”становить в качестве домашней!



               ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ—¬≤“» ≤ Ќј” » ” –јѓЌ»

                            Ќ ј   ј «

 N 342 в≥д 25.04.2001


      ѕро типов≥ навчальн≥ плани загальноосв≥тн≥х навчальних
         заклад≥в на 2001/2002 - 2004/2005 навчальн≥ роки


     Ќа виконанн¤  «акону  ”крањни  "ѕро  загальну середню осв≥ту"
(ст. 15 пп. 2, 3; ст. 16), постанови  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в
”крањни в≥д  16.11.2000  р.  N  1717   "ѕро перех≥д
загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в на новий зм≥ст,  структуру  ≥
12-р≥чний терм≥н навчанн¤" Ќ ј   ј « ” ё:

     1. «атвердити   “ипов≥   навчальн≥   плани   загальноосв≥тн≥х
навчальних заклад≥в   на   2001/2002-2004/2005   навчальн≥    роки
(перех≥дн≥ вар≥анти - додатки 1-9, по¤снювальна записка).
     2. ƒепартаменту розвитку дошк≥льноњ,  загальноњ середньоњ  та
позашк≥льноњ  осв≥ти (–оманенко ¬.ѕ.) сп≥льно з Ќауково-методичним
центром середньоњ осв≥ти ≥ в≥дпов≥дними  п≥дрозд≥лами  јѕЌ ”крањни
забезпечити своЇчасну п≥дготовку навчальних програм.
     3. ћ≥н≥стерству   осв≥ти    јвтономноњ    –еспубл≥ки     рим,
управл≥нн¤м осв≥ти ≥ науки обласних,  ињвськоњ та —евастопольськоњ
м≥ських державних  адм≥н≥страц≥й,  в≥дд≥лам  (управл≥нн¤м)  осв≥ти
районних   державних   адм≥н≥страц≥й  ≥  виконком≥в  м≥ських  рад,
кер≥вникам  загальноосв≥тн≥х  навчальних   заклад≥в   орган≥зувати
п≥дготовку  робочих  навчальних план≥в на основ≥ “ипових вар≥ант≥в
та  забезпечити  необх≥дн≥  умови  щодо  њх  реал≥зац≥њ  в  новому
навчальному роц≥.
     ¬становити, що      обс¤ги      навчального      навантаженн¤
використовуютьс¤  в межах фонд≥в зароб≥тноњ плати,  затверджених у
кошторисах доход≥в 1 видатк≥в навчальних заклад≥в.
     4. ќпубл≥кувати   “ипов≥   навчальн≥  плани  загальноосв≥тн≥х
навчальних заклад≥в  на  2001/2002-2004/2005  навчальн≥   рови   в
≤нформац≥йному зб≥рнику ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки.

 ћ≥н≥стр                                               ¬.√. ремень

                                         «атверджено
                                         Ќаказ ћ≥н≥стерства осв≥ти
                                         ≥ науки ”крањни
                                         в≥д 25.04.2001 р. N 342

             “ипов≥ навчальн≥ плани загальноосв≥тн≥х
                       навчальних заклад≥в

                       ѕо¤снювальна записка

     «агальн≥ засади.  ѕерех≥дн≥ типов≥ навчальн≥ плани враховують
основн≥ вимоги закон≥в ”крањни "ѕро  осв≥ту",  "ѕро
загальну середню осв≥ту",  постанови  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в
”крањни в≥д 16.11.2000 р.  N 1717   ≥  передбачають
поступовий  перех≥д,  починаючи  з 2001/2002 навчального року,  на
нову структуру й оновлений зм≥ст загальноњ середньоњ осв≥ти.
     ¬они значною    м≥рою    збер≥гають    наступн≥сть   традиц≥й
в≥тчизн¤ноњ школи ≥ водночас повн≥ше враховують сучасне  соц≥альне
замовленн¤ на шк≥льну осв≥ту.
     ѕерех≥дн≥ типов≥  навчальн≥  плани  зор≥Їнтован≥  на   роботу
загальноосв≥тн≥х  навчальних  заклад≥в  I-III ступен≥в за 5-денним
навчальним тижнем.  ” спец≥ал≥зованих загальноосв≥тн≥х  навчальних
закладах з поглибленим вивченн¤м навчальних предмет≥в,  г≥мназ≥¤х,
л≥це¤х,  колег≥умах,  школах з виробничим (профес≥йним) навчанн¤м,
≥нтернатних   закладах,   навчально-виробничих   комб≥натах   може
запроваджуватись 6-денний робочий тиждень.
     ¬≥дпов≥дно до  мов  навчанн¤  в  систем≥  загальноњ середньоњ
осв≥ти ”крањни  передбачено  по  два  типи  перех≥дних  навчальних
план≥в дл¤   кожного   ступен¤   навчанн¤:   дл¤  загальноосв≥тн≥х
навчальних заклад≥в з украњнською мовою навчанн¤ (додатки 1, 3, 5)
≥  заклад≥в з навчанн¤м мовами нац≥ональних меншин (додатки 2,  4,
6).
     «г≥дно ≥з  «аконом  ”крањни  "ѕро  загальну  середню  осв≥ту"
≥ постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д  16.11.2000
р. N 1717  "ѕро перех≥д загальноосв≥тн≥х навчальних
заклад≥в на новий зм≥ст,  структуру ≥ 12-р≥чний терм≥н навчанн¤" з
2001/2002  навчального  року  ввод¤тьс¤  нова  с≥тка  годин ≥ нов≥
навчальн≥ програми у  перших  класах  4-р≥чноњ  початковоњ  школи,
припин¤Їтьс¤  наб≥р  учн≥в до 1-х клас≥в 3-р≥чноњ початковоњ школи
(додатки 1,  2). ≤нш≥ класи початковоњ школи посл≥довно переход¤ть
на нов≥ навчальн≥ плани ≥ програми в наступн≥ три роки.  ќсновна ≥
старша школи в перех≥дний пер≥од ≥ дал≥ працюватимуть за 11-р≥чною
структурою, але за оновленими навчальними програмами.
     ƒодатки 5, 6 передбачають передумови дл¤ проф≥льного навчанн¤
у старш≥й школ≥.
      р≥м зазначених  вище   вар≥ант≥в,   розроблено   спец≥альний
типовий  план-схему  дл¤  загальноосв≥тн≥х  навчальних  заклад≥в з
поглибленим вивченн¤м предмет≥в,  г≥мназ≥й,  л≥цењв, колег≥ум≥в та
≥нших  спец≥ал≥зованих шк≥л (додаток 7).  «а цим планом також може
формуватис¤ мережа р≥знопроф≥льних клас≥в у старш≥й школ≥.
     ќск≥льки основне    завданн¤   шк≥льноњ   осв≥ти   -   широка
загальноосв≥тн¤ п≥дготовка учн≥в,  а не њх вузька спец≥ал≥зац≥¤, у
старш≥й  школ≥  вид≥лено 4 основн≥ напр¤ми диференц≥ац≥њ навчанн¤:
загальноосв≥тн≥й,    гуман≥тарний,    природничо-математичний    ≥
технолог≥чний (додатки 5, 6). «а необх≥дност≥ в робочих навчальних
планах  вони  можуть  конкретизуватись  у  проф≥л≥:  ф≥лолог≥чний,
ф≥зико-математичний, сусп≥льно-гуман≥тарний,          природничий,
художньо-естетичний,  спортивний тощо.  ÷≥ та ≥нш≥ проф≥л≥  можуть
формуватис¤ також за навчальним планом-схемою (додаток 7).
     «а окремими  типовими  навчальними  планами  (додатки  8,  9)
орган≥зовуЇтьс¤    навчальний    процес   у   веч≥рн≥х   (зм≥нних)
загальноосв≥тн≥х школах з очною та заочною формами навчанн¤.
     «агальноосв≥тн≥ навчальн≥    заклади    на   основ≥   типових
навчальних  план≥в  складають  робоч≥  навчальн≥  плани  на  кожен
навчальний   р≥к,  ¤к≥  затверджуЇ  в≥дпов≥дний  орган  управл≥нн¤
осв≥тою.
     ≈кспериментальн≥ та  ≥ндив≥дуальн≥ вар≥анти навчальних план≥в
погоджуютьс¤  з   ћ≥н≥стерством   осв≥ти   ≥   науки   ”крањни   й
затверджуютьс¤  ћ≥н≥стерством  осв≥ти  јвтономноњ –еспубл≥ки  рим,
управл≥нн¤ми   осв≥ти   ≥    науки    обласних,     ињвськоњ    та
—евастопольськоњ м≥ських державних адм≥н≥страц≥й.
     ѕри складанн≥ робочих навчальних план≥в спец≥ал≥зованих шк≥л,
загальноосв≥тн≥х   навчальних  заклад≥в  з  поглибленим  вивченн¤м
предмет≥в, кр≥м перех≥дних типових, можуть використовуватись також
аналог≥чн≥ вар≥анти навчальних план≥в,  розроблених ≥ затверджених
ћ≥н≥стерством осв≥ти прот¤гом 1993-1999 рр. (≤нформац≥йний зб≥рник
ћќ ”крањни,  1993 р.  N 9-10,  1998 р. N 10, 1999 р. N 17, 2000 р.
N 9).  ѕри  цьому  потр≥бно  дотримуватись  гранично   допустимого
навчального   навантаженн¤  учн≥в,  а  також  загальноњ  покласноњ
к≥лькост≥ годин,  ¤к≥ не повинн≥  перевищувати  меж,  встановлених
перех≥дними типовими навчальними планами.
     ѕерех≥дн≥ типов≥  навчальн≥   плани   охоплюють   ≥нвар≥антну
частину,   сформовану   на  державному  р≥вн≥,  сп≥льну  дл¤  вс≥х
загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в незалежно в≥д п≥дпор¤дкуванн¤
≥  форм  власност≥,  та  вар≥ативну  частину,  у  ¤к≥й передбачено
додатков≥ години на предмети  ≥нвар≥антноњ  частини,  предмети  та
курси за вибором, факультативн≥, ≥ндив≥дуальн≥ та групов≥ зан¤тт¤.
«м≥ст  вар≥ативноњ  складовоњ  конкретизуЇ  самост≥йно  навчальний
заклад   з  урахуванн¤м  особливостей  рег≥ону  та  ≥ндив≥дуальних
осв≥тн≥х потреб учн≥в.
     ѕовноц≥нн≥сть загальноњ   середньоњ   осв≥ти   забезпечуЇтьс¤
реал≥зац≥Їю ¤к ≥нвар≥антноњ,  так ≥ вар≥ативноњ частин навчального
плану.
     —труктура навчального   року.   2001/2002   навчальний    р≥к
починаЇтьс¤   1  вересн¤  св¤том  -  ƒень  знань  ≥  зак≥нчуЇтьс¤,
включаючи проведенн¤ навчальноњ практики,  п≥дсумкового оц≥нюванн¤
≥  державноњ  п≥дсумковоњ атестац≥њ навчальних дос¤гнень учн≥в,  в
1-4 класах - 31 травн¤,  5-8 класах - 18 червн¤, 9-11(12) класах -
21 червн¤.
     Ќавчальн≥ зан¤тт¤ орган≥зовуютьс¤ за семестровою системою:  I
семестр - з 1 вересн¤ до 27 грудн¤,  II семестр - з 14 с≥чн¤ до 31
травн¤.
     ѕрот¤гом навчального  року  дл¤  учн≥в  провод¤тьс¤ кан≥кули,
ор≥Їнтовно:  ос≥нн≥ з 29 жовтн¤ до 4 листопада, зимов≥ з 28 грудн¤
до 13 с≥чн¤, весн¤н≥ з 27 до 31 березн¤.
     ƒл¤ учн≥в початкових клас≥в з 27 до 31 травн¤ орган≥зовуютьс¤
навчальн≥   екскурс≥њ  на  природу,  на  виробництво,  зан¤тт¤  на
навчально-досл≥дних д≥л¤нках,  сусп≥льно корисна прац¤ (тривал≥стю
не б≥льш ¤к три години на день),
     « 1 до 12  червн¤  прот¤гом  10  дн≥в  проводитьс¤  навчальна
практика:  дл¤ учн≥в 5-6 клас≥в по 3 години на день,  7-8 клас≥в -
по 4 години,  10 клас≥в - по 5;  а п≥сл¤ њњ завершенн¤ з 13 до  18
червн¤  зд≥йснюЇтьс¤  п≥дсумкове  оц≥нюванн¤  навчальних дос¤гнень
учн≥в цих клас≥в.
     ” випускних  9  ≥ 11 (12) класах з 3 до 21 червн¤ проводитьс¤
державна   п≥дсумкова   атестац≥¤   навчальних   дос¤гнень   учн≥в
в≥дпов≥дно   до   ѕоложенн¤  про  державну  п≥дсумкову  атестац≥ю,
затвердженого наказом ћ≥н≥стерства  осв≥ти  ≥  науки  ”крањни  в≥д
14.12.2000 р. N 588.
     Ќавчальн≥ екскурс≥њ    та    навчальна     практика     учн≥в
орган≥зовуютьс¤   в≥дпов≥дно   до  ≥нструктивно-методичного  листа
ћ≥носв≥ти ≥   науки   ”крањни   в≥д   07.03.2001   р.   N  1/9-97.   
”   загальноосв≥тн≥х  навчальних  закладах  з
профес≥йним   навчанн¤м   та    навчально-виробничих    комб≥натах
навчально-виробнича   практика  проводитьс¤  зг≥дно  з  програмами
проф≥льних  дисципл≥н.  ”  веч≥рн≥х  (зм≥нних)  школах   навчальна
практика вводитьс¤ лише дл¤ непрацюючоњ учн≥вськоњ молод≥.
     «алежно в≥д м≥сцевих умов та  специф≥ки  навчального  процесу
навчальна  практика частково або повн≥стю може проводитись п≥д час
навчального року, а в окремих випадках - у л≥тн≥й пер≥од. «окрема,
при  6-денному  режим≥  зан¤ть  основн≥  види  та форми навчальноњ
практики  можуть  вводитис¤   у   зм≥ст   навчальних   програм   ≥
реал≥зовуватис¤ прот¤гом навчального року.
     « урахуванн¤м рег≥ональних особливостей,  кл≥матичних умов за
погодженн¤м  ≥з в≥дпов≥дними м≥сцевими органами управл≥нн¤ осв≥тою
можуть зм≥нюватись структура навчального року та граф≥к учн≥вських
кан≥кул.   ѕри  цьому  залишаЇтьс¤  незм≥нною  загальна  к≥льк≥сть
навчального часу,  що обумовлюЇтьс¤ виконанн¤м навчальних  програм
(у  загальноосв≥тн≥х  навчальних  закладах I ступен¤ - 175 робочих
дн≥в, II-III ступен≥в - 190).
     ѕор¤док вивченн¤  окремих  предмет≥в.  ћетодолог≥чною основою
загальноњ  середньоњ  осв≥ти  Ї   пр≥оритет   загальнолюдських   ≥
нац≥ональних ц≥нностей, переор≥Їнтац≥¤ навчально-виховного процесу
на особист≥сть дитини.
     ќсоблива увага  маЇ  прид≥л¤тис¤  вивченню учн¤ми украњнськоњ
мови, в≥тчизн¤ноњ ≥стор≥њ та культури, опануванню принаймн≥ одн≥Їњ
з ≥ноземних мов, комп'ютерноњ грамотност≥.
     ќсновними вар≥антами навчальних план≥в  передбачено  вивченн¤
≥ноземноњ  мови  з  5  класу.  ѕроте  за р≥шенн¤м ради навчального
закладу    ≥    за    на¤вност≥    в≥дпов≥дного    кадрового    та
навчально-методичного  забезпеченн¤ њњ вивченн¤ може розпочинатис¤
з 2 чи нав≥ть з 1 клас≥в.
     «а вибором   навчального   закладу  у  початкових  класах  за
на¤вност≥ методичного забезпеченн¤  можуть  вивчатись  ≥нтегрован≥
курси   "я   ≥   ”крањна"   або  "ƒовк≥лл¤",  чи  "ќзнайомленн¤  з
навколишн≥м"  (1-2  кл.)  та  "ѕриродознавство"  (3-4  кл.),  а  в
основн≥й  школ≥  -  "–≥дний край" (5 кл.) або "ѕриродознавство" (5
кл.), або "ƒовк≥лл¤" (5-6 кл.).
     ќбс¤г ≥  глибина вивченн¤ курсу ≥нформатики залежить в≥д умов
роботи закладу,  оснащенн¤ сами "ќснови економ≥ки"  та  "Ћюдина  ≥
сусп≥льство" (або "ќснови ф≥лософ≥њ"), ¤к≥ ввод¤тьс¤ поступово, за
на¤вност≥  в≥дпов≥дного  педагог≥чного  та   навчально-методичного
забезпеченн¤.
      урси з астроном≥њ,  кресленн¤, основ безпеки життЇд≥¤льност≥
можуть   вивчатись   автономно   або  ≥нтегровано  з  в≥дпов≥дними
навчальними предметами.  ÷е  ж  стосуЇтьс¤  ≥  курс≥в  л≥тератури,
особливо    в    старших    класах   природничо-математичного   та
технолог≥чного  напр¤м≥в  (проф≥л≥в). якщо курси з кресленн¤ (8, 9
кл.), ќЅ∆  (10,  11  кл.) вивчаютьс¤ ¤к окрем≥ предмети,  то на ц≥
ц≥л≥ використовуЇтьс¤ час  з  вар≥ативноњ  складовоњ  (в  обс¤гах,
передбачених навчальними програмами).
     «а на¤вност≥ в≥дпов≥дного навчально-методичного  забезпеченн¤
≥  готовност≥  вчител≥в  може  вивчатис¤  також  ≥нтегрований курс
"ѕриродознавство" в гуман≥тарних  класах  старшоњ  школи  (зам≥сть
предмет≥в б≥олог≥њ, ф≥зики, астроном≥њ, х≥м≥њ).
     ƒопризовна п≥дготовка   учн≥в-юнак≥в   та   медично-сан≥тарна
п≥дготовка  учениць  зд≥йснюЇтьс¤  за  вдосконаленими  навчальними
програмами у 10 ≥ 11 класах (по 1 годин≥ на тиждень). «а на¤вност≥
матер≥ально-техн≥чного та кадрового забезпеченн¤ ц≥ зан¤тт¤ можуть
проводитис¤  наприк≥нц≥  навчального  року  в  рахунок  навчальноњ
практики учн≥в,  у т.ч.  з використанн¤м навчально-методичноњ бази
в≥йськових частин,  в≥дпов≥дних кафедр вищих навчальних  заклад≥в,
в≥йськових            ком≥сар≥ат≥в,           оборонно-спортивних,
в≥йськово-патр≥отичних оздоровчих табор≥в тощо.
     ” спец≥ал≥зованих   школах   (класах),   г≥мназ≥¤х,   л≥це¤х,
колег≥умах  зм≥ст  трудовоњ  п≥дготовки  та   навчально-виробничоњ
практики   узгоджуЇтьс¤   з   програмами   проф≥льних   навчальних
предмет≥в.  √одини трудового навчанн¤ (технолог≥й) у старш≥й школ≥
можуть використовуватис¤ дл¤ введенн¤ проф≥льних спецкурс≥в.
     «а необх≥дност≥ години вар≥ативноњ складовоњ частково  можуть
використовуватис¤ на зб≥льшенн¤ обс¤гу часу предмет≥в ≥нвар≥антноњ
складовоњ.  «окрема, з урахуванн¤м резерву вар≥ативноњ складовоњ в
загальноосв≥тн≥х  навчальних  закладах,  ¤к≥  працюють за 6-денним
робочим тижнем,  навчальн≥ предмети  можуть  вивчатис¤  в  обс¤гах
попередн≥х рок≥в.
     ѕредмети та курси за вибором визначаЇ дирекц≥¤ школи в  межах
гранично   допустимого   навчального  навантаженн¤  з  урахуванн¤м
≥нтерес≥в та  потреб  учн≥в,  а  також  можливостей  закладу  щодо
навчально-методичного та кадрового забезпеченн¤.   р≥м поглибленн¤
предмет≥в ≥нвар≥антноњ складовоњ,  вони можуть охоплювати вивченн¤
украњнознавства,  мов  нац≥ональних  меншин,  д≥ловоњ  англ≥йськоњ
мови,  другоњ ≥ноземноњ мови,  хореограф≥њ,  ≥стор≥њ  та  культури
р≥дного краю,  основ еколог≥њ, кресленн¤, основ етики та естетики,
валеолог≥њ, вибору профес≥њ, основ п≥дприЇмництва тощо.
     «азначений перел≥к   таких   предмет≥в   може   доповнюватись
педагог≥чним колективом,  зокрема в  г≥мназ≥¤х,  л≥це¤х  та  ≥нших
спец≥ал≥зованих   закладах   з  урахуванн¤м  њх  проф≥лю  (лог≥ка,
риторика,  латина,  мистецтво,  основи  психолог≥њ  та  педагог≥ки
тощо).
     ќсновними формами орган≥зац≥њ навчального процесу у  веч≥рн≥й
(зм≥нн≥й)  загальноосв≥тн≥й  школ≥  ≥з  заочною  формою навчанн¤ Ї
групов≥ консультац≥њ та зал≥ки.
     √ранична наповнюван≥сть    клас≥в    та   тривал≥сть   урок≥в
встановлюютьс¤ в≥дпов≥дно до «акону ”крањни "ѕро загальну  середню
осв≥ту".   ћ≥н≥мальна   наповнюван≥сть   груп   дл¤
факультативних   зан¤ть   ≥   курс≥в   за   вибором   у    м≥ських
загальноосв≥тн≥х  навчальних  закладах становить 8,  с≥льських - 4
учн≥.  «а меншоњ к≥лькост≥ учн≥в можуть створюватис¤ м≥жкласн≥  та
м≥жшк≥льн≥ факультативи та курси за вибором учн≥в.
     ѕод≥л клас≥в  на  групи  при   вивченн≥   окремих   предмет≥в
зд≥йснюЇтьс¤   в≥дпов≥дно   до  норматив≥в,  затверджених  наказом
ћ≥носв≥ти ”крањни в≥д 10.09.1997 р. N 341.
     ” с≥льських малокомплектних школах допускаЇтьс¤ под≥л старших
клас≥в на проф≥льн≥ групи при вивченн≥ предмет≥в  р≥зних  проф≥л≥в
(у межах передбаченого на це л≥м≥ту годин,  у т.ч. з використанн¤м
часу вар≥ативноњ складовоњ).
     «г≥дно з  р≥шенн¤ми  м≥сцевих  орган≥в  виконавчоњ  влади або
орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, класи можуть д≥литис¤ на групи ≥
при наповнюваност≥,  менш≥й в≥д нормативноњ,  а також при вивченн≥
≥нших предмет≥в за рахунок зекономлених  бюджетних  асигнувань  та
залученн¤ додаткових кошт≥в.

 ƒепартамент розвитку дошк≥льноњ,
 загальноњ середньоњ та позашк≥льноњ
 осв≥ти

                                                         ƒодаток 1

            “иповий навчальний план початковоњ школи з
            украњнською  мовою  навчанн¤  на 2001/2002
                   навчальний р≥к (перех≥дний)

------------------------------------------------------------------
| N  |Ќавчальн≥ предмети    | ≥льк≥сть годин на тиждень у класах |
|п/п |                      |------------------------------------|
|    |                      |4-р≥чна ѕЎ            |  3-р≥чна ѕЎ |
|    |                      |----------------------+-------------|
|    |                      |  1  |  2  |  3  |  4 |    2 |  3   |
|----+-----------------------------------------------------------|
|    |                    ≤нвар≥антна складова                   |
|----+-----------------------------------------------------------|
| 1  |”крањнська мова       | 8   | 7,5 |  7  | 7  |  8   |   8  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 2  |≤ноземна мова або     | -   |     | (2) | (2)| (1)  |  (2) |
|    |мова нац≥ональноњ     |     | (1) |     |    |      |      |
|    |меншини               |     |     |     |    |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 3  |ћатематика            | 3   |  4  |  4  |  4 |  4,5 |  4,5 |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 4  |я ≥ ”крањна/          | 1   |  1  | 1,5 | 1,5|   1  |   1  |
|    |ќзнайомленн¤ з        |     |     |     |    |      |      |
|    |навколишн≥м,          |     |     |     |    |      |      |
|    |природознавство/      |     |     |     |    |      |      |
|    |ƒовк≥лл¤              |     |     |     |    |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 5  |ћузика                | 1   |  1  |  1  |  1 |   1  |   1  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 6  |ќбразотворче мистецтво| 1   |  1  |  1  |  1 |   1  |   1  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 7  |“рудове навчанн¤      | 2   |  1  |  1  |  1 |   1  |   1  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 8  |ќснови здоров'¤ ≥     | 3   |  2  |  2  |  2 |   2  |   2  |
|    |ф≥зична культура      |     |     |     |    |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 9  |ќснови безпеки        | -   | 0,5 | 0,5 | 0,5|  0,5 |  0,5 |
|    |життЇд≥¤льност≥       |     |     |     |    |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
|    |–азом                 | 19  | 19  | 20  |  20|   20 |   21 |
|----+-----------------------------------------------------------|
|    |                 ¬ар≥ативна складова                       |
|----+-----------------------------------------------------------|
|    |ƒодатков≥ години на   | 2   |  4  |  4  |  4 |   4  |   4  |
|    |предмет  ≥нвар≥антноњ |     |     |     |    |      |      |
|    |складовоњ, курси за   |     |     |     |    |      |      |
|    |вибором,              |     |     |     |    |      |      |
|    |≥ндив≥дуальн≥ та      |     |     |     |    |      |      |
|    |групов≥ зан¤тт¤       |     |     |     |    |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
|    |√ранично допустиме    |     |     |     |    |      |      |
|    |навчальне навантаженн¤|     |     |     |    |      |      |
|    |на учн¤ (без          |     |     |     |    |      |      |
|    |урахуванн¤            |     |     |     |    |      |      |
|    |≥ндив≥дуальних та     |     |     |     |    |      |      |
|    |групових зан¤ть):     |     |     |     |    |      |      |
|    |5-денний робочий      | 20  | 21  | 22  | 22 |  22  |   22 |
|    |тиждень               |     |     |     |    |      |      |
|    |6-денний робочий      | 20  | 22  | 23  | 23 |  23  |   23 |
|    |тиждень               |     |     |     |    |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
|    |¬сього                | 21  | 23  | 24  | 24 |  24  |   25 |
|    |ф≥нансуЇтьс¤          |     |     |     |    |      |      |
|    |покласно (без         |     |     |     |    |      |      |
|    |урахуванн¤ под≥лу     |     |     |     |    |      |      |
|    |клас≥в на групи)      |     |     |     |    |      |      |
------------------------------------------------------------------
__________________
     ѕрим≥тки: 1.  ¬ивченн¤ ≥ноземноњ мови або  мови  нац≥ональноњ
меншини  розпочинаЇтьс¤  з  2  (в  окремих  випадках  з  1)  класу
поступово,   за   на¤вност≥   в≥дпов≥дного   навчально-методичного
забезпеченн¤.   ”   наступних   класах   вивченн¤  цього  предмета
запроваджуЇтьс¤ посл≥довно у наступн≥  2-3  роки.  «а  в≥дсутност≥
зазначених вище умов ц≥ години перевод¤тьс¤ у вар≥ативну складову.
     2. Ќавчальн≥ плани початковоњ школи на 2002/2003  ≥  наступн≥
навчальн≥  роки  складаютьс¤ на основ≥ “ипового навчального плану,
затвердженого наказом ћ≥н≥стерства  осв≥ти  ≥  науки  ”крањни  в≥д
28.02.2001 р. N 96  та цього вар≥анта.

                                                         ƒодаток 2

       “иповий навчальний план початковоњ школи з навчанн¤м
       мовами нац≥ональних меншин  на 2001/2002  навчальний
                         р≥к (перех≥дний)

------------------------------------------------------------------
| N  |Ќавчальн≥ предмети    | ≥льк≥сть годин на тиждень у класах |
|п/п |                      |------------------------------------|
|    |                      |4-р≥чна ѕЎ            |  3-р≥чна ѕЎ |
|    |                      |----------------------+-------------|
|    |                      |  1  |  2  |  3  |  4 |    2 |  3   |
|----+-----------------------------------------------------------|
|    |                    ≤нвар≥антна складова                   |
|----+-----------------------------------------------------------|
| 1  |–≥дна мова            | 6   | 6,5 |  6  | 6  |  7   |   6  |
|    |(мова навчанн¤)       |     |     |     |    |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 2  |”крањнська мова       | 3   |  3  |  3  |  3 |  3   |  4   |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 3  |ћатематика            | 3   |  4  |  4  |  4 |  4,5 |  4,5 |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 4  |я ≥ ”крањна/          | 1   |  1  | 1,5 | 1,5|   1  |   1  |
|    |ќзнайомленн¤ з        |     |     |     |    |      |      |
|    |навколишн≥м,          |     |     |     |    |      |      |
|    |природознавство/      |     |     |     |    |      |      |
|    |ƒовк≥лл¤              |     |     |     |    |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 5  |ћузика                | 1   |  1  |  1  |  1 |   1  |   1  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 6  |ќбразотворче мистецтво| 1   |  1  |  1  |  1 |   1  |   1  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 7  |“рудове навчанн¤      | 2   |  1  |  1  |  1 |   1  |   1  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 8  |ќснови здоров'¤ ≥     | 3   |  2  |  2  |  2 |   2  |   2  |
|    |ф≥зична культура      |     |     |     |    |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
| 9  |ќснови безпеки        | -   | 0,5 | 0,5 | 0,5|  0,5 |  0,5 |
|    |життЇд≥¤льност≥       |     |     |     |    |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
|    |–азом                 | 20  | 20  | 20  |  20|   21 |   21 |
|----+-----------------------------------------------------------|
|    |                 ¬ар≥ативна складова                       |
|----+-----------------------------------------------------------|
|    |ƒодатков≥ години на   | 1   |  3  |  4  |  4 |   4  |   4  |
|    |предмет" ≥нвар≥антноњ |     |     |     |    |      |      |
|    |складовоњ, курси за   |     |     |     |    |      |      |
|    |вибором,              |     |     |     |    |      |      |
|    |≥ндив≥дуальн≥ та      |     |     |     |    |      |      |
|    |групов≥ зан¤тт¤       |     |     |     |    |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
|    |√ранично допустиме    |     |     |     |    |      |      |
|    |навчальне навантаженн¤|     |     |     |    |      |      |
|    |на учн¤ (без          |     |     |     |    |      |      |
|    |урахуванн¤            |     |     |     |    |      |      |
|    |≥ндив≥дуальних та     |     |     |     |    |      |      |
|    |групових зан¤ть):     |     |     |     |    |      |      |
|    |5-денний робочий      | 20  | 22  | 22  | 22 |  22  |   23 |
|    |тиждень               |     |     |     |    |      |      |
|    |6-денний робочий      | 20  | 23  | 23  | 23 |  23  |   24 |
|    |тиждень               |     |     |     |    |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+----+------+------|
|    |¬сього                | 21  | 23  | 24  | 24 |  24  |   25 |
|    |ф≥нансуЇтьс¤          |     |     |     |    |      |      |
|    |покласно (без         |     |     |     |    |      |      |
|    |урахуванн¤ под≥лу     |     |     |     |    |      |      |
|    |клас≥в на групи)      |     |     |     |    |      |      |
------------------------------------------------------------------

_______________________
     ѕрим≥тки: 1.  ≤ноземна мова може вивчатись  за  рахунок  часу
вар≥ативноњ складовоњ.
     2. Ќавчальн≥ плани початковоњ школи на 2002/2003  ≥  наступн≥
навчальн≥ роки  складаютьс¤  на основ≥ “ипового навчального плану,
затвердженого наказом ћ≥н≥стерства  осв≥ти  ≥  науки  ”крањни  в≥д
28.02.2001 р. N 96, та цього вар≥анта.

                                                         ƒодаток 3

       “иповий навчальний план II ступен¤ загальноосв≥тн≥х
  навчальних заклад≥в з украњнською мовою навчанн¤ (перех≥дний)

-------------------------------------------------------------
| N  |Ќавчальн≥ предмети    | ≥льк≥сть годин на тиждень     |
|п/п |                      |        у класах               |
|    |                      |-------------------------------|
|    |                      |  5  |  6  |  7  |  8   |  9   |
|----+------------------------------------------------------|
|    |                    ≤нвар≥антна складова              |
|----+------------------------------------------------------|
| 1  |”крањнська мова       | 6   | 5   |  5  | 5    | 4,5  |
|    |≥ л≥тература          |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 2  |«аруб≥жна             | 2   |  2  |  2  |  2   |  2   |
|    |л≥тература            |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 3  |≤ноземна мова         | 4   |  3  |  3  |  3   |  3   |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 4  |ћатематика            | 4   | 4,5 | 4,5 | 4,5  | 4,5  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 5  |≤стор≥¤ ”крањни       | 1   |  -  |  1  |  1   |  2   |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 6  |¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤     | -   |  2  |  1  |  1   |  1   |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 7  |ѕравознавство         | -   |  -  |  -  |  -   |  1,5 |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 8  |–≥дний край/          | 1   |  *  |     |      |      |
|    |ѕриродознавство/      |     |     |     |      |      |
|    |ƒовк≥лл¤*             |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 9  |Ѕ≥олог≥¤              | -   |  2  |  2  |  2   | 1,5  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 10 |√еограф≥¤             | -   |  2  |  2  |  2   |  2   |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 11 |‘≥зика                | -   |  -  |  2  |  2   | 2,5  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 12 |’≥м≥¤                 | -   |  -  |  -  |  2   | 2    |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 13 |ћузика                | 1   |  1  |  1  |  1   |  -   |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 14 |ќбразотворче          | 1   |  1  |  1  |  -   |  -   |
|    |мистецтво             |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 15 |‘≥зична культура ≥    | 2   |  2  |  2  |  2   |  2   |
|    |здоров'¤              |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 16 |ќснови безпеки        | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5  | 0,5  |
|    |життЇд≥¤льност≥       |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 17 |“рудове навчанн¤,     | 2   |  2  |  2  |  2   |  2   |
|    |кресленн¤             |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
|    |–азом                 |24,5 | 27  | 29  |  30  |  31  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
|    |¬ар≥ативна складова   |     |     |     |      |      |
|    |ƒодатков≥ години на   | 4,5 |  5  |  5  |  6   |  6   |
|    |предмет" ≥нвар≥антноњ |     |     |     |      |      |
|    |складовоњ, курси за   |     |     |     |      |      |
|    |вибором,              |     |     |     |      |      |
|    |≥ндив≥дуальн≥ та      |     |     |     |      |      |
|    |групов≥ зан¤тт¤       |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
|    |√ранично допустиме    |     |     |     |      |      |
|    |навчальне навантаженн¤|     |     |     |      |      |
|    |на учн¤ (без          |     |     |     |      |      |
|    |урахуванн¤            |     |     |     |      |      |
|    |факультатив≥в,        |     |     |     |      |      |
|    |додаткових зан¤ть):   |     |     |     |      |      |
|    |5-денний робочий      | 26  | 29  | 31  | 32   | 32   |
|    |тиждень               |     |     |     |      |      |
|    |6-денний робочий      | 28  | 31  | 33  | 34   | 35   |
|    |тиждень               |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
|    |¬сього                | 29  | 32  | 34  | 36   | 37   |
|    |ф≥нансуЇтьс¤          |     |     |     |      |      |
|    |покласно (без         |     |     |     |      |      |
|    |урахуванн¤ под≥лу     |     |     |     |      |      |
|    |клас≥в на групи)      |     |     |     |      |      |
-------------------------------------------------------------

_____________
     ѕрим≥тка. * ≤нтегрований курс "ƒовк≥лл¤" може вивчатис¤ у 5-6
класах (в 6 клас≥ за рахунок предмет≥в "Ѕ≥олог≥¤" та "√еограф≥¤").

                                                         ƒодаток 4

       “иповий навчальний план II ступен¤ загальноосв≥тн≥х
       навчальних заклад≥в з навчанн¤м мовами нац≥ональних
                       меншин (перех≥дний)

-------------------------------------------------------------
| N  |Ќавчальн≥ предмети    | ≥льк≥сть годин на тиждень     |
|п/п |                      |        у класах               |
|    |                      |-------------------------------|
|    |                      |  5  |  6  |  7  |  8   |  9   |
|----+------------------------------------------------------|
|    |                    ≤нвар≥антна складова              |
|----+------------------------------------------------------|
| 1  |–≥дна мова (мова      | 5,5 | 4,5 |  4  |  4,5 |  4   |
|    |навчанн¤) ≥           |     |     |     |      |      |
|    |л≥тература            |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 2  |”крањнська мова       | 5   | 4,5 |  4  | 4    | 3,5  |
|    |≥ л≥тература          |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 3  |≤ноземна мова         | 4   |  3  |  3  |  3   |  3   |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 4  |ћатематика            | 4   | 4,5 | 4,5 | 4,5  | 4,5  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 5  |≤стор≥¤ ”крањни       | 1   |  -  |  1  |  1   |  2   |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 6  |¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤     | -   |  2  |  1  |  1   |  1   |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 7  |ѕравознавство         | -   |  -  |  -  |  -   |  1,5 |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 8  |–≥дний край/          | 1   |  *  |     |      |      |
|    |ѕриродознавство/      |     |     |     |      |      |
|    |ƒовк≥лл¤              |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 9  |Ѕ≥олог≥¤              | -   |  2  |  2  |  2   | 1,5  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 10 |√еограф≥¤             | -   |  2  |  2  |  2   |  2   |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 11 |‘≥зика                | -   |  -  |  2  |  2   | 2,5  |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 12 |’≥м≥¤                 | -   |  -  |  -  |  2   | 2    |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 13 |ћузика                | 1   |  1  |  1  |  1   |  -   |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 14 |ќбразотворче          | 1   |  1  |  1  |  -   |  -   |
|    |мистецтво             |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 15 |‘≥зична культура ≥    | 2   |  2  |  2  |  2   |  2   |
|    |здоров'¤              |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 16 |ќснови безпеки        | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5  | 0,5  |
|    |життЇд≥¤льност≥       |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
| 17 |“рудове навчанн¤,     | 2   |  2  |  2  |  2   |  2   |
|    |кресленн¤             |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
|    |–азом                 | 27  | 29  | 30  | 31,5 | 32   |
|----+------------------------------------------------------|
|    |                 ¬ар≥ативна складова                  |
|----+------------------------------------------------------|
|    |ƒодатков≥ години на   |  3  |  4  |  4  |  4,5 |  5   |
|    |предмет" ≥нвар≥антноњ |     |     |     |      |      |
|    |складовоњ, курси за   |     |     |     |      |      |
|    |вибором,              |     |     |     |      |      |
|    |≥ндив≥дуальн≥ та      |     |     |     |      |      |
|    |групов≥ зан¤тт¤       |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
|    |√ранично допустиме    |     |     |     |      |      |
|    |навчальне навантаженн¤|     |     |     |      |      |
|    |на учн¤ (без          |     |     |     |      |      |
|    |урахуванн¤            |     |     |     |      |      |
|    |факультатив≥в,        |     |     |     |      |      |
|    |додаткових зан¤ть):   |     |     |     |      |      |
|    |5-денний робочий      | 28  | 31  | 32  | 33   | 33   |
|    |тиждень               |     |     |     |      |      |
|    |6-денний робочий      | 29  | 32  | 33  | 35   | 36   |
|    |тиждень               |     |     |     |      |      |
|----+----------------------+-----+-----+-----+------+------|
|    |¬сього                | 30  | 33  | 34  | 36   | 37   |
|    |ф≥нансуЇтьс¤          |     |     |     |      |      |
|    |покласно (без         |     |     |     |      |      |
|    |урахуванн¤ под≥лу     |     |     |     |      |      |
|    |клас≥в на групи)      |     |     |     |      |      |
-------------------------------------------------------------

____________________
     ѕрим≥тки. 1.  урс л≥тератури ≥нтегрований (включаЇ л≥тературу
в≥дпов≥дноњ нац≥ональноњ меншини ≥ заруб≥жну л≥тературу).
     2. *  ѕор¤док  вивченн¤ ≥нтегрованого курсу "ƒовк≥лл¤" такий,
¤к ≥ в загальноосв≥тн≥х навчальних закладах  з  украњнською  мовою
навчанн¤.

                                                         ƒодаток 5

       “иповий навчальний план III ступен¤ загальноосв≥тн≥х
       навчальних  заклад≥в з  украњнською  мовою  навчанн¤
                           (перех≥дний)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N  |Ќавчальн≥ предмети    |           ≥льк≥сть годин на тиждень у класах за напр¤мами навчанн¤        |
|п/п |                      |---------------------------------------------------------------------------|
|    |                      | загальноосв≥тн≥й |   гуман≥тарний   |   природничо-    |  технолог≥чний   |
|    |                      |                  |                  |   математичний   |                  |
|    |                      |------------------+------------------+------------------+------------------|
|    |                      |  10    |  11     |  10    |  11     |  10    |  11     |  10    |  11     |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 1  |”крањнська мова       | 2      |  2      | 2 +(1) | 2 +(1)  | 2      |  2      | 2      |  2      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 2  |”крањнська л≥тература | 2      |  2      | 3 +(1) | 3 +(1)  |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------|   2    |   2     |   2    |    2    |
| 3  |«аруб≥жна л≥тература  | 2      |  2      | 2      |  2      |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 4  |≤ноземна мова         | 2      |  2      | 3      |  3      | 2      |  2      | 2      |  2      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 5  |ƒруга ≥ноземна мова   |        |         |  (3)   |  (4)    |        |         |        |         |
|    |або мова нац≥ональноњ |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |меншини               |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 6  |ћатематика            | 4      |  4      | 3      |   3     | 4 +(3) | 4 +(3)  |   3    |   3     |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 7  |≤нформатика           |1 +1*   |  1 +1*  |1 +(1)  | 1 +(1)  |1 +1*   | 1 +1*   |   1    |   1     |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 8  |≤стор≥¤ ”крањни       |  2     |  1,5    | 2 +(1) |1,5 +(1) |  1     |  1      |  1     |  1      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 9  |¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤     | 1,5    |  1,5    | 1,5    |1,5 +(1) |  1     |  1      |  1     |  1      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 10 |Ћюдина ≥ сусп≥льство/ |        |  (1)    |        | 1 +(1)  |        |  1      |        |  1      |
|    |ќснови ф≥лософ≥њ      |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 11 |√еограф≥¤             | 1      |         | 1 +(1) |         | 1 +(1) |  (1)    | 1      |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 12 |ќснови економ≥ки      | (1)    |         |  1     |         |  1     |         |  1     |  1      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 13 |Ѕ≥олог≥¤, основи      | 1      |  2      |  1     |  1      | 1 +(1) | 2 +(1,5)| 1      |  2      |
|    | еколог≥њ             |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 14 |‘≥зика                | 3      |  3,5    |        |         | 3 +(1) | 4 +(1,5)| 3      |  3,5    |
|----+----------------------+--------+---------|   2    |   2     |--------+---------+--------+---------|
| 15 |јстроном≥¤            |        |  0,5    |        |         |        |   1     |        |  0,5    |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 16 |’≥м≥¤                 | 2      |   2     |   1    |   1     | 2 +(1) |   2     |  2     |   2     |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 17 |’уд. культура/ќснови  |        |         | 1 +(1) | 1 +(1)  |        |         |        |         |
|    |етики/ќснови естетики |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 18 |‘≥зична культура ≥    | 3      |   3     | 3      |  3      | 3      |  3      | 3      |  3      |
|    |здоров'¤, ƒѕё, ќЅ∆    |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 19 |“рудове навчанн¤,     |  2     |  2      |        |         |        |         | 5      |  5      |
|    |технолог≥њ            |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 20 | ресленн¤             |        |         |        |         |   1    |         |   1    |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
|    |–азом                 |29,5+(1)| 30 +(1) |31,5    |  31     |  29    |   30    |  29    |   30    |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
|    |ƒодатков≥ години на   |  7,5   |  7      |  6,5   |   7     |   9    |   8     |   9    |    8    |
|    |поглибленн¤ знань з   |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |предмет≥в, проф≥льне  |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |навч., зан¤тт¤ за     |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |вибором, факультатив- |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |вн≥, ≥ндив≥дуальн≥ ≥  |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |групов≥ зан¤тт¤       |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
|    |√ранично допустиме    |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |навчальне навантаженн¤|        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |на учн¤:              |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |5-денний робочий      | 33     | 33      | 33     | 33      | 33     | 33      | 33     | 33      |
|    |тиждень               |--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
|    |6-денний робочий      | 36     | 36      | 36     | 36      | 36     | 36      | 36     | 36      |
|    |тиждень               |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
|    |¬сього                | 38     | 38      | 38     | 38      | 38     | 38      | 38     | 38      |
|    |ф≥нансуЇтьс¤          |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |покласно (без         |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |урахуванн¤ под≥лу     |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |клас≥в на групи)      |        |         |        |         |        |         |        |         |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

______________________
     ѕрим≥тки: 1.  *ƒруга година з ≥нформатики використовуЇтьс¤ за
на¤вност≥ комп'ютерного забезпеченн¤.
     2. ” класах гуман≥тарного  напр¤му  за  р≥шенн¤м  навчального
закладу вводитьс¤    вивченн¤    другоњ   ≥ноземноњ   мови   (мови
нац≥ональних меншин) або посилюютьс¤ предмети  мовно-л≥тературного
чи сусп≥льно-гуман≥тарного  цикл≥в  (додатков≥  години позначен≥ в
дужках).
     3. јналог≥чно   в   класах  природничо-математичного  напр¤му
посилюютьс¤ предмети   природничого   чи   математичного    цикл≥в
(додатков≥ години позначен≥ в дужках).
     4. ” класах  гуман≥тарного  напр¤му  за  вибором  навчального
закладу можуть вивчатис¤ предмети  "’удожн¤  культура" або "ќснови
етики", або "ќснови естетики" (з урахуванн¤м навчально-методичного
забезпеченн¤).
     5. ѕредмети "ќснови економ≥ки",  "Ћюдина ≥ сусп≥льство"  (або
"ќснови ф≥лософ≥њ") ввод¤тьс¤ поступово, за на¤вност≥ в≥дпов≥дного
педагог≥чного та навчально-методичного забезпеченн¤.

                                                         ƒодаток 6

       “иповий навчальний план III ступен¤ загальноосв≥тн≥х
       навчальних заклад≥в з навчанн¤м мовами  нац≥ональних
                       меншин (перех≥дний)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N  |Ќавчальн≥ предмети    |                   ≥льк≥сть годин на тиждень у класах                      |
|п/п |                      |---------------------------------------------------------------------------|
|    |                      | загальноосв≥тн≥й |   гуман≥тарний   |   природничо-    |  технолог≥чний   |
|    |                      |                  |                  |   математичний   |                  |
|    |                      |------------------+------------------+------------------+------------------|
|    |                      |  10    |  11     |  10    |  11     |  10    |  11     |  10    |  11     |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 1  |–≥дна мова (мова      | 1      |  1      | 2      |  2      |   1    |    1    |    1   |    1    |
|    |навчанн¤)             |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 2  |Ћ≥тература            |    3   |   3     | 3 +(1) | 3 +(1)  |   2    |    2    |   2    |    1    |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 3  |”крањнська мова       | 1      |  1      | 2 +(1) | 2 +(1)  | 2      |  2      | 2      |  2      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 4  |”крањнська л≥тература | 2      |  2      | 2 +(1) | 2 +(1)  |  1     |  1      |   1    |    1    |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 5  |≤ноземна мова         | 2      |  2      | 3      |  3 +(1) | 2      |  2      | 2      |  2      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 6  |ћатематика            | 4      |  4      | 3      |   3     | 4 +(3) | 4 +(3)  |   3    |   3     |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 7  |≤нформатика           |1 +1*   |  1 +1*  |1 +(1)  | 1 +(1)  |1 +1*   | 1 +1*   |   1    |   1     |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 8  |≤стор≥¤ ”крањни       |  2     |  1,5    | 2 +(1) |1,5 +(1) |  1     |  1      |  1     |  1      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 9  |¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤     | 1,5    |  1,5    | 1,5    |1,5 +(1) |  1     |  1      |  1     |  1      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 10 |Ћюдина ≥ сусп≥льство/ |        |  (1)    |        | 1 +(1)  |        |  1      |        |  1      |
|    |ќснови ф≥лософ≥њ      |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 11 |√еограф≥¤             | 1      |         | 1 +(1) |         | 1 +(1) |  (1)    | 1      |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 12 |ќснови економ≥ки      | (1)    |         |  1     |         |  1     |         |  1     |  1      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 13 |Ѕ≥олог≥¤, основи      | 1      |  2      |  1     |  1      | 1 +(1) | 2 +(1,5)| 1      |  2      |
|    | еколог≥њ             |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 14 |‘≥зика                | 3      |  3,5    |        |         | 3 +(1) | 4 +(1,5)| 3      |  3,5    |
|----+----------------------+--------+---------|   2    |   2     |--------+---------+--------+---------|
| 15 |јстроном≥¤            |        |  0,5    |        |         |        |   1     |        |  0,5    |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 16 |’≥м≥¤                 | 2      |   2     |   1    |   1     | 2 +(1) |   2     |  2     |   2     |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 17 |’уд. культура/ќснови  |        |         | 1 +(1) | 1 +(1)  |        |         |        |         |
|    |етики/ќснови естетики |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 18 |‘≥зична культура ≥    | 3      |   3     | 3      |  3      | 3      |  3      | 3      |  3      |
|    |здоров'¤, ƒѕё, ќЅ∆    |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 19 |“рудове навчанн¤,     |  2     |  2      |        |         |        |         | 5      |  5      |
|    |технолог≥њ            |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
| 20 | ресленн¤             |        |         |        |         |   1    |         |   1    |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
|    |–азом                 |30,5+(1)| 31 +(1) |31,5    |  31     |  31    |   31    |  31    |   31    |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
|    |ƒодатков≥ години на   |  6,5   |  6      |  6,5   |   7     |   7    |   7     |   7    |    7    |
|    |поглибленн¤ знань з   |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |предмет≥в, проф≥льне  |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |навч., зан¤тт¤ за     |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |вибором, факультатив- |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |вн≥, ≥ндив≥дуальн≥ ≥  |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |групов≥ зан¤тт¤       |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
|    |√ранично допустиме    |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |навчальне навантаженн¤|        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |на учн¤:              |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |5-денний робочий      | 33     | 33      | 33     | 33      | 33     | 33      | 33     | 33      |
|    |тиждень               |--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
|    |6-денний робочий      | 36     | 36      | 36     | 36      | 36     | 36      | 36     | 36      |
|    |тиждень               |        |         |        |         |        |         |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+---------+--------+---------|
|    |¬сього                | 38     | 38      | 38     | 38      | 38     | 38      | 38     | 38      |
|    |ф≥нансуЇтьс¤          |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |покласно (без         |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |урахуванн¤ под≥лу     |        |         |        |         |        |         |        |         |
|    |клас≥в на групи)      |        |         |        |         |        |         |        |         |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

_____________________
     ѕрим≥тки: 1.  Ћ≥тература   -   ≥нтегрований   курс   (включаЇ
л≥тературу в≥дпов≥дноњ    нац≥ональноњ    меншини   та   заруб≥жну
л≥тературу, ¤к≥ можуть вивчатись ≥ ¤к самост≥йн≥ предмети).
     2. * ƒруга година з ≥нформатики використовуЇтьс¤ за на¤вност≥
комп'ютерного забезпеченн¤.
     3. ”   класах   гуман≥тарного  напр¤му  посилюютьс¤  предмети
мовно-л≥тературного або сусп≥льно-гуман≥тарного цикл≥в, аналог≥чно
в класах     природничо-математичного     напр¤му    -    предмети
ф≥зико-математичного або  природничого  цикл≥в  (додатков≥  години
зазначено в дужках).
     4. ” класах  гуман≥тарного  напр¤му  за  вибором  навчального
закладу можуть  вивчатис¤  предмети "’удожн¤ культура" або "ќснови
етики", або      "ќснови      естетики"       (з       урахуванн¤м
навчально-методичного забезпеченн¤).

                                                         ƒодаток 7

    “иповий навчальний план-схема загальноосв≥тн≥х навчальних
    заклад≥в  з поглибленим  вивченн¤м  предмет≥в,  г≥мназ≥й,
    л≥цењв, колег≥ум≥в,  спец≥ал≥зованих  шк≥л  та проф≥льних
                              клас≥в

---------------------------------------------------------------------------
|                           | ≥льк≥сть годин на тиждень у класах          |
|---------------------------+---------------------------------------------|
|     Ќавчальн≥ предмети    |  5  |  6  |  7  |  8   |  9   |  10  |  11  |
|---------------------------+-----+-----+-----+------+------+------+------|
|Ќавчальн≥ предмети         |24-27|27-28|29-30|30-31 |31-32 |29-30 |30-31 |
|≥нвар≥антноњ складовоњ     |     |     |     |      |      |      |      |
|(плануютьс¤ за додатком 3  |     |     |     |      |      |      |      |
|або 4 в≥дпов≥дно)          |     |     |     |      |      |      |      |
|---------------------------+-----+-----+-----+------+------+------+------|
|ƒодатковий час на          |  4  |  5  |  4  |  4   |  4   |  6   |  5   |
|поглиблене вивченн¤        |     |     |     |      |      |      |      |
|предмет≥в, введенн¤        |     |     |     |      |      |      |      |
|проф≥льного навчанн¤,      |     |     |     |      |      |      |      |
|додаткових предмет≥в та    |     |     |     |      |      |      |      |
|курс≥в за вибором          |     |     |     |      |      |      |      |
|---------------------------+-----+-----+-----+------+------+------+------|
|‘акультативн≥,             |  2  |  2  |  2  |   2  |   3  |  4   |  4   |
|≥ндив≥дуальн≥ ≥ групов≥    |     |     |     |      |      |      |      |
|зан¤тт¤ та консультац≥њ    |     |     |     |      |      |      |      |
|---------------------------+-----+-----+-----+------+------+------+------|
|√ранично допустиме         |     |     |     |      |      |      |      |
|навчальне навантаженн¤     |     |     |     |      |      |      |      |
|учн≥в:                     |     |     |     |      |      |      |      |
|  - 5-денний робочий       | 28  | 31  | 32  |  33  |  33  |  33  |  33  |
|  тиждень                  |     |     |     |      |      |      |      |
|  - 6-денний робочий       | 30  | 33  | 34  |  35  |  36  |  36  |  36  |
|  тиждень                  |     |     |     |      |      |      |      |
|---------------------------+-----+-----+-----+------+------+------+------|
|¬сього ф≥нансуЇтьс¤        | 32  | 35  | 36  |  37  |  38  |  39  |  39  |
|покласно (без урахуванн¤   |     |     |     |      |      |      |      |
|под≥лу клас≥в на групи)    |     |     |     |      |      |      |      |
---------------------------------------------------------------------------

_____________________
     ѕрим≥тка. ƒл¤    складанн¤    робочих    навчальних    план≥в
спец≥ал≥зованих загальноосв≥тн≥х  навчальних  заклад≥в,  г≥мназ≥й,
л≥цењв, колег≥ум≥в   можуть   використовуватись  також  в≥дпов≥дн≥
вар≥анти навчальних   план≥в,   затверджених   ћ≥носв≥ти   ”крањни
прот¤гом 1993-1999   рр.   з   унесенн¤м  коректив  щодо  гранично
допустимого й максимального обс¤гу навчального навантаженн¤.

                                                         ƒодаток 8

   “иповий навчальний план веч≥рньоњ (зм≥нноњ) загальноосв≥тньоњ
              школи (перех≥дний). ќчна форма навчанн¤

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N  |Ќавчальн≥ предмети    |                   ≥льк≥сть годин на тиждень у класах                           |
|п/п |                      |--------------------------------------------------------------------------------|
|    |                      |           II ступ≥нь                |             III  ступ≥нь                 |
|    |                      |                                     |                                          |
|----|                      |-------------------------------------+------------------------------------------|
|    |                      |   6    |    7    |   8    |    9    | 3-р≥ч. строк навчанн¤ |  2-р≥ч. строк    |
|    |                      |        |         |        |         |                       |     навчанн¤     |
|----|                      |--------+---------+--------+---------+-----------------------+------------------|
|    |                      |        |         |        |         |  10    |  11   |  12  |  10    |  11     |
|----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|    |                        ћовно-л≥тературний цикл у школах з украњнською мовою навчанн¤                  |
|----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1  |”крањнська  мова      | 5      |  4      | 4      |  4      |   3    |    3  |  4   |    4   |    5    |
|    |≥ л≥тература          |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 2  |«аруб≥жна л≥тература  |    1   |   1     |   1    |   1     |   2    |    2  |  1   |   2    |    1    |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 3  |≤ноземна мова         | 2      |  2      |   2    |   1     | 2      |  2    |  2   | 2      |  2      |
|----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|    |                       ћовно-л≥тературний цикл у школах з рос≥йською мовою навчанн¤                    |
|----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1  |–ос≥йська мова ≥      | 3      |  3      |   3    |   3     |  3     |  3    |  3   |   4    |    4    |
|    |  л≥тература          |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 2  |”крањнська мова       | 3      |  3      | 3      |  3      | 3      |  3    |  3   | 3      |  3      |
|    |≥ л≥тература          |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 3  |≤ноземна мова         | 2      |  1      | 1      |   1     |  2     |   2   |  2   |   2    |   2     |
|----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|    |                                   ≤нш≥ предмети                                                       |
|----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 4  |ћатематика,           |   4    |    4    |  3,5   |  3,5    |   3    |   3   |  3   |   4    |   4     |
|    |  ≥нформатика         |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 5  |≤стор≥¤ ”крањни       |  -     |  1      |   1    |   1     |  1     |  1    |  1   |  1     |  1,5    |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 6  |¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤     |  2     |  1      |  1     |    1    |  1     |  1    |  1   |  1,5   |  1      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 7  |ѕравознавство         |   -    |    -    |   -    |    1    |   -    |  -    |  -   |  -     |  -      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 8  |√еограф≥¤,            | 2      |   2     |   1    |    1    |   1,5  |   1   |  -   | 1      |    1    |
|    |основи економ≥ки      |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 9  |Ѕ≥олог≥¤              | 1      |  1      |  1     |  1      |   -    |   1   |   1  | 1      |  1      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 10 |‘≥зика, астроном≥¤    | -      |   2     |   1,5  |   2     |  2     |   2   |   3  |   2,5  |  3      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 11 |’≥м≥¤                 | -      |   -     |   2    |   1,5   |  1,5   |   1   |   1  |  2     |   1,5   |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
|    |–азом                 |  17    |    18   |   18   | 18-19   | 17-18  |  17-18| 17-18| 21-22  |  21-22  |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
|    | урси за вибором,     |  4     |  4      |    4   |  3-4    |  4-5   |  4-5  |  4-5 | 3-4    |  3-4    |
|    |факультативи,         |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|    |консультац≥њ          |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
|    |¬сього                |  21    |   22    |   22   |   22    |   22   |   22  |  22  |  25    |   25    |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

__________________
     ѕрим≥тка. ƒо  старшоњ  школи  з  2-р≥чним  терм≥ном  навчанн¤
приймаютьс¤ учн≥,  ¤к≥ здобули базову загальну  середню  осв≥ту  з
п≥дсумковими оц≥нками достатнього та високого р≥вн≥в.

                                                         ƒодаток 9

           “иповий навчальний план веч≥рньоњ (зм≥нноњ)
   загальноосв≥тньоњ школи (перех≥дний). «аочна форма навчанн¤.
                 (√рупов≥ консультац≥њ та зал≥ки)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N  |Ќавчальн≥ предмети    |                   ≥льк≥сть годин на тиждень у класах                           |
|п/п |                      |--------------------------------------------------------------------------------|
|    |                      |           II ступ≥нь                |             III  ступ≥нь                 |
|    |                      |                                     |                                          |
|----|                      |-------------------------------------+------------------------------------------|
|    |                      |   6    |    7    |   8    |    9    | 3-р≥ч. строк навчанн¤ |  2-р≥ч. строк    |
|    |                      |        |         |        |         |                       |     навчанн¤     |
|----|                      |--------+---------+--------+---------+-----------------------+------------------|
|    |                      |        |         |        |         |  10    |  11   |  12  |  10    |  11     |
|----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|    |                        ћовно-л≥тературний цикл у школах з украњнською мовою навчанн¤                  |
|----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1  |”крањнська  мова      | 3      |  2,5    | 2      |  3      |   3    |    3  |  3   |    3   |    3    |
|    |≥ л≥тература          |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 2  |«аруб≥жна л≥тература  |    1   |   1     |   1    |   1     |   1    |    1  |  1   |   1    |    1    |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 3  |≤ноземна мова         | 1      |  1,5    |   1    |   1     | 1      |  1    |  1   | 1,5    |  1,5    |
|----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|    |                       ћовно-л≥тературний цикл у школах з рос≥йською мовою навчанн¤                    |
|----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1  |–ос≥йська мова ≥      | 2      |  1,5    |   1    |   2     |  2     |  2    |  2   |   2    |    2    |
|    |  л≥тература          |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 2  |”крањнська мова       | 2      |  2      | 2      |  2      | 2      |  2    |  2   | 2      |  2      |
|    |≥ л≥тература          |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 3  |≤ноземна мова         | 1      |  1,5    | 1      |   1     |  1     |   1   |  1   |   1,5  |   1,5   |
|----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|    |                                   ≤нш≥ предмети                                                       |
|----+-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 4  |ћатематика,           |   3    |    3    |  3     |   2     |   2    |   2   |  2   |   3    |   3     |
|    |  ≥нформатика         |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 5  |≤стор≥¤ (”крањни ≥    |  2     |  1      |   1    |   2     |  2     |  1    |  2   |  2     |   2     |
|    |всесв≥тн¤),           |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|    |правознавство         |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 6  |√еограф≥¤             |   1    |   1     |   1    |    1    |    1   |   -   |  -   |   1    |    -    |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 7  |Ѕ≥олог≥¤              | 1      |  1      |  1     |  1      |   -    |   1   |   -  |   -    |  1      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 8  |‘≥зика, астроном≥¤    | -      |   1     |    1   |   1     |  1     |   2   |   2  |   2    |  2      |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
| 9  |’≥м≥¤                 | -      |   -     |   1    |   1     |  1     |   1   |   1  |  1,5   |   1,5   |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
|    |–азом                 |  12    |    12   |   12   |   13    |   12   |   12  |  12  |  15    |   15    |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
|    |‘акультативи          |   -    |    -    |   -    |   -     |   2    |    2  |  2   |    2   |    2    |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
|    |¬сього                |  12    |   12    |   12   |   13    |   14   |   14  |  14  |  17    |   17    |
|----+----------------------+--------+---------+--------+---------+--------+-------+------+--------+---------|
|    | ≥льк≥сть обов'¤зкових|  27    |   27    |  27    |   27    |   27   |  27   | 27   |  30    |  30     |
|    |зал≥к≥в прот¤гом      |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
|    |навчального року      |        |         |        |         |        |       |      |        |         |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

__________________
     ѕрим≥тки: 1.  «азначена в граф≥ "–азом" к≥льк≥сть академ≥чних
годин на тиждень в≥дводитьс¤ дл¤ кожноњ групи  чисельн≥стю не менш
¤к 9 заочник≥в.  ѕри менш≥й к≥лькост≥  учн≥в,  ¤к≥  навчаютьс¤  за
програмою певного   класу,   навчальний   час   встановлюЇтьс¤   з
розрахунку 1 академ≥чноњ години на тиждень на кожного учн¤ (на ус≥
види роб≥т).
     2. ” групах з к≥льк≥стю 16  ≥  б≥льше  заочник≥в  в≥дводитьс¤
додатково час   дл¤   проведенн¤   ≥ндив≥дуальних  консультац≥й  з
украњнськоњ,  рос≥йськоњ,  ≥ноземноњ  мов,  ≥стор≥њ,   математики,
ф≥зики  ≥  х≥м≥њ  (по 0,5 академ≥чноњ години на тиждень на кожен з
цих предмет≥в).

 "ќсв≥та ”крањни", N 18-19, 8 травн¤ 2001 р.
  



Hosted by uCoz