TopList

Ќа √лавную
”становить в качестве домашней!



               ƒ≈–∆ј¬Ќ»…  ќћ≤“≈“ —“ј“»—“» » ” –јѓЌ»

                            Ќ ј   ј «

 N 102 в≥д 22.02.2001                 «ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
                                      юстиц≥њ ”крањни
                                      13 березн¤ 2001 р.
                                      за N 221/5412


       ѕро затвердженн¤ ≤нструкц≥њ щодо складанн¤ державноњ
       статистичноњ зв≥тност≥  про  на¤вн≥сть  торговельних
                     суден за формою N 2-вод


     ¬≥дпов≥дно до  статт≥  14  «акону   ”крањни   "ѕро   державну
статистику",   ѕрограми  реформуванн¤  державноњ
статистики  на  пер≥од  до  2002  року,  затвердженоњ   постановою
 аб≥нету ћ≥н≥стр≥в  ”крањни в≥д 27.06.98 N 971,  та з
метою подальшого  вдосконаленн¤  обл≥ку  та  зв≥тност≥  з  водного
транспорту Ќ ј   ј « ” ё:

     1. «атвердити    ≤нструкц≥ю    щодо    складанн¤    державноњ
статистичноњ зв≥тност≥ про на¤вн≥сть торговельних суден за  формою
N 2-вод (додаЇтьс¤).

     2. ”правл≥нню статистики послуг, транспорту та зв'¤зку (√олуб
ќ.¬.):
     2.1. ¬изначити   необх≥дний  тираж,  п≥дготувати  ≥  передати
ф≥нансово-економ≥чному управл≥нню ориг≥нал затвердженоњ ≤нструкц≥њ
дл¤ тиражуванн¤.
     2.2. «д≥йснювати   методолог≥чне   кер≥вництво   обл≥ком   та
зв≥тн≥стю про на¤вн≥сть торговельних суден.

     3. ‘≥нансово-економ≥чному    управл≥нню    (—орок≥на    “.¬.)
забезпечити ф≥нансуванн¤ виготовленн¤ даноњ ≤нстррукц≥њ.
     4. ”правл≥нню справами (ћоскот ¬.‘.) забезпечити контроль  за
своЇчасним   тиражуванн¤м   ≥   розсиланн¤м   зазначених   бланк≥в
≤нструкц≥њ  до  √оловного  управл≥нн¤  статистики   в   јвтономн≥й
–еспубл≥ц≥  рим, обласних,  ињвського та —евастопольського м≥ських
управл≥нь статистики.
     5. √оловному управл≥нню статистики  в  јвтономн≥й  –еспубл≥ц≥
 рим,    обласним,    ињвському   та   —евастопольському   м≥ським
управл≥нн¤м статистики довести вищезазначену ≤нструкц≥ю до  в≥дома
п≥дприЇмств,  установ  та  орган≥зац≥й  - юридичних ос≥б ус≥х форм
власност≥ та вид≥в д≥¤льност≥,  ¤к≥ мають на  баланс≥  торговельн≥
судна, а також вантажн≥ ≥ пасажирськ≥ причали.
     6.  онтроль за виконанн¤м цього наказу покласти на заступника
√олови  ом≥тету ќстапчука ё.ћ.

 √олова  ом≥тету                                     ќ.√.ќсауленко

 ѕогоджено:
 «аступник ћ≥н≥стра
 транспорту ”крањни                                   ¬.¬.—еврюков

                                              «атверджено
                                        Ќаказ ƒержкомстату ”крањни
                                        22.02.2001 N 102

                                      «ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
                                      юстиц≥њ ”крањни
                                      13 березн¤ 2001 р.
                                      за N 221/5412

                            ≤нструкц≥¤
         щодо складанн¤ державноњ статистичноњ зв≥тност≥
       про на¤вн≥сть торговельних суден  за формою N 2-вод

                      1. «агальн≥ положенн¤

     ≤нструкц≥¤ щодо складанн¤  державноњ  статистичноњ  зв≥тност≥
про  на¤вн≥сть  торговельних  суден  за  формою  N 2-вод "«в≥т про
на¤вн≥сть власних торговельних суден" (дал≥ - ≤нструкц≥¤) створена
з  метою  одержанн¤ всеб≥чноњ та вичерпноњ статистичноњ ≥нформац≥њ
про к≥льк≥сн≥ та ¤к≥сн≥ характеристики морського ≥ р≥чкового флоту
”крањни.
     ƒ≥¤ ≤нструкц≥њ  поширюЇтьс¤  на  п≥дприЇмства,   установи   ≥
орган≥зац≥њ  (дал≥  -  п≥дприЇмства)  -  юридичн≥  особи вс≥х форм
власност≥ та вид≥в економ≥чноњ д≥¤льност≥, ¤к≥ мають на баланс≥:
     - торговельн≥ судна;
     - вантажн≥ та пасажирськ≥ причали.

               2. ќсновн≥ терм≥ни та њх тлумаченн¤

     ќсновн≥ терм≥ни,   ¤к≥   використовуютьс¤    в    ≤нструкц≥њ,
в≥дпов≥дають терм≥нам  одексу торговельного  мореплавства ”крањни,  
√лосар≥ю по статистиц≥ транспорту (™вростат, ≈ ћ“,
™≈  ќќЌ 1994 р.).
     2.1. “орговельне  судно  (дал≥  -  судно)  -   самох≥дна   чи
несамох≥дна плавуча споруда, що використовуЇтьс¤:
     - дл¤ перевезенн¤ вантаж≥в,  пасажир≥в,  багажу ≥ пошти,  дл¤
рибного   чи  ≥ншого  морського  промислу,  розв≥дки  ≥  добуванн¤
корисних копалин,  р¤туванн¤ людей ≥ суден,  що зазнають  лиха  на
вод≥,  буксируванн¤  ≥нших  суден та плавучих обЇкт≥в,  зд≥йсненн¤
г≥дротехн≥чних роб≥т чи п≥дн≥манн¤ майна, що затонуло;
     - дл¤   несенн¤   спец≥альноњ   державноњ   служби   (охорона
промисл≥в,  сан≥тарна ≥ карантинна служба,  захист в≥д забрудненн¤
тощо);
     - дл¤ наукових, навчальних ≥  культурних ц≥лей;
     - дл¤ спорту;
     - дл¤ ≥нших потреб з ≥ншою метою.
     2.2. «а районами плаванн¤  судна под≥л¤ютьс¤:
     - на р≥чков≥,  призначен≥  дл¤  судноплавства  по  внутр≥шн≥х
водних шл¤хах (р≥чках, озерах, каналах) без права виходу в море;
     - морськ≥,   призначен≥   дл¤   судноплавства   у    морських
територ≥альних   водах   ”крањни   з   виходом   у  нейтральн≥  та
територ≥альн≥ води ≥нших крањн;
     - зм≥шаного типу "р≥ка-море", призначен≥ дл¤ судноплавства по
внутр≥шн≥х водних шл¤хах (р≥чках, озерах, каналах) з правом виходу
в море.
     2.3. «а на¤вн≥стю двигуна судна под≥л¤ютьс¤ на самох≥дн≥, ¤к≥
оснащен≥    самост≥йною    рухомою   установкою   (двигуном),   та
несамох≥дн≥,  ¤к≥ не мають власноњ рухомоњ установки (двигуна), та
рух ¤ких зд≥йснюЇтьс¤ за допомогою самох≥дних суден.
     2.4. «а   призначенн¤м   судна  под≥л¤ютьс¤  на  транспортн≥,
рибальськ≥,       спец≥ального       призначенн¤,        техн≥чн≥,
службово-допом≥жн≥.
     2.4.1.  ќсновними типами транспортних суден Ї:
     - пасажирськ≥ - дл¤ перевезень пасажир≥в та њх багажу;
     - вантажн≥  -   дл¤   перевезенн¤   вантаж≥в   (ун≥версальн≥,
контейнеровози,  доков≥,  баржевози, л≥хтеровози, накатн≥ (–о-–о),
наливн≥, навалочн≥ (балкери), л≥совозн≥, рефрижераторн≥):
     наливн≥, призначен≥ дл¤ перевезенн¤ вантаж≥в у стан≥ р≥дини;
     суховантажн≥, призначен≥   дл¤   перевезенн¤    сипучих    та
генеральних вантаж≥в;
     - вантажопасажирськ≥ - призначен≥  одночасно  дл¤  перевезень
пасажир≥в ≥ вантаж≥в.
     2.4.2.  ќсновними типами  рибальських суден  Ї:
     - промислов≥,  призначен≥ дл¤ промислу риби,  кит≥в, тюлен≥в,
морж≥в  або  ≥нших  живих  ресурс≥в   мор¤   (траулери,   сейнери,
тунцелови, риболовн≥ боти, с≥ткоп≥д≥ймач≥, китоб≥йн≥ та краболовн≥
судна);
     - промислово-переробн≥,  призначен≥  дл¤  промислу та обробки
власного улову (морозильн≥  траулери-рибозаводи,  велик≥  сардинн≥
траулери  - рибоконсервн≥ заводи,  морозильн≥ траулери,  судна дл¤
переробки оселедц≥в, краб≥в, рибоконсервн≥ плавуч≥ бази, рибомучн≥
судна, морозильн≥ судна).
     2.4.3. ќсновними типами суден спец≥ального призначенн¤ Ї:
     - науково-досл≥дницьк≥,      експедиц≥йн≥,      г≥дролог≥чн≥,
г≥дрограф≥чн≥,  г≥дрометеоролог≥чн≥,  навчальн≥,  призначен≥   дл¤
виконанн¤ наукових досл≥джень та навчальних роб≥т;
     - китобази,  рибобази та ≥нш≥ судна, призначен≥ дл¤ переробки
живих ресурс≥в мор¤ ≥ не зайн¤т≥ њх ловом;
     - буров≥,  добувн≥,  призначен≥  дл¤  розв≥дки,   бур≥нн¤   ≥
добуванн¤ корисних копалин;
     - криголами,  призначен≥ дл¤ розчищенн¤ шл¤х≥в ≥ забезпеченн¤
умов судноплавства у зимовий пер≥од;
     - р¤тувальн≥ судна,  буксири р¤тувальн≥,  авар≥йно-р¤тувальн≥
судна, призначен≥ дл¤ виконанн¤ р¤тувальних роб≥т;
     - патрульн≥ судна, призначен≥ дл¤ несенн¤ патрульноњ служби;
     - х≥мозачисн≥  станц≥њ,  призначен≥  дл¤  виконанн¤  роб≥т  з
очищенн¤ суден в≥д бруду.
     2.4.4. ќсновними типами техн≥чних суден Ї:
     - земснар¤ди, землесоси, г≥дроп≥сконавантажувач≥, грунтовозн≥
шаланди,  грунтовозн≥  судна,  призначен≥  дл¤  виконанн¤  роб≥т з
п≥дтримки габарит≥в водного шл¤ху та акватор≥њ порту;
     - нафтозб≥рн≥  судна,  призначен≥ дл¤ збору з водноњ поверхн≥
залишк≥в нафтопродукт≥в або ≥нших наливних вантаж≥в;
     - плавуч≥ доки та майстерн≥,  ремонтн≥ майстерн≥,  призначен≥
дл¤ виконанн¤ техн≥чного обслуговуванн¤ ≥нших суден.
     2.4.5. ќсновними типами службово-допом≥жних суден Ї:
     - буксирн≥,   призначен≥   дл¤    буксируванн¤,    штовханн¤,
одночасного буксируванн¤ або штовханн¤ суден, барж, плот≥в;
     - рейдово-маневров≥, судна забезпеченн¤ паливом та продуктами
життЇзабезпеченн¤, призначен≥ дл¤ обслуговуванн¤ флоту;
     - лоцманськ≥,  роз'њзн≥,  протипожежн≥, водолазн≥, сан≥тарн≥,
асен≥зац≥йн≥,  аг≥тац≥йн≥, призначен≥ дл¤ обслуговуванн¤ портового
господарства;
     - плавуч≥ крани, кранов≥ судна, буксири дл¤ завезенн¤ ¤кор≥в,
зерноперевантажувач≥, призначен≥ дл¤  зд≥йсненн¤  вантажоп≥дйомних
операц≥й;
     - ≥нш≥  (понтони,  дебаркадери,  брандвахти,  плавуч≥  копри,
плавуч≥ готел≥, плавуч≥ ресторани).
     2.5. ќсновними техн≥чними характеристиками торговельних суден
Ї:
     - валова м≥стк≥сть (куб.  метр) - найб≥льший об'Їм корпусу та
прим≥щень  на  судн≥ ¤к ≥нженерноњ споруди,  окр≥м об'Їму рульовоњ
рубки,  камбуз≥в, туалет≥в, ус≥х св≥тлових люк≥в та сх≥дних м≥лких
рубок;
     - вантажоп≥дйомн≥сть (т) - максимальна вага (брутто) вантажу,
¤ку може прийн¤ти судно на борт;
     - дейдвейт  (т)  -  р≥зниц¤  м≥ж  водотоннажн≥стю  судна   до
вантажноњ   ватерл≥н≥њ,   що   в≥дпов≥даЇ   призначеному  л≥тньому
надводному  борту  у  вод≥  ≥з   щ≥льн≥стю   1,025   т/куб.м,   та
водотоннажн≥стю порожнього судна;
     - водотоннажн≥сть (т) - об'Їм  п≥дводноњ  частини  судна  без
вантажу,  палива,  мастила,  баластноњ,  пр≥сноњ, котельноњ води в
цистернах,  ст≥чних вод,  запас≥в на судн≥, а також без пасажир≥в,
але з водою, паливом у судових системах та механ≥змах;
     - потужн≥сть (к¬т) - механ≥чна  потужн≥сть  головноњ  силовоњ
установки,  ¤ку може розвити двигун судна (к≥лька двигун≥в);  один
к¬т дор≥внюЇ 1,36 к.с.;
     - пасажиром≥стк≥сть   (пасажир≥в)   -  максимально  допустима
к≥льк≥сть пасажир≥в, ¤ку може перевозити судно.
     2.6. ѕричал  -  берегова  споруда  або природний берег,  ¤кий
призначено дл¤ зд≥йсненн¤ в≥дправки  пасажир≥в  та  перевантаженн¤
вантаж≥в.   ћехан≥зований  причал  -  берегова  споруда,  оснащена
пост≥йно      закр≥пленими      береговими       ≥       плавучими
навантажувально-розвантажувальними механ≥змами.

                 3. ƒокументи первинного обл≥ку

     ƒокументами первинного обл≥ку на¤вност≥ торговельних суден Ї:
     - техн≥чний паспорт;
     - класиф≥кац≥йне св≥доцтво;
     - м≥рильне св≥доцтво;
     - м≥жнародне м≥рильне св≥доцтво;
     - пасажирське св≥доцтво;
     - св≥доцтво  про безпеку вантажного судна стосовно обладнанн¤
та забезпеченн¤;
     - св≥доцтво про придатн≥сть до плаванн¤.
     ƒокументом первинного обл≥ку про морський  (р≥чковий)  причал
порту (пристан≥) Ї техн≥чний паспорт.

      4. ѕор¤док складанн¤ державноњ статистичноњ зв≥тност≥
                 про на¤вн≥сть торговельних суден

     4.1. ƒержавну статистичну зв≥тн≥сть за формою N  2-вод  "«в≥т
про на¤вн≥сть   власних   торговельних   суден"  
складають один раз на р≥к за станом на 31  грудн¤  п≥дприЇмства  -
юридичн≥   особи   вс≥х   форм   власност≥  та  вид≥в  економ≥чноњ
д≥¤льност≥,  ¤к≥ мають  на  баланс≥  торговельн≥  судна,  а  також
причали. ќбл≥ку п≥дл¤гаЇ ≥нвентарна к≥льк≥сть на¤вних торговельних
суден,  причал≥в, що перебувають на баланс≥ п≥дприЇмства незалежно
в≥д   њх   придатност≥   до   експлуатац≥њ  та  техн≥чного  стану,
м≥сцезнаходженн¤ (на територ≥њ ”крањни або  в  ≥нших  державах)  з
урахуванн¤м таких, що здан≥ в оренду ≥ншим п≥дприЇмствам.
     «в≥т не   складають   ≥ноземн≥   п≥дприЇмства   -    власники
торговельних  суден,  ¤к≥  знаход¤тьс¤  на  територ≥њ ”крањни,  та
п≥дприЇмства, що орендують судна або причали.
     ƒо зв≥ту  не включаютьс¤ дан≥ про на¤вн≥сть малом≥рного флоту
-  пасажирських  суден  м≥стк≥стю  до  12  чолов≥к  та  потужн≥стю
головних  двигун≥в  менше  55 к¬т,  рибальських суден з потужн≥стю
головного двигуна  менше  50  к¬т,  вантажних  транспортних  суден
потужн≥стю  енергетичного  обладнанн¤  менше  100  к¬т або валовою
м≥стк≥стю до 80 рег. тонн.
     4.2. ƒержавна   статистична   зв≥тн≥сть  за  формою  N  2-вод
складаЇтьс¤ за типами  та  призначенн¤м  суден  за
такими     техн≥чними    характеристиками:    валова    м≥стк≥сть,
вантажоп≥дйомн≥сть, дейдвейт, потужн≥сть, пасажиром≥стк≥сть.
     ƒан≥ про судна,  що не придатн≥ дл¤ експлуатац≥њ,  заповнюють
на  п≥дстав≥  техн≥чного  паспорта  (р≥к  побудови,   реЇстрац≥йна
потужн≥сть,    повна    вантажоп≥дйомн≥сть   -   дейдвейт,   чиста
вантажоп≥дйомн≥сть, пасажиром≥стк≥сть).
     ƒан≥ про судна,  що придатн≥ дл¤ експлуатац≥њ,  заповнюють на
п≥дстав≥   документ≥в   про   проходженн¤   класиф≥кац≥йного    та
конвекц≥йного нагл¤ду:
     - класиф≥кац≥йного  св≥доцтва  (тип,  р≥к  побудови,   валова
м≥стк≥сть, дейдвейт, сумарна потужн≥сть);
     - м≥рильного св≥доцтва (р≥к побудови,  валова м≥стк≥сть)  або
м≥жнародного м≥рильного св≥доцтва (р≥к побудови, валова м≥стк≥сть,
пасажиром≥стк≥сть);
     - пасажирського       св≥доцтва       (валова      м≥стк≥сть,
пасажиром≥стк≥сть);
     - св≥доцтва  про  безпеку вантажного судна щодо обладнанн¤ та
забезпеченн¤ (валова м≥стк≥сть, дейдвейт);
     - св≥доцтва  про  придатн≥сть  до плаванн¤ (валова м≥стк≥сть,
р≥к побудови, потужн≥сть).
     4.3. ќбл≥к суден у державн≥й статистичн≥й зв≥тност≥ за формою
N 2-вод  передбачаЇ групуванн¤ за ознаками:
     - "за  в≥ком (з моменту побудови)" - до 5 рок≥в,  в≥д 5 до 10
рок≥в,  в≥д 10 до 20 рок≥в,  в≥д 20 рок≥в ≥ б≥льше стосовно ѕравил
рег≥стру ”крањни;
     - "нов≥ судна" - судна, побудован≥ у зв≥тному роц≥;
     - "за вантажоп≥дйомн≥стю":
     - дл¤ р≥чкових суден - до 249 тонн,  в≥д 250 до 399 тонн, в≥д
400 до 649 тонн,  в≥д 650 до 999 тонн,  в≥д 1000 до 1499 тонн, в≥д
1500 до 2999 тонн, 3000 тонн ≥ б≥льше;
     - дл¤ морських суден - до 500 тонн, в≥д 500 до 1000 тонн, в≥д
1000 до 2000 тонн, в≥д 2000 до 3000 тонн, 3000 тонн ≥ б≥льше.
     4.4. «в≥т  про на¤вн≥сть торговельних суден за формою N 2-вод
заповнюЇтьс¤  в≥дпов≥дно  до  даноњ  ≤нструкц≥њ,
п≥дписуЇтьс¤  кер≥вником  п≥дприЇмства,  ¤кий несе адм≥н≥стративну
в≥дпов≥дальн≥сть  зг≥дно  з  чинним  законодавством  за  неподанн¤
органам   державноњ  статистики  даних  про  проведенн¤  державних
статистичних спостережень або  поданн¤  њх  недостов≥рними,  не  в
повному  обс¤з≥,  не  за формою,  передбаченою зв≥тно-статистичною
документац≥Їю, чи ≥з зап≥зненн¤м.

 Ќачальник управл≥нн¤ статистики
 послуг, транспорту та зв'¤зку                           ќ.¬.√олуб
 



Hosted by uCoz