ƒ≈–∆ј¬Ќ»… ќћ≤“≈“ ѕ–ќћ»—Ћќ¬ќѓ ѕќЋ≤“» » ” –јѓЌ»
Ќ ј ј «
N 38 в≥д 30.01.2001
ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про пор¤док створенн¤
та головн≥ функц≥њ пост≥йно д≥ючого тендерного
ком≥тету з орган≥зац≥њ та зд≥йсненн¤ процедур закуп≥вель
товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти
¬≥дпов≥дно до «акону ”крањни "ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥
послуг за державн≥ кошти" та на виконанн¤ пункту 8
постанови аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 27 вересн¤ 2000 року
N 1469 "ѕро орган≥зац≥йн≥ заходи щодо
функц≥онуванн¤ системи державних закуп≥вель" та наказу
ћ≥неконом≥ки ”крањни в≥д 26.12.2000 р. N 280 щодо
затвердженн¤ типового положенн¤ про пор¤док створенн¤ та функц≥й
тендерних ком≥тет≥в при зд≥йсненн≥ закуп≥вель за державн≥ кошти
Ќ ј ј « ” ё:
1. —творити пост≥йно д≥ючий тендерний ком≥тет дл¤ зд≥йсненн¤
закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг у межах обс¤г≥в ф≥нансуванн¤,
що передбачен≥ державним бюджетом ƒержпромпол≥тики ”крањни
(додаток 1).
2. «атвердити ѕоложенн¤ про пор¤док створенн¤ та головн≥
функц≥њ тендерного ком≥тету щодо орган≥зац≥њ та проведенн¤
процедур закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти
(додаток 2).
3. ¬изнати таким, що втратив чинн≥сть, наказ ƒержпромпол≥тики
”крањни в≥д 04.10.2000 року N 285.
4. онтроль за виконанн¤м цього наказу покласти на першого
заступника √олови ком≥тету ѕадалка ¬.√.
√олова ом≥тету ¬.—.Ќовицький
ƒодаток 1
«атверджено
Ќаказ ƒержпромпол≥тики ”крањни
в≥д 30.01.2001 N 38
—клад
пост≥йно д≥ючого тендерного ком≥тету
ƒержпромпол≥тики ”крањни з орган≥зац≥њ та
зд≥йсненн¤ процедур закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг
за державн≥ кошти
√олова тендерного ком≥тету:
ѕадалко ¬≥ктор √ригорович - ѕерший заступник √олови
ƒержпромпол≥тики ”крањни
«аступник голови
тендерного ком≥тету:
Ќогов≥цин ќлекс≥й ¬олодимирович - Ќачальник управл≥нн¤
науково-техн≥чного,
≥нновац≥йного забезпеченн¤,
стандартизац≥њ, метролог≥њ
та сертиф≥кац≥њ
„лени тендерного ком≥тету:
Ў≥стко ёр≥й √ригорович - Ќачальник управл≥нн¤ -
керуючий справами
ондрашов ћикола ћиколайович - Ќачальник управл≥нн¤
прогнозуванн¤ розвитку
та економ≥чного
забезпеченн¤ галузей
промисловост≥
«уб “ет¤на ¬асил≥вна - «аступник начальника управл≥нн¤
прогнозуванн¤ розвитку та
економ≥чного забезпеченн¤
галузей промисловост≥,
начальник в≥дд≥лу
«ахожай јркад≥й Ѕорисович - —екретар тендерного ком≥тету,
заступник начальника управл≥нн¤
науково-техн≥чного,
≥нновац≥йного забезпеченн¤,
стандартизац≥њ, метролог≥њ та
сертиф≥кац≥њ начальник в≥дд≥лу
ƒавидчук ћикола ћихайлович - Ќачальник юридичного в≥дд≥лу
«аступники √олови ом≥тету за напр¤мками*
Ќачальники управл≥нь, в≥дд≥л≥в*
—пец≥ал≥сти управл≥нь, в≥дд≥л≥в*
____________
* ѕриймають участь в робот≥ ком≥тету при розгл¤д≥ закуп≥вель
за функц≥ональними напр¤мками.
Ќачальник управл≥нн¤
науково-техн≥чного, ≥нновац≥йного
забезпеченн¤, стандартизац≥њ,
метролог≥њ та сертиф≥кац≥њ ќ.¬.Ќогов≥цин
ƒодаток 2
«атверджено
Ќаказ ƒержпромпол≥тики ”крањни
в≥д 30.01.2001 N 38
ѕоложенн¤
про пор¤док створенн¤ та головн≥ функц≥њ тендерних
ком≥тет≥в щодо орган≥зац≥њ та проведенн¤
процедур закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг за
державн≥ кошти
1. «агальн≥ положенн¤
1.1. ÷е ѕоложенн¤ розроблено в≥дпов≥дно до «акону ”крањни
"ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти"
та на виконанн¤ постанови аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни
в≥д 27 вересн¤ 2000 р. N 1469 "ѕро орган≥зац≥йн≥
заходи щодо функц≥онуванн¤ системи державних закуп≥вель" та наказу
ћ≥неконом≥ки ”крањни в≥д 26.12.2000 р. N 280 щодо
затвердженн¤ типового положенн¤ про пор¤док створенн¤ та функц≥й
тендерних ком≥тет≥в при зд≥йсненн≥ закуп≥вель за державн≥ кошти.
1.2. ѕоложенн¤ визначаЇ пор¤док створенн¤, загальн≥
орган≥зац≥йн≥ та процедурн≥ засади д≥¤льност≥ пост≥йно д≥ючого
тендерного ком≥тету ƒержпромпол≥тики ”крањни, а також права,
обов'¤зки та в≥дпов≥дальн≥сть њх член≥в.
2. ѕор¤док створенн¤ та орган≥зац≥¤ д≥¤льност≥
тендерного ком≥тету
2.1. ƒл¤ отриманн¤ експертноњ та консультац≥йноњ п≥дтримки
щодо орган≥зац≥њ та проведенн¤ процедури закуп≥вл≥
ƒержпромпол≥тики, ¤к орган≥зац≥¤-замовник може залучати на
догов≥рних засадах в≥дпов≥дно до законодавства сторонню
орган≥зац≥ю, ¤ка маЇ в≥дпов≥дний досв≥д роботи в наданн≥
зазначених послуг.
2.2. “ендерний ком≥тет створюЇтьс¤ кер≥вництвом
ƒержпромпол≥тики ”крањни дл¤ орган≥зац≥њ та проведенн¤ процедур
закуп≥вл≥ товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти.
2.3. “ендерний ком≥тет у своњй д≥¤льност≥ керуЇтьс¤ чинним
законодавством, цим ѕоложенн¤м, внутр≥шн≥ми нормативними
документами замовника та р≥шенн¤ми, ¤к≥ приймаютьс¤ самим
тендерним ком≥тетом.
2.4. ѕерсональний склад пост≥йно д≥ючого тендерного ком≥тету.
ѕоложенн¤ про пор¤док створенн¤ та головн≥ функц≥њ тендерного
ком≥тету... затверджуютьс¤ наказом √олови ƒержпромпол≥тики
”крањни.
2.5. „ленами тендерного ком≥тету можуть бути ¤к представники
апарату ƒержпромпол≥тики ”крањни в к≥лькост≥ не менше 5 ос≥б, так
≥, в раз≥ потреби в≥дпов≥дних орган≥в державноњ влади, ≥нших
зац≥кавлених орган≥зац≥й, зокрема особи, що працюють на
громадських засадах (за њх згодою). —клад тендерного ком≥тету
повинен формуватис¤ з урахуванн¤м частини другоњ статт≥ 12 «акону
”крањни "ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти".
2.6. „ленами пост≥йно д≥ючого тендерного ком≥тету
призначаютьс¤ посадов≥ особи з економ≥чного, юридичного,
ф≥нансового п≥дрозд≥л≥в, а також п≥дрозд≥лу, що займаЇтьс¤
питанн¤ми матер≥ально-техн≥чного та ≥нформац≥йного забезпеченн¤
ƒержпромпол≥тики ”крањни.
2.7. «м≥ни до складу пост≥йно д≥ючого тендерного ком≥тету
внос¤тьс¤ за поданн¤м голови тендерного ком≥тету та оформл¤ютьс¤
наказом √олови ƒержпромпол≥тики ”крањни.
2.8. ƒл¤ розв'¤занн¤ конкретних питань, ¤кщо виникаЇ така
потреба, зокрема, в раз≥ проведенн¤ торг≥в на закуп≥влю товар≥в,
роб≥т чи послуг, що мають складний або спец≥ал≥зований характер,
до роботи тендерного ком≥тету на догов≥рних засадах можуть
залучатис¤ сторонн≥ експерти та консультанти з урахуванн¤м вимог
частини другоњ статт≥ 12 «акону ”крањни "ѕро закуп≥влю товар≥в,
роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти".
2.7. ер≥вництво роботою тендерного ком≥тету зд≥йснюЇ його
голова, на посаду ¤кого призначаЇтьс¤ один ≥з заступник≥в √олови
ƒержпромпол≥тики ”крањни.
2.8. √олова тендерного ком≥тету орган≥зовуЇ його роботу ≥
несе персональну в≥дпов≥дальн≥сть за виконанн¤ покладених на
ком≥тет функц≥й.
2.9. √олова тендерного ком≥тету призначаЇ заступника
(заступник≥в) голови, в≥дпов≥дального секретар¤ та визначаЇ
функц≥њ кожного члена тендерного ком≥тету.
2.10. «а р≥шенн¤м голови тендерного ком≥тету можуть
створюватись окрем≥ робоч≥ групи дл¤ вир≥шенн¤ конкретних питань,
що виникають у процес≥ проведенн¤ процедур закуп≥вл≥, залучатись у
рол≥ непост≥йних член≥в тендерного ком≥тету, консультант≥в чи
експерт≥в спец≥ал≥сти структурних п≥дрозд≥л≥в ƒержпромпол≥тики
”крањни.
2.11. ” раз≥ потреби до роботи пост≥йно д≥ючого тендерного
ком≥тету залучаютьс¤ непост≥йн≥ члени, ¤к≥ призначаютьс¤ наказами
кер≥вник≥в структурних п≥дрозд≥л≥в ƒержпромпол≥тики ”крањни за
погодженн¤м з головою тендерного ком≥тету.
2.12. –обоча група з представник≥в тендерного ком≥тету в
склад≥ не менше трьох ос≥б призначаЇтьс¤ дл¤ розкритт¤ тендерних
пропозиц≥й постачальник≥в (виконавц≥в).
2.13. –обоча група повинна провести процедуру розкритт¤
тендерних пропозиц≥й постачальник≥в (виконавц≥в) в≥дпов≥дно до
вимог тендерноњ документац≥њ та оформити протокол про результати
розкритт¤ тендерних пропозиц≥й.
2.14. ‘ормою роботи тендерного ком≥тету Ї зас≥данн¤, ¤к≥
провод¤тьс¤ у раз≥ потреби.
2.15. –озгл¤ду на зас≥данн¤х тендерного ком≥тету п≥дл¤гають
так≥ питанн¤:
- плануванн¤ роботи тендерного ком≥тету, розпод≥л функц≥й
член≥в тендерного ком≥тету, окремих його ком≥с≥й та груп;
- зд≥йсненн¤ процедур закуп≥вл≥ в≥дпов≥дно до чинного
законодавства;
- прийн¤тт¤ в≥дпов≥дних р≥шень.
2.16. –≥шенн¤ з питань, що розгл¤даютьс¤ на зас≥данн¤х
тендерного ком≥тету, приймаютьс¤ простою б≥льш≥стю голос≥в у
присутност≥ не менше двох третин член≥в тендерного ком≥тету. ”
раз≥ р≥вного розпод≥лу голос≥в голос голови ком≥тету Ї ухвальним.
2.17. –≥шенн¤ ком≥тету оформл¤Їтьс¤ протоколом, ¤кий
п≥дписуЇтьс¤ ус≥ма членами тендерного ком≥тету, що брали участь у
голосуванн≥.
3. √оловн≥ функц≥њ тендерного ком≥тету
3.1. “ендерний ком≥тет в≥дпов≥даЇ за орган≥зац≥ю процедур
закуп≥вл≥ на вс≥х етапах њх проведенн¤. ” процес≥ роботи в≥н
забезпечуЇ реал≥зац≥ю таких функц≥й:
- плануванн¤ зд≥йсненн¤ процедур закуп≥вель прот¤гом
бюджетного року в≥дпов≥дно до затверджених кошторисних л≥м≥т≥в
ф≥нансуванн¤ та пр≥оритетност≥ закуп≥вель;
- виб≥р процедури закуп≥вл≥ в≥дпов≥дно до вимог чинного
законодавства у сфер≥ державних закуп≥вель;
- розм≥щенн¤ оголошенн¤ про зд≥йсненн¤ процедур закуп≥вл≥
товар≥в, роб≥т ≥ послуг, процедури попередньоњ квал≥ф≥кац≥њ у
бюлетен≥ "¬≥сник державних закуп≥вель" та, у раз≥ потреби, в ≥нших
друкованих засобах масовоњ ≥нформац≥њ, у тому числ≥ в м≥жнародних,
на рад≥о, телебаченн≥, у мереж≥ електронного зв'¤зку або
розсиланн¤ запрошень постачальникам (виконавц¤м) щодо участ≥ в них
та ≥нформуванн¤ учасник≥в процедур закуп≥вл≥ про њх результати;
- п≥дготовка та розсиланн¤ необх≥дноњ дл¤ проведенн¤ процедур
закуп≥вл≥ постачальник≥в (виконавц≥в) документац≥њ;
- наданн¤ роз'¤снень постачальникам (виконавц¤м) щодо зм≥сту
тендерноњ документац≥њ у раз≥ отриманн¤ в≥д останн≥х в≥дпов≥дних
запит≥в;
- проведенн¤ процедури попередньоњ квал≥ф≥кац≥њ
постачальник≥в (виконавц≥в) у раз≥ њњ застосуванн¤;
- орган≥зац≥¤ прийманн¤, збер≥ганн¤, розкритт¤ тендерних
пропозиц≥й, забезпеченн¤ вибору найб≥льш виг≥дноњ тендерноњ
пропозиц≥њ виключно на п≥дстав≥ критер≥њв та методики оц≥нки
тендерних пропозиц≥й, визначених у тендерн≥й документац≥њ;
- веденн¤ необх≥дноњ зв≥тност≥ щодо зд≥йсненн¤ процедур
закуп≥вель в≥дпов≥дно до вимог чинного законодавства;
- у раз≥ надходженн¤ скарги в≥д постачальника (виконавц¤) -
забезпеченн¤ њњ належного розгл¤ду в≥дпов≥дно до чинного
законодавства або участь у розгл¤д≥ скарги, ¤кщо останню було
подано до уповноваженого органу з питань координац≥њ закуп≥вель
товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти*.
-------------
* ¬≥дпов≥дно до постанови аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д
27 вересн¤ 2000 р. N 1469 "ѕро орган≥зац≥йн≥
заходи щодо функц≥онуванн¤ системи державних закуп≥вель"
уповноваженим органом з питань координац≥њ закуп≥вель товар≥в,
роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти Ї ћ≥н≥стерство економ≥ки.
4. ѕрава та обов'¤зки тендерного ком≥тету.
ѕовноваженн¤ голови, секретар¤ та
≥нших член≥в тендерного ком≥тету
4.1. “ендерний ком≥тет маЇ право:
- в≥д ≥мен≥ √олови ƒержпромпол≥тики ”крањни в межах наданих
повноважень та визначених функц≥й виступати орган≥затором
проведенн¤ торг≥в (тендер≥в) на закуп≥влю товар≥в (роб≥т, послуг);
- готувати та подавати на затвердженн¤ √олови
ƒержпромпол≥тики ”крањни проекти наказ≥в щодо складу тендерного
ком≥тету та з ≥нших питань щодо проведенн¤ торг≥в (тендер≥в);
- одержувати в≥д структурних п≥дрозд≥л≥в ƒержпромпол≥тики
”крањни ≥нформац≥ю, необх≥дну дл¤ проведенн¤ процедур закуп≥вл≥;
- залучати з правом голосу, у раз≥ потреби, до роботи в
тендерному ком≥тет≥ ≥нших прац≥вник≥в ƒержпромпол≥тики ”крањни
(непост≥йних член≥в) та на догов≥рних засадах сторонн≥х експерт≥в
≥ консультант≥в, у тому числ≥ з громадських орган≥зац≥й (за њх
згодою);
- використовувати необх≥дне дл¤ виконанн¤ покладених завдань
майно ƒержпромпол≥тики ”крањни;
- у межах затвердженого кошторису ƒержпромпол≥тики ”крањни
зд≥йснювати необх≥дн≥ дл¤ проведенн¤ процедур закуп≥вл≥ витрати;
- готувати пропозиц≥њ √олов≥ ƒержпромпол≥тики ”крањни щодо
покритт¤ витрат, безпосередньо пов'¤заних з п≥дготовкою,
друкуванн¤м ≥ в≥дправленн¤м тендерноњ документац≥њ, за рахунок
платеж≥в претендент≥в в≥дпов≥дно до частини третьоњ статт≥ 20
«акону ”крањни "ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥
кошти".
4.2. “ендерний ком≥тет зобов'¤заний:
- орган≥зовувати проведенн¤ процедур закуп≥вл≥ у
в≥дпов≥дност≥ до чинного законодавства, установлених процедур
закуп≥вл≥ та терм≥н≥в;
- забезпечити р≥вн≥ умови дл¤ вс≥х постачальник≥в
(виконавц≥в), що беруть участь у процедурах закуп≥вл≥, об'Їктивний
та чесний виб≥р переможц¤;
- збер≥гати конф≥денц≥йн≥сть ≥нформац≥њ;
- своЇчасно готувати письмов≥ роз'¤сненн¤ √олов≥
ƒержпромпол≥тики ”крањни стосовно отриманих на його адресу скарг
в≥д постачальник≥в (п≥др¤дник≥в), що беруть участь у торгах
(тендерах), щодо можливих порушень процедур закуп≥вель;
- своЇчасно оформл¤ти в≥дпов≥дну зв≥тн≥сть та забезпечувати
њњ поданн¤ на затвердженн¤ кер≥внику орган≥зац≥њ-замовника.
4.3. √олова тендерного ком≥тету:
- плануЇ проведенн¤ зас≥дань тендерного ком≥тету та веде ц≥
зас≥данн¤;
- вир≥шуЇ питанн¤ стосовно забезпеченн¤ д≥¤льност≥ тендерного
ком≥тету;
- призначаЇ заступника голови та секретар¤ тендерного
ком≥тету;
- приймаЇ р≥шенн¤ щодо створенн¤ ком≥с≥й та робочих груп
тендерного ком≥тету;
- вносить на розгл¤д √олови ƒержпромпол≥тики ”крањни
пропозиц≥њ щодо зм≥н у склад≥ пост≥йно д≥ючого тендерного
ком≥тету;
- за потреби приймаЇ р≥шенн¤ щодо проведенн¤ позапланових
зас≥дань тендерного ком≥тету;
- пропонуЇ пор¤док денний зас≥дань тендерного ком≥тету.
4.4. —екретар тендерного ком≥тету призначаЇтьс¤ головою
тендерного ком≥тету.
4.5. —екретар тендерного ком≥тету веде та оформл¤Ї протоколи
зас≥дань тендерного ком≥тету, забезпечуЇ оперативне ≥нформуванн¤
член≥в тендерного ком≥тету стосовно орган≥зац≥йних питань його
д≥¤льност≥, за дорученн¤м голови тендерного ком≥тету виконуЇ ≥ншу
орган≥зац≥йну роботу.
4.6. якщо секретар тендерного ком≥тету в≥дсутн≥й на зас≥данн≥
тендерного ком≥тету, то голова доручаЇ тимчасово виконувати
функц≥њ секретар¤ ≥ншому члену тендерного ком≥тету.
4.7. „лени тендерного ком≥тету на зас≥данн¤х тендерного
ком≥тету беруть участь в обговоренн≥ та приймають р≥шенн¤ щодо
результат≥в процедури попередньоњ квал≥ф≥кац≥њ постачальник≥в
(виконавц≥в) у раз≥ њњ застосуванн¤; оц≥нки та з≥ставленн¤
тендерних пропозиц≥й; визначенн¤ переможц¤ процедур закуп≥вл≥.
4.8. „лени тендерного ком≥тету мають право: брати участь в
ус≥х зас≥данн¤х тендерного ком≥тету та прийн¤тт≥ його р≥шень,
ознайомлюватис¤ з ус≥ма матер≥алами щодо оц≥нки та з≥ставленн¤
тендерних пропозиц≥й постачальник≥в (виконавц≥в), виносити питанн¤
на розгл¤д тендерного ком≥тету, а також мають право на занесенн¤
своЇњ окремоњ думки до протокол≥в зас≥дань тендерного ком≥тету.
4.9. „лени тендерного ком≥тету зобов'¤зан≥ додержуватись норм
чинного законодавства у сфер≥ державних закуп≥вель, в≥дпов≥дних
нормативно-правових акт≥в орган≥зац≥њ-замовника, цього ѕоложенн¤,
тендерноњ документац≥њ, об'Їктивно та неупереджено розгл¤дати
тендерн≥ пропозиц≥њ постачальник≥в (виконавц≥в), забезпечувати
збереженн¤ конф≥денц≥йност≥ ≥нформац≥њ, що стосуЇтьс¤ предмета
д≥¤льност≥ тендерного ком≥тету.
5. ¬итрати на орган≥зац≥ю та проведенн¤ процедур закуп≥вл≥
5.1. —клад, обс¤ги та джерела покритт¤ витрат на орган≥зац≥ю
та проведенн¤ процедур закуп≥вл≥ можуть визначатис¤ у в≥дпов≥дному
кошторис≥ витрат щодо орган≥зац≥њ та проведенн¤ процедури
закуп≥вл≥, що за поданн¤м голови тендерного ком≥тету
затверджуЇтьс¤ √оловою ƒержпромпол≥тики ”крањни.
5.2. ѕри розробц≥ кошторису, зазначеного в пункт≥ 5.1,
ураховуютьс¤ конкретн≥ умови д≥¤льност≥ тендерного ком≥тету, обс¤г
функц≥й, що ним виконуютьс¤, вид закуп≥вл≥, складн≥сть проведенн¤
процедури закуп≥вл≥ тощо. ѕри розрахунку кошторису не враховуютьс¤
витрати, що покриваютьс¤ за рахунок загального кошторису, на
утриманн¤ апарату ƒержпромпол≥тики ”крањни, зокрема на оплату
прац≥ штатних прац≥вник≥в, утриманн¤ прим≥щень тощо.
5.3. „лени тендерного ком≥тету р≥шенн¤м √олови
ƒержпромпол≥тики ”крањни в установленому законодавством пор¤дку
можуть прем≥юватись за ¤к≥сне та сумл≥нне виконанн¤ роб≥т,
пов'¤заних з орган≥зац≥Їю процедур закуп≥вель, зокрема за
виконанн¤ завдань у неробочий час.
5.4. ¬итрати на проведенн¤ процедур закуп≥вл≥ можуть в
установленому чинним законодавством пор¤дку в≥дшкодовуватис¤ за
рахунок кошт≥в, отриманих в≥д постачальник≥в (виконавц≥в) за
наданн¤ тендерноњ документац≥њ в≥дпов≥дно до частини третьоњ
статт≥ 20 «акону ”крањни "ѕро закуп≥влю товар≥в, роб≥т ≥ послуг за
державн≥ кошти".
6. ¬≥дпов≥дальн≥сть член≥в тендерного ком≥тету
6.1. √олова тендерного ком≥тету та ≥нш≥ члени тендерного
ком≥тету, а також залучен≥ експерти та консультанти в≥дпов≥дно до
своњх повноважень несуть в≥дпов≥дальн≥сть зг≥дно з чинним
законодавством за порушенн¤, допущен≥ п≥д час зд≥йсненн¤ процедур
закуп≥вл≥, правильн≥сть та об'Їктивн≥сть прийн¤тих р≥шень,
недотриманн¤ вимог достов≥рност≥ та збереженн¤ конф≥денц≥йност≥
≥нформац≥њ, недол≥ки у веденн≥ зв≥тност≥.
6.2. ѕри ви¤вленн≥ порушень у робот≥ тендерного ком≥тету,
зокрема внасл≥док розгл¤ду отриманоњ у в≥дпов≥дност≥ до чинного
законодавства скарги в≥д постачальник≥в (виконавц≥в), що беруть чи
брали участь у процедурах закуп≥вл≥, голова тендерного ком≥тету
подаЇ письмов≥ роз'¤сненн¤ кер≥внику орган≥зац≥њ-замовника з цього
приводу.
Ќачальник управл≥нн¤
науково-техн≥чного, ≥нновац≥йного
забезпеченн¤, стандартизац≥њ,
метролог≥њ та сертиф≥кац≥њ ќ.¬.Ќогов≥цин
|