TopList

Ќа √лавную
”становить в качестве домашней!



          ƒ≈–∆ј¬Ќ»…  ќћ≤“≈“ ѕ–ќћ»—Ћќ¬ќѓ ѕќЋ≤“» » ” –јѓЌ»

                            Ќ ј   ј «

 N 38 в≥д 30.01.2001


         ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про пор¤док створенн¤
          та головн≥ функц≥њ пост≥йно д≥ючого тендерного
     ком≥тету з орган≥зац≥њ та зд≥йсненн¤ процедур закуп≥вель
            товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти


     ¬≥дпов≥дно до «акону ”крањни "ѕро закуп≥влю товар≥в,  роб≥т ≥
послуг за державн≥ кошти"  та  на  виконанн¤  пункту  8
постанови   аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни   в≥д 27 вересн¤ 2000 року
N 1469     "ѕро   орган≥зац≥йн≥   заходи   щодо
функц≥онуванн¤    системи    державних   закуп≥вель"   та   наказу
ћ≥неконом≥ки ”крањни в≥д 26.12.2000 р.  N 280   щодо
затвердженн¤  типового  положенн¤ про пор¤док створенн¤ та функц≥й
тендерних ком≥тет≥в при зд≥йсненн≥ закуп≥вель за державн≥    кошти
Ќ ј   ј « ” ё:

     1. —творити  пост≥йно д≥ючий тендерний ком≥тет дл¤ зд≥йсненн¤
закуп≥вель товар≥в,  роб≥т ≥  послуг у межах обс¤г≥в ф≥нансуванн¤,
що   передбачен≥   державним   бюджетом  ƒержпромпол≥тики  ”крањни
(додаток 1).
     2. «атвердити  ѕоложенн¤  про  пор¤док  створенн¤  та головн≥
функц≥њ  тендерного  ком≥тету  щодо  орган≥зац≥њ   та   проведенн¤
процедур  закуп≥вель  товар≥в,  роб≥т ≥  послуг за державн≥  кошти
(додаток 2).
     3. ¬изнати таким, що втратив чинн≥сть, наказ ƒержпромпол≥тики
”крањни в≥д 04.10.2000 року N 285.
     4.  онтроль  за  виконанн¤м  цього наказу покласти на першого
заступника √олови ком≥тету ѕадалка ¬.√.

 √олова  ом≥тету                                     ¬.—.Ќовицький

                                                         ƒодаток 1

                                    «атверджено
                                    Ќаказ ƒержпромпол≥тики ”крањни
                                    в≥д 30.01.2001 N 38

                              —клад
               пост≥йно д≥ючого тендерного ком≥тету
            ƒержпромпол≥тики ”крањни з орган≥зац≥њ та
      зд≥йсненн¤ процедур закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг
                        за державн≥ кошти


 √олова тендерного ком≥тету:

 ѕадалко ¬≥ктор √ригорович       - ѕерший заступник √олови
                                   ƒержпромпол≥тики ”крањни

 «аступник голови
 тендерного ком≥тету:

 Ќогов≥цин ќлекс≥й ¬олодимирович - Ќачальник управл≥нн¤
                                   науково-техн≥чного,
                                   ≥нновац≥йного забезпеченн¤,
                                   стандартизац≥њ, метролог≥њ
                                   та сертиф≥кац≥њ

 „лени тендерного ком≥тету:

 Ў≥стко ёр≥й √ригорович          - Ќачальник управл≥нн¤ -
                                   керуючий справами

  ондрашов ћикола ћиколайович    - Ќачальник управл≥нн¤
                                   прогнозуванн¤ розвитку
                                   та економ≥чного
                                   забезпеченн¤ галузей
                                   промисловост≥

 «уб “ет¤на ¬асил≥вна            - «аступник начальника управл≥нн¤
                                   прогнозуванн¤ розвитку та
                                   економ≥чного       забезпеченн¤
                                   галузей          промисловост≥,
                                   начальник в≥дд≥лу

 «ахожай јркад≥й Ѕорисович       - —екретар тендерного ком≥тету,
                                   заступник начальника управл≥нн¤
                                   науково-техн≥чного,
                                   ≥нновац≥йного забезпеченн¤,
                                   стандартизац≥њ, метролог≥њ  та
                                   сертиф≥кац≥њ начальник в≥дд≥лу

 ƒавидчук ћикола ћихайлович      - Ќачальник юридичного в≥дд≥лу


     «аступники √олови  ом≥тету за напр¤мками*

     Ќачальники управл≥нь, в≥дд≥л≥в*

     —пец≥ал≥сти управл≥нь, в≥дд≥л≥в*

____________
     * ѕриймають участь в робот≥  ком≥тету при розгл¤д≥ закуп≥вель
за функц≥ональними напр¤мками.

 Ќачальник управл≥нн¤
 науково-техн≥чного, ≥нновац≥йного
 забезпеченн¤, стандартизац≥њ,
 метролог≥њ та сертиф≥кац≥њ                          ќ.¬.Ќогов≥цин

                                                         ƒодаток 2

                                    «атверджено
                                    Ќаказ ƒержпромпол≥тики ”крањни
                                    в≥д 30.01.2001 N 38

                            ѕоложенн¤
        про пор¤док створенн¤ та головн≥ функц≥њ тендерних
             ком≥тет≥в щодо орган≥зац≥њ та проведенн¤
          процедур закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг за
                          державн≥ кошти


                      1. «агальн≥ положенн¤

     1.1. ÷е  ѕоложенн¤  розроблено  в≥дпов≥дно  до «акону ”крањни
"ѕро закуп≥влю    товар≥в,  роб≥т  ≥  послуг  за  державн≥  кошти"
та на виконанн¤ постанови  аб≥нету  ћ≥н≥стр≥в  ”крањни
в≥д 27  вересн¤ 2000 р.  N 1469  "ѕро орган≥зац≥йн≥
заходи щодо функц≥онуванн¤ системи державних закуп≥вель" та наказу
ћ≥неконом≥ки ”крањни  в≥д  26.12.2000  р.  N 280  щодо
затвердженн¤ типового положенн¤ про пор¤док створенн¤  та  функц≥й
тендерних ком≥тет≥в при зд≥йсненн≥ закуп≥вель за державн≥ кошти.
     1.2. ѕоложенн¤    визначаЇ    пор¤док   створенн¤,   загальн≥
орган≥зац≥йн≥  та процедурн≥  засади д≥¤льност≥  пост≥йно  д≥ючого
тендерного  ком≥тету  ƒержпромпол≥тики  ”крањни,  а  також  права,
обов'¤зки та в≥дпов≥дальн≥сть њх член≥в.

          2. ѕор¤док створенн¤ та орган≥зац≥¤ д≥¤льност≥
                       тендерного ком≥тету

     2.1. ƒл¤  отриманн¤  експертноњ  та консультац≥йноњ п≥дтримки
щодо    орган≥зац≥њ    та    проведенн¤    процедури     закуп≥вл≥
ƒержпромпол≥тики,   ¤к   орган≥зац≥¤-замовник   може  залучати  на
догов≥рних   засадах   в≥дпов≥дно   до   законодавства    сторонню
орган≥зац≥ю,   ¤ка   маЇ   в≥дпов≥дний  досв≥д  роботи  в  наданн≥
зазначених послуг.
     2.2. “ендерний      ком≥тет      створюЇтьс¤     кер≥вництвом
ƒержпромпол≥тики ”крањни дл¤ орган≥зац≥њ  та  проведенн¤  процедур
закуп≥вл≥ товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти.
     2.3. “ендерний ком≥тет у своњй  д≥¤льност≥  керуЇтьс¤  чинним
законодавством,    цим    ѕоложенн¤м,   внутр≥шн≥ми   нормативними
документами  замовника  та  р≥шенн¤ми,   ¤к≥   приймаютьс¤   самим
тендерним ком≥тетом.
     2.4. ѕерсональний склад пост≥йно д≥ючого тендерного ком≥тету.
ѕоложенн¤  про  пор¤док  створенн¤  та головн≥  функц≥њ тендерного
ком≥тету...   затверджуютьс¤   наказом   √олови   ƒержпромпол≥тики
”крањни.
     2.5. „ленами тендерного ком≥тету можуть бути ¤к  представники
апарату ƒержпромпол≥тики ”крањни в к≥лькост≥  не менше 5 ос≥б, так
≥,  в раз≥  потреби в≥дпов≥дних  орган≥в  державноњ  влади,  ≥нших
зац≥кавлених   орган≥зац≥й,   зокрема   особи,   що   працюють  на
громадських засадах (за  њх  згодою).  —клад  тендерного  ком≥тету
повинен формуватис¤ з урахуванн¤м частини другоњ статт≥  12 «акону
”крањни "ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти".
     2.6. „ленами    пост≥йно    д≥ючого    тендерного    ком≥тету
призначаютьс¤   посадов≥   особи   з   економ≥чного,   юридичного,
ф≥нансового   п≥дрозд≥л≥в,   а  також  п≥дрозд≥лу,  що  займаЇтьс¤
питанн¤ми матер≥ально-техн≥чного  та  ≥нформац≥йного  забезпеченн¤
ƒержпромпол≥тики ”крањни.
     2.7. «м≥ни до складу  пост≥йно  д≥ючого  тендерного  ком≥тету
внос¤тьс¤  за  поданн¤м голови тендерного ком≥тету та оформл¤ютьс¤
наказом √олови ƒержпромпол≥тики ”крањни.
     2.8. ƒл¤  розв'¤занн¤  конкретних  питань,  ¤кщо виникаЇ така
потреба,  зокрема,  в раз≥ проведенн¤ торг≥в на закуп≥влю товар≥в,
роб≥т  чи послуг,  що мають складний або спец≥ал≥зований характер,
до  роботи  тендерного  ком≥тету  на  догов≥рних  засадах   можуть
залучатис¤  сторонн≥  експерти та консультанти з урахуванн¤м вимог
частини другоњ статт≥  12 «акону ”крањни "ѕро  закуп≥влю  товар≥в,
роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти".
     2.7.  ер≥вництво роботою тендерного  ком≥тету  зд≥йснюЇ  його
голова,  на  посаду ¤кого призначаЇтьс¤ один ≥з заступник≥в √олови
ƒержпромпол≥тики ”крањни.
     2.8. √олова  тендерного  ком≥тету  орган≥зовуЇ  його роботу ≥
несе  персональну  в≥дпов≥дальн≥сть  за  виконанн¤  покладених  на
ком≥тет функц≥й.
     2.9. √олова   тендерного   ком≥тету   призначаЇ    заступника
(заступник≥в)   голови,   в≥дпов≥дального  секретар¤  та  визначаЇ
функц≥њ кожного члена тендерного ком≥тету.
     2.10. «а   р≥шенн¤м   голови   тендерного   ком≥тету   можуть
створюватись окрем≥  робоч≥ групи дл¤ вир≥шенн¤ конкретних питань,
що виникають у процес≥ проведенн¤ процедур закуп≥вл≥, залучатись у
рол≥  непост≥йних член≥в  тендерного  ком≥тету,  консультант≥в  чи
експерт≥в  спец≥ал≥сти  структурних  п≥дрозд≥л≥в  ƒержпромпол≥тики
”крањни.
     2.11. ”  раз≥  потреби  до роботи пост≥йно д≥ючого тендерного
ком≥тету залучаютьс¤ непост≥йн≥  члени, ¤к≥ призначаютьс¤ наказами
кер≥вник≥в  структурних  п≥дрозд≥л≥в  ƒержпромпол≥тики  ”крањни за
погодженн¤м з головою тендерного ком≥тету.
     2.12. –обоча  група  з  представник≥в  тендерного  ком≥тету в
склад≥  не менше трьох ос≥б призначаЇтьс¤ дл¤ розкритт¤  тендерних
пропозиц≥й постачальник≥в (виконавц≥в).
     2.13. –обоча  група  повинна  провести  процедуру   розкритт¤
тендерних  пропозиц≥й  постачальник≥в  (виконавц≥в)  в≥дпов≥дно до
вимог тендерноњ документац≥њ та оформити протокол  про  результати
розкритт¤ тендерних пропозиц≥й.
     2.14. ‘ормою роботи  тендерного  ком≥тету  Ї  зас≥данн¤,  ¤к≥
провод¤тьс¤ у раз≥ потреби.
     2.15. –озгл¤ду на зас≥данн¤х тендерного  ком≥тету  п≥дл¤гають
так≥ питанн¤:
     - плануванн¤ роботи  тендерного  ком≥тету,  розпод≥л  функц≥й
член≥в тендерного ком≥тету, окремих його ком≥с≥й та груп;
     - зд≥йсненн¤  процедур  закуп≥вл≥   в≥дпов≥дно   до   чинного
законодавства;
     - прийн¤тт¤ в≥дпов≥дних р≥шень.
     2.16. –≥шенн¤   з  питань,  що  розгл¤даютьс¤  на  зас≥данн¤х
тендерного  ком≥тету,  приймаютьс¤  простою  б≥льш≥стю  голос≥в  у
присутност≥  не  менше  двох третин член≥в тендерного ком≥тету.  ”
раз≥ р≥вного розпод≥лу голос≥в голос голови ком≥тету Ї ухвальним.
     2.17. –≥шенн¤    ком≥тету   оформл¤Їтьс¤   протоколом,   ¤кий
п≥дписуЇтьс¤ ус≥ма членами тендерного ком≥тету,  що брали участь у
голосуванн≥.

              3. √оловн≥ функц≥њ тендерного ком≥тету

     3.1. “ендерний  ком≥тет  в≥дпов≥даЇ  за  орган≥зац≥ю процедур
закуп≥вл≥  на вс≥х етапах њх  проведенн¤.  ”  процес≥  роботи  в≥н
забезпечуЇ реал≥зац≥ю таких функц≥й:
     - плануванн¤   зд≥йсненн¤   процедур   закуп≥вель    прот¤гом
бюджетного  року  в≥дпов≥дно  до  затверджених кошторисних л≥м≥т≥в
ф≥нансуванн¤ та пр≥оритетност≥ закуп≥вель;
     - виб≥р  процедури  закуп≥вл≥  в≥дпов≥дно  до  вимог  чинного
законодавства у сфер≥ державних закуп≥вель;
     - розм≥щенн¤ оголошенн¤  про  зд≥йсненн¤  процедур  закуп≥вл≥
товар≥в,  роб≥т  ≥  послуг,  процедури  попередньоњ квал≥ф≥кац≥њ у
бюлетен≥ "¬≥сник державних закуп≥вель" та, у раз≥ потреби, в ≥нших
друкованих засобах масовоњ ≥нформац≥њ, у тому числ≥ в м≥жнародних,
на  рад≥о,  телебаченн≥,  у  мереж≥   електронного   зв'¤зку   або
розсиланн¤ запрошень постачальникам (виконавц¤м) щодо участ≥ в них
та ≥нформуванн¤ учасник≥в процедур закуп≥вл≥ про њх результати;
     - п≥дготовка та розсиланн¤ необх≥дноњ дл¤ проведенн¤ процедур
закуп≥вл≥ постачальник≥в (виконавц≥в) документац≥њ;
     - наданн¤ роз'¤снень постачальникам (виконавц¤м) щодо  зм≥сту
тендерноњ  документац≥њ у раз≥  отриманн¤ в≥д останн≥х в≥дпов≥дних
запит≥в;
     - проведенн¤      процедури      попередньоњ     квал≥ф≥кац≥њ
постачальник≥в (виконавц≥в) у раз≥ њњ застосуванн¤;
     - орган≥зац≥¤   прийманн¤,  збер≥ганн¤,  розкритт¤  тендерних
пропозиц≥й,  забезпеченн¤  вибору  найб≥льш   виг≥дноњ   тендерноњ
пропозиц≥њ  виключно  на  п≥дстав≥  критер≥њв  та  методики оц≥нки
тендерних пропозиц≥й, визначених у тендерн≥й документац≥њ;
     - веденн¤   необх≥дноњ  зв≥тност≥  щодо  зд≥йсненн¤  процедур
закуп≥вель в≥дпов≥дно до вимог чинного законодавства;
     - у  раз≥  надходженн¤ скарги в≥д постачальника (виконавц¤) -
забезпеченн¤  њњ  належного   розгл¤ду   в≥дпов≥дно   до   чинного
законодавства  або  участь  у розгл¤д≥  скарги,  ¤кщо останню було
подано до уповноваженого органу з  питань  координац≥њ  закуп≥вель
товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти*.
-------------
     * ¬≥дпов≥дно до постанови  аб≥нету     ћ≥н≥стр≥в ”крањни  в≥д
27 вересн¤ 2000 р.  N 1469    "ѕро  орган≥зац≥йн≥
заходи   щодо   функц≥онуванн¤   системи   державних   закуп≥вель"
уповноваженим органом з  питань  координац≥њ  закуп≥вель  товар≥в,
роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти Ї ћ≥н≥стерство економ≥ки.

            4. ѕрава та обов'¤зки тендерного ком≥тету.
                ѕовноваженн¤ голови, секретар¤ та
                 ≥нших член≥в тендерного ком≥тету

     4.1. “ендерний ком≥тет маЇ право:
     - в≥д  ≥мен≥  √олови ƒержпромпол≥тики ”крањни в межах наданих
повноважень  та   визначених   функц≥й   виступати   орган≥затором
проведенн¤ торг≥в (тендер≥в) на закуп≥влю товар≥в (роб≥т, послуг);
     - готувати    та    подавати    на    затвердженн¤     √олови
ƒержпромпол≥тики  ”крањни  проекти  наказ≥в щодо складу тендерного
ком≥тету та з ≥нших питань щодо проведенн¤ торг≥в (тендер≥в);
     - одержувати  в≥д  структурних  п≥дрозд≥л≥в  ƒержпромпол≥тики
”крањни ≥нформац≥ю, необх≥дну дл¤ проведенн¤ процедур закуп≥вл≥;
     - залучати  з  правом  голосу,  у раз≥  потреби,  до роботи в
тендерному ком≥тет≥  ≥нших  прац≥вник≥в  ƒержпромпол≥тики  ”крањни
(непост≥йних  член≥в) та на догов≥рних засадах сторонн≥х експерт≥в
≥  консультант≥в,  у тому числ≥  з громадських орган≥зац≥й (за  њх
згодою);
     - використовувати необх≥дне дл¤ виконанн¤ покладених  завдань
майно ƒержпромпол≥тики ”крањни;
     - у межах затвердженого  кошторису  ƒержпромпол≥тики  ”крањни
зд≥йснювати необх≥дн≥ дл¤ проведенн¤ процедур закуп≥вл≥ витрати;
     - готувати пропозиц≥њ √олов≥  ƒержпромпол≥тики  ”крањни  щодо
покритт¤   витрат,   безпосередньо   пов'¤заних   з   п≥дготовкою,
друкуванн¤м ≥  в≥дправленн¤м тендерноњ  документац≥њ,  за  рахунок
платеж≥в  претендент≥в  в≥дпов≥дно  до  частини третьоњ статт≥  20
«акону ”крањни "ѕро закуп≥влю товар≥в,  роб≥т ≥ послуг за державн≥
кошти".

     4.2. “ендерний ком≥тет зобов'¤заний:
     - орган≥зовувати    проведенн¤    процедур    закуп≥вл≥     у
в≥дпов≥дност≥  до  чинного  законодавства,  установлених  процедур
закуп≥вл≥ та терм≥н≥в;
     - забезпечити    р≥вн≥    умови   дл¤   вс≥х   постачальник≥в
(виконавц≥в), що беруть участь у процедурах закуп≥вл≥, об'Їктивний
та чесний виб≥р переможц¤;
     - збер≥гати конф≥денц≥йн≥сть ≥нформац≥њ;
     - своЇчасно     готувати    письмов≥    роз'¤сненн¤    √олов≥
ƒержпромпол≥тики ”крањни стосовно отриманих на його  адресу  скарг
в≥д  постачальник≥в  (п≥др¤дник≥в),  що  беруть  участь  у  торгах
(тендерах), щодо можливих порушень процедур закуп≥вель;
     - своЇчасно  оформл¤ти  в≥дпов≥дну зв≥тн≥сть та забезпечувати
њњ поданн¤ на затвердженн¤ кер≥внику орган≥зац≥њ-замовника.

     4.3. √олова тендерного ком≥тету:
     - плануЇ проведенн¤ зас≥дань тендерного ком≥тету та  веде  ц≥
зас≥данн¤;
     - вир≥шуЇ питанн¤ стосовно забезпеченн¤ д≥¤льност≥ тендерного
ком≥тету;
     - призначаЇ   заступника   голови   та  секретар¤  тендерного
ком≥тету;
     - приймаЇ  р≥шенн¤  щодо  створенн¤  ком≥с≥й  та робочих груп
тендерного ком≥тету;
     - вносить   на   розгл¤д   √олови   ƒержпромпол≥тики  ”крањни
пропозиц≥њ  щодо  зм≥н  у  склад≥  пост≥йно   д≥ючого   тендерного
ком≥тету;
     - за потреби приймаЇ  р≥шенн¤  щодо  проведенн¤  позапланових
зас≥дань тендерного ком≥тету;
     - пропонуЇ пор¤док денний зас≥дань тендерного ком≥тету.
     4.4. —екретар   тендерного   ком≥тету  призначаЇтьс¤  головою
тендерного ком≥тету.
     4.5. —екретар  тендерного ком≥тету веде та оформл¤Ї протоколи
зас≥дань тендерного ком≥тету,  забезпечуЇ оперативне  ≥нформуванн¤
член≥в  тендерного  ком≥тету  стосовно  орган≥зац≥йних питань його
д≥¤льност≥,  за дорученн¤м голови тендерного ком≥тету виконуЇ ≥ншу
орган≥зац≥йну роботу.
     4.6. якщо секретар тендерного ком≥тету в≥дсутн≥й на зас≥данн≥
тендерного   ком≥тету,  то  голова  доручаЇ  тимчасово  виконувати
функц≥њ секретар¤ ≥ншому члену тендерного ком≥тету.
     4.7. „лени   тендерного  ком≥тету  на  зас≥данн¤х  тендерного
ком≥тету беруть участь в обговоренн≥  та  приймають  р≥шенн¤  щодо
результат≥в   процедури  попередньоњ  квал≥ф≥кац≥њ  постачальник≥в
(виконавц≥в)  у  раз≥  њњ  застосуванн¤;  оц≥нки  та   з≥ставленн¤
тендерних пропозиц≥й; визначенн¤ переможц¤ процедур закуп≥вл≥.
     4.8. „лени тендерного ком≥тету мають право:  брати  участь  в
ус≥х  зас≥данн¤х  тендерного  ком≥тету  та прийн¤тт≥  його р≥шень,
ознайомлюватис¤ з ус≥ма матер≥алами  щодо  оц≥нки  та  з≥ставленн¤
тендерних пропозиц≥й постачальник≥в (виконавц≥в), виносити питанн¤
на розгл¤д тендерного ком≥тету,  а також мають право на  занесенн¤
своЇњ окремоњ думки до протокол≥в зас≥дань тендерного ком≥тету.
     4.9. „лени тендерного ком≥тету зобов'¤зан≥ додержуватись норм
чинного  законодавства у сфер≥  державних закуп≥вель,  в≥дпов≥дних
нормативно-правових акт≥в орган≥зац≥њ-замовника,  цього ѕоложенн¤,
тендерноњ  документац≥њ,  об'Їктивно  та  неупереджено  розгл¤дати
тендерн≥  пропозиц≥њ  постачальник≥в  (виконавц≥в),  забезпечувати
збереженн¤  конф≥денц≥йност≥  ≥нформац≥њ,  що  стосуЇтьс¤ предмета
д≥¤льност≥ тендерного ком≥тету.

    5. ¬итрати на орган≥зац≥ю та проведенн¤ процедур закуп≥вл≥

    5.1. —клад,  обс¤ги  та джерела покритт¤ витрат на орган≥зац≥ю
та проведенн¤ процедур закуп≥вл≥ можуть визначатис¤ у в≥дпов≥дному
кошторис≥   витрат   щодо   орган≥зац≥њ  та  проведенн¤  процедури
закуп≥вл≥,   що   за   поданн¤м   голови    тендерного    ком≥тету
затверджуЇтьс¤ √оловою ƒержпромпол≥тики ”крањни.
    5.2. ѕри   розробц≥   кошторису,  зазначеного  в  пункт≥  5.1,
ураховуютьс¤ конкретн≥ умови д≥¤льност≥ тендерного ком≥тету, обс¤г
функц≥й,  що ним виконуютьс¤, вид закуп≥вл≥, складн≥сть проведенн¤
процедури закуп≥вл≥ тощо. ѕри розрахунку кошторису не враховуютьс¤
витрати,  що  покриваютьс¤  за  рахунок  загального кошторису,  на
утриманн¤ апарату  ƒержпромпол≥тики  ”крањни,  зокрема  на  оплату
прац≥ штатних прац≥вник≥в, утриманн¤ прим≥щень тощо.
    5.3. „лени     тендерного     ком≥тету     р≥шенн¤м     √олови
ƒержпромпол≥тики  ”крањни  в  установленому законодавством пор¤дку
можуть  прем≥юватись  за  ¤к≥сне  та  сумл≥нне  виконанн¤   роб≥т,
пов'¤заних   з   орган≥зац≥Їю   процедур  закуп≥вель,  зокрема  за
виконанн¤ завдань у неробочий час.
    5.4. ¬итрати   на   проведенн¤  процедур  закуп≥вл≥  можуть  в
установленому чинним законодавством  пор¤дку  в≥дшкодовуватис¤  за
рахунок  кошт≥в,  отриманих  в≥д  постачальник≥в  (виконавц≥в)  за
наданн¤  тендерноњ  документац≥њ  в≥дпов≥дно  до  частини  третьоњ
статт≥ 20 «акону ”крањни "ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за
державн≥ кошти".

          6. ¬≥дпов≥дальн≥сть член≥в тендерного ком≥тету

     6.1. √олова тендерного  ком≥тету  та  ≥нш≥  члени  тендерного
ком≥тету,  а також залучен≥ експерти та консультанти в≥дпов≥дно до
своњх  повноважень  несуть  в≥дпов≥дальн≥сть   зг≥дно   з   чинним
законодавством за порушенн¤,  допущен≥ п≥д час зд≥йсненн¤ процедур
закуп≥вл≥,  правильн≥сть  та   об'Їктивн≥сть   прийн¤тих   р≥шень,
недотриманн¤  вимог  достов≥рност≥  та збереженн¤ конф≥денц≥йност≥
≥нформац≥њ, недол≥ки у веденн≥ зв≥тност≥.
     6.2. ѕри  ви¤вленн≥  порушень  у робот≥  тендерного ком≥тету,
зокрема внасл≥док розгл¤ду отриманоњ у  в≥дпов≥дност≥  до  чинного
законодавства скарги в≥д постачальник≥в (виконавц≥в), що беруть чи
брали участь у процедурах закуп≥вл≥,  голова  тендерного  ком≥тету
подаЇ письмов≥ роз'¤сненн¤ кер≥внику орган≥зац≥њ-замовника з цього
приводу.

 Ќачальник управл≥нн¤
 науково-техн≥чного, ≥нновац≥йного
 забезпеченн¤, стандартизац≥њ,
 метролог≥њ та сертиф≥кац≥њ                          ќ.¬.Ќогов≥цин
 



Hosted by uCoz