НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
N 687 від 03.07.2001
Про кошторис витрат ДП "Енергоринок"
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою НКРЕ
N 879 від 30.08.2001 )
Згідно з повноваженнями, наданими Указом Президента України
від 21 квітня 1998 року N 335 "Питання Національної
комісії регулювання електроенергетики України", Законом України
"Про електроенергетику", Договором між членами
Оптового ринку електричної енергії України,
"Інструкцією про порядок використання коштів Оптового ринку
електричної енергії України", Умовами та Правилами здійснення
підприємницької діяльності з оптового постачання електричної
енергії (п. 3.9), а також "Тимчасовими умовами
функціонування оптового ринку електричної енергії", затвердженими
постановою Кабінету Міністрів України від 5 листопада 1999 року
N 2043, Національна комісія регулювання
електроенергетики України П О С Т А Н О В Л Я Є:
1. Затвердити на III квартал 2001 року кошторис ДП
"Енергоринок" по доходах та видатках у сумі 3547,1 тис.грн., в
тому числі по доходу від продажу електричної енергії за оптовим
тарифом - надбавка до оптової ринкової ціни (ОРЦ) - в сумі
3367,1 тис.грн. згідно з додатком.
2. ДП "Енергоринок" надалі надавати НКРЕ на узгодження проект
та обгрунтування змін до штатного розпису.
Голова Комісії Ю.Продан
Додаток
до постанови НКРЕ
від 03.07.2001 N 687
(в редакції постанови НКРЕ
від 30.08.2001 N 879
КОШТОРИС
ДП "Енергоринок" на III квартал 2001 року
----------------------------------------------------------------------
| N | Статті |Всього | Сума |Сума на |Сума на |
|п/п | |на III | на |серпень,|вересень,|
| | |квартал|липень,| тис. | тис. |
| | | тис. | тис. | грн. | грн. |
| | | грн. | грн. | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|1. |Доходи |4204,1 |1396,2 | 1122,5 | 1685,4 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
| |в тому числі: | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|1.1 |За рахунок надбавки до ОРЦ|4024,1 |1336,2 | 1062,5 | 1625,4 |
| |(оптової ринкової ціни) | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|1.2 |Інші надходження* | 180,0 | 60,0 | 60,0 | 60,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
| |в тому числі: | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|1.2.1 |Надання платних послуг | 180,0 | 60,0 | 60,0 | 60,0 |
| |ОЩБУ | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2. |Видатки |4204,1 |1396,2 | 1122,5 | 1685,4 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.1. |На оплату праці | 478,5 | 159,5 | 192,2 | 126,8 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
| |Чисельність персоналу | 145 | 145 | 145 | 145 |
| |(осіб) | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.2 |Відрахування на пенсійне | 153,1 | 51,0 | 61,5 | 40,6 |
| |забезпечення (32%) | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.3 |Відрахування на соц. | 26,4 | 8,8 | 10,6 | 7,0 |
| |страхування (5,5 %) | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.4 |На ремонт приміщення | 630,0 | 210,0 | 0,0 | 420,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.5 |Послуги банків |1320,0 | 440,0 | 440,0 | 440,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
| |в тому числі: | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.5.1 |реструктур. заб-ть ПІБу | 210,0 | 70,0 | 70,0 | 70,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.6 |Юридичні та аудиторські | 498,0 | 166,0 | 166,0 | 166,0 |
| |послуги | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8 |Інші господарчі витрати, | 633,0 | 221,0 | 187,1 | 224,9 |
| |всього: | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.1 |послуги автотранспорту | 52,5 | 17,5 | 17,5 | 17,5 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.2 |відрахування профкому | 14,4 | 4,8 | 5,8 | 3,8 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.3 |підготовка кадрів | 9,9 | 0,5 | 5,1 | 4,3 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.4 |витрати на відрядження | 12,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.5 |канцтовари | 7,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.6 |поштово-телеграфні витрати| 2,4 | 0,8 | 0,8 | 0,8 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.7 |інформаційне забезпечення | 8,1 | 2,7 | 2,7 | 2,7 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.8 |послуги зв'язку | 39,0 | 13,0 | 13,0 | 13,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.9 |розвиток мережі | 42,0 | 14,0 | 14,0 | 14,0 |
| |телефонного зв'язку | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.10|господарчі витрати | 7,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.11|витрати на проведення | 3,0 | 1,0 | 1,0 | 1,0 |
| |зборів та засідань Ради | | | | |
| |ОРЕ | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.12|державне мито | 12,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.13|плата за землю та | 2,1 | 0,7 | 0,7 | 0,7 |
| |комунальний податок | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.14|комунальні платежі | 13,5 | 4,5 | 4,5 | 4,5 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.15|витрати за | 17,1 | 5,7 | 5,7 | 5,7 |
| |експортно-імпортні | | | | |
| |операції | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.16|програмне забезпечення | 79,0 | 40,8 | 1,3 | 36,9 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.17|придбання меблів та | 111,0 | 37,0 | 37,0 | 37,0 |
| |інвентарю | | | | |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.18|придбання оргтехніки | 134,0 | 45,0 | 45,0 | 44,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.19|Амортизація | 60,0 | 20,0 | 20,0 | 20,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.8.20|Матеріали та запчастини | 6,0 | 0,0 | 0,0 | 6,0 |
|------+--------------------------+-------+-------+--------+---------|
|2.9 |Податок на прибуток | 465,1 | 139,9 | 65,1 | 260,1 |
----------------------------------------------------------------------
( Додаток 1 в редакції Постанови НКРЕ N 879 від
30.08.2001 )
Начальник управління енергоринку С.Вишинський
|