TopList

Ќа √лавную
”становить в качестве домашней!



               ƒ≈–∆ј¬Ќ»…  ќћ≤“≈“ —“ј“»—“» » ” –јѓЌ»

                            Ќ ј   ј «

 N 58 в≥д 19.01.2001                  «ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
                                      юстиц≥њ ”крањни
                                      28 лютого 2001 р.
                                      за N 182/5373


       ѕро затвердженн¤ ≤нструкц≥њ щодо складанн¤ державноњ
       статистичноњ    зв≥тност≥    про   роботу   м≥ського
               електротранспорту за формою N 2-етр


     ¬≥дпов≥дно до   статт≥   12   «акону  ”крањни  "ѕро  державну
статистику",   ѕрограми   реформуванн¤   державноњ
статистики   на  пер≥од  до  2002  року,  затвердженоњ  постановою
 аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 27.06.98 N 971,  та  з
метою  подальшого вдосконаленн¤ обл≥ку та зв≥тност≥ з комунального
господарства Ќ ј   ј « ” ё:

     1. «атвердити    ≤нструкц≥ю    щодо    складанн¤    державноњ
статистичноњ зв≥тност≥  про  роботу  м≥ського електротранспорту за
формою N 2-етр (додаЇтьс¤).

     2. ”правл≥нню статистики послуг, транспорту та зв'¤зку (√олуб
ќ.¬.):
     2.1. ¬изначити  необх≥дний  тираж,  п≥дготувати  ≥   передати
ф≥нансово-економ≥чному управл≥нню ориг≥нал затвердженоњ ≤нструкц≥њ
дл¤ тиражуванн¤.
     2.2. «д≥йснювати  методолог≥чне  кер≥вництво  щодо  обл≥ку та
зв≥тност≥ про роботу м≥ського електротранспорту.

     3. ‘≥нансово-економ≥чному    управл≥нню    (—орок≥на    “.¬.)
забезпечити  ф≥нансуванн¤  виготовленн¤  ≤нструкц≥њ,  зазначеноњ в
п.1.
     4. ”правл≥нню  справами (ћоскот ¬.‘.) забезпечити контроль за
своЇчасним тиражуванн¤м  ≥  розсиланн¤м  ≤нструкц≥њ  до  √оловного
управл≥нн¤  статистики  в  јвтономн≥й  –еспубл≥ц≥  рим,  обласних,
 ињвського та —евастопольського м≥ських управл≥нь статистики.
     5. √оловному  управл≥нню  статистики  в јвтономн≥й –еспубл≥ц≥
 рим,   обласним,    ињвському   та   —евастопольському    м≥ським
управл≥нн¤м  статистики довести вищезазначену ≤нструкц≥ю до в≥дома
трамвайних,   тролейбусних,   трамвайно-тролейбусних    управл≥нь,
виробничих  об'Їднань  "ћ≥ськелектротранс"  ус≥х форм власност≥ та
п≥дпор¤дкуванн¤,  п≥дприЇмств та орган≥зац≥й,  ¤к≥ мають на своЇму
баланс≥ трамвайне (тролейбусне) господарство, виробничих управл≥нь
метропол≥тен≥в.
     6. ѕрипинити  застосуванн¤  на  територ≥њ  ”крањни ≤нструкц≥њ
щодо  складанн¤  статистичноњ  зв≥тност≥  про  роботу  трамвайного
господарства,  затвердженоњ  наказом  к.  ÷—”  —–—–  в≥д  31.03.86
N 15-24/11.
     7.  онтроль  за  виконанн¤м  наказу  покласти  на  заступника
√олови  ом≥тету ќстапчука ё.ћ.

 √олова  ом≥тету                                    ќ.√. ќсауленко

 ѕогоджено:
 «аступник √олови ƒержбуду ”крањни                       ћ.¬. –уль

                                                «атверджено
                                         Ќаказ ƒержавного ком≥тету
                                         статистики ”крањни
                                         19.01.2001 N 58

                                      «ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
                                      юстиц≥њ ”крањни
                                      28 лютого 2001 р.
                                      за N 182/5373

                            ≤нструкц≥¤
       щодо складанн¤ державноњ статистичноњ зв≥тност≥ про
       роботу м≥ського електротранспорту за формою N 2-етр

                      1. «агальн≥ положенн¤

     ≤нструкц≥¤ щодо складанн¤  державноњ  статистичноњ  зв≥тност≥
про роботу м≥ського електротранспорту за формою N 2-етр (поштова -
квартальна) "«в≥т про роботу м≥ського електротранспорту"  (дал≥  -
≤нструкц≥¤)  встановлюЇ  Їдиний  пор¤док  обл≥ку обс¤г≥в продукц≥њ
м≥ського  електротранспорту  (трамва¤  (фун≥кулера),   тролейбуса,
метропол≥тену),   експлуатац≥йних  витрат  та  на¤вност≥  основних
виробничих засоб≥в (у натуральному та варт≥сному вираз≥)  з  метою
одержанн¤  зведеноњ  статистичноњ  ≥нформац≥њ  про роботу м≥ського
електротранспорту.
     ƒ≥¤ ≤нструкц≥њ   поширюЇтьс¤   на   трамвайн≥,   тролейбусн≥,
трамвайно-тролейбусн≥    п≥дприЇмства,    виробнич≥     об'Їднанн¤
"ћ≥ськелектротранс"   ус≥х   форм  власност≥  та  п≥дпор¤дкуванн¤,
п≥дприЇмства та орган≥зац≥њ, ¤к≥ мають на своЇму баланс≥ трамвайне
(тролейбусне)   господарство,  а  також  на  виробнич≥  управл≥нн¤
метропол≥тен≥в (дал≥ - п≥дприЇмства).

       2. ƒокументи первинного обл≥ку та пор¤док складанн¤
           державноњ статистичноњ зв≥тност≥ про роботу
                    м≥ського електротранспорту

     «в≥т про  роботу   м≥ського   електротранспорту   за   формою
державноњ  статистичноњ  зв≥тност≥  N 2-етр складаЇтьс¤ окремо дл¤
кожного виду транспорту - трамвай (фун≥кулер), тролейбус, метро.
     2.1. "I –озд≥л. ѕродукц≥¤ електротранспорту" м≥стить дан≥ про
обс¤ги перевезень пасажир≥в,  у тому  числ≥  з  платним  проњздом,
доходи  в≥д  основного  виду д≥¤льност≥ та експлуатац≥йн≥ витрати.
–озд≥л заповнюЇтьс¤ за кожний зв≥тний квартал окремо.
     2.1.1. "ѕеревезено  пасажир≥в"  -  визначаЇтьс¤ в≥дпов≥дно до
п.6 ≤нструкц≥њ "ѕро  пор¤док  обл≥ку  пасажир≥в,  що  перевоз¤тьс¤
громадським   транспортом   на  маршрутах",  затвердженоњ  наказом
ћ≥нстату ”крањни  в≥д  27.05.96  N  150,  та зм≥н ≥
доповнень  до  нењ,  затверджених  наказом  ћ≥нстату  ”крањни  в≥д
20.08.97 N  217.   ≥льк≥сть  перевезених пасажир≥в
дор≥внюЇ сум≥ к≥лькост≥ перевезених пасажир≥в за разовими квитками
(талонами,   жетонами),   абонементними   квитками   та  к≥лькост≥
пасажир≥в  з  правом   безплатного   проњзду   зг≥дно   з   чинним
законодавством.
     ѕри цьому:
     к≥льк≥сть перевезених    пасажир≥в   за   разовими   квитками
(талонами,  жетонами) визначаЇтьс¤ д≥ленн¤м  виручки  в≥д  продажу
разових  квитк≥в  (талон≥в,  жетон≥в)  на  затверджений  м≥сцевими
органами виконавчоњ влади дл¤ в≥дпов≥дного виду  транспорту  тариф
або на Їдиний тариф дл¤ ус≥х вид≥в транспорту;
     к≥льк≥сть перевезених пасажир≥в  за  абонементними  проњзними
квитками  визначаЇтьс¤  множенн¤м  к≥лькост≥ проданих абонементних
квитк≥в на встановлену к≥льк≥сть поњздок;
     к≥льк≥сть перевезених  пасажир≥в  за посв≥дченн¤ми,  що дають
право на безплатний проњзд  у  громадському  транспорт≥  зг≥дно  з
чинним     законодавством,     визначаЇтьс¤    за    коеф≥ц≥Їнтами
сп≥вв≥дношенн¤ безплатних та платних пасажир≥в, ¤к≥ затверджуютьс¤
дл¤    п≥дприЇмств    пасажирського   транспорту   територ≥альними
управл≥нн¤ми статистики один раз на р≥к.
     ≤з загальноњ к≥лькост≥ перевезених пасажир≥в вид≥л¤ютьс¤ дан≥
"у тому числ≥ з платним проњздом".
     ƒан≥ про  к≥льк≥сть перевезених пасажир≥в навод¤тьс¤ в ц≥лому
та "у  тому  числ≥  за  видами  сполученн¤:  у  внутр≥шньом≥ському
(перевезенн¤  пасажир≥в  у  межах  м≥ста),  з  нього - в обласному
центр≥ (перевезенн¤ пасажир≥в у межах обласного центру)".
     2.1.2. "ƒоходи  в≥д  основного  виду  д≥¤льност≥" - включають
суми грошових надходжень за перевезенн¤  пасажир≥в  та  багажу,  а
також  компенсац≥йн≥  виплати ≥з державного (м≥сцевого) бюджету за
виконанн¤ перевезень пасажир≥в на п≥льгових  умовах  та  безплатно
зг≥дно   з  чинним  законодавством.  ѕ≥дставою  дл¤  заповненн¤  Ї
документи бухгалтерського обл≥ку (рахунки щодо надходженн¤  кошт≥в
за  перевезенн¤  пасажир≥в).  ƒо  загальноњ  суми  доход≥в входить
податок на додану варт≥сть.
     ƒо цього показника  не включаютьс¤:
     дотац≥њ з  державного  (м≥сцевого)   бюджету   за   виконанн¤
перевезень   пасажир≥в   на  п≥льгових  умовах  або  безплатно  за
попередн≥ зв≥тн≥ пер≥оди. Ќа суму цих надходжень коригуютьс¤ зв≥ти
за   в≥дпов≥дн≥   квартали,   про   що  п≥дприЇмства  пов≥домл¤ють
територ≥альн≥ управл≥нн¤ статистики;
     доходи в≥д ≥нших вид≥в економ≥чноњ д≥¤льност≥ п≥дприЇмства.
     ≤з загальноњ суми  доход≥в  вид≥л¤ютьс¤  "у  тому  числ≥  в≥д
продажу  пасажирських  квитк≥в"  ≥  навод¤тьс¤ в ц≥лому та "у тому
числ≥ за видами сполученн¤:  у внутр≥шньом≥ському,  з  нього  -  в
обласному центр≥".
     2.1.3. "≈ксплуатац≥йн≥ витрати"  включають  ус≥  витрати,  що
безпосередньо  пов'¤зан≥  з  основним видом економ≥чноњ д≥¤льност≥
п≥дприЇмства  (витрати  на  оплату  прац≥,   матер≥ал≥в,   палива,
електроенерг≥њ,  амортизац≥йн≥  в≥драхуванн¤  на повне поновленн¤,
соц≥альне страхуванн¤ тощо).  ѕ≥дставою дл¤ заповненн¤ Ї документи
бухгалтерського обл≥ку.
     ¬итрати, що пов'¤зан≥ з ≥ншими видами економ≥чноњ  д≥¤льност≥
п≥дприЇмства, до цього показника не включаютьс¤.

     2.2. "II  –озд≥л.  Ўл¤хове  господарство  та  рухомий  склад"
м≥стить  дан≥  про  основн≥  виробнич≥  фонди  в  натуральному  та
варт≥сному вираз≥.  –озд≥л заповнюЇтьс¤ один раз на р≥к за  станом
на 31 грудн¤ зв≥тного року.
     2.2.1. "–озгорнута довжина кол≥й (л≥н≥й)" - визначаЇтьс¤  дл¤
трамвайного    (тролейбусного)    п≥дприЇмства   в   однокол≥йному
обчисленн≥  ≥  включаЇ  пасажирськ≥,  вантажн≥,  деповськ≥   кол≥њ
(л≥н≥њ),  роз'њзди, вузли, поворотн≥ к≥льц¤ та ≥нш≥ кол≥њ (л≥н≥њ),
¤к≥ врахован≥ в ≥нвентарних даних.
     ƒовжина  кол≥й  (л≥н≥й), що закрит≥  дл¤  руху  ≥  п≥дл¤гають
знесенню, до зв≥ту не включаЇтьс¤.
     "≈ксплуатац≥йна довжина   кол≥й   (л≥н≥й)   в    двокол≥йному
обчисленн≥" - визначаЇтьс¤ дл¤:
     трамвайного (тролейбусного)  п≥дприЇмства  -  ¤к  прот¤жн≥сть
ус≥х кол≥й (л≥н≥й), що перебувають в експлуатац≥њ;
     метропол≥тену - ¤к прот¤жн≥сть головноњ кол≥њ.
     ѕ≥дставою дл¤   заповненн¤   Ї  техн≥чний  паспорт  кол≥йного
господарства та документи бухгалтерського обл≥ку.
     2.2.2. "≥нвентарна  к≥льк≥сть пасажирських вагон≥в" - включаЇ
на¤вн≥сть  пасажирських  вагон≥в,  що   перебувають   на   баланс≥
п≥дприЇмства,   незалежно  в≥д  техн≥чного  стану.  ѕ≥дставою  дл¤
заповненн¤ Ї документи бухгалтерського обл≥ку основних засоб≥в.
     2.2.3. "¬арт≥сть   основних  виробничих  засоб≥в"  -  включаЇ
на¤вн≥сть  виробничих  засоб≥в  у  варт≥сному  вираз≥   (залишкова
варт≥сть),  ¤к≥ перебувають на баланс≥ п≥дприЇмства та пов'¤зан≥ з
виконанн¤м  основного  виду  економ≥чноњ  д≥¤льност≥  п≥дприЇмства
перевезенн¤м пасажир≥в.
     якщо п≥дрозд≥ли      трамвайно-тролейбусних       п≥дприЇмств
(перетворювальн≥ електростанц≥њ, депо, ремонтн≥ майстерн≥ та ≥нш≥)
обслуговують ¤к трамвайне,  так  ≥  тролейбусне  господарство,  то
загальна варт≥сть ус≥х основних виробничих засоб≥в цих п≥дрозд≥л≥в
визначаЇтьс¤ таким чином:
     варт≥сть перетворювальних  електростанц≥й  -  пропорц≥йно  до
спожитоњ електроенерг≥њ;
     варт≥сть зм≥шаного    депо   -   пропорц≥йно   до   к≥лькост≥
обслуговуваного ним пасажирського рухомого складу;
     варт≥сть ремонтних   майстерень   -   пропорц≥йно  до  обс¤гу
виконаних роб≥т.
     ѕ≥дставою дл¤   заповненн¤   даних   щодо  вартост≥  основних
виробничих засоб≥в Ї документи бухгалтерського обл≥ку  (≥нвентарн≥
картки  або  книги  обл≥ку  основних  засоб≥в,  акт≥в  на списанн¤
основних засоб≥в та ≥нш≥).

                     3. ѕор¤док поданн¤ зв≥ту

     «в≥т про роботу м≥ського електротранспорту за формою N  2-етр
заповнюЇтьс¤   в≥дпов≥дно   до   даноњ   ≤нструкц≥њ,  п≥дписуЇтьс¤
кер≥вником  п≥дприЇмства  та  головним  бухгалтером,  ¤к≥   несуть
адм≥н≥стративну в≥дпов≥дальн≥сть зг≥дно з чинним законодавством за
неподанн¤  органам  державноњ  статистики  даних  дл¤   проведенн¤
державних статистичних спостережень або поданн¤ њх недостов≥рними,
не в    повному    обс¤з≥,    не    за    формою,     передбаченою
зв≥тно-статистичною документац≥Їю, чи ≥з зап≥зненн¤м.

 Ќачальник управл≥нн¤ статистики
 послуг, транспорту та зв'¤зку                           ќ.¬.√олуб
 



Hosted by uCoz