TopList

Ќа √лавную
”становить в качестве домашней!



               ƒ≈–∆ј¬Ќ»…  ќћ≤“≈“ —“ј“»—“» » ” –јѓЌ»
               ћ≤Ќ≤—“≈–—“¬ќ ќ—¬≤“» ≤ Ќј” » ” –јѓЌ»

                            Ќ ј   ј «

 N 335/557 в≥д 26.07.2001             «ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
                                      юстиц≥њ ”крањни
                                      15 серпн¤ 2001 р.
                                      за N 695/5886

     ( Ќаказ втратив чинн≥сть на п≥дстав≥ Ќаказу ћ≥неконом≥ки
       N 158  в≥д 27.07.2001 )

    ѕро затвердженн¤ форм державноњ статистичноњ зв≥тност≥  з
    питань  загальноњ  середньоњ осв≥ти та ≥нструкц≥й щодо њх
                            заповненн¤


     Ќа виконанн¤  пункту  4   ѕрограми   реформуванн¤   державноњ
статистики  на  пер≥од  до 2002 року,  пункту 24 розд≥лу I «аход≥в
реал≥зац≥њ ѕрограми реформуванн¤ державноњ статистики на пер≥од до
2002 року,  затверджених постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д
27.06.98 N 971,  з  метою  удосконаленн¤  державноњ
статистичноњ   зв≥тност≥  та  приведенн¤  њњ  у  в≥дпов≥дн≥сть  до
м≥жнародних стандарт≥в Ќ ј   ј « ” ™ ћ ќ:

     1. «атвердити форми державноњ статистичноњ зв≥тност≥ з питань
загальноњ  середньоњ  осв≥ти  та  ≥нструкц≥њ  щодо  њх  заповненн¤
(надал≥ - форми та ≥нструкц≥њ), що додаютьс¤:
     1.1. N  «Ќ«-1  "«в≥т  денного  загальноосв≥тнього навчального
закладу";
     1.2. N «Ќ«-2 "«в≥т веч≥рньоњ (зм≥нноњ) школи";
     1.3. N  76-–¬    "«ведений   зв≥т   денних   загальноосв≥тн≥х
навчальних заклад≥в";
     1.4. N  «¬-1  "«ведений   зв≥т   веч≥рн≥х   (зм≥нних)  шк≥л".

     2. «азначен≥ форми та ≥нструкц≥њ увести в д≥ю,  починаючи  з≥
зв≥ту на початок 2001/2002 навчального року.

     3. ѕоширити форми та ≥нструкц≥њ, зазначен≥ в:
     пункт≥ 1.1  -  на  денн≥  загальноосв≥тн≥  навчальн≥  заклади
незалежно в≥д форм власност≥ ≥ п≥дпор¤дкуванн¤;
     пункт≥ 1.2 - на веч≥рн≥ (зм≥нн≥)  школи  незалежно  в≥д  форм
власност≥ ≥ п≥дпор¤дкуванн¤;
     пункт≥ 1.3  -  на  в≥дд≥ли  осв≥ти  райдержадм≥н≥страц≥й   та
м≥ськвиконком≥в,  ћ≥н≥стерство  осв≥ти јвтономноњ –еспубл≥ки  рим,
управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки обласних,   ињвськоњ та —евастопольськоњ
м≥ських державних адм≥н≥страц≥й;
     пункт≥ 1.4 - на  ћ≥н≥стерство  осв≥ти  јвтономноњ  –еспубл≥ки
 рим,   управл≥нн¤   осв≥ти   ≥   науки   обласних,   ињвськоњ  та
—евастопольськоњ м≥ських державних адм≥н≥страц≥й.

     4. ”становити,  що забезпеченн¤ бланками форм та прим≥рниками
≥нструкц≥й,  зазначеними в пункт≥ 1 цього наказу,  покладаЇтьс¤ на
ћ≥н≥стерство осв≥ти ≥ науки ”крањни.

     5. ћ≥н≥стерству   осв≥ти    јвтономноњ    –еспубл≥ки     рим,
управл≥нн¤м осв≥ти ≥ науки обласних,  ињвськоњ та —евастопольськоњ
м≥ських державних адм≥н≥страц≥й забезпечувати:
     зб≥р, контроль,   обробку   та  поданн¤  зведеноњ  ≥нформац≥њ
ћ≥н≥стерству  осв≥ти  ≥  науки   ”крањни,   √оловному   управл≥нню
статистики в јвтономн≥й –еспубл≥ц≥  рим,  обласним,   ињвському та
—евастопольському  м≥ським  управл≥нн¤м  статистики  в  ц≥лому  по
територ≥њ   та  в  розр≥з≥  форм  власност≥  ≥  п≥дпор¤дкуванн¤  в
установлен≥ терм≥ни.

     6. ћ≥н≥стерству осв≥ти ≥ науки ”крањни забезпечувати  поданн¤
ƒержавному  ком≥тету  статистики  ”крањни  зведеноњ  ≥нформац≥њ  у
ц≥лому по ”крањн≥, у розр≥з≥ форм власност≥ ≥ п≥дпор¤дкуванн¤ та в
розр≥з≥ територ≥й в установлен≥ терм≥ни.

     7. ¬изнати таким, що втратив чинн≥сть, наказ ћ≥нстату ”крањни
в≥д 31.03.92 N 40 "ѕро затвердженн¤  форм  державноњ  статистичноњ
зв≥тност≥ по загальноосв≥тн≥х школах" та скасувати накази ћ≥нстату
”крањни  в≥д  13.04.93  N  65  "ѕро  затвердженн¤  форм  державноњ
статистичноњ   зв≥тност≥  по  загальноосв≥тн≥х  навчально-виховних
закладах",  в≥д 29.04.93 N  75  "ѕро  затвердженн¤  форм  зведеноњ
державноњ     статистичноњ     зв≥тност≥    по    загальноосв≥тн≥х
навчально-виховних закладах",  в≥д 13.04.95 N 97 "ѕро затвердженн¤
форм   державноњ   статистичноњ   зв≥тност≥   по  загальноосв≥тн≥х
навчально-виховних закладах",  в≥д 28.03.96 N 92 "ѕро затвердженн¤
форм  державноњ   статистичноњ   зв≥тност≥   по   загальноосв≥тн≥х
навчально-виховних закладах", в≥д 07.06.96 N 167 "ѕро затвердженн¤
форм  державноњ   статистичноњ   зв≥тност≥   по   загальноосв≥тн≥х
навчально-виховних закладах".

     8.  онтроль  за  виконанн¤м  наказу  покласти  на  заступника
√олови  ƒержавного  ком≥тету  статистики  ”крањни ¬ласенко Ќ.—.  ≥
заступника ћ≥н≥стра осв≥ти ≥ науки ”крањни Ѕогомолова ј.√.

 √олова ƒержавного ком≥тету
 статистики ”крањни                                  ќ.√.ќсауленко

 ћ≥н≥стр осв≥ти ≥ науки ”крањни                        ¬.√. ремень

                  ƒержавна статистична зв≥тн≥сть

--------------------------------------------------------------------------------
|                                      оди                                     |
|------------------------------------------------------------------------------|
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
|форми|орган≥за-|терито-|галуз≥|виду  |форми|орган≥- |м≥н≥стер-|орган≥-|   | — |
|доку-|ц≥њ-скла-|р≥њ за |за    |еконо-|влас-|зац≥йно-|ства, ≥н-|зац≥њ- |   |   |
|мента|дача ≥де-| ќј“”” |« √Ќ√ |м≥чноњ|ност≥|правовоњ|шого цен-|вищого |   |   |
|  за |нтиф≥ка- |       |      |д≥¤ль-|  за |форми   |трального|р≥вн¤ -|   |   |
| ƒ ”ƒ|ц≥йний   |       |      |ност≥ |  ‘¬ |господа-|органу   |≥денти-|   |   |
|     |код за   |       |      | за   |     |рюванн¤ |виконав- |ф≥кац≥-|   |   |
|     |™ƒ–ѕќ”   |       |      | ¬≈ƒ  |     |за  ќѕ‘√|чоњ влади|йний   |   |   |
|     |         |       |      |      |     |        |за —ѕќƒ” |код за |   |   |
|     |         |       |      |      |     |        |         |™ƒ–ѕќ” |   |   |
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
|  1  |      2  |   3   |   4  |   5  |  6  |    7   |     8   |    9  |10 |11 |
--------------------------------------------------------------------------------

 ому подаЇтьс¤ ________________________ ‘орма N «Ќ«-1
 им подаЇтьс¤ _________________________
                (повна назва закладу)   «атверджено
јдреса ________________________________ Ќаказ ƒержкомстату ”крањни
       (населений пункт, вулиц¤,        ≥ ћќЌ ”крањни
                будинок N)              26.07.2001 N 335/557
ќбласть _______________________________
–айон (м≥сто)__________________________ ѕоштова 1 раз на р≥к

                                            оди
“ип м≥сцевост≥ (1 - м≥ська м≥сцев≥сть,
2 - с≥льська м≥сцев≥сть) ______________ ___________
_______________________________________
ѕовна назва, N закладу ________________
_______________________________________ ___________
“ип закладу ___________________________ ___________

јдреса: сайту INTERNET ________________
        електронноњ пошти   ___________
¬≥домча належн≥сть ____________________
‘орма власност≥ _______________________

               ѕодають не п≥зн≥ше 10 вересн¤ денн≥ загальноосв≥тн≥
               навчальн≥   заклади   незалежно    в≥д    в≥домчого
               п≥дпор¤дкуванн¤ та форми власност≥:
               1. м≥сцевому   органу   управл≥нн¤    осв≥тою    (2
               прим≥рники).
               2. своњй вищ≥й орган≥зац≥њ (дл¤ державних заклад≥в,
               кр≥м системи ћќЌ)

                              «в≥т
          денного загальноосв≥тнього навчального закладу
  на початок 20__/20__ навчального року (за станом на 5 вересн¤)

              –озд≥л 1.  онтингенти учн≥в за класами
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
         ѕоказники|N    |  ≥льк≥сть  |          ≤з загальноњ к≥лькост≥ учн≥в       | р≥м  | ≥льк≥сть клас≥в
                  |р¤дка|------------+---------------------------------------------|того, |з наповнюван≥стю
                  |     |клас≥в|учн≥в|д≥вчат|дру-  |навча-   |д≥тей-сир≥т|учн≥, ¤к≥|учн≥в |----------------
                  |     |      |     |      |гор≥ч-|Їтьс¤    |≥ д≥тей,   |приход¤ть|спец- |б≥льше|з них
                  |     |      |     |      |ник≥в |≥ндив≥ду-|позбавлених|т≥льки на|клас≥в|25    |б≥льше 27
                  |     |      |     |      |      |ально    |батьк≥всь- |навчанн¤*|      |учн≥в |учн≥в
                  |     |      |     |      |      |         |кого       |         |      |      |
 ласи             |     |      |     |      |      |         |п≥клуванн¤ |         |      |      |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
     ј            |   Ѕ |   1  |  2  |   3  |  4   |   5     |    6      |   7     |   8  |  9   |  10
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
 1-й  |у ƒЌ«**    |  01 |      |     |      |   х  |    х    |           |    х    |      |      |
 клас |-----------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
      |у «Ќ«**    |  02 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
 2-й клас         |  03 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
                  |-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
                  |  04 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
 3-й клас         |  05 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
                  |-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
                  |  06 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
 4-й клас         |  07 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
 5-й клас         |  08 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
 6-й клас         |  09 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
 7-й клас         |  10 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
 8-й клас         |  11 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
 9-й клас         |  12 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
10-й клас         |  13 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
11-й клас         |  14 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
12-й клас         |  15 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
------------------+-----+------+-----+------+------+---------+-----------+---------+------+------+---------
”сього (сума даних|     |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
р¤дк≥в 01-15)     |  16 |      |     |      |      |         |           |         |      |      |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

« р¤дк≥в 01 та 02 графи 2:  к≥льк≥сть д≥тей, ¤к≥ до вступу в школу
виховувалис¤ у дошк≥льних навчальних закладах (17) _____
« р¤дка 16 графи 2:
     к≥льк≥сть розумово в≥дсталих д≥тей (заповнюЇ спец≥альна школа
(школа-≥нтернат) дл¤ д≥тей з вадами ф≥зичного розвитку) (18) ____
     к≥льк≥сть д≥тей: сл≥пих у спец≥альних закладах дл¤ слабозорих
(19) ______
     слабозорих у спец≥альних закладах дл¤ сл≥пих (20) ______
     к≥льк≥сть учн≥в,  потерп≥лих  унасл≥док  авар≥њ  на „ј≈— (21)
______, з них користуютьс¤ безплатним харчуванн¤м (22) ______
     к≥льк≥сть груп  (заповнюють  заклади  ≥нтернатного типу) (23)
_____ , у них д≥тей дошк≥льного в≥ку (24) ______
___________________________
 * «аповнюють загальноосв≥тн≥    школи-≥нтернати    ≥   спец≥альн≥
   загальноосв≥тн≥ школи-≥нтернати.
** ƒЌ« -  дошк≥льний  навчальний заклад;  **«Ќ« - загальноосв≥тн≥й
   навчальний заклад.

     ” р¤дках 03 та 05  навод¤тьс¤  дан≥  про  навчанн¤  учн≥в  за
програмою початковоњ трир≥чноњ школи I ступен¤ , у р¤дках 04 та 06
- за програмою початковоњ чотирир≥чноњ школи I ступен¤.

             –озд≥л 2. ћова навчанн¤ та ≥ноземн≥ мови
---------------------------------------------------------------------------------------
      ћова          |  N  | од |                         ласи
                    |р¤дка|мови|-------------------------------------------------------
                    |     |    |  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |12 |”сього
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
       ј            |  Ѕ  |  1 |  2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |12 |13 |   14
---------------------------------------------------------------------------------------
                                ћова навчанн¤
---------------------------------------------------------------------------------------
             клас≥в | 01  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             учн≥в  | 02  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             клас≥в | 03  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             учн≥в  | 04  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             клас≥в | 05  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             учн≥в  | 06  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
---------------------------------------------------------------------------------------
                         ћова, ¤ка вивчаЇтьс¤ ¤к предмет
---------------------------------------------------------------------------------------
             клас≥в | 07  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             учн≥в  | 08  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             клас≥в | 09  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             учн≥в  | 10  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             клас≥в | 11  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             учн≥в  | 12  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
---------------------------------------------------------------------------------------
                     ћова, ¤ка вивчаЇтьс¤ факультативно або в гуртках
---------------------------------------------------------------------------------------
             учн≥в  | 13  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             учн≥в  | 14  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             учн≥в  | 15  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             учн≥в  | 16  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
---------------------------------------------------------------------------------------
                                ≤ноземн≥ мови
---------------------------------------------------------------------------------------
             груп   | 17  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             учн≥в  | 18  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             груп   | 19  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             учн≥в  | 20  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             груп   | 21  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             учн≥в  | 22  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             груп   | 23  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
             учн≥в  | 24  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
≤з загальноњ        |     |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
к≥лькост≥ учн≥в     |     |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
вивчають:           |     |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
одну ≥ноземну мову  | 25  |  х |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
дв≥ ≥ б≥льше        |     |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
≥ноземн≥ мови       | 26  |  х |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------+-----+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
__________________  |     |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
т≥льки факультативно| 27  |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
---------------------------------------------------------------------------------------

   –озд≥л 3. ¬≥домост≥ про розпод≥л учн≥в за проф≥лем навчанн¤
                та поглибленим вивченн¤м предмет≥в
--------------------------------------------------------------------------------------
  N  | ѕроф≥л≥ навчанн¤  | од |                   ”чн≥в у класах:
р¤дка|                   |    |-------------------------------------------------------
     |                   |    |  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |12 |”сього
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
 ј   |         Ѕ         |  1 |  2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |12 |13 |   14
-----+-------------------+----+----------------------------+---+---+---+---+---+------
 01  |                   |    |                            |   |   |   |   |   |
-----+-------------------+----|                            |---+---+---+---+---+------
 02  |                   |    |                            |   |   |   |   |   |
-----+-------------------+----|                            |---+---+---+---+---+------
 03  |                   |    |                            |   |   |   |   |   |
-----+-------------------+----|                            |---+---+---+---+---+------
 04  |                   |    |                            |   |   |   |   |   |
-----+-------------------+----|                            |---+---+---+---+---+------
 05  |                   |    |                            |   |   |   |   |   |
--------------------------------------------------------------------------------------
     ѕредмети,  ¤к≥ вивчаютьс¤ поглиблено
--------------------------------------------------------------------------------------
 06  |                   |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
 07  |                   |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
 08  |                   |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
 09  |                   |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
 10  |                   |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
 11  |                   |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
 12  |                   |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
 13  |                   |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
-----+-------------------+----+----+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+------
 14  |                   |    |    |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
--------------------------------------------------------------------------------------

                  –озд≥л 4. ¬≥ковий склад учн≥в
                 (за станом на 1 с≥чн¤ 20__ року)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ќазва показника    |  N  |”сього|        у тому числ≥ мають в≥к (число повних рок≥в):
                   |р¤дка|      |-------------------------------------------------------------------------------------
                   |     |      |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  | 10  | 11  | 12  | 13  | 14  | 15  | 16  | 17  |18
                   |     |      |рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в|рок≥в ≥
                   |     |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |старше
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
     ј             |  Ѕ  |   1  |   2 |   3 |   4 |   5 |   6 |  7  |  8  |  9  | 10  | 11  | 12  | 13  | 14  | 15
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
”сього учн≥в (сума |     |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
даних р¤дк≥в 02-13)|  01 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
у тому числ≥:      |     |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
 1-й клас          |  02 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
 2-й клас          |  03 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
 3-й клас          |  04 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
 4-й клас          |  05 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
 5-й клас          |  06 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
 6-й клас          |  07 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
 7-й клас          |  08 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
 8-й клас          |  09 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
 9-й клас          |  10 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
10-й клас          |  11 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
11-й клас          |  12 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
12-й клас          |  13 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
« р¤дка 01: д≥вчат |  14 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
-------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-------
 р≥м того, учн≥в,  |     |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
¤к≥ потребують     |     |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
корекц≥њ ф≥зичного |     |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
та (або) розумового|     |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
розвитку           |  15 |      |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     « р¤дка 02:  к≥льк≥сть учн≥в 1-го класу,  ¤к≥  мають  в≥к  на
01.09.200__ року: 5 рок≥в (16) _____, 6 рок≥в (17)_____,
                  7 рок≥в (18) _____, 8 рок≥в (19) _____

      –озд≥л 5. «м≥нн≥сть навчанн¤ та групи подовженого дн¤
-----------------------------------------------------------------
           | N   |Ќавчанн¤ у 2-гу |    √рупи подовженого дн¤
           |р¤дка|зм≥ну           |------------------------------
           |     |----------------|к≥ль-|у них |з них |з графи 3:
           |     |к≥льк≥сть|у них |к≥сть|учн≥в-|учн≥в |груп, ¤к≥
           |     |клас≥в   |учн≥в |груп |всього|1-4   |працюють
           |     |         |      |     |      |клас≥в|за кошти
           |     |         |      |     |      |      |батьк≥в
-----------+-----+---------+------+-----+------+------+----------
     ј     | Ѕ   |  1      | 2    | 3   | 4    |  5   |  6
-----------+-----+---------+------+-----+------+------+----------
”сього     | 01  |         |      |     |      |      |
-----------------------------------------------------------------

     –озд≥л 6. ¬≥домост≥ про учн≥в, ¤к≥ зак≥нчили певний клас
    ≥ переведен≥ до наступного класу або зак≥нчили навчальний
                      заклад (у 20___ роц≥)
----------------------------------------------------------------------------------
           |  N  |                      ”чн≥в за класами
           |р¤дка|----------------------------------------------------------------
           |     |1  | 2 |    3   | 4  | 5 |  6 |  7 |  8 |  9 | 10 |   11   |12
           |     |   |   |--------|    |   |    |    |    |    |    |--------|
           |     |   |   | а  | б |    |   |    |    |    |    |    | а  | б |
-----------+-----+---+---+----+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----
     ј     |  Ѕ  |1  | 2 | 3  | 4 | 5  | 6 |  7 |  8 | 9  | 10 | 11 | 12 |13 |14
-----------+-----+---+---+----+---+----+---+----+----+----+----+----+----+---+----
”сього     | 01  |   |   |    |   |    |   |    |    |    |    |    |    |   |
----------------------------------------------------------------------------------

     « числа  учн≥в,  ¤к≥  одержали  атестат  про  повну  загальну
середню осв≥ту (графи 12, 14) нагороджен≥:
     золотою медаллю (02) _______ , ср≥бною медаллю (03) _______
      р≥м того:
      ≥льк≥сть учн≥в 9 класу, ¤к≥ не одержали св≥доцтво про базову
загальну середню осв≥ту (04) ______
      ≥льк≥сть учн≥в 11(12) класу,  ¤к≥ не  одержали  атестат  про
повну загальну середню осв≥ту (05) ______
      ≥льк≥сть екстерн≥в,  ¤к≥  одержали  св≥доцтво   про   базову
загальну середню осв≥ту (06) ______
      ≥льк≥сть екстерн≥в,  ¤к≥ одержали атестат про повну загальну
середню осв≥ту (07) ______
     ” граф≥ 3  навод¤тьс¤  дан≥  про  учн≥в,  ¤к≥  навчаютьс¤  за
програмою  трир≥чноњ  школи  I  ступен¤,  у граф≥ 4 - за програмою
чотирир≥чноњ школи I ступен¤.
     ” граф≥  12 - дан≥ про учн≥в,  ¤к≥ зак≥нчили загальноосв≥тн≥й
навчальний заклад ≥ одержали атестат,  у граф≥ 13 - переведен≥  до
12 класу

         –озд≥л 7. ¬≥домост≥ про класи ≥ класи-комплекти
------------------------------------------------------------------
    Ќазва показника    |  N  | ≥льк≥сть клас≥в ≥ клас≥в-комплект≥в
                       |р¤дка|------------------------------------
                       |     |     усього    | з них до 15 учн≥в
-----------------------+-----+---------------+--------------------
         ј             |  Ѕ  |       1       |     2
-----------------------+-----+---------------+--------------------
 ≥льк≥сть 1-4 клас≥в ≥ |     |               |
клас≥в-комплект≥в      | 01  |               |
-----------------------+-----+---------------+--------------------
у тому числ≥ в склад≥  |     |               |
учн≥в:                 |     |               |
    одного класу       | 02  |               |
-----------------------+-----+---------------+--------------------
    двох клас≥в        | 03  |               |
-----------------------+-----+---------------+--------------------
    трьох клас≥в       | 04  |               |
-----------------------+-----+---------------+--------------------
    чотирьох клас≥в    | 05  |               |
------------------------------------------------------------------

      –озд≥л 8. ¬≥домост≥ про прим≥щенн¤ та матер≥альну базу
------------------------------------------------------------------
          Ќазва показника                       |  N   |  ”сього
                                                |р¤дка |
------------------------------------------------+------+----------
              ј                                 |   Ѕ  |   1
------------------------------------------------+------+----------
«агальна площа вс≥х прим≥щень (кв.м.)           |  01  |
------------------------------------------------+------+----------
   з них здано в оренду (кв.м.)                 |  02  |
------------------------------------------------+------+----------
 р≥м того, площа орендованих прим≥щень(кв.м.)   |  03  |
------------------------------------------------+------+----------
 ≥льк≥сть класних к≥мнат (включаючи навчальн≥   |      |
каб≥нети ≥ лаборатор≥њ)                         |  04  |
------------------------------------------------+------+----------
ѓх площа (кв.м.)                                |  05  |
------------------------------------------------+------+----------
   ‘≥зики                                       |  06  |
------------------------------------------------+------+----------
   ’≥м≥њ                                        |  07  |
------------------------------------------------+------+----------
   Ѕ≥олог≥њ                                     |  08  |
------------------------------------------------+------+----------
   ”крањнськоњ мови ≥ л≥тератури                |  09  |
------------------------------------------------+------+----------
   ≤нших мов ≥ л≥тератур                        |  10  |
------------------------------------------------+------+----------
   ≤ноземноњ мови                               |  11  |
------------------------------------------------+------+----------
   ”с≥х каб≥нет≥в з л≥нгафонним обладнанн¤м     |  12  |
------------------------------------------------+------+----------
   ќснов ≥нформатики й обчислювальноњ  техн≥ки  |  13  |
------------------------------------------------+------+----------
   у них робочих м≥сць з комп'ютером            |  14  |
------------------------------------------------+------+----------
≤нших каб≥нет≥в                                 |  15  |
------------------------------------------------+------+----------
 ≥льк≥сть комп'ютер≥в у заклад≥  -  усього      |  16  |
------------------------------------------------+------+----------
   з них мають процесор: 486, Celeron, MMX,     |      |
   Pentium                                      |  17  |
------------------------------------------------+------+----------
 ≥льк≥сть комп'ютерних програмних засоб≥в       |      |
навчанн¤, ¤к≥  використовуютьс¤ у навчальному   |      |
процес≥                                         |  18  |
------------------------------------------------+------+----------
у тому|природничо-математичного циклу (матема-  |      |
числ≥ |тика, ф≥зика, х≥м≥¤, б≥олог≥¤, географ≥¤)|  19  |
за    |-----------------------------------------+------+----------
пред- |гуман≥тарного циклу (мова, л≥тература,   |      |
метами|≥стор≥¤, природознавство)                |  20  |
------------------------------------------------+------+----------
з них мають л≥ценз≥ю ћ≥носв≥ти ≥ науки ”крањни  |  21  |
------------------------------------------------+------+----------
 ≥льк≥сть майстерень                            |      |
      з обробки металу                          |  22  |
------------------------------------------------+------+----------
      з обробки деревини                        |  23  |
------------------------------------------------+------+----------
      комб≥нованих, з обробки металу ≥ деревини |  24  |
------------------------------------------------+------+----------
      обслуговувальних вид≥в прац≥ (з обробки   |      |
      тканини ≥ кул≥нар≥њ)                      |  25  |
------------------------------------------------+------+----------
      ≥нших майстерень                          |  26  |
------------------------------------------------+------+----------
„и Ї в заклад≥ (1 - так, 0 - н≥)                |      |
------------------------------------------------+------+----------
   ‘≥зкультурний зал                            |  27  |
------------------------------------------------+------+----------
   Ѕасейн                                       |  28  |
------------------------------------------------+------+----------
   Ќавчально-досл≥дна д≥л¤нка                   |  29  |
------------------------------------------------+------+----------
   ѕ≥дсобне господарство                        |  30  |
------------------------------------------------+------+----------
   ќпаленн¤ (1 - центральне, 2 - ≥нше)          |  31  |
------------------------------------------------+------+----------
 ≥льк≥сть навчальних каб≥нет≥в                  |      |
------------------------------------------------+------+----------
   ¬одог≥н                                      |  32  |
------------------------------------------------+------+----------
   у тому числ≥ з гар¤чою водою                 |  33  |
------------------------------------------------+------+----------
   ‘≥льтр дл¤ очищенн¤ води                     |  34  |
------------------------------------------------+------+----------
   ¬одол≥чильник (дл¤ холодноњ ≥ гар¤чоњ води)  |  35  |
------------------------------------------------+------+----------
   “еплол≥чильник                               |  36  |
------------------------------------------------+------+----------
   √азол≥чильник                                |  37  |
------------------------------------------------+------+----------
    анал≥зац≥¤ (1 - центральна, 2 - ≥нша)       |  38  |
------------------------------------------------+------+----------
   ѓдальн¤ або буфет з гар¤чим харчуванн¤м      |  39  |
------------------------------------------------+------+----------
число посадкових м≥сць у њдальн≥ або буфет≥     |  40  |
------------------------------------------------+------+----------
   у т. ч. у пристосованих прим≥щенн¤х          |  41  |
------------------------------------------------+------+----------
„исельн≥сть учн≥в, ¤к≥ проживають на в≥дстан≥   |      |
б≥льше 3 км в≥д закладу ≥ потребують п≥двезенн¤ |  42  |
------------------------------------------------+------+----------
 з них  |учн≥в, дл¤ ¤ких орган≥зовано п≥двезенн¤|  43  |
        |---------------------------------------+------+----------
        |учн≥в, ¤к≥ проживають у пришк≥льному   |      |
        |≥нтернат≥                              |  44  |
------------------------------------------------+------+----------
 ≥льк≥сть окремих буд≥вель (включаючи нав-      |      |
чальн≥ майстерн≥ та пришк≥льний ≥нтернат)       |  45  |
------------------------------------------------+------+----------
 з них  |потребують кап≥тального ремонту        |  46  |
        |---------------------------------------+------+----------
        |перебувають в авар≥йному стан≥         |  47  |
------------------------------------------------------------------
Ѕ≥бл≥отечний фонд
 ≥льк≥сть книг, брошур, журнал≥в (прим≥рник≥в)    (48)    _____
     у тому числ≥ п≥дручник≥в - усього            (49)    _____
     з них дл¤: 1 - 4 клас≥в                      (50)    _____
                5 - 9 клас≥в                      (51)    _____
                10 - 11(12) клас≥в                (52)    _____
 ≥льк≥сть найменувань пер≥одичних видань          (53)    _____
 ≥льк≥сть учн≥в, зв≥льнених в≥д плати за
користуванн¤ п≥дручниками                         (54)    _____

                 –озд≥л 9. ѕедагог≥чн≥ прац≥вники
--------------------------------------------------------------------------
  Ќазва показника       |  N  |”сього|     ѕоказники         | N   |”сього
                        |р¤дка|      |                       |р¤дка|
------------------------+-----+------+-----------------------+-----+------
       ј                |  Ѕ  |   1  |        ј              |  Ѕ  |    1
------------------------+-----+------+-----------------------+-----+------
 ≥льк≥сть учител≥в      | 01  |      |в ≥нтернат≥ при заклад≥| 05  |
------------------------+-----+------+-----------------------+-----+------
з них мають основну     |     |      |з них мають основну    |     |
роботу                  | 02  |      |роботу                 | 06  |
------------------------+-----+------+-----------------------+-----+------
 ≥льк≥сть виховател≥в:  |     |      |                       |     |
у групах подовженого дн¤| 03  |      |у школ≥-≥нтернат≥      | 07  |
------------------------+-----+------+-----------------------+-----+------
з них мають основну     |     |      |з них мають основну    |     |
роботу                  | 04  |      |роботу                 | 08  |
--------------------------------------------------------------------------

 "___"__________ 20__ р.               ер≥вник (заступник кер≥вника)
                                      ____________________________
 _______________________________ ћ.ѕ.    (п≥дпис та пр≥звище)
 (пр≥звище та телефон виконавц¤)

                                      «ј“¬≈–ƒ∆≈Ќќ
                                      Ќаказ ƒержкомстату ”крањни
                                      ≥ ћќЌ  ”крањни
                                      26.07.2001  N 335/557

                                      «ареЇстровано в ћ≥н≥стерств≥
                                      юстиц≥њ ”крањни
                                      15.08.2001 р.
                                      за N 695/5886


                          ≤Ќ—“–” ÷≤я
       щодо заповненн¤ державноњ статистичноњ зв≥тност≥ за
       формою  N  «Ќ«-1  "«в≥т  денного загальноосв≥тнього
                       навчального закладу"

                      1. «агальн≥ положенн¤

     1.1. ƒержавна  статистична  зв≥тн≥сть  за  формою   N   «Ќ«-1
поширюЇтьс¤ на вс≥ денн≥ загальноосв≥тн≥ навчальн≥ заклади (надал≥
- заклад) незалежно в≥д форм власност≥ та п≥дпор¤дкуванн¤.

     1.2. “екстова частина зв≥ту заповнюЇтьс¤  украњнською  мовою.
«в≥т  п≥дписуЇтьс¤  кер≥вником або його заступником ≥ скр≥плюЇтьс¤
печаткою закладу.

     1.3. якщо п≥сл¤ в≥дправленн¤ зв≥ту до нього  вносилис¤  зм≥ни
та доповненн¤, то потр≥бно терм≥ново пов≥домити про це адресат≥в.

                2. ѕор¤док та терм≥н поданн¤ зв≥ту

     2.1. «в≥т   щор≥чно   складаЇтьс¤  денними  загальноосв≥тн≥ми
навчальними закладами за станом  на  5  вересн¤  та  подаЇтьс¤  не
п≥зн≥ше 10 вересн¤:
     м≥сцевому органу управл≥нн¤ осв≥тою (2 прим≥рники);
     своњй вищ≥й орган≥зац≥њ (дл¤ державних заклад≥в, кр≥м системи
ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни).

                    3. ѕор¤док складанн¤ зв≥ту

     3.1. ѕри визначенн≥ типу закладу необх≥дно керуватис¤ нормами
законодавства,  зокрема  «аконом  ”крањни  "ѕро  загальну  середню
осв≥ту",    положенн¤ми   про   в≥дпов≥дний   тип
загальноосв≥тнього   навчального    закладу,    затвердженими    в
установленому      законодавством     пор¤дку,     та     статутом
загальноосв≥тнього навчального закладу.

     3.2. ¬ адресн≥й частин≥ бланка необх≥дно вказати тип закладу:
середн¤ загальноосв≥тн¤   школа   I,   I-II,    I-III    ступен≥в,
спец≥ал≥зована школа (школа-≥нтернат),  г≥мназ≥¤, л≥цей, колег≥ум,
загальноосв≥тн¤ школа-≥нтернат,  спец≥альна загальноосв≥тн¤  школа
(школа-≥нтернат)  дл¤ д≥тей,  ¤к≥ потребують корекц≥њ ф≥зичного та
(або)  розумового  розвитку   (указати   ¤кого),   загальноосв≥тн¤
санаторна  школа (школа-≥нтернат),  школа соц≥альноњ реаб≥л≥тац≥њ.
Ќавчально-виховн≥ комплекси,  об'Їднанн¤ вказують,  у склад≥  ¤ких
саме тип≥в ≥ р≥вн≥в акредитац≥њ заклад≥в вони створен≥: дошк≥льний
виховний заклад  -  середн¤  школа  I,   I-II,   I-III   ступен≥в,
школа-позашк≥льний заклад, школа - профес≥йно-техн≥чний навчальний
заклад тощо).
     ‘орма власност≥  та  в≥домча  належн≥сть  вказуютьс¤ т≥,  ¤к≥
зазначен≥ в дов≥дц≥ орган≥в статистики про  занесенн¤  до  ™диного
державного реЇстру п≥дприЇмств ≥ орган≥зац≥й ”крањни.

     3.3. якщо  заклад  уведено  в  д≥ю   на   початок   поточного
навчального  року  або в минулому навчальному роц≥ п≥зн≥ше терм≥ну
зв≥тност≥ за формою N  «Ќ«-1,  то  п≥сл¤  повноњ  назви  ≥  номера
закладу необх≥дно вказати л≥теру Ќ.

     3.4. √рафу " оди"  в  розд≥лах  зв≥ту  денн≥  загальноосв≥тн≥
навчальн≥ заклади не заповнюють.

                     4. «аповненн¤ розд≥лу 1
                  " онтингенти учн≥в за класами"

     4.1. ” розд≥л≥ 1  у  р¤дках  01  -  16  навод¤тьс¤  дан≥  про
к≥льк≥сть клас≥в та учн≥в у них.

     4.2. ” г≥мназ≥¤х,  л≥це¤х,  колег≥умах через знаменник  "кр≥м
того"  за графами 1 ≥ 2 необх≥дно вказати дан≥ про класи й учн≥в у
них,  ¤к≥ вчатьс¤ за навчальними  планами  загальноосв≥тн≥х  шк≥л,
¤кщо так≥ Ї.

     4.3. ƒан≥ р¤дка 16 дор≥внюють  сум≥  даних  р¤дк≥в  01-15  за
вс≥ма графами.

     4.4. √рафу  6  заповнюють  денн≥  загальноосв≥тн≥   навчальн≥
заклади  вс≥х тип≥в за на¤вност≥ д≥тей-сир≥т ≥ д≥тей,  позбавлених
батьк≥вського п≥клуванн¤.  ƒо  числа  д≥тей,  ¤к≥  залишилис¤  без
батьк≥вського   п≥клуванн¤,   належать   т≥,   що  залишилис¤  без
п≥клуванн¤ батьк≥в у зв'¤зку з позбавленн¤м њх батьк≥вських  прав,
визнанн¤м   батьк≥в   безв≥сно   в≥дсутн≥ми   або   нед≥Їздатними,
оголошенн¤м  њх  померлими,   тривалою   хворобою   батьк≥в,   ¤ка
перешкоджаЇ  виконанню  ними  батьк≥вських  обов'¤зк≥в,  в≥дбутт¤м
покаранн¤ у м≥сц¤х позбавленн¤ вол≥ ≥ перебуванн¤м њх  п≥д  вартою
на   час   сл≥дства   та  т≥,  що  з  ≥нших  причин  лишилис¤  без
батьк≥вського  п≥клуванн¤.  ¬≥дсутн≥сть  батьк≥в   п≥дтверджуЇтьс¤
в≥дпов≥дними документами (св≥доцтвом про смерть,  р≥шенн¤м судових
орган≥в тощо),  ¤к≥ Ї юридичною п≥дставою дл¤  наданн¤  цим  д≥т¤м
матер≥ального    забезпеченн¤   ≥   п≥льг,   передбачених   чинним
законодавством.

     4.5. √рафу  7  заповнюють  загальноосв≥тн≥  школи-≥нтернати ≥
спец≥альн≥  загальноосв≥тн≥   школи-≥нтернати   дл¤   д≥тей,   ¤к≥
потребують  корекц≥њ  ф≥зичного  та  (або)  розумового розвитку за
на¤вност≥ учн≥в,  що в≥дв≥дують  т≥льки  навчальн≥  зан¤тт¤  ≥  не
забезпечуютьс¤ од¤гом ≥ харчуванн¤м.

     4.6. ¬≥домост≥ про учн≥в спец≥альних клас≥в  дл¤  д≥тей,  ¤к≥
потребують  корекц≥њ  ф≥зичного та (або) розумового розвитку ≥ ¤к≥
вход¤ть  до   складу   загальноосв≥тн≥х   шк≥л   (шк≥л≥нтернат≥в),
необх≥дно навести за графою 8 у р¤дках 01 - 15.  ” цьому раз≥ сл≥д
зробити прим≥тку до даного розд≥лу, у ¤к≥й зазначити, з ¤кими саме
вадами  розумового  або  ф≥зичного  розвитку д≥ти навчаютьс¤ в цих
класах  (спец≥альн≥  школи   ≥   школи-≥нтернати   цю   графу   не
заповнюють).

     4.7. ” графах 9,  10 навод¤тьс¤ дан≥ про к≥льк≥сть  клас≥в  з
наповнюван≥стю б≥льше 25 учн≥в, а в граф≥ 10, виход¤чи з графи 9 -
з них б≥льше 27 учн≥в.

     4.8. –¤док  18  заповнюють  т≥льки спец≥альн≥ загальноосв≥тн≥
школи  (школи-≥нтернати)  дл¤  д≥тей,  ¤к≥   потребують   корекц≥њ
ф≥зичного розвитку.

     4.9. «аклади дл¤ сл≥пих д≥тей,  у ¤ких  навчаютьс¤  слабозор≥
д≥ти,  та  заклади  дл¤ слабозорих,  у ¤ких навчаютьс¤ сл≥п≥ д≥ти,
заповнюють в≥дпов≥дно р¤дки 19 ≥ 20.

     4.10. –¤дки   21   ≥   22  заповнюють  денн≥  загальноосв≥тн≥
навчальн≥ заклади вс≥х тип≥в.

     4.11. –¤дки    23    та    24    заповнюють   загальноосв≥тн≥
школи-≥нтернати та спец≥альн≥ загальноосв≥тн≥ школи-≥нтернати.

                     5. «аповненн¤ розд≥лу 2
                 "ћова навчанн¤ та ≥ноземн≥ мови"

     5.1. ѕри  заповненн≥  розд≥лу  2  сл≥д  керуватис¤   “иповими
навчальними планами,    що    затверджуютьс¤
ћ≥н≥стерством осв≥ти ≥ науки ”крањни.

     5.2. ” р¤дках 01 - 06 указуютьс¤  дан≥  про  мову  або  мови,
¤кими   проводитьс¤  навчанн¤.  якщо  навчанн¤  проводитьс¤  двома
мовами,  наприклад,  у молодших класах украњнською,  а в старших -
рос≥йською,  то  необх≥дно  навести окремо число клас≥в (р¤дки 01,
03,  05) ≥ в них учн≥в (р¤дки 02, 04, 06), ¤к≥ навчаютьс¤ кожною з
цих мов.

     5.3. —ума  даних  р¤дк≥в  02,  04,  06  за  графою 14 повинна
дор≥внювати даним р¤дка 16 графи 2 розд≥лу 1.

     5.4. ” р¤дках 07-12 навод¤тьс¤ дан≥ про мови,  ¤к≥ вивчаютьс¤
¤к  самост≥йний  предмет (кр≥м ≥ноземних мов),  а в р¤дках 13-16 -
факультативно або в гуртках.

     5.5. –¤дки 17-26 заповнюють заклади,  у  ¤ких  ≥ноземн≥  мови
вивчаютьс¤   ¤к   предмет,  та  заклади  з  поглибленим  вивченн¤м
≥ноземних мов, вид≥ливши "у тому числ≥" у розд≥л≥ 3 у р¤дках 06-14
дан≥ про учн≥в, ¤к≥ вивчають ≥ноземн≥ мови поглиблено з першого та
з сьомого класу.

     5.6. якщо в заклад≥ викладають р≥зн≥  ≥ноземн≥  мови  в  двох
групах одного класу,  то кожна група учн≥в в≥дображаЇтьс¤ за даною
мовою ¤к окремий клас.  якщо клас под≥л¤Їтьс¤  на  дв≥  самост≥йн≥
групи,  ¤к≥ вивчають одну й ту саму ≥ноземну мову,  то кожну з них
також необх≥дно рахувати за даним розд≥лом за окремий  клас.  якщо
учн≥  одного  й того самого класу вивчають дек≥лька ≥ноземних мов,
то дан≥ про таких учн≥в ≥ класи,  де вивчаЇтьс¤ дек≥лька ≥ноземних
мов, навод¤тьс¤ за кожною мовою окремо.

     5.7. ƒан≥ графи 14 повинн≥ дор≥внювати сум≥ даних граф 2 - 13
за вс≥ма р¤дками.

     5.8. якщо ≥ноземн≥ мови вивчаютьс¤ з першого класу  ≥  кожний
учень вивчаЇ лише одну ≥ноземну мову, то сума даних р¤дк≥в 18, 20,
22,  24 за графою 14 повинна дор≥внювати даним р¤дка  16  графи  2
розд≥лу 1.

     5.9. —ума даних р¤дк≥в 18, 20, 22, 24 за графами 2-14 розд≥лу
2 повинна в≥дпов≥дати даним р¤дк≥в 01-16 за графою 2 розд≥лу 1 або
бути  б≥льшою  за  рахунок  учн≥в,  ¤к≥  вивчають  дв≥  або б≥льше
≥ноземн≥ мови.

     5.10. якщо ≥ноземн≥ мови не  викладаютьс¤  через  в≥дсутн≥сть
учител¤,  то  дан≥  про  учн≥в 5 - (11)12 клас≥в,  ¤к≥ не вивчають
≥ноземн≥ мови через цю причину, необх≥дно дописати п≥сл¤ розд≥лу 2
на в≥льному м≥сц≥.

     5.11. —ума  даних  р¤дк≥в  25  ≥  26  за графами 2-14 повинна
дор≥внювати даним р¤дк≥в 01 - 16 за графою 2 розд≥лу  1  або  бути
меншою (за рахунок учн≥в, ¤к≥ не вивчають ≥ноземну мову).

                     6. «аповненн¤ розд≥лу 3
            "¬≥домост≥ про розпод≥л учн≥в за проф≥лем
           навчанн¤ та поглибленим вивченн¤м предмет≥в"

     6.1. –озд≥л  3  заповнюють заклади з проф≥льним навчанн¤м,  а
також загальноосв≥тн≥ заклади,  у ¤ких Ї класи з  певним  проф≥лем
навчанн¤.  якщо в одному ≥ тому самому заклад≥ Ї дек≥лька проф≥л≥в
навчанн¤,  то дан≥ про учн≥в навод¤тьс¤ за кожним з  цих  проф≥л≥в
окремо  за р¤дками 01 - 05 за графами 9-14.  ѕроф≥ль навчанн¤ може
бути:  ф≥лолог≥чний,  ф≥зико-математичний, сусп≥льно-гуман≥тарний,
б≥олого-х≥м≥чний,   медичний,   художньо-естетичний,  економ≥чний,
юридичний,   техн≥чно-виробничий,   спортивний,   ≥нформатика   та
обчислювальна техн≥ка, ≥нший.

     6.2. ¬≥домост≥  про предмети,  ¤к≥ вивчаютьс¤ поглиблено,  та
учн≥в,  ¤к≥ вивчають ц≥ предмети,  навод¤тьс¤ у р¤дках 06 - 14  за
графами 2-14.

     6.3. √≥мназ≥њ,  л≥цењ,  колег≥уми  в  цьому  розд≥л≥ навод¤ть
≥нформац≥ю т≥льки про учн≥в, ¤к≥ навчаютьс¤ за навчальними планами
цих заклад≥в (кр≥м учн≥в у класах, що навчаютьс¤ у цих закладах за
планами загальноосв≥тн≥х шк≥л).

                     7. «аповненн¤ розд≥лу 4
                      "¬≥ковий склад учн≥в"

     7.1. ”  розд≥л≥  4  к≥льк≥сть  учн≥в  1-12  клас≥в  необх≥дно
розпод≥лити за в≥ком.

     7.2. ƒан≥ р¤дка 01  повинн≥  дор≥внювати  сум≥  даних  р¤дк≥в
02-13  за  вс≥ма  графами  та даним р¤дка 16 графи 2 розд≥лу 1 (за
вин¤тком  учн≥в  спец≥альних  клас≥в  дл¤  д≥тей,  ¤к≥  потребують
корекц≥њ ф≥зичного та (або) розумового розвитку).

     7.3. —ума даних граф 2 - 15 повинна дор≥внювати даним графи 1
за вс≥ма р¤дками.

     7.4. –¤док 15 заповнюють спец≥альн≥ загальноосв≥тн≥ навчальн≥
заклади   та   загальноосв≥тн≥   навчальн≥   заклади,   при   ¤ких
орган≥зован≥ спец≥альн≥ класи.

     7.5. ” р¤дках 16-19 учн≥ 1 класу розпод≥л¤ютьс¤ за  в≥ком  за
станом на 1 вересн¤ поточного року.

                     8. «аповненн¤ розд≥лу 5
          "«м≥нн≥сть навчанн¤ та групи подовженого дн¤"

     ” розд≥л≥ 5  навод¤тьс¤  в≥домост≥  про  к≥льк≥сть  клас≥в  ≥
учн≥в,  ¤к≥  навчаютьс¤  в  другу зм≥ну (при цьому не враховуютьс¤
учн≥  спец≥альних  шк≥л  дл¤  д≥тей,   ¤к≥   потребують   корекц≥њ
розумового або ф≥зичного розвитку),  та про групи подовженого дн¤,
включаючи ≥ групи, ¤к≥ працюють за кошти батьк≥в.

                     9. «аповненн¤ розд≥лу 6
   "¬≥домост≥ про учн≥в, ¤к≥ зак≥нчили певний клас ≥ переведен≥
       до наступного класу або зак≥нчили навчальний заклад"

     ” розд≥л≥ 6 за р¤дком 01 треба зазначити дан≥  про  к≥льк≥сть
учн≥в,  ¤к≥  зак≥нчили  певний клас ≥ переведен≥ до наступного або
зак≥нчили навчальний заклад.  ”чн≥в, ¤ким видано табель усп≥шност≥
п≥сл¤  зак≥нченн≥  середньоњ школи II ≥ III ступен≥в,  "кр≥м того"
необх≥дно  в≥добразити  за  р¤дками  04  ≥  05.  “ак≥   особи   не
включаютьс¤  до загальноњ к≥лькост≥ учн≥в,  що отримали базову або
повну загальну середню осв≥ту.  ¬≥домост≥ про к≥льк≥сть  екстерн≥в
"кр≥м того" навод¤тьс¤ у р¤дках 06 ≥ 07.

                     10. «аповненн¤ розд≥лу 7
             "¬≥домост≥ про класи ≥ класи-комплекти"

     10.1. ѕри заповненн≥ розд≥лу 7 необх≥дно мати  на  уваз≥,  що
класом-комплектом Ї група учн≥в ≥з двох ≥ б≥льше 1 - 4 клас≥в,  де
викладанн¤ веде один учитель.

     10.2. ƒо р¤дка 01 включаютьс¤ також перш≥ класи, орган≥зован≥
в дошк≥льних навчальних закладах.

     10.3. ƒан≥  р¤дка  01 дор≥внюють сум≥ даних р¤дк≥в 02 - 05 за
графами 1 ≥ 2.

     10.4. ƒан≥ р¤дка 01 графи 1 розд≥лу 7 повинн≥ дор≥внювати або
бути меншими даних, ¤к≥ показан≥ по р¤дках 01 - 07 графи 1 розд≥лу
1 за рахунок клас≥в, ¤к≥ вв≥йшли до класу-комплекту.

                     11. «аповненн¤ розд≥лу 8
          "¬≥домост≥ про прим≥щенн¤ та матер≥альну базу"

     11.1. ”  розд≥л≥  8 навод¤тьс¤ в≥домост≥ про матер≥альну базу
заклад≥в.

     11.2. ƒо  р¤дка  01  включаЇтьс¤  площа  вс≥х прим≥щень,  ¤к≥
належать закладу,  у тому числ≥ площа квартир  персоналу  закладу,
розм≥щена  в них,  ≥ прим≥щень,  зайн¤тих ≥нтернатом при школ≥,  а
також сторонн≥ми орган≥зац≥¤ми. ” загальну площу включаЇтьс¤ також
та  частина п≥двал≥в ≥ нап≥вп≥двал≥в,  ¤ка зайн¤та п≥д навчальн≥ ≥
навчально-виробнич≥ майстерн≥ та з ≥ншою навчальною метою, а також
п≥д житло персоналу закладу,  душову к≥мнату,  кухню. ¬≥льна площа
п≥двал≥в  та  нап≥вп≥двал≥в  або  зайн¤та  п≥д  склади   та   ≥нш≥
господарськ≥ потреби закладу - не включаЇтьс¤. ” загальну площу не
включаЇтьс¤ площа надв≥рних буд≥вель (сарањв, гараж≥в ≥ т.≥н.).

     11.3. ”  р¤дку  02  ≥з  загальноњ  площ≥  навод¤тьс¤ дан≥ про
площу,  здану в оренду,  а в р¤дку 03 - "кр≥м того" - про загальну
площу, ¤ку орендуЇ заклад.

     11.4. ƒо   числа   класних  к≥мнат,  навчальних  каб≥нет≥в  ≥
лаборатор≥й (р¤док 04) включаютьс¤ вс≥ к≥мнати, у ¤ких провод¤тьс¤
зан¤тт¤ з учн¤ми, а за р¤дком 05 указуЇтьс¤ њхн¤ площа.

     11.5. ƒо  р¤дк≥в  06  -  13,  15  включаютьс¤  в≥домост≥  про
к≥льк≥сть  навчальних  каб≥нет≥в,  ¤к≥  мають  окрем≥  прим≥щенн¤,
обладнан≥  необх≥дним  навчально  -  наочним  приладд¤м,  у ¤ких у
в≥дпов≥дност≥ до програми провод¤тьс¤ навчальн≥ зан¤тт¤  з  даного
предмета.  якщо  в одн≥й к≥мнат≥ обладнан≥ два навчальн≥ каб≥нети,
наприклад б≥олог≥њ ≥ х≥м≥њ,  то дан≥ про так≥  каб≥нети  необх≥дно
навести один раз:  або ¤к про каб≥нет б≥олог≥њ, або ¤к про каб≥нет
х≥м≥њ.

     11.6. ƒо р¤дка 14 включаютьс¤ дан≥ про число робочих м≥сць  з
комп'ютером у каб≥нет≥ основ ≥нформатики й обчислювальноњ техн≥ки.

     11.7. ƒо   р¤дка   16  включаЇтьс¤  ≥нформац≥¤  про  загальну
к≥льк≥сть комп'ютер≥в, ¤ка Ї в заклад≥.

     11.8. ƒо р¤дк≥в 22  -  26  включаютьс¤  дан≥  про  навчальн≥,
навчально-виробнич≥ та ≥нш≥ майстерн≥, ¤к≥ Ї у заклад≥.

     11.9. ”  р¤дках  27  -  39  в≥домост≥  в≥дображаютьс¤  шл¤хом
проставленн¤ "1" за на¤вност≥ в заклад≥ перерахованого або  "0"  -
за в≥дсутност≥.

     11.10. ƒо р¤дка 46 включають дан≥ лише про т≥ буд≥вл≥, на ¤к≥
Ї кошторис на кап≥тальний ремонт.

     11.11. «а р¤дком 47 навод¤тьс¤ дан≥ про  к≥льк≥сть  буд≥вель,
на ¤к≥ Ї акт про њх авар≥йний стан.

     11.12. –¤дки  48  -  54  заповнюють  ус≥  заклади,  ¤к≥ мають
б≥бл≥отеку (книжковий фонд).  ¬≥домост≥ про дит¤ч≥ б≥бл≥отеки, ¤к≥
розташован≥  в прим≥щенн≥ закладу,  але йому не п≥дпор¤дковуютьс¤,
до зв≥ту не включаютьс¤.

                     12. «аповненн¤ розд≥лу 9
                     "ѕедагог≥чн≥ прац≥вники"


     12.1. ” розд≥л≥ 9 за р¤дком 01 навод¤тьс¤ в≥домост≥ про  вс≥х
учител≥в,  включаючи сум≥сник≥в, ¤к≥ працюють у заклад≥, включаючи
кер≥вник≥в та њх  заступник≥в.  ”  це  число  вход¤ть  також  ≥нш≥
прац≥вники,  ¤к≥  провод¤ть  навчальн≥  зан¤тт¤  у  заклад≥.  якщо
вчитель пор¤д з основною роботою працюЇ  в  даному  заклад≥  ≥  на
посад≥ виховател¤, то дан≥ про нього потр≥бно в≥добразити ≥ ¤к про
учител¤ (р¤док 01), ≥ ¤к про виховател¤ (р¤дки 03, 05, 07).

     12.2. «а на¤вност≥ в заклад≥ спец≥альних  клас≥в  дл¤  д≥тей,
¤к≥  потребують  корекц≥њ  ф≥зичного та (або) розумового розвитку,
дан≥ про вчител≥в,  ¤к≥ працюють у  таких  класах,  в≥дображаютьс¤
знаменником "кр≥м того" за р¤дком 01.

 Ќачальник управл≥нн¤ соц≥альноњ
 статистики ƒержкомстату ”крањни                      ≤.¬. алачова

 Ќачальник управл≥нн¤ прогнозуванн¤
 та нормативно-правового
 забезпеченн¤ ћќЌ ”крањни                            ¬.ѕ. ононенко
 



Hosted by uCoz