”становить в качестве домашней!




                            –озд≥л VII 
                       ј≈–ќƒ–ќћ» ≤ ј≈–ќѕќ–“»

     —татт¤ 39. Ѕуд≥вництво, реконструкц≥¤ та експлуатац≥¤
                аеродром≥в ≥ аеропорт≥в

     ¬≥дведенн¤  територ≥њ  дл¤  буд≥вництва   та    реконструкц≥њ
аеродром≥в  ≥   аеропорт≥в,    буд≥вництво,    реконструкц≥¤    та
експлуатац≥¤  аеродром≥в  ≥  аеропорт≥в  допускаютьс¤  в  пор¤дку,
передбаченому чинним законодавством ”крањни.
     ”часть  громад¤н    у    погодженн≥    питань    буд≥вництва,
реконструкц≥њ та експлуатац≥њ аеродром≥в ≥ аеропорт≥в визначаЇтьс¤
законодавством ”крањни.

     —татт¤ 40. ¬≥дшкодуванн¤ шкоди

     ћайнова шкода, завдана власнику або волод≥льцю прав внасл≥док
буд≥вництва, реконструкц≥њ аеродрому чи  аеропорту,  безпосередньо
пов'¤зана  з  фактом  буд≥вництва  чи   реконструкц≥њ,    п≥дл¤гаЇ
в≥дшкодуванню  у  грошов≥й  або  майнов≥й  форм≥  в≥дпов≥дно    до
законодавства ”крањни.

     —татт¤ 41. Ѕуд≥вництво на приаеродромн≥й територ≥њ

     ѕриаеродромна територ≥¤ (прилегла до аеродрому зона  контролю
≥ обл≥ку об'Їкт≥в та перешкод) - обмежена встановленими  розм≥рами
м≥сцев≥сть навколо аеродрому, над ¤кою  зд≥йснюЇтьс¤  маневруванн¤
пов≥тр¤них суден.
     –озм≥ри  приаеродромноњ  територ≥њ  повинн≥  бути    доведен≥
власником аеродрому (аеропорту) чи уповноваженою на те  особою  до
в≥дпов≥дних    –ад   народних    депутат≥в,  п≥дв≥домча  територ≥¤
¤ких повн≥стю чи частково п≥дпадаЇ п≥д приаеродромну територ≥ю.
     Ќа приаеродромн≥й територ≥њ запроваджуЇтьс¤  особливий  режим
одержанн¤  дозволу  на   буд≥вництво   (реконструкц≥ю)   та   ≥ншу
д≥¤льн≥сть т≥льки за узгодженн¤м з органом державного  регулюванн¤
д≥¤льност≥ ав≥ац≥њ та в≥дпов≥дною –адою народних депутат≥в.
     ѕ≥дприЇмства, установи ≥ орган≥зац≥њ, а також  громад¤ни, ¤к≥
допустили  порушенн¤  правил  буд≥вництва  та    ≥нш≥    д≥њ    на
приаеродромн≥й територ≥њ, зобов'¤зан≥ на вимогу власника аеродрому
(аеропорту) чи уповноваженоњ ним особи  припинити  буд≥вництво  чи
≥ншу  д≥¤льн≥сть  на  приаеродромн≥й  територ≥њ  та  провести    у
встановлений  терм≥н  за  своњ  кошти  ≥  своњми  силами  усуненн¤
допущених порушень.

     —татт¤ 42. —ертиф≥кац≥¤ ≥ допуск цив≥льного аеродрому до
                експлуатац≥њ

     јеродром повинен бути сертиф≥кований  на  в≥дпов≥дн≥сть  його
нормам  придатност≥  до  експлуатац≥њ   з   видачею   в≥дпов≥дного
сертиф≥ката.
     ѕравила  сертиф≥кац≥њ  ≥  пор¤док  допуску   аеродром≥в    до
експлуатац≥њ  встановлюютьс¤   державним    органом    з    питань
сертиф≥кац≥њ ≥ реЇстрац≥њ.
     —ертиф≥кат придатност≥ аеродрому до  експлуатац≥њ  може  бути
анульовано або його д≥ю тимчасово припинено державним органом,  що
видав сертиф≥кат, ¤кщо  буде  ви¤влено  нев≥дпов≥дн≥сть  аеродрому
нормам придатност≥ до експлуатац≥њ.

     —татт¤ 43. –еЇстрац≥¤ цив≥льних аеродром≥в

     ¬с≥ цив≥льн≥ аеродроми  п≥дл¤гають  реЇстрац≥њ  у  державному
орган≥ з питань  сертиф≥кац≥њ  ≥  реЇстрац≥њ та  занесенню  њх  до
державного реЇстру аеродром≥в ”крањни.
     ѕ≥сл¤ занесенн¤ аеродрому до  державного  реЇстру  аеродром≥в
”крањни його власников≥ чи експлуатанту  видаЇтьс¤  св≥доцтво  про
реЇстрац≥ю.
     ≈ксплуатац≥¤ аеродрому без св≥доцтва про  реЇстрац≥ю  його  у
державному реЇстр≥ аеродром≥в ”крањни заборон¤Їтьс¤.
     јеродроми  п≥дл¤гають  перереЇстрац≥њ  у  державному  реЇстр≥
аеродром≥в ”крањни у раз≥ зм≥ни  власника  аеродрому,  а  також  в
≥нших  випадках,  передбачених  правилами  реЇстрац≥њ   аеродром≥в
”крањни.

     —татт¤ 44. ¬иключенн¤ цив≥льного аеродрому з реЇстру

     ÷ив≥льний  аеродром  виключаЇтьс¤  з  реЇстру  в  раз≥   його
л≥кв≥дац≥њ або зн¤тт¤ з експлуатац≥њ.
     ѕри  виключенн≥  аеродрому  з  реЇстру  св≥доцтво  про   його
реЇстрац≥ю втрачаЇ силу, а власник аеродрому втрачаЇ право на його
експлуатац≥ю.

     —татт¤ 45. ћарк≥руванн¤ аеродром≥в

     јеродром  ≥  його  елементи  повинн≥  мати  марк≥руванн¤,  що
в≥дпов≥даЇ нормам придатност≥ аеродром≥в до експлуатац≥њ.
     –озташуванн¤ у район≥ аеродрому будь-¤ких знак≥в, пристроњв ≥
позначень,  под≥бних  до  марк≥рувальних  знак≥в,   пристроњв    ≥
позначень,   що    вживаютьс¤    дл¤    розп≥знанн¤    аеродром≥в,
заборон¤Їтьс¤.

     —татт¤ 46. ћарк≥руванн¤ нерухомих об'Їкт≥в ≥ споруд

     ”с≥ нерухом≥ об'Їкти ≥ споруди, розташован≥ на приаеродромн≥й
територ≥њ,  повинн≥  бути    марк≥рован≥    денними  ≥    н≥чними
марк≥рувальними знаками та пристро¤ми зг≥дно з нормами придатност≥
аеродром≥в до експлуатац≥њ.
     ћарк≥руванн¤ нерухомих об'Їкт≥в ≥ споруд денними  та  н≥чними
марк≥рувальними  знаками  провадитьс¤  власниками  цих   нерухомих
об'Їкт≥в ≥ споруд за њх рахунок.

     —татт¤ 47. ќхорона навколишнього природного середовища

     ѕри  розв≥дуванн≥,  буд≥вництв≥,  реконструкц≥њ,  ремонт≥  та
експлуатац≥њ  аеродрому  п≥др¤дчик  та  експлуатант    зобов'¤зан≥
виконувати д≥юч≥ в ”крањн≥ норми, правила ≥ процедури щодо охорони
навколишнього природного середовища.

     —татт¤ 48. јеропорти

     «а своњм призначенн¤м аеропорти под≥л¤ютьс¤ на  внутр≥шн≥  та
м≥жнародн≥.
     ћ≥жнародний   аеропорт    повинен    забезпечувати    митний,
прикордонний, сан≥тарний контроль, контроль  на  безпеку  та  ≥нш≥
види контролю, передбачен≥ чинним законодавством.
     јеропорт, в  тому  числ≥  ¤к  сп≥льне  з  ≥ноземною  державою
п≥дприЇмство чи п≥дприЇмство,  ¤ке  повн≥стю  належить  ≥ноземному
≥нвестору, повинен пройти сертиф≥кац≥ю ≥ реЇстрац≥ю в≥дпов≥дно  до
д≥ючих в ”крањн≥ правил.
     јеропорт повинен мати поштовий,  телеграфний,  телефонний  та
≥нш≥ види зв'¤зку, а  також  регул¤рне  сполученн¤  з  найближчими
населеними пунктами.
     ќргани державноњ виконавчоњ влади  забезпечують  буд≥вництво,
реконструкц≥ю, благоустр≥й  та  експлуатац≥ю  п≥д'њзних  дор≥г  до
аеропорт≥в,  регул¤рний  рух  пасажирського  транспорту  на    цих
дорогах, а також телефонний  зв'¤зок  м≥ж  населеними  пунктами  ≥
аеропортами.




    



Hosted by uCoz