”становить в качестве домашней!



                     јЅ≤Ќ≈“ ћ≤Ќ≤—“–≤¬ ” –јѓЌ»

                        ѕ ќ — “ ј Ќ ќ ¬ ј
                   в≥д 28 травн¤ 2001 р. N 593
                                ињв

                  ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про
                формуванн¤ та використанн¤ кошт≥в
           ”крањнськоњ державноњ ≥нновац≥йноњ компан≥њ


      аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни  п о с т а н о в л ¤ Ї:

     «атвердити ѕоложенн¤  про  формуванн¤  та використанн¤ кошт≥в
”крањнськоњ державноњ ≥нновац≥йноњ компан≥њ, що додаЇтьс¤.


     ѕрем'Їр-м≥н≥стр ”крањни                              ¬.ёў≈Ќ ќ

     ≤нд. 28


                                          «ј“¬≈–ƒ∆≈Ќќ
                             постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни
                                  в≥д 28 травн¤ 2001 р. N 593

                            ѕќЋќ∆≈ЌЌя
              про формуванн¤ та використанн¤ кошт≥в
           ”крањнськоњ державноњ ≥нновац≥йноњ компан≥њ

                         «агальна частина

     1. ÷е ѕоложенн¤ регулюЇ питанн¤  формуванн¤  та  використанн¤
кошт≥в ”крањнськоњ державноњ ≥нновац≥йноњ компан≥њ (”ƒ≤ ).

     2. ѕон¤тт¤,  що  вживаютьс¤  у  цьому  ѕоложенн≥,  мають таке
значенн¤:

     ≥нновац≥йний проект  -  комплект  документ≥в   з   комплексом
заход≥в   ≥нвестиц≥йного   характеру,  спр¤мованих  на  комерц≥йне
застосуванн¤  науково-техн≥чних розробок  ≥  нових  технолог≥й   у
виробництв≥ або соц≥альн≥й сфер≥;

     за¤вник -  юридична  особа,  ¤ка  подала  до  ”ƒ≤   за¤ву  на
ф≥нансуванн¤ ≥нновац≥йного або ≥нвестиц≥йного проекту;

     виконавець - юридична особа,  ¤ка на умовах договору вз¤ла на
себе  зобов'¤занн¤  з  виконанн¤  ≥нновац≥йного або ≥нвестиц≥йного
проекту;

     сум≥сна д≥¤льн≥сть - господарське  сп≥вроб≥тництво  учасник≥в
≥нновац≥йноњ  або  ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥ на догов≥рн≥й основ≥ з
метою реал≥зац≥њ ≥нновац≥йних або ≥нвестиц≥йних проект≥в.

     3. ‘ормуванн¤ та використанн¤  кошт≥в  ”ƒ≤   зд≥йснюЇтьс¤  за
такими принципами:

     самост≥йне формуванн¤ джерел надходженн¤ кошт≥в;

     дотриманн¤ пр≥оритет≥в    ≥нновац≥йного   та   ≥нвестиц≥йного
розвитку нац≥ональноњ економ≥ки;

     централ≥зований розпод≥л   правл≥нн¤м   ”ƒ≤     кошт≥в    дл¤
забезпеченн¤ ф≥нансуванн¤ ≥нновац≥йних та ≥нвестиц≥йних проект≥в;.

     ф≥нансуванн¤ ≥нновац≥йних     та    ≥нвестиц≥йних    проект≥в
п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й незалежно в≥д форми власност≥;

     ц≥льове використанн¤ кошт≥в в≥дпов≥дно до завдань, визначених
—татутом ”ƒ≤ , та з урахуванн¤м вимог цього ѕоложенн¤.

                  ƒжерела формуванн¤ кошт≥в ”ƒ≤ 

     4.  ошти  ”ƒ≤   складаютьс¤  з  власних  ≥  залучених кошт≥в,
бюджетних асигнувань.

     5. ¬ласн≥ кошти ”ƒ≤  складаютьс¤  ≥з  статутного  кап≥талу  ≥
прибутку.

     —татутний  кап≥тал ”ƒ≤  формуЇтьс¤ за рахунок:

     кошт≥в, одержуваних  в≥д  поверненн¤ виконавц¤ми ≥нновац≥йних
проект≥в деб≥торськоњ заборгованост≥  за  ≥нновац≥йними  позиками,
наданими у 1992 - 2000 роках ƒержавним ≥нновац≥йних фондом та його
рег≥ональними в≥дд≥ленн¤ми;

     прибутку.

     ѕрибуток формуЇтьс¤ за рахунок доход≥в,  одержаних  ”ƒ≤   в≥д
ус≥х вид≥в д≥¤льност≥ в≥дпов≥дно до њњ —татуту.

     6. «алученн¤  кошт≥в  ”ƒ≤  провадитьс¤ за рахунок в≥тчизн¤них
та ≥ноземних ≥нвестиц≥й,  в тому числ≥ кредит≥в (кредитних л≥н≥й),
наданих  ”крањн≥  ≥ноземними  державами,  м≥жнародними ф≥нансовими
орган≥зац≥¤ми та  ≥ноземними  банками  в≥дпов≥дно  до  м≥жнародних
договор≥в ”крањни, добров≥льних внеск≥в юридичних ≥ ф≥зичних ос≥б,
≥нших джерел, не заборонених законодавством.

     7. Ѕюджетн≥ асигнуванн¤  становл¤ть  кошти,  передбачуван≥  в
державному  бюджет≥ дл¤ ф≥нансуванн¤ ≥нновац≥йних та ≥нвестиц≥йних
проект≥в.

                 Ќапр¤ми використанн¤ кошт≥в ”ƒ≤ 

     8.  ошти ”ƒ≤  спр¤мовуютьс¤  на  ф≥нансуванн¤  в≥дпов≥дно  до
законодавства витрат, пов'¤заних з:

     проведенн¤м маркетингового досл≥дженн¤ ринку;

     п≥дготовкою б≥знес-план≥в   ≥нновац≥йних   та   ≥нвестиц≥йних
проект≥в;

     орган≥зац≥Їю проведенн¤ аудиту ф≥нансового стану та зв≥тност≥
за¤вника ≥ виконавц¤;

     орган≥зац≥Їю та            проведенн¤м            експертизи,
ф≥нансово-економ≥чного  анал≥зу  ≥нновац≥йних   та   ≥нвестиц≥йних
проект≥в;

     орган≥зац≥Їю ≥  наданн¤м  юридичних  та  ≥нших консалтингових
послуг;

     проведенн¤м мон≥торингу ринку ц≥нних  папер≥в,  збиранн¤м  та
анал≥зом  ≥нформац≥њ  щодо  п≥дприЇмств,  ¤к≥  Ї ем≥тентами ц≥нних
папер≥в;

     участю у розробленн≥  рег≥ональних  програм  ≥нновац≥йноњ  та
≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥;

     виконанн¤м ≥   ф≥нансуванн¤м  ≥нновац≥йних  та  ≥нвестиц≥йних
проект≥в;

     випуском ц≥нних  папер≥в  (обл≥гац≥й,   вексел≥в   тощо)   та
зд≥йсненн¤м операц≥й з ними;

     зд≥йсненн¤м контролю  за ефективним та ц≥льовим використанн¤м
наданих нею кошт≥в;

     забезпеченн¤м своЇчасного поверненн¤ виконавц¤ми  наданих  њм
”ƒ≤  кошт≥в та виконанн¤ ≥нших умов договор≥в;

     управл≥нн¤м ≥  супроводженн¤м  ≥нновац≥йних  та ≥нвестиц≥йних
проект≥в;

     утриманн¤м ”ƒ≤ ,  њњ  рег≥ональних  в≥дд≥лень,  ф≥л≥ал≥в   та
представництв;

     сплатою до  бюджет≥в  податк≥в,  збор≥в  та  внесенн¤м  ≥нших
обов'¤зкових платеж≥в;

     формуванн¤м резервного (страхового) та ≥нших фонд≥в;

     зм≥цненн¤м матер≥ально-техн≥чноњ   бази   ”ƒ≤ ,    соц≥альним
забезпеченн¤м   трудового   колективу,   матер≥альним  заохоченн¤м
прац≥вник≥в ≥ вир≥шенн¤м ≥нших питань;

     виконанн¤м ≥нших статутних завдань.

     9. ‘≥нансуванн¤  ≥нновац≥йних   та   ≥нвестиц≥йних   проект≥в
зд≥йснюЇтьс¤  у  форм≥  наданн¤ ф≥нансового або товарного кредиту,
ф≥нансового або оперативного л≥зингу  (оренди) або в ≥нш≥й  форм≥,
а  також  шл¤хом  орган≥зац≥њ  сум≥сноњ  д≥¤льност≥ з виконавц¤ми,
≥ншими учасниками ≥нновац≥йноњ та ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥.

     10. ‘≥нансовий кредит надаЇтьс¤, ¤к правило, дл¤ ф≥нансуванн¤
не б≥льш ¤к 80 в≥дсотк≥в вартост≥ ≥нновац≥йного або ≥нвестиц≥йного
проекту на умовах,  що визначаютьс¤ у договор≥  ≥з  за¤вником  або
виконавцем.

     ‘≥нансовий кредит  надаЇтьс¤  на  пер≥од до трьох рок≥в,  а в
окремих випадках зг≥дно з  р≥шенн¤м  правл≥нн¤  ”ƒ≤   -  до  п'¤ти
рок≥в.   ѕогашенн¤  кредиту  провадитьс¤  у  пор¤дку,  визначеному
договором.

     ‘≥нансовий кредит   видаЇтьс¤   на   умовах   забезпеченост≥,
поверненн¤,   строковост≥,   платност≥   та   ц≥льового  характеру
використанн¤.

     ÷≥льовий характер    використанн¤    передбачаЇ     вкладанн¤
позичкових   кошт≥в   на  конкретн≥  ц≥л≥,  передбачен≥  кредитним
договором.

     –озм≥ри в≥дсоткових  ставок  за  кредитними  операц≥¤ми  ”ƒ≤ 
обумовлюютьс¤  в договор≥ залежно в≥д кредитного ризику,  попиту ≥
пропонуванн¤,  що  складаютьс¤  на   кредитному   ринку,   терм≥ну
використанн¤ кредиту, ≥нших фактор≥в.

     11. «а  орган≥зац≥ю  ф≥нансуванн¤,  проведенн¤  експертизи  ≥
супроводженн¤    ≥нновац≥йного    або    ≥нвестиц≥йного    проекту
встановлюЇтьс¤  плата  у форм≥ ком≥с≥йноњ винагороди з урахуванн¤м
обс¤гу  проекту,  складност≥  та  терм≥н≥в  його  виконанн¤,   ¤ка
визначаЇтьс¤ правл≥нн¤м ”ƒ≤ .

     12. ‘≥нансуванн¤   ≥нновац≥йного  та  ≥нвестиц≥йного  проекту
незалежно в≥д форми ф≥нансуванн¤ зд≥йснюЇтьс¤ за умови  оформленн¤
в≥дпов≥дно  до  законодавства  гарант≥њ,  застави  та  ≥нших вид≥в
забезпеченн¤ поверненн¤ кошт≥в за¤вником або виконавцем.

     13. –≥шенн¤ про ф≥нансуванн¤ ≥нновац≥йного та  ≥нвестиц≥йного
проекту  в  сум≥  до  10  в≥дсотк≥в  статутного  кап≥талу  приймаЇ
кредитна рада ”ƒ≤ ,  а  понад  10  в≥дсотк≥в  -  њњ  правл≥нн¤  за
погодженн¤м ≥з спостережною радою.

     14. ‘≥нансуванн¤  витрат,  пов'¤заних  з утриманн¤м ”ƒ≤ ,  њњ
рег≥ональних в≥дд≥лень,  ф≥л≥ал≥в та  представництв,  зд≥йснюЇтьс¤
зг≥дно  ≥з  затвердженим  правл≥нн¤м  ”ƒ≤   бюджетом за рахунок њњ
доход≥в  та  10  в≥дсотк≥в  кошт≥в,  одержуваних  в≥д   поверненн¤
≥нновац≥йних   позик,  наданих  у  1992  -  2000  роках  ƒержавним
≥нновац≥йним фондом та його рег≥ональними в≥дд≥ленн¤ми.

     15. —плата до бюджет≥в податк≥в,  збор≥в  та  внесенн¤  ≥нших
обов'¤зкових    платеж≥в    зд≥йснюЇтьс¤    ”ƒ≤    в≥дпов≥дно   до
законодавства.

     16. ƒл¤   покритт¤   непередбачених   витрат,   в≥дшкодуванн¤
можливих  збитк≥в  в≥д  проваджуваноњ  ”ƒ≤  д≥¤льност≥ утворюЇтьс¤
резервний (страховий) фонд у розм≥р≥ 25  в≥дсотк≥в  њњ  статутного
кап≥талу.  –езервний  (страховий) фонд формуЇтьс¤ шл¤хом щор≥чного
в≥драхуванн¤ 5 в≥дсотк≥в суми чистого прибутку, ¤ке провадитьс¤ до
дос¤гненн¤ цим фондом зазначеного розм≥ру.

     ” раз≥   повного   або   часткового  використанн¤  резервного
(страхового)  фонду  його  поповненн¤  зд≥йснюЇтьс¤   у   пор¤дку,
передбаченому цим пунктом.

     17. ” раз≥ коли юридичн≥ особи не в змоз≥ повернути надан≥ њм
кошти,  ”ƒ≤   провадить  њх  поверненн¤  шл¤хом  реструктуризац≥њ,
управл≥нн¤   борговими   зобов'¤занн¤ми,  реал≥зац≥њ  заставленого
майна,  товар≥в,  ц≥нних папер≥в та  ≥нших  актив≥в,  переданих  у
рахунок погашенн¤ боргу за договорами, тощо.

     18. ”ƒ≤   самост≥йно визначаЇ напр¤ми використанн¤ њњ чистого
прибутку в≥дпов≥дно до законодавства та власного —татуту. «г≥дно з
р≥шенн¤м  правл≥нн¤  ”ƒ≤   за  рахунок прибутку створюютьс¤ фонди,
призначен≥ дл¤ ф≥нансуванн¤ заход≥в,  спр¤мованих на зм≥цненн¤  њњ
матер≥ально-техн≥чноњ   бази,   соц≥альне  забезпеченн¤  трудового
колективу,  матер≥альне заохоченн¤ прац≥вник≥в ≥  вир≥шенн¤  ≥нших
питань.
 



Hosted by uCoz