ƒ≈–∆ј¬Ќ»… ќћ≤“≈“ —“ј“»—“» » ” –јѓЌ»
ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ—¬≤“» ≤ Ќј” » ” –јѓЌ»
Ќ ј ј «
N 335/557 в≥д 26.07.2001 «ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
юстиц≥њ ”крањни
15 серпн¤ 2001 р.
за N 695/5886
( Ќаказ втратив чинн≥сть на п≥дстав≥ Ќаказу ћ≥неконом≥ки
N 158 в≥д 27.07.2001 )
ѕро затвердженн¤ форм державноњ статистичноњ зв≥тност≥ з
питань загальноњ середньоњ осв≥ти та ≥нструкц≥й щодо њх
заповненн¤
Ќа виконанн¤ пункту 4 ѕрограми реформуванн¤ державноњ
статистики на пер≥од до 2002 року, пункту 24 розд≥лу I «аход≥в
реал≥зац≥њ ѕрограми реформуванн¤ державноњ статистики на пер≥од до
2002 року, затверджених постановою аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д
27.06.98 N 971, з метою удосконаленн¤ державноњ
статистичноњ зв≥тност≥ та приведенн¤ њњ у в≥дпов≥дн≥сть до
м≥жнародних стандарт≥в Ќ ј ј « ” ™ ћ ќ:
1. «атвердити форми державноњ статистичноњ зв≥тност≥ з питань
загальноњ середньоњ осв≥ти та ≥нструкц≥њ щодо њх заповненн¤
(надал≥ - форми та ≥нструкц≥њ), що додаютьс¤:
1.1. N «Ќ«-1 "«в≥т денного загальноосв≥тнього навчального
закладу";
1.2. N «Ќ«-2 "«в≥т веч≥рньоњ (зм≥нноњ) школи";
1.3. N 76-–¬ "«ведений зв≥т денних загальноосв≥тн≥х
навчальних заклад≥в";
1.4. N «¬-1 "«ведений зв≥т веч≥рн≥х (зм≥нних) шк≥л".
2. «азначен≥ форми та ≥нструкц≥њ увести в д≥ю, починаючи з≥
зв≥ту на початок 2001/2002 навчального року.
3. ѕоширити форми та ≥нструкц≥њ, зазначен≥ в:
пункт≥ 1.1 - на денн≥ загальноосв≥тн≥ навчальн≥ заклади
незалежно в≥д форм власност≥ ≥ п≥дпор¤дкуванн¤;
пункт≥ 1.2 - на веч≥рн≥ (зм≥нн≥) школи незалежно в≥д форм
власност≥ ≥ п≥дпор¤дкуванн¤;
пункт≥ 1.3 - на в≥дд≥ли осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥й та
м≥ськвиконком≥в, ћ≥н≥стерство осв≥ти јвтономноњ –еспубл≥ки рим,
управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки обласних, ињвськоњ та —евастопольськоњ
м≥ських державних адм≥н≥страц≥й;
пункт≥ 1.4 - на ћ≥н≥стерство осв≥ти јвтономноњ –еспубл≥ки
рим, управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки обласних, ињвськоњ та
—евастопольськоњ м≥ських державних адм≥н≥страц≥й.
4. ”становити, що забезпеченн¤ бланками форм та прим≥рниками
≥нструкц≥й, зазначеними в пункт≥ 1 цього наказу, покладаЇтьс¤ на
ћ≥н≥стерство осв≥ти ≥ науки ”крањни.
5. ћ≥н≥стерству осв≥ти јвтономноњ –еспубл≥ки рим,
управл≥нн¤м осв≥ти ≥ науки обласних, ињвськоњ та —евастопольськоњ
м≥ських державних адм≥н≥страц≥й забезпечувати:
зб≥р, контроль, обробку та поданн¤ зведеноњ ≥нформац≥њ
ћ≥н≥стерству осв≥ти ≥ науки ”крањни, √оловному управл≥нню
статистики в јвтономн≥й –еспубл≥ц≥ рим, обласним, ињвському та
—евастопольському м≥ським управл≥нн¤м статистики в ц≥лому по
територ≥њ та в розр≥з≥ форм власност≥ ≥ п≥дпор¤дкуванн¤ в
установлен≥ терм≥ни.
6. ћ≥н≥стерству осв≥ти ≥ науки ”крањни забезпечувати поданн¤
ƒержавному ком≥тету статистики ”крањни зведеноњ ≥нформац≥њ у
ц≥лому по ”крањн≥, у розр≥з≥ форм власност≥ ≥ п≥дпор¤дкуванн¤ та в
розр≥з≥ територ≥й в установлен≥ терм≥ни.
7. ¬изнати таким, що втратив чинн≥сть, наказ ћ≥нстату ”крањни
в≥д 31.03.92 N 40 "ѕро затвердженн¤ форм державноњ статистичноњ
зв≥тност≥ по загальноосв≥тн≥х школах" та скасувати накази ћ≥нстату
”крањни в≥д 13.04.93 N 65 "ѕро затвердженн¤ форм державноњ
статистичноњ зв≥тност≥ по загальноосв≥тн≥х навчально-виховних
закладах", в≥д 29.04.93 N 75 "ѕро затвердженн¤ форм зведеноњ
державноњ статистичноњ зв≥тност≥ по загальноосв≥тн≥х
навчально-виховних закладах", в≥д 13.04.95 N 97 "ѕро затвердженн¤
форм державноњ статистичноњ зв≥тност≥ по загальноосв≥тн≥х
навчально-виховних закладах", в≥д 28.03.96 N 92 "ѕро затвердженн¤
форм державноњ статистичноњ зв≥тност≥ по загальноосв≥тн≥х
навчально-виховних закладах", в≥д 07.06.96 N 167 "ѕро затвердженн¤
форм державноњ статистичноњ зв≥тност≥ по загальноосв≥тн≥х
навчально-виховних закладах".
8. онтроль за виконанн¤м наказу покласти на заступника
√олови ƒержавного ком≥тету статистики ”крањни ¬ласенко Ќ.—. ≥
заступника ћ≥н≥стра осв≥ти ≥ науки ”крањни Ѕогомолова ј.√.
√олова ƒержавного ком≥тету
статистики ”крањни ќ.√.ќсауленко
ћ≥н≥стр осв≥ти ≥ науки ”крањни ¬.√. ремень
ƒержавна статистична зв≥тн≥сть
--------------------------------------------------------------------------------
| оди |
|------------------------------------------------------------------------------|
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
|форми|орган≥за-|терито-|галуз≥|виду |форми|орган≥- |м≥н≥стер-|орган≥-| | — |
|доку-|ц≥њ-скла-|р≥њ за |за |еконо-|влас-|зац≥йно-|ства, ≥н-|зац≥њ- | | |
|мента|дача ≥де-| ќј“”” |« √Ќ√ |м≥чноњ|ност≥|правовоњ|шого цен-|вищого | | |
| за |нтиф≥ка- | | |д≥¤ль-| за |форми |трального|р≥вн¤ -| | |
| ƒ ”ƒ|ц≥йний | | |ност≥ | ‘¬ |господа-|органу |≥денти-| | |
| |код за | | | за | |рюванн¤ |виконав- |ф≥кац≥-| | |
| |™ƒ–ѕќ” | | | ¬≈ƒ | |за ќѕ‘√|чоњ влади|йний | | |
| | | | | | | |за —ѕќƒ” |код за | | |
| | | | | | | | |™ƒ–ѕќ” | | |
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |
--------------------------------------------------------------------------------
ому подаЇтьс¤ ________________________ ‘орма N «Ќ«-1
им подаЇтьс¤ _________________________
(повна назва закладу) «атверджено
јдреса ________________________________ Ќаказ ƒержкомстату ”крањни
(населений пункт, вулиц¤, ≥ ћќЌ ”крањни
будинок N) 26.07.2001 N 335/557
ќбласть _______________________________
–айон (м≥сто)__________________________ ѕоштова 1 раз на р≥к
оди
“ип м≥сцевост≥ (1 - м≥ська м≥сцев≥сть,
2 - с≥льська м≥сцев≥сть) ______________ ___________
_______________________________________
ѕовна назва, N закладу ________________
_______________________________________ ___________
“ип закладу ___________________________ ___________
јдреса: сайту INTERNET ________________
електронноњ пошти ___________
¬≥домча належн≥сть ____________________
‘орма власност≥ _______________________
ѕодають не п≥зн≥ше 10 вересн¤ денн≥ загальноосв≥тн≥
навчальн≥ заклади незалежно в≥д в≥домчого
п≥дпор¤дкуванн¤ та форми власност≥:
1. м≥сцевому органу управл≥нн¤ осв≥тою (2
прим≥рники).
2. своњй вищ≥й орган≥зац≥њ (дл¤ державних заклад≥в,
кр≥м системи ћќЌ)
«в≥т
денного загальноосв≥тнього навчального закладу
на початок 20__/20__ навчального року (за станом на 5 вересн¤)
–озд≥л 1. онтингенти учн≥в за класами
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ѕоказники|N | ≥льк≥сть | ≤з загальноњ к≥лькост≥ учн≥в | р≥м | ≥льк≥сть клас≥в
|р¤дка|------------+---------------------------------------------|того, |з наповнюван≥стю
| |клас≥в|учн≥в|д≥вчат|дру- |навча- |д≥тей-сир≥т|учн≥, ¤к≥|учн≥в |----------------
| | | | |гор≥ч-|Їтьс¤ |≥ д≥тей, |приход¤ть|спец- |б≥льше|з них
| | | | |ник≥в |≥ндив≥ду-|позбавлених|т≥льки на|клас≥в|25 |б≥льше 27
| | | | | |ально |батьк≥всь- |навчанн¤*| |учн≥в |учн≥в
| | | | | | |кого | | | |
ласи | | | | | | |п≥клуванн¤ | | | |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
ј | Ѕ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
1-й |у ƒЌ«** | 01 | | | | х | х | | х | | |
клас |-----------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
|у «Ќ«** | 02 | | | | | | | | | |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
2-й клас | 03 | | | | | | | | | |
|-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
| 04 | | | | | | | | | |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
3-й клас | 05 | | | | | | | | | |
|-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
| 06 | | | | | | | | | |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
4-й клас | 07 | | | | | | | | | |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
5-й клас | 08 | | | | | | | | | |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
6-й клас | 09 | | | | | | | | | |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
7-й клас | 10 | | | | | | | | | |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
8-й клас | 11 | | | | | | | | | |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
9-й клас | 12 | | | | | | | | | |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
10-й клас | 13 | | | | | | | | | |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
11-й клас | 14 | | | | | | | | | |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
12-й клас | 15 | | | | | | | | | |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
”сього (сума даних| | | | | | | | | | |
р¤дк≥в 01-15) | 16 | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
« р¤дк≥в 01 та 02 графи 2: к≥льк≥сть д≥тей, ¤к≥ до вступу в школу
виховувалис¤ у дошк≥льних навчальних закладах (17) _____
« р¤дка 16 графи 2:
к≥льк≥сть розумово в≥дсталих д≥тей (заповнюЇ спец≥альна школа
(школа-≥нтернат) дл¤ д≥тей з вадами ф≥зичного розвитку) (18) ____
к≥льк≥сть д≥тей: сл≥пих у спец≥альних закладах дл¤ слабозорих
(19) ______
слабозорих у спец≥альних закладах дл¤ сл≥пих (20) ______
к≥льк≥сть учн≥в, потерп≥лих унасл≥док авар≥њ на „ј≈— (21)
______, з них користуютьс¤ безплатним харчуванн¤м (22) ______
к≥льк≥сть груп (заповнюють заклади ≥нтернатного типу) (23)
_____ , у них д≥тей дошк≥льного в≥ку (24) ______
___________________________
* «аповнюють загальноосв≥тн≥ школи-≥нтернати ≥ спец≥альн≥
загальноосв≥тн≥ школи-≥нтернати.
** ƒЌ« - дошк≥льний навчальний заклад; **«Ќ« - загальноосв≥тн≥й
навчальний заклад.
” р¤дках 03 та 05 навод¤тьс¤ дан≥ про навчанн¤ учн≥в за
програмою початковоњ трир≥чноњ школи I ступен¤ , у р¤дках 04 та 06
- за програмою початковоњ чотирир≥чноњ школи I ступен¤.
–озд≥л 2. ћова навчанн¤ та ≥ноземн≥ мови
---------------------------------------------------------------------------------------
ћова | N | од | ласи
|р¤дка|мови|-------------------------------------------------------
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |12 |”сього
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
ј | Ѕ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |12 |13 | 14
---------------------------------------------------------------------------------------
ћова навчанн¤
---------------------------------------------------------------------------------------
клас≥в | 01 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
учн≥в | 02 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
клас≥в | 03 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
учн≥в | 04 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
клас≥в | 05 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
учн≥в | 06 | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------
ћова, ¤ка вивчаЇтьс¤ ¤к предмет
---------------------------------------------------------------------------------------
клас≥в | 07 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
учн≥в | 08 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
клас≥в | 09 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
учн≥в | 10 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
клас≥в | 11 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
учн≥в | 12 | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------
ћова, ¤ка вивчаЇтьс¤ факультативно або в гуртках
---------------------------------------------------------------------------------------
учн≥в | 13 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
учн≥в | 14 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
учн≥в | 15 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
учн≥в | 16 | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------
≤ноземн≥ мови
---------------------------------------------------------------------------------------
груп | 17 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
учн≥в | 18 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
груп | 19 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
учн≥в | 20 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
груп | 21 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
учн≥в | 22 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
груп | 23 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
учн≥в | 24 | | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
≤з загальноњ | | | | | | | | | | | | | | |
к≥лькост≥ учн≥в | | | | | | | | | | | | | | |
вивчають: | | | | | | | | | | | | | | |
одну ≥ноземну мову | 25 | х | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
дв≥ ≥ б≥льше | | | | | | | | | | | | | | |
≥ноземн≥ мови | 26 | х | | | | | | | | | | | | |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
__________________ | | | | | | | | | | | | | | |
т≥льки факультативно| 27 | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------
–озд≥л 3. ¬≥домост≥ про розпод≥л учн≥в за проф≥лем навчанн¤
та поглибленим вивченн¤м предмет≥в
--------------------------------------------------------------------------------------
N | ѕроф≥л≥ навчанн¤ | од | ”чн≥в у класах:
р¤дка| | |-------------------------------------------------------
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |12 |”сього
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
ј | Ѕ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |12 |13 | 14
-----+-------------------+----+----------------------------+---+---+---+---+---+------
01 | | | | | | | | |
-----+-------------------+----| |---+---+---+---+---+------
02 | | | | | | | | |
-----+-------------------+----| |---+---+---+---+---+------
03 | | | | | | | | |
-----+-------------------+----| |---+---+---+---+---+------
04 | | | | | | | | |
-----+-------------------+----| |---+---+---+---+---+------
05 | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------
ѕредмети, ¤к≥ вивчаютьс¤ поглиблено
--------------------------------------------------------------------------------------
06 | | | | | | | | | | | | | | |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
07 | | | | | | | | | | | | | | |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
08 | | | | | | | | | | | | | | |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
09 | | | | | | | | | | | | | | |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
10 | | | | | | | | | | | | | | |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
11 | | | | | | | | | | | | | | |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
12 | | | | | | | | | | | | | | |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
13 | | | | | | | | | | | | | | |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
14 | | | | | | | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------
–озд≥л 4. ¬≥ковий склад учн≥в
(за станом на 1 с≥чн¤ 20__ року)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ќазва показника | N |”сього| у тому числ≥ мають в≥к (число повних рок≥в):
|р¤дка| |-------------------------------------------------------------------------------------
| | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |18
| | |рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в ≥
| | | | | | | | | | | | | | | |старше
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
ј | Ѕ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
”сього учн≥в (сума | | | | | | | | | | | | | | | |
даних р¤дк≥в 02-13)| 01 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
у тому числ≥: | | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
1-й клас | 02 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
2-й клас | 03 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
3-й клас | 04 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
4-й клас | 05 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
5-й клас | 06 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
6-й клас | 07 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
7-й клас | 08 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
8-й клас | 09 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
9-й клас | 10 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
10-й клас | 11 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
11-й клас | 12 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
12-й клас | 13 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
« р¤дка 01: д≥вчат | 14 | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
р≥м того, учн≥в, | | | | | | | | | | | | | | | |
¤к≥ потребують | | | | | | | | | | | | | | | |
корекц≥њ ф≥зичного | | | | | | | | | | | | | | | |
та (або) розумового| | | | | | | | | | | | | | | |
розвитку | 15 | | | | | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
« р¤дка 02: к≥льк≥сть учн≥в 1-го класу, ¤к≥ мають в≥к на
01.09.200__ року: 5 рок≥в (16) _____, 6 рок≥в (17)_____,
7 рок≥в (18) _____, 8 рок≥в (19) _____
–озд≥л 5. «м≥нн≥сть навчанн¤ та групи подовженого дн¤
-----------------------------------------------------------------
| N |Ќавчанн¤ у 2-гу | √рупи подовженого дн¤
|р¤дка|зм≥ну |------------------------------
| |----------------|к≥ль-|у них |з них |з графи 3:
| |к≥льк≥сть|у них |к≥сть|учн≥в-|учн≥в |груп, ¤к≥
| |клас≥в |учн≥в |груп |всього|1-4 |працюють
| | | | | |клас≥в|за кошти
| | | | | | |батьк≥в
-----------+-----+---------+------+-----+------+------+----------
ј | Ѕ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
-----------+-----+---------+------+-----+------+------+----------
”сього | 01 | | | | | |
-----------------------------------------------------------------
–озд≥л 6. ¬≥домост≥ про учн≥в, ¤к≥ зак≥нчили певний клас
≥ переведен≥ до наступного класу або зак≥нчили навчальний
заклад (у 20___ роц≥)
----------------------------------------------------------------------------------
| N | ”чн≥в за класами
|р¤дка|----------------------------------------------------------------
| |1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |12
| | | |--------| | | | | | | |--------|
| | | | а | б | | | | | | | | а | б |
-----------+-----+---+---+----+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----
ј | Ѕ |1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |13 |14
-----------+-----+---+---+----+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----
”сього | 01 | | | | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------
« числа учн≥в, ¤к≥ одержали атестат про повну загальну
середню осв≥ту (графи 12, 14) нагороджен≥:
золотою медаллю (02) _______ , ср≥бною медаллю (03) _______
р≥м того:
≥льк≥сть учн≥в 9 класу, ¤к≥ не одержали св≥доцтво про базову
загальну середню осв≥ту (04) ______
≥льк≥сть учн≥в 11(12) класу, ¤к≥ не одержали атестат про
повну загальну середню осв≥ту (05) ______
≥льк≥сть екстерн≥в, ¤к≥ одержали св≥доцтво про базову
загальну середню осв≥ту (06) ______
≥льк≥сть екстерн≥в, ¤к≥ одержали атестат про повну загальну
середню осв≥ту (07) ______
” граф≥ 3 навод¤тьс¤ дан≥ про учн≥в, ¤к≥ навчаютьс¤ за
програмою трир≥чноњ школи I ступен¤, у граф≥ 4 - за програмою
чотирир≥чноњ школи I ступен¤.
” граф≥ 12 - дан≥ про учн≥в, ¤к≥ зак≥нчили загальноосв≥тн≥й
навчальний заклад ≥ одержали атестат, у граф≥ 13 - переведен≥ до
12 класу
–озд≥л 7. ¬≥домост≥ про класи ≥ класи-комплекти
------------------------------------------------------------------
Ќазва показника | N | ≥льк≥сть клас≥в ≥ клас≥в-комплект≥в
|р¤дка|------------------------------------
| | усього | з них до 15 учн≥в
-----------------------+-----+---------------+--------------------
ј | Ѕ | 1 | 2
-----------------------+-----+---------------+--------------------
≥льк≥сть 1-4 клас≥в ≥ | | |
клас≥в-комплект≥в | 01 | |
-----------------------+-----+---------------+--------------------
у тому числ≥ в склад≥ | | |
учн≥в: | | |
одного класу | 02 | |
-----------------------+-----+---------------+--------------------
двох клас≥в | 03 | |
-----------------------+-----+---------------+--------------------
трьох клас≥в | 04 | |
-----------------------+-----+---------------+--------------------
чотирьох клас≥в | 05 | |
------------------------------------------------------------------
–озд≥л 8. ¬≥домост≥ про прим≥щенн¤ та матер≥альну базу
------------------------------------------------------------------
Ќазва показника | N | ”сього
|р¤дка |
------------------------------------------------+------+----------
ј | Ѕ | 1
------------------------------------------------+------+----------
«агальна площа вс≥х прим≥щень (кв.м.) | 01 |
------------------------------------------------+------+----------
з них здано в оренду (кв.м.) | 02 |
------------------------------------------------+------+----------
р≥м того, площа орендованих прим≥щень(кв.м.) | 03 |
------------------------------------------------+------+----------
≥льк≥сть класних к≥мнат (включаючи навчальн≥ | |
каб≥нети ≥ лаборатор≥њ) | 04 |
------------------------------------------------+------+----------
ѓх площа (кв.м.) | 05 |
------------------------------------------------+------+----------
‘≥зики | 06 |
------------------------------------------------+------+----------
’≥м≥њ | 07 |
------------------------------------------------+------+----------
Ѕ≥олог≥њ | 08 |
------------------------------------------------+------+----------
”крањнськоњ мови ≥ л≥тератури | 09 |
------------------------------------------------+------+----------
≤нших мов ≥ л≥тератур | 10 |
------------------------------------------------+------+----------
≤ноземноњ мови | 11 |
------------------------------------------------+------+----------
”с≥х каб≥нет≥в з л≥нгафонним обладнанн¤м | 12 |
------------------------------------------------+------+----------
ќснов ≥нформатики й обчислювальноњ техн≥ки | 13 |
------------------------------------------------+------+----------
у них робочих м≥сць з комп'ютером | 14 |
------------------------------------------------+------+----------
≤нших каб≥нет≥в | 15 |
------------------------------------------------+------+----------
≥льк≥сть комп'ютер≥в у заклад≥ - усього | 16 |
------------------------------------------------+------+----------
з них мають процесор: 486, Celeron, MMX, | |
Pentium | 17 |
------------------------------------------------+------+----------
≥льк≥сть комп'ютерних програмних засоб≥в | |
навчанн¤, ¤к≥ використовуютьс¤ у навчальному | |
процес≥ | 18 |
------------------------------------------------+------+----------
у тому|природничо-математичного циклу (матема- | |
числ≥ |тика, ф≥зика, х≥м≥¤, б≥олог≥¤, географ≥¤)| 19 |
за |-----------------------------------------+------+----------
пред- |гуман≥тарного циклу (мова, л≥тература, | |
метами|≥стор≥¤, природознавство) | 20 |
------------------------------------------------+------+----------
з них мають л≥ценз≥ю ћ≥носв≥ти ≥ науки ”крањни | 21 |
------------------------------------------------+------+----------
≥льк≥сть майстерень | |
з обробки металу | 22 |
------------------------------------------------+------+----------
з обробки деревини | 23 |
------------------------------------------------+------+----------
комб≥нованих, з обробки металу ≥ деревини | 24 |
------------------------------------------------+------+----------
обслуговувальних вид≥в прац≥ (з обробки | |
тканини ≥ кул≥нар≥њ) | 25 |
------------------------------------------------+------+----------
≥нших майстерень | 26 |
------------------------------------------------+------+----------
„и Ї в заклад≥ (1 - так, 0 - н≥) | |
------------------------------------------------+------+----------
‘≥зкультурний зал | 27 |
------------------------------------------------+------+----------
Ѕасейн | 28 |
------------------------------------------------+------+----------
Ќавчально-досл≥дна д≥л¤нка | 29 |
------------------------------------------------+------+----------
ѕ≥дсобне господарство | 30 |
------------------------------------------------+------+----------
ќпаленн¤ (1 - центральне, 2 - ≥нше) | 31 |
------------------------------------------------+------+----------
≥льк≥сть навчальних каб≥нет≥в | |
------------------------------------------------+------+----------
¬одог≥н | 32 |
------------------------------------------------+------+----------
у тому числ≥ з гар¤чою водою | 33 |
------------------------------------------------+------+----------
‘≥льтр дл¤ очищенн¤ води | 34 |
------------------------------------------------+------+----------
¬одол≥чильник (дл¤ холодноњ ≥ гар¤чоњ води) | 35 |
------------------------------------------------+------+----------
“еплол≥чильник | 36 |
------------------------------------------------+------+----------
√азол≥чильник | 37 |
------------------------------------------------+------+----------
анал≥зац≥¤ (1 - центральна, 2 - ≥нша) | 38 |
------------------------------------------------+------+----------
ѓдальн¤ або буфет з гар¤чим харчуванн¤м | 39 |
------------------------------------------------+------+----------
число посадкових м≥сць у њдальн≥ або буфет≥ | 40 |
------------------------------------------------+------+----------
у т. ч. у пристосованих прим≥щенн¤х | 41 |
------------------------------------------------+------+----------
„исельн≥сть учн≥в, ¤к≥ проживають на в≥дстан≥ | |
б≥льше 3 км в≥д закладу ≥ потребують п≥двезенн¤ | 42 |
------------------------------------------------+------+----------
з них |учн≥в, дл¤ ¤ких орган≥зовано п≥двезенн¤| 43 |
|---------------------------------------+------+----------
|учн≥в, ¤к≥ проживають у пришк≥льному | |
|≥нтернат≥ | 44 |
------------------------------------------------+------+----------
≥льк≥сть окремих буд≥вель (включаючи нав- | |
чальн≥ майстерн≥ та пришк≥льний ≥нтернат) | 45 |
------------------------------------------------+------+----------
з них |потребують кап≥тального ремонту | 46 |
|---------------------------------------+------+----------
|перебувають в авар≥йному стан≥ | 47 |
------------------------------------------------------------------
Ѕ≥бл≥отечний фонд
≥льк≥сть книг, брошур, журнал≥в (прим≥рник≥в) (48) _____
у тому числ≥ п≥дручник≥в - усього (49) _____
з них дл¤: 1 - 4 клас≥в (50) _____
5 - 9 клас≥в (51) _____
10 - 11(12) клас≥в (52) _____
≥льк≥сть найменувань пер≥одичних видань (53) _____
≥льк≥сть учн≥в, зв≥льнених в≥д плати за
користуванн¤ п≥дручниками (54) _____
–озд≥л 9. ѕедагог≥чн≥ прац≥вники
--------------------------------------------------------------------------
Ќазва показника | N |”сього| ѕоказники | N |”сього
|р¤дка| | |р¤дка|
------------------------+-----+------+-----------------------+-----+------
ј | Ѕ | 1 | ј | Ѕ | 1
------------------------+-----+------+-----------------------+-----+------
≥льк≥сть учител≥в | 01 | |в ≥нтернат≥ при заклад≥| 05 |
------------------------+-----+------+-----------------------+-----+------
з них мають основну | | |з них мають основну | |
роботу | 02 | |роботу | 06 |
------------------------+-----+------+-----------------------+-----+------
≥льк≥сть виховател≥в: | | | | |
у групах подовженого дн¤| 03 | |у школ≥-≥нтернат≥ | 07 |
------------------------+-----+------+-----------------------+-----+------
з них мають основну | | |з них мають основну | |
роботу | 04 | |роботу | 08 |
--------------------------------------------------------------------------
"___"__________ 20__ р. ер≥вник (заступник кер≥вника)
____________________________
_______________________________ ћ.ѕ. (п≥дпис та пр≥звище)
(пр≥звище та телефон виконавц¤)
«ј“¬≈–ƒ∆≈Ќќ
Ќаказ ƒержкомстату ”крањни
≥ ћќЌ ”крањни
26.07.2001 N 335/557
«ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
юстиц≥њ ”крањни
15.08.2001 р.
за N 695/5886
≤Ќ—“–” ÷≤я
щодо заповненн¤ державноњ статистичноњ зв≥тност≥ за
формою N «Ќ«-1 "«в≥т денного загальноосв≥тнього
навчального закладу"
1. «агальн≥ положенн¤
1.1. ƒержавна статистична зв≥тн≥сть за формою N «Ќ«-1
поширюЇтьс¤ на вс≥ денн≥ загальноосв≥тн≥ навчальн≥ заклади (надал≥
- заклад) незалежно в≥д форм власност≥ та п≥дпор¤дкуванн¤.
1.2. “екстова частина зв≥ту заповнюЇтьс¤ украњнською мовою.
«в≥т п≥дписуЇтьс¤ кер≥вником або його заступником ≥ скр≥плюЇтьс¤
печаткою закладу.
1.3. якщо п≥сл¤ в≥дправленн¤ зв≥ту до нього вносилис¤ зм≥ни
та доповненн¤, то потр≥бно терм≥ново пов≥домити про це адресат≥в.
2. ѕор¤док та терм≥н поданн¤ зв≥ту
2.1. «в≥т щор≥чно складаЇтьс¤ денними загальноосв≥тн≥ми
навчальними закладами за станом на 5 вересн¤ та подаЇтьс¤ не
п≥зн≥ше 10 вересн¤:
м≥сцевому органу управл≥нн¤ осв≥тою (2 прим≥рники);
своњй вищ≥й орган≥зац≥њ (дл¤ державних заклад≥в, кр≥м системи
ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни).
3. ѕор¤док складанн¤ зв≥ту
3.1. ѕри визначенн≥ типу закладу необх≥дно керуватис¤ нормами
законодавства, зокрема «аконом ”крањни "ѕро загальну середню
осв≥ту", положенн¤ми про в≥дпов≥дний тип
загальноосв≥тнього навчального закладу, затвердженими в
установленому законодавством пор¤дку, та статутом
загальноосв≥тнього навчального закладу.
3.2. ¬ адресн≥й частин≥ бланка необх≥дно вказати тип закладу:
середн¤ загальноосв≥тн¤ школа I, I-II, I-III ступен≥в,
спец≥ал≥зована школа (школа-≥нтернат), г≥мназ≥¤, л≥цей, колег≥ум,
загальноосв≥тн¤ школа-≥нтернат, спец≥альна загальноосв≥тн¤ школа
(школа-≥нтернат) дл¤ д≥тей, ¤к≥ потребують корекц≥њ ф≥зичного та
(або) розумового розвитку (указати ¤кого), загальноосв≥тн¤
санаторна школа (школа-≥нтернат), школа соц≥альноњ реаб≥л≥тац≥њ.
Ќавчально-виховн≥ комплекси, об'Їднанн¤ вказують, у склад≥ ¤ких
саме тип≥в ≥ р≥вн≥в акредитац≥њ заклад≥в вони створен≥: дошк≥льний
виховний заклад - середн¤ школа I, I-II, I-III ступен≥в,
школа-позашк≥льний заклад, школа - профес≥йно-техн≥чний навчальний
заклад тощо).
‘орма власност≥ та в≥домча належн≥сть вказуютьс¤ т≥, ¤к≥
зазначен≥ в дов≥дц≥ орган≥в статистики про занесенн¤ до ™диного
державного реЇстру п≥дприЇмств ≥ орган≥зац≥й ”крањни.
3.3. якщо заклад уведено в д≥ю на початок поточного
навчального року або в минулому навчальному роц≥ п≥зн≥ше терм≥ну
зв≥тност≥ за формою N «Ќ«-1, то п≥сл¤ повноњ назви ≥ номера
закладу необх≥дно вказати л≥теру Ќ.
3.4. √рафу " оди" в розд≥лах зв≥ту денн≥ загальноосв≥тн≥
навчальн≥ заклади не заповнюють.
4. «аповненн¤ розд≥лу 1
" онтингенти учн≥в за класами"
4.1. ” розд≥л≥ 1 у р¤дках 01 - 16 навод¤тьс¤ дан≥ про
к≥льк≥сть клас≥в та учн≥в у них.
4.2. ” г≥мназ≥¤х, л≥це¤х, колег≥умах через знаменник "кр≥м
того" за графами 1 ≥ 2 необх≥дно вказати дан≥ про класи й учн≥в у
них, ¤к≥ вчатьс¤ за навчальними планами загальноосв≥тн≥х шк≥л,
¤кщо так≥ Ї.
4.3. ƒан≥ р¤дка 16 дор≥внюють сум≥ даних р¤дк≥в 01-15 за
вс≥ма графами.
4.4. √рафу 6 заповнюють денн≥ загальноосв≥тн≥ навчальн≥
заклади вс≥х тип≥в за на¤вност≥ д≥тей-сир≥т ≥ д≥тей, позбавлених
батьк≥вського п≥клуванн¤. ƒо числа д≥тей, ¤к≥ залишилис¤ без
батьк≥вського п≥клуванн¤, належать т≥, що залишилис¤ без
п≥клуванн¤ батьк≥в у зв'¤зку з позбавленн¤м њх батьк≥вських прав,
визнанн¤м батьк≥в безв≥сно в≥дсутн≥ми або нед≥Їздатними,
оголошенн¤м њх померлими, тривалою хворобою батьк≥в, ¤ка
перешкоджаЇ виконанню ними батьк≥вських обов'¤зк≥в, в≥дбутт¤м
покаранн¤ у м≥сц¤х позбавленн¤ вол≥ ≥ перебуванн¤м њх п≥д вартою
на час сл≥дства та т≥, що з ≥нших причин лишилис¤ без
батьк≥вського п≥клуванн¤. ¬≥дсутн≥сть батьк≥в п≥дтверджуЇтьс¤
в≥дпов≥дними документами (св≥доцтвом про смерть, р≥шенн¤м судових
орган≥в тощо), ¤к≥ Ї юридичною п≥дставою дл¤ наданн¤ цим д≥т¤м
матер≥ального забезпеченн¤ ≥ п≥льг, передбачених чинним
законодавством.
4.5. √рафу 7 заповнюють загальноосв≥тн≥ школи-≥нтернати ≥
спец≥альн≥ загальноосв≥тн≥ школи-≥нтернати дл¤ д≥тей, ¤к≥
потребують корекц≥њ ф≥зичного та (або) розумового розвитку за
на¤вност≥ учн≥в, що в≥дв≥дують т≥льки навчальн≥ зан¤тт¤ ≥ не
забезпечуютьс¤ од¤гом ≥ харчуванн¤м.
4.6. ¬≥домост≥ про учн≥в спец≥альних клас≥в дл¤ д≥тей, ¤к≥
потребують корекц≥њ ф≥зичного та (або) розумового розвитку ≥ ¤к≥
вход¤ть до складу загальноосв≥тн≥х шк≥л (шк≥л≥нтернат≥в),
необх≥дно навести за графою 8 у р¤дках 01 - 15. ” цьому раз≥ сл≥д
зробити прим≥тку до даного розд≥лу, у ¤к≥й зазначити, з ¤кими саме
вадами розумового або ф≥зичного розвитку д≥ти навчаютьс¤ в цих
класах (спец≥альн≥ школи ≥ школи-≥нтернати цю графу не
заповнюють).
4.7. ” графах 9, 10 навод¤тьс¤ дан≥ про к≥льк≥сть клас≥в з
наповнюван≥стю б≥льше 25 учн≥в, а в граф≥ 10, виход¤чи з графи 9 -
з них б≥льше 27 учн≥в.
4.8. –¤док 18 заповнюють т≥льки спец≥альн≥ загальноосв≥тн≥
школи (школи-≥нтернати) дл¤ д≥тей, ¤к≥ потребують корекц≥њ
ф≥зичного розвитку.
4.9. «аклади дл¤ сл≥пих д≥тей, у ¤ких навчаютьс¤ слабозор≥
д≥ти, та заклади дл¤ слабозорих, у ¤ких навчаютьс¤ сл≥п≥ д≥ти,
заповнюють в≥дпов≥дно р¤дки 19 ≥ 20.
4.10. –¤дки 21 ≥ 22 заповнюють денн≥ загальноосв≥тн≥
навчальн≥ заклади вс≥х тип≥в.
4.11. –¤дки 23 та 24 заповнюють загальноосв≥тн≥
школи-≥нтернати та спец≥альн≥ загальноосв≥тн≥ школи-≥нтернати.
5. «аповненн¤ розд≥лу 2
"ћова навчанн¤ та ≥ноземн≥ мови"
5.1. ѕри заповненн≥ розд≥лу 2 сл≥д керуватис¤ “иповими
навчальними планами, що затверджуютьс¤
ћ≥н≥стерством осв≥ти ≥ науки ”крањни.
5.2. ” р¤дках 01 - 06 указуютьс¤ дан≥ про мову або мови,
¤кими проводитьс¤ навчанн¤. якщо навчанн¤ проводитьс¤ двома
мовами, наприклад, у молодших класах украњнською, а в старших -
рос≥йською, то необх≥дно навести окремо число клас≥в (р¤дки 01,
03, 05) ≥ в них учн≥в (р¤дки 02, 04, 06), ¤к≥ навчаютьс¤ кожною з
цих мов.
5.3. —ума даних р¤дк≥в 02, 04, 06 за графою 14 повинна
дор≥внювати даним р¤дка 16 графи 2 розд≥лу 1.
5.4. ” р¤дках 07-12 навод¤тьс¤ дан≥ про мови, ¤к≥ вивчаютьс¤
¤к самост≥йний предмет (кр≥м ≥ноземних мов), а в р¤дках 13-16 -
факультативно або в гуртках.
5.5. –¤дки 17-26 заповнюють заклади, у ¤ких ≥ноземн≥ мови
вивчаютьс¤ ¤к предмет, та заклади з поглибленим вивченн¤м
≥ноземних мов, вид≥ливши "у тому числ≥" у розд≥л≥ 3 у р¤дках 06-14
дан≥ про учн≥в, ¤к≥ вивчають ≥ноземн≥ мови поглиблено з першого та
з сьомого класу.
5.6. якщо в заклад≥ викладають р≥зн≥ ≥ноземн≥ мови в двох
групах одного класу, то кожна група учн≥в в≥дображаЇтьс¤ за даною
мовою ¤к окремий клас. якщо клас под≥л¤Їтьс¤ на дв≥ самост≥йн≥
групи, ¤к≥ вивчають одну й ту саму ≥ноземну мову, то кожну з них
також необх≥дно рахувати за даним розд≥лом за окремий клас. якщо
учн≥ одного й того самого класу вивчають дек≥лька ≥ноземних мов,
то дан≥ про таких учн≥в ≥ класи, де вивчаЇтьс¤ дек≥лька ≥ноземних
мов, навод¤тьс¤ за кожною мовою окремо.
5.7. ƒан≥ графи 14 повинн≥ дор≥внювати сум≥ даних граф 2 - 13
за вс≥ма р¤дками.
5.8. якщо ≥ноземн≥ мови вивчаютьс¤ з першого класу ≥ кожний
учень вивчаЇ лише одну ≥ноземну мову, то сума даних р¤дк≥в 18, 20,
22, 24 за графою 14 повинна дор≥внювати даним р¤дка 16 графи 2
розд≥лу 1.
5.9. —ума даних р¤дк≥в 18, 20, 22, 24 за графами 2-14 розд≥лу
2 повинна в≥дпов≥дати даним р¤дк≥в 01-16 за графою 2 розд≥лу 1 або
бути б≥льшою за рахунок учн≥в, ¤к≥ вивчають дв≥ або б≥льше
≥ноземн≥ мови.
5.10. якщо ≥ноземн≥ мови не викладаютьс¤ через в≥дсутн≥сть
учител¤, то дан≥ про учн≥в 5 - (11)12 клас≥в, ¤к≥ не вивчають
≥ноземн≥ мови через цю причину, необх≥дно дописати п≥сл¤ розд≥лу 2
на в≥льному м≥сц≥.
5.11. —ума даних р¤дк≥в 25 ≥ 26 за графами 2-14 повинна
дор≥внювати даним р¤дк≥в 01 - 16 за графою 2 розд≥лу 1 або бути
меншою (за рахунок учн≥в, ¤к≥ не вивчають ≥ноземну мову).
6. «аповненн¤ розд≥лу 3
"¬≥домост≥ про розпод≥л учн≥в за проф≥лем
навчанн¤ та поглибленим вивченн¤м предмет≥в"
6.1. –озд≥л 3 заповнюють заклади з проф≥льним навчанн¤м, а
також загальноосв≥тн≥ заклади, у ¤ких Ї класи з певним проф≥лем
навчанн¤. якщо в одному ≥ тому самому заклад≥ Ї дек≥лька проф≥л≥в
навчанн¤, то дан≥ про учн≥в навод¤тьс¤ за кожним з цих проф≥л≥в
окремо за р¤дками 01 - 05 за графами 9-14. ѕроф≥ль навчанн¤ може
бути: ф≥лолог≥чний, ф≥зико-математичний, сусп≥льно-гуман≥тарний,
б≥олого-х≥м≥чний, медичний, художньо-естетичний, економ≥чний,
юридичний, техн≥чно-виробничий, спортивний, ≥нформатика та
обчислювальна техн≥ка, ≥нший.
6.2. ¬≥домост≥ про предмети, ¤к≥ вивчаютьс¤ поглиблено, та
учн≥в, ¤к≥ вивчають ц≥ предмети, навод¤тьс¤ у р¤дках 06 - 14 за
графами 2-14.
6.3. √≥мназ≥њ, л≥цењ, колег≥уми в цьому розд≥л≥ навод¤ть
≥нформац≥ю т≥льки про учн≥в, ¤к≥ навчаютьс¤ за навчальними планами
цих заклад≥в (кр≥м учн≥в у класах, що навчаютьс¤ у цих закладах за
планами загальноосв≥тн≥х шк≥л).
7. «аповненн¤ розд≥лу 4
"¬≥ковий склад учн≥в"
7.1. ” розд≥л≥ 4 к≥льк≥сть учн≥в 1-12 клас≥в необх≥дно
розпод≥лити за в≥ком.
7.2. ƒан≥ р¤дка 01 повинн≥ дор≥внювати сум≥ даних р¤дк≥в
02-13 за вс≥ма графами та даним р¤дка 16 графи 2 розд≥лу 1 (за
вин¤тком учн≥в спец≥альних клас≥в дл¤ д≥тей, ¤к≥ потребують
корекц≥њ ф≥зичного та (або) розумового розвитку).
7.3. —ума даних граф 2 - 15 повинна дор≥внювати даним графи 1
за вс≥ма р¤дками.
7.4. –¤док 15 заповнюють спец≥альн≥ загальноосв≥тн≥ навчальн≥
заклади та загальноосв≥тн≥ навчальн≥ заклади, при ¤ких
орган≥зован≥ спец≥альн≥ класи.
7.5. ” р¤дках 16-19 учн≥ 1 класу розпод≥л¤ютьс¤ за в≥ком за
станом на 1 вересн¤ поточного року.
8. «аповненн¤ розд≥лу 5
"«м≥нн≥сть навчанн¤ та групи подовженого дн¤"
” розд≥л≥ 5 навод¤тьс¤ в≥домост≥ про к≥льк≥сть клас≥в ≥
учн≥в, ¤к≥ навчаютьс¤ в другу зм≥ну (при цьому не враховуютьс¤
учн≥ спец≥альних шк≥л дл¤ д≥тей, ¤к≥ потребують корекц≥њ
розумового або ф≥зичного розвитку), та про групи подовженого дн¤,
включаючи ≥ групи, ¤к≥ працюють за кошти батьк≥в.
9. «аповненн¤ розд≥лу 6
"¬≥домост≥ про учн≥в, ¤к≥ зак≥нчили певний клас ≥ переведен≥
до наступного класу або зак≥нчили навчальний заклад"
” розд≥л≥ 6 за р¤дком 01 треба зазначити дан≥ про к≥льк≥сть
учн≥в, ¤к≥ зак≥нчили певний клас ≥ переведен≥ до наступного або
зак≥нчили навчальний заклад. ”чн≥в, ¤ким видано табель усп≥шност≥
п≥сл¤ зак≥нченн≥ середньоњ школи II ≥ III ступен≥в, "кр≥м того"
необх≥дно в≥добразити за р¤дками 04 ≥ 05. “ак≥ особи не
включаютьс¤ до загальноњ к≥лькост≥ учн≥в, що отримали базову або
повну загальну середню осв≥ту. ¬≥домост≥ про к≥льк≥сть екстерн≥в
"кр≥м того" навод¤тьс¤ у р¤дках 06 ≥ 07.
10. «аповненн¤ розд≥лу 7
"¬≥домост≥ про класи ≥ класи-комплекти"
10.1. ѕри заповненн≥ розд≥лу 7 необх≥дно мати на уваз≥, що
класом-комплектом Ї група учн≥в ≥з двох ≥ б≥льше 1 - 4 клас≥в, де
викладанн¤ веде один учитель.
10.2. ƒо р¤дка 01 включаютьс¤ також перш≥ класи, орган≥зован≥
в дошк≥льних навчальних закладах.
10.3. ƒан≥ р¤дка 01 дор≥внюють сум≥ даних р¤дк≥в 02 - 05 за
графами 1 ≥ 2.
10.4. ƒан≥ р¤дка 01 графи 1 розд≥лу 7 повинн≥ дор≥внювати або
бути меншими даних, ¤к≥ показан≥ по р¤дках 01 - 07 графи 1 розд≥лу
1 за рахунок клас≥в, ¤к≥ вв≥йшли до класу-комплекту.
11. «аповненн¤ розд≥лу 8
"¬≥домост≥ про прим≥щенн¤ та матер≥альну базу"
11.1. ” розд≥л≥ 8 навод¤тьс¤ в≥домост≥ про матер≥альну базу
заклад≥в.
11.2. ƒо р¤дка 01 включаЇтьс¤ площа вс≥х прим≥щень, ¤к≥
належать закладу, у тому числ≥ площа квартир персоналу закладу,
розм≥щена в них, ≥ прим≥щень, зайн¤тих ≥нтернатом при школ≥, а
також сторонн≥ми орган≥зац≥¤ми. ” загальну площу включаЇтьс¤ також
та частина п≥двал≥в ≥ нап≥вп≥двал≥в, ¤ка зайн¤та п≥д навчальн≥ ≥
навчально-виробнич≥ майстерн≥ та з ≥ншою навчальною метою, а також
п≥д житло персоналу закладу, душову к≥мнату, кухню. ¬≥льна площа
п≥двал≥в та нап≥вп≥двал≥в або зайн¤та п≥д склади та ≥нш≥
господарськ≥ потреби закладу - не включаЇтьс¤. ” загальну площу не
включаЇтьс¤ площа надв≥рних буд≥вель (сарањв, гараж≥в ≥ т.≥н.).
11.3. ” р¤дку 02 ≥з загальноњ площ≥ навод¤тьс¤ дан≥ про
площу, здану в оренду, а в р¤дку 03 - "кр≥м того" - про загальну
площу, ¤ку орендуЇ заклад.
11.4. ƒо числа класних к≥мнат, навчальних каб≥нет≥в ≥
лаборатор≥й (р¤док 04) включаютьс¤ вс≥ к≥мнати, у ¤ких провод¤тьс¤
зан¤тт¤ з учн¤ми, а за р¤дком 05 указуЇтьс¤ њхн¤ площа.
11.5. ƒо р¤дк≥в 06 - 13, 15 включаютьс¤ в≥домост≥ про
к≥льк≥сть навчальних каб≥нет≥в, ¤к≥ мають окрем≥ прим≥щенн¤,
обладнан≥ необх≥дним навчально - наочним приладд¤м, у ¤ких у
в≥дпов≥дност≥ до програми провод¤тьс¤ навчальн≥ зан¤тт¤ з даного
предмета. якщо в одн≥й к≥мнат≥ обладнан≥ два навчальн≥ каб≥нети,
наприклад б≥олог≥њ ≥ х≥м≥њ, то дан≥ про так≥ каб≥нети необх≥дно
навести один раз: або ¤к про каб≥нет б≥олог≥њ, або ¤к про каб≥нет
х≥м≥њ.
11.6. ƒо р¤дка 14 включаютьс¤ дан≥ про число робочих м≥сць з
комп'ютером у каб≥нет≥ основ ≥нформатики й обчислювальноњ техн≥ки.
11.7. ƒо р¤дка 16 включаЇтьс¤ ≥нформац≥¤ про загальну
к≥льк≥сть комп'ютер≥в, ¤ка Ї в заклад≥.
11.8. ƒо р¤дк≥в 22 - 26 включаютьс¤ дан≥ про навчальн≥,
навчально-виробнич≥ та ≥нш≥ майстерн≥, ¤к≥ Ї у заклад≥.
11.9. ” р¤дках 27 - 39 в≥домост≥ в≥дображаютьс¤ шл¤хом
проставленн¤ "1" за на¤вност≥ в заклад≥ перерахованого або "0" -
за в≥дсутност≥.
11.10. ƒо р¤дка 46 включають дан≥ лише про т≥ буд≥вл≥, на ¤к≥
Ї кошторис на кап≥тальний ремонт.
11.11. «а р¤дком 47 навод¤тьс¤ дан≥ про к≥льк≥сть буд≥вель,
на ¤к≥ Ї акт про њх авар≥йний стан.
11.12. –¤дки 48 - 54 заповнюють ус≥ заклади, ¤к≥ мають
б≥бл≥отеку (книжковий фонд). ¬≥домост≥ про дит¤ч≥ б≥бл≥отеки, ¤к≥
розташован≥ в прим≥щенн≥ закладу, але йому не п≥дпор¤дковуютьс¤,
до зв≥ту не включаютьс¤.
12. «аповненн¤ розд≥лу 9
"ѕедагог≥чн≥ прац≥вники"
12.1. ” розд≥л≥ 9 за р¤дком 01 навод¤тьс¤ в≥домост≥ про вс≥х
учител≥в, включаючи сум≥сник≥в, ¤к≥ працюють у заклад≥, включаючи
кер≥вник≥в та њх заступник≥в. ” це число вход¤ть також ≥нш≥
прац≥вники, ¤к≥ провод¤ть навчальн≥ зан¤тт¤ у заклад≥. якщо
вчитель пор¤д з основною роботою працюЇ в даному заклад≥ ≥ на
посад≥ виховател¤, то дан≥ про нього потр≥бно в≥добразити ≥ ¤к про
учител¤ (р¤док 01), ≥ ¤к про виховател¤ (р¤дки 03, 05, 07).
12.2. «а на¤вност≥ в заклад≥ спец≥альних клас≥в дл¤ д≥тей,
¤к≥ потребують корекц≥њ ф≥зичного та (або) розумового розвитку,
дан≥ про вчител≥в, ¤к≥ працюють у таких класах, в≥дображаютьс¤
знаменником "кр≥м того" за р¤дком 01.
Ќачальник управл≥нн¤ соц≥альноњ
статистики ƒержкомстату ”крањни ≤.¬. алачова
Ќачальник управл≥нн¤ прогнозуванн¤
та нормативно-правового
забезпеченн¤ ћќЌ ”крањни ¬.ѕ. ононенко
|