TopList

На Главную
Установить в качестве домашней!



     ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ
                        ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА

                             Л И С Т

 N 2-222/2556 від 17.04.2001


            Щодо розміщення реклами на фасаді будинку


     Державний комітет  України  з питань регуляторної політики та
підприємництва розглянув лист щодо розміщення  реклами  на  фасаді
будинку та повідомляє таке.
     Відповідно  до   п.2   ст.15  Закону  України  "Про рекламу",    
порядок    розміщення    зовнішньої   реклами
встановлюється відповідними місцевими органами влади  в  межах  їх
компетенції  (без  втручання у форму і зміст реклами).  Інформація
(вивіска) про особу, розміщена на фасаді, біля входу (в'їзду), або
про  її  продукцію  у  вітрині  споруди,  в  якій  ця особа займає
приміщення, не потребує отримання дозволу місцевого органу влади.
     Під зовнішньою  рекламою  розуміється  будь-яка  реклама,  що
розміщується на окремих спеціальних конструкціях,  щитах, екранах,
розташованих просто неба, на фасадах будинків та споруд.
     Рекламою, згідно зі ст.1 Закону,  є  спеціальна
інформація  про  осіб  (будь-яка  фізична  або  юридична особа) чи
продукцію   (товари,   роботи,   послуги,   цінні   папери),   яка
розповсюджується  в  будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою
прямого або опосередкованого одержання прибутку.
     Вивіска "Кафе-бар"  інформує  населення  про  надання  послуг
харчування, а тому входить до поняття продукції.
     Таким чином,  враховуючи вищезазначене,  необхідно зазначити,
що у випадку  розміщення  вивіски  "Кафе-бар"  у  вітрині  споруди
дозвіл  місцевого  органу влади отримувати не потрібно,  а якщо на
фасаді - дозвіл отримувати обов'язково.  Однак  якщо  на  вивіску,
розміщену  на  фасаді,  нанести  інформацію  про особу,  що займає
приміщення, отримувати дозвіл буде не потрібно.

 Перший заступник Голови                              В.Загородній

 "Галицькі контракти - Дебет-Кредит", N 24, червень, 2001 р.
 



Hosted by uCoz