36 | 36 | | |тиждень | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | |¬сього | 38 | 38 | 38 | 38 | 38 | 38 | 38 | 38 | | |ф≥нансуЇтьс¤ | | | | | | | | | | |покласно (без | | | | | | | | | | |урахуванн¤ под≥лу | | | | | | | | | | |клас≥в на групи) | | | | | | | | | --------------------------------------------------------------------------------------------------------- ______________________ ѕрим≥тки: 1. *ƒруга година з ≥нформатики використовуЇтьс¤ за на¤вност≥ комп'ютерного забезпеченн¤. 2. ” класах гуман≥тарного напр¤му за р≥шенн¤м навчального закладу вводитьс¤ вивченн¤ другоњ ≥ноземноњ мови (мови нац≥ональних меншин) або посилюютьс¤ предмети мовно-л≥тературного чи сусп≥льно-гуман≥тарного цикл≥в (додатков≥ години позначен≥ в дужках). 3. јналог≥чно в класах природничо-математичного напр¤му посилюютьс¤ предмети природничого чи математичного цикл≥в (додатков≥ години позначен≥ в дужках). 4. ” класах гуман≥тарного напр¤му за вибором навчального закладу можуть вивчатис¤ предмети "’удожн¤ культура" або "ќснови етики", або "ќснови естетики" (з урахуванн¤м навчально-методичного забезпеченн¤). 5. ѕредмети "ќснови економ≥ки", "Ћюдина ≥ сусп≥льство" (або "ќснови ф≥лософ≥њ") ввод¤тьс¤ поступово, за на¤вност≥ в≥дпов≥дного педагог≥чного та навчально-методичного забезпеченн¤. ƒодаток 6 “иповий навчальний план III ступен¤ загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в з навчанн¤м мовами нац≥ональних меншин (перех≥дний) --------------------------------------------------------------------------------------------------------- | N |Ќавчальн≥ предмети | ≥льк≥сть годин на тиждень у класах | |п/п | |---------------------------------------------------------------------------| | | | загальноосв≥тн≥й | гуман≥тарний | природничо- | технолог≥чний | | | | | | математичний | | | | |------------------+------------------+------------------+------------------| | | | 10 | 11 | 10 | 11 | 10 | 11 | 10 | 11 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 1 |–≥дна мова (мова | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | | |навчанн¤) | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 2 |Ћ≥тература | 3 | 3 | 3 +(1) | 3 +(1) | 2 | 2 | 2 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 3 |”крањнська мова | 1 | 1 | 2 +(1) | 2 +(1) | 2 | 2 | 2 | 2 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 4 |”крањнська л≥тература | 2 | 2 | 2 +(1) | 2 +(1) | 1 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 5 |≤ноземна мова | 2 | 2 | 3 | 3 +(1) | 2 | 2 | 2 | 2 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 6 |ћатематика | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 +(3) | 4 +(3) | 3 | 3 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 7 |≤нформатика |1 +1* | 1 +1* |1 +(1) | 1 +(1) |1 +1* | 1 +1* | 1 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 8 |≤стор≥¤ ”крањни | 2 | 1,5 | 2 +(1) |1,5 +(1) | 1 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 9 |¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤ | 1,5 | 1,5 | 1,5 |1,5 +(1) | 1 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 10 |Ћюдина ≥ сусп≥льство/ | | (1) | | 1 +(1) | | 1 | | 1 | | |ќснови ф≥лософ≥њ | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 11 |√еограф≥¤ | 1 | | 1 +(1) | | 1 +(1) | (1) | 1 | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 12 |ќснови економ≥ки | (1) | | 1 | | 1 | | 1 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 13 |Ѕ≥олог≥¤, основи | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 +(1) | 2 +(1,5)| 1 | 2 | | | еколог≥њ | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 14 |‘≥зика | 3 | 3,5 | | | 3 +(1) | 4 +(1,5)| 3 | 3,5 | |----+----------------------+--------+---------| 2 | 2 |--------+---------+--------+---------| | 15 |јстроном≥¤ | | 0,5 | | | | 1 | | 0,5 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 16 |’≥м≥¤ | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 +(1) | 2 | 2 | 2 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 17 |’уд. культура/ќснови | | | 1 +(1) | 1 +(1) | | | | | | |етики/ќснови естетики | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 18 |‘≥зична культура ≥ | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | |здоров'¤, ƒѕё, ќЅ∆ | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 19 |“рудове навчанн¤, | 2 | 2 | | | | | 5 | 5 | | |технолог≥њ | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | 20 | ресленн¤ | | | | | 1 | | 1 | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | |–азом |30,5+(1)| 31 +(1) |31,5 | 31 | 31 | 31 | 31 | 31 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | |ƒодатков≥ години на | 6,5 | 6 | 6,5 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | | |поглибленн¤ знань з | | | | | | | | | | |предмет≥в, проф≥льне | | | | | | | | | | |навч., зан¤тт¤ за | | | | | | | | | | |вибором, факультатив- | | | | | | | | | | |вн≥, ≥ндив≥дуальн≥ ≥ | | | | | | | | | | |групов≥ зан¤тт¤ | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | |√ранично допустиме | | | | | | | | | | |навчальне навантаженн¤| | | | | | | | | | |на учн¤: | | | | | | | | | | |5-денний робочий | 33 | 33 | 33 | 33 | 33 | 33 | 33 | 33 | | |тиждень |--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | |6-денний робочий | 36 | 36 | 36 | 36 | 36 | 36 | 36 | 36 | | |тиждень | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------| | |¬сього | 38 | 38 | 38 | 38 | 38 | 38 | 38 | 38 | | |ф≥нансуЇтьс¤ | | | | | | | | | | |покласно (без | | | | | | | | | | |урахуванн¤ под≥лу | | | | | | | | | | |клас≥в на групи) | | | | | | | | | --------------------------------------------------------------------------------------------------------- _____________________ ѕрим≥тки: 1. Ћ≥тература - ≥нтегрований курс (включаЇ л≥тературу в≥дпов≥дноњ нац≥ональноњ меншини та заруб≥жну л≥тературу, ¤к≥ можуть вивчатись ≥ ¤к самост≥йн≥ предмети). 2. * ƒруга година з ≥нформатики використовуЇтьс¤ за на¤вност≥ комп'ютерного забезпеченн¤. 3. ” класах гуман≥тарного напр¤му посилюютьс¤ предмети мовно-л≥тературного або сусп≥льно-гуман≥тарного цикл≥в, аналог≥чно в класах природничо-математичного напр¤му - предмети ф≥зико-математичного або природничого цикл≥в (додатков≥ години зазначено в дужках). 4. ” класах гуман≥тарного напр¤му за вибором навчального закладу можуть вивчатис¤ предмети "’удожн¤ культура" або "ќснови етики", або "ќснови естетики" (з урахуванн¤м навчально-методичного забезпеченн¤). ƒодаток 7 “иповий навчальний план-схема загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в з поглибленим вивченн¤м предмет≥в, г≥мназ≥й, л≥цењв, колег≥ум≥в, спец≥ал≥зованих шк≥л та проф≥льних клас≥в --------------------------------------------------------------------------- | | ≥льк≥сть годин на тиждень у класах | |---------------------------+---------------------------------------------| | Ќавчальн≥ предмети | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |---------------------------+-----+-----+-----+------+------+------+------| |Ќавчальн≥ предмети |24-27|27-28|29-30|30-31 |31-32 |29-30 |30-31 | |≥нвар≥антноњ складовоњ | | | | | | | | |(плануютьс¤ за додатком 3 | | | | | | | | |або 4 в≥дпов≥дно) | | | | | | | | |---------------------------+-----+-----+-----+------+------+------+------| |ƒодатковий час на | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 6 | 5 | |поглиблене вивченн¤ | | | | | | | | |предмет≥в, введенн¤ | | | | | | | | |проф≥льного навчанн¤, | | | | | | | | |додаткових предмет≥в та | | | | | | | | |курс≥в за вибором | | | | | | | | |---------------------------+-----+-----+-----+------+------+------+------| |‘акультативн≥, | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 4 | |≥ндив≥дуальн≥ ≥ групов≥ | | | | | | | | |зан¤тт¤ та консультац≥њ | | | | | | | | |---------------------------+-----+-----+-----+------+------+------+------| |√ранично допустиме | | | | | | | | |навчальне навантаженн¤ | | | | | | | | |учн≥в: | | | | | | | | | - 5-денний робочий | 28 | 31 | 32 | 33 | 33 | 33 | 33 | | тиждень | | | | | | | | | - 6-денний робочий | 30 | 33 | 34 | 35 | 36 | 36 | 36 | | тиждень | | | | | | | | |---------------------------+-----+-----+-----+------+------+------+------| |¬сього ф≥нансуЇтьс¤ | 32 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 39 | |покласно (без урахуванн¤ | | | | | | | | |под≥лу клас≥в на групи) | | | | | | | | --------------------------------------------------------------------------- _____________________ ѕрим≥тка. ƒл¤ складанн¤ робочих навчальних план≥в спец≥ал≥зованих загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в, г≥мназ≥й, л≥цењв, колег≥ум≥в можуть використовуватись також в≥дпов≥дн≥ вар≥анти навчальних план≥в, затверджених ћ≥носв≥ти ”крањни прот¤гом 1993-1999 рр. з унесенн¤м коректив щодо гранично допустимого й максимального обс¤гу навчального навантаженн¤. ƒодаток 8 “иповий навчальний план веч≥рньоњ (зм≥нноњ) загальноосв≥тньоњ школи (перех≥дний). ќчна форма навчанн¤ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | N |Ќавчальн≥ предмети | ≥льк≥сть годин на тиждень у класах | |п/п | |--------------------------------------------------------------------------------| | | | II ступ≥нь | III ступ≥нь | | | | | | |----| |-------------------------------------+------------------------------------------| | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 3-р≥ч. строк навчанн¤ | 2-р≥ч. строк | | | | | | | | | навчанн¤ | |----| |--------+---------+--------+---------+-----------------------+------------------| | | | | | | | 10 | 11 | 12 | 10 | 11 | |----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------| | | ћовно-л≥тературний цикл у школах з украњнською мовою навчанн¤ | |----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------| | 1 |”крањнська мова | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | | |≥ л≥тература | | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 2 |«аруб≥жна л≥тература | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 3 |≤ноземна мова | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------| | | ћовно-л≥тературний цикл у школах з рос≥йською мовою навчанн¤ | |----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------| | 1 |–ос≥йська мова ≥ | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | | | л≥тература | | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 2 |”крањнська мова | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | |≥ л≥тература | | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 3 |≤ноземна мова | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------| | | ≤нш≥ предмети | |----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------| | 4 |ћатематика, | 4 | 4 | 3,5 | 3,5 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | | | ≥нформатика | | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 5 |≤стор≥¤ ”крањни | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1,5 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 6 |¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤ | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1,5 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 7 |ѕравознавство | - | - | - | 1 | - | - | - | - | - | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 8 |√еограф≥¤, | 2 | 2 | 1 | 1 | 1,5 | 1 | - | 1 | 1 | | |основи економ≥ки | | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 9 |Ѕ≥олог≥¤ | 1 | 1 | 1 | 1 | - | 1 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 10 |‘≥зика, астроном≥¤ | - | 2 | 1,5 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2,5 | 3 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 11 |’≥м≥¤ | - | - | 2 | 1,5 | 1,5 | 1 | 1 | 2 | 1,5 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | |–азом | 17 | 18 | 18 | 18-19 | 17-18 | 17-18| 17-18| 21-22 | 21-22 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | | урси за вибором, | 4 | 4 | 4 | 3-4 | 4-5 | 4-5 | 4-5 | 3-4 | 3-4 | | |факультативи, | | | | | | | | | | | |консультац≥њ | | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | |¬сього | 21 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 25 | 25 | -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- __________________ ѕрим≥тка. ƒо старшоњ школи з 2-р≥чним терм≥ном навчанн¤ приймаютьс¤ учн≥, ¤к≥ здобули базову загальну середню осв≥ту з п≥дсумковими оц≥нками достатнього та високого р≥вн≥в. ƒодаток 9 “иповий навчальний план веч≥рньоњ (зм≥нноњ) загальноосв≥тньоњ школи (перех≥дний). «аочна форма навчанн¤. (√рупов≥ консультац≥њ та зал≥ки) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | N |Ќавчальн≥ предмети | ≥льк≥сть годин на тиждень у класах | |п/п | |--------------------------------------------------------------------------------| | | | II ступ≥нь | III ступ≥нь | | | | | | |----| |-------------------------------------+------------------------------------------| | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 3-р≥ч. строк навчанн¤ | 2-р≥ч. строк | | | | | | | | | навчанн¤ | |----| |--------+---------+--------+---------+-----------------------+------------------| | | | | | | | 10 | 11 | 12 | 10 | 11 | |----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------| | | ћовно-л≥тературний цикл у школах з украњнською мовою навчанн¤ | |----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------| | 1 |”крањнська мова | 3 | 2,5 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | |≥ л≥тература | | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 2 |«аруб≥жна л≥тература | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 3 |≤ноземна мова | 1 | 1,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1,5 | 1,5 | |----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------| | | ћовно-л≥тературний цикл у школах з рос≥йською мовою навчанн¤ | |----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------| | 1 |–ос≥йська мова ≥ | 2 | 1,5 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | | | л≥тература | | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 2 |”крањнська мова | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | | |≥ л≥тература | | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 3 |≤ноземна мова | 1 | 1,5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1,5 | 1,5 | |----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------| | | ≤нш≥ предмети | |----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------| | 4 |ћатематика, | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | | | ≥нформатика | | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 5 |≤стор≥¤ (”крањни ≥ | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | | |всесв≥тн¤), | | | | | | | | | | | |правознавство | | | | | | | | | | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 6 |√еограф≥¤ | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | - | - | 1 | - | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 7 |Ѕ≥олог≥¤ | 1 | 1 | 1 | 1 | - | 1 | - | - | 1 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 8 |‘≥зика, астроном≥¤ | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | 9 |’≥м≥¤ | - | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1,5 | 1,5 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | |–азом | 12 | 12 | 12 | 13 | 12 | 12 | 12 | 15 | 15 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | |‘акультативи | - | - | - | - | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | |¬сього | 12 | 12 | 12 | 13 | 14 | 14 | 14 | 17 | 17 | |----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------| | | ≥льк≥сть обов'¤зкових| 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 30 | 30 | | |зал≥к≥в прот¤гом | | | | | | | | | | | |навчального року | | | | | | | | | | -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- __________________ ѕрим≥тки: 1. «азначена в граф≥ "–азом" к≥льк≥сть академ≥чних годин на тиждень в≥дводитьс¤ дл¤ кожноњ групи чисельн≥стю не менш ¤к 9 заочник≥в. ѕри менш≥й к≥лькост≥ учн≥в, ¤к≥ навчаютьс¤ за програмою певного класу, навчальний час встановлюЇтьс¤ з розрахунку 1 академ≥чноњ години на тиждень на кожного учн¤ (на ус≥ види роб≥т). 2. ” групах з к≥льк≥стю 16 ≥ б≥льше заочник≥в в≥дводитьс¤ додатково час дл¤ проведенн¤ ≥ндив≥дуальних консультац≥й з украњнськоњ, рос≥йськоњ, ≥ноземноњ мов, ≥стор≥њ, математики, ф≥зики ≥ х≥м≥њ (по 0,5 академ≥чноњ години на тиждень на кожен з цих предмет≥в). "ќсв≥та ”крањни", N 18-19, 8 травн¤ 2001 р. |