НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
N 879 від 30.08.2001
Про внесення змін до постанови НКРЕ
Згідно з повноваженнями, наданими Указом Президента України
від 21 квітня 1998 року N 335 "Питання Національної
комісії регулювання електроенергетики України", Законом України
"Про електроенергетику", Договором між членами
Оптового ринку електричної енергії України,
"Інструкцією про порядок використання коштів Оптового ринку
електричної енергії України", Умовами та Правилами здійснення
підприємницької діяльності з оптового постачання електричної
енергії (п.3.9), а також "Тимчасовими умовами
функціонування оптового ринку електричної енергії", затвердженими
постановою Кабінету Міністрів України від 5 листопада 1999 року
N 2043, у зв'язку із зверненням ДП "Енергоринок"
(лист від 14.08.2001 N 01/41-3590) Національна комісія регулювання
електроенергетики України П О С Т А Н О В Л Я Є:
Внести зміни до постанови НКРЕ від 03.07.2001 N 687
"Про кошторис витрат ДП "Енергоринок", виклавши
додаток до неї в новій редакції (додається).
Голова Комісії Ю.Продан
Додаток
до постанови НКРЕ
від 03.07.2001 N 687
(в редакції постанови НКРЕ
від 30.08.2001 N 879)
КОШТОРИС
ДП "Енергоринок" на III квартал 2001 року
----------------------------------------------------------------------
| N | Статті |Всього | Сума |Сума на |Сума на |
|п/п | |на III | на |серпень,|вересень,|
| | |квартал|липень,| тис. | тис. |
| | | тис. | тис. | грн. | грн. |
| | | грн. | грн. | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|1. |Доходи |4204,1 |1396,2 | 1122,5 | 1685,4 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
| |в тому числі: | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|1.1 |За рахунок надбавки до ОРЦ|4024,1 |1336,2 | 1062,5 | 1625,4 |
| |(оптової ринкової ціни) | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|1.2 |Інші надходження* | 180,0 | 60,0 | 60,0 | 60,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
| |в тому числі: | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|1.2.1 |Надання платних послуг | 180,0 | 60,0 | 60,0 | 60,0 |
| |ОЩБУ | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2. |Видатки |4204,1 |1396,2 | 1122,5 | 1685,4 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.1. |На оплату праці | 478,5 | 159,5 | 192,2 | 126,8 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
| |Чисельність персоналу | 145 | 145 | 145 | 145 |
| |(осіб) | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.2 |Відрахування на пенсійне | 153,1 | 51,0 | 61,5 | 40,6 |
| |забезпечення (32%) | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.3 |Відрахування на соц. | 26,4 | 8,8 | 10,6 | 7,0 |
| |страхування (5,5 %) | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.4 |На ремонт приміщення | 630,0 | 210,0 | 0,0 | 420,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.5 |Послуги банків |1320,0 | 440,0 | 440,0 | 440,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
| |в тому числі: | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.5.1 |реструктур. заб-ть ПІБу | 210,0 | 70,0 | 70,0 | 70,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.6 |Юридичні та аудиторські | 498,0 | 166,0 | 166,0 | 166,0 |
| |послуги | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8 |Інші господарчі витрати, | 633,0 | 221,0 | 187,1 | 224,9 |
| |всього: | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.1 |послуги автотранспорту | 52,5 | 17,5 | 17,5 | 17,5 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.2 |відрахування профкому | 14,4 | 4,8 | 5,8 | 3,8 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.3 |підготовка кадрів | 9,9 | 0,5 | 5,1 | 4,3 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.4 |витрати на відрядження | 12,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.5 |канцтовари | 7,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.6 |поштово-телеграфні витрати| 2,4 | 0,8 | 0,8 | 0,8 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.7 |інформаційне забезпечення | 8,1 | 2,7 | 2,7 | 2,7 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.8 |послуги зв'язку | 39,0 | 13,0 | 13,0 | 13,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.9 |розвиток мережі | 42,0 | 14,0 | 14,0 | 14,0 |
| |телефонного зв'язку | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.10|господарчі витрати | 7,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.11|витрати на проведення | 3,0 | 1,0 | 1,0 | 1,0 |
| |зборів та засідань Ради | | | | |
| |ОРЕ | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.12|державне мито | 12,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.13|плата за землю та | 2,1 | 0,7 | 0,7 | 0,7 |
| |комунальний податок | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.14|комунальні платежі | 13,5 | 4,5 | 4,5 | 4,5 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.15|витрати за | 17,1 | 5,7 | 5,7 | 5,7 |
| |експортно-імпортні | | | | |
| |операції | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.16|програмне забезпечення | 79,0 | 40,8 | 1,3 | 36,9 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.17|придбання меблів та | 111,0 | 37,0 | 37,0 | 37,0 |
| |інвентарю | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.18|придбання оргтехніки | 134,0 | 45,0 | 45,0 | 44,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.19|Амортизація | 60,0 | 20,0 | 20,0 | 20,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.20|Матеріали та запчастини | 6,0 | 0,0 | 0,0 | 6,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.9 |Податок на прибуток | 465,1 | 139,9 | 65,1 | 260,1 |
----------------------------------------------------------------------
Начальник Управління енергоринку С.Вишинський
|