|
јЅ≤Ќ≈“ ћ≤Ќ≤—“–≤¬ ” –јѓЌ» ѕ ќ — “ ј Ќ ќ ¬ ј в≥д 28 травн¤ 2001 р. N 593 ињв ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про формуванн¤ та використанн¤ кошт≥в ”крањнськоњ державноњ ≥нновац≥йноњ компан≥њ аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни п о с т а н о в л ¤ Ї: «атвердити ѕоложенн¤ про формуванн¤ та використанн¤ кошт≥в ”крањнськоњ державноњ ≥нновац≥йноњ компан≥њ, що додаЇтьс¤. ѕрем'Їр-м≥н≥стр ”крањни ¬.ёў≈Ќ ќ ≤нд. 28 «ј“¬≈–ƒ∆≈Ќќ постановою аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 28 травн¤ 2001 р. N 593 ѕќЋќ∆≈ЌЌя про формуванн¤ та використанн¤ кошт≥в ”крањнськоњ державноњ ≥нновац≥йноњ компан≥њ «агальна частина 1. ÷е ѕоложенн¤ регулюЇ питанн¤ формуванн¤ та використанн¤ кошт≥в ”крањнськоњ державноњ ≥нновац≥йноњ компан≥њ (”ƒ≤ ). 2. ѕон¤тт¤, що вживаютьс¤ у цьому ѕоложенн≥, мають таке значенн¤: ≥нновац≥йний проект - комплект документ≥в з комплексом заход≥в ≥нвестиц≥йного характеру, спр¤мованих на комерц≥йне застосуванн¤ науково-техн≥чних розробок ≥ нових технолог≥й у виробництв≥ або соц≥альн≥й сфер≥; за¤вник - юридична особа, ¤ка подала до ”ƒ≤ за¤ву на ф≥нансуванн¤ ≥нновац≥йного або ≥нвестиц≥йного проекту; виконавець - юридична особа, ¤ка на умовах договору вз¤ла на себе зобов'¤занн¤ з виконанн¤ ≥нновац≥йного або ≥нвестиц≥йного проекту; сум≥сна д≥¤льн≥сть - господарське сп≥вроб≥тництво учасник≥в ≥нновац≥йноњ або ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥ на догов≥рн≥й основ≥ з метою реал≥зац≥њ ≥нновац≥йних або ≥нвестиц≥йних проект≥в. 3. ‘ормуванн¤ та використанн¤ кошт≥в ”ƒ≤ зд≥йснюЇтьс¤ за такими принципами: самост≥йне формуванн¤ джерел надходженн¤ кошт≥в; дотриманн¤ пр≥оритет≥в ≥нновац≥йного та ≥нвестиц≥йного розвитку нац≥ональноњ економ≥ки; централ≥зований розпод≥л правл≥нн¤м ”ƒ≤ кошт≥в дл¤ забезпеченн¤ ф≥нансуванн¤ ≥нновац≥йних та ≥нвестиц≥йних проект≥в;. ф≥нансуванн¤ ≥нновац≥йних та ≥нвестиц≥йних проект≥в п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й незалежно в≥д форми власност≥; ц≥льове використанн¤ кошт≥в в≥дпов≥дно до завдань, визначених —татутом ”ƒ≤ , та з урахуванн¤м вимог цього ѕоложенн¤. ƒжерела формуванн¤ кошт≥в ”ƒ≤ 4. ошти ”ƒ≤ складаютьс¤ з власних ≥ залучених кошт≥в, бюджетних асигнувань. 5. ¬ласн≥ кошти ”ƒ≤ складаютьс¤ ≥з статутного кап≥талу ≥ прибутку. —татутний кап≥тал ”ƒ≤ формуЇтьс¤ за рахунок: кошт≥в, одержуваних в≥д поверненн¤ виконавц¤ми ≥нновац≥йних проект≥в деб≥торськоњ заборгованост≥ за ≥нновац≥йними позиками, наданими у 1992 - 2000 роках ƒержавним ≥нновац≥йних фондом та його рег≥ональними в≥дд≥ленн¤ми; прибутку. ѕрибуток формуЇтьс¤ за рахунок доход≥в, одержаних ”ƒ≤ в≥д ус≥х вид≥в д≥¤льност≥ в≥дпов≥дно до њњ —татуту. 6. «алученн¤ кошт≥в ”ƒ≤ провадитьс¤ за рахунок в≥тчизн¤них та ≥ноземних ≥нвестиц≥й, в тому числ≥ кредит≥в (кредитних л≥н≥й), наданих ”крањн≥ ≥ноземними державами, м≥жнародними ф≥нансовими орган≥зац≥¤ми та ≥ноземними банками в≥дпов≥дно до м≥жнародних договор≥в ”крањни, добров≥льних внеск≥в юридичних ≥ ф≥зичних ос≥б, ≥нших джерел, не заборонених законодавством. 7. Ѕюджетн≥ асигнуванн¤ становл¤ть кошти, передбачуван≥ в державному бюджет≥ дл¤ ф≥нансуванн¤ ≥нновац≥йних та ≥нвестиц≥йних проект≥в. Ќапр¤ми використанн¤ кошт≥в ”ƒ≤ 8. ошти ”ƒ≤ спр¤мовуютьс¤ на ф≥нансуванн¤ в≥дпов≥дно до законодавства витрат, пов'¤заних з: проведенн¤м маркетингового досл≥дженн¤ ринку; п≥дготовкою б≥знес-план≥в ≥нновац≥йних та ≥нвестиц≥йних проект≥в; орган≥зац≥Їю проведенн¤ аудиту ф≥нансового стану та зв≥тност≥ за¤вника ≥ виконавц¤; орган≥зац≥Їю та проведенн¤м експертизи, ф≥нансово-економ≥чного анал≥зу ≥нновац≥йних та ≥нвестиц≥йних проект≥в; орган≥зац≥Їю ≥ наданн¤м юридичних та ≥нших консалтингових послуг; проведенн¤м мон≥торингу ринку ц≥нних папер≥в, збиранн¤м та анал≥зом ≥нформац≥њ щодо п≥дприЇмств, ¤к≥ Ї ем≥тентами ц≥нних папер≥в; участю у розробленн≥ рег≥ональних програм ≥нновац≥йноњ та ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥; виконанн¤м ≥ ф≥нансуванн¤м ≥нновац≥йних та ≥нвестиц≥йних проект≥в; випуском ц≥нних папер≥в (обл≥гац≥й, вексел≥в тощо) та зд≥йсненн¤м операц≥й з ними; зд≥йсненн¤м контролю за ефективним та ц≥льовим використанн¤м наданих нею кошт≥в; забезпеченн¤м своЇчасного поверненн¤ виконавц¤ми наданих њм ”ƒ≤ кошт≥в та виконанн¤ ≥нших умов договор≥в; управл≥нн¤м ≥ супроводженн¤м ≥нновац≥йних та ≥нвестиц≥йних проект≥в; утриманн¤м ”ƒ≤ , њњ рег≥ональних в≥дд≥лень, ф≥л≥ал≥в та представництв; сплатою до бюджет≥в податк≥в, збор≥в та внесенн¤м ≥нших обов'¤зкових платеж≥в; формуванн¤м резервного (страхового) та ≥нших фонд≥в; зм≥цненн¤м матер≥ально-техн≥чноњ бази ”ƒ≤ , соц≥альним забезпеченн¤м трудового колективу, матер≥альним заохоченн¤м прац≥вник≥в ≥ вир≥шенн¤м ≥нших питань; виконанн¤м ≥нших статутних завдань. 9. ‘≥нансуванн¤ ≥нновац≥йних та ≥нвестиц≥йних проект≥в зд≥йснюЇтьс¤ у форм≥ наданн¤ ф≥нансового або товарного кредиту, ф≥нансового або оперативного л≥зингу (оренди) або в ≥нш≥й форм≥, а також шл¤хом орган≥зац≥њ сум≥сноњ д≥¤льност≥ з виконавц¤ми, ≥ншими учасниками ≥нновац≥йноњ та ≥нвестиц≥йноњ д≥¤льност≥. 10. ‘≥нансовий кредит надаЇтьс¤, ¤к правило, дл¤ ф≥нансуванн¤ не б≥льш ¤к 80 в≥дсотк≥в вартост≥ ≥нновац≥йного або ≥нвестиц≥йного проекту на умовах, що визначаютьс¤ у договор≥ ≥з за¤вником або виконавцем. ‘≥нансовий кредит надаЇтьс¤ на пер≥од до трьох рок≥в, а в окремих випадках зг≥дно з р≥шенн¤м правл≥нн¤ ”ƒ≤ - до п'¤ти рок≥в. ѕогашенн¤ кредиту провадитьс¤ у пор¤дку, визначеному договором. ‘≥нансовий кредит видаЇтьс¤ на умовах забезпеченост≥, поверненн¤, строковост≥, платност≥ та ц≥льового характеру використанн¤. ÷≥льовий характер використанн¤ передбачаЇ вкладанн¤ позичкових кошт≥в на конкретн≥ ц≥л≥, передбачен≥ кредитним договором. –озм≥ри в≥дсоткових ставок за кредитними операц≥¤ми ”ƒ≤ обумовлюютьс¤ в договор≥ залежно в≥д кредитного ризику, попиту ≥ пропонуванн¤, що складаютьс¤ на кредитному ринку, терм≥ну використанн¤ кредиту, ≥нших фактор≥в. 11. «а орган≥зац≥ю ф≥нансуванн¤, проведенн¤ експертизи ≥ супроводженн¤ ≥нновац≥йного або ≥нвестиц≥йного проекту встановлюЇтьс¤ плата у форм≥ ком≥с≥йноњ винагороди з урахуванн¤м обс¤гу проекту, складност≥ та терм≥н≥в його виконанн¤, ¤ка визначаЇтьс¤ правл≥нн¤м ”ƒ≤ . 12. ‘≥нансуванн¤ ≥нновац≥йного та ≥нвестиц≥йного проекту незалежно в≥д форми ф≥нансуванн¤ зд≥йснюЇтьс¤ за умови оформленн¤ в≥дпов≥дно до законодавства гарант≥њ, застави та ≥нших вид≥в забезпеченн¤ поверненн¤ кошт≥в за¤вником або виконавцем. 13. –≥шенн¤ про ф≥нансуванн¤ ≥нновац≥йного та ≥нвестиц≥йного проекту в сум≥ до 10 в≥дсотк≥в статутного кап≥талу приймаЇ кредитна рада ”ƒ≤ , а понад 10 в≥дсотк≥в - њњ правл≥нн¤ за погодженн¤м ≥з спостережною радою. 14. ‘≥нансуванн¤ витрат, пов'¤заних з утриманн¤м ”ƒ≤ , њњ рег≥ональних в≥дд≥лень, ф≥л≥ал≥в та представництв, зд≥йснюЇтьс¤ зг≥дно ≥з затвердженим правл≥нн¤м ”ƒ≤ бюджетом за рахунок њњ доход≥в та 10 в≥дсотк≥в кошт≥в, одержуваних в≥д поверненн¤ ≥нновац≥йних позик, наданих у 1992 - 2000 роках ƒержавним ≥нновац≥йним фондом та його рег≥ональними в≥дд≥ленн¤ми. 15. —плата до бюджет≥в податк≥в, збор≥в та внесенн¤ ≥нших обов'¤зкових платеж≥в зд≥йснюЇтьс¤ ”ƒ≤ в≥дпов≥дно до законодавства. 16. ƒл¤ покритт¤ непередбачених витрат, в≥дшкодуванн¤ можливих збитк≥в в≥д проваджуваноњ ”ƒ≤ д≥¤льност≥ утворюЇтьс¤ резервний (страховий) фонд у розм≥р≥ 25 в≥дсотк≥в њњ статутного кап≥талу. –езервний (страховий) фонд формуЇтьс¤ шл¤хом щор≥чного в≥драхуванн¤ 5 в≥дсотк≥в суми чистого прибутку, ¤ке провадитьс¤ до дос¤гненн¤ цим фондом зазначеного розм≥ру. ” раз≥ повного або часткового використанн¤ резервного (страхового) фонду його поповненн¤ зд≥йснюЇтьс¤ у пор¤дку, передбаченому цим пунктом. 17. ” раз≥ коли юридичн≥ особи не в змоз≥ повернути надан≥ њм кошти, ”ƒ≤ провадить њх поверненн¤ шл¤хом реструктуризац≥њ, управл≥нн¤ борговими зобов'¤занн¤ми, реал≥зац≥њ заставленого майна, товар≥в, ц≥нних папер≥в та ≥нших актив≥в, переданих у рахунок погашенн¤ боргу за договорами, тощо. 18. ”ƒ≤ самост≥йно визначаЇ напр¤ми використанн¤ њњ чистого прибутку в≥дпов≥дно до законодавства та власного —татуту. «г≥дно з р≥шенн¤м правл≥нн¤ ”ƒ≤ за рахунок прибутку створюютьс¤ фонди, призначен≥ дл¤ ф≥нансуванн¤ заход≥в, спр¤мованих на зм≥цненн¤ њњ матер≥ально-техн≥чноњ бази, соц≥альне забезпеченн¤ трудового колективу, матер≥альне заохоченн¤ прац≥вник≥в ≥ вир≥шенн¤ ≥нших питань. |